Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What have I done?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Gast
Gast

What have I done?! - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 5:55 am

Ze glimlachte 'Als je mij tot de dood beschermd zal ik mezelf ook doden want ik wil niet zonder jou leven.' Zei ze zachtjes en gaf hem een zoen op zijn mond 'Maar kom mijn held, je hebt vandaag je zelf heel goed gedragen.' Zei ze en knipoogde. Hij sloot zijn ogen en nam haar in zijn armen hij droeg haar naar huis en bleef haar onophoudelijk kusjes geven. Ik zal zorgen dat je me nooit meer als dat monster moet zien en ik zal proberen van de drank te blijven Zei hij met een kleine glimlach terwijl hij haar op bed liet zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 6:00 am

Hij sloot zijn ogen en nam haar in zijn armen hij droeg haar naar huis en bleef haar onophoudelijk kusjes geven. Ik zal zorgen dat je me nooit meer als dat monster moet zien en ik zal proberen van de drank te blijven Zei hij met een kleine glimlach terwijl hij haar op bed liet zakken. Sasha glimlachte 'ik hoop het jonge man, anders gebeurt het het zelfde als met je Wisky fles, dan krijge nde plantjes eindelijk wat lekkers.' Zei ze lachend en trok hem naar zich toe.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 6:28 am

Sasha glimlachte 'ik hoop het jonge man, anders gebeurt het het zelfde als met je Wisky fles, dan krijge nde plantjes eindelijk wat lekkers.' Zei ze lachend en trok hem naar zich toe. Hij grinnikte even en hij kwam boven haar hangen hij begon haar langzaam te tongzoenen zijn handen streelde haar lichaam en hij glimlachtte zelfs een beetje toen liet hij hun beide rollen zodat zij bovenop hem zat. Maar als ik niet mag drinken moet ik mijn gedachten wel met iets anders kunne verzetten. Zei hij terwijl hij naar haar keek.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 6:37 am

Hij grinnikte even en hij kwam boven haar hangen hij begon haar langzaam te tongzoenen zijn handen streelde haar lichaam en hij glimlachtte zelfs een beetje toen liet hij hun beide rollen zodat zij bovenop hem zat. Maar als ik niet mag drinken moet ik mijn gedachten wel met iets anders kunne verzetten. Zei hij terwijl hij naar haar keek. Ze liet haar hoofd op zijn borst rusten en probeerde helder nadenken. 'hmm ik heb geen idee door wat je het kan verzetten. Je kan bloed proberen maar ik weet niet of je dat wel lekker vind.' Zei ze lachend en keek hem weer recht aan, haar bruine ogen schitterde als de zonlicht.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 6:42 am

Ze liet haar hoofd op zijn borst rusten en probeerde helder nadenken. 'hmm ik heb geen idee door wat je het kan verzetten. Je kan bloed proberen maar ik weet niet of je dat wel lekker vind.' Zei ze lachend en keek hem weer recht aan, haar bruine ogen schitterde als de zonlicht. Hij grinnikte en aaide over haar kaak. Ik bedoelde jouw lieve schat.... Zei hij met een grijns. Hij zou haar dan gewoon nog vaker willen zoenen en haar warme huid voelen haar zachte frambozen lippen
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 6:49 am

Hij grinnikte en aaide over haar kaak. Ik bedoelde jouw lieve schat.... Zei hij met een grijns. Ze knipperde paar keer met haar wimpers als of ze het niet kon geloven en glimlachte toen. 'Dus je wil mij in plaats van die alcohol, hmm interessant.' Zei ze zachtjes EN met haar vinger telde ze een rondje op zijn borst, precies bij zijn hart.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 7:06 am

Ze knipperde paar keer met haar wimpers als of ze het niet kon geloven en glimlachte toen. 'Dus je wil mij in plaats van die alcohol, hmm interessant.' Zei ze zachtjes EN met haar vinger telde ze een rondje op zijn borst, precies bij zijn hart. Hij grinnikte. Volgens mij maak ik dan veel winst want zelfs 1000 flessen whisky kunnen nog niet aan jouw tippen Zei hij met een glimlach.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 7:10 am

Hij grinnikte. Volgens mij maak ik dan veel winst want zelfs 1000 flessen whisky kunnen nog niet aan jouw tippen Zei hij met een glimlach. Sasha glimlachte toen ze dat hoorde 'ik voel me gevleid Jace.' Zei ze zachtjes en haar mond raakte teder die van hem en ze begon wat knoopjes los te maken van zijn shirt...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 7:20 am

Sasha glimlachte toen ze dat hoorde 'ik voel me gevleid Jace.' Zei ze zachtjes en haar mond raakte teder die van hem en ze begon wat knoopjes los te maken van zijn shirt. Hij lostte de kus even en hij keek haar aan. Sasha...ik dacht dat je....wil jij het wel? Hij was nogal verbaasd maar hij liet haar wel zijn shirt losknopen maar hij liet haar kleren aan hij wist niet zeker of ze het wel echt wilde...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 5:39 pm

Hij lostte de kus even en hij keek haar aan. Sasha...ik dacht dat je....wil jij het wel? Ze grinnikte. ''Lieve schat, toen jij zei dat je wou wachten tot we zijn getrouwd moet je eerlijk weten dat ik teleurgesteld was, denk je dat ik het zelf niet wil, ik hou van je en ik wil dat onze lichamen samen versmelten.'' Flusterde Sasha zachtjes in zijn oor.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyzo jun 03, 2012 6:16 pm

Ze grinnikte. ''Lieve schat, toen jij zei dat je wou wachten tot we zijn getrouwd moet je eerlijk weten dat ik teleurgesteld was, denk je dat ik het zelf niet wil, ik hou van je en ik wil dat onze lichamen samen versmelten.'' Flusterde Sasha zachtjes in zijn oor. Hij slikte even maar glimlachtte toen. Hij begon haar weer te zoenen en zijn handen gleden over haar rug om haar jurk los te maken hij had even moeite met de koorden maaar na een tijd kreeg hij ze toch los hij draaide hun een beetje zodat hij er makkelijker bij kon hij liet haar lippen geen moment los en begon toen met haar te vrijen hij deed het rustig en beheerst en na een uurtje legde hij zich hijgend langs haar neer hij zweette een beetje maar er stond wel een glimlach op zijn gelaat hij trok haar tegen zich aan. Hij kustte haar kruin. "Je was fantastisch" Zei hij met een gelukkige stem.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyma jun 04, 2012 2:26 am

Hij slikte even maar glimlachtte toen. Hij begon haar weer te zoenen en zijn handen gleden over haar rug om haar jurk los te maken hij had er blijkbaar moeite mee met de koorden maaar na een tijd kreeg hij ze toch los hij draaide hun een beetje zodat hij er makkelijker bij kon hij liet haar lippen geen moment los en begon toen met haar te vrijen hij deed het rustig en beheerst en na een uurtje legde hij zich hijgend langs haar neer hij zweette een beetje maar er stond wel een glimlach op zijn gelaat hij trok haar tegen zich aan. Ze hijgde lichtjes en keek hem gelukkig aan, Sasha legde har hoofd op zijn borst en spinde zachtjes. Hij kustte haar kruin. "Je was fantastisch" Zei hij met een gelukkige stem. Ze keek recht in zijn groene ogen 'Jij was veel beter.' Zei ze zachtjes en streelde zijn borst, het was fantastisch geweest.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyma jun 04, 2012 8:39 am

Ze hijgde lichtjes en keek hem gelukkig aan, Sasha legde har hoofd op zijn borst en spinde zachtjes. Ze keek recht in zijn groene ogen 'Jij was veel beter.' Zei ze zachtjes en streelde zijn borst. Hij grinnikte en streelde door haar haar hij gaf haar nog een stel kusjes hij had al vaak een bed met vrouwen gedeeld maar niemand kon Sasha overtreffen waarschijnlijk omdat hij ook echt wat voelde voor haar. Hij keek haar aan. Wat denk je ervan om een douche te nemen lieve schat? Vreg hij liefdevol.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Emptyma jun 04, 2012 6:20 pm

ij grinnikte en streelde door haar haar hij gaf haar nog een stel kusjes hij had al vaak een bed met vrouwen gedeeld maar niemand kon Sasha overtreffen waarschijnlijk omdat hij ook echt wat voelde voor haar. Hij keek haar aan. Wat denk je ervan om een douche te nemen lieve schat? Vreg hij liefdevol. Sasha glimlachte en dacht even aan het water, normaal kon ze het niet uitstaan maar soms was het wel lekker. Lenig stond ze op als een kat, Ze liep naar de douche en zo als ze gewend was zette ze haar voeten zacht neer op de grond, het was iets wat niet makkelijk word afgeleerd. Toen ze bij de douche was zette ze het water warm en stapte er snel onder.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 6 Empty

What have I done?!
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: