Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 12:19 pm
Cody waste af en Luna en Yoko lagen gek te krullen op de grond zoals elke krolse kat deed. Daarna sprong ze op en trippelde naar de bank voor Yoko langs de hoek van de bank haar wang langs streek. Ze was weer helemaal van de kaart door die krolsheid en deed nu dingen die ze zonder haar krolse dagen nooit zou doen! Yoko sprong in haar shift op de bank en streek met een lange haal van kop tot staart langs Cody‘s arm op voor ze bij hem op shoot ging zitten nasr hem keek En terug shifte met haar benen langs de zijne en begon Cody vurig te kussen...
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 10:22 pm
Hij zag hoe Luna en Yoko allebei gek deden en grijnsde alleen maar, het was best wel leuk o mte zien. Maar toen trippeled Yoko naar de bank waar langs de hoek haar wang streek en toen sprong ze op de bank, streek met een lange haal van kop tot staart langs Cody‘s arm op voor ze bij hem op shoot ging zitten nasr hem keek En terug shifte met haar benen langs de zijne en begon Cody vurig te kussen... Cody schrok er van en wist als ze weer bij kwam ze spijt van krijgt. Cody trok zich terug en keek in haar ogen 'Yoko, je bent nu niet helemaal bij,' Zei Cody rustig en kek naar haar.
Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 10:49 pm
Cody schrok en trok zich terug. Even had ze een vragende blik in haar ogen tot ze hoorde wat hij zei. Verschrikt keek ze hoe ze zat! Ze kreeg nu pas echt een rood hoofd en snel sprong ze van zijn schoot zo snel zelfs dat ze over het lage tafeltje struikelde, maar ze was niet voor niets een kat en ving zich handig op voor ze weer recht ging staan. [collor=yellow]'Sorry, sorry, sorry! Oeh wat haat ik zulke dagen!!![/color] verontschuldigde Yoko zich en sloeg haar handen voor haar gezicht en draaide zich naar het raam toe en voelde zich vreselijk. Cody was een goede vriend en zou nooit misbruik van zulke situatie's en pakte zich bij haar armen vast en wreef er even over. Ze wilde zo niet doen en zins de koning haar als bedmaatje gebruikt had wilde haar krolsheid verder dan alleen verleiden... Yoko ging aan de andere kant op de bank zitten en uit schaamte durfte ze Cody niet asn te kijken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 10:54 pm
Hij zag hoe ze schrok en plotseling zag hij voorzicht ee nrode tomaten kleur waar hij om moest grinniken. Ze sprong van zijn schoot zo snel zelfs dat ze over het lage tafeltje struikelde, maar ze was niet voor niets een kat en ving zich handig op voor ze weer recht ging staan. 'Sorry, sorry, sorry! Oeh wat haat ik zulke dagen!!! verontschuldigde Yoko zich en sloeg haar handen voor haar gezicht en draaide zich naar het raam toe en voelde zich vreselijk. Cody bleef zitten en toen ze aan de andere kant ging zitten van de bank zuchten hij en ging naast haar zitten en sloeg zijn arm om haar heen en wreef geruststellend over haar schouder 'het maakt niks uit, Yoko, we hebben allemaal onze zwakheden.' Zei hij zachtjes.
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 11:36 pm
Cody kwam naast haar zitten en zei dat iedereen zo zijn zwakheden hadden. Yoko keek hem beschamend aan en voelde zich ook nog zo. 'Weet ik, maar het is niet fijn.' zei Yoko en legde zich tegen zijn borst aan. Yoko voelde zich nog steeds vreemd, maar voor nu hand ze het in de hand.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 11:49 pm
'Weet ik, maar het is niet fijn.' zei Yoko en legde zich tegen zijn borst aan. Cody glimlachte ne kuste haar hoofd 'alles komt goed.' Zei hij zachtjes en grinnikte 'dat kan de reddende engel wel weten.' Zei hij grinnikend en haalde zijn hand plagerig door haar haar.
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 12:17 am
Yoko keek hem aan toen hij plagend zijn hand door haar haar haalde. Het voelde fijn, maar ze wilde zich zo niet hoeven te gedragen... 'Het is niet leuk Cody! Ik wil me zo niet hoeven te voelen nog me zo gedragen. Zins de koning me heeft misleid door mijn krolsheid te gebruiken is het alleen maar erger geworden!' verdedigde Yoko zich en trok zich van Cody terug voor ze van de bank af ging en in haar shift onder de bank kroop. Ze schaamde zich te erg!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 12:24 am
'Het is niet leuk Cody! Ik wil me zo niet hoeven te voelen nog me zo gedragen. Zins de koning me heeft misleid door mijn krolsheid te gebruiken is het alleen maar erger geworden!' verdedigde Yoko zich en trok zich van Cody terug voor ze van de bank af ging en in haar shift onder de bank kroop. Cody zuchten 'hoor is, jij kon er ook niks aan doen, het is de schudl van moedernatuur die je precies die dag krols liet worden, dus kom gedraag je niet als een kitten en kom onder het bank vandaan of ik gooi daar onder mijn stinkende sokken!' Zei hij dreigend terwijl hij volop grijnsde.
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 1:08 am
Yoko bromde op zijn woorden. Ze had allang geroken dat hij geen zweetvoeten had. Ze keek heb met haar fel gele ogen aan en had haar vacht opgezet. Yoko wist dat Cody gelijk had, maar ze bleef liggen en rolde zich op om de wereld buiten te sluiten. Luna kroop naar haar toe en miauwde zacht en troostend waarna ze Yoko's kop begon te likken op een troostende manier.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 1:58 am
Yoko bromde op zijn woorden. En Cody lachte zachtjes en liep naar de keuekn war hij melk pakte en het in 2 kommen goot en voor de bank zetten 'je hoeft niet zo te brommen Yoko want zo lijk je meer op een kitten!' zei Cody lachend en ging weer achter de tafel zitten waar hij zijn tekenboek pakte ne begon een ontdeugede kitten begon te tekenen.
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 2:48 am
Yoko hoorde hem lachen en ze blies nijdig voor Cody twee kommen met melk neer zetten. Ze voelde zich al schuldig en dan moest hij nog zo gaan doen? 'Alsjeblieft Cody ik voel me al rot!' zei Yoko toen ze onder de bank vandaan was gekomen en terug shifte voor ze de kom pakte en op de bank ging zitten met haar rug naar hem toe.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 2:55 am
'Alsjeblieft Cody ik voel me al rot!' zei Yoko toen ze onder de bank vandaan was gekomen en terug shifte voor ze de kom pakte en op de bank ging zitten met haar rug naar hem toe. Cody zuchten en legde zijn potlood ner 'het spijt me, maar het zag er gewoon grappig uit.' Zei Cody schuldig en keek uit het raam naar buiten.
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 3:19 am
'Dat maakt niet uit Cody, maar het zal hopelijk beter gaan als ik straks niet meer krols ben.' mompelde Yoko en haalde even haar schouders op voor ze van de melk begon te drinken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 3:29 am
Dat maakt niet uit Cody, maar het zal hopelijk beter gaan als ik straks niet meer krols ben.' mompelde Yoko en haalde even haar schouders op voor ze van de melk begon te drinken. Cody haalde zijn schouders op en ging verder met zijn tekening 'hopelijk zou zijn zoon niet langskomen.' Zei Cody zachtjes en dacht terug aan de dag dat hij Sy was tegen gekomen, hi jwas er ook achter gekome ndat hij met zijn zus naar bed was geweest.
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 5:13 am
Cody zei er niks meer op terug en ze was moe. Toen de melk op was schreef ze nog wat dubbele afspraken die ze morgen zou versturen. Daarna poetste ze haar tanden en ging op de bank liggen om in slaap te vallen om morgen weer aan de bak te kunnen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 7:27 am
Cody zag hoe ze dingen opschreef, zeker voor morgen de tijden wanneer mensen moesten komen. toen hij klaar was met zijn tekening rekte hij zich uit en keek naar buiten. Hij had eigenlijk geen zin om naar bed te gaan en bedacht zich dat hij nog een helloween costuum nodig had! hij pakte ene nieuwe witte blad en begon aan een paar schetsen als ideeën.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 28, 2012 11:14 am
De volgende morgen werd ze uitgeslapen wakker en rekte zich uit. Yoko voelde zich al iets beter dan gsteren al kon ze niet vergeten dat ze Cody zo vurig gekust had. Ze schudden haar hoofd en liep naar de badkamer om zichzelf even te wassen voor ze het ontbijt klaar zou maken tot Cody klaar was dan konden ze samen naar de salon.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 29, 2012 6:38 am
Toen Cody een paar leuke schetsaen had verdiepte hij zich in een diepe trans waar hij uit werd gehaald door de douche die aanstond, hij opende zijn ogen en rekte zich uit, blijkbaar was yoko ook al wakker Cody stond op en toen ze uit het douche kwam ging hij snel zijn tanden poetsen en deed schone kleren aan en liep naar de keuken waar hij 2 appels pakte en toen hij in de woonkamer kwam hij 1tje naar Yoko gooide 'hier heb je tenminste wat in je maag.' Zei Cody voor hij naar buiten stapte.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 29, 2012 7:09 am
Cody glipte na haar de badkamer op. Yoko glimlachte zacht en trok schone kleren aan. Nadat ze Cody de keuken in zag verdwijnen kwam hij al snel weer terug met twee appels waarvan ze er entje opving. ‘Ik zal Tink meteen mee nemen met de wagen dan kunnen we na 12‘ven even over de markt lopen om spullen te kopen voor de armen.‘ zei Yoko en liep naar buiten achter Cody aan. Ze at de appel op en gaf de kroes an Tink. Het paard dat Cody voor haar met de wagen had moeten kopen zodat ze de armen kon helpen door voedsel, drinken en benodigthheden kon brengen. Ze poeste Tink even met de borstel voor ze haar voor de wagen inspande. Daarna ging ze op de bok zitten en zag Luna bij haar er naast komen zitten. Yoko glimlachte en liet Tink in stap eerst lopen om haar spieren op te warmen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 29, 2012 7:26 am
‘Ik zal Tink meteen mee nemen met de wagen dan kunnen we na 12‘ven even over de markt lopen om spullen te kopen voor de armen.‘ zei Yoko en liep naar buiten achter Cody aan. Ze at de appel op en gaf de kroes an Tink. Cody trok en viesgezicht bij het woord; 'spullen kopen voor de armen' hij had daar neit zo op en dus besloot die om terwijl zij spulle nkocht hij even op jacht ging maar naast Yoko bleef zodat ze niet te duur spulle nging kopen! Toen Yoko klaar was ging Cody achter zitten en keek naar de lucht terwijl ze reden. Hij vond vleigne toch een stuk fijner dan voelde je de grond niet zo of elke hobbel die ze tegen kwamen.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 29, 2012 8:15 am
Cody trok en viesgezicht bij het woord; 'spullen kopen voor de armen' hij had daar neit zo op en dus besloot die om terwijl zij spulle nkocht hij even op jacht ging maar naast Yoko bleef zodat ze niet te duur spulle nging kopen! Toen Yoko klaar was ging Cody achter zitten en keek naar de lucht terwijl ze reden. Hij vond vleigne toch een stuk fijner dan voelde je de grond niet zo of elke hobbel die ze tegen kwamen. Yoko glimlachte om Cody's gezicht en vond vliegen ook veel fijner, maar zo kreeg ze de spullen beter en vooral sneller daar waar ze dat nodig hadden. De rit duurde nu langer dan dat ze vlogen, maar Tink had er ook veel plezier in dan dat ze steeds stil stond. Gelukkig kon ze de wagen netjes aan de zijkant van Magic hands pakeren en gaf Tink de haverzak rond haar mond zodat het dier nog wat te eten haden zich niet zou vervelen tot het tijd was om weer te gaan. Yoko stuurde ook wat brieven weg voor afspraken, maar ook voor de mensen die haar wilde steunen om de arme te helpen. Ze opende de salon en ze moesten eert nog even schoon maken voor de eerste klanten binnen zouden komen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 29, 2012 9:09 am
Het duurde voor zijn gevoel veel te lang het rit! Zijn vader had altijd gezegd dat tijd geld was! En toen ze eidnelijk aankwamen rekte Cody zic huit toen hij uitstapte en klopte nog op de nek van het beest voor hij naar binnen liep en ook een doek pakte 'weetje, ik vind vliegen toch een stuk fijner! en als ik pijnlijke spieren heb vanavond geef ik jou de schuld!' Zei hij grijnzend voor hij het stof en vuil sne lafveegde bij zijn kant.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 29, 2012 9:50 am
'weetje, ik vind vliegen toch een stuk fijner! en als ik pijnlijke spieren heb vanavond geef ik jou de schuld!' Zei hij grijnzend voor hij het stof en vuil sne lafveegde bij zijn kant. Yoko glimlachte en zag de eerste klant binnen komen. 'Dan maseer ik je vanavond toch?' vroeg ze plagend en nam haar klant mee die ze masserde tot het tijd was. Het was gelukkig rustig en daar genoot ze van al gingen de roddels weer heen en weer. Ondanks dat ze een zeil er tussen hadden gespannen kletste de klanten tegen elkaar was soms best wel grappig was.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 31, 2012 7:34 am
Yoko glimlachte en zag de eerste klant binnen komen. 'Dan maseer ik je vanavond toch?' vroeg ze plagend en nam haar klant mee die ze masserde tot het tijd was. Het was gelukkig rustig en daar genoot ze van al gingen de roddels weer heen en weer. Ondanks dat ze een zeil er tussen hadden gespannen kletste de klanten tegen elkaar was soms best wel grappig was. Cody luisterde aandachtig terwijl hij masseerde en toen hoorde hij iets wat hem goed deed 'Dus er komt een buitelandse koning naar onze heer?' vroe hij om het te bevestigen en de vrouw knikte ' ze zeggen dat hij rijk is en een rijke zoon heeft.' Zei de vrouw en je kon het niet zien maar cody's ogen begonenn te vonkelen toen hij dit hoorde, dit was perfect!
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 31, 2012 7:47 am
(Syrax aan Cody, Syrax aan Cody? Bij de topic I‘m so sorry, Alina jebben we je nodig...)
Yoko kon wel raden dat Cody zich helemaal opgewonden voelde wordn. Mensen met geld vooral veel geld waren voor een ejster als hij gewoon onveilig! Yoko kon een glimlach niet onder drukken bij de gedachten alleen al. Ze had nog vier klanten tot het 12 uur was en ze de laatste klanten eruit lieten. Yoko pakte het geld bij elkaar en stopte ze in het kistje voor ze naar buoten gingen naar Tink.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!