Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What happens to me

Ga naar beneden 
+4
Cody
Syrax
Drake
Edana
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 10:21 am

Natuurlijk geloofde ze haar neit en dat had ze zelf ook neit geloofd als ze neit zo raar deed. 'Eda... je... ik bedoel jij? Je maakt een grapje zeker? Je zei zelf dat je onvruchtbaar was...' stammelde Syrax en hij was blij dat ie op de bank zat anders was hij door zijn benen gezakt geweest. Ongelovig keek Syrax Eda aan met zijn ijsblauwe ogen... Eda slikte en keek hem toen aan 'dat dacht ik ook, want anders was k allang al zwanger geweest en dat had hij tegen mij gezegd, maar er is blijkbaar iets veranderd want denk is na. Al die gebeurtenissen? Mijn vermoeiheid, stemmingwisseling, hongen naar dingen die je neit verwacht!' Zei ze en voelde weer tranen over haar wangen stromen, boos liep Ed weg uit huis en zo bleven ze allen over, of met Grump maar die zat weer is ergens verstopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 10:32 am

Eda slikte en keek hem toen aan 'dat dacht ik ook, want anders was k allang al zwanger geweest en dat had hij tegen mij gezegd, maar er is blijkbaar iets veranderd want denk is na. Al die gebeurtenissen? Mijn vermoeiheid, stemmingwisseling, hongen naar dingen die je neit verwacht!' Zei ze en voelde weer tranen over haar wangen stromen, boos liep Ed weg uit huis en zo bleven ze allen over, of met Grump maar die zat weer is ergens verstopt. Syrax schudden zijn hoofd, want hij kon het echt niet geloven. Maar toen schoot nog een andere gedachten door zijn hoofd. Als de echt zwanger was dan... dan zou ze na de geboorte sterven!!! Syrax kon niet helder meer nadenken en verbaasde zich over zijn eigen gedachten. Eda zou sterven na de geboorte van hun kind? Nee Syrax was veel liever met haar allen dan zou ze blijven leven en hij hoefte niet perse een kind met haar. Syrax zou niet zo weg lopen als Ed zou doen, maar hij wilde wel even nadenken over dit gebeuren. Dus stond hij op en liep naar het raam waar Syrax door naar buiten keek. Eda zou sterven....!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 10:39 am

Eda wachte geduldig op ee nwoude uitbarsting wat ook gebeurde maar wel buiten, ze hoorde een boom kraken. MAar daar lette ze neit op, ze lette op Syrax en hoe die reageerde en toen hi jopstond en naar het raam liep stond ze zelf op en wankelde even. Maar leip op hem af en legde haar hand op zijn schouder 'lieverd, ik weet dat het lastig is, maar het is gebeurd en we kunnen neit meer terug.' Zei ze zacht en keek hem met haar vochtige ogen aan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 12:19 pm

Eda wachte geduldig op ee nwoude uitbarsting wat ook gebeurde maar wel buiten, ze hoorde een boom kraken. MAar daar lette ze neit op, ze lette op Syrax en hoe die reageerde en toen hi jopstond en naar het raam liep stond ze zelf op en wankelde even. Maar leip op hem af en legde haar hand op zijn schouder 'lieverd, ik weet dat het lastig is, maar het is gebeurd en we kunnen neit meer terug.' Zei ze zacht en keek hem met haar vochtige ogen aan. Syrax voelde haar hand, maar hij reageerde niet ook niet op haar woorden. Hij was te diep in gedachten. Ze zei het zo mooi, maar hij zat er dan wel mooi mee. Met een kind die hij niet had gewilt net als bij Alina! Nee dit kon gewoon niet waar zijn dat kon niet!!! 'Dit kan gewoon niet waar zijn... Dit is niet wat ik wilde!' zei Syrax eerst rustig alsof hij nog ver en diep in gedachten was, maar zijn stem won aan kracht en hij draaide zich van Eda af. Het volle beseft van wat er komen ging stuurde al zijn plannen met haar door de war en zijn verwarring speelde door zijn lichaam. Syrax trok zich terug van Eda en hij liep terug naar de bank. Hij moest gaan zitten anders zou hij zeker door zijn benen gaan en dat wilde hij niet. Sy zat net toen hij zijn gevoelens samen met zijn verwarring in hem los barste. Het was gewoon vreselijk. Syrax was niet boos op haar, maar meer op zichzelf. Het hele verhaal speelde zich weer van vooraf aan af en dat omdat hij Charles zijn raad over veilig vrijen niet had opgevolgt! Syrax had gedacht lang en gelukkig met Edana aan zijn zijnde te kunnen worden. Syrax had zich er al bij neer gelegd dat ze geen kinderen samen zouden krijgen, maar dat werd nu gedwarsboomt door het kind dat in haar buik groeide! Sy trok zijn benen op en onder zich terwijl hij half zat en half lag. Syrax kon haar niet langer aan kijken hij wilde haar en geen kind!!!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 8:49 pm

Zijn stilzwijgen vond ze nog enger dan dat hij boos zou geworden zijn, ze hield er nooit van als mensen in plaats van boos worden hee lrustig doen. Dan wist je nooit wat je van diegene kon verwachten. 'Dit kan gewoon niet waar zijn... Dit is niet wat ik wilde!' zei Syrax eerst rustig alsof hij nog ver en diep in gedachten was, maar zijn stem won aan kracht en hij draaide zich van Eda af. Eda slikte en keek hem niet aan en lie pin plaats daarvan naar het bed want nog een beetje en ze zou instorten. 'Syrax, we wouden dit allemaal niet dat het gebeurde maar je heb mij gekozen en daar zitten dingen aan vast.' Zei ze zacht voor ze zich neerlegde en haar ogen sloot, en ja hoor ze dreef weg in de land der dromen maar of die dromen zo geweldig waren?
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 9:29 pm

Syrax hoorde wel wat Eda zei maar schuddenzijnhoofd. ‘Juist ja ik wilde jouw geen kind Eda... ik ... ik ben hier nog niet klaar voor.‘ zei hij rustiger en keek richting Eda, maar hij wist niet of ze hem gehoord had. Syrax wilde haar aankijken, maar zag dat ze in slaap was gevallen. Sy was nog te verwarton ging naast haar neer te leggenen te gaan slapen, inplaatst daarvan stond Sy op en liep naar de linnenkast en pakte een deken die Syrax mee terug naar dee bank nam en zich daar er onder legde. Met zijn rug naa de kamer viel Syrax volledig verwart in slaap...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 9:39 pm

Nog voor ze in slaap viel hoorde ze woorden ergens ver vandaan komen. ‘Juist ja ik wilde jouw geen kind Eda... ik ... ik ben hier nog niet klaar voor.‘ Ze wist niet of dat al bij de droom wereld hoorde of bij de echte wereld. Eda lag de hele nacht te woelen, ze werd getreiterd door enge dromen, Ze zag hoe Syrax wegliep van haar voor het kind geboren zou worden, hoe hij hun verliet, hoe hij haar verliet terwijl de kind er uit vroeg. Helemaal bezweet schoot Eda recht overeind en knipperde met haar ogen om te herinneren waar ze was.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptywo dec 26, 2012 11:08 pm

Syrax sliep niet ech lekker en voelde zich vreselijk verloren. Zijn dromen gingen over hoe ze stierf en dar Ed moeilijk ging doen vanwegen de opvoeding van het kind. Syrax kon niet echt woelen op de bank en bijna tegen de ochtend wilde hij zich omdraaien, mar deed dat iets te ruw en viel van de bank. Meteen was hij klaar wakker en sprong snel overeind, maar zag in het schemerduister waar hij was. Syrax zuchten en liep naar buiten. Het was er fris en hopelijk zou het zijn verwoede gevoelens at rust geven?
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 12:40 am

Blijkbaar sliep Syrax ook neit lekker want toen ze weer wou liggen zag ze Syrax van de bank af vallen waar ze om moest grinniken en toen hij naar buiten liep stodn ze op en klede zich om in gemakkelijker kleding. Daarna liep ze zelf naar buiten en haalde diep adem, ze rook verschillende geuren en ook geuren van prooi, het water liep bijna in haar mond en ze keek naar Syrax 'weetje waar ik zin in heb? Een heerlijk dik konijn!' Zei ze grijnzend en po haar tenen ging staan en kuste zijn wang snel.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 1:20 am

Syrax voelde zich nog steeds door de war, maar toen hij Eda naast zich en keek haar toen ze zei dat ze zin had in een dik konijn. ‘Waarom ga je die dan niet vangen?‘ vroeg hij zonder enige toon in zijn stem. Syrax keek weer voor zich uit met nogsteeds een mengeling van gevoelens. Hij hielt ziels veel van Eda, maar haar zwangerschap maakte een zekere woede bij he los.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 1:26 am

‘Waarom ga je die dan niet vangen?‘ vroeg hij zonder enige toon in zijn stem. Syrax keek weer voor zich uit met nogsteeds een mengeling van gevoelens. Hij was er nog steeds niet overheen en Eda voelde verdriet in haar hart knijpen, ze knikte en lie pvan hem weg 'i...ik dacht alleen...Ik vroeg me af of...je mee wou jagen...maar laat maar zitten.' Je kon in haar stem horen dat ze verdrietig was om zijn gedrag en dat zat haar erg mee, ze nam haar ware vorm aan en rende de bos in waar ze op zoek ging naar een hert, ja ze had nu vreselijk veel zin in een hert, een jonge hert met goed vlees. Ze bewoog lichtvoetig over de grond en snoof de lucht in, daar niet ver hier vandaan was een familie herten aan het grazen. Eda liet de ouders eng beeld van een wolf zien zodat zij op vlucht zouden gaan en het kleine hert zou nog steeds denken dat zijn ouders aan het grazen waren. Eda besloop he men dode zonder enige pijn hem te laten lijden.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 1:56 am

Eda was verdrietig, maar dat kon Syrax op dit moment niet schelen. Zijn verwarring was te groot om zich zorgen over haar emoties te maken. Zijn blik gleed over haar heen toen ze weg ging om te jagen. Syrax kreunde en liep weer naar binnen en ging op de bank zitten met zijn handen in zijn haren.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 2:02 am

Ed had gezien hoe het tussen Syrax en Eda ging en zag haar weg rennen om te jagen. Toen ze weg was veranderde Ed terug in zijn mens vorm, natuurlijk leed hij ook verdriet en stapte het huis in waar hij hem verward zag zitten, Ed gromde maar werd al gauw rustig en ging naast hem zitten. 'Ik weet dat het zwaar is te begrijpen maar het is iets wat vaak gebeurd, je hebt er voor gekozen toen je voor Satan koos.' Zei hij rustig en keek Syrax aan, natuurlijk was dit lastig om te verwerken.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 4:32 am

Kon hij dan nergens even alleen zijn? Ed kwam binnen en kwam met uitleg, maar Syrax negeerde hem volkomen en keek hem niet aan. Zijn tijd met Eda was veel te kort naar zijn beleving. Syrax wilde nog zo lang met haar alleen zijn, maar kennelijk had Satan besloten Eda weer vruchtbaar te maken. ‘Kun je even weg gaan?‘ vroeg Sy met schorre stem. Hij zag het echt niet zitten zonder Eda verder te gaan met zijn leven!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 4:38 am

Natuurlijk vodn hij het niet prettig dat hij er was maar goed, het zou zwaar voor hem zijn 'Dit is hun kringloop, zo is mijn moeder ook gestorven. Dat is hun leven en je hoort met zo iets normaal om te kunnen gaan.' Zei hij kalm. ‘Kun je even weg gaan?‘ vroeg Sy met schorre stem. Ed knikte en stond op 'we vinden het allemaal zwaar, ik hou ook van Eda en jij neit alleen lijd, ik denk dat er meer mensen zijn die om haar geven.' Zei hij en liep naar buiten.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 5:24 am

Wat had hij graag tegen Ed geschreeuwt op te flien, maar iets binnen in hem hielt dat tegen. Syrax dacht niet over Ed‘s woorden na. In zijn gedachten raasde de beelden van hem en Eda door zijn hoofd. Het volgde zich eerst rustig op, maar flitste uiteindelijk zo snel voorbij dat Syrax er gek van werd. Hij greep zijn haren nog strakker wvast en probeerde er niet meer aan te denken, maar de beelden stopte niet! Syrax gromde woest stond op en liep naar buiten waar hij shifte en opsteeg. Zijn gedachten gingen met hem mee, maar Sy wilde van ze af en vlloog naar het plateau op de vulkaan waar hij landen en zich omdraaide. Deze methode hielp bij zijn opa ook altijd en bij zijn verstorven grootvader. Sy vulde zijn longen en brulde luid! Al zijn emotie‘s lagen erin verpakt, maar vooral zin verdriet kwam er net als zijn pijn grootendeels in voor en waren het beste te horen. Stilte vulde zijn hoofd en Sy zakte door zijn poten en legde zijn staart langs zijn lichaam. Hier was hij voorlopig alleen en je kon er alleen via de lucht er komen of je moest je kunnen teleporteren of telekineze gebruiken.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 5:33 am

Toen Eda's buik rond was lag e heerlijk te zonnen in de zon terwijl haar hoofd op het natte gras lag, ze liet het verteringsproces lekker zijn gang gaan. Nu ze beter keek zag je duidelijk dat ze boller begon te worden en hoewel Eda hee lgraag haar laatste weken leuk wou beleven moest Syrax ook er bij neerleggen. Beelden kwamen van hun samen naar binnen, hun leuke gebeurtenissen maar die werden gauw verstoord door een enorme brul waar ze va nopsprong en klaar stond om aan te vallen. Maar al sne lhad ze door dat er niks aan de hand was en was ze weer gaan liggen. Eda sloot haar ogen en zocht metaal naar Syrax, hij lag ergens op en hij had zijn woede net uitgebruld. Eda wist dat dit misschien fout was maar ze liet een illiusie van haar komen in haar wolven vorm en kwispelde terwijl ze wat andere dingen liet zien, over andere landen die ze graag wou doen met Syrax maar dat niet kon omdat hij maar zat te mokken, ze liet een beeld zien van hoe verloren hij had gezeten emt zijn handen in zijn haar terwijl zij juist wou leven met hem. Daarna liet ze hem rusten en was haar illisie ook weg.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 6:52 am

Langzaam aan begon hij rustiger te worden, maar toen voelde hij Eda heel dichtbij zich en keek naar de rand waar hij haar in haar ware vorm zag staan, maar ze kon hier niet komen en Syrax schudden verwoed met zijn kop. Hij kreeg de belden door van wat ze nog met hem had willen doen, maar dat binnen kort niet meer kon! Syrax gromde woest en sloeg met zij staart dwars door haar ilusie heen, maar wist dat hij niets raken zou. Bane hielt zich stil en liet Syrax zelf uit vogelen er mee om te gaan. Sy gleed van het plateau en zweefde door de lucht. Waarom? Waarom overkwamen hem nu juist deze dingen? Had hij eindelijk iemand om lief te hebben zou ze binnen kort sterven en hem opzadelen met een ongewilt kind. Syrax blik gleed over de grond tot hij Eda opeen open plek in de zon zag liggen. Woede borrelde hernieuwd in hem op en liet zich naar beneden vallen. Tot een zekere hoogte en klapte zijn vleuvels weer uit. ‘Waarom zou ik je niet samen met dat ding gelijk doden? Ik heb er toch niks aan!‘ gromde Syrax nijdig en stapte dreigend op haar af...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 10:07 am

Eda wist niet hoe Syrax er op zou reageren maar genoot gewooon even van het rust maar al gauw hoorde ze geklapwiek en opende ze haar ogen en zag Syrax landen voor haar. ‘Waarom zou ik je niet samen met dat ding gelijk doden? Ik heb er toch niks aan!‘ gromde Syrax nijdig en stapte dreigend op haar af... Eda nam haar mensen vorm aan om met hem te spreken en keek hem kalm aan 'Je mag me best doden Syrax, je mag me martelen als het jou goed zal doen....natuurlijk zit je later met het kind vast zonder mij en ik begrijp dat je dat ding maar al te graag zou willen doden, vernietigen maar zou het helpen? Dan be nje mij voor eeuwig kwijt en je hebt niks meer om aan mij te denken. Het kind...ons kind heeft onze genen, ze heeft mijn bloed door haar aderen.' Eda ze ihet kalm en sloot haar ogen en haalde diep adem 'Ik wil boven al dat je gelukkig bent Syrax, en ik begrijp als je me verlaat, je bent jong en hebt nog een heel leven voor je, je kan nog altijd iemand anders vinden die gelukkig word dan laat ik het kind over aan Ed die haar dan kan trainen tot iets dat sterk genoeg is voor de wereld....' Eda slikte en keek hem aan 'maar het liefst zou ik willen dat haar vader haar opvoed.' Door haar stem kon je horen dat ze zin had om te huilen maar ze hield zich overeind 'het is aan jou wat je doet, maar weet dat ik prachtige tijd met je heb gehad en heet liefst nog zou willen hebben de laatste paar maanden die nog over zijn.' Zei ze en keek hem weer recht aan voor ze haar ogen sloot en zich klaar maakte om dood te gaan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 10:22 am

Eda nam haar mensen vorm aan om met hem te spreken en keek hem kalm aan 'Je mag me best doden Syrax, je mag me martelen als het jou goed zal doen....natuurlijk zit je later met het kind vast zonder mij en ik begrijp dat je dat ding maar al te graag zou willen doden, vernietigen maar zou het helpen? Dan be nje mij voor eeuwig kwijt en je hebt niks meer om aan mij te denken. Het kind...ons kind heeft onze genen, ze heeft mijn bloed door haar aderen.' Eda ze ihet kalm en sloot haar ogen en haalde diep adem 'Ik wil boven al dat je gelukkig bent Syrax, en ik begrijp als je me verlaat, je bent jong en hebt nog een heel leven voor je, je kan nog altijd iemand anders vinden die gelukkig word dan laat ik het kind over aan Ed die haar dan kan trainen tot iets dat sterk genoeg is voor de wereld....' Eda slikte en keek hem aan 'maar het liefst zou ik willen dat haar vader haar opvoed.' Door haar stem kon je horen dat ze zin had om te huilen maar ze hield zich overeind 'het is aan jou wat je doet, maar weet dat ik prachtige tijd met je heb gehad en heet liefst nog zou willen hebben de laatste paar maanden die nog over zijn.' Zei ze en keek hem weer recht aan voor ze haar ogen sloot en zich klaar maakte om dood te gaan. Syrax luisterde naar wat ze zei, maar het kon het allemaal niet schelen. Net als toen met Alina die zwanger van hem was. Syrax kreeg het niet over zijn hart om haar te doden. Nee hij kon het niet! Woede rasde door hem heen, maar Syrax schudden zijn kop en draaide zich van haar af. Zijn gevoel wilde speelde tussen twee dingen. Zijn liefde voor haar en zijn haat voor hun gezamelijke kind!!! Syrax kon het niet zijn lichaam reageerde niet meer. Woest was hij dat wel, maar haar zou hij niks kunnen aan doen of dat kind dat in haar groeide in haar! Syrax draaide zich om en legde zich neer. Zijn staart zwiepte net ver genoeg buiten haar bereik gevaarlijk heen en weer zodat ze er niet bij zou kunnen komen. Hij legde zijn kop neer terwijl tranen uit zijn ogen rolde. Hij wilde gelukkig zijn met haar, maar de wetenschap dat ze sterven zou maakte het voor hem gewoon weg onmogelijk nog dicht bij haar te zijn. 'Ik kan het niet! Ik kan dat ding niet opvoeden Eda... Ik wil het niet! Ik wil jouw niet dat... dat mormel dat in je groeit!' zijn toon was niet dreigend meer. Syrax wit niet hoe hij zich er ooit bij neer leggen moest. Hij kon niet zonder haar!'Wat moet ik zonder jouw? Ik kan niet naar dat ding kijken wanneer jij er niet meer bent Eda...' Syrax tilde zijn kop op en keek haar even aan, maar niet lang en legde zijn kop weer neer. Verdriet was zijn grootste deel en daar zou hij dan de rest van zijn leven mee rond lopen en dat kind zou hem er steeds aan herinneren...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 10:31 am

Eda zag adt hij zich van har afdraaide en ze bleef rustig staan e nbekeek hem goed van houding. Zijn staart zwiepte net ver genoeg buiten haar bereik gevaarlijk heen en weer zodat ze er niet bij zou kunnen komen. Hij legde zijn kop neer terwijl tranen uit zijn ogen rolde. Hij wilde gelukkig zijn met haar, maar de wetenschap dat ze sterven zou maakte het voor hem gewoon weg onmogelijk nog dicht bij haar te zijn. 'Ik kan het niet! Ik kan dat ding niet opvoeden Eda... Ik wil het niet! Ik wil jouw niet dat... dat mormel dat in je groeit!' zijn toon was niet dreigend meer. Syrax wit niet hoe hij zich er ooit bij neer leggen moest. Hij kon niet zonder haar!'Wat moet ik zonder jouw? Ik kan niet naar dat ding kijken wanneer jij er niet meer bent Eda...' Syrax tilde zijn kop op en keek haar even aan, maar niet lang en legde zijn kop weer neer. Eda slitke toen ze zijn woorden hoorde 'Maar Syrax, ik ben altijd bij je, ik zal altijd bij je blijven, het kind is mij Syrax, ze heeft mijn bloed! je moet haar de kans gunnen en ik weet zeker als je voor haar open zet dat jij dan ook weer het leven in kleuren ziet, ik vind het ook vreselijk dat ik dood moet gaan maar het gaat niet anders en ik hoop...' Ze hield haar mond en stond toen ze zelf boos op 'goed, je mag daar best blijven liggen maar ik ga niet zielig lopen doen dat ik dood ga doen als jij! Ik wil de laatste tijd leven, leven Syrax en ik heb het geprobeerd je het lief te vertellen maar jij sluit je buiten, jij sluit jezelf buiten maar Syrax er is gee nweg terug en als je er niet bij neerlegd wil ik je ook niet in de buurt van mij of ons kind hebben! Dan zoek je het zelf maar uit, je meot neit vergeten dat het ONS Kind is!' Zei ze woedend en nam haar ware vorm aan voor ze weg rende, diep het bos in, ze moest haar woede kwijt raken en of Syrax haar volgde of neit zou ze een verdomme beer vinden waar ze mee kon vechten!
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 10:41 am

Eda slitke toen ze zijn woorden hoorde 'Maar Syrax, ik ben altijd bij je, ik zal altijd bij je blijven, het kind is mij Syrax, ze heeft mijn bloed! je moet haar de kans gunnen en ik weet zeker als je voor haar open zet dat jij dan ook weer het leven in kleuren ziet, ik vind het ook vreselijk dat ik dood moet gaan maar het gaat niet anders en ik hoop...' Ze hield haar mond en stond toen ze zelf boos op 'goed, je mag daar best blijven liggen maar ik ga niet zielig lopen doen dat ik dood ga doen als jij! Ik wil de laatste tijd leven, leven Syrax en ik heb het geprobeerd je het lief te vertellen maar jij sluit je buiten, jij sluit jezelf buiten maar Syrax er is gee nweg terug en als je er niet bij neerlegd wil ik je ook niet in de buurt van mij of ons kind hebben! Dan zoek je het zelf maar uit, je meot neit vergeten dat het ONS Kind is!' Zei ze woedend en nam haar ware vorm aan voor ze weg rende, diep het bos in, ze moest haar woede kwijt raken en of Syrax haar volgde of neit zou ze een verdomme beer vinden waar ze mee kon vechten! Syrax hoorde haar woorden eerst lief en zacht, maar hij wilde het kind niet! Haar boosheid maakt zijn bezorgdheid om haar alleen al groter en sprong op nog voor de weg rende. 'Fijn rot maar op ik wil je niet eens meer!' snauwde Syrax, maar diep van binnen voelde hij zichzelf breken. Syrax schudden woest zijn kop en steeg op. Hij moest hier weg anders zou hij haar echt nog wat aan doen! Hij kon zich er niet bij neer leggen dat ging gewoon niet dat was vast zijn menselijke kant nog die het niet wilde... Syrax vloog hoog en ver tot hij op een van de buitense eilanden kwam en daar landen. Er leefde niet veel op het eiland niet meer dan bomen struiken en wat kleine diertjes. Om zijn woede de vrije hand te geven spuwde Syrax zijn zuur over het hele kleine eilandje tot er niks anders over was dan steen. Daar legde hij zich neer en sloot zijn ogen. Syrax voelde zich vreselijk. Hij wist het gewoon niet meer!!!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 10:48 am

'Fijn rot maar op ik wil je niet eens meer!' snauwde Syrax, Eda lette niet meer op hem want ze was helemaal opzoek gaan anar iets waar ze haar woede op kon af reageren. Eda rende zo snel mogelijk en toen remde ze af omdat ze een beer rook. Een jonge beer die op zoek was om iets te doen, mooi hee lmooi zelfs. Jong beer had veel meer kracht. Ze schoot er op af en toen ze het beest zag grauwde ze uitdagend, en ontblote haar tanden. de beer viel haar aan en Eda ontweek hem lenig en viel he mnet zo aan. Allebei waren ze zwaar gewond maar Eda zou het niet opgewen en bleef de klauwen ontwijke nvoro ze zover kon en toen het beer struikelde zag ze haar kans en sprogn op zijn rug, met een snelle beet was het beest levenloos en ze kwam er hijgend van af. Met haar gewonde poot en eigenlijk haar hele lichaam kwam ze terug naar Ed die haar meteen onder handen nam en haar een preek gaf over dat ze om haar kind moest denken.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 11:02 am

Mokkend lag hij daar uren achtereen. Zich vanalles verwijtend. Soms tilde hij zijn kop op om een zachte kreun te uiten. Zijn hart bloeden van verwarring. Hij wilde dat het anders was, dat hij gewoon met Eda samen zijn kon zonder dat... dat probleem dat in haar groeide. Syrax verlegde zijn kop en hoorde Bane zuchten en mopperen dat Syrax zich niet zo aan moest stellen. Syrax reageerde niet op zijn berispingen en reageerde zich af en toe af op wat vissen die hem irriteerde door zuur naar ze te spuwen. De vissen legde meteen het loodje, maar Syrax deed geen poging om ze op te eten voor ze volledig verteert waren. Honger had hij niet, want hij voelde zich vreselijk misselijk. Hoe kon hij ooit van dat ding gaan houden? De kou trok in zijn ledematen en Syrax gromde hij wilde nog niet terug gaan, maar stond toch op en vloog terug richting het eiland. Daar landen hij op het strand en shifte weer terug, maar letten er niet op of Eda en Ed hem zagen nog tegen hem wilde spreken. Syrax liep en ander huisje binnen en sloot de deur af met de gevoelens die door hem heen raasde. Hij wilde niemand zien, maar hier was het warmer dan daar buiten.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Emptydo dec 27, 2012 11:08 am

Eda veranderde terug in haar mensen vorm terwijl ze Ed liet begaan met haar verwondingen te verzorgen. Ze sloot haar ogen, ze was nu moe, heel moe. Maar alsnog horode ze geklap wiek en rook daarna Syrax maar liet hem rusten, ze zaten in de schaduw en Ed gromde toen hij die zag en wou opstaan om met hem te praten maar Eda schudde haar hoofd 'laat het maar, als hij om mij geeft zal hij er bij neerleggen uiteindelijk, zo zal ik ook zien hoeweel hij van mij houd.' Zei ze kalm en leudne tegen de boom en sloot haar ogen, vermoeiheid was de baas over haar en ze viel in slaap, Ed zuchten, tilde haar op en bracht haar naar binnen naar het huisje waar hij sliep en legde voorzichtig op het bed.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 3 Empty

What happens to me
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: