Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 22, 2012 5:56 am
“Jij kan je toch ontzichtbaar maken? Maar als ik hem niet geplant houd dan loop ik de kans om zo‘n armband op e lopen.“ yoko voelde haar moed in de schoenen zinken. Cody knikte terwijl hij nadacht wat ze konden doen 'of, ik kan bij je komen werken en dan kunnen we 2 tegelijk doen, we zetten dat een scherm tussen zodat ze elkaar niet kunnen zien maar dan kan hij ook niet zomaar met jou in de kamer verdwijnen want dan gaan mensen roddelen en als ze dat niet gaan breng ik wel een roddel op de wereld en onze O zo lieve koning wil niet dat over hem geroddeld word!' Zei cody grijnzend.
Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 22, 2012 6:09 am
Yoko leek eerst in nieuwe tranen uit te barsten, maar toen ze zijn mogelijke oplossing hoorde keek ze Cody eerst vragend aan. “Duss de jonge heer schuine streep engel wil hier komen werken?“ vroeg ze met nadruk op de laatste woorden. Ze wist dat Cody dat woord haten, maar ze vond het een geweldig plan. “We kunnen het proberen...“ ze keek weer naar het bed en kreeg de kriebbels als ze terug dacht aan gisteren. “Ik hoop alleen wel dat hij dan de andere klant niet weg jaagd?!“ zei Yoko zacht en toch gaf ze Codyeen kus op zijn wang. Nu moest ze alleen zorgen dat er steeds twee klanten aanwezig waren. Yoko schreef snel nog wat afsprakn die op die ttijden konden voor ze de brieven per duif weg stuurde.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 23, 2012 5:17 am
Hij zag haar vragende blik Duss de jonge heer schuine streep engel wil hier komen werken?“ vroeg ze met nadruk op de laatste woorden. Cody keek haar boos aan maar haalde toen zijn schouders op. “We kunnen het proberen...“ ze keek weer naar het bed en kreeg de kriebbels als ze terug dacht aan gisteren. “Ik hoop alleen wel dat hij dan de andere klant niet weg jaagd?!“ zei Yoko zacht en toch gaf ze Codyeen kus op zijn wang. Cody grinnikte en nam haar mee naar de andere kamer 'kijk, ik werk oo kveel liever niet of het moet met mijn beroep te maken hebben maar zo een kleinigheid wil ik wel doen.' Zei Cody grijnzend en liep naar haar toe en kek naar de ruimte 'alleen we moeten nog wel nog een bank regelen.' Zei HIj.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 23, 2012 6:51 am
Yoko glimlachte en knikte bij Cody's woorden en toen hij over een extra bank begon wees ze naar het geld kistje 'Als jij die en een tussen zeil gaatregelen houd ik me hier met de klantenbezig.' zei Yoko en begeleiden een binnen komende vrouw die zich vanboven uitkleden en op haar buik ging ligen. Yoko hoopte dat het zou werken hetplannetje van Cody!!!???
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 23, 2012 7:15 am
'Als jij die en een tussen zeil gaatregelen houd ik me hier met de klantenbezig.' zei Yoko en Cody knitek en zag hoe ze een vrouw begeleiden en hij keek naar Yoko 'ik zal het regelen.' Zei Cody glimlachend en liep naar buiten waar hij naar de winkel ging. Hij had een mooi bank gezien maar die vond ij iets te duur dus had hij goed bekeken en glimalchte naar de verkoper die weer naar hem toe kwam en begon te zeggen over hoe stabiel die bank was en blablabla, hij werd zo gek van het gepraat en begon met het te discussiëren en na een halfuurtje toen de zweet op de voorhofod van de verkoper was gaf hij het aan hem met een zeil voor het halve prijs. Met een paar mannen die beast hadden brachten ze het naar de salon.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 23, 2012 9:15 am
'ik zal het regelen.' Zei Cody glimlachend en liep naar buiten. Yoko knikte naar hem en blef de vrouw maseren. Cody was echt een slimme handelaar dat wist ze heel zeker en na nog twee klanten kwam hij terug met wat mannen die de bank naar binnen brachten en Cody die het zeil ook bij zich had. Yoko knikte glimlachtend naar hen en had net een pauze in gelast waarna ze wat koffie ging halen voor de mannen die Cody geholpen hadden en voor Cody ook natuurlijk zelf had ze liever thee en kwam met een dienblad van de hete drank terug en deelde het uit. Ze namen het dankbaar aan en Yoko kek even naar Cody. Ze zouden straks het zei spannen zoals ze geplant hadden. Yoko ging in klermakers zit zitten n Luna kroop bij haar op schoot terwijl ze rustig haar thee opdronk. Want met dat bed in de achterkamer wilde ze daar niet graag meer zitten plus dat die bloedvlek nog in de bank zat!!!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 23, 2012 6:12 pm
Cody zag dat Yoko koffie ging halen en toen hij haar za met de hete drank pakte hij het dankbaar aan, zijn mond was eigenlijk best drog en toen hij de mannen bedankte en ze weg gingen pakte Cody het geldzak die nog over was en gaf het aan haar -de verkoper heeft wel geleerd dat ij neit met mij meot beginnen te onderhandelen. Zei COdy grijnzend en dronk zijn beker leeg.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 23, 2012 6:28 pm
(Yoko)
Yoko hoorde wat Cody zei over het onder handelen en nam de geldzak grijnzend aan. “Dat zal hem nog lang heugen!“ lachte Yoko en dronk de rest van haar thee op en legde het geld weer i het kistje waarna Yoko het zeil bekeen en twee touwen zag die beide aan een kant vast gemaakt diende te worden. Ze gaf Cody er eentje en zelf liep ze naar het voor raam en zag een soort schroef met een ring eraan in de muur steken. Yoko bond het touw stevig vast en keek naar hoe het Cody verging. Ze hoopte dat hij ook zo‘n schroef in de muur had zitten?
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 24, 2012 3:33 am
“Dat zal hem nog lang heugen!“ lachte Yoko en dronk de rest van haar thee op en legde het geld weer i het kistje waarna Yoko het zeil bekeen en twee touwen zag die beide aan een kant vast gemaakt diende te worden. Ze gaf Cody er eentje en zelf liep ze naar het voor raam, Cody liep naar de andere kant en keek naar het balk, daar! een kleine schroefje die vroeger was bedoelt voor het touwtje van het portret. Hij hing het met gemak op en keek naar Yoko die ook naar hem keek.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 24, 2012 9:17 am
Cody liep naar de andere kant en keek naar het balk, daar! een kleine schroefje die vroeger was bedoelt voor het touwtje van het portret. Hij hing het met gemak op en keek naar Yoko die ook naar hem keek. Yoko grijnsde en zuchten even. 'Okay dat is dat, nu gaan we weer aan het werk, jij zult straks ook wat klanten krijgen.' zei Yoko en zag een vader en zoon binnen komen. Beiden waren voor vandaag ingeplant dus kon Cody ook meteen aan het werk. Yoko glimlachte vriendelijk naar de klanten en nam de vader mee naar haar kant en gelukkig ver genoeg weg bij de deur van het achterkamertje. Het ging die dag lekker en ze werden niet gestoort door bloodhunters die wilde weten of Yoko de koning wel in het boekje had staan, maar daar had ze al voor gezorgd mocht er iemand binnen komen, maar ze had ook mevrouw van kletsenkom ingeplant voor dat half uurtje wanneer de koning zou komen. Deze mevrouw was een echte roddeltante en kletste de oren van je hoofd. Soms deed ze wel mee, maar over het algemeen bleef Yoko erbuiten van wat ze vertelde. Nu zou Cody haar slachtoffer worden om haar waterval aan woordenschat te mogen aanhoren en misschien dat de koning haar dan ook met rust zou laten?
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 24, 2012 6:12 pm
'Okay dat is dat, nu gaan we weer aan het werk, jij zult straks ook wat klanten krijgen.' zei Yoko en zag een vader en zoon binnen komen. Cody knikte, hij was dit niet gewend, werken bedoelde hij, hij was altijd een huurling geweest dys dut was iets neiuws voor hem maar toen de jonge nkwam en op zijn buik ging liggen zette hij zijn handen op het lijf en kreeg verschillende beelden door zich heen gaan terwijl hij masseerde, het was raar maar hi jzag het geschiedinis van de jongen helemaal voorzicht terwijl hij bezig was.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 24, 2012 6:31 pm
Luna lag de verdere hele dag lekker bij het geld kistje om wachtende niet onopgemerkt aan het geld te laten komen, maar liet zich zo nu en dan wel geaait worden. Yoko bleef verder geconsentreerd om de bewoners van de stad niet te laten merken met welke problemen zij te kampen had. De klanten die bij Cody gemasseert werden waren net zo ontspannen als haar eigen klanten, niet gek ook ze had zijn handen zelf gevoelt!!! “Zo nu nog een lekkere maaltijd, Doushe en nieuwe sfspraken maken en jij je schatjes een goede nacht wensen.“ zei Yoko en keek Cody glimlachend aan voor ze de zaak afsloot en het geld meenam. Morgen was het Zondag en dan wilde ze rust en lekker ontspannen. Het zou de enigste dag zijn dag ze rust in de week zou hebben. Yoko spreiden haar vleugels en kniip oogde naar Cody voor ze op steeg en rustig richting het huisje vloog.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 25, 2012 3:43 am
De klanten die hij had gehad waren erg ontspannen net als hun aura toen ze hem verleiten en toen de laatste ook weg ging knackte COdy zijn vingers “Zo nu nog een lekkere maaltijd, Doushe en nieuwe sfspraken maken en jij je schatjes een goede nacht wensen.“ zei Yoko en keek Cody glimlachend aan voor ze de zaak afsloot en het geld meenam. Cody kwam grijnzend naar buiten 'mijn vader ze ialtijd als je goed voor je geld zorgt zal je gauw meer geld vinden!' Zei Cody en zag hoe ze haar vleugels opensloeg en naar hem knipoogde voor ze omhoog steeg. Cody volgde haar voorbeeld maar liet zijn vleugels ook bruinkleuren zodat hij niet opviel, ze leken net op de vleugels van een valk. Cody haalde al gauw Yoko in en bleef grijnzen.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 25, 2012 4:46 am
Cody en zijn vader‘s geld grappen! Yoko moest er om lachen, maar zag hoe hij haar inhalde en bleef grijnzen. “Geld is gevoelig voor en Sharp, maar dat weet iedereen wel denk ik zo.“ grapte Yoko n landen voor het huisje toen ze er waren en trok haar vleugels in voor ze naar binnen ging. “Nog even en ik zal een kluis nodig hebben?“ zei ze half vragend en zetten de zakken op hun voorlopig gebruikelijke plek waar Luna meteen boven o kroop. Yoko glimlachte en liep naar de keuken. “Wat heb je eigenlijk nog in huis?“ riep ze naar Cody en wachten even voor ze kastjes open trok.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 25, 2012 5:10 am
“Geld is gevoelig voor en Sharp, maar dat weet iedereen wel denk ik zo.“ grapte Yoko n landen voor het huisje toen ze er waren en trok haar vleugels in voor ze naar binnen ging. “Nog even en ik zal een kluis nodig hebben?“ zei ze half vragend en zetten de zakken op hun voorlopig gebruikelijke plek waar Luna meteen boven o kroop. Yoko glimlachte en liep naar de keuken. “Wat heb je eigenlijk nog in huis?“ riep ze naar hem en Cody keek even naar de keuken 'weet ik niet ,ik heb gister nog dingen gekocht, kijk maar of je iets lekkerds vind.' Zei Cody en liep zelf naar boven en nam een douche, hij meost even al die verledens kwijt raken.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 25, 2012 9:47 am
Cody zei dat ze maar moest kijken wat ze hadden en ze trok een pan uit en kastje die ze half vulde met water om overkoken te voorkomen. Daarna pakte ze een zakje macaroni die ze klaar zetten en toen het water kookte erin gooide. De groente die ze hadden sneed Yoko in hapklare brokken zodat je geen klein spul in je mond had en roerbakte de groente twee minuten lang zodat er nog en bite aan zat en geen slappe hap doordat het te lang zou hebben gebakken. Daarna haalde ze die van het vuur af en begon een simpele saus te maken. Van melk, mazena en fijn gerapste kaas. Eerst bracht ze ze melk aan de kook gooide met elk aangemaakt een betje mazena door de kokende melk heen n toen die lekker aan het aandikken was gooide Yoko een of twee handjes gerapste kaas erdoor heen zodat het een beetje geelig werd. Daarna haalde Yoko ook de saus an het vuur en goot de macaroni af in en zeef. Het was dat ze geen ham in huis hadden dat zou ook lekker zijn geweest eigenlijk was er helemaal geen vlees meer in huis jammer anders had ze reepjes gesneden door door de saus heen... Yoko deed de macaroni in een schaal en dekte de tafel waarna ze wat melk neer zetten voor Luna. 'Cody, heten is klaar! riep Yoko en ging zelf al aan tafel zitten, maar wachten met opscheppen tot Cody aan tafel zat.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 25, 2012 6:22 pm
Toen Cody onder de douche stond voelde hij al die herrineringen wegspoelen wat heerlijk voelde. de stralen waren zacht en warm terwijl hij daar stond te genieten. En al gauw rook hij een heerlijk geur door zijn huis verspreiden wat hem duidelijk liet weten dat het al etenstijd was. hij stapte onder de douche vandaan en droogde zich af, paket een joggins broe ken deed die aan, Zijn haar was nog nat toen hij naar beneden liep en net hoorde 'Cody, heten is klaar! Yoko roepen. Hij grijnsde en zag haar al aantafel het ruikt heerlijk. Zei Coy met een klein grijnsje.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 25, 2012 7:10 pm
Cody kwam blootborst aan tafel en Yoko voelde dat ze weer een rooie kop kreeg. Man door haar krolsheid was ze nog sneller door Cody afgeleid als anders! "Ja tast toe ik heb het wel vaker gemaakt bij Masten Cong en hij vond mijn kaas saus altijd erg lekker.'' zei Yoko en schepte haar bord vol en at daarna rustig, maar ze kon haar blik niet van cody afhouden hoe graag ze het ook wilde. Yoko begon zachtjes te spinnen wat haar zelf nog meer irriteerde!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! vr okt 26, 2012 10:33 pm
Cody had wel gemerkt hoe ze naar zijn borst staarde en kreeg spijt er van, toen hij alleen hier was liep hij zo altijd maar nu Yoko er was en nu ze krols was was dat niet slim. Hij had ook haar rooie kop gezien. "Ja tast toe ik heb het wel vaker gemaakt bij Masten Cong en hij vond mijn kaas saus altijd erg lekker.'' zei Yoko en schepte haar bord vol en at daarna rustig, Cody knikte en schaepte zijn bord ook op voor hij opstond en naar zijn kast liep waar hij een shirt uitpakte en die aan deed. 'Zo dit is geloof ik beter?' vroeg hij toen hij aan tafel ging zitten.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 1:20 am
Cody schepte ook op maar voor hij ging eten trok Cody eerst een shirt aan. Yoko knikte verlegen, maar zei er niks op. Ze verwenste haar krolsheid ten zeerste, maar goed nu had ze tenminste iemand om mee te praten die niks van haar wilde als ze zo haar dagen door ging. Yoko glimlachte even voor ze door slikte en weer naar Cody keek. “Heb jij nooit ergens last van?“ vroeg ze verlegen, maar ze was wel nieuwschierig.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 3:27 am
Ze knitke alleen maar en hij at rustig door, Het was heel erg lekker gemaakt en vroeg zich af welke rescept het was? Nouja hij zou het wel later vragen. “Heb jij nooit ergens last van?“ vroeg ze verlegen, maar ze was wel nieuwschierig. Cody keek haar vragend aan maar sliokte toen zijn hap door en opende zijn mond en zei: 'Of ik ergens last van heb? Nouja, je kan het zo zien, als er een vrouw langs komt met enorme robijnen als halsketting is dat wel verleidelijk maar i kmoet me weer inhouden en blabla. Dan lijkt het net of mijn hart niet kompleet is.' Zei Cody met en glimlach.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 5:34 am
“Dat bedoelde ik niet.“ Yoko moest onwillekeurig toch lachen om wat Cody net zei. “Ik bedoelde hem... jij zo nooi eens je periode? Zo... zoals ik met mijn krolsheid?“ haar verlegenheid kwam al snel weer opdraven en ze keek even beschamend naar haar bord die bijna leeg was. Yoko voelde zich vreselijk opgelaten! Over zulke dingen had ze het nog nooit ver gehad...
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 5:52 am
“Dat bedoelde ik niet.“ Yoko moest onwillekeurig toch lachen om wat Cody net zei. “Ik bedoelde hem... jij zo nooi eens je periode? Zo... zoals ik met mijn krolsheid?“ Cody grijnsde naar yoko 'Ooh bedoel je dat? nee, ik ben een engel dus een mens en heb niet echt zulke perioden zo als bij de katten ofzo, maar mijn vader was een kat en god als hij weer eens zo een periode had, brr hij en mijn moeder lebberde elkaar steeds af.' Zei COdy grijnzend 'tenminste zo was mijn gedachtne toen ik klein was.' Zei hij er achter aan.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 9:07 am
Okay dus hij had niet iets dat gewoon genant was zoals haar krolse keuren?! Lekker kon hij zich gaan verkneukelen om haar gekke gedrag dat een hele week duren zou. “Hm, nog nooit gehoort van Krolse katers, maar ze zijn vooral tijdens het par seisoen erg aanhalerig!“ giechelde Yoko. Ze legde het bestek neer en hoorde Luna aan komen trippelen voor ze bij Yoo neer plofte en spinnens zachtjes kleine miauwtjes hoorde. Yoko kreeg net zo‘n nuk om lekker gek te krullen bij Luna zodat ze steeds met hun koppie‘s langs elkaar opwreven. Ze kon die verleiding niet weerstaan en shifte voor ze zelf ook raar half op haar zij en half op haar rug diezeflde geluidjes maakte. Yoko en Luna gingen strak langs elkaar liggen om, ombeurte de kop van de ander te wassen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! za okt 27, 2012 9:22 am
“Hm, nog nooit gehoort van Krolse katers, maar ze zijn vooral tijdens het par seisoen erg aanhalerig!“ giechelde Yoko. Cody grijnsde verlegen en zag Luna aankomen en zag hoe ze bij Yoko gingen liggen en begon te spinnen. Blijkbaar was het erg aanstekelijk want Yoko nam haar shifter vorm aan en deed net zo als Luna, hij grinnikte en stond op waarna hij met de vieze spulle nnaar de keuek nliep om af te wassen en toen hij klaar was maakte hij de kachel aan en ging zelf op de bank zitten.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!