Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!

Ga naar beneden 
+7
Crase
Razor
Drake
Hester Sue
Syrax
Cody
yoko
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende
AuteurBericht
yoko

yoko

Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci
Creature: Shape Shifter

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Empty
BerichtOnderwerp: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptyzo sep 23, 2012 6:49 pm

Sneeuw overal sneeuw! Yoko vond het mooi, maar waarom moest het dan ook altijd zo koud aan haar pootjes zijn? Ze stond op de daken van de huizen en keek over de markt uit. De mensen en shifters haasten zich van hot naar ha en weeer terug om zo snel mogelijk uit deze ijzige kou te komen. Gelukkig had ze haar vacht die Yoko warm hielt plus haar vleugels die haar longen beschermde. Yoko's blik viel op een rijke man die aardig wat geld over de balk smeet, die moest ze volgen en uit vissen waar hij woonde! Yoko trippelde samen met Luna over de daken achter de man aan en beide zouden voor gewone huiskatten door kunnen gaan ware het niet dat Yoko groter dan Luna was en dus vaak aangezien werd als een kater? De man verdween een rijk versierde woning in en ze likte haar lippen af. Ze had Cody uit gedaagd dat ze simpel weg als de bewoner nog thuis was heb prima kon bestelen zonder datdeze door had dat zij in huis was! Yoko sprong naar het dak van de man zijn huis en landen vlakbij een badkamer raam die open stond. Yoko shifte terug en liet zich naar binnen glijden en trok haar zwarte kol over haar neus heen die strak rond de onderkant van haar gezicht bleef zitten. Yoko luidsterde en hoorde niks. Stilletjes opende ze de deur en maakte hem bijna dicht zodat ze niet twee keer zou hoeven luisteren als Luna alarm begon te slaan! Yoko sloop de trap af en hoorde de man bezig zijn in zijn kantoortje. Aan de biljjetten te zien was hij advocaat, maar dat weer hielt Yoko niet en sloop verder. In de huiskamer stond een kleine vritriene waarvan het alarm uit ws gezet omdat de bewoner thuis was. Yoko tilde de glazen stolp op en stopte de edelsteen die er onder had gelegen in een heuptas voor ze de stolp wer terug zetten. Daarna liep ze verder en pakte het zilver bestek uit de lade die ze in een theedoek wikkelde om herrie te voorkomen en stopte dat in haar rugzak. In de kleine bied die de man had stonden nog twee andere adtributen die Yoko mee nam in haar rugtas en sloop de trap weer op.In de slaapkamer vond ze een gouden olifant bezet met diamanten en smaragten als ogen. Deze stopte ze in haar heuptas en sloop weer terug naar de badkamer waar Yoko door het raampje naar buiten klom. Stelen ging haar altijd goed af en ze shiften haar vleugels tevoorschijn en pakte Luna vast voor ze weg vloog. Ver buiten de stad hoorde ze pas het gelieo van dat er een inbrak was gebeurt, Maar Yoko was al te ver weg en te dichtbij het huisje om betrapt te worden. Yoko opende de deur en merkte dat Cody nog niet thuis was en stalde alles alvast op tafel uit. Het was best nog veel wat ze mee had genomen voor haar doen tenminste! Yoko pakte een flesje prik uit dekoelkast en ging op een stoel zitten wachten tot Cody thuis zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptyma sep 24, 2012 6:17 am

Cody liep heel ontspannen door de straten emt zijn ogen gesloten, Het was koud maar herineringen spoelde door hem heen, dit stad begon eidenlijk een beetje weer op te bouwen, hij vodn het eigenlijk best wel fijn want het was vernietigd door de hellewolven en nu moest hij aan zien hoe zijn halfzus met een ex-hellewolf zat te zoenen, er liepen rillingen over hem heen en toen Cody vond dat Yoko tijd genoeg had opende hij zijn vleugels en vloog onzichtbaar naar zijn kleine huisje, Aan de verse sporen te zien was Yoko blijkbaar terug, hij vond het maar niks dat ze ging stelen, haar ziel was er neit bestemd voor. Cody lande heel zacht, trok zijn witte vleugels in en liep zijn huis in. warmte overspoelde hem en hij zag dat Yoko op een stoel zat, toen hij een blik op har buit wierp begon hij te grijnzen 'ik denk dat i kweet uit welke huis die spullen komen.' Zei COdy met een grijns en deed zijn jas uit.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptyma sep 24, 2012 12:33 pm

Cody kwam na een tijdje binnen en grijnsde toen hij naar de buit keek. Yoko grijnsde terug, maar wist niet waar Cody het over had. "Oh en uit welk huis heb ik deze spullen dan?" vroeg Yoko ontdeugend en er lag een speelse twinkeling in haar ogen. Yoko was erg nieuwschierig geworden door zijn woorden. Ze mocht hem wel, niet alleen dat Cody knap was maar zijn persoonlijkheid stond haar wel aan. Ookal was Cody een dief hij was ook nog een engel net als haar vader. Luna miauwde en sprong op tafel waarna ze tussen de gestolen spullen laveerde zonder ook maar iets aan te raken. Ze ging op de hoek zitten en keek van Yoko naar Cody die zijn grijns niet van zijn gezicht leek te kunnen krijgen...
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptyma sep 24, 2012 5:33 pm

"Oh en uit welk huis heb ik deze spullen dan?" vroeg Yoko ontdeugend en er lag een speelse twinkeling in haar ogen. Cody bleef naar het buit kijken 'Het is geloof ik een advokaat die in het huisje woont, ik had vanaochtend een opdracht bij hem in huis, Hij houd als 1 van de weinigen van reizen.' Zei Cody en deed zijn schoenen uit, kriebelde Luna achter haar oor en tilde het olifant op. Het was een leuk ding en mooi versierd zeker met dure steentjes zo als bijna al zijn standbeeltjes.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptyma sep 24, 2012 6:27 pm

Yoko grinnikte om zijn uitleg. "Dus ik heb je opdracht ingepikt of staat dat wat jij moest hebben er nog niet bij?" vroeg Yoko en stond op voor ze in zijn richting liep en Cody vragend aankeek. Het was zo gek nog niet dat stelen en Yoko vond het nog gemakkelijk ook. Ze liep naar het raam en keek naar buiten de sneeuwval zou er voor zorgen dat mogelijke sporen gewist zouden worden? Yoko draaide zich weer om en liep terug naar de tafel. "Heb jij het al eens gedaan, dat inbreken terwijl de bewoners nog in huis waren bedoel ik?" vroeg Yoko en voelde dat ze bloosde, maar door haar bruine kleurtje kon je dat bijna niet zien, want de eerste woorden hadden zo dubbel geklonken in haar oren!?
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 2:18 am

"Dus ik heb je opdracht ingepikt of staat dat wat jij moest hebben er nog niet bij?" vroeg Yoko en stond op voor ze in zijn richting liep en Cody vragend aankeek. Cassel grijnsde 'Die mooie slang is alllang onderweg richting mexico daarom ook die geldbuidel weetje.' Zei Cassel en bleef nog steeds grijnzen en keek toe hoe Yoko naar buiten keek. Yoko draaide zich weer om en liep terug naar de tafel. "Heb jij het al eens gedaan, dat inbreken terwijl de bewoners nog in huis waren bedoel ik?" vroeg ze en Cody grinnikte 'je hebt het hier tegen een dief die van zijn van Casel Sharpe was opgeleid dus ja ik heb het wel is vaker gedaan.' Zei Cassel heel kalm en ging toen zelf zitten.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 2:31 am

Hij had zo dus al eens ingebroken! "Ik ken geen Cassel sharp, maar hij moet goed zijn geweest als jij door hem bent opgeleid." zei Yoko en krabbelde Luna onder haar kin, katten vonden dat altijd een fijne plek om gekriebbelt te worden. "Jij weet waar je deze spullen kwijt kunt raken, maar inruil daarvoor kunnen we wat het oplevert delen? Dan doe ik ook wat voor de kost en heb ik niet steeds het gevoel een profiteur te zijn die op jouw zak teert, niet dat jij het niet kan betalen maar dat zit me gewoon niet lekker." stelde Yoko voor en Luna sprong op haar schouders en ging in haar nek liggen.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 2:59 am

"Ik ken geen Cassel sharp, maar hij moet goed zijn geweest als jij door hem bent opgeleid." zei Yoko. Cody trok zijn wenkbrouwen op 'KEn je echt de familie Sharpe niet?' vroeg Cody ongelooflijk, zijn familie naam stond bekend in zowat heel de wereld. "Jij weet waar je deze spullen kwijt kunt raken, maar inruil daarvoor kunnen we wat het oplevert delen? Dan doe ik ook wat voor de kost en heb ik niet steeds het gevoel een profiteur te zijn die op jouw zak teert, niet dat jij het niet kan betalen maar dat zit me gewoon niet lekker." stelde Yoko voor, Cody knikte en dacht na 'Is goed, ik help je de spullen kwijt raken maar beloof me dat je iets anders gaat doen dan stelen.' Zei Cody voor hi jde spullen voorzichtig in een tas begon te zetten, hi jeknde wel een paar mensen die interessen hadden.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 6:45 am

Cody knikte en zei dat hij haar zou helpen de spullen kwijt te raken en dat ze dan iets anders moest gaan doen dan stelen. Yoko knikte, maar ze zou geen gouden beeldjes meer jatten, maar de armere onder de bewoners van Doole dus zou ze hen juist helpen door eten voor ze te jatten en dat dan aan hen te geven. 'Ik vind het best, om dat soort dingen geeft ik eigenlijk toch niks om dus vind ik het niet erg om niet te stelen.' zei Yoko en keek glimlachent naar cody die de spullen weer voorzichtig in de tas stopte. Yoko liep naar buiten naar het veldje dat ze steeds gebruikte voor haar training. Ze begon nu met de tijger technieken. Luna zat weer in haar boom te kijken naar Yoko en bleef rustig toe kijken hoe haar maatje trainde.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 9:02 am

'Ik vind het best, om dat soort dingen geeft ik eigenlijk toch niks om dus vind ik het niet erg om niet te stelen.' zei Yoko, Cody knikte tevreden mooizo, zij had taken voor de volk en ze meost nu vooral niet de foute pad op gaan. Toen alle spullen in het tas zaten liep hij naar buiten en zag dat Yoko aan het trainen was, Cody klapte zijn vleugels open, ze waren net zo wit als de sneeuw om hun heen en keek naar Yoko 'kom je mee of blijf je hier trainen?' vroeg Cody en keek haar vragend aan.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 9:58 am

Toen Cody naar buiten kwam vroeg hij of ze mee wilde of dat ze wilde blijven trainen. Luna keek ook naar de engel net als Yoko die breed grijnsde en de laatste beweging afmaakte en de groet deed voor ook haar vleugels tevoorschein kwamen. Ze mochten dan bruin zijn, maar ze kon er snel mee liegen al kon ze haar Racer gave er niet bij gebruiken. Luna wist dat ze weg gingen en sprong uit haar boom en rende naar Yoko toe die Luna op ing die naar haar toe sprong en de poes vast pakte. 'Ik ga graag mee, trainen is goed om op conditie te blijven maar de boel verkennen is ook leuk!' zei Yoko en klapte een paar keer met haar vleugels ze had toch genoeg ruimte en zweefde rustig in de richting van Cody waar ze rustig landen en op hem wachten.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 6:48 pm

Luna keek ook naar de engel net als Yoko die breed grijnsde en de laatste beweging afmaakte en de groet deed voor ook haar vleugels tevoorschein kwamen. Mooi ze had ook vleugels dan hoefde hij haar tenminste niet te dragen. Luna wist dat ze weg gingen en sprong uit haar boom en rende naar Yoko toe die Luna op ing die naar haar toe sprong en de poes vast pakte. 'Ik ga graag mee, trainen is goed om op conditie te blijven maar de boel verkennen is ook leuk!' ze iYoko en Cody steeg omhoog, hij vloog heel rustig als of er geen tijd bestond, Maar lande al snel in de stad in een donker steeg en wachten tot Yoko ook was geland.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydi sep 25, 2012 10:22 pm

(Yoko)
Cody steeg op en vloog best traag, maar Yoko zei er niks over en bekeek onderweg het landschap. De sneeuw begon al weer te smelten doordat het nog herfts was. Overal lagen plassen die de hemel weerspiegelde. Donker en grijs pakte zij zich samen voor een flinke regenbui, maar voorlopig bleef het nog droog. Cody landen in de stad in een donkere steeg die er erg smal uit zag. Yoko trok haar vleugels in en landen naast Cody die hier vaker geland was met doorgebogen knie'en. Toen Yoko haar rug weer rechten klom Luna naar haar schouder en wiebbelde even met haar oren. Yoko keek Cody afwachtend aan.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 3:24 am

Cody deed alles rustig aan, hij had geen haast, kwam ook omdat hij eigenlijk eeuwig de tijd had. Yoko trok haar vleugels in en landen naast Cody die hier vaker geland was met doorgebogen knie'en. Toen Yoko haar rug weer rechten klom Luna naar haar schouder en wiebbelde even met haar oren. Yoko keek Cody afwachtend aan. Cody trok zijn vleugels in en zijn gezicht stond serieuze en liet met ene teken zien dat Yoko hem moest volgen. Hij liep een tijdje door verschillende donkere steegjes en stopte bij een deur, Hij klopte 3 keer op een speciaal manier en een man deed de deur open 'wat mot je?!' Zei hij boos en COdy kek hem kalm aan 'ik heb spullen die je interessant zal vinden.' Zei Cody kil en de man keek naar Yoko 'Ze hoort bij mij.' Zei hij er achterna.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 7:35 am

Cody werd serieus en gaf een teken en Yoko volgde hem op de voet. Luna bleef luisteren terwijl zij en Cody door verschillende donkere steegjes liepen tot Cody bleef staan en op een bepaalde maniet op de deur klopte. Een on gemanierde kerel deed open en vroeg wat ze hier moesten. Cody zei dat hij spullen bij zich had die hem wel zouden intereseren. Toen de man naar Yoko keek hielt ze haar gelaat onleesbaar, maar Cody verzekerde de man dat ze bij hem hoorde. De man knikte en liet hen binnen. 'Nergens aan kommen!' waarschuwde hij. Yoko had het liefste haar schouders opgehaalt, maar dat onderdrukte ze en liep naar binnen samen met die man en Cody. Man hier stond een fortuin opgeslagen. Yoko bekeek de spullen onderweg onverschillig, maar ze was toch wel onder de indruk.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 8:15 am

Ja die man zag er niet bepaald vriendelijk uit maar het was een toffe gozer en kende de waarde goed. 'Nergens aan kommen!' waarschuwde die man en Cody grinnikte, tja het was eigenlijk voor hun allebei besetmd die waarschuwingen want iedereen kende het uitwerking van zoveel kostbaars op 1 plek bij Sharpers ze werden bezeten en tja dan konden ze alles stelen. Cody bleef rustig ademen en ze kwamne uit eindelijk in een rodne kamer en COdy zette het tas neer en liet de man alles bekijken. hij mocht e man niet opdringen, alles moest rustig gebeuren anders kon je neit met hem onderhandelen.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 9:21 am

Cody grinnikte en ze kwamen uit in een ronde kamer waar de man alles op zijn dooie gemak bekeek. Yoko bleef rustig tegen de muur staan leunen waar geen kostbaarheden stonden en haar felle gele ogen hielden elke beweging scherp in de gaten. Zij mocht dan niets over de Sharp's weten, maar een ding was zeker ze waren erg berucht en dat beviel Yoko wel. Zelf was ze buiten Doole erg bekent om haar snelle leervermogen. De man bleef staren en Cody leek ook geen haast te hebben. Luna's maag begon te knorren en Yoko grijnsde breed. Haar maatje had altijd honger en joeg het liefste de hele dag op muizen en zo. Deman leek zich er niet aan te storen, maar dat vond Yoko ook niet erg, maar ze wist dat Luna soms erg vervelend kon worden als ze honger had. 'Geduld Luna je mag zo weer op muizen gaan jagen.' zei Yoko rustig en zachtjes zodat ze de man hopelijk niet zou storen. Luna hoorde iets wat Yoko ook op viel en ze richten haar blik naar de deur. Het waren slechte sluipnde voetstappen en ze grijnsde breed.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 10:08 am

Toen de man eindelijk klaar was met bekijken keek hij lang naar hem maar uiteindelijk begon hi jte spreken 'Dus je hebt de advocaatje bestolen? Je kan heel makkelijk zijn verzameling herkennen maar wat wil je er voor?' Vroeg de man en Cody dacht even na 'minstens 10 zakken goud en 1 zo een leuk klein zakje met diamanten.' Zei Cody en de man vond het een belachelijk hoog prijs en zo bleven ze een tijdje met elkaar onderhandelen, het was geen rustige onderhandeling maar Cody had een snelle tong en dat was heel handig en de man gaf uiteindelijk op 'goed goed, neem 9 zakken met goud en het zak diamanten hoger ga ik niet!' Zei de man en Cody grijnsde en keek toe hoe de man de zakken ging halen.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 10:20 am

Cody en de Heeler waren ruw bezig zeg zo had ze nog nooit een onderhandeling meegemaakt, maar het was leuk om naar te kijken en ze haar grijns werd nog breder doordat ze zo bezig waren. Haar scherpe hoktanden waren ontbloot dat en haar felle gele ogen waren de enigste dingen waar aan je haar kon zien dat ze een shape shifter was buiten haar gaven om dan. Yoko zag hoe de man de onderhandelde prij ging op halen en liep richting Cody op. 'Je hebt een lekkere rebbel weet je dat. Ik heb erg genoten van jullie onderhandeling.' grinnikte Yoko en Luna begon zachtjes te miauwen. Yoko kriebbelde haar over der koppie en ze wist dat ze snel wat moest eten voor de poes echt vervelend zou worden.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 6:39 pm

Yoko vodn het blijkbaar vermakend Je hebt een lekkere rebbel weet je dat. Ik heb erg genoten van jullie onderhandeling.' grinnikte Yoko en Luna begon zachtjes te miauwen. Yoko kriebbelde haar over der koppie Cody haalde zijn schouders op 'Die spulle nzijn duur en ik meot wel aan de prijs houden en zelfs iets hoger dus tja soms kan het erg lang duren maar soms ook niet,' Zei Cody en nam het buideltje van hem.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptywo sep 26, 2012 6:54 pm

Cody zei dat de spullen duur waren, tja ook niet zo gek het was echt en dan was het ook duur. Cody nam zijn buidel, maar Yoko bleef rustig kijken en zag hoe de man uit eindelijk terug kwam, maar helemaal te vreden leek hij niet te zijn, maar Yoko bleef hem scherp in de gaten houden.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydo sep 27, 2012 9:40 am

Toen hij de zak voelde keek hij boos naar de man 'Dit is geen volle zak, ik voel het zo.' Snauwde Cody en de man keek hem boos aan 'helemaal niet, ik heb alles goed geteld!' Riep hij kwaad en Cody voelde het druk 'Als ik er alles in zat zou ik dan niet je gaan beschuldigen, maar ik mis minstens 10 munten.' Zei Cody kwaad en keek naar de man, hij had een dodelijke blik in zijn ogen, nee hij kon veel aan maar je moest niet met geld sollen.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydo sep 27, 2012 10:51 am

Toen hij de zak voelde keek hij boos naar de man 'Dit is geen volle zak, ik voel het zo.' Snauwde Cody en de man keek hem boos aan 'helemaal niet, ik heb alles goed geteld!' Riep hij kwaad en Cody voelde het druk 'Als ik er alles in zat zou ik dan niet je gaan beschuldigen, maar ik mis minstens 10 munten.' Zei Cody kwaad en keek naar de man, hij had een dodelijke blik in zijn ogen, nee hij kon veel aan maar je moest niet met geld sollen. Yoko zag zijn felheid en grijnsde breed, maar hielt zich afzeidig. De man gromde boos en legde toch nog 10 munten op tafel om van het gezeur af te zijn. Yoko bleef rustig staan toe kijken en vroe zich af of die man eigenlijk bang voor Cody was?
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydo sep 27, 2012 6:14 pm

Gelukkig legde de man meteen het geld op tafel die in het zak gemist werd en Cody werd meteen rustig, hij legde de zakke nin het schoudertas en knikte 'fijn dat we elkaar begrepen.' Zei Cody motoonloos en keek nu weer naar Yoko 'kom maar, we zijn hier klaar.' Zei Cody en begon te lopen richting het uitgang en toen hij de deur opende zag/voelde hij een witte kater in de schaduw zitten die hem met zijn gele ogen aan keek. Cody knitke alleen maar en liep toen met Yoko door de zwarte steegjes.
Hester Sue

Hester Sue

Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Emptydo sep 27, 2012 6:31 pm

Nadat de man het geld op tafel had gelegd werd Cody weer rustig en stopte alles in de schoudertas en keek haar even aan. Ze waren hier klaar Mooi dan hoefte Luna zich ook geen zorgen meer te maken en ze liepen naar buiten. Yoko zag dat Cody naar een witte kat knikte die in de schaduwen verborgen zat enze keek even naar de witte kat voor ze begroetend spon voor ze door liep. Yoko was de moeilijkste niet, maar als ze zich beschermend ging opstellen bleef dan maar liever uit haar buurt! Ze slenterde door de donkere steegjes en Yoko vroeg zich af hoe veel verder ze nog moesten, want het begon zachtjes te regenen!
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! Empty

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 21Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 11 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: