Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 07, 2012 2:56 am
Hij had haar rode tintje wel gezien en hij had ook gezien hoe haar aura in verschillende kleuren sprong. Cody moest alleen maar grijnzen toen hi jdat zag en liep naar buiten, hij opende zijn witte vleugels en vloog omhoog richting de duinen waar hij ene lange wandeling maakte, hij probeerde alles een beetje op een rijtje te zetten. Hij voelde zich moe en schudlig, schudlig dat hij zijn moeder zolang niks had laten horen over zich zelf, zijn vader kon hem niks schelen. Het was zijn schuld dat hi jzich nu zo elendig voelde en pas toen ed maan hoog stond vloog hij weer terug naar huis.
flut.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 07, 2012 10:12 am
Hij had haar rode tintje wel gezien en hij had ook gezien hoe haar aura in verschillende kleuren sprong. Cody moest alleen maar grijnzen toen hi jdat zag en liep naar buiten, hij opende zijn witte vleugels en vloog omhoog richting de duinen waar hij ene lange wandeling maakte, hij probeerde alles een beetje op een rijtje te zetten. Hij voelde zich moe en schudlig, schudlig dat hij zijn moeder zolang niks had laten horen over zich zelf, zijn vader kon hem niks schelen. Het was zijn schuld dat hi jzich nu zo elendig voelde en pas toen ed maan hoog stond vloog hij weer terug naar huis. Yoko probeerde haar bord leeg te eten, maar ze was nog zo door de war dat ze haar wafel maar voor drie kwart op kreeg en ruimde de rest af door de spullen in de koelkast te zetten en liep naar de bank waar ze op ging liggen. Ze wilde alleen maar even haar verwarde hoofd wat rust gunnen, maar ze viel in slaap iets wat helemaal niet de bedoeling was geweest!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 07, 2012 5:38 pm
Yoko probeerde haar bord leeg te eten, maar ze was nog zo door de war dat ze haar wafel maar voor drie kwart op kreeg en ruimde de rest af door de spullen in de koelkast te zetten en liep naar de bank waar ze op ging liggen. Ze wilde alleen maar even haar verwarde hoofd wat rust gunnen, maar ze viel in slaap iets wat helemaal niet de bedoeling was geweest! Cody liep naar binnen en glimlachte toen hij zag dat Yoko vredig sliep maar aan haar aura te merken was ze ergens over verward. Cody liep zchtjes naar haar toe en legde zijn arm op haar hoofd en stuurde rustgevend energie naar haar.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! zo okt 07, 2012 7:14 pm
Zelfs in haar dromen kreeg Yoko steeds het gevoel dat er iets niet klopte omdat ze de meeerde vreemde dingen om haar heen zag gebeuren, maar steeds zag ze haar gezicht en die van Cody. Yoko dacht gek te worden tot alles ineen keer rustig werd dordat Codyhaar rustgevende energie stuurde.Maar Yoko was zo geschrokken dat ze wakkerschrok en even totaal de kluts kwijt was, zeker toenze ontdekte dat Cody zo dicht bij was. Opnieuw kreeg ze een lichte rode tint op haar wangen en haar aura leek wel een knipperlicht!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 08, 2012 4:20 am
Ze schrok duidelijk van hem en hij voelde zich erg schuldig toen hij dat zag waardoor er een kleurtje op zij nwangen kwam 'sorry, ik wist niet dat ik je wakker zou maken.' Zei hij en hield zijn hand half voor zijn ogen om de kleur van de aura tegen te houden. HIj werd een beetje gek van dat geknipper. 'Ik zal dan maar eeh, naar mijn kamer gaan zodat jij verder kunt slapen.' Zei hij verlegen en liep richting zijn kamer.
Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 08, 2012 4:52 am
Cody verontschuldigde zich en zei dat hij maar naar zijn kamer zou gaan zodat Yoko verder zou kunnen gaan slapen. Zijn toon was verlegen en Yoko wilde niet dat hij weg ging al snapte nog niet waarom? "Nee, blijf ik ik wilde enkel wat rust in mijn hoofd krijgen meer niet ik ben vast in slaap gevallen?" eerst reageerde ze fel, maar raakte zelf ook al gauw verlegen. Haar aura werd minder druk en ze glimlachte ook even verlegen. Ze begon steeds meer te begrijpen dat ze smoor op deze ondeugende engel begon te worden, bij niemand anders had zij zich zo gevoelt...
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 08, 2012 8:20 am
"Nee, blijf ik ik wilde enkel wat rust in mijn hoofd krijgen meer niet ik ben vast in slaap gevallen?" eerst reageerde ze fel, maar raakte zelf ook al gauw verlegen. Haar aura werd minder druk en ze glimlachte ook even verlegen. Cody glimlachte en liep terug en ging ook op de bank zitten 'nou kom hier dan, dan kan ik je hoofd een beetje rust geven.' Zei hij en keek haar aan, ze kon haar hoofd op zijn schoot leggen zodat zij gewoon kon liggen terwijl hij haar aura een beetje tot rust bracht.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 08, 2012 8:40 am
Cody liep terug en zei dat hij haar een beetje rust kon geven. Yoko keek hem vragend aan, maar ze ging toch aarzelend liggen terwijl ze haar ogen sloot, maar nu ze hier lag begon haar aura pnieuw gek te doen door haar gevoelens die door haar hen raasde. Ze lag op zijn schoot! AAAAHHHH!!!! Ging het door haar gedachten heen, maar ze heilt die gedachten voor zichzelf. Yoko glimlachte flauwtjes, maar ook verlegen omdat ze het ook wel weer fijn vond dat ze op zijn schoot mocht liggen, maar ze was ook bang voor hoe hij zou kunnen reageren al ze het hem vertellen zou?
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 08, 2012 5:32 pm
Toen ze aarzelend ging liggen op zijn schoot werd haar aura alleen maar gekker en Cody grijnsde maar zei niks, het was altijd leuk om de aura van verliefde mensen te zien Odat ze een stukje op hem lag begon zijn koele ijsblauwe met een goud randje met die van haar te versmelten, Cody legde zijn handen op haar hppfd en begon via zijn aura rust gevend energie naar haar toe te sturen.
Character sheet Name:: Hester Sue Moonus Age:: 21 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! ma okt 08, 2012 8:06 pm
Zijn koele aanraking was fijn en toen Cody zijn handen op haar hoofd legde werd ze goed zichbaar rood. Yoko voelde alsof ze zweefde, maar in feiten zwom ze in rustgevende energie. Yoko wilde niet dat hij zou stoppen ze wilde dat Cody door bleef gaan? Maar uiteindelijk trok de chaose weg en maakte het ruimte voor begrip. Yoko opende haar ogen en keek hem aan, ze moest het vertellen het kon niet anders! "Cody? Je vraag van eerder, dat van dat verliefd zijn en zo... Ik k k heb er tot gisteren geen last van gehad, maar ik heb b z zins vandaag wel dat gevoel, m m maar voor jouw...." toen ze met veel happeren hem haar gevoelens verklaarde en wat ze daarbij bedoelde voelde Yoko zich ineens erg warm worden. Ze had we hem wel verdrietig zien kijken als zulke dingen terspraken kwamen, maar Yoko voelde zich opgelaten worden en keek weg, ze durfte zijn misschiene afwijzende blik niet te zien...
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 09, 2012 9:12 am
Haar aura werd na een tijdje rustig en daar was ie blij om maar toen ze begon te spreken verrast dat hem heel erg. "Cody? Je vraag van eerder, dat van dat verliefd zijn en zo... Ik k k heb er tot gisteren geen last van gehad, maar ik heb b z zins vandaag wel dat gevoel, m m maar voor jouw...." toen ze met veel happeren hem haar gevoelens verklaarde en wat ze daarbij bedoelde voelde Yoko zich ineens erg warm worden. Cody knikte 'ik weet het, i kzag het aan je aura vanochtend, het is altijd leuk om de verliefde aura's te zien maar Yoko denk je niet dat dat komt omdat ik je gered heb?' vroeg hij zachtjes en keek naar haar lichtjes rode gezicht.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di okt 09, 2012 9:32 am
(Gele ogen Ana?)
Cody knikte 'ik weet het, i kzag het aan je aura vanochtend, het is altijd leuk om de verliefde aura's te zien maar Yoko denk je niet dat dat komt omdat ik je gered heb?' vroeg hij zachtjes en keek naar haar lichtjes rode gezicht. 'Dan had ik dus ook vaak door de leerlingen van Master Cong ook verliefd moeten wezen? Hoe vaak die mij tijdens gevaarlijke trainingen niet gered hebben...' zei Yoko en ging recht op zitten, nee deze gevoelens had ze nog nooit ervaren dus wist ze niet hoe er me om te gaan. 'Er zaten altijd wel knappe koppen bij, maar het heeft me nooit geboeit tot ik jouw tegen kwam had ik al en raar gevoel, maar ik heb er niet naar geluisterd zo als nu.' Luna geeuwde luid en keek haar vragend aan, maar Yoko wist het zelf ook niet hoe ze het anders moest verklaren?
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 10, 2012 3:40 am
'Dan had ik dus ook vaak door de leerlingen van Master Cong ook verliefd moeten wezen? Hoe vaak die mij tijdens gevaarlijke trainingen niet gered hebben...' zei Yoko en ging recht op zitten. Cody haalde zijn schouders op. 'Er zaten altijd wel knappe koppen bij, maar het heeft me nooit geboeit tot ik jouw tegen kwam had ik al en raar gevoel, maar ik heb er niet naar geluisterd zo als nu.' Luna geeuwde luid en keek haar vragend aan, Cody keek haar verlegen aan 'tja mijn kop lijkt ook erg veel op die van een engel en daar worden mensen op verliefd op omdat ik volgens hun puur ben.' Zei Cody en keek naar zijn handen, hij wist niet precies wat hij moest doen want hij voelde niks voor Yoko maar hij wou haar niet kwetsen.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 10, 2012 4:38 am
'Mijn vader was ook een engel dus ik weet hoe ze zijn, maar dat heeft niks met jouw te maken.' zei Yoko en stond op en liep naar het raam. Ze wist niet of hij wat voor haar voelde, maar Yoko was erg in de war door het verliefde gevoel. Ze aaide onder weg Luna en leunde op de vensterbank terwijl ze naar buiten keek.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 10, 2012 8:40 am
'Mijn vader was ook een engel dus ik weet hoe ze zijn, maar dat heeft niks met jouw te maken.' zei Yoko en stond op en liep naar het raam. Cody knikte en bleef zitten 'ja daar was ik achter gekomen, je aura was iets anders dan die van een normale shifter, het had iets met een engel te maken.' Zei Cody zacht en knokte van de zenuw zijn vingers, het geluid maakte hem rustig op een of ander manier.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo okt 10, 2012 9:00 am
Cody knikte en bleef zitten 'ja daar was ik achter gekomen, je aura was iets anders dan die van een normale shifter, het had iets met een engel te maken.' Zei Cody zacht en knokte van de zenuw zijn vingers, het geluid maakte hem rustig op een of ander manier. Yoko kreeg de rillingen over haar rug lopen toen ze dat geluid hoorde en voelde zich even misselijk worden, maar ze zei er niks over. 'Ik mag dan geen aura's kunnen zien zoals jij welligt wel kan, maar meestal kan ik alles aanvoelen komen daarom snap ik ook niet dat ik toen die kerels niet heb voelen aankomen?' zei Yoko met een lichte huivering in haar tem, maar dat kwam meer door dat geluid dan aan de herinnering.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 11, 2012 5:45 am
. 'Ik mag dan geen aura's kunnen zien zoals jij welligt wel kan, maar meestal kan ik alles aanvoelen komen daarom snap ik ook niet dat ik toen die kerels niet heb voelen aankomen?' zei Yoko met een lichte huivering in haar tem, maar dat kwam meer door dat geluid dan aan de herinnering. Cody knikte 'geloof mij, ik zie ook niet alles, soms heb je van die mommenten dan zijn je zintuigen niet scherp of je bent even niet aan het opletten en bam je word aangevallen, had ik ook wel is gehad.' HIj stond op en ging achter haar staan 'je moet je de schuld niet geven, jij kon er niks aan doen.' flusiterde hij heel zachtjes.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 11, 2012 11:32 am
Cody knikte wat Yoko dan wel niet kon zien, maar zijn woorden hoorde ze wel die volgde. 'geloof mij, ik zie ook niet alles, soms heb je van die mommenten dan zijn je zintuigen niet scherp of je bent even niet aan het opletten en bam je word aangevallen, had ik ook wel is gehad.' HIj stond op en ging achter haar staan 'Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad, mischien komt het doordat ik nu hier ben en niet bij Master Cong?' zei Yoko en oelde dat hij achter haar stond. Ze wist wel dat hij niks om haar gaf, maar dat maakte haar gevoelens alleen maar erger al flitste haar aura nu wat minder. 'je moet je de schuld niet geven, jij kon er niks aan doen.' flusiterde hij heel zachtjes. 'Dat doe ik ook niet, het is allen dat ik het niet begrijp dat is alles.' antwoorde Yoko en draaide zich naar hem om. Hij rook zo lekker en Cody stond zo dichtbij!
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 11, 2012 6:36 pm
'Dat doe ik ook niet, het is allen dat ik het niet begrijp dat is alles.' antwoorde Yoko en draaide zich naar hem om. Hij rook zo lekker en Cody stond zo dichtbij! Cody knikte begrijpend en zette een stap achteruit 'ik snap wat je bedoelt Yoko en als je wil kan ik je even alleen laten zodat je na kan denken?' vroeg Cody zachtjes, hij wist wel dat oko erg er mee zat dat ze niet voelde aankomen haar aanvallers. Cody bleef haar aankijken met zijn blauwe ogen.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do okt 11, 2012 6:56 pm
Cody deed een stap achteruit en ze luisterde naar wat hij zei. 'Dat hoef je voor mij niet tedoen hoor.' zei ze en kneep haar ogen even dicht van plezier. Hij wilde haar gewoon geruststellen dat was alles, maar Yoko wist niet hoe ze hem ook datzelfde gevoel terug kon geven zonder hem in zijn armen te hoeven vallen? Yoko voelde zich verward door dit hele gebeuren. Slaap zou haar juist goed doen, want hetwas al laat in de avond en Yoko merkte dat ze moe was.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! vr okt 12, 2012 3:35 am
'Dat hoef je voor mij niet tedoen hoor.' zei ze en kneep haar ogen even dicht van plezier. Cody knikte en keek naar haar aura, die begon dof te worden, ze was moe en had slaap nodig. 'Je bent moe Yoko, En je hebt ook heel weinig geslapen.' Zei COdy zachtjes en pakte een deken voor haar en glimlachte 'zou ik voor je iets warms maken om te drinken?' vroeg hij en keek haar met zijn hemels blauwe ogen aan.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! vr okt 12, 2012 6:47 am
Wat een knul hij kon echt alles aflezen van haar,maar ze wist dat Cody gelijk had. 'Dat zou lekker zijn. Maakt niet uit wat zolang het geen acehol bevat.' zei Yoko en nam de deken van Codyaan. Ze ging naar de bank en ging er half op zitten en er half op liggen, maar voor Cody terug was met het warme drankje was Yoko al in slaap gesukkelt en lag met een arm over de leuning heen waar ze haar hoofd op had gelegd.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! vr okt 12, 2012 8:43 am
'Dat zou lekker zijn. Maakt niet uit wat zolang het geen acehol bevat.' zei Yoko en nam de deken van Codyaan. Ze ging naar de bank en ging er half op zitten en er half op liggen, Toen cody de water koker neer zette voelde hij rust en zag hij dat de aura van Yoko sliep, zelf ging ie ook naar zijn bed, hij had geen behoefte aan slaap maar hij was het gewoon om elke avond te gaan slapen dat hij het gewoon deed om zijn tijd te doden, nog voor hij op zijn bed lag was hij al in de dromen wereld gekomen.
Crase
Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! vr okt 12, 2012 9:08 am
De volende ochtend werd Yoko laat wakker en opende haar ogen traag. Man wat was ze gisteren moe geweest! Yoko geeuwde luid en rekte zich uit. Luna lag tegen de bank aan en ze hoorde haar vrolijk spinnen toen Yoko haar voeten over de rand van de bank had geslagen. 'Hoi lieverd!' zei Yoko vrolijk en kriebbelde de poes even over haar koppie. Cody was kennelijk ook naar bed gegaan niet dat ze hete rg vond, maar wat ze wel erg vond was dat hij haar gevoelens niet terug kaatste. Yoko begon naar de keuken te lopen om en ontbijt klaar te maken en zetten alles op tafel neer voor ze naar boven toe liep en zachtjes op de deur klopte, want ze wilde zich niet aan hem opdringen. Dan zou hij mogelijk kwaad kunnen worden?
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! vr okt 12, 2012 9:28 am
Cody was diep inslaap gevalle nmaar had geen dromen, die had hij al ajren neit of het moesten de drome nzijn die de lieve heer naar hem toe stuurde om hem te waarschuwen zo als bij zijn moeder maar dat gebeurde bijan nooit. Het was paar keer voorgekomen zo als die nacht wanneer hij officee l16 werd en hij een echte engel werd dan kwam de lieve heer bij hem om hem te vertellen wat voor taak hij nu had. Hi jwerd wakker geklopt en kreunde 'binnen.' Zei hi jhalfslapend en keek met halfslapende ogen naar de deur. Hij had echt geen zin om op te staan.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!