Aantal berichten : 407 Gulden : 88 Registratiedatum : 20-03-12
Character sheet Name:: Widow Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: A New Friend? zo maa 25, 2012 6:39 pm
'Sorry Widow ik... ik gooide het eruit voor ik er erg in had. Maar wat die Bloodhunters uitgevonden hebben is niet normaal. Van wat jij vertelde...' Hakkelde Dregoe eerst, maar zijn stem nam weer een normale vorm aan onverschillig, maar toch een medelevende klank erin. Widow negeerde hem ze was nog steeds kwaad op hem. Dregoe liep naar Widow toe en ging voor haar op zijn heurken zitten. Widow keek vanuit haar ooghoeken naar Dregoe die toch spijt leek te hebben. 'Het spijt me Widow ik zou je nooit willen doden door die gene te doden die jouw gevangen heeft!' zei Dregoe en legde zijn hand op haar schoot als een troostende gebaar en keek haar vastberaden aan. Widow draaide haar om en keek Dregoe nu recht in zijn ogen. Ze wreef met haar hand over zijn kaak en glimlachte een kleine scheve grijns. Oké Dregoe ik vergeef je, omdat je mijn vriend bent. Als hij dat niet was geweest had ze zijn kop er waarschijnlijk al lang afgerukt. Widow boog haar hoofd naar voren en gaf hem een kus op zijn voorhoofd als teken dat ze echt niet meer kwaad was.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: A New Friend? ma maa 26, 2012 1:19 am
Gelukkig nam Widow snel weer haar normale houding aan en vergaf Dregoe voor de domme zin die hij eerder nog had uitgesproken. Ze wreef met haar hand langs zijn kaak en glimlache vriendelijk en een klein beetje scheef. Het was maar goed dat Widow een vriendin van hem was, Hij had gezien hoe ze die andere Bloodhunters aangevallen had en bleef liever tussen haar tanden uit. Dregoe maakte zijn ogen even dicht en genoot ervan hoe ze hem over zijn kaak wreef, maar opende ze weer en ging naast Widow zitten. 'Je zei dat hij je vrij zou laten als je hem gehoorzaame of afgericht had? Misschien zou je zijn spelletje mee moeten spelen hoe moeilijk het ook zou zijn. Dan laat hij je misschien snelle vrij?' stelde Dregoe voor. Het was in ieder geval beter dan dat hij eerst nog voor ogen had, maar als het Widow lukte om dat te doen wat hij net zei zou het misschien lukken en kon ze weer vrij zijn?
Widow
Onderwerp: Re: A New Friend? ma maa 26, 2012 1:34 am
Dregoe maakte zijn ogen even dicht en ze zag hoe hij genoot van hoe ze hem over zijn kaak wreef, maar opende ze weer en ging naast Widow zitten. 'Je zei dat hij je vrij zou laten als je hem gehoorzaame of afgericht had? Misschien zou je zijn spelletje mee moeten spelen hoe moeilijk het ook zou zijn. Dan laat hij je misschien snelle vrij?' stelde Dregoe voor. Widow keek hem even aan dat was al een veel beter idee dan zijn eerste plan. Maar ze kon het echt niet goed iemand gehoorzamen het was zo moeilijk voor haar. Ze keek hem recht in zijn ogen. Dat is geen slecht idee! Zei ze met een glimlach. Maar het zal wel moeilijk worden ik weet niet of het mij gaat lukken. Ik heb namelijk nogal problemen met autoriteit. Zei ze terwijl ze haar hoofs op haar handen liet rusten. Widow keek dregoe og steeds aan en grijnsde een beetje. Hè Dregoe hou jij van tattoes? Zei ze terwijl ze haar schouder ontblootte en haar slangen tattoe liet zien.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: A New Friend? ma maa 26, 2012 1:43 am
Widow had dus moeite met autoriteit? Niet dat hij dat zelf niet had, maar Dregoe knikte begrijpend en luisterde naar wat Widow nog mee zei en liet haar Tatoo aan hem zien. Dregoe keek er naar met belangstelling en vond het prachtig gedaan. 'Mooi, maar ik heb er zelf geen.' zei Dregoe en bleef nog even naar Widow's tatoo kijken voor hij even luisterde naar zijn omgeving. Egrns kreunde iemand die van de grond afkwam en rekte zich uit. Het moest al bijna ochtend zijn, want de vogels begonnen ook al zachtjes in de verte te fluiten.
Widow
Onderwerp: Re: A New Friend? ma maa 26, 2012 1:51 am
'Mooi, maar ik heb er zelf geen.' zei Dregoe en bleef nog even naar Widow's tatoo kijken. Widow grijnsde tevreden. Ze zag hem even rondkijken en toen kreeg ze de stand van de zon in het oog.Hij kon ieder moment opkomen. Widow keek hem even bloozend aan. Ow sorry ik heb je de hele nacht wakker gehouden. Ze had het één van de leukste nachten ooit gevonden. Widow zuchtte. Ik denk dat het beter is dat ik ga voor mister hood wakker word en mij roept. Ze grijnsde even duivels. En nu heb ik nog de kans om hem lekker stevig wakker te knuffelen. Ja dat ging ze doen ze ging shape shiften zich rond hem wikkkelen en eens goed knijpen. Dat ging lachen worden. Ze liep nog even naar Dregoe toe en gaf hem een zoen op zijn wang. Zie ik je nog eens? Vroeg ze met een twijfelende stem.
Drake
Onderwerp: Re: A New Friend? ma maa 26, 2012 7:57 am
Widow verontschuldigde zichzelf omdat ze Dreoe de hele nacht wakker had gehouden en ze gafhem een zoen op zijn wang. Dregoe keek haar even aan en grijnsde bij het zien van haar gezicht's uitdrukking. 'Het is niet erg Widow, ik heb veel lol beleeft deze nacht.' zei Dregoe en gaf haar een zoen terug op de wang van Widow. 'Ga maar gauw en we zullen elkaar vast nog wel tegen komen!' zei Dregoe vastberaden en keek zijn vriendin na. Hij had het wel met Widow te doen en voelde zich nog een beetje schuldig dat hij zo uitgevallen was over de Bloodhunters en dat ze dood moesten. Toch wilde hij niet langer wachten en gromde kort in zichzelf. Hopelijk zou Widow snel vrij gelaten worden zodat als hij een groep starten zij zich bij hem kon voegen? Dregoe liep naar het bed waar Widow nog niet zo lang geleden nog op gezeten had en ging liggen. Zijn gedachten waren te traag om nog prooi te gaan vangen dus moest hij even gaan slapen. Hij sloot zijn ogen en viel na evn woellen in slaap.