Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What have I done?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Luna

Luna

Aantal berichten : 315
Gulden : 75
Registratiedatum : 09-03-12

Character sheet
Name:: Luna
Creature: Shape Shifter

What have I done?! - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 1:09 am

Luna was erg verbaasd toen ze een brief van haar enige vriendin had gekregen. Ze had blijkbaar haar hulp nodig maar er stond niet precies in waarvoor. Luna was nog steeds een gebroken omhulsel en ze was die prachtige schittering in haar ogen verloren ze kreeg hem niet meer terug door het gapende gat in haar hart. Luna liep naar het adres dat in de brief stond vermelt en keek nogal verbaasd toen ze veel bloodhunter rook. Luna vertrouwde het niet helemaal en klopte zacht op de deur van het huis. Ze was gehult in een zwarte mantel met haar lila jurk eronder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 5:42 am

Sasha had een brief naar Luna verstuurd en stond nu bij de aanrecht groenten te snijden toen ze iemand op de deur hoorde kloppen, Ze keek op van haar werk en veegde haar hande naf aan haar short en liep naar de deur, ze hoop dat het Luna was en geen van de blood hunters want dan zouden ze neit gezellig allemaal samen thee gaan drinken, nee ze zou dan eerder zelf gezellig zitten drinken maar dan geen warme groene thee, nee dan verse rode bloed. Sasha opende de deur en zag Luna in haar Cape staan en daaronder zag ze een lila jurkje, onwillenkeurig moest ze breed lachen. 'Na al die jaren zie jij er nog steeds zo uit als vroeger, net zo mooi en mysterieus.' Zei ze vriendelijk en liet haar naar binnen 'ik ben blij dat je kon komen.' Zei ze zachtjes, Eva was met moeite in slaap gevallen want die was helemaal overstuur.
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 6:10 am

Sasha opende de deur en zag Luna in haar Cape staan en daaronder zag ze een lila jurkje, onwillenkeurig moest ze breed lachen. 'Na al die jaren zie jij er nog steeds zo uit als vroeger, net zo mooi en mysterieus.' Zei ze vriendelijk en liet haar naar binnen 'ik ben blij dat je kon komen.' Zei ze zachtjes. Ze glimlachtte ook toen ze Sasha zag daar had ze echt nood aan nood aan haar beste vriendin. Luna keek haar aan ze zou vast zien dat ze die verliefde glans kwijt was. Waarvoor heb je mijn hulp nodig Sasha? Je brief was nogal verontrustend. Zei ze ernstig.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 6:16 am

Ze glimlachtte ook toen ze Sasha zag daar had ze echt nood aan nood aan haar beste vriendin. Luna keek haar aan ze zou vast zien dat ze die verliefde glans kwijt was. Waarvoor heb je mijn hulp nodig Sasha? Je brief was nogal verontrustend. Zei ze ernstig. Sasha liep naar de keuken en ging op een stoel zitten en zuchten, Jace had ze met moeite in slaap gekregen zodat hij weer bi jzinnen kwam. Ze keek diep in de ogen van luna en merkte dat haar verliefde glans weg was, dat was wel erg jammer. 'Nouja ehmm het is lastig uit te leggen, een meisje is haar stem kwijt.' Zei ze twijvelend en begon met haar haar te spelen.
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 6:27 am

asha liep naar de keuken en ging op een stoel zitten en zuchten, 'Nouja ehmm het is lastig uit te leggen, een meisje is haar stem kwijt.' Zei ze twijvelend en begon met haar haar te spelen. Luna ging voor haar zitten en keek haar een beetje verward aan. Er zit meer achter hè? En wat is die geur hier? Ik wil je niet beledigen maar het ruikt hier naar drank bloodhunter en..*snif,snif* bloed. Zei ze rustig terwijl ze Sasha doordringend aankeek. Sasha wat is hier aan de hand? Waarom ben je hier eigenlijk? Wat is er gebeurt met je hutje in het bos? Luna merkte nu pas dat ze echt weinig van haar vriendin wist.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 6:33 am

Luna ging voor haar zitten en keek haar een beetje verward aan. Er zit meer achter hè? En wat is die geur hier? Ik wil je niet beledigen maar het ruikt hier naar drank bloodhunter en..*snif,snif* bloed. Zei ze rustig terwijl ze Sasha doordringend aankeek.Sasha keek weg, zelf rook ze die stank niet meer, maar blijkbaar stond het nog vreselij knaar bloed. Sasha wat is hier aan de hand? Waarom ben je hier eigenlijk? Wat is er gebeurt met je hutje in het bos? Luna merkte nu pas dat ze echt weinig van haar vriendin wist. 'Tja het is lang verhaal en met me hut is alles goed, hij word gebruikt door andere van onze soort.' Ze keek naar haar lange nagels als die van een akt en zuchte toen 'Ik heb eindelijk het nut van mijn leven gevonden.' Zei ze zachtjes
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 6:46 am

'Tja het is lang verhaal en met me hut is alles goed, hij word gebruikt door andere van onze soort.' Ze keek naar haar lange nagels als die van een akt en zuchte toen 'Ik heb eindelijk het nut van mijn leven gevonden.' Zei ze zachtjes. Ze keek haar aan en toen zag ze de twinkel. Ooh Sasha... Zei ze met een kleine glimlach nu wist ze dus ook waar de bloodhunter geur vandaan kwam. Oké nu snap ik waar de bloodhunter geur vandaan komt maar hoe zit het met dat meisje en haar stem? Vroeg ze rustig.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 7:28 am

Ooh Sasha... Zei ze met een kleine glimlach nu wist ze dus ook waar de bloodhunter geur vandaan kwam. Oké nu snap ik waar de bloodhunter geur vandaan komt maar hoe zit het met dat meisje en haar stem? Vroeg ze rustig. Sasha zuchte geërgerd, als ik dat nou wist...Hij moest info uit haar krijgen en ik ging naar buiten om te jagen, en toen ik terug kwam rook het hier al zo erg en kwam hij aanlopen met de vraag of ik een medicijn wist als je je stem verliest.' Ze zuchten 'ik heb haar eens bekeken en ze kan gewoon niks meer...Alsof..alsof haar stembanden helemaal wegzijn.' Zei ze radeloos.
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptywo mei 30, 2012 7:56 am

Sasha zuchte geërgerd, als ik dat nou wist...Hij moest info uit haar krijgen en ik ging naar buiten om te jagen, en toen ik terug kwam rook het hier al zo erg en kwam hij aanlopen met de vraag of ik een medicijn wist als je je stem verliest.' Ze zuchten 'ik heb haar eens bekeken en ze kan gewoon niks meer...Alsof..alsof haar stembanden helemaal wegzijn.' Zei ze radeloos. Luna keek haar met opgetrokkn wenkbrauwen aan. Dus wacht jij wilt dat ik dat meisje help zodat jouw bloodhunter er weer ik weet niet wat mee kan doen? En stemverlies kan veroorzaakt worden door doodsangsten. Zei ze nu met fronsende wenkbrauwen. Ze zuchtte even maar zag toen de blik in Sasha's ogen. Waar is dat meisje? Dan kan ik kijken wat ik kan doen. Zei ze met een kleine glimlach.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptydo mei 31, 2012 4:00 am

Luna keek haar met opgetrokkn wenkbrauwen aan. Dus wacht jij wilt dat ik dat meisje help zodat jouw bloodhunter er weer ik weet niet wat mee kan doen? En stemverlies kan veroorzaakt worden door doodsangsten. Zei ze nu met fronsende wenkbrauwen. Sasha knikte moedeloos en keek haar smekend aan. Waar is dat meisje? Dan kan ik kijken wat ik kan doen. Zei ze met een kleine glimlach. Sasha deed haar best om niet uit te gillen van blijdschap, maar ze hield zich in. 'zullen we eerst thee drinken, i kheb haar pas paar uurtjes geleden in slaap gekregen.' Ze stond op en pakte 2 beker en zette die op tafel, daarna pakte ze de pot en goot het in de kopjes, I nde pot zat zwart thee en ze rook al de heerlijke geur. 'Ik probeer hem zo vel mogelijk tegen te houden, maar hij wil zo graag horen waar de WOF territoria ligt, andere blood hunters hebben hem bedregid.' Zei ze met een zucht .
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptydo mei 31, 2012 7:19 am

'zullen we eerst thee drinken, i kheb haar pas paar uurtjes geleden in slaap gekregen.' Ze stond op en pakte 2 beker en zette die op tafel, daarna pakte ze de pot en goot het in de kopjes, I nde pot zat zwart thee en ze rook al de heerlijke geur. Luna nam een beker en nam een slok van het heerlijke drankje. 'Ik probeer hem zo vel mogelijk tegen te houden, maar hij wil zo graag horen waar d e WOF territoria ligt, andere blood hunters hebben hem bedregid.' Zei ze met een zucht . Luna keek haar meelevend aan. Ik begrijp het wel Sasha en het zal waarschijnlijk ook aan zijn opvoeding liggen bloodhunters zijn nu eenmaal tempramentvoller dan wij zijn. Zei ze rustig terwijl ze even naar haar ketting greep waar de 2 trouwringen aanhngen. Ow Sasha ik heb je zo gemist de laatste maanden waren vreselijk! Zei ze met een gepijnigd gezicht.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptydo mei 31, 2012 5:37 pm

Luna keek haar meelevend aan. Ik begrijp het wel Sasha en het zal waarschijnlijk ook aan zijn opvoeding liggen bloodhunters zijn nu eenmaal tempramentvoller dan wij zijn. Zei ze rustig terwijl ze even naar haar ketting greep waar de 2 trouwringen aanhngen. Ow Sasha ik heb je zo gemist de laatste maanden waren vreselijk! Zei ze met een gepijnigd gezicht. Sasha knikte '' ik ken dat gevoel, Luna... ik vind het echt vreseljk voor je van Ezio.'' Zei ze rustig en nam een slok van haar thee, Het was vast vreselijk om zo alleen te яшотб want nu kon ze ook niet naar haar familie terug om hun te beschermen. '' Luna als je wil kun je mijn oude huisje hebben, als je dat wil tenminste.'' Ze keek Vragend naar Luna.
Hope

Hope

Aantal berichten : 705
Gulden : 211
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Hope Hood
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptydo mei 31, 2012 6:10 pm

Sasha knikte '' ik ken dat gevoel, Luna... ik vind het echt vreseljk voor je van Ezio.'' Zei ze rustig en nam een slok van haar thee. Luna keek haar aan ze voelde zich verantwoordelijk voor zijn dood ze gaf zichzelf er de schuld van! '' Luna als je wil kun je mijn oude huisje hebben, als je dat wil tenminste.'' Ze keek Vragend naar Luna. Luna keek haar aan en schudde haar hoofd Dat is heel lief van je Sasha maar nee dank je ik trek liever rond dat houd mijn hoofd zuiver.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 4:50 am

Luna keek haar aan en schudde haar hoofd Dat is heel lief van je Sasha maar nee dank je ik trek liever rond dat houd mijn hoofd zuiver. Sasha knikte begrijpend, zelf hield ze ook van rondreizen, op één plek blijven was gevaarlijk. 'Ja ik begrijp het heel goed luna, zelf hou ik ook meer van reizen.' Ze glimlachte en hoorde de trap kraken en keek op, blijkbaar was Eva wakker geworden.
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 5:06 am

Het was vreselijk om in dit stilte te liggen, elke keer als ze haar ogen sloot kreeg ze weer Jace gezicht in haar beeld en wat hij allemaal deed voordat ze haar stem kwijt was. Maar Sasha was hee llief en probeerde haar de hele tijd gerust te stellen dat ze iemand kende die haar wel kon helpen, na een glas warme melk met honing was Eva in slaap gevallen en haar droom was best raar want ze droomde over haar vader en eerst kon ze niet snappen wat hij bedoelde maar toen ze zich goed concentreerde begon ze het te begrijpen, hij praten over haar wisseling, hij had haar stembanden gewisseld voor haar 3e fase. Nu begreep Eva best wel veel, ze was wakker geworden met iets vrolijker gezicht en hoorde stemmen boven, Zachtjes stond ze op en probeerde haar haren een beetje goed te krijgen, uiteindelijk werd ze het zat en maakte er maar een hoge staart van. Ze liep naar boven en sloot haar ogen van ergernis wanneer ze trap treden hoorde kraken, Eva kwam de keuken binnen en zag een vrouw met wit haar zitten en Sasha, nergens zag ze Jace en was eigenlijk dolgelukkig, ze zwaaide naar de nieuwe vrouw.
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 7:02 am

'Ja ik begrijp het heel goed luna, zelf hou ik ook meer van reizen.' Ze glimlachte en hoorde de trap kraken en keek op, blijkbaar was Eva wakker geworden. Ze glimlachtte vriendelijk naar het meisje. Ze zag er echt vreselijk uit Luna stond op en liep rustig naar het meisje toe Luna straalde een natuurlijke rust uit zelfs met haar gebroken hart. Ze nam voorzichtig Eva's handen en ze voelde de wondes. Ze legde even haar vingers op Eva's keel en ze schrok erg en trok haar handen terug. Ze keek even naar Sasha. Dit krijg ik niet in één keer weg er is zwarte magie mee gemengt. Zei ze kalm Luna legde haar handen op Eva's schouders en liet wel de wondes op haar rug al dichtgroeien.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 7:41 am

Ze voelde de natuurlijke rust van het meisje en keek onderzoekend naar haar. Die meisje nam voorzichtig har hand en legde even haar vingers op haar keel en daarna meteen trok ze haar hand terug. Die meisje keek naar Sasha. Dit krijg ik niet in één keer weg er is zwarte magie mee gemengt. Zei ze kalm, Eva slikte en deed als of er niks aan de hand was met haar, ze voelde hoe haar wonden op haar rug dichtgroeide en ze glimlachte dankbaar naar die vrouw.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 8:32 am

Ze zag er echt vreselijk uit Luna stond op en liep rustig naar het meisje toe Luna straalde een natuurlijke rust uit zelfs met haar gebroken hart. Ze nam voorzichtig Eva's handen en ze voelde de wondes. Ze legde even haar vingers op Eva's keel en ze schrok erg en trok haar handen terug. Ze keek even naar Sasha. Dit krijg ik niet in één keer weg er is zwarte magie mee gemengt. Zei ze kalm Luna legde haar handen op Eva's schouders, Sasha stond meteen op en liep naar Luna toe en legde haar hand op haar schouders 'Maar heo kan dat? Als het goe...' Ze zweeg en herrinerde zich dat Eva's vader de duivel was, zat de duivel hier achter, heeft hij haar stembanden afgenomen? voor wat? 'Dit is echt heel verwarrend.' Zei ze zachtjes en voelde haar hoofd tollen.
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 8:49 am

Ze zag dat Eva er meer van wist. Sasha stond meteen op en liep naar Luna toe en legde haar hand op haar schouders 'Maar heo kan dat? Als het goe...' Ze zweeg en herrinerde zich dat Eva's vader de duivel was, zat de duivel hier achter, heeft hij haar stembanden afgenomen? voor wat? 'Dit is echt heel verwarrend.' Zei ze zachtjes. Luna keek even naar Sasha en toen weeer naar Eva. Ze zuchtte. Ik heb niet genoeg kracht in deze gedaante en zelfs als shifter zal je mischien alleen nog maar kunnen fluisteren. Zei ze terwijl ze eenhoorn werd en haar hoorn voorzichtig voor Eva's keel hield. Ze gloeide helemaal en concentreerde zich ze schrok tot ze plots iets van de trap hoorde komen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 8:51 am

Jace werd wakker in een leeg bed het was al laater in de middag en hij strompelde de trap af met een kater van jewelste. Hij schrok zich haast dood toen hij een eenoorn eva en Sasha in zijn keuken zag staan hij zette grote ogen op en zocht naar iets om zich te gaan verdedigen hij rende naar de messenla en haalde daar een scherp keuken mes uit dat richtte hij voor Luna j-hij keek haar kill aan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 9:50 pm

Ze zuchtte. Ik heb niet genoeg kracht in deze gedaante en zelfs als shifter zal je mischien alleen nog maar kunnen fluisteren. Zei ze terwijl ze eenhoorn werd en haar hoorn voorzichtig voor Eva's keel hield. Ze hoorde Jace van de trap komen en keek meteen de richting op, Ze zag dat hij grote ogen opzette en naar ee nwapen zocht, toen hij dat niet vond rende hij naar de messenla en haalde daar een scherpe keuken mes er uit en richte die naar Luna. Sasha zuchte en liep naar Jace toe en ging voor de mes staan die net een paar centimeter van haar verwijder was. Dus als Jace nu nog zou aanvallen zou hij haar raken. ''Jace,ik hoop dat we je niet wakker hebben gemaakt?'' vroeg ze vriendelijk en keek Jace strak aan. ''Dt is Luna over wie ik je het verteld heb, ze is zo vriendelijk geweest om meteen te komen en ons te helpen.''
Luna

Luna

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 10:00 pm

Luna schrok toen er ineens een mes naar haar werd gericht. Ze hief haar hoofd in de lucht en ze was erg opgelucht toen Sasha er wat van zei. Luna werd weer mens en lachtte vriendelijk naar de bloodhunter maar ze ging wel beschermend voor Eva staan. Goeiemiddag Zei ze vriendelijk naar Jace maar ze bleef Eva's hand wel vasthouden ze zou hem haar geeen pijn laten doen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyvr jun 01, 2012 10:04 pm

Sasha zuchte en liep naar Jace toe en ging voor de mes staan die net een paar centimeter van haar verwijder was. Dus als Jace nu nog zou aanvallen zou hij haar raken. Hij liet het mes vallen en keek haar aan. ''Jace,ik hoop dat we je niet wakker hebben gemaakt?'' vroeg ze vriendelijk en keek Jace strak aan. Hij schudde zijn hoofd. ''Dt is Luna over wie ik je het verteld heb, ze is zo vriendelijk geweest om meteen te komen en ons te helpen.'' Hij keek naar de eenhoorn die ondertussen mens was geworden hij nam Sasha in zijn armen en drukte een kus op haar kruin voordat hij zich naar Eva richtte met een kille blik. Kan je praten? Vroeg hij kil maar hij hield sasha vastt om rustig te blijven.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyza jun 02, 2012 1:29 am

Ze hoorde iemand van de trap afkomen en Eva keek naar de trap en schrok toen ze Jace zag een mes pakken en naar die vrouw die nu een eenhoorn was veranderd wees, Sasha ging voor die vrouw staan en begon Jace te kalmeren, blijkbaar hete die vrouw Luna en ze veranderde terug, Ze ging beschermend voor haar staan en daar was Eva enorm blij om omdat ze hem vreselijk eng vond, zeker als hij had gedronken. Goeiemiddag Zei ze vriendelijk naar Jace maar ze bleef Eva's hand wel vasthouden ze zou hem haar geeen pijn laten doen. Eva knikte begroetend en probeerde achter Luna te blijven, haar aura was zo vertrouwen. Toen hij naar haar keek met die kille blik die ze al te goed kende slikte ze. Kan je praten? Vroeg hij kil, Ze schudde haar hoofd, al zou ze kunnen praten ze zou niet zo snel met hem gezellig kletsen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Emptyza jun 02, 2012 1:35 am

jace liet het mes vallen en ze voelde zich opgelucht. Toen ze vroeg of ze hem hadden wakker gemaakt schudde hij zijn hoofd, ze voelde dat Luna zich weer terug veranderde. En Eva beschermde. hij nam Sasha in zijn armen en drukte een kus op haar kruin voordat hij zich naar Eva richtte met een kille blik. Kan je praten? Vroeg hij kil maar hij hield sasha vastt om rustig te blijven. Ze hield hem stevig vast en keek naar Jace 'Luna zegt dat het iets met zwarte magie te maken heeft.' zei ze zachtjes en hield hem scherp in de gaten.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 4 Empty

What have I done?!
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: