Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 14, 2012 8:39 pm
'Oh niks bijzonder gewoon wat opschrijven wat me te binnen schoot.' zei Yoko en keek even over haar schouder en glimlachte geheimzinnig, Cody werd alleen maar nieuwsgieriger en legde zijn bril op tafel en liep naar Yoko toe en ging op de bank zitten en pakte 1 van de papieren die al geschreven waren en moest onwillekeurig glimlachen. 'Geen gek idee.' Zei Cody en legde de advertentie weer neer.
Crase
Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 12:33 am
Cody kwam naast haar zitten en las een van de papieren. Ze grijnsde bij zijn woorden. “Die zal ik morgen op gaan hangen,dat zal vast weer een hele dag in beslag nemen door de afstanden van de steden en dorpen.“ zei Yoko en rekte zich uit. Ze hazo het idee dat hier wel personen voor te porren waren, maar die zou ze eerst moeten vinden!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 12:41 am
Ze grijnsde bij zijn woorden. “Die zal ik morgen op gaan hangen,dat zal vast weer een hele dag in beslag nemen door de afstanden van de steden en dorpen.“ zei Yoko en rekte zich uit. Cody knikte 'Ik vind het niet erg en kom, jij hebt slaap nodig en ik zal je ook niet gaan storen.' Zei Cody en haalde speels zijn hand door haar haren en aaide Luna nog even voor hij vertrok met zijn spullen naar zijn eigen kamer waar hij weer verder ging met de stenen te onderzoeken.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 1:15 am
(Amy aan de koning over topic voor hem Escape from the king.)
Cody haalde zijn hand speels door haar haren en zei dat ze slaap nodig had. Yoko grijnsde en zag hem Luna nog een aai geven voor hij met zijn spullen vertrok. Yoko liep naar de badkamer en poetste haar tanden voor ze weer op de bank ging liggen om te gaan slapen. Luna kroop op haar benen en spon nog luid voor haar maatje in slaap viel.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 1:21 am
(okii)
Cody bestudeerde alle stenen goed, hij wist precies hoeveel ze waard waren en zette dat alles op papier. Cody hoorde de kran aan gaan en daarna weer uit en toen Yoko's aura rustig werd rekte hij zelf uit en deed zijn kleren aan en nam een simpele grijze jogging broek en ging zo in bed liggen. HIj sloot zijn ogen en viel in een diepe slaap.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 1:28 am
De volgende ochtend was Yoko vroeger wakker dan normaal. Ze liet toch een briefje voor hem achter p de tafel met een ongekeert glas zodat het niet weg zou vallen om een of andere reden. Ze gaf Luna nog een kusje op haar kop vor Yoko de tas met advertensies onder haar trui stopte en weg vloog toen ze buiten haar bruine vleugels had laten komen. Ze zou zo ver weg mogelijk beginnen!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 1:38 am
Cody werd wakker door dat hij vleugels hoorde slaan. Hij stond op en liep naar het raam en zag hoe Yoko weg vloog, zeker met haar advertentie's. Cody ging naar beneden en zag een briefje, dieh ij pakte en snel door las. Daarna zocht die gauw iets in de koelkast om op te eten. Verder was zijn dag dood normaal, hij vloog een beetje rond, hield de plek in de gaten enzovoort.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 2:15 am
Het was druk iin de steden en de hunters hielden haar scherp in de gaten. Yoko bleef op haar hoede en prikte een blad op het bord voor ze naar n lege plek liet en op steeg voor ze koers zetten naar een van de andere steden en dorpen. Halverwegen kon ze het niet nalaten te denken dat ze nu wel een beetje op een vlinder leek die van bloem naar bloem vloog. Yoko grijnsde en landen in een armmoedig dorpje. Ze hadden hier broodnodig de hulp die zij wilde bieden. Voor alle zekerheid prikte ze hier niks op, maar gaf het aan de burgervader die de boel hier draaiende hielt. Ze vertelde hem wat ze er mee van plan was en de beste man glunderdee met een brede glimlach. Daarna vloog ze verder.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 3:14 am
Cody vloog een beetje heen en weer en hielp soms mensen hier en daar. Daarna lande hij bij een lege muur en keek met een schuin hoofd er naar en grijnsde toen, haalde wat dingen te voorschijn om te verven en begon daar op te verven. Hij maakte een grote schilderij. je zag daar armmoedige mensen en daar tussen zag je een groep mensen die brood of eten gavne. Hij was er de hele dag mee bezig maar toen hij klaar was keek hij er trots naar. Het was best goed gelukt ook al dacht hij het zelf. Toen hij klaar was vloog hij weer terug naar Zijn huis.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 3:33 am
Yoko voelde dat ze veel bekijks trok door har verschijning, maar trok er zich niet vee van aan en prikte het laatste blad op het bord voor ze terug naar huis wilde gaan. Een stel blood hunters hielden haar staande en vroegen waar die advertensie voor diende. Yoko legde hem uit wat ze van plan was, maar zei armen niet precies voor welk ras en de mannen begonnen haar argwanend aan te kijken. Ze wilde ook weten of ze niet werkte voor de WOF of de BFP. Yoko schudden haar hoofd. Ze kende beide groepen van horen en zeggen, maar niet persoonlijk. “Dit doe ik om de aren van Doole te steunen anders word dat voedsel en drinken toch weg gegooit en hun hebben er tenminste nog wat aan. Het kost niemand iets en er worden goede afspraken gemaakt zodat er geen misverstanden ontstaan.“ zei Yoko en ze eten haar met tegen zin gaan. Hoewel ze Yoko scherp in de gaten zouden houden als ze daar de kans voor kregen, want toen ze weg vloog vloekten ze zachtjes. Yoko was op. Zo lang had ze nog nooit gevlogen en was blij weer thuis te zijn!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 3:49 am
Cody maakte wat simpels klaar en toen hij klaar was waste hij zijn handen en zette alles klaar zodat als Yoko kwam meteen kon aanvallen op het eten. Hij plofte zelf op de bank en krabbelde Luna achter haar oor terwijl ze at.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 3:58 am
Yoko landen bij het huisje en rook dat Cody weer wat lekkers op tafel had gezet. Ze opende deur en trok haar vleugels in. Ze liep naar Luna en kriebbelde haar even voor ze naar de keuken ging om haar handen te wassen, waarna ze terug kwamen Cody al aan tafel zag zitten. “Smakelijk.“ zei ze en schepte wat eten op waarna Yoko begon te eten.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 4:06 am
Hij zag hoe Yoko vermoeid naar binnen kwam en naar de keuke nliep om haar handne te wassen en gign toen aan tafel zitten “Smakelijk.“ zei ze en schepte wat eten op waarna Yoko begon te eten. Cody knikte en schepte toen ook op 'En lukte het een beetje vandaag?' vroeg Cody nieuwsgierig.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 5:57 am
Zijn vraag deed Yoko op kijken en ze slikte de hap door. “Het ging best al heb ik nog nooit zo lang gevlogen. “ zei Yoko en glimlachte flauwtjes. “Al waren er wel een paar blood hunters zo nieuwschierig en vroegen of ik voor de WOF of de BFP werkte. ze leken me wat argwanent, dus heb ik ze over mijn plann verteld, al leken ze me nog niet er erg veel van te snappen?“ zei Yoko en at verder tot het op was.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 6:09 am
Zijn vraag deed Yoko op kijken en ze slikte de hap door. “Het ging best al heb ik nog nooit zo lang gevlogen. “ zei Yoko en glimlachte flauwtjes. “Al waren er wel een paar blood hunters zo nieuwschierig en vroegen of ik voor de WOF of de BFP werkte. ze leken me wat argwanent, dus heb ik ze over mijn plann verteld, al leken ze me nog niet er erg veel van te snappen?“ zei Yoko en at verder tot het op was. Cody knikte begrijpend 'tja de meest wachters hier werken voor de koning en die 2 groepen zou Charles maar al te graag vangen dus als jij voor ze werkte zouden ze jou gevangen nemn, het is ook wel best raar als er plotseling een mensje komt aangehuppeld en advertenties ophangt.' Zei Cody en nam nog is een hap.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 7:21 am
Cody knikte begrijpend 'tja de meest wachters hier werken voor de koning en die 2 groepen zou Charles maar al te graag vangen dus als jij voor ze werkte zouden ze jou gevangen nemn, het is ook wel best raar als er plotseling een mensje komt aangehuppeld en advertenties ophangt.' Zei Cody en nam nog is een hap. 'Ik heb wel van ze gehoort, maar nog nooit een er van ontmoet.' zei Yoko en ze keek even naar Luna die geeuwde en naar haar toe kwam gestrompelt. Yoko hoorde haar miauwen en ze tilde haar op toen ze bij haar kwam. 'Jij bent een kleine dondersteen he, maar daarom hou ik ook van je.' zei Yoko en kriebbelde haar en Luna miauwde vrolijk voor ze begon te spinnen. 'Het is misschien raar voor hun, maar er zijn nog personen genoeg die ze kunnen helpen inplaatst van de vernieling in helpen of ze nu voor de koning werken of niet.' zei Yoko en kek naar Cody.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 8:50 am
'Ik heb wel van ze gehoort, maar nog nooit een er van ontmoet.' zei Yoko en ze keek even naar Luna die geeuwde en naar haar toe kwam gestrompelt. Cody haalde zijn schouders op 'als je een kilometer of tien hier vandaan een beetje rondhangt in de bossen kom je ze gauw tegen.' Zei Cody en keek naar Yoko. Yoko hoorde Luna miauwen en ze tilde haar op toen ze bij haar kwam. 'Jij bent een kleine dondersteen he, maar daarom hou ik ook van je.' zei Yoko en kriebbelde haar en Luna miauwde vrolijk voor ze begon te spinnen. 'Het is misschien raar voor hun, maar er zijn nog personen genoeg die ze kunnen helpen inplaatst van de vernieling in helpen of ze nu voor de koning werken of niet.' zei Yoko en kek naar Cody. Cody haalde weer zijn schouders op 'Van de BFP zou ik nog zo iets dergelijks verwachten zo als geld 'lenen' van de rijkere en aan de armere geven maar van de WOF verwacht je meer dat ze met een groot plan komen om de koning ten val te brengen. Trouwens die 2 groepen hebben samen de koning verband maar sinds die dag hoor je nauwelijks iets van hun.' Vertelde Cody 'ook voor de demonen ons aanvielen hoorde je wel is dat Dregoe Moonus en Robin Hood dingen hebben veranderd.' Zei hij zachtjes.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 15, 2012 10:01 am
Yoko knikte bij zijn woorden, maar zei er verder nik op. “Ze zullen hooguit een voedsel gevecht met mij te vrezen hebben.“ zei Yoko glimlachend en stond op waarna ze Luna neer zetten en het bestek verzamelde met de borden om die naar de afwasbak te brengen.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 3:26 am
“Ze zullen hooguit een voedsel gevecht met mij te vrezen hebben.“ zei Yoko glimlachend en stond op waarna ze Luna neer zetten en het bestek verzamelde met de borden om die naar de afwasbak te brengen. Cody stond ook op en liep achter haar aan naar de keuken en nam het van har over. 'ik doe het wel, als je trouwens wil ke nik een massage voor je vleugels zodat ze ontspannen?' vroeg Cody en glimlachte verlegen.
Crase
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 4:40 am
Cody zei dat hij het van haar over zou nemen als ze tenminste gemaseert wilde worden xodat haar vleugels zich zuden ontspannen. Yoko zag en hoorde zijn verlegenheid. Ze keek hem vragend aan, maar tot nu toe had niemand haar vleugel aan geraakt op Master cong na om de juiste houding aan te geven om op te stijgen. “Als.. je datttt.. Graag!“ ze happerde eest en was zelf ook erg verlegen. Cody was zo lief en zorgzaam. Iets wat ze wel in een man zocht. Yoko liet hem in de keukenachter en maakte de tafl even verder schoon voor ze op de bank ging zitten wachten tot Cody klaar was.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 4:56 am
Hij zag haar vragende blik en voelde zij nwangen rood kleuren, juist ja, de vleugels...Dat was iets intiems wat je niet zoamar liet aanraken, hoe kon hij dat vergeten! “Als.. je datttt.. Graag!“ ze happerde eest en was zelf ook erg verlegen. cody waste snel alles af en droogde zijn handen af en liep naar de woonkamer waar hij Yoko zag liggen. Hij keek naar haar en glimlachte verlegen 'eeh.. zou je je schouderbladeren willen ontbloten?' vroeg hij verlegen en voelde zijn wangen knal worden.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 7:11 am
Yoko lag lekker toen hij vroeg haar schouderbladen bloot te maken. Ze voelde ook een blos op haar gezicht komen, maar deed wat hij vroeg en maakte haar rug bloot zodat haar schouderbladeren goed te zien waren. Ze ging weer liggen en wachten af. Wilde ze dit wel, maar toen ze zijn handen voelde verdwenen haar twijfels. Het voelde fijn en ze kon het niet helpen dat er een glimlach van puur genieten op haar lippen verscheen. Luna keek rustig toe vanaf een afstandje en leek ook een glimlach op haar lippen te krijgen. Zo zag ze Yoko het liefste gelukkig, maar voor hoe lang? Yoko voelde zich steeds meer ontspannen en terwijl hij bezig was verschenen plotseling haar vleugels geheel onbedoelt?
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 8:43 am
Hij twijfelende nog even maar begon haar rustig te masseren, zijn handen werkte automatisch en behandelde haar schouderspieren heel zorgvuldig. Hij ging helemaal op in het werk en toen ze haar vleugels te voorschijn liet komen, begon hij eerst bij het begin en toen zijn handen haar vleugels raakte sloot hij zijn ogen en genoot even van dit momment voor hij weer verder ging, het voelde zo goed om Yoko te laten ontspannen.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 8:52 am
Cody ging helemaal op in zijn werk met het masseren van haar schouderspieren. Toen hij haar vleugels aanraakte ging er een lichte trilling door haar lichaam heen die bijna niet te merken was, maar voor haar was het een zeer warm gevoel die erbij vrij kwam. Alle trainingen bij elkaar, alles wat ze ooit voor andere gedaan had was niks vergeleken bij wat hij nu deed. Yoko voelde zich helemaal ontspannen en liet hem begaan. Het was een heerlijk gevoel dat masseren!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 16, 2012 8:34 pm
Toen hij haar vleugels aanraakte ging er een lichte trilling door haar lichaam heen die bijna niet te merken was, maar voor haar was het een zeer warm gevoel die erbij vrij kwam. Alle trainingen bij elkaar, alles wat ze ooit voor andere gedaan had was niks vergeleken bij wat hij nu deed. Yoko voelde zich helemaal ontspannen en liet hem begaan. Het was een heerlijk gevoel dat masseren! Normaal was masseren vermoeid werk maar nu niet, nee hij voelde zch juist ontspannen en toen hij haar andere vleugel ook had gedaan ging hij op de bank zitten, hij was best moe maar het masseer werk had hij leuk gevonden.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!