Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!

Ga naar beneden 
+7
Crase
Razor
Drake
Hester Sue
Syrax
Cody
yoko
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Creature: Shape Shifter

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 9:37 am

Cody jwerd wakker geklopt en kreunde 'binnen.' Zei hi jhalfslapend en keek met halfslapende ogen naar de deur. Hij had echt geen zin om op te staan. Yoko durfte niet echt, maar ze stapte naar binnen en keek hem enigins verlegen aan. 'Ik heb het ontbijt beneden klaar gezet al je honger hebt?' zei Yoko en draaide zich weer om want ze wilde niet langer op zijn kamer blijen dan nodig was, want ze was bang dat ze hem zou gaan zoenen? Yoko plofte op de bank neer en legde de deken over de leuning heen voor ze aan haar ontbijt begon en at rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 9:48 am

Yoko durfte niet echt, maar ze stapte naar binnen en keek hem enigins verlegen aan. 'Ik heb het ontbijt beneden klaar gezet al je honger hebt?' zei Yoko en draaide zich weer om, Cody knikte en moppelde: 'bedankt voor hij wachten tot de deur gesloten werd en hij opstond en naar zijn bandkamer ging waar hij even zijn tandne poetste en zij ngezicht wasten. Hij liep naar beneden en zag dat Yoko al zat te eten, Cody nam een bord en plofte ook op de bank en begon te eten, 'hmm, heerlijk.' Zei hij en viel het eten aan, voro het eerst merkte hij dat hij echt honger had.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 11:48 am

Cody knikte en moppelde: 'bedankt voor hij wachten tot de deur gesloten werd en hij opstond en naar zijn bandkamer ging waar hij even zijn tandne poetste en zij ngezicht wasten. Hij liep naar beneden en zag dat Yoko al zat te eten, Cody nam een bord en plofte ook op de bank en begon te eten, 'hmm, heerlijk.' Zei hij en viel het eten aan, voro het eerst merkte hij dat hij echt honger had. Yoko kon het niet helpen en giehelde op zijn reactie. Het was best leuk om te zien hoe hij op het ontbijt aanviel. Kennelijk ha hij echt honger. Yoko glimlachte terwijl ze verder at en gaf Luna een bordje vlees die ze eerst klein gesneden had. 'Smakelijk' zei ze tusen twee happen door en bleef Cody een beetje in de gaten houden ondanks dat hij niks voor haar voelde. Yoko probeerde haar gevoelens te dimmen, maar het bleef stralen.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 10:38 pm

Yoko kon het niet helpen en giehelde op zijn reactie. Het was best leuk om te zien hoe hij op het ontbijt aanviel. Kennelijk ha hij echt honger. Yoko glimlachte terwijl ze verder at en gaf Luna een bordje vlees die ze eerst klein gesneden had. 'Smakelijk' zei ze tusen twee happen door, Cody knikte en zette zijn lege bord neer en keek nog is naar haar aura die nog steeds straalde. Cody zuchten 'zo en wat ben je vandaag van plan om te doen?' vroeg hij rustig en keek een beetje rond.
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 10:47 pm

Cody knikte en zuchten waarna hij vroeg wat ze vandaag zou gaan doen. 'Ik ga eerst wat mediteren voor ik me bezig ga houden met de rest van de dag.' zei Yoko toen ze haar bord leeg had en zetten alles weer weg voor ze de boel die vies was afwaste en ze terug zetten toen ze dat afgedroogt had. Daarna ging Yoko naar buiten en ging in het midden van het trainingsveld zitten in kleermakerszit en sloot haar ogen. Met mediteren had Yoko altijd haar omgeving af kunnen speuren zo sterkte ze ook al haar zintuigen om zulke aanvallen als die van laatst te kunnen aanvoelen! Luna bleef lekker binnen met haar gewonde poot kon ze toch weinig uitrichten en in een boom klimmen ging ook niet...
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 11:02 pm

'Ik ga eerst wat mediteren voor ik me bezig ga houden met de rest van de dag.' zei Yoko toen ze haar bord leeg had en zetten alles weer weg voor ze de boel die vies was afwaste en ze terug zetten toen ze dat afgedroogt had. Cody bleef nog een tijdje zitten en stond toen op, zijn alarmbellen rinkelde van binnen dus er was weer iets te doen in het dorp, hij deed snel zijn witte kleren aan en liep naar buiten waar hij zijn witte vleugels openklapte en omhoog vloog als een raket. Hj vloog richting het dorp waar hi jal gauw zag in een donker steegje dat 2 dieven met elkaar vochten. Hij landen nast het buit 'Waar gaat dit gevecht om?' De dieven keken hem nors aan en begonnen uit te leggne, ze wisten dondersgoed dat dit hun beschermengel was en als het zo was dat hij hier kwam om hun uitelkaar te houden. Hij luisterde naar hun versie en verdeelde toen samen emt hun de buid eerlijk, Tja wat had je anders gedacht? Dat hi jhet buid zou afpakken, nou mooi niet want dan zouden ze hem aanvallen en daar had hij geen zin in.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 11:35 pm

Yoko bleef rustig mediteren en bemerkte dat Cody weg vloog. Ze bleef zo nog een uurtje of wat zitten voor zij zich overeind werkte en nog een uurtje of zo trainde. Daarna liep ze naar binnen en aaide Luna even voor ze weg ging en haar vleugels spreiden en richting de stad vloog. Ze zocht naar een manier om de arme shifters en mensen te kunnen helpen, maar alleen haar geld zou nooit genoeg toerijkend zijn! Ze bezocht de winkels die ook bijna overtijdige eten en drinken anders weg zou gooien. ze maakte afspraken met de winkeliers zodat ze eens per week langs zou komen om dat soort spullen op te halen met een paard en wagen zodat ze die spullen dan onder de arme kon verdelen.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 11:44 pm

Daarna liep hij een beetje door het dorp heen en kocht wat groenten en andere dingen om te eten en toen hij alles had maakte hij zich onzichtbaar en vloog terug naar zijn huis, Yoko was er niet en hij zag luna liggen, hij grijnsde nzette zijn tas neer en krabbelde nog even luna achter haar oor voor hij naar de keuken liep met zijn boodschappentas en alles in de koelkast terug zette.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyvr okt 12, 2012 11:53 pm

Het huren van een paard en wagen was zo gedaan en Yokohad alles netjes in de kar geladen voor ze het paard langs de arme op stuurde. ze verdeelde het voedsel dat ze bij zich had eerlijk en de mensen en shifters waren haar er erg dankbaar voor. Zo reed Yoko de hele dag door en bracht de wagen terug toen de schemering in trad. Ze was moe van de lange rit en glimlachte zacht terwijl ze naar huis vloog. Haar bruine vleugels klapwiekte terwijl ze door de lucht ging. Het was een goed gevoel en morgen zou ze langs de andere steden en dorpen opgaan om hetzelfde te doen alsdat ze vandaag had gedaan! Yoko landen en opende de deur. Luna kwam vrolijk en opgewekt naar haar toe. Buiten dat Cody haar aandacht gaf was ze tot heel erg blij Yoko weer te zien. Ze aaide de poes en grijnsde zachtjes.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 12:01 am

Yoko bleef lang weg en Cody deed zo een beetje waar hij zin in had, Hij was langs een paar mensen geweest met wie hij goed om kon gaan en had sommige opdrachten gedaan. EN toen hij terug was begon hij aa nhet avond eten, Hij maakte heerlijke nassie zo als hij van zijn meoder had geleerd met een paar bepaalde kruide die goed waren voor je aura om het op peil te houden. Hij had net alles klaar gezet toen hij luna weg zag lopen naar buiten en hij volgde haar en zag daar uitgeputte Yoko 'Zo dus jij hebt de heel dag eten rijden verdelen aan de armere? ' vroeg hij grijnzend en hield de deur voor haar open.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 12:21 am

Yoko grijnsde en tilde Luna op waarna ze haar rug rechte. 'Je weet ook alles he? Maar ja dat heb ik gedaan en morgen ga ik dat weer doen anders worden dat soort dingen toch te veel weggegooit.' zei Yoko en gaf Cody een stiekeme kus op zij wang. Dat kon toch niet schade en ze bedoelde er verder toch niks mee. Yoko rook dat Cody al het avond eten had gemaakt en ze zetten Luna op de bank voor ze haar handen eerst ging wassen voor ze na haar handen afgedroogt had aan tafel ging zitten en keek wat er op stond. 'Lekker nasi.' zei Yoko en keek Cody weer aan voor ze haar bord vol schepte en rustig begon te eten.

(Je hebt met de koning twee keer hetzelfde geschreven vandaar dat ik er nog niet op gereageert heb. Zou je het wat kunnen veranderen? :p )
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 12:34 am

. 'Je weet ook alles he? Maar ja dat heb ik gedaan en morgen ga ik dat weer doen anders worden dat soort dingen toch te veel weggegooit.' zei Yoko en gaf Cody een stiekeme kus op zij wang. hij glimlachte maar ze iverder niks, hij zoch geen betekenis achter. Hij liep naar binnen en zette een kleine schotel voro Luna op de grond zodat ze kon eten e nging toen tegen over Yoko zitten 'Lekker nasi.' zei Yoko en keek Cody weer aan voor ze haar bord vol schepte en rustig begon te eten. Cody knikte en en schepte zelf ook op en bego nte eten 'zou das fijn dat je tenminste iets anders doet dan stelen.' Zei Cody en begon te eten.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 12:49 am

Yoko grinnikte en slikte haar hap nasi door. 'Eigenlijk is het ook een soort van stelen. De personen die het normaal komen ophalen voor de vuilverbrander hebben nu minder mee te nemen, maar ik heb het netjes afgehandelt met de eigenaren van de winkels dus ligt het net weer iets anders dan stelen.' zei Yoko en prikte even in een stukje vlees dat ze later in haar mond stopte. Cody kon echt lekker koken! Wie hij ook ooit ter vrouw nam zou zich gelukkig mogen prijzen met hem als man!
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 9:02 am

'Eigenlijk is het ook een soort van stelen. De personen die het normaal komen ophalen voor de vuilverbrander hebben nu minder mee te nemen, maar ik heb het netjes afgehandelt met de eigenaren van de winkels dus ligt het net weer iets anders dan stelen.' zei Yoko en prikte even in een stukje vlees dat ze later in haar mond stopte. Cody grijnsde 'ik denk nit dat die mensen het erg vinden dat ze nu minder hebben om te verbranden, denk je ook niet?' Vroeg cody met ene kleine grijns en keek nog is naar luna, hij hoopte een beetje dat het vlees een beetje lekker was. Toen hij jong was had hij natuurlijk veel gereisd en had verschillende keukens geleerd omdat hij bij mensen stage liep om te leren goed te stelen.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 10:48 am

Cody grijnsde 'ik denk nit dat die mensen het erg vinden dat ze nu minder hebben om te verbranden, denk je ook niet?' Vroeg cody met ene kleine grijns en keek nog is naar luna, hij hoopte een beetje dat het vlees een beetje lekker was. Toen hij jong was had hij natuurlijk veel gereisd en had verschillende keukens geleerd omdat hij bij mensen stage liep om te leren goed te stelen. 'Dat kan ik niet weten ik heb het ze namelijk niet gevraagd.' zei Yoko en grijnsde terug voor ze haar bord leeg at. Het was lekker dat was zeker en Luna at dat wat Cody haar gegeven had ook met smaak op. 'Het levert alleen geen geld op, maar wel voldoening. Ik snap nietd at er gen andere zijn die deze manier bedacht hebben?' zei Yoko en keek Cody ragend aan.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 10:15 pm

'Dat kan ik niet weten ik heb het ze namelijk niet gevraagd.' zei Yoko en grijnsde terug voor ze haar bord leeg at. cody grijnsde alleen maar terug. 'Het levert alleen geen geld op, maar wel voldoening. Ik snap nietd at er gen andere zijn die deze manier bedacht hebben?' zei Yoko en keek Cody ragend aan. Cody keek haar verbaasd op 'wat kijk je mij aan, ik ben en dief en geen Robin Hood.' Zei Cody en keek haar aan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyza okt 13, 2012 11:59 pm

Yoko kon het niet helpen maar ze moest lachen om zijn verbaasde uit spraak. Het was gewoon zo grappig."Ik beweert. ook niet dat jij dat bent, maar misschien dat je er van gehoort had?" lachte ze en veegde haar ogen droog voor ze Cody weer aan keek.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 12:08 am

Cody keke haar zuur aan toen ze in lachen uitbarste maar ze iniks "Ik beweert. ook niet dat jij dat bent, maar misschien dat je er van gehoort had?" lachte ze en veegde haar ogen droog voor ze Cody weer aan keek. HIj haalde zijn schouders op 'er was wel een groep vroeger die geld stal van de rijkere en dat aan de armere gaf maar sinds de aanval van de demonen is er niks meer van gehoord, men zegt oo kdat hun vroeger eleider niet meer altijd goed is bij zijn hoofd.' Zei Cody en keek glimlachend naar Yoko.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 7:13 am

Door zijn zure blik blleef Yoko grinniken. Cody was gewoon een leuke jongen die haar veel plezier schonk op de meest vreemde manieren. Ze luisterde naar wat hij vertelde en knikte traag. Dus er waren wel personen alleen stalen hun! Yoko bedacht zich en wilde graag nog wat mensen of shifers die haar mee konden helpen, maar daar moest ze nog lang over na denken van hoe ze dat aanpakken zou?
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 9:41 am

Cody zag dat Yoko alleen maar plezier had en rolde met zijn ogen, meiden toch, die konden om de gekste dingen lachen! Cody pakte de vieze borden en liep naar de keuken, Yoko was blijkbaar diep in gedachten. HIj probeerde het water warm te laten worden maar dat was zo irriterend want dan had je het weer te koud en daarna draaide je de warme kraan iets te ver en werd het al heet! Zo vervelend. uitiendelijk had hij het goede temperatuur en begon hij alles af te wassen.
yoko

yoko

Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 9:49 am

Yoko zag hoe hij de borden pakte en naar de keuken toe liep. Ze hielp hem mee, maar reageerde niet hoe hij zich irriteerde aan de temperatuur van het water en droogde in stilte af. Cody was beledigt dat merkte ze aan zijn doen en laten dus liet ze hem met rust voorlopig dan. Nadat ze klaar waren hing Yoko de theedoek zo uit dat hij drogen kon en liep naar Luna die zich op de bank gehezen had en haar luid spinnend aan keek. Yoko ging naast haar zitten begon haar te aaien, maar haar gedachten bleven doormalen.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 9:56 am

Yoko hielp hem mee met afdrogne en Cody bleef stil zwijgen terwijl hij zijn gedachten vrij liet gaan. Cody betrapte zich zelf dat hi jsteeds van uit zijn ooghoek naar Yoko keek die op de bank lag met Luna die haar spinmotortje aan had gezet. Cody pakte zijn geldbuidel en ging aan tafel zitten, pakte een kleine vergrootglas voro zijn ogen, hij had een soort van bril en aan 1 kant zaten verschillende soorten vergroteningen. Hij bestudeerde een paar ringen die hij te pakken had gekregen.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 10:04 am

Yoko bleef nadenken terwijl ze zich er steeds weer op betrapte nog steeds naar Cody te kijken als ze afgeleid werd. Luna bemerkte het ook en tikte haar aan met haar pootje als dat gebeurde. Yoko glimlachte naar de poes en gaf haar een kusje op haar koppie. Cody was weer druk met zijn buit bezig en daar liet ze hem dan ook rustig mee door gaan. Het was fijn om bij hem in een ruimte te zijn of waar dan ook, maar toch vond ze het no steeds jammer dat hij haar gevoelens nog niet beantwoorden, maar nu was ze druk bezig en bedacht zich net iets en liet Luna op de bank glijden voor ze naar haar rugtas liep en er even in begon te rommelen tot ze een oud boek wat velle papier en een pen gevonden had. Daarmee liep ze terug naar de bank en begon haar plannen op te schrijven met het boek als harde ondergrond.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 10:14 am

Yoko was blijkbaar nog steeds in haar gedachten maar soms zag hij dat ze naar hem keek. Daarna concentreerde hij zich op zijn buit en toen hij nog een paar stenen te gaan had keek hij op zag Yoko pennen 'wt doe je?' vroeg hij nieuwsgierig maar bleef wel zitten.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Emptyzo okt 14, 2012 10:23 am

'Oh niks bijzonder gewoon wat opschrijven wat me te binnen schoot.' zei Yoko en keek even over haar schouder en glimlachte geheimzinnig, maar ze had gen geheimen. Ze zou wat advertensies ophangen bij de prikborden waar ze helpende handen zou vragen om haar te steunen in haar werk. Yoko schreef tot ze zeker twintig dezelfde advertensies had en zwaaide haar hand even op en neer dat was pijnlijk, maar het zou vast kunnen helpen, de peronen die wilde helpen hoefte alleen een duif te sturen dan zou ze hen weer een brief terug schrijven van wat ze moesten doen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 5 Empty

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!
Terug naar boven 
Pagina 5 van 21Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: