Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What have I done?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Creature: Shape Shifter

What have I done?! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 4:37 am

Hij grinnikte Té koppig zijn ook niet. Maar dat heb je nu wel door denk ik. Ze haalde haar schouders op 'niet als het om je familie gaat.' zei ze rustig. Hij moest lachen. Dus je bent bang voor me ls ik dronken ben maar niet als ik met een zweep sta te zwaaien of met een elektische bak water voor je kop hou? Vreemde logica hoor. Zei hij met een grijns voor hij opstond en een brood nam. 'Nou het is niet vreemd, als je word vergiftigd ga je meestal of te langzaam dood of gewoon sne len door pijn leer je tenminste iets.' Zei ze zachtjes. Hij sneed er 2 stukken af smeerde er wat confituur op en gaf er eentje aan haar. Hij keek haar aan en lachtte nog steeds. Hé maak je geen zorgen om je rug na een tijd verdwijnt de pijn wel en als je vaak genoeg slaag krijgt sterven je zenuwen af zoals bij mij. Zei hij grijnzend, ze grinnikte. 'Nouja pijn gaat uiteindelijk over maar ik hoop echt dat dit niet meer gebeurt.' Zei ze en keek weg, ze voelde nu niks maar Eva maakte zich duidelijk zorgen om haar ketting 'Mag ik je iets vragen....Heb jij iets met me ketting gedaan?' vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 4:46 am

Ze haalde haar schouders op 'niet als het om je familie gaat.' zei ze rustig. Hij zuchtte en schudde zijn hoofd. 'Nou het is niet vreemd, als je word vergiftigd ga je meestal of te langzaam dood of gewoon sne len door pijn leer je tenminste iets.' Zei ze zachtjes. Hij knikte. Best slim ik had niet gedacht dat je zo wijs kon zijn na dat domme gedrag van je. Zei hij rustig. ze grinnikte. 'Nouja pijn gaat uiteindelijk over maar ik hoop echt dat dit niet meer gebeurt.' Zei ze en keek weg. Hij haalde zijn schouders op. Dat hangt van jouw af schat. Zei hij met een grijns. Mag ik je iets vragen....Heb jij iets met me ketting gedaan?' vroeg ze voorzichtig. Hij moest lachen. Ja en nee. Ik ben je baas door die armband dat had je wel al door denk ik. Wel door die armband ben ik ook baas over je shifter je kan je krachten dus alleen gebruiken als ik daar toestemming voor geef. Zei hij met een grijns.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 5:05 am

Hij knikte. Best slim ik had niet gedacht dat je zo wijs kon zijn na dat domme gedrag van je. Zei hij rustig. Ze grijnsde breed 'Ik kan wel slim zijn.' Hij moest lachen. Ja en nee. Ik ben je baas door die armband dat had je wel al door denk ik. Wel door die armband ben ik ook baas over je shifter je kan je krachten dus alleen gebruiken als ik daar toestemming voor geef. Zei hij met een grijns. Ze schudde haar hoofd 'nee daar licht het niet aan, toen ik boos werd de eerste keer was het wel aan het branden maar toen je mij begon te verbinden begon ik van zelf me herstellen dus dat is het niet...' Ze beet op haar onderlip en begon met haar armband te spelen, ze hate armbanden maar soms was het handig om na te denken want haar handen waren met iets bezig en dan kon ze beter denken.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 5:16 am

Ze schudde haar hoofd 'nee daar licht het niet aan, toen ik boos werd de eerste keer was het wel aan het branden maar toen je mij begon te verbinden begon ik van zelf me herstellen dus dat is het niet...' Ze beet op haar onderlip en begon met haar armband te spelen. Hij haalde zijn schouders op. Ik zou het net weten schat. Maar wat maakt het uit binnen een paar dagen ben je toch dood. Dus ik zou je lieve hoofdje er maar niet over breken. Zei hij terwijl hij zijn voeten op tafel legde en nog wat whisky dronk.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 5:25 am

Hij haalde zijn schouders op. Ik zou het net weten schat. Maar wat maakt het uit binnen een paar dagen ben je toch dood. Dus ik zou je lieve hoofdje er maar niet over breken. Zei hij terwijl hij zijn voeten op tafel legde en nog wat whisky dronk. Haar hoofd schoot omhoog en ze keek met samen gekneepte ogen naar hem en toen kwam er iets i nhaar hoofd en ze begon duivels te grijnzen 'Kijk die Blood hunters zijn natuurlijk eng enzo en ze bedreigen je vriendinnetje maar als mijn halfzus er achter kom dat ik gevangen ben genomen is dat pas eng en het ergste is dat je haar niet kunt aanvallen, ze is veel te machtig. Jij zult sterven en je geliefde maar het ergste is, als ik me armband om om heb zal ze jou eerst op de ergste manier dwingen om de armband van mijn pols er af te krijgen door...' Ze dacht even na 'Door je vriendin te laten lijden, en geloof me dat kan ze heel goed.' haar ogen werden rood.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 5:32 am

Haar hoofd schoot omhoog en ze keek met samen gekneepte ogen naar hem en toen kwam er iets i nhaar hoofd en ze begon duivels te grijnzen 'Kijk die Blood hunters zijn natuurlijk eng enzo en ze bedreigen je vriendinnetje maar als mijn halfzus er achter kom dat ik gevangen ben genomen is dat pas eng en het ergste is dat je haar niet kunt aanvallen, ze is veel te machtig. Jij zult sterven en je geliefde maar het ergste is, als ik me armband om om heb zal ze jou eerst op de ergste manier dwingen om de armband van mijn pols er af te krijgen door...' Ze dacht even na 'Door je vriendin te laten lijden, en geloof me dat kan ze heel goed.' haar ogen werden rood. Hij schoot in zijn lag en stond toen op hij stond in een heel dreigende houding. "Niemand is onoverwinnelijk schatje we hebben genoeg machtige shifters in onze macht die je zus aankunnen we hebben zelfs één van je oudste zussen in onze macht dus over je andere zus maak ik me echt geen zorgen. Trouwens wie zegt dat je zo lang in leven blijft? Mischien ben je al dood voor je zus er is en ze zal echt nooit of te nimmer de kans krijgen om Sasha pijn te doen!" Zei hij terwijl hij haar weer bij haar kraag had genomen. Dus als je je zielige leventje nog een beetje wilt rekken en wat dragelijker wilt maken zou ik me niet proberen te bedreigen schat. Zei hij terwijl hij haar tegen zich aantrok en over zijn schouder gooide terug naar de cel.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 5:40 am

Hij schoot in zijn lag en stond toen op hij stond in een heel dreigende houding. "Niemand is onoverwinnelijk schatje we hebben genoeg machtige shifters in onze macht die je zus aankunnen we hebben zelfs één van je oudste zussen in onze macht dus over je andere zus maak ik me echt geen zorgen. Trouwens wie zegt dat je zo lang in leven blijft? Mischien ben je al dood voor je zus er is en ze zal echt nooit of te nimmer de kans krijgen om Sasha pijn te doen!" Zei hij terwijl hij haar weer bij haar kraag had genomen. Dus als je je zielige leventje nog een beetje wilt rekken en wat dragelijker wilt maken zou ik me niet proberen te bedreigen schat. Zei hij terwijl hij haar tegen zich aantrok en over zijn schouder gooide terug naar de cel. Ze gromde en probeerde spreuken op te zeggen maar die doofden nog voordat ze ze echt kon afschieten. 'Hoe wil je me dan wel neit doden?' Vroeg ze boos, ze dacht aan hoe ze samen met Nox Eron hadden gedood. Het was tot een vreselijke bloedbad uitgelopen en toen sloot ze haar ogen 'Mijn vader laat nooit toe dat één van me zussen voor jullie werkt, hij zou dan zijn eigenkind weer terughalen naar de hell en haar mensen lichaam hier laten.' Voor haar ogen kreeg ze een beeld hoe een meisje op de grond neerviel en iedereen dacht dat ze buitenbewustzijn was maar haar ziel was eigelijk weer terug gekreerd naar hun geboorte plek.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 5:49 am

Ze gromde en probeerde spreuken op te zeggen maar die doofden nog voordat ze ze echt kon afschieten. 'Hoe wil je me dan wel neit doden?' Vroeg ze boos, ze dacht aan hoe ze samen met Nox Eron hadden gedood. en toen sloot ze haar ogen. Hij haalde zijn schouders op. Ik ben vindingrijk schat ik bedenk wel wat. 'Mijn vader laat nooit toe dat één van me zussen voor jullie werkt, hij zou dan zijn eigenkind weer terughalen naar de hell en haar mensen lichaam hier laten.' Hij grinnikte. Waarom ben jij hier dan nog hè? Houd pappie niet zo van zijn zwakke blauwharige dochtertje? Vroeg hij grijnzend terwijl hij haar op het bed neerzette en door haar haar streelde hij was echt erg dronken.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 6:03 am

Hij haalde zijn schouders op. Ik ben vindingrijk schat ik bedenk wel wat. Boos snoof ze, 'jij en vindngrijk? daar geloof ik nou echt niks van.' Zei ze boos. Hij grinnikte. Waarom ben jij hier dan nog hè? Houd pappie niet zo van zijn zwakke blauwharige dochtertje? Vroeg hij grijnzend terwijl hij haar op het bed neerzette en door haar haar, ze sloeg zijn hand weg, 'Ik ben niet zwak en dit is mijn test leven,' Haar ogen bleven rood en en haar haar werd gedeeltelijk zwart.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 6:12 am

Boos snoof ze, 'jij en vindngrijk? daar geloof ik nou echt niks van.' Zei ze boos. Hij grinnikte. Dat komt omdat je nog niet eens de helft van wat ik kan heb gezien schat. e sloeg zijn hand weg, 'Ik ben niet zwak en dit is mijn test leven,' Haar ogen bleven rood en en haar haar werd gedeeltelijk zwart. Hij grijnsde . Zo zo dat was ds een gevoelige snaar hè? Hij pakte haar handen en knoopte ze aan elkaar. Toen begon hij weer door haar haar te strelen hij dacht echt niet helder als hij dronkken was.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 7:03 am

Hij grinnikte. Dat komt omdat je nog niet eens de helft van wat ik kan heb gezien schat. 'Hoor eens, als eerste ben ik je schat niet en als 2e ik geloof er nog steeds niks van.' Ze keek hem recht in de ogen aan. Hij grijnsde . Zo zo dat was ds een gevoelige snaar hè? Hij pakte haar handen en knoopte ze aan elkaar. Toen begon hij weer door haar haar te strelen hij dacht echt niet helder als hij dronkken was. Ze keek niet begrijpend naar haar handen. 'Wat ben je van plan?' Haar stem beefde en ze slikte paar keer, haar haar werd weer blauw en haar ogen groen. Dit vond ze niet leuk, kijk toen hij bos was verwachte ze wel dat hij haar ging slaan of zo iets dergelijks maar dit was anders, ze wist niet wat er kwam omdat hij dronken was en dronken mannen had ze nooit vertrouwd, iets binnen haar werd onrustig en zij zelf ook.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 7:26 am

'Hoor eens, als eerste ben ik je schat niet en als 2e ik geloof er nog steeds niks van.' Ze keek hem recht in de ogen aan. Hij grinnikte. Iemand zo koppig maar toch ooh zo schattig is wel mijn schat,schat. Zei hij met een grijns. Ze keek niet begrijpend naar haar handen. 'Wat ben je van plan?' Haar stem beefde en ze slikte paar keer, haar haar werd weer blauw en haar ogen groen. Hij grinnikte en streelde het haar ahter haar oren. Maak je geen zorgen ik ga je geen pijn doen Zei hij sussend zijn adem was één walm van alcohol. Hij trok haar op zijn schoot en hij drukte zijn lippen op haar hoofd zijn hand streelde haar lichaam hij fluisterde wat in haar oor. Will je dat ik stop schat? zeg dan wat ik wil horen. Zei hij terwijl hij haar dicht tegen zich aantrok. Hij was dronken maar zijn missie nog niet vergeten.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 7:48 am

Hij grinnikte. Iemand zo koppig maar toch ooh zo schattig is wel mijn schat,schat. Zei hij met een grijns. Ze gromde maar hield zich in. Hij grinnikte en streelde het haar ahter haar oren. Maak je geen zorgen ik ga je geen pijn doen Zei hij sussend zijn adem was één walm van alcohol. Ze begon te hoesten. 'Nou veel erger pijn dan je vandaag hebt gedaan kan toch niet.' Zei ze walgend en draaide haar hoofd weg. Hij trok haar op zijn schoot en hij drukte zijn lippen op haar hoofd zijn hand streelde haar lichaam hij fluisterde wat in haar oor. Ze voelde misselijkheid door haar heen gaan na die woorden Will je dat ik stop schat? zeg dan wat ik wil horen. Zei hij terwijl hij haar dicht tegen zich aantrok. Ze happerde naar adem en probeerde weg te schuiven maar het lukte amper, uit haar mond kreeg ze geen woorden meer.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 7:58 am

Ze begon te hoesten. 'Nou veel erger pijn dan je vandaag hebt gedaan kan toch niet.' Zei ze walgend en draaide haar hoofd weg. e happerde naar adem en probeerde weg te schuiven maar het lukte amper, uit haar mond kreeg ze geen woorden meer. Hij grinnikte. Wat is er Eva heeft een man je nog nooit zo aangeraakt? Zei hij terwijl hij haar bleef strelen hij duwde haar wat omlaag en gaf haar een zoen op zijn voorhoofd. Hij grijnsde en begon de koorden van haar kamerjas los te maken nog steesds wachtend op de woorden die hij wilde horen.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 8:07 am

Hij grinnikte. Wat is er Eva heeft een man je nog nooit zo aangeraakt? Zei hij terwijl hij haar bleef strelen hij duwde haar wat omlaag en gaf haar een zoen op zijn voorhoofd. Hij grijnsde en begon de koorden van haar kamerjas los te maken. Ze probeerde zich los te rukken maar het lukte niet, wat wou ze toch graag even kei hard schreeuwen, gillen dat hij haar niet moest aanraken in plaats van dat te doen leek het als of ze haar stembanden kwijt was, ze kon niks zeggen, ze kon niks zeggen. haar ogen straalde bang en het leek als of ze haar stem kwijt was....

^^ Mijn ideeën komen naar boven
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 8:11 am

Het leek wel of ze wilde schreeuwen maar ze deed niets dat verwarde hem zodanig dat hij even bij zinnen kwam hij kroop van haar af en ging op zijn hurken voor haar zitten. Eva? Zeg eens wat Zei hij rustig. Dit was niet normaal ieder normaal mens had al geschreeuw hij was even bij zinnen maar hoe lang zou dat duren? Hoelang kon hij de alcohol tegenhouden?
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 8:19 am

eindelijk merkte die jonge het en kroop van haar en ging op zijn hurken voor haar zitten. Eva? Zeg eens wat Zei hij rustig. Ze opende haar mond om te zeggen dat hij gestoord was, dat hij een gek was, dat hij zich niet lekker voelde en ze echt niet snapte wat zijn vriendin in hem zag zitten. Maar toen ze haar mond opendeed kwam er niks uit, helemaal niks geen gekreun, geen schor stemmetje...Nisk helemaal niks, ze werd wanhopig en probeerde iets te zeggen maar het lukte niet, haar ogen stonden bang en verward. Er rolde een traan over haar wang.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptyma mei 28, 2012 8:28 am

Ze zag dat ze wanhopig probeerde wat te zeggen maar dat dat duidelijk niet lukte langs één kant was hij wel blij dat ze niet kon praten ze wilde niet horen wat voor onzin ze allemaal uitkraamde. Hij zuchtte geërgerd en veegde haar traan weg. Relax wil je blijf hier ik ben zo terug met hopelijk iets om dat stem probleem de wereld uit te helpen. Zei hij hij strompelde de trap op recht naar Sasha toe hij zakte voor haar op de grond neer hij rook helemaal naar alcohol en er zaten bloedvlekken op zijn shirt. Schat? Ken jij een medecijn tegen stemverlies? T is nogal belangrijk Zei hij met een grijns.
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptydi mei 29, 2012 3:02 am

Toen Sasha naar hun kamer was gegaan was ze helemaal onrustig, ze hate het als iemand van haar soort gemarteld werd en ze kon er slecht tegen. maar als ze onrustig werd kreeg ze meer dorst voor bloed en dus besloot ze om naar buiten te gaan en te jagen. Na een goede jacht kwam ze rustig binnen en liep meteen naar de woonkamer waar ze ging zitten en net toen ze ging zitten liep Jace naar binnen. hij zakte voor haar op de grond neer hij rook helemaal naar alcohol en er zaten bloedvlekken op zijn shirt. Schat? Ken jij een medecijn tegen stemverlies? T is nogal belangrijk Zei hij met een grijns. haar ogen werden koud en ze keek hem doordringend aan '' Wat heb je met haar gedaan?'' vroeg ze kil en sloto even haar ogen en probeerde te herinneren wat haar meoder verteld had. ''vaak helpt het als je rust geeft aan je stembanden na een week als het ernstig is zal het weer herstellen.'' Ze ze rustig en keek hem aan.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptydi mei 29, 2012 3:09 am

haar ogen werden koud en ze keek hem doordringend aan '' Wat heb je met haar gedaan?'' vroeg ze kil en sloto even haar ogen Hij haalde zijn schouders op "Niets speciaal gewoon routine voor lastige klanten." . ''vaak helpt het als je rust geeft aan je stembanden na een week als het ernstig is zal het weer herstellen.'' Ze ze rustig en keek hem aan. Zijn ogen werden groot en hij greep haar bij haar schouders. Sasha alsjeblieft is er echt geen medicijn?! Een week is veel te lang dan...dan zijn we te laat Schreeuwde hij totaal in paniek.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptydi mei 29, 2012 3:29 am

Hij haalde zijn schouders op "Niets speciaal gewoon routine voor lastige klanten." Ze keek hem aan en schudde vol ongeloof haar hoofd. Zijn ogen werden groot en hij greep haar bij haar schouders. Sasha alsjeblieft is er echt geen medicijn?! Een week is veel te lang dan...dan zijn we te laat Schreeuwde hij totaal in paniek. Ze kek hem strak aan 'Rustig, er is gen medicijn. Je keel moet rusten verder kan ik niks zegen.' Zei ze rustig en stond op.

-ff eten
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptydi mei 29, 2012 5:42 am

Ze kek hem strak aan 'Rustig, er is gen medicijn. Je keel moet rusten verder kan ik niks zegen.' Zei ze rustig en stond op. Hij keek gebroken naar hoe ze opstond hij kroop op het bed en legde zijn hoofd in zijn kussen zodat ze net zag hoe hard hij aan het huilen was hij was zo radeloos hij had geen hoop meer en die drank hielp ook niet echt en die blik in Sasha's ogen ze moest hem vast afschuwelijk vinden!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptydi mei 29, 2012 6:17 am

. Hij keek gebroken naar hoe ze opstond hij kroop op het bed en legde zijn hoofd in zijn kussen zodat ze net zag hoe hard hij aan het huilen was, Sasha kreeg medelijden met hem en ging naast hem zitten en begon zachtjes zijn haar te strelen. 'Lieverd, rustig toch, alles komt goed. het is neit het einde van de wereld dat ze nu haar stem kwijt is.' Zei ze zachtjes. Ze ging op haar buik liggen en probeerde hem te troosten. 'We verzinnen wel iets, misschien kunnen we haar naar een Rising sun shape shifter brengen.' Zei ze zachtjes, Sasha hate het als hij dronk en ze kon het ook niet uitstaan maar ze liet het hem doen.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptydi mei 29, 2012 7:25 am

Ze ging naast hem zitten en begon zachtjes zijn haar te strelen. 'Lieverd, rustig toch, alles komt goed. het is neit het einde van de wereld dat ze nu haar stem kwijt is.' Zei ze zachtjes. Dat is het wel...Mompelde hij. Ze ging op haar buik liggen en probeerde hem te troosten. 'We verzinnen wel iets, misschien kunnen we haar naar een Rising sun shape shifter brengen.' Zei ze zachtjes. Hij draaide zijn hoofd een beetje en keek haar aan. Tuurlijk een shapeshifter gaat míj echt helpen om een kind haar stem terug te krijgen zodat ze kan zeggen waar haar groep zit? Echt een grote kans dat dat plan gaat lukken zeg. Zei hij sarcastisch. Hij bleef haar aanstaren met die gepijnigde blik en hij streelde haar kaak even.

Hint: Luntje XD
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Emptywo mei 30, 2012 12:00 am

Hij draaide zijn hoofd een beetje en keek haar aan. Tuurlijk een shapeshifter gaat míj echt helpen om een kind haar stem terug te krijgen zodat ze kan zeggen waar haar groep zit? Echt een grote kans dat dat plan gaat lukken zeg. Zei hij sarcastisch. Hij bleef haar aanstaren met die gepijnigde blik en hij streelde haar kaak even. Sasha zuchte dat was ook waar, als ze wisten waarvoor eva haar stem nodig had zou er geen enkel shifter hun helpen of....Nee het was te gevaarlijk, laatst toen ze haar zag was ze aan het trouwen en werd toen gevangen genomen. 'Ik ken een shape shifter...Ik heb haar al lang niet gezien maar ze kan ons denk ik wel helpen. Laatst toen ik haar zag ging ze trouwen met Ezio een blood hunter maar toen werd ze gevangen en niet zo lang geleden heb ik gehoord dat Ezio gedood was en zij vrij was, dus misschien kan ik naar haar een brief schrijven.' Zei ze zachtjes en keek in zijn smaragd groene ogen.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 3 Empty

What have I done?!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: