Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:34 pm
Jace schrok op toen hij de stem van zijn liefelijke engel hoorde hij liet het meisje los en draaide zich om hij nam haar in zijn armen zijn blik was meteen zo zacht als....als iets héél zacht. Hij keek een beetje triest en schuldig en drukte zijn lippen op haar kruin. Het spijt me schat maar hoe lang sta je hier al? Vroeg hij nu een tikje ongerust. Hij keek weer naar het blauwharige meisje en toen naar Sasha. Sasha mag ik je voorstellen aan Eva? Mijn nieuwe huisdier? Vroeg hij met een gekwelde blik hij was bang dat ze nu erg boos zou zijn.
Eva
Aantal berichten : 422 Gulden : 294 Registratiedatum : 27-03-12
Character sheet Name:: Eva Fields Age:: I look 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:44 pm
Ze zag hoe die jonge haar ketting i nijskoud water gooide en daarna haar bij de keel pakte en 20 centimeter omhoog hield en zijn vingers in haar keel kneep Luister kind ik wil je commentaar niet en mischien heb jij die moorden gezien...Ik heb er zelf zo moeten plegen dus hou die grote mond van je dicht wil je?! Je mag blij zijn dat ik je lippen nog niet aan elkaar genaait heb zoals ik al vaker heb moeten doen! Ze begon te lachen maar hield op toen ze ee nvrouw naar hem toe zag komen en iets in zijn oor fluisteren waardoor hij haar los liet en ze op de grond viel en naar adem hapte, ze kon haar ogen niet geloven, van de boze jongenwas hij plots veranderd tot een zachte jonge man. Het spijt me schat maar hoe lang sta je hier al? Vroeg hij nu een tikje ongerust.Ze moest grinniken door zijn ongruste toon. Sasha mag ik je voorstellen aan Eva? Mijn nieuwe huisdier? Vroeg hij met een gekwelde blik hij was bang dat ze nu erg boos zou zijn. Eva sperde haar ogen open 'I kben veel meer waard dan jou huisdier te zijn.' Riep ze kwaad maar door de strenge blik van die vrouw die blijkbaar Sasha hete werd ze meteen stil.
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:47 pm
Hij liet het meisje los en draaide zich om hij nam haar in zijn armen zijn blik was meteen zo zacht als....als iets héél zacht. Ze glimlachte zachtjes toen ze zijn ogen zag. Hij keek een beetje triest en schuldig en drukte zijn lippen op haar kruin. Het spijt me schat maar hoe lang sta je hier al? Vroeg hij nu een tikje ongerust. sasha keek hem rustig aan 'Lang genoeg,' Zei ze rustig. Sasha mag ik je voorstellen aan Eva? Mijn nieuwe huisdier? Vroeg hij met een gekwelde blik hij was bang dat ze nu erg boos zou zijn. Ze knikte naar Eva en schonk haar ee nstrenge blik toen ze boos riep: 'I kben veel meer waard dan jou huisdier te zijn.' Toen keek ze naar Jace 'Wat moet dit voorstellen?' vroeg ze rustig maar streng.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 10:59 pm
Eva sperde haar ogen open 'I kben veel meer waard dan jou huisdier te zijn.' Riep ze kwaad maar door de strenge blik van Sasha werd ze meteen stil. Hij grijnsde even wat was Sasha toch geweldig. sasha keek hem rustig aan 'Lang genoeg,' Zei ze rustig. Hij slikte even en er parelde een paar zweetdruppels op zijn voorhoofd. 'Wat moet dit voorstellen?' vroeg ze rustig maar streng. Hij draaide zich een beetje weg van Sasha. Niets hoor lieverd ik moet gewoon een tijdje op haar letten niets om je zorgen te maken. Zei hij zacht zijn stem sloeg een paar keer over hij kon echt niet liegen tegen Sasha.
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 11:05 pm
Hij draaide zich een beetje weg van Sasha. en ze wist dat hi jiets verborgen hield van haar. Niets hoor lieverd ik moet gewoon een tijdje op haar letten niets om je zorgen te maken. Zei hij zacht zijn stem sloeg een paar keer over, ze liep naar hem toe om hem recht aan te kijken. 'Je weet toch dat ik vreselijk gevoelig ben voor leugens?' Ze keek hem onderzoekend aan, ze zuchten toen ze niks hoorde en draaide zich naar Eva 'Wil je even naar de kamer gaan die hi jje heeft gegeven.' Vroeg ze liefjes en de meisje twijvelde even maar knikte toen en verdween, ze draaide zich om en keek hem streng aan.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 11:09 pm
Eva vond dit wel erg vermakend om die jongen zo te zien. HIj werd blijkbar heel nerveus er van en hi jvertelde haar niet alles. Ze moest grinniken het was altijd wel eluk om te zien hoe een vrouw meer invloed kon hebben dan de man. Toen Sasha vroeg of ze naar de kamer kon gaan die de blood hunter had gegeven, had ze eigenlijk geen zin, ze wou zien hoe die jonge het werder ging uitpakken maar door de blik liepen er rillingen over haar rug en ze knikte en liep weg uit de kamer naar die van haar.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 11:21 pm
ze liep naar hem toe om hem recht aan te kijken. 'Je weet toch dat ik vreselijk gevoelig ben voor leugens?' Ze keek hem onderzoekend aan, ze zuchten toen ze niks hoorde en draaide zich naar Eva 'Wil je even naar de kamer gaan die hi jje heeft gegeven.' Vroeg ze liefjes en de meisje twijvelde even maar knikte toen en verdween, ze draaide zich om en keek hem streng aan. Hij was blij dat ze Eva had weggestuurd maar hij was ook wel bang nu moest hij alles opbiechten. Hij zuchtte en legde zijn armen om haar middel hij trok haar dicht tegen zich aan. Ze zijn erachter gekomen dat ik van je hou. Hij slikte en streelde door haar haar. Ik moet de info uit Eva krijgen die de andere willen weten anders doen ze jouw wat aan. En ik weet dat je goed kan vechten maar tegen die overmacht kan je niet winnen lieverd. Zei hij ongerust.
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 11:31 pm
Hij zuchtte en legde zijn armen om haar middel hij trok haar dicht tegen zich aan. Ze zijn erachter gekomen dat ik van je hou. Hij slikte en streelde door haar haar. Ik moet de info uit Eva krijgen die de andere willen weten anders doen ze jouw wat aan. En ik weet dat je goed kan vechten maar tegen die overmacht kan je niet winnen lieverd. Zei hij ongerust. Sasha zuchten, okeej dit kon ze verwachten. Maar dat hij zo weinig vertrouwen in haar had. 'Lieverd, je bent vee lte bezorgd, ik snap wel dat je zo lief bent en me wilt beschermen maar ik ben al me hele leven op de vlucht dus als het moet kan ik altijd weer terug keren naar me oude leven. ' Zei ze zachtjes en begroef haar gezicht in zijn nek
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! zo mei 27, 2012 11:40 pm
'Lieverd, je bent vee lte bezorgd, ik snap wel dat je zo lief bent en me wilt beschermen maar ik ben al me hele leven op de vlucht dus als het moet kan ik altijd weer terug keren naar me oude leven. ' Zei ze zachtjes en begroef haar gezicht in zijn nek. Hij aaide haar liefkozend. Daar ben ik nu zo bang voor lieve schat ik ben bang dat ik je kwijt raak ik wil dat je veilig bent maar ook dicht bij mij. En dat lukt alleen als ik de info uit dat kind krijg...op welke manier dan ook De koelbloedige bloodhunter in hem kwam even naar boven zijn ogen stonden hard en zijn spieren gespannen.
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 12:11 am
Hij aaide haar liefkozend, ze hield er van heo hij aanraakte. Daar ben ik nu zo bang voor lieve schat ik ben bang dat ik je kwijt raak ik wil dat je veilig bent maar ook dicht bij mij. En dat lukt alleen als ik de info uit dat kind krijg...op welke manier dan ook De koelbloedige bloodhunter in hem kwam even naar boven zijn ogen stonden hard en zijn spieren gespannen. Ze voelde zijn spieren en keek naar boven en zag zijn harde ogen en zuchten 'Jace...' Ze iwist niet wat ze kon zeggen, het was allemaal zo verwarrend 'Doe het alsjeblieft niet, laten we samen vluchten weg van deze plek, weg van al die stomme regels, ik wil alleen met jou zijn.' Zei ze zachtjes en voelde tranen in haar ogen prikken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 12:15 am
'Jace...' Ze iwist niet wat ze kon zeggen, het was allemaal zo verwarrend 'Doe het alsjeblieft niet, laten we samen vluchten weg van deze plek, weg van al die stomme regels, ik wil alleen met jou zijn.' Zei ze zachtjes en voelde tranen in haar ogen prikken. Hij keek haar aan en hield haar bij haar schouders. "Nee Sasha ze zullen ons vinden ze zullen jouw martelen we zullen nooit veilig zijn je kent die gasten niet verraad is onergefelijk in hun ogen dit is de enige manier om jouw te beschermen. Dus alsjeblieft doe me een lol en kom niet meer in de kelder ik wil niet dat je ziet hoe monsterlijk ik kan zijn..." Zei hij terwijl hij nog een kus op haar voorhoofd drukte. Hij haatte het maar hij moest zich nu laten overnemen door zijn aangekweekte instincten en koelbloedig tegen over Eva gaan staan. Hij liet Sasha los en wilde naar de kelder gaan.
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 12:19 am
Hij keek haar aan en hield haar bij haar schouders. "Nee Sasha ze zullen ons vinden ze zullen jouw martelen we zullen nooit veilig zijn je kent die gasten niet verraad is onergefelijk in hun ogen dit is de enige manier om jouw te beschermen. Dus alsjeblieft doe me een lol en kom niet meer in de kelder ik wil niet dat je ziet hoe monsterlijk ik kan zijn..." Zei hij terwijl hij nog een kus op haar voorhoofd drukte. een traan rolde over haar ogen en ze knikte zonder het te beseffen en liep sne lachter hem aan en ging voor hem staan 'Ik zal niet naar beneden komen maar wees alsjeblieft niet te koelbloedig, ze is nog maar een kind.' Zei ze zachtjes en drukte haar mond vlug tegen de zijne en liep naar hun kamer.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 12:43 am
een traan rolde over haar ogen en ze knikte zonder het te beseffen en liep sne lachter hem aan en ging voor hem staan 'Ik zal niet naar beneden komen maar wees alsjeblieft niet te koelbloedig, ze is nog maar een kind.' Zei ze zachtjes en drukte haar mond vlug tegen de zijne. Hij drukte haar even tegen zich aan. Ik probeer het maar jouw leven is me meer waard dan dat van tientallen kinderen. Fluisterde hij en hij zag hoe ze naar hun kamer liep. Hij opende de kelder en sloot de deur achter zich hij had zijn zweep in zijn rechter hand en ging voor het meisje staan hij keek haar aan met een verwilderde blik hij bond haar handen op haar rug en keek haar kwaad aan met op één geklemde kaken 'En nu ga je praten kind ik ben ijn geduld met jouw echt kwjt!"
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 12:54 am
Eva ging op haar bed liggen en bleef naar de plafon staren en probeerde de gesprek te volgen maar de muur was veel te dik. Plotseling hoorde ze een deur dichtslaan en keek op, Ze zag de jongen met in zijn rechterhand een zweep, ze ging rechtzitten en voelde hoe hij haar armen achter haar rug vastbond bond, ze kreunde even en keek naar zijn kwade gezicht. 'En nu ga je praten kind ik ben ijn geduld met jouw echt kwjt!" Eva keek met grote ogen naar die jongen, 'Hoor is ik snap echt niet wat jij bedoelt.' Zei ze onschuldig en wachte af op haar reactie.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 1:08 am
Eva keek met grote ogen naar die jongen, 'Hoor is ik snap echt niet wat jij bedoelt.' Zei ze onschuldig en wachte af op haar reactie. Hij gromde zijn aangeleerde koelbloedigheid had helemaal bezit van hem genomen hij greep haar bij haar haar en trok haar omhoog. Geef me verdomme de info die ik nodig heb! Zei hij razend zijn ogen leken wel bedekt met glas zo kil stonden ze hij keek Eva recht aan.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 1:33 am
Hij gromde zijn aangeleerde koelbloedigheid had helemaal bezit van hem genomen hij greep haar bij haar haar en trok haar omhoog. Geef me verdomme de info die ik nodig heb! Zei hij razend zijn ogen leken wel bedekt met glas zo kil stonden ze hij keek Eva recht aan. Ze keek hem giftig aan en hield haar kaken stevig op elkaar, 'Probeer het maar.' Zei ze boos en hield haar blik dodelijk.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 1:45 am
Ze keek hem giftig aan en hield haar kaken stevig op elkaar, 'Probeer het maar.' Zei ze boos en hield haar blik dodelijk. Hij gromde en smeet haar tegen de muur. "Sta op!" Blaftte hij. Ze had hem beter niet zo uitgedaagd nu was hij pas echt kwaad. Hij greep haar beet en bond haar polsen nu vast aan de muur ze stond met haar rug naar hem toe en hij sneed de rug uit haar jurk hij deed haar haar aan de kant en ging een meter verder staan hij twijfelde niet en sloeg met zijn zweep op haar blote rughui geen genade zoals hij altijd geleerd had. Na een stuk of 10 slagen stopte hij haar rug was helemaal rood en verschroeit het moest vreselijk pijn doen! Hij maakte haar handen los en drukte haar tegen de grond. "Klaar om te praten?!" Vroeg hij kwaad.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 2:29 am
Die jongen smeet haar tegen de muur en ze kreunde van pijn. "Sta op!" Blaftte hij. en ze stond gehoorzaam op, hij greep har vast en bond haar polsen aan de muur zodat ze met haar rug naar hem toe stond, die jongen sneed de rug van haar jurk uit en deed haar haar aan de kant, ze was bang geworden, bang om wat er zometeen zal komen. Daarna voelde ze ee nzweep tegen haar rughui en het deed verschrikkelijk pijn, bij elke slag schreeuwde ze uit van pijn, na misschien 10 slagen was hij opgehouden en haar rug deed vreselijk pijn, tranen rolde over haar wangen maar ze zou niet gaan snikken zo laag zou ze niet zinken, de blood hunter maakte eindelijk har handen los en drukte haar tegen de grond, ze schreeuwde uit van pijn, elke beweging was pijnlijk en het liefst wou ze dood. "Klaar om te praten?!" Vroeg hij kwaad. ''ik zal je een geheim vertellen.' haar ste mklonk schor 'Ik zal nooit in me leven iets tegen jou zeggen.' Zei ze en spuugde op de grond.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 2:53 am
Het meisje schreeuwde en zijn duistere kant vond het allemaal wel grappig de bloodhunter die ze van hem gemaakt hadden was hel. emaal de baas in Jaces hoofd. Het meisje huild emaar snikte niet. Hij ergerde zich mateloos aan haar! ''ik zal je een geheim vertellen.' haar ste mklonk schor 'Ik zal nooit in me leven iets tegen jou zeggen.' Zei ze en spuugde op de grond. Hij gromde en trok haar bij haar haar overijnd. Jij wilt me echt kwaad hebben hè kind?! Zei hij terwijl hij haar aan haar haren meesleurde naar een bak met ijswater erin. Hij duwde haar op haar knieën en drukte toen haar hoofd in het water hij haalde het optijd boven zodat ze niet verdronk hij herhaalde het een paar keer en ging toen voor haar staan. Ik zou maar gaan praten want volgende keer zet ik het water onder stroom. Zei hij met een grijns hij meende wat hij zei.
-Man ik ben op dreef-
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 3:04 am
Hij gromde en trok haar bij haar haar overijnd. Jij wilt me echt kwaad hebben hè kind?! Zei hij, ze glimlachte duivels 'Misschien.' Ze keek hem uitdagend aan. terwijl hij haar aan haar haren meesleurde naar een bak met ijswater erin. Die blood hunter duwde haar elke keer weer in het koude water tot ze bijna verdronk maar elke keer dat hij haar weer in die koude water drukte werden haar ogen roder en haalde elke keer weer diep adem wanneer ze weer lucht kreeg. Ik zou maar gaan praten want volgende keer zet ik het water onder stroom. Zei hij met een grijns hij meende wat hij zei. Ze keek hem woedend aan maar zei niks, als e iets zegt houd ze haar woord.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 3:27 am
ze glimlachte duivels 'Misschien.' Ze keek hem uitdagend aan. Hij werd echt gek van dit kind! Hij gromde woest. Ze keek hem woedend aan maar zei niks. Hij zette het water onder stroom en wilde net haar hoofd erin duwen toen hij weer bij zinnen kwam. Hij gooide de bak omver en nam Eva op hij bracht haar naar zijn badkamer en zette haar op een stoel hij nam een koude doek en begon haar wondes te verzorgen hij zei geen woord hij was alleen erg in da war wat niemand wist van Jace was dat hij een gespleten persoonlijkheid had ontwikkelt nadat zijn eerste grote liefde voor zijn ogen koelbloedig vermoord werd en nu door de angst om Sasha te verliezen kwam die duistere kant sneller naar boven. Hij trok Eva's jurk uit hij lette niet op haar blootte lijf hij wikkelde haar hele bovenlichaam in het verband in en gaf haar daarna een kamer jas. Hij liet haar alleen achter in de badkamer en ging met een fles sterke drank aan tafel zitten waar was hij mee bezig geweest?!
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 3:38 am
Hij zette het water onderstroom en Eva sloot haar ogen, klaar om vreselijk pijn te voelen maar in plaats dat ze in het water werd geduwd werd het bak omver gegooid en Eva opende haar ogen, wat was er met die jongen? Hij bracht haar naar de bandkamer en zette haar op de stoel, pakte een koude doek en begon haar wonden schoon te maken, ze schreeuwde uit van pijn, het was vreselijk en haar litteken die op haar schouder zat begon te gloeien, haar hele wond begon te gloeien en ze voelde dat het pijn werd verdoofd. Die jonge zei nog steeds niets. Hij trok haar jurk uit en wikkelde haar hele bovenlichaam in het verbanden gaf daarna een kamer jas...Ze was sprakenloos, Ze wist één ding zeker, het zou vreselijk pijn doen om haar vleugels uit te halen. Ze deed de kamer jas aan die duidelijk te groot was en liep nar de bak waar Die blood hunter haar ketting in had gesmeten. Ze pakte hem en begon spreuken op te spreken maar haar ketting begon niet te gloeien zo als het hoort en ze werd bang 'nee, nee, nee alsjeblieft niet, je moet het doen.' Zei ze zachtjes en smeet de ketting weg en liep naar de keuken waar een fles sterk drank op tafel stond, ze pakte die en deed hem open en goot alles in een keer in als of het water was, alcohol werkte bij haar neit, ze was ee ndemon en kon er heel goed tegen, het was voor haar net water.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 3:48 am
Het meisje kwam plots aangewandeld en dronk zomaar zijn hele fles whisky leeg hij keek haar aan. Die was van mij hoor Zei hij knorrig terwijl hij een nieuwe opende en hem leegdronk. Hij keek haar aan. Moet jij nu net niet uit mijn buurt blijven in plaats van naar me toe te komen en mijn drank te stelen? Zei hij kil terwijl hij nog wat dronk het kind zag er echt vreselijk uit. Hij zuchtte. Wil je wat eten? Vroeg hij nu rustiger.
Eva
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 4:06 am
Die was van mij hoor Zei hij knorrig terwijl hij een nieuwe opende en hem leegdronk. Ze grnnikte en streek haar haren uit haar gezicht. 'te vee ldrank is niet gezond.' Zei ze rustig. Hij keek haar aan. Moet jij nu net niet uit mijn buurt blijven in plaats van naar me toe te komen en mijn drank te stelen? Zei hij kil, ze zag hem naaar haar kijken. Hij zuchtte. Wil je wat eten? Vroeg hij nu rustiger. Ze keek hem verbaasd aan 'Nou nee, ik druf niks van jou aan te nemen nu je zo dronken bent.' Zei ze rustig en ging op ee nstoel zitten toen haar rug tegen de leuning kwam kreunde ze lichtjes, het deed nu minder pijn nu haar rug zich zelf op een wonderlijke manier aan het genezen was.
Gast Gast
Onderwerp: Re: What have I done?! ma mei 28, 2012 4:21 am
Ze grnnikte en streek haar haren uit haar gezicht. 'te vee ldrank is niet gezond.' Zei ze rustig. Hij grinnikte Té koppig zijn ook niet. Maar dat heb je nu wel door denk ik. Ze keek hem verbaasd aan 'Nou nee, ik druf niks van jou aan te nemen nu je zo dronken bent.' Zei ze rustig en ging op ee nstoel zitten toen haar rug tegen de leuning kwam kreunde ze lichtjes. Hij moest lachen. Dus je bent bang voor me ls ik dronken ben maar niet als ik met een zweep sta te zwaaien of met een elektische bak water voor je kop hou? Vreemde logica hoor. Zei hij met een grijns voor hij opstond en een brood nam. Hij sneed er 2 stukken af smeerde er wat confituur op en gaf er eentje aan haar. Hij was nu wat aardiger nu kon hij niets meer verbergen omdat hij half verdoofd was door de drank. Hij keek haar aan en lachtte nog steeds. Hé maak je geen zorgen om je rug na een tijd verdwijnt de pijn wel en als je vaak genoeg slaag krijgt sterven je zenuwen af zoals bij mij. Zei hij grijnzend eigenlijk was het niet grappig maar zo deed hij nu eenmaal als hij dronken was.