Aantal berichten : 422 Gulden : 294 Registratiedatum : 27-03-12
Character sheet Name:: Eva Fields Age:: I look 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: What have I done?! vr mei 25, 2012 7:04 am
Vandaag had ze Ager bevolen om bij haar huis te blijven omdat ze geen zin had om zijn gezeur in haar hoofd te hebben, Eva maakte zich vreselijk zorgen dat ze haar ketting neit had dus eigenlijk geen echte shape shifter meer was want zonder haar ketting was ze hopeloos, ze kon zich niet veranderen en had weinig kracht voor grote spreuken. Ze was helemaal in stilte in zich zelf aan het lopen. Ze had niet eens de blood hunters gezien die in het bos stonden op haar te vachten, ze liep gewoon recht door en soms wekte ze dode mensen wanneer er een blood hunter zich vaagde naar haar toe te komen werd meteen gedood, ze merkte het niet eens maar toen ze bij een open veld kwam werd ze aangevallen, Eva reageerde te langzaam en werd gevangen genomen, 'Laat me los!' schreeuwde ze boos en probeerde zich los te wurmen mar het lukte haar gewoon niet. Ze werd verdoofd en gebracht naar een of ander groot huis en op het stoep gezet, ze kon gewoon ruiken dat hier een blood hunter woonde maar ook een shape shifter. Er werd o pde deur geklopt en een jonge man opende die. Zelf hing ze slap in de armen van de mannen die haar omhoog hielden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 8:53 am
Sasha lag nog te slapen toen er plots op zijn deur geklopt werd hij had enkel een linnenbroek aan en had een dolk vast hij opende de deur en zag een stel van zijn collega's met een jong meisje in hun armen Jace keek verbaasd. Wat moet dit voorstellen?! Zei hij met opgetrokken wenkbrauwen. De mannen gaven het meisje aan hem. Klein cadeautje voor je jij moet haar de info ontfrutselen die we zoeken...en anders moeten we dat lieve vrouwtje van je komen ophalen Zei eentje met een grijns. Jace keek hem kwaad aan maar knikte toen ze klikte een armband om Eva heen en nam haar mee naar binnen hij liep met haar naar de kelder en zette haar daar op een stoel hij zette een glas water voor haar neer en keek haar in haar ogen. Wat moest hij hier nu mee?
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 9:48 am
Ze zag een jonge man met alleen een broek aan, wat moest ze hier? Eva keek nieuwsgierig naar die man die verbaasd was. Wat moet dit voorstellen?! Zei hij met opgetrokken wenkbrauwen. Onwillenkeurig meost ze grinniken maar toen ze hoorde wat 1 van de mannen zei die haar hadden omsingeld werd ze kwaad . Klein cadeautje voor je jij moet haar de info ontfrutselen die we zoeken...en anders moeten we dat lieve vrouwtje van je komen ophalen. Ze keek boos naar die man ''Ik zal niks vertellen, ik zal zwijgen dus dit heeft niet veel nut, je kan me maar beter meteen neerschieten.'' Zei ze kwaad en haar ogen werden heel lichtjes rood. Toen ze een armband om haar pols voelde werd ze overspoeld door emoties. Die jonge aan wie ze was overgeleverd bracht haar naar de kelder en hier kon ze duidelijk een shape shifter geur ruiken, wat hadden die mannen gezegd? anders moeten we dat lieve vrouwtje van je komen ophalen? Ze keek vragend maar ook wel kwaad naar de jongen die haar in haar ogen keek. ''en wat ga je met me doen? '' Vroeg ze uitdagend.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 9:54 am
Ze keek boos naar die man ''Ik zal niks vertellen, ik zal zwijgen dus dit heeft niet veel nut, je kan me maar beter meteen neerschieten.'' Zei ze kwaad en haar ogen werden heel lichtjes rood. Hij keek nog steeds wat verbaasd naar het meisje. Ze keek vragend maar ook wel kwaad naar de jongen die haar in haar ogen keek. ''en wat ga je met me doen? '' Vroeg ze uitdagend. Hij haalde zijn schouders op. Als ik dat wist zaten we hier nu niet maar praat wat zachter anders maak je haar wakker. Zei hij rustig. Hij zuchtte en ging voor het meisje zitten. Luister vertel me gewoon wat ik moet weten en dan laat ik je gaan dan kan je terug naar die vriendjes van je goed? Vroeg hij rustig. Zijn robot hand trilde een beetje het ding had last van kortsluiting.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 9:12 pm
Hij haalde zijn schouders op. Als ik dat wist zaten we hier nu niet maar praat wat zachter anders maak je haar wakker. Zei hij rustig. Ze keek niet begrijpend naar de jongen. Hij zuchtte en ging voor Eva zitten zitten. Luister vertel me gewoon wat ik moet weten en dan laat ik je gaan dan kan je terug naar die vriendjes van je goed? Vroeg hij rustig. Of ze begon te halicuneren of ze zag zijn hand trillen, okeej het gebeurde wel is bij andere mensen ook maar ze voelde dat hier iets niet klopte. Met haar latste Energie werden haar ogen rood en ze kon de geest van die jongen zien, De geest had wel 2 handen maar er klopte iets niet met die andere hand, het voelde koud....Eva''s ogen werden weer groen en haar kracht was op. Met haar groene ogen keek ze naar die hand, ze schudde haar hoofd en keek Die jongen aan. ''Hoe kan ik jou nou iets vertellen als ik geen idee heb wat ik moet vertellen.'' Zei ze heel onschuldig en knipperde paar keer met haar wimpers '' Ik ben maar een gewone shape shifter.'' zei ze zachtjes en keek naar de grond.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 10:01 pm
Hij zag haar naar zijn hand staren en hij grinnikte even wat waren mensen toch nieuwsgierig. Met haar groene ogen keek ze naar die hand, ze schudde haar hoofd en keek Die jongen aan. ''Hoe kan ik jou nou iets vertellen als ik geen idee heb wat ik moet vertellen.'' Zei ze heel onschuldig en knipperde paar keer met haar wimpers '' Ik ben maar een gewone shape shifter.'' zei ze zachtjes en keek naar de grond. Hij moest even lachen. Oh nee Eva je bent niet gewoon geloof me maar. Ik weet alles over jouw wie je bent wat je kan en waar je vandaan komt het enige wat we willen weten van jouw zijn de zwakke plekken van de groep waar je bij hoort. De ingangen de dierbare die we voor chantage kunnen gebruiken dat soort dingen en wie weet als je braaf bent geef ik je een klein cadeautje. Zei hij met een grijns uit zijn achterzak haalde hij haar ketting en zwaaide er even mee voor hij ze terug stopte.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 10:12 pm
Hij moest even lachen. Oh nee Eva je bent niet gewoon geloof me maar. Ik weet alles over jouw wie je bent wat je kan en waar je vandaan komt het enige wat we willen weten van jouw zijn de zwakke plekken van de groep waar je bij hoort. De ingangen de dierbare die we voor chantage kunnen gebruiken dat soort dingen en wie weet als je braaf bent geef ik je een klein cadeautje. Ze keek naar haar ketting waamree hij zwaaide ''Pas op, die is breekbaar.'' Zei ze boos en keek toe hij het terug stopte. Maar ze moest haar mond houden, WOF was haar enige familie op aarde behalve Nox dan. ''Je kan het vergeten, ik zal er niks van vertellen.'' Zei ze koppig, eindelijk kwam haar koppigheid goed van pas.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 10:22 pm
Ze keek naar haar ketting waamree hij zwaaide ''Pas op, die is breekbaar.'' Zei ze boos en keek toe hij het terug stopte. Hij grinnikte "Dus dat vind je niet zo leuk hè?" Zei hij nog steeds grinnikend. ''Je kan het vergeten, ik zal er niks van vertellen.'' Zei ze koppig. Hij zuchtte geërgerd. Moet je nu echt zo koppig doen? Ik heb geen zin om mijn zweep boven te halen en zeker niet tegen een ongewapend meisje maar als je me blijft uitdagen vrees ik ervoor. Zei hij nu dreigend met gefronste wenkbrauwen hij moest echt zorgen dat dat kind hier zo snel mogelijk weg was! Sasha mocht dit niet weten!
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 10:29 pm
Hij grinnikte "Dus dat vind je niet zo leuk hè?" Zei hij nog steeds grinnikend. Ze gromde ''natuurlijk niet, me kracht zit daar in.'' Zei ze boos. . Moet je nu echt zo koppig doen? Ik heb geen zin om mijn zweep boven te halen en zeker niet tegen een ongewapend meisje maar als je me blijft uitdagen vrees ik ervoor. Zei hij nu dreigend met gefronste wenkbrauwen Ze schudde haar hoofd ''Nope, dat werkt niet bij mij.'' Ze ize koppig en sloeg haar armen over elkaar terwijl ze weg keek, als of ze daar bang van werd die jonge hield zich wel voor heel veel.v
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! vr mei 25, 2012 10:44 pm
Ze gromde ''natuurlijk niet, me kracht zit daar in.'' Zei ze boos. Hij grinnikte. Wat ben jij een heethoofd zeg. Ze schudde haar hoofd ''Nope, dat werkt niet bij mij.'' Ze ize koppig en sloeg haar armen over elkaar terwijl ze weg keek Hij zuchtte en greep haar bij haar arm hij sleurde haar nogal hardhandig naar een andere kamer waar enkel een bed stond en dat verlicht werd door een klein lampje hij gooide haar op het bed en ging tegenover haar staan. Luister ik wil jouw hier niet en jij wilt hier niet zijn dus doe in godsnaam niet zo koppig kind en vertel het gewoon dan ben je van me af en krijg je dat kettinkje terug.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 9:16 pm
Hij zuchtte en greep haar bij haar arm hij sleurde haar nogal hardhandig naar een andere kamer waar enkel een bed stond en dat verlicht werd door een klein lampje hij gooide haar op het bed en ging tegenover haar staan. Luister ik wil jouw hier niet en jij wilt hier niet zijn dus doe in godsnaam niet zo koppig kind en vertel het gewoon dan ben je van me af en krijg je dat kettinkje terug. Ze stond meteen recht en keek hem met vuurspuwende ogen aan 'Hoor is , wat begrijp jij niet in nee. Misschien is het bij jullie zo dat jullie jullie eigen soortgenot verraden maar wij zijn niet zo achterbaks, ik zal me familie niet verraden. En wat wil je anders doen? Me slaan met je zweep, HA, ik heb wel is wat erger mee gemaakt.' Ze knakte haar vingers en dacht eigenlijk hoe fijn het zou zijn als Ager hier in de buurt was, dat liet hij de jonge wel pijn lijden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 10:19 pm
Ze stond meteen recht en keek hem met vuurspuwende ogen aan 'Hoor is , wat begrijp jij niet in nee. Misschien is het bij jullie zo dat jullie jullie eigen soortgenot verraden maar wij zijn niet zo achterbaks, ik zal me familie niet verraden. En wat wil je anders doen? Me slaan met je zweep, HA, ik heb wel is wat erger mee gemaakt.' Ze knakte haar vingers. Hij zuchtte geërgerd zijn hoofd. Ik ga je niet slaan nog niet teminste en je pleegt geen verraad je zou zelfs een shapeshifter leven redden als je wat info zou geven. Zei hij met een gekwelde blik als hij niets uit haar los zou krijgen zouden ze Sasha komen halen hij zou haar natuurlijk beschermen maar tegen die overmacht was niet te winnen! Dit koppige meisje was haar laatste redding!
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 10:28 pm
Hij zuchtte geërgerd zijn hoofd. Ik ga je niet slaan nog niet teminste en je pleegt geen verraad je zou zelfs een shapeshifter leven redden als je wat info zou geven. Zei hij met een gekwelde blik, ze keek hem aan 'nou vertel is welke leven zou ik redden als ik mijn groep verraad, hoor is ik vernietig meer levens dan ik red als ik de weg vertel.' Zei ze boos, Ze dacht an Dregoe, Will, Mistake, Tristan, Bill en de andere en natuurlijk Ager, kijk als zij dood gaat hier gaat ze terug naar de hell en dat is nog erg nog niet.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 10:40 pm
ze keek hem aan 'nou vertel is welke leven zou ik redden als ik mijn groep verraad, hoor is ik vernietig meer levens dan ik red als ik de weg vertel.' Zei ze boos. Hij zuchtte. Kom mee maar wees stil ik wil haar niet wekken. Zei hij terwijl hij met het meisje de trappen op strompelde en langs het bed stopte waar Sasha als een engel lag te slapen hij keek naar haar met diezelfde gekwelde blik er kwam zelfs een traan uit zijn oog hij deed dit alles voor haar om haar te beschermen. Hij keek even naar het meisje. Haar leven door jouw kan ik háar redden. Zei hij met een intens gekwelde blik.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 10:50 pm
Hij zuchtte. Kom mee maar wees stil ik wil haar niet wekken. Zei hij terwijl hij met het meisje de trappen op strompelde en langs het bed stopte waar Sasha als een engel lag te slapen hij keek naar haar met diezelfde gekwelde blik er kwam zelfs een traan uit zijn oog hij deed dit alles voor haar om haar te beschermen. Hij keek even naar het meisje. Haar leven door jouw kan ik háar redden. Zei hij met een intens gekwelde blik. Ze kreeg en brok in haar keel, hij probeerde alleen iemand te redde nvan wie hij hield maar waar kon zij mee helpen? Ze liep zonder iets te zeggen er uit, ze liet hem alleen en liep terug naar het kamer, misschien ko nze hem helpen als ze haar ketting terug krijgt. Ze veegde haar haar uit haar ogen en ging op de bed zitten ze merkte dat er een geest naast haar stond en meteen begon hij haar te vragen of ze hem kon bevrijden zodat hij naar de andere demensie gaat 'Hoor is Kate, ik kan je niet helpen, i kzit zelf in de problemen en jij wil dat ik je nog help, ik heb me ketting niet eens om je te helpen.' De geest vroeg of ze dan de jongen niet gewoon kon vertellen mar ze schudde heftig nee 'I kden ker niet aan, Dregoe heeft me opgenomen toen ik helemaal alleen was en het si me familie, zij stonden naast mij wanneer ik het nodig had en ze hebben me vaak geneog gered.' De geest bleef maar zeuren en ze werd redelijk gek van. ze pakte een krijtje en begon tekens op de muur te tekenen zodat de boze geesten weg werden gehouden, ze was zo bezig dat ze niemand zag.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 10:56 pm
Het meisje liep weer weg hij bleef nog even naar zijn engel kijken en volgde haar toen ze hoorde haar vanalles bazelen en toen begon ze op zijn muren te tekenen. Hij was eigenlijk best kwaad en greep haar pols hij duwde haar op het bed en keek haar nu met haat in zijn ogen aan. Wat ben je bezig?! Zei hij kwaad zijn robot hand was hevig aan het trillen het dig had weer kortsluiting. Hij liep uit de kamer naar de kamer erlangs daar schroefde hij die verdomde hand los en keek ernaar. Hij probeerde de draaidjes weer heel precies te verbinden maar zijn handen waren te groot hij vloekte en haalde zijn ene hand door zijn haar hij was ten einde raad hij wilde zijn geliefde niet nog eens verliezen!
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! za mei 26, 2012 11:05 pm
Ze voelde plots hoe iemand haar pols vast greep en haar op de bed duwde en har met haar in de ogen keek. Wat ben je bezig?! Ze keek naar de hand die weer begon te trillen, 'hoor is. Zonder me ketting ben ik niet beschermd dus ik hoop dat ik tenminste zo neit word lastig gevallen.' Zei ze boos en keek toe hoe hij uit de kamer liep naar een andere kamer. Ze volgde hem en keek toe hoe hij zijn hand probeerde weer vast te maken. HIj vloekte en halde zijn hand door zijn haar. Ze zuchten en liep naar hem toe, pakte zijn losse hand vast, har kracht die ze nog had en weer bij elkaar had gerapen. Ze zette de hand terug en legde haar eige hand op die van hem, sloot haar ogen en haar hand werd zwart, ze zei zachtjes paar spreuken op terwijl ze de draden aan elkaar vastmaakte en zo vastmaakte zodat die neit meer uitelkaar gingen en geen kortsluiting kregen, toen de robot hand met de pols samengroeide opende ze haar ogen en voelde haar voeten slap worden en viel op de grond, ze, de spreuk had alles van haar kracht genomen.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 7:48 am
Ineens kwam het meisje binnen en greep zijn hand. Ze zette de hand terug en legde haar eige hand op die van hem, sloot haar ogen en haar hand werd zwart, ze zei zachtjes paar spreuken op terwijl ze de draden aan elkaar vastmaakte en zo vastmaakte zodat die neit meer uitelkaar gingen en geen kortsluiting kregen, toen de robot hand met de pols samengroeide opende ze haar ogen en voelde haar voeten slap worden en viel op de grond, ze, de spreuk had alles van haar kracht genomen. Hij schrok even en raapte haar op hij nam haar mee naar zijn woonkamer en legde haar op de zetel hij maakte een kom warme soep voor haar klaar en voerde die aan haar hij ging langs haar zitten en keek haar een beetje triest aan hij kon niet kwaad zijn op dit meisje hij had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan als zij nu deed maar hij wist niet wat hij nu moest doen hij wilde Sasha beschermen!
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 8:21 am
Hij schrok even en raapte haar op hij nam haar mee naar zijn woonkamer en legde haar op de zetel hij maakte een kom warme soep voor haar klaar en voerde die aan haar hij ging langs haar zitten en keek haar een beetje triest aan hij kon niet kwaad zijn op dit meisje hij had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan als zij nu deed. Ze zuchten diep 'Kijk ik snap dat jij je vriendin wilt beschermen maar aan mij heb je niks, ik heb een koppig karakter en die mensen betekenen te veel voor mij.' Zei ze zachtjes terwijl ze haar armen om haar voeten sloeg. 'het enige wat ik kan zeggen is als je van haar houd je snel weg moet gaan en zich ergens gedeinst moet houden.'
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 8:32 am
Ze zuchten diep 'Kijk ik snap dat jij je vriendin wilt beschermen maar aan mij heb je niks, ik heb een koppig karakter en die mensen betekenen te veel voor mij.' Zei ze zachtjes terwijl ze haar armen om haar voeten sloeg. 'het enige wat ik kan zeggen is als je van haar houd je snel weg moet gaan en zich ergens gedeinst moet houden.' Hij schudde zijn hoofd en begroef zijn gezicht in zijn handen. Hij was wanhopig. Ze vinden haar ze vinden haar altijd! Zei hij met een gebroken stem. En ik durf het haar niet te zeggen ik ben bang dat ze me verlaat als ze erachter komt.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 8:38 am
Hij was wanhopig. Ze vinden haar ze vinden haar altijd! Zei hij met een gebroken stem. En ik durf het haar niet te zeggen ik ben bang dat ze me verlaat als ze erachter komt. Eva zag iets in de schaduwen maar zei er niks over en richte haar aandacht op die jongen 'Je bent zo bang voor iets wat nog neit is gebeurd, dat is het ergste wat je kan doen, geloof mij maar en ik heb een stukje erger leven dan jij.' Eva zuchten en dacht aan haar half zus en haar vader die haar nergeerde en soms tekens gaf dat hij wel om haar gaf.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 8:59 am
'Je bent zo bang voor iets wat nog neit is gebeurd, dat is het ergste wat je kan doen, geloof mij maar en ik heb een stukje erger leven dan jij.' Eva zuchten. Hij keek haar nu een beetje kwaad aan Jace was nogal opvliegend. Luister kind als ze je geliefde al eens van je afgepakt hebben en op een gruwelijke wijze voor je ogen vermooord hebben! Jij hebt niet jarenlang fysiek en geestelijk moeten lijden! Jij hebt nog niets van deze wereld gezien geloof me hier is het erger dan hel! Dus ja ik ben bang bang dat de geschiedenis zich weer gaat herhalen zoals ie altijd doet!" Riep hij nu hij had de tafel omver geworpen en hij trilde helemaal van woede.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:03 pm
Hij keek haar nu een beetje kwaad aan Jace was nogal opvliegend. Luister kind als ze je geliefde al eens van je afgepakt hebben en op een gruwelijke wijze voor je ogen vermooord hebben! Jij hebt niet jarenlang fysiek en geestelijk moeten lijden! Jij hebt nog niets van deze wereld gezien geloof me hier is het erger dan hel! Dus ja ik ben bang bang dat de geschiedenis zich weer gaat herhalen zoals ie altijd doet!" Riep hij nu hij had de tafel omver geworpen en hij trilde helemaal van woede. Ze schrok van die uitval en werd nu ook kwaad. 'Hoor eens, ik leef tussen de doden, ik zag elke dag hoe er werd besloten wie dood gaat, ik heb de gruwelijkste moorden gezien. En je moet niet over iets gaan oordelen waar je geen verstand hebt.' Zei ze boos en balde haar vuisten die zwart werden, het was raar maar wel waar wanneer ze boos werd had ze ee nander bron voor haar energie. En ze voelde gewoon hoe de ketting begon te branden doordat hij zijn eigenaar voelde.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:14 pm
Ze schrok van die uitval en werd nu ook kwaad. 'Hoor eens, ik leef tussen de doden, ik zag elke dag hoe er werd besloten wie dood gaat, ik heb de gruwelijkste moorden gezien. En je moet niet over iets gaan oordelen waar je geen verstand hebt.' Zei ze boos en balde haar vuisten die zwart werden. Hij voelde de ketting in zijn broekzak branden en hij haalde ze eruit hij smeet ze in een emmer met ijswater en greep Eva toen bij haar keel ze hing 20 centimeter boven de grond. Luister kind ik wil je commentaar niet en mischien heb jij die moorden gezien...Ik heb er zelf zo moeten plegen dus hou die grote mond van je dicht wil je?! Je mag blij zijn dat ik je lippen nog niet aan elkaar genaait heb zoals ik al vaker heb moeten doen! Zei hij nu echt razend hij kneep een beetje in haar keel hij dacht er even niet meer aan wat Sasha zou zeggen moest ze wakker worden!
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:24 pm
Sasha lag heerlijk omgekruld te slape ntoen ze 2 paar ogen in haar rug voelde branden, ze deed als of ze nog sliep en toen de deur 2 ker dicht was gevallen stond ze ellegant op en rekte zich uit, het was niks voor Jace om iemand naar binnen te nemen en zeker niet om nog naar hun kamer te brengen, ze deed een jurk aan en kamde snel haar haar zondat het krullend over haar schouders viel. Ze sloop naar beneden en zag hoe Jace een meisje met baluw haar met soep voerde, ergens kwam ze haar bekend voor en Sasha hield zich in de schaduw, en luisterde naar het gesprek. er was iets gebeurt toen ze sliep want jace was vor iets bang, voor dat er iets met haar gebeurde maar was hij dan vergeten dat ze ook op zich zelf kon letten? Toen iij boos werd en de tafel weg smeet werd ze eve nbang en wou ze ingrijpen maar iets hield haar tegen. De woorden van de meisje waren gevaarlijk en Jace smeet iets in ee nbak met ijskoud water en hief de blauw harig meisje 20 centimeter boven de grond. Luister kind ik wil je commentaar niet en mischien heb jij die moorden gezien...Ik heb er zelf zo moeten plegen dus hou die grote mond van je dicht wil je?! Je mag blij zijn dat ik je lippen nog niet aan elkaar genaait heb zoals ik al vaker heb moeten doen! Nu moest ze gewoon ingrijpen en ze stapte uit de schaduw en liep zachtjes naar hem toe en fluisterde in zijn oor 'lieverd, ze t haar alsjeblieft neer.'