Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Walking through the festival

Ga naar beneden 
+3
Lily
Razor
Hawk
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

Walking through the festival - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyma jul 02, 2012 10:03 am

Razor hoorde haar wel, maar verdrong haar woorden even. Ze kende Charlie alleen van nu niet van 60 jaar geleden. Opnieuw liet hij zich achterover vallen, maar sloot zijn ogen. Verschillende gedachten speelde door zijn hoofd en Razor probeerde zich te kalmeren. Dit was echt lastig. Hoe kon zo'n een aardige knul veranderen? Razor kon er nog steeds niet met zijn kop bij en dan kwam daar nog bij dat hij de opdracht van de duivel nog moest doen. Hij wist dat zijn blik op hem gevestigt was, maar Lily zou hij echt niet willen doden hoe boos ze ook op hem zou worden. In vergelijking met haar kwam Amy het dichtste in de buurt. Daar had hij een tijd lang mee omgegaan n zelfs lijkend verliefd op haar geweest of kon hij dat wel liefde noemen toen? Razor wist het niet, maar kon het ook niet helepn dat hij zo geworden was. Dit kon zo niet door gaan en misschien kon hij Amy wel voor die opdracht gebruiken... Razor luisterde naar de stemmen om hem heen, maar kreeg die blik die vreugde volle blik van Charlie niet uit zijn hoofd. 'Ik weet dat jij hem anders hebt leren kennen Lily, maar dat neemt niet weg dat hij hetelfde doet als die kloot.' murmelde Razor zacht, maar hij wist dat ze boos was maar het kon hem niet schelen. Het enige wat hij nu voor ogen had was het gevecht en geen geouwe hoer om geld, want hij had daar nooit om gegeven en zou er ook niet aan beginnen en waarom hij kon zijn eigen korst verdienen door te gaan jagen zelfs voor Lily als ze niet mee wilde. Zonder enige waarschuwing voelde Razor een enorme druk door zijn hoofd schieten. Het deed geen pijn, maar was ook niet welkom. Razor moest het verdringen of hij zou er opnieuw door verzwolgen worden! Moeizaam stond hij op en draaide zich van Lily, Casel en de engel. Razor bleef niet staan om zich rustig te maken dit moest hij alleen af en zeker zonder Lily erbij. hoewel ze die roes vaak kon verdringen, maar die veranderde steeds. Het had vast met die demon fases te maken! De druk werd zo groot dat hij nauwelijks meer kon staan en zakte door zijn benen dit was niet normaal meer... Razor drukte tegen en won uit eindelijk, maar wat voor problemen zouden zich nu weer opstapelen? Een diepe zucht ontsnapte uit zijn keel. Het was steeds lastiger maar hij moest het weg drukken om normaal te kunnen doen zonder meteen die grijns op zijn gelaat te halen. Als de roes nu al toe sloeg wat zou er tijdens het gevecht gebeuren? Razor richten zich weer op en liep terug voor hij weer ging zitten, maar hielt zijn mond over wat er net gebeurd was en keek nors voor zich uit terwijl hij van binnen na ging of de roes niet ergens op de loer lag?

Ondertussen waren de voorbereidingen al vol aan de gang met alles voor te bereiden om de personen te laten vechten. Gelukkig moesten ze niet allemaal te gelijk vechten daar had Razor dan net weer geluk mee dan hoefte hij zich maar op een persoon te richten! Er waren natuurlijk ook mannen en vrouwen die wilde vechten eerder dan hem en Razor had nog even de kans op bij te komen. De roes leek zich weer terug getrokken te hebben in de diepte van zijn wezen. De gevechten gingen soms snel of duurde best lang, maar Razor wist dat zijn uitdaging snel zou komen! Hij was zeker niet van plan om zijn exusses aan Cassel te maken had hij maar niet zo'n stom plan moeten verzinnen. Razor merkte wel dat Lily zich zorgen begon te maken hoe dichterbij zijn beurt kwam. Toen het gevecht voor de zijne was afgelopen werden Razor en die bullebak van de hunters op geroepen. Razor stond op en keek zelfs niet naar lily, Hij wilde niet dat ze zijn blik zag, want die stond weer moordlustig. Hij liep naar de persoon die voor hem en zwaard vast hielt, maar leek met knikkende knieén op Razor te wachten. Dat amuseerde hem ten zeerste, maar toch kon hij nu even geen glimlach geroorloven. Razor draaide zich om nadat hij het zwaard over had genomen en merkte dat het ding nog best wat woog, maar nam toch de houding aan die hij van Dregoe geleert had. 'Zo nu eens kijken of je met het zwaard net zo goed bent als zonder?' zei de Hunter sarcastiesch, maar Razor gromde enkel voor ze konden beginnen. Beide vielen ze aan en Razor blokeerde de aanval van de tegenstander, maar wanneer hij een opening zag haalde Razor uit met een sierlijke draai van zijn pols en trof diens arm, maar jammer genoeg niet hard genoeg. Razor stapte opzij en voelde het zwaard van de hunter zijn zij raken, maar Razor had een hoge pijn grens en kon het gemakkelijk hebben. De roes kwam halverwegen hun gevecht weer op zetten, maar Razor deed moeite om zichzelf te behouden! Dit kon rampzalig aflopen al het niet snel zou zakken... Razor deed zijn best en moest verschillende stappen achteruit om de aanvallen te blokkeren, maar toen had hij geluk en haalde krachtig uit naar de hunter en sloeg met de platte kant van het zwaard tegen diens pols. De Hunter schreeuwde van de pijn toen zijn pols brak en Razor kreeg een steek door zijn hoofd van de roes, maar hielt zijn zwaard vast en beet op zijn onderlip om de roes te bedwingen. Het sein werd gegeven en Razor had de hunter overwonnen. Hij gaf het zwaard af en draaide zich van zijn verslagen tegenstander af met een oog dicht geknepen. Dit moest zakken en wel nu. De pijn die door zijn hoofd schoot begon erger te worden, maar Razor hielt zich groot en zakte pas door zijn benen toen hij bij Lily, Cassel en die engel was waarvan hij de naam nog niet wist. Hij legde zijn hand op de plek van waar hij zijn oog dicht had geknepen en zetten druk op de roes met zijn gedachten op Lily gericht. Eindelijk zakte het weer en Razor gromde kort, maar tegen niemand in het bijzonder!
Terug naar boven Ga naar beneden
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyma jul 02, 2012 10:30 pm

Lily merkte dat razor zich weer niet goed leek te voelen maar ze zat niet echt in de positie om hem te helpen. Deze dag was echt een vreselijke domper ze had hem niet moeten vragen hierheen te komen ze had hier zelf niet moeten heenkomen. Lily zat weer op het gras haar hoofd op haar knieën. Ze keek niet meer naar Razor Melody of Cassel. Ze zag dat de voorbereidingen al begonnen ze werd steeds zenuwwachtiger en toen het Razors beurt was wilde ze hem nog suces wensen maar hij stond al op en hij keek haar niet eens aan. Ze zuchtte even maar ze ging wel kijken naar het gevecht Razor vocht tegen die kwal die de hele tijd een zoen van haar wilde, die leider. Razor maake hem in maar hij werd ook een paar keer geraakt Lily keek ernaar met ingehouden adem Razor won het gevecht en ze was opgelucht. Maar niet omdat ze die kerel geen zoen moest geven nee vooral omdat Razor niet te hard verwond was. Hij kwam weer naar hun toe en zakte in het gras Lily keek hem nog niet aan ze wist niet goed wat ze moest zeggen. Nu ze erover na dacht was ze ook niet erg begripvol voor hem geweest ze schoof een beetje naar hem toe. Ze legde voorzichtig een hand op zijn knie en ze drukte een zachte kus op zijn wang. Je was echt geweldig net Razor. Zei ze zachtjes met een glimlach op haar gezicht.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyma jul 02, 2012 11:47 pm

Hij voelde Lily naar hem toe komen en haar kus op zijn wang drukken. Razor besefte wel dat hij bot had gedaan, maar hij kon er niet tegen als iemand vals spel speelde. "Dank je, maar ik had niet zo bot moeten reageren." zei Razor terwijl de volgende personen aan het duelleren waren waaronder verschillende mannen van dat groepje waarvan er eentje door ging. Razor moest nog verschillende keren terug om met de over gebleven deulante te vechten waarvan hij soms tegen over een andere shifter stond. Na zijn voor laatste gevecht ging hij weer bij Lily zitten, maar merkte dat het groepje weer naar hen toe kwam. Razor keek hen aan, maar had geenvragende blik in zijn ogen staan alleen ergernis, wat moesten ze nu weer?
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 12:36 am

Zo te zien was Razor neit echt blij mee wat kon Cassel dat schelen, het belangerijkst was was het geld die hij zal verdienen, tja als plan A niet wou lukke nmeost je altijd plan B bij de hand houden, zo had zijn moeder hem geleerd. Maar Zijn plan B zou bijna mislukken toen hij zag dat Razor neit goed ging. Cassel ging naast Lily zitten en sloeg vriendschappelijk zijn arm om haar heen, Hij keek aandachtig hoe Razor vocht en kreeg ee nvalse grijns op zijn gezicht toen hij zag dat Razor gewond was, vele mensen die gestemd hadden dat Razor botten zou breken kwamen naar hem toe en Casse lging bij het groep staan 'RUstig maar mannen, jullie hadden jullie geld op gezet dat Razor botten zou breken en ik wou het liefst jullie jullie geld terug geven maar...' Hij keek de mannen allemaal aan met verdrietig blik 'Razor is Gewond geraakt wat betekend dat de weddenschap niet meer mee teld want hij is gewond en ik had nog zo gezegd dat hij neit gewond zou raken.' Hij grijnsde vals en hoorde verschillende scheldwooden naar zijn hoofd worden toe gegooid maar de mensen gingen boos weg. Hij pakte een zak geld en gooide richting Lily 'deze heeft ons winnaar wel verdient.' Hij had zelf nog 2 zakken vol geld. Tja niemand zal je ooit kunnen zeggen dat ee nsharpe eerlijk is.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 12:50 am

Cassel ging naast Lily zitten en sloeg vriendschappelijk zijn arm om haar heen, Hij keek aandachtig hoe Razor vocht en kreeg ee nvalse grijns op zijn gezicht toen hij zag dat Razor gewond was. Ze trok een wenkbrauw op. Oké ze snapte dat hij ook mischien een beetje knorrig was op razor maar moest hij daarom grijnzen als hij gewond raakte? Toen het gedaan was kwamen mensen naar hem toe. Casse lging bij het groep staan 'RUstig maar mannen, jullie hadden jullie geld op gezet dat Razor botten zou breken en ik wou het liefst jullie jullie geld terug geven maar...' Hij keek de mannen allemaal aan met verdrietig blik 'Razor is Gewond geraakt wat betekend dat de weddenschap niet meer mee teld want hij is gewond en ik had nog zo gezegd dat hij neit gewond zou raken.' Hij grijnsde vals en hoorde verschillende scheldwooden naar zijn hoofd worden toe gegooid maar de mensen gingen boos weg. Lily grinnikte dus daarom vond hij het zo leuk dat Razor gewond was geraakt! Cassel was zelfs ng sluwer dan ze dacht! Hij pakte een zak geld en gooide richting Lily 'deze heeft ons winnaar wel verdient.' Hij had zelf nog 2 zakken vol geld. Ze nam de geldbuidel en ze sprong recht ze drukte een zoen op zijn wang. Jij bent echt een sluwe valse doortrapte dief, wat is dat toch heerlijk aan je! Zei ze met een grijns voor ze naar Razor toehuppelde ze legde het geld op zijn schoot en ze keek hem vrolijk aan. Ze hoopte dat hij dooor het geld wat kalmeerde ookal wist ze dat hij er niet echt om gaf. Zie je zo slecht is hij nog niet. En je was niet bot lieverd ik begrijp wel dat je niet aan zijn plannetjes wilde meedoen ik ben niet boos op je daarvoor hou ik teveel van je. De deelnemers aantal begon al flink af te slanken maar er was even een pauze van 2 uur bij het toernooi de laatste 10 waren over en werden nu ingedeeld.

(Melody)

Melody stond er maar een beetje bij ze volgde het hele gesprek niet helemaal maar ze keek ook wel naar het gevecht ze vond het niet erg dat Cassel zo close deed met Lily ze wist dat ze beste vrienden waren dat had Cassel haar ooit een s verteld maar ergens had ze ook wel medelijden met Razor die jongen leek het zo moeilijk te hebben toen Lily weer naar Razor huppelde ging Melody bij Cassel zitten ze keek hem aan met een kleine glimlach. Dat was echt heel sluw van je hoe je die mensen hun geld hebt afgetroggeld. Zei ze rustig Meody was niet zo voor oplichterij maar als Cassel het deed vond ze het niet erg ergens vond ze het zelfs grappig omdat hij r zoveel plezier leek in te hebben.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 2:04 am

In de pauze kwam Lily naar hem toe gehuppelt en gooide een geldbuidel op zij schoot. Razor keek er even naar en daarna naar Lily, maar ging er niet op in en zuchten alleen maar. "Wat heb jij een goed humeur?" vroeg Razor plagend en zocht haar gezicht af naar een addertje onder het gras, maar vond die niet. Cassel mocht dan doortrap zijn, maar dat kon hem niet schelen zolang hij Lily maar kon beschermen. Ik hou ook van jou lieverd. Maar ik denk dat de andere van de WOF er anders over zulen denken ook al vecht ik nu legaal en heb ik me in gehouden." zijn hand gleed over haar kaak en Razor gaf Lily een zoen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 8:02 am

Ze glimlachtte naar hem maar ze antwoorde niet. Lily keek naar Razor hij had mischien wel gelijk over de WOF leden. Maak je geen zorgen Razor ze zullen het wel begrijpen je doet het voor mij hè schat daarover kunnen ze toch niet moeilijk doen? zijn hand gleed over haar kaak en Razor gaf Lily een zoen. Lily keek hem aan ze streelde het haar uit zijn ogen. Je bent echt een lieverd. Zei ze maar ze zag dat hij ergens mee bleef zitten ze keek hem een beetje verward aan. Wat verbergde hij voor haar? En waarom verbergde hij iets. Razor? Het is niet alleen het toernooi dat je dwars zit hè? Vroeg ze zacht.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 9:44 am

Lily zei dat ze niks konden zeggen doordat hij het voor haar deed en daar kon Razor haar alleen maar gelijk in geven en knikte. Toen ze de kus aangenomen had. Maar ze merkte dat hem nog wat dwars zat, maar dat kon hij haar niet vertellen dat ging echt niet dan zou ze er fel op tegen zijn! Razor keek haar gewoon aan en wilde niks laten merken. 'Het is niks bijzonders dan dat ik je dadelijk weer moet laten gaan en daar zit ik erg tegen op te kijken.' zei Razor en keek Haar even aan, maar kon het niet helpen dat ze het zo zou voelen. Ze riepen weer naar namen en Razor fikseerde zijn blik op de gevechten om de winnaars te bestuderen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 9:52 am

Ze keek hem aan met een puppy blik. "ooh razor ik ga jouw ook missen lieverd." Zei ze. Ze geloofde hem en ze kreeg bijna tranen in haar ogen ze ging tegen hem aan zitten haar hoofd op zijn schouder. "Maar daar mag je nu niet aan denken schat nu moeten we plezier maken oké ik weet dat deze dag echt een domper was maar als het vuurwerk afgeschoten word dat zal heel mooi zijn en dan kruip ik lekker dicht tegen je aan." Zei ze met een glimlach terwijl ze hem een zoen op zijn wang gaf. "Niet verdrietig zijn om mij schat ik red me wel en ria is een soort pitbull als die mannen vervelend doen" Zi ze met een klein lachje.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydi jul 03, 2012 1:32 pm

Lily keek hem aan met puppy ogen. Hij keek haar even aan en kon een vrolijke grijns niet onderdrukken. "Je hebt gelijk schatje, maar ik wil je graag in mijn buurt houden houden." zei Razor simpel en gaf Lily een vurige zoen. De hunters liepen mokkend voorbij, maar zeiden of deden niks. Razor loste de kus en werd vrij wel meteen geroepen. Hij gaf de geldbuidel weer even terug aan Lily terwijl Razor het zwaard weer aannam dat hem aangeboden werd. De bloodhunter waar Razor nu tegenover stond. De man leek wel een boom met zIjn grof gebouwde lichaam. Razor keek naar hem met lichte verbazing aan, die snel weer weg zonk. Hun gevecht begon en Razor begon moeite te krijgen en hij pareerde de meeste aanvallen, maar kreeg zelf ook aadrig wat nieuwe verwondingen erbij. Razor liet het niet over zijn kant gaan en haalde opnieuw uit, maar was gedwongen vlak voor hij de man raken zou te stoppen. De druk in zijn hoofd begon in alle hevigheid terug te komen. De roes duwde hem aan de kant en de grijns van een maniak verscheen weer op zijn lippen. Razor deed zijn best om de roes kwijt te raken, maar het lukte hem niet. Razor deed een stap naar voren en drukte het zwaard door tegen de schouder. Het ging harder dan dat Razor eerder gevochten had, wat de hunter greep naar zijn pijnlijke schouder en wankelde achteruit, maar hielt zijn wapen vast en hief die het zwaard om hem op Razor neer te laten komen. Razor voor zag het en draaide opzij en greep de pols van de man vast en duwde hem door in zijn vaart moest de hunter nog een paar stappen maken om tot stilstand te komen, de hunter draaide zich woest om op het moment dat er een erge pijnlijke steek door zijn hoofd schoot, maar de roes had hij weer even bedwoge, maar Razor was net te laat met reageren en kreeg een harde opdoffer. Razor rolde over de grond met een half gebroken lemmet van het zwaard en stond even wankel op door de steek van net die devroes veroorzaakt had en schudden even zijn hoofd ommweer helder te worden!
(Oh oh o.O)
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 1:07 am

Ze was blij met zijn vrolijke grijns en ze drukte een zoen op zijn wang bij zijn woorden " Ik wil ook niet bij je weg schat maar je weet dat het niet anders kan" zei ze troostend. Ze werd vurig gezoend en haar handen gingen in zijn haar ze opende zijn mond met haar tong het kon haar niet schelen dat bloodhunters naar hun aan het staren waren voor haar bleef razor alleen op de wereld over. Razor loste de kus en werd vrij wel meteen geroepen. Hij gaf de geldbuidel weer even terug aan Lily terwijl Razor het zwaard weer aannam dat hem aangeboden werd. Lily keek hem na en ze keek naar het gevecht. Ze maakte zich verschrikkelijk zorgen om Razor. Lily kon niet meer naar het gevecht kijken ze wilde niet zien hoe Razor pijn had of hoe hij andere pijn deed. Ze liep bij de ring weg ze ging op een grasheuvel zitten met haar hoofd verscholen en haar handen op haar oren zodat ze niets hoefde te zien of horen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 1:36 am

Natuurlijk maakte de tegensr'tander gebruik van zijn kleine onderbreking, maar Razor zag hem aankomen. Hoewel hij nog maar een half wapen had zou Razor zich toch niet gewonnen geven. Het zwaard van de hunter had de bedoeling gehad zijn schouder te raken, maar Razor weerde hem half af van zijn doel. Het zwaard kantelde en drong tussen zijn sleutelbeen en schouder door. Het deed pijn, maar Razor gaf geen van de hunters het genoegen om zijn leed aan te horen! Ze bleven zo even staan alsof Razor het toch op leek te geven, maar hij bedacht zo snel mogelijk een manier om het zwaard van zijn tegenstander van zijn tijdelijke eigenaar te ontdoen. Razor wrong zijn voet tussen hen in en trapte de hunter bij hem weg waardoor hij licht kreunde doordat het zwaard ruw uit zijn verwonding kwam! Meteen zetten hij de aanval in hoewel die eerst geblokkeerd werd, maar Razor dook onder het zwaard door en haakte met een been achter die van de hunter. Alles mocht zolang hij zijn gaven maar niet gebruikte of de hunter doden. Zijn tegenstander viel achterover door zijn actie en Razor haakte zijn halve zwaard onder de stootplaat en trok het zwaard met een ruk uit diens hand. Toen de man viel stond Razor half met zijn rug naar hem toe en het goede zwaard viel een meter bij hen vandaan op de grond. Het sein werd gegeven en Razor slenterde de ring uit, waarna hij het halve zwaard aan de page gaf. Twee helers wilde zijn wond verzorgen, maar daar wilde Razor niks van weten en gromde kort, maar krachtig. Lily of een van de andere die hij kende zouden zijn verwondingen mogen verzorgen en niemand anders! Razor miste Lily en zocht haar even waarna hij haar zag zitten. Zijn hand streelde haar haren nadat hij bij Lily ging zitten. "Zo erg is het niet hoor, het is alleen stom hoe ik toen gereageerd had. Als ik dat toen niet gedaan had zat jij nu niet hier van dat stuk ijzer om." zei Razor zacht en voelde de wond steken. Man dat was een zeer pijnlijke plek vooral omdat hij het nog niet mocht helen...
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 9:37 am

lily voelde iemand over haar haar strelen ze verstijfde eerst tot ze zag dat het razor was ontspande ze en lie ze een opgeluchte zucht horen. Hij kwam langs haar zitten hij zag er nog redelijk goed uit tot haa grote opluchting. Ze zag de wond aan zijn schouder en ze liep even weg ze kwam terug met windels en watter ze had het water stiekem opgewarmd ze trok zijn bloes even over zijn hoofd uit en ze begon de wond te deppen met de doeken en het warme water ze gaf er ook een paar kusjes op ze naaide de wonde dicht en ze verbond hem daarna gaf ze hem zijn vest weer terug ze legde haar hoofd op zijn schoot. "Ik vind het niet fijn als je pijn hebt, ik wile je wel aanmoedigen maar ik kon het niet meer aanzien" Zei ze zachtjes.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 9:55 am

Lily verstijfde wat Razor ook niet zo gek vond, omdat hij niet in haar blikveld langs haar was aangekomen. Ze stond op en kwam later terug om zijn wond tr verzorgen. Niemand van de helers kwam in de tussen tijd dat Lily weg was naar hem toe. Ze konden hem niet alleen van het moorden van Bloodhunters en zijn onvoorspelbare gedrag, maar ook zijn koppigheid en standvastheid waren doorgaans bekent. Razor liet Lily begaan om de wond te verzorgen en zei dat ze het niet meer kon aan zien. Razor knikte daar alleen maar op en ontdekte een groepje meiden die op een afstandje tussen twee kraampjes naar hem en Lily keken, maar hij herkende die zwijmelende blikken nog vanuit zijn tijd in de arena. Ze slaakte zelfs een zucht toen Lily zijn bloes uit trok om beter bij de wond te komen. Razor schudden grinnikend zijn hoofd en keek weer naar Lily. "Pijn is nooit fijn, maar zodra het vuurwerk opstijgt zullen mijn wonden al weer genezen zijn. Ik geloof dat je concurentie hebt schat?" zei Razor liefdevol en trok eerst zijn vest over zijn bloes aan voor hij Lily's hoofd lichtjes vast nam en haar begon te zoenen. "Maar ik wil jouw en geen opgedirkte trutjes zoals zij daar." fluisterde hij zacht en keek Lily vrolijk grijnzend aan. Er waren nog twee gevechten voor Razor weer zou moeten en die duurde knap lang dus kon hij even uitblazen met Lily naast zich.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 10:44 am

Ze zag Razor een paar keer geamusseerd grinniken. Ze luisterde naar hem ja ze wist dat hij snel genezen was maar toch bleef ze het akelig vinden. Ze keek even over haar schouder toen hij zei dat ze concurrentie had ze haalde haar schouders op. "Ik ben niet bang voor die huppelkutjes lieverd." Zei ze met een stoute grijns. Hij nam haar hoofd vast en hij begon haar te zoenen ze legde haar ene hand op zijn goede schouder en woelde met de andere door zijn haar. Lily grinnikte bij zijn woorden. "En ik wil jouw geen arrogante macho's zoals hier rondlopen." Zei ze met een liefdevolle stem. Ze wist dat ze nog zeker een uur hadden voor Razor weer zou moeten vechten. "Kom je mee? Ik weet nog ergens een leegstaande stal hier in de buurt ik heb echt even nood aan alleen zijn met je zonder al die bliken" Zei ze terwijlze al op stond en naar de stal liep ze stak een kleine kaars aan en ze liet zich in het zachte stro ploffen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 12:26 pm

Lily zei dat ze niet bang was voor die meiden en gaf ze zelfs een scheldnaam wat hem alleen maar vrolijker maakte net als haar stoute grijns. Zelf grijnsde hij ondeugend en liet zich meetrekken met Lily. Niet dat andere dat konden zien, maar goed. Toen ze over die mislukte pogingen van de mannen sprak kon Razor een korte lach niet onderdrukken en liep met Lily samen destal in en zijn grijns werd nog breder bij het horen van haar woorden. "Little Miss Lily zijn we weer ontdeugend?" vroeg Razor voor hij zich naast haar liet zakken en sloeg zijn armen om haar heen. Als het de kant op ging die hij misschien voor ogen had vond hij het toch nog een leuke dag worden ondanks wat die hunters voorval ook had mogen zijn was dan weg gewassen! Razor nam haar hoofd weer tussen zijn handen en begon haar pasioneel te zoenen en opende haar mond langzaam met zijn tong. Dit had zij hem geleert en over en weer was Razor er steeds beter in geworden.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 12:33 pm

Ze grinnikte en keek gemaakt verondwaardig. "Ik? Ík ben nooit ondeugend!" Schaterde ze. Hij ploftte langs haar neer en plaatste zijn beide handen op haar wangen Lily knorde even van gennot voor ze door hem gezoent werd. Lily gennoot zo van zijn zachtte lippen en ze liet zijn tong binnen in haar mond hem verwelkomend met haar eigen tong. Ze had hem geleerd wat het was en hij was er steeds beter in geworden Lily ging langzaam boven hem hangen gedeeltelijk bovenop hem haar hand streelde zijn borst terwijl de andere door zijn pluizige zwarte haar ging. Ooh wat had ze dit toch gemist! Lily kon niet lang zonder Razor en nu ze hem eindelijk nog eens had wilde ze daar ten volle beruik van maken.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptydo jul 05, 2012 1:13 pm

Razor grijnsde bij haar woorden en ze kroop half op hem, niet dat hij het erg vond. Vooral niet na zo'n lange tijd! Ze streelde met een hand zijn borst en met de andere maakte ze zijn haar warrig. Razor streelde met een hand haar heuveltjes en de andere haar licg'haam verder. Dit was echt genieten. Terwijl ze bleven zoenen begon Razor haar uit te kleden en zij hem. Ookal was Razor wat gehindert door zijn verwondingen liet hij zich er niet door afleiden en trok Lily dichter naar zich toe. Hij loste de kus en begon haar verder kusjes te geven. Hoewel hij voor een koel bloedige moordenaar kon doorgaan, was hij lief en teder in het nabij zijn van Lily. Die twee componenten waren perfect afgestemt en Razor likte haar even van af haar navel tot tussen haar heuveltjes met een speelse en ondeugende grijns op zijn lippen. Gelukkig werden ze door niemand gestoort en konden zij in alle rust vrijen zonder dat iemand erbij was. Toch kon Razor het gevoel niet van zich afschudden dat een speciaal iemand hemoveral en altijd zou kunnen volgen, maar diens aanwezigheid bleef ook gelukkig uit! Razor voelde Lily wel even zich verpakken opzijn schouders en onbedoelt krabte ze over de wond. Razor kreunde licht, maar liet verder niks merken. Dit was gewoon hun moment en dat wilde Razor verstoren door dat hij gewond was. Een klein straaltje bloed sijpelde uit de wond daardoor. Na een heerlijke bevrijdende vrijpartij waar beide al lang hadden kunnen doen doordat ze gescheiden van elkaar waren legde Razor zich naast Lily in het stro en veegde haar donkere lokken uit haar gezicht voor hij haar bezwete voorhoofd kuste. Zelf heeg hij lichtjes, maar grijnsde voldaan. Zij was de enige vrouw die hem ooit had kunnen bekoren! "Hoe zal het vuurwerk eruit zien?" vroeg Razor en legde zich nog wat dichter tegen zich aan en streelde door haar lange haren. Hij hoopte dat de tijd eigenlijk zou blijven stil staan, dan konden hij en Lily vooraltijd weer samen zijn zonder dat zij zich zorgen hoefte te maken!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 4:07 am

Razor streelde met een hand haar heuveltjes en de andere haar lichaam verder. Ze sloot haar ogen even van genot oo wat had ze verlangt naar hem. Razor begon haar uit te kleden en ze knoopte zijn vest los en trok na een tijdje zijn broek ook naar beneden. Lily was wel voorzichtig hij was niet in topconditie met die wondes. Hij trok haar dichter naar zich toe en ze glimlachtte. Hij loste de kus en begon haar verder kusjes te geven. Lily bleef glimlachen en ze gaf hem kusjes op haar beurt. likte haar even van af haar navel tot tussen haar heuveltjes met een speelse en ondeugende grijns op zijn lippen. Ze moest lachen Oh! Jij klein ondeugend wolfje! lachtte ze. Ze begonnen te vrijen en Lily had dit gevoel met hem zo gemist en niemand stoorde hen gelukkig. Lily halde zijn schouder perongeluk open ze wilde zich veronschuldigen maar hij leek er niet echt last van te hebben ze keek nog even naar het gebloed maar al gauw kon ze haar ogen niet meer van dezijne houden. Ze begonnnen beide moe te worden van het vrijen en razor legde zich langs haar neer. Ze mochten het ook niet te lang doen of hij zou geen energie meer over hebben. Hij veegde het haar uit haar licht bezwete gezicht ze glimlachtte en plukte het stro uit zijn haar. Hij kustte haar voorhoofd en net als hem heeg ze lichtjes. Ze zag dat hij voldaan was en dat maakte haar alleen maar gelukkiger. Lily legde haar hoofd tegen zijn goede schouder haar hand op zijn borst. het vuurwerk wordt prachtig razor het is een heel arsenaal van kleuren en lichtjes die de donkere hemel verlichten maar daarna moeten we gaan dan is de vrede voorbij... Zei ze zachtjes ze wilde niet weg ze wilde hier voor altijd blijven liggen dicht tegen hem aan waar ze zich veilig en gelukig voelde.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 6:31 am

Lily vertelde over het vuurwerk en hij glimlachte vrolijk, maar kon het ook goed begrijpen dat de avond dan voorbij zou zijn. Razor trok haar nog wat dichter tegen zich aan en genoot van haar nabijheid die hij weer zo vreselijk zou missen. Dus was hij zeker te vrede met die andere opdracht die hij uit moest voeren. Razor zou dan alleen nog maar een koel bloedige moordenaar zijn als hij haar had moeten doden! Razor schudden die gedachten van zich af, want hij zou Lily nooit kunnen doden! Het geremoer buiten nam toe en hij was toch een beetje nieuwschirig aan het worden, maar Razor bleef nog lekker even naast zijn geliefde liggen!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 9:54 pm

Lily vond het fijn om zo diicht tegen hem aan te liggen. Ze sloot haar ogen met een brede glimlach op haar gezicht. Het rumoer buiten nam toe en na nog een lange kus ging ze rechter zitten en deed ze voorzichtig haar kleren weer aan. Ze glimlachtte naar hem. Ik vrees dat we terug moeten het laatste gevecht om de winnaar te bepalen gaat zo beginnen en daarna is het vuurwerk. Zei ze met een trieste glimlach ze wilde hier nog lang bij hem blijven maar het ging niet ze keek hem aan ze hield zijn hand vast. Ze aaide over zijn wang. Ik zal je schrijven. Dat beloof ik lieverd. Zei ze zachtjes.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Emptyvr jul 06, 2012 11:17 pm

Na een lange kus ging Lily recht zitten en kleden zich aan, Razor volgde haar voorbeeld en luisterde naar wat ze zei en grijnsde liefdevol naar haar. "Weet ik, ik zal jouw ook schrijven. Hoewel het jammer is dat het festival niet langer duurt." zei Razor en plukte het stro uit zijn haren en probeerde het te fatsoneren, maar hij had net zulk warrig haar als Will had en hij hielp Lily met opstaan. Daarnaliepen ze naar buiten en naar de ring om te zien hoe ver ze waren.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival - Pagina 2 Empty

Walking through the festival
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Walking through the festival ~Adelyna~
» Walking by
» Just walking around
» Walking On the Market
» Walking around [Lira]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum