Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 What happens to me

Ga naar beneden 
+4
Cody
Syrax
Drake
Edana
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyza jan 05, 2013 10:31 am

Eda keek naar Syrax en zuchten voor ze haar hand op haar buik legde 'Nog een week, een week en dan pas zal ze oud genoeg zijn om mijn bloed het werk te kunnen laten doen.' Zei ze kalm en voelde hoe de kleine schopper zich bewoog. Syrax voelde zich vreselijk stom om zoiets gezegd te hebben, maar nog een wek en hij zou er alleen voor staan! Ergens had hij het niet eens willen weten, maar ergens ook weer wel. 'Sorry ik ... Ach het maakt niet meer uit. Ik zal je zeker missen.' zei Sy n kek Eda weer aan, maar zijn verdriet hielt hij voor een groot deel verborgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyza jan 05, 2013 10:58 pm

'Sorry ik ... Ach het maakt niet meer uit. Ik zal je zeker missen.' zei Sy n kek Eda weer aan, Eda glimlachte verdrietig en nestelde zich tegen hem aan, eigenlijk wou ze zijn lichaam heel dicht bij voelen en ze sloot haar ogen 'ik zal jou ook missen.' Zei ze zachtjes e nvoelde hoe de vermoeiheid van haar won en ze in slaap viel, een vredige slaap omdat Syrax naast haar lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyzo jan 06, 2013 10:04 am

Eda glimlachte verdrietig en nestelde zich tegen hem aan, eigenlijk wou ze zijn lichaam heel dicht bij voelen en ze sloot haar ogen 'ik zal jou ook missen.' Zei ze zachtjes e nvoelde hoe de vermoeiheid van haar won en ze in slaap viel, een vredige slaap omdat Syrax naast haar lag. Syrax voelde zich wel wat beter, maar ook niet echt. Hij wilde dat ze bleef, maar dat zou nooit lukken. Sy keek toe hoe ze in slaap viel en rustig ademde. Ze was zo mooi, lief en schattig als ze o slip. Dit aanblik zou hij enkel later nog in zijn herinnringen kunnen vinden. Syrax streelde ahtje haar haren uit haar gezicht en genoot van haar hete lichaam die verhit werd door de hitte van de hel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyzo jan 06, 2013 10:11 am

Een prachtgi meisje kwam haar droom binnen gerend, ze rende achter Grumpy aan die lachend weg vloog, Eda keek er naar met een brede glimlach toe. Hoewel Grump oud was kon hij zich nog steeds gedragen als een echte kind en dat zag je nu hee lgoed. Eda keek om zich heen en merkte dat ze in de bos was, de zon scheen en in de verte zag ze Syrax zitten op een kleed en toekijken hoe het meisje speelde. Eda zag haar alleen van de achterkant, de zwarte haartjes gingen heen en weer terwijl het meisje rende en toen ze zich omdraaide kee kze in 2 prachtige blauwe ogen die ze zo goed kende. Eda knipperde met haar ogen en op haar gezicht was een glimlach te zien, een gelukkige glimlach, haar kleine schoppen schopte zachtjes tegen haar buik en ze werd nog meer vervuld door een heerlijke gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyzo jan 06, 2013 10:46 am

Syrax voelde hoe Eda zachtjes bewoo in haar slaap en haar regelmatige ademhaling zorgde ervoor dat ook hij slaap begon te krijgen. Langzaam aan akte Syrax tegen haar schouder aan, maar Eda lang mer tegen hem aan dan hij tegen haar. Zijn slaap was droomloos, het gaf hm rust van wat er zich in die dagen had afgespeelt en schonk hem nieuwe kracht voor wat nog komen ging!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyzo jan 06, 2013 7:14 pm

Toen Eda wakker werd keek ze even verward om zich heen omdat ze neit meteen wist waar ze was, maar toen ze hun woonkamertje herkende kon ze het eerst niet geloven en keek naar het gene waar ze op leunde en glimlachte toen ze Syrax zag liggen, hij sliep zo vredig, Zo schattig. Eda streelde zijn gezichtje terwijl ze naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyma jan 07, 2013 2:36 am

Een zachte streling wekte hem. Syrax opende langzaam zijn ogen en keek naar Eda die al eerder dan hem wakker was geworden. Syrax glimlachte en streelde ook haar gezicht. ‘Lekker geslapen?‘ vroeg Sy haar rustig en kuste haar volmaakte lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyma jan 07, 2013 4:01 am

syrax werd altijd zo schattig wakker, en Eda glimlachte toen ze zag hoe hij weer wakker werd. Syrax glimlachte naar haar en zijn heerlijke vingers streelde haar gezicht. ‘Lekker geslapen?‘ vroeg Sy haar rustig en kuste haar volmaakte lippen. Eda glimlachte 'Nou en of, en jij?' vroeg ze voor dat Syrax haar kuste, Eda kuste hem terug maar voor meer zou ze moeten bukken en daar protesteerde haar buik tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptyma jan 07, 2013 10:47 am

Eda glimlachte 'Nou en of, en jij?' vroeg ze voor dat Syrax haar kuste, Eda kuste hem terug maar voor meer zou ze moeten bukken en daar protesteerde haar buik tegen. 'Rustig, maar niks bijzonders gedroomt.' zei Syrax en kwam rustig aan omhoog. Haar buik was al erg dik en gezwollen. Maar hij keek er niet naar om er niet aan te moeten denken dat ze nog enkele dagen hier verbleef. 'Is Ed eigenlijk al uit onze kamer of ligt hij daar nog steeds?' vroeg hij zachtjes en draaide zijn blik even naar hun slaapkamer, maar het bed was leeg...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydi jan 08, 2013 5:05 am

'Rustig, maar niks bijzonders gedroomt.' zei Syrax en kwam rustig aan omhoog. Eda knikte en leged ahar hoofd op zijn schouder. 'Is Ed eigenlijk al uit onze kamer of ligt hij daar nog steeds?' vroeg hij zachtjes en draaide zijn blik even naar hun slaapkamer, Eda snoof de lucht in, de geur van Ed was oud 'blijkbaar is hij weg gegaan toen we in slaap vielen.' Zei ze rustig en ging wat rechter staan en om zich heen keek, eigenlijk had ze best wel honger, hun kleintje gebruikte veel van haar energie waar door zij mee ging eten. Eda voelde zich echt een vreetzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydi jan 08, 2013 5:46 am

Fijn, dan waren ze heerlijk alleen en zonder Ed zijn bemoeienissen. ‘Ik zal dadelijk wel even gaan jagen.‘ zei Syrax en stond op waarna hij naar buiten liep shifte naar zijn draak en weg vloog. Om evenlater weer terug te komen met een flinke buit aan prooien. Zelf verslond hij een beer, maar de twee herten waren voor Eda bedoelt.

(Sorry ik had meer geschreven, maar onze internet ligt te kloten, dus weet ik niet of ik deze week veel posten kan. >͵<‘)
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydi jan 08, 2013 5:56 am

‘Ik zal dadelijk wel even gaan jagen.‘ zei Syrax en stond op waarna hij naar buiten liep shifte naar zijn draak en weg vloog. Eda volgde hem naar buiten en ging op de veranda zitten en keek naar de lucht, nog een paar dagen dan was het dan weer tijd om van deze wereld gaan. Tijd om Syrax alleen te laten met hun kind. En nu Eda er over nadacht wuo ze eigenlijk niet weg gaan. Toen Syrax terug kwam zag ze 2 herten liggen en eda nam haar vorm an en liep er op af, het was wennen om een buik tussen te hebben die je voelde en eerst liep ze een beetje als een pinguin voor ze doorhad hoe het voelde en er snel er op af ging en haar herten begon naar binnen te werken.

Maakt niet uit joh ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydi jan 08, 2013 6:52 pm

Syrax zag hoe Eda in haar ware vorm in zijn richting liep. Haar gezwollebuik zat kennelijk in de weg, maar Sy hielt de schunnige opmerkingen voor zich en keek rustig toe hoe Eda at en ook Syrax at rustig door. Het fijn om samen met zijn geliefde te kunnen eten, maar ongewilt verschenen toch zijn fantasy beelden die hem alleen lieten zien samen met het kind. Sy schudden zijn kop en probeerde die beelden te verwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydi jan 08, 2013 7:17 pm

Het was rustig en Eda genoot van het rust terwijl ze het руке naar binnen werkte. Toen de eerste руке naar binnen was gewerkt leek het net als of ze vroeger een klein stukje vlees in je maag had, dat je wel wilst dat je al wat gegeten hebt maar nog steeds honger had en daarom vond ze ook zo fijn dat Syrax er 2 had gebracht en niet 1.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydi jan 08, 2013 9:23 pm

Syrax at rustig zijn prooi op en genoot van Eda die haar eerste prooi verslond. Zelf was hij net klaar en keek toe hoe zijn geliefde zich te goed deed aan de tweede prooi begon te smikkelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptywo jan 09, 2013 4:49 am

Eda zag dat Syrax haar bekeek en voelde zich warm worden omdat ze echt een vreedzak voelde. Maar ze had een veel te erge honger om het hert te laten liggen. Toen de laatste vlees stukje op was likte ze haar neus af en keek Syrax met twinkelende ogen aan, ze had genoeg gegeten en liep op Syrax af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptywo jan 09, 2013 5:05 am

Eda vond het kennelijk niet zo fijn zo veel te eten, maar goed ze at nu ook niet alleen voor zichzelf, maar ook voor hun kindje. Toen Eda klaar was met eten likte ze haar neus schoon en liep op hem af. Syrax grijnsde en tilde zijn kop een beetje op. 'Nog niet genoeg gehad?' vroeg Syrax plagend en hij likte haar snuit nog verder schoon met zijn ruwe drakentong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptywo jan 09, 2013 5:11 am

Syrax grijnsde en tilde zijn kop een beetje op. 'Nog niet genoeg gehad?' vroeg Syrax plagend en hij likte haar snuit nog verder schoon met zijn ruwe drakentong. Eda kwispelde en keek Syrax lachend aan. 'Ik had zeker wel genoeg gehad!' Zei ze in haar gedachten want in haar wolven gedaante menselijke vorm praten was lastig voor haar. Eda likte zijn neus terug en profde het bloed van de beer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Age:: 17 jaar
Creature: Half blood

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptywo jan 09, 2013 12:14 pm

Syrax zag haar kwispelen en hij grijnsde wolfachtig op haar woorden. 'Maar goed ook dan anders hadik nog iets voor je moeten vangen.' grapte Sy en voelde hoe zijn geliefde zijn snuit schoon likte. Syrax was zo blij haar bij zich te hebben, hoe zou zijn leven eruit zien zonder haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptywo jan 09, 2013 7:53 pm

Eda zag hem wolf achtig grijnzen en ze moest er zelf ook om grijnzen terwijl ze zijn snuit schoon likte 'Maar goed ook dan anders hadik nog iets voor je moeten vangen.' grapte Sy, Eda blafte wateigenlijk meer een lach was en toen het bloed van Syrax neus was stapte ze iets naar achter terwijl ze hem verlangend aan keek, ze miste haar tijd voor ze zwanger was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptywo jan 09, 2013 10:45 pm

Syrax hoorde haar blafen en daar genoot hij van al wist Syrax dat ze eigenlijk lachte. Maar toen hij haar verlangende blik zag wist Sy dat ze aan haar tijd voor ze zwanger was. Sy shifte naar zijn half shift en hij streelde haar steeds zachter wordende vacht door dat ze steedss meer energie kreeg van de hell. Sy voelde zich prettig bij haar en daar zou Syrax alles aan doen om haar bij zich te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydo jan 10, 2013 9:32 am

Toen ze zag hoe hij terug shifte in zijn halve vorm en haar vacht streelde sloot Eda haar ogen van genot, Ze vond het heerlijk dat Syrax zo met haar omging en liep dichter naar hem toe en ging naast hem liggen, dicht tegen hem aan zodzt ze zijn warmte voelde en er zelf ook van kon genieten, het was heerlijk zo om naast Syrax te liggen, hij was alles voor haar.

(wil jij misschien een nieuwe topic maken waar Eda gaat bevallen? heb er zelf weinig tijd voor :S )
Terug naar boven Ga naar beneden
Storm

Storm


Aantal berichten : 116
Gulden : 78
Registratiedatum : 31-10-12

Character sheet
Name:: Storm Slayer
Age:: 18 years
Creature: Half blood

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydo jan 10, 2013 9:54 am

Toen Eda naast hem ging liggen voelde Syrax haar vacht langs zich heen strijken en hij genoot van haar warmte. Sy keek rustig naar haar en hoopte dat ze voorlopig nog niet bevallen zou?

(Is goed zal ik later vanavond mee beginnen. Onder: A new begin, a lost love!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Emptydo jan 10, 2013 10:02 am

Eda genoot van zijn schubbe langs die van haar en zag hoe hij rustig naar haar keek, Delia ging Expres op haar zei liggen want anders zou ze haar buik plette en daar had ze neit veel zin in. Eda sloot haar ogen toen ze getrappel voelde, het kind voelde zijn/haar vader en natuurlijk reageerde ze daar op. Eda bleef rustig tegen Syrax liggen met gesloten ogen.

(Is goed, ik zal morgen ochtend of middag ligt er aan of ik genoeg tijd heb posten dan ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





What happens to me - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me   What happens to me - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What happens to me
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: