Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What have I done?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

What have I done?! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:11 am

Jace balde zijn vuist toen eva haar hoofd schudde hij was erg gefrustreerd en hij had enorme hoofdpijn door zijn kater. Hij knikte even naar Luna en hij zag hoe ze zich beschermend voor Eva opstelde. Hij worstelde zich van Sasha los en liep naar de koelkast waar hij nog een fles whisky uithaalde en aan tafel ging itten hij goot het in een glas en dronk het in één teug op. Hij had nog niets gegeten dus de alcohol werkte extra hard. Waarom moesten ze nu toch net dát kind naar hier sturen?! Hadden ze niemand normaals?! Hij gromde even en wilde zijn glas nog eens vullen. Als hij dronk vergat hij zijn zorgen dat was altijd zo geweest..
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:18 am

Hij worstelde zich van Sasha los en liep naar de koelkast waar hij nog een fles whisky uithaalde en aan tafel ging itten hij goot het in een glas en dronk het in één teug op. Hij had nog niets gegeten dus de alcohol werkte extra hard. Waarom moesten ze nu toch net dát kind naar hier sturen?! Hadden ze niemand normaals?! Hij gromde even en wilde zijn glas nog eens vullen. Sasha pakte net op tijd de fles weg en keek hem strak aan 'je hebt gister genoeg gehad, en vandaag ook.' zei ze streng en goot de overige inhoud naar buiten, ze was het zat dat hij steeds dronk. Ze kon het gewoon niet aanzien dat hij steeds dronk, daar meost ze even met hem over hebben.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:26 am

Sasha pakte net op tijd de fles weg en keek hem strak aan 'je hebt gister genoeg gehad, en vandaag ook.' zei ze streng en goot de overige inhoud naar buiten. Hij stormde naar haar toe en pakte de fles uit haar handen maar hij was al leeg hij keek haar kwaad aan. Heb je enig idee hoe duur en moeilijk te bemachtigen whisky is?! Zei hij kwaad. En ik hou jouw toch ook niet tegen als je weer bloed nodig hebt? Waarom gooi jij mijn enige troost dan het raam uit?! Zei hij kwaad hij ademde zwaar en hij kon maar net verhinderen dat hij haar een klap verkocht. Hij plaatste zijn handen op het aanrecht en gaf over in de gootsteen er kwam vooral gal uit omdat hij de afgelope dag niets had gegeten alleen gedronken.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:31 am

Hij stormde naar haar toe en pakte de fles uit haar handen maar hij was al leeg hij keek haar kwaad aan. Heb je enig idee hoe duur en moeilijk te bemachtigen whisky is?! Zei hij kwaad. En ik hou jouw toch ook niet tegen als je weer bloed nodig hebt? Waarom gooi jij mijn enige troost dan het raam uit?! Zei hij kwaad hij ademde zwaar en hij kon maar net verhinderen dat hij haar een klap verkocht. Hij plaatste zijn handen op het aanrecht en gaf over in de gootsteen er kwam vooral gal uit. Ze hield zich recht en kalm 'Bloed dood mij niet mar de wisky die ji jsteeds drink laat je elke keer minder leven. Weetje eigenlij kwel hoe slecht het voor jou lichaam is? ' Zei ze kalm EN ging naast hem staan, ze legde voorzichtig haar hand op zijn schouder en keek hem recht aan.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:36 am

Ze hield zich recht en kalm 'Bloed dood mij niet mar de wisky die ji jsteeds drink laat je elke keer minder leven. Weetje eigenlij kwel hoe slecht het voor jou lichaam is? ' Zei ze kalm EN ging naast hem staan, ze legde voorzichtig haar hand op zijn schouder en keek hem recht aan. Hij keek haar aan. Wat maakt het uit Sasha? Mijn leven is toch voorbij door dat wicht daar. Zei hij met een kille blik op Eva gericht. Maar Luna ging pal voor haar staan met een strenge blik op hem hij nam Sasha in zijn armen en liet zijn hoofd op haar schouder rusten. Er rolde een traan uit zijn ooghoek hij wist dat ze gelijk had, dat had ze namelijk altijd maar hij kon het niet meer hij kon niet meer zonder dan werd hij altijd geconfronteerd met de waarheid dat ze weinig tijd hadden.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:40 am

Hij keek haar aan. Wat maakt het uit Sasha? Mijn leven is toch voorbij door dat wicht daar. Zei hij met een kille blik op Eva gericht. Sasha zuchten 'dat is neit waar lieverd, we hebben nog genoeg tijd.' Zei ze zachtjes. Luna ging pal voor haar staan met een strenge blik op hem hij nam Sasha in zijn armen en liet zijn hoofd op haar schouder rusten. Er rolde een traan uit zijn ooghoek hij wist dat ze gelijk had, Ze streelde zijn haar en suste 'Er zijn toch al eerder Shape shifter gevangen geweest van de WOF en niemand kreeg ooit info uit hun, en die mensen werden toch ook niet gestraft? ' Zei ze zachtjes in zijn oor.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:45 am

Sasha zuchten 'dat is neit waar lieverd, we hebben nog genoeg tijd.' Zei ze zachtjes. Ze streelde zijn haar en suste 'Er zijn toch al eerder Shape shifter gevangen geweest van de WOF en niemand kreeg ooit info uit hun, en die mensen werden toch ook niet gestraft? ' Zei ze zachtjes in zijn oor. Hij knikte en keek haar toen aan. Maar die mensen zijn niet verliefd op een shapeshifter Sasha ze hebben genoeg redenen om ons te straffen. Zei hij terwijl hij haar wang streelde. Het spijt me zo dat je in het wespennest van mijn leven terecht bent gekomen.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:48 am

Hij knikte en keek haar toen aan. Maar die mensen zijn niet verliefd op een shapeshifter Sasha ze hebben genoeg redenen om ons te straffen. Zei hij terwijl hij haar wang streelde. Het spijt me zo dat je in het wespennest van mijn leven terecht bent gekomen. Ze keek weg 'we kunnen vluchten, we kunnen een ander plek zoeken waar we veilig zullen zijn.' zei ze zachtjes, er waren al eerder pare ngeweest die op shape shifters verliefd waren, misschien konden ze bij hun terecht? 'En wat is er dan met de andere blood hunters gebeurd die verliefd waren op mijn soort?' vroeg ze zachtjes en keek hem diep in de ogen.

-ik gan aar buiten, ben misschien 's avonds weeronline-
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 2:51 am

Ze keek weg 'we kunnen vluchten, we kunnen een ander plek zoeken waar we veilig zullen zijn.' zei ze zachtjes, er waren al eerder pare ngeweest die op shape shifters verliefd waren, misschien konden ze bij hun terecht? 'En wat is er dan met de andere blood hunters gebeurd die verliefd waren op mijn soort?' vroeg ze zachtjes en keek hem diep in de ogen. Hij slikte hij kon haar niet meer aankijken. Die zijn naar de arena gestuurd gedwongen om elkaar te vermoorden soms helemaal mentaal gek gemaakt. Zei hij met een gepijnigde stem. Mijn neef was ook verliefd op een shapeshifter ze kwamen erachter zij was onder invloed van drugs en doodde hem toen ze weer bij zinnen was was ze kapot van verdriet en heeft ze er zelf een einde aan gemaakt. Zei hij rustig maar zijn stem vertrok van de pijn.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 6:24 am

Hij slikte hij kon haar niet meer aankijken. Die zijn naar de arena gestuurd gedwongen om elkaar te vermoorden soms helemaal mentaal gek gemaakt. Zei hij met een gepijnigde stem. Mijn neef was ook verliefd op een shapeshifter ze kwamen erachter zij was onder invloed van drugs en doodde hem toen ze weer bij zinnen was was ze kapot van verdriet en heeft ze er zelf een einde aan gemaakt. Zei hij rustig maar zijn stem vertrok van de pijn. Ze beefde lichtjes en probeerde rustig te blijven, dat was allemaal in italië geweest maar hoe is het hier geweest, ze heeft gehoord dat hier half shifters rondlopen 'Maar ik heb zelf gehoord dat hier stellen in de bos zitten, ehh, ik heb gehoord dat Robin ook in het bos woont met zijn groep en zijn liefje...Hij heeft zelfs een kind als ik het goed heb gehoord.' Zei ze hopend en keek hem aan.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 9:06 am

'Maar ik heb zelf gehoord dat hier stellen in de bos zitten, ehh, ik heb gehoord dat Robin ook in het bos woont met zijn groep en zijn liefje...Hij heeft zelfs een kind als ik het goed heb gehoord.' Zei ze hopend en keek hem aan. Hij keek haar aan en streelde haar kaak. "Ja sasha maar zij leven nog door die groep als hij alleen was geweest waren ze nu al dood lieve schat." Zei hij zacht. "Waarom denk je dat onze soorten normaal niet samen paren? Te gevaarlijk." Zei hij rustig.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 9:13 am

Hij keek haar aan en streelde haar kaak. "Ja sasha maar zij leven nog door die groep als hij alleen was geweest waren ze nu al dood lieve schat." Zei hij zacht. "Waarom denk je dat onze soorten normaal niet samen paren? Te gevaarlijk." Zei hij rustig. Ze werd overspoeld door emoties en haar gezicht die net nog heel verdrietig stond werd gesloten door een uitdrukkingsloos gezicht, niet goed dus, Soms was Sasha net als alle andere meiden dan vond ze het ook fijn om even uit te huilen maar nu sloot ze zich voledig af van de menigte. Ze draaide zich om en liep zonder iets te zeggen naar de deur, even keek ze om en knikte dankbaar naar Luna, ze wou even tijd voor zich zelf, even helder nadenken en dat kon ze alleen maar als ze joeg. Jammer genoeg zag ze geen visioenen want als ze nu naar buiten ging zou ze in de problemen raken...
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 9:26 pm

Ze werd overspoeld door emoties en haar gezicht die net nog heel verdrietig stond werd gesloten door een uitdrukkingsloos gezicht, niet goed dus, Soms was Sasha net als alle andere meiden dan vond ze het ook fijn om even uit te huilen maar nu sloot ze zich voledig af van de menigte. Ze draaide zich om en liep zonder iets te zeggen naar de deur, even keek ze om en knikte dankbaar naar Luna. Jace keek haar na zijn gezicht werd lijkbleek Sasha mocht nu echt niet alleen naar buiten! Ze werden al genoeg in de gaten gehouden ze zouden haar iets aan kunnen doen! Jace richtte zich naar eva hij liep naar haar toe en ging voor haar op zijn knieën zitten hij drukte de ketting in haar handen. Eva ik weet dat je mij verafschuwt maar alsjeblieft hou Sasha tegen! Ze mag nu niet alleen door het bos dit kan haar dood worden! Alsjeblieft Eva ik smeek je! Er stonden tranen in zijn ogen en zijn gezicht was radeloos. Hij zou zelf ook achter Sasha aangaan maar hij had teveel last van zijn kater om haar fatsoenlijk te kunnen volgen en beschermen!
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 10:40 pm

Er werd een heleboel gepraat door Sasha en Jace en Eva moest lachen toen hij boos werd omdat Sasha zijn wisky uit het raam goot, dat was goed voor hem, dan zou hij eens leren om niet steeds te drinken. Toen hij vertelde over andere verboden partners en wat er mee gebeurde werd Sasha hopeloos en vroeg naar RObin die Eva een beetje kende, het was een goede vriend van Dregoe. Maar hij zei dat Robin het heeft overleefd doro dat hi jin een groep zat maar dat was niet helemaal waar, Robin was heel vaak bedreigd door zijn vader en zijn dochter was ook al een keer gevangen geweest toen ze Dregoe kwamen bevrijden. Ze schrok op toen Jace op zijn knieën voor haar ging zitten en de ketting die nu nutteloos was in haar handen drukte. Eva ik weet dat je mij verafschuwt maar alsjeblieft hou Sasha tegen! Ze mag nu niet alleen door het bos dit kan haar dood worden! Alsjeblieft Eva ik smeek je! Er stonden tranen in zijn ogen en zijn gezicht was radeloos. Ze vond hem zo zielig maar met die ketting kon ze geen kant op, ze drukte de ketting terug in zijn handen en wees naar haar armband, ze kon haar vleugels niet uit haar halen en haar shifter zolang ze de armband had.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:09 pm

ze drukte de ketting terug in zijn handen en wees naar haar armband, ze kon haar vleugels niet uit haar halen en haar shifter zolang ze de armband had. Hij keek er naar hij was in tweestrijd. Als hij de armband aanliet zou Sasha nu mogelijk sterven maar als hij hem afdeed wist hij niet of ze wel echt naar Sasha zou toegaan hij twijfelde maar opende uiteindelijk toch de armband hij kletterde op de grond en Jace keek het meisje aan met zijn gebroken puppy ogen. Zijn ogen waren veranderd niet meer onschuldig zoals vroeger ze hadden veel pijn dood en verdriet gezien en dat liet zijn littekens achter.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:19 pm

Die jonge leek in tweestrijd maar uiteindelijk opende hij haar armband en ze sotnd meteen met een lach op, haar blauw haar werd zwart, er kwamen prachtige zwarte vleugels te voorschijn, haar ogen waren bloed rood en haar gescheurde jurk veranderde in een prachtige zwarte jruk die tot haar knieën kwam. Ze keek naar de grebroken puppy ogen. Zijn ogen waren veranderd niet meer onschuldig zoals vroeger ze hadden veel pijn dood en verdriet gezien en dat liet zijn littekens achter. Ze knikte naar hem en begon te schrijven in de lucht 'geen zorge Jace, misschien kan ik jou niet uitstaan maar Sasha wel.' Ze liep naar de deur en klapte in elkaar anders zou ze nooit door de deur passen. Toen ze naar buiten was zag ze meteen de de aura van Sasha. Ze vloog elegant naar toe en zag toen i nde bosjes wat blood hunters zitten, haar ogen begonnen te gloeien en ze begon spreuken in zich zelf op te spreken, de bosjes vlogen in brand met zwart vuur en toen ze pijnkreten hoorde voelde ze haar kracht groeien.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:34 pm

Sasha rende door de struike nheen en genoot van de pijn als ze elke keer even op een scherpe steen stapte met haar kussen. Toen ze een vogel zag zitten op de grond liet ze zich zakken op de grond en besloot op hem behendig, Dus het is best wel logisch dat Sasha schrok wanneer de struiken om haar heen in brand stonden met zwart vuur en over al pijnlijke kreten vandaan kwamen, ze veranderde terug in mens en keek toe hoe Eva naast haar lande en Lachte 'Bedankt Eva.' Zei ze opgelucht en keek toe hoe de bosjes werden afgebrand.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:40 pm

Jace keek haar aan. hij haar armband en ze sotnd meteen met een lach op, haar blauw haar werd zwart, er kwamen prachtige zwarte vleugels te voorschijn, haar ogen waren bloed rood en haar gescheurde jurk veranderde in een prachtige zwarte jruk die tot haar knieën kwam. Hij keek er wat verbaasd naar ze wast best mooi maar ook eng. Ze knikte naar hem en begon te schrijven in de lucht 'geen zorge Jace, misschien kan ik jou niet uitstaan maar Sasha wel.' Ze liep naar de deur en klapte in elkaar anders zou ze nooit door de deur passen. Toen ze naar buiten was zag ze meteen de de aura van Sasha. Ze vloog elegant naar toe en zag toen i nde bosjes wat blood hunters zitten, haar ogen begonnen te gloeien en ze begon spreuken in zich zelf op te spreken, de bosjes vlogen in brand met zwart vuur en toen ze pijnkreten hoorde voelde ze haar kracht groeien. Jace was op zijn paard gekropen het ging wat moezaam maar hij vond Eva wel ze viel een stel bloodhunters aan Jace probeerde zijn paard rustig te houden maaar het was moeilijk! Hij zag Eva staan die naar de verbrandde bloodhunters keek maar ze zag de andere bloodhunter niet die achter haar stond. Jace moest iets doen of ze zou door de mans zwaard doorboord worden! Hij sprong van zijn paard en rende naar haar toe hij duwde haar aan de kant en kreeg toen zelf het zwaard tussen zijn schouderbladen hij schreeuwde niet hij draaide zich om en sloeg tegen de mans neus waardoor het neusbotje in zijn hersenen schoot. Jace voelde het bloed over zijn rug gaan maar hij negeerde het.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:47 pm

Eva schrok zich dood toen Jace haar aan de kant duwde en een zwaard tussen zijn schouderblad kreeg. Ze begon ee nspreuk op de spreken in haar hoofd zodat iedereen die iets te dicht bij hun kwam in brand vloog, toen de spreuk klaar was liep ze naar Jace, ze legde haar hand tussen zijn schouderbladeren en voelde de zenuwen van hem, misschien, misschien lukte het haar als ze haar best deed, ze sloot haar ogen en ging door zijn zenuwen naar zijn hersens en begon i nzijn hoofd te praten 'Bedankt dat je me redde, ga nu liggen zodat ik jou kan verzorgen.' Zei ze met een engelen stem i nzijn hoofd. Het was uitputend maar dit was ee nvan de manieren om met iemand te praten die heel handig zou zijn.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:51 pm

Eva kwam naar hem toe en ze hoorde haar stem in zijn hoofd hij keek haar aan en schudde haar hoofd. Eva je hoeft me niet te helpen je bent vrij nu en na alles wat ik je heb aangedaan is dit mijn verdiende loon. Zei hij terwijl hij haar aankeek met een kleine scheve grijns maar zijn gezicht verrok wel van de pijn.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyza jun 02, 2012 11:58 pm

Hij schudde haar hoofd. Eva je hoeft me niet te helpen je bent vrij nu en na alles wat ik je heb aangedaan is dit mijn verdiende loon. Zei hij terwijl hij haar aankeek met een kleine scheve grijns, Ze kek hem streng aan 'ik ga pas weg als jij weer gezond bent.' Zei ze in zijn hoofd streng en legde haar hand op zijn wond, Sasha liep zelf naar hem toe en pakte zijn hand en keek bezorgd naar Jace. Eva begon spreuken in haar hoofd op te spreken en de wond begon licht te geven en same nte groeien, het was ee nengelen spreuk en dat mocht ze eigenlijk niet gebruiken maar want maakt het uit, ze heeft ook al een lichaam gemaakt met engelen spreuken.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyzo jun 03, 2012 12:33 am

Hij keek haar wat verbaasd aan en hij keek naar Sasha met een geruststellende glimlach. T is maar een vleeswond geen zorgen ik ben erger gewend. Zei hij en toen voelde hij hoe Eva zijn wond wat liet dichtgroeien. Hij keek haar aan en hij streelde even door haar haar. Bedankt Eva en het spijt me dat ik je zo erg heb aangepakt. Maar geloof me ik kan er niets aan doen ik heb een...een gespleten persoonlijkheid en wanneer ik weer de echte bloodhunter moet uithangen tje dan kan ik mezelf wel eens verliezen." Zei hij met een droevige glimlach.
Eva

Eva

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyzo jun 03, 2012 12:38 am

Toen het wond eindelij kwas dicht gegroeid ware nahar hande nzwart van de magie en ze dook achter uit toe hij haar streelde door haar haar. Bedankt Eva en het spijt me dat ik je zo erg heb aangepakt. Maar geloof me ik kan er niets aan doen ik heb een...een gespleten persoonlijkheid en wanneer ik weer de echte bloodhunter moet uithangen tje dan kan ik mezelf wel eens verliezen." Zei hij met een droevige glimlach. Eva snoof 'Vergeet mij, vergeet mij voor altijd.' Zei ze in zin gedachten en keek even om zich heen waar lijken op de grond lagen, er liepen ook allemaal geesten blood hutners rond, Eva opende haar vleugels en vloog omhoog, hoog in de lucht op weg naar WOF, naar Ager die niet blij zou zijn als hi jhoorde wat er was gebeurd.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyzo jun 03, 2012 12:44 am

Jace keek haar aan en knikte. Ze zag hoe ze wegvloog en hij hield Sasha strak tegen zich aan vreemd genoeg had dat meisje hem wat hoop gegeven hij keek Sasha aan. Ik zal je beschermen Sasha ik zal je beschermen tot mijn dood. Zei hij voordat hij een kus op haar kruin duwde. Hij hield van haar en hij had alles voor haar over niemand zou haar pijn kunnen doen!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Emptyzo jun 03, 2012 4:48 am

Sasha was blij dat Eva zijn wond heelde en toen ze wegvloog keek Ze nog even naar boven en toen weer naar Jace, er was iets veranderd in hem. Ik zal je beschermen Sasha ik zal je beschermen tot mijn dood. Zei hij voordat hij een kus op haar kruin duwde. Ze glimlachte 'Als je mij tot de dood beschermd zal ik mezelf ook doden want ik wil niet zonder jou leven.' Zei ze zachtjes en gaf hem een zoen op zijn mond 'Maar kom mijn held, je hebt vandaag je zelf heel goed gedragen.' Zei ze en knipoogde.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! - Pagina 5 Empty

What have I done?!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: