Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Walking through the festival

Ga naar beneden 
+3
Lily
Razor
Hawk
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hawk

Hawk

Aantal berichten : 61
Gulden : 49
Registratiedatum : 26-06-12

Character sheet
Name:: Hawk Falconer
Creature: Blood Hunter

Walking through the festival Empty
BerichtOnderwerp: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 9:52 am

Met rustige stappen liep Hawk door de drukke menigte, het big summer fest was begonnen en stiekem genoot hij er wel van ondanks dat er niet gevochten mocht worden. Maar het vertrouwde gewicht van zijn pijlenkoker hing wel aan zijn rechterzij en zijn boog in diens houders op zijn rug, hij had slechts Sorrow op het legerkampp gelaten, de vogel zou gek worden in de drukte van het festival. Maar Hawk was ontspannen op deze mooie zoonnige dag tussen alle vrolijke mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 11:07 am

Hoewel Dregoe er iedereen op aangesproken had zich gedeist te houden op het festival, hadden Dregoe en Mistake Razor op het hart gedrukt dat hij geen opstandjes zou beginnin. Razor had er eigenlijk helemaal niet heen gewilt, maar de nieuwe brief van Lily had hem uitgenodig te komen omdat ze van Aria er heen mocht gaan. Razor was door het dolle heen geweest toen hij dat gelezen had, maar Hope was erg scepties en voor zag dat Razor zich weer eens in de nesten zou werken of hij het zelf zou beginnen of niet. De hele groep kwam binnen onder de blikken van vele hunters die het overleefd hadden tijdens de aanval op de fields of die tijdens andere gevechten gevlucht waren. Hope en Will verdwenen al snel net als de andere en Razor zwierf in zijn eentje tussen de kramen door. Razor had zijn gebruikelijke rode kleding verruilt voor en combinatie tussen rood, wit en zwart. Razor merkte al snel een paar ogen op die hij eerder had gezien niet lang geleden op de velden waar hij het gevecht met haar was aan gegaan. Razor kon het niet laten en zijn manikale grijns gleed even over zijn lippen, maar richten zich daarna weer op het zoekken naar waar Lily uit hing. Natuurlijk hingen er weer mannen om haar heen wat ook niet gek was zo knap als ze was. Een vrolijke glimlach verscheen toen hij haar stem hoorde die afwijzend klonk. "Jullie horen toch dat ze niet wil?" zei Razor op neutrale toon en zag een van de hunters zich naar hem omdraaien. Razor keek de man rustig aan, maar hielt zich in. De man verschoot toen hij Razor herkende en smeerde hem snel met een mompeling gegen zijn kameraden. Toen de hunters weg waren was Razor alleen met Lily. "Hallo schoonheid." zei Razor hoflijk en boog voor Lily, maar zijn vrolijke glimlach gleed geen seconde van zijn lippen. Toen hij weer recht stond omhelsde ze hem en Razor omhelsde Lily. "Meid ik heb je zo gemist!" fluisterde Razor zacht in haar oor en keek Lily weeraan toen ze hem losser liet. Zijn vrolijkheid om haar te zien was onmeetbaar!
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 11:28 am

Lily was zo blij dat ze met Aria naar het feest kon ze liepen er samen naartoe Lily mocht op het plein vrij rondlopen als ze maar beloofde voor zondsopgang weer in het kamp te zijn. Lily had een brief naar Razor gestuurd dat ze hem wilde zien op et feest. Normaal liepen ze geen gevaar omdat er vrede moest zijn op het feest. Lily liep vrolijk over het plijn in een kort wit jurkje met doorschijnende wijde mouwen. Ze wilde Razor zien maar ze werd constant lastig gevallen door mannen die met haar wilde dansen Lily wimpelde ze vriendelijk af maar na eentijd stond er een groepje hunters rond haar. De leider liet haar pas gaan als hij een zoentje had gehad Lily zei nee op een strenge toon maar de mannen wilde niet luisteren tot ze een stem hoorde Lily straalde bij het horen van die stem. De leider draaide zich om en toen hij Razor zag ging hij weg Lily lachte naar hem. Mijn held! Zei ze blij voor ze zich in zijn armen liet vallen het was al weken geleden dat ze elkaar nog gezien hadden en Lily had hem toch zo gemist. Ze zag dat hij ook vrolijk was en daar werd ze alleen maar gelukkiger om al gauw duwde ze haar lippen tegen de zijne. Ze keek hem stralend aan. Ben je al ooit eerder naar het feest van de zonnewende geweest Razor? Vroeg ze opgewonden Lily was er gek op alle blijheid en natuurlijk het toernooi op het einde.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 11:56 am

Lily zoende hem al gauw en Razor deed mee, hij had er geen moeite mee en vond het zelfs prettig haar weer te kunnen zoenen. Toen ze r vroeg of hij hier ooit geweest was schudden hij zijn hoofd. "Nee helaas niet, ik mocht vroeger meer vrijheden hebben in de arena dan de andere toch heeft... heeft hij me nog nooit hier heen gebracht!" eerst had Razor vrolijk geklonken en had bijna Charlie's naam genoemd en daar happerde hij even en veranderde een beetje zijn zin metbeen norse klank erin, maar dat kon Lily ook niet weten. "Ik ben toen nog nooit buiten de muren geweest, dus laten we dat onderwerp rusten. Waar wil je naar toe?" zei Razor hoofd schuddend en probeerde wat vrolijker te klinken wat niet echt van harte ging, maar uit eindelijk kon hij de norse klank verdoezelen. Het stond hier vol met kraampjes en de hunters die weggelopen waren keken hem even vuil aan, maar Razor negeerde ze en zuchten van binnen. 'Kop op het is maar voor een dag, daarna kunnen ze me de rug op!' probeerde hij zich te kalmeren met zijn gedachten, maar hielt zijn gezicht in de plooi. Rond om Lily gedroeg Razor zich anders dan wanneer ze niet in zijn buurt was. Mede dankzij zijn woede omdat het zolang duurde om een plan op te zetten was Razor kort aangebonde en reageerde fel op alles! Nu was het anders. Razor was vrolijker en zag er niet eng meer uit nu hij ontspannender en vrolijker was. Lyna had hem gewoon op een pest dag ontmoet dat was het gewoon... Samenmet Lily naast zich liepen ze tussen dekraampjes door en bleven soms even staan kijken naar uitslovers. Razor was ook sterk, maar had nu geen zin om het te tonen tenzij Lily het hem vroeg?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 12:10 pm

Hij schudde zijn hoofd hij was nog nooit op zo'n feest gewest ze vond het erg voor hem en ze drukte een troostzoen op zijn lippen. Maar nu zal niemand je ooit daar nog opsluiten lieverd. En ik zal zorgen dat deze dag onvergetelijk voor je wordt dat beloof ik Zei ze vrolijk ze zag dat hij het wat moeilijker had meet dat onderwerp en het fijt dat hier zoveel hunters rondliepen maar Lily probeerde hem wat te kalmeren ze liep hand in hand met hem en ze negeerde de blikken van mannen die haar soms aanstaarde tot Razor naar hen keek. Ik ben zo blij dat je er bent ik zou niet weten hoe ik het hier zou hebben overleeft zonder jouw Zei ze met een glimlach. Ze liepen voorbij verschillende kraampjes en Lily kocht metnhet beetje geld dat ze van Aria had meegekregen een lekker hapje voor Razor ze wist van welke dingen hij hield en ze wist daarom ook precies welke snack ze voor hem moest halen. Toen ze bij een kraam aankwamen waar mannen met een hamer op een platform sloegen om de bel te raken en zo een prijs te winnen bleef Lily even staan de hoofdprijs was een prachtige ketting met een blauwe steen aan met kleurovergang het leek wel een vlammetje Lily keek er even dromerig naar die ketting was prachtig.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 12:35 pm

Lily kon hem soms zo verwennen, maar hij wist ook wat zij lekker en nam ook voor haar wat lekkere dingen voor Lily. Het was zalig in haar nabijheid te zijn en vond die troostende kus wel meer waard dan die lekkere dingen die hij van haar had gehad. Toen ze bij de kop van jut stil stonden volgde Razor haar blik en zag ook de ketting. Lily vond hem kennelijk mooi, maar dat was het ook. "Mooie ketting he. Zou je die willen?" vroeg Razor haar en keek Lily even speels ondeugend aan. Vuur was voor haar een goed ding omdat ze een fenik was dus trok dit natuurlijk haar aandacht! Toen ze knikte kon hij haar niet weigeren en knikte Razor zelf ook. De man voor hem had flink wat meer spieren dan hij, maar hielt de zware hamer halverwegen de steel vast. Hamers had hij nog nooit gehanteerd doordat hij dat nog nooit had gehoeven. Dus was het best een uitdaging voor hem. De shifter in dit geval raakte de bel op een haar na net niet. Het was jammer voor hem natuurlijk! Razor betaalde wat het bedrag moest zijn om te mogen slaan en bekeek de kop eersrt. Daarna tilde hij hem op en voelde het gewicht zijnnarmen naar beneden trekken. Het ging moeizaam, maar Razor trokde hamer totover zijn schpuders en verplaatste zijn handen zo als hij wilde de een bij het einde en de andere net 5cm ervoor. Daarna wipte hij de hamer omhoog en trok hem met kracht op het platvorm. Het geluid van de bel klonk erg hard en de man keek Razor verbaasd aan die hierbij hoorde. 'U hebt gewonnen!' klonk hij vrolijk en Razor nam de ketting van hem aan en knikte vriendelijk voor hij terug liep naar Lily.
Adelyna

Adelyna

Aantal berichten : 137
Gulden : 84
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Adelyna(call me Lyna)

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 8:50 pm

Adelyna had in het begin niet echt zin gehad om naar de zonneweide te gaan. Maar toch had iets in haar kunnen overtuigen, met veel moeite trouwens. Ze had zich niet precies echt opgemaakt, het was maar een feest. Toch had ze haar haar met een speciale kam opgestoken. Ze begreep niet waarom ze ging, niet omdat ze een halfblood was dat ze daarom niet echt veel zin had om te gaan, nee de enige die het weten is die gestoord mens en een hunter en natuurlijk Ator, voor de rest bleef het een geheim. Het was simpel als je Shift helemaal geen dier was, dus je kon het ook niet ruiken. Haar Wapen ergens bij haar verstopt stapte ze tussen de mensen door. Wat verderop zag ze Hawk staan. Ze was erbijna toen ze tegen iemand opliep. En toen ze zag wie het was keek ze hem dreigend aan. Zonder enige woord aan hem vuil te maken stapte ze naar Hawk."Hey" Sprak ze glimlachend. Adelyna wist dat het hier nog interesant zou worden, ze voelde het gewoon. Haar instinct zei het. Dus hier blijven kon geen kwaad, alleen moest ze uit die ene zijn buurt blijven om niet haar controle te verliezen. Nu wist ze waarom dat ze er in het begin niet naartoe wou gaan, maar ja nu was het daar wel wat te laat voor. Dus moest Lyna maar het beste ervan maken.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 9:23 pm

Lyna had hem vuil aan gekeken toen ze elkaar gepaseert waren, maar Razor was hier niet voor haar, maar om tijd door te brengen met zijn geliefde Lily. Razor hielt Lily even de ketting voor en zag haar stralen. "Hij zal je vast mooi staan." zei Razor teder en deed de ketting bij haar om. Lily was al beeldschoon, maar de ketting die hij voor haar gewonnen had maakte het plaatje pas echt compleet! Het groepje hunters die Lily geplaagt hadden, hadden alles gezien en toch probeerde ze het weer. Ze wisten ook dat Razor een erg kort lontje had, maar hij hielt zich in omdat hij Lily al twee keer eerder bang had gemaakt en dat wilde Razor niet. De groep kwam weerdichterbij, maar bleven staan zodra Razor even naar hen keek. "Tsk!" kwam het over zijn lippen, maar hielt de rest binnen. Hij had belooft zich in te houden, maar dat groepje vroeg gewoon om een pak rammel! Razor liep verder met Lily tot ze op een rustig stukje kwamen sloeg het noodlot toe. Het waren meerendels soldaten van het koning's leger, maar dat kon hem niet boeien. 'Ik wil nog steeds die kus meissie?' zei de leider van het groepje en Razor gromde van binnen, maar liet het niet merken. "Ga effen een ander plagen wil je?" zijn stem klonk neutraal, maar er zat een scherpe ondertoon in die Razor niet kon vermijden. 'Wil ik best als ik krijg wat ik wil.' schamperde de hunter. Razor zag verderop achter de man Will en Hope lopen en ook al kookte hij van woede toch lukte het hem om rust uit te stralen. "Ze wilde eerst al niet of heb je echt een bord voor je kop?" vroeg Razor sarcastisch. Dat pikte de man niet, maar zag wel dat Razor geen poging deed voor een uitval of naar een andere mogelijkheid zocht. 'Ik weet weet wel een manier om dit op te lossen. Wij twee in het toernooi vanavond. Als ik win krijg ik van haar een kus, win jij dan laat ik haar met rust!' zei de hunter en Razor voelde zich misselijk van binnen worden. "Als je dan nu ophoud met kloten?" dit keer klonk er meer irritatie in door dan hij wilde.
Hawk

Hawk

Aantal berichten : 61
Gulden : 49
Registratiedatum : 26-06-12

Character sheet
Name:: Hawk Falconer
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 11:30 pm

Dit was dus juist mijn bedoeling NIET, dat mensen met anderen gaan praten, zin, doen, whatever terwijl ze in mijn topicje reageren,
Adelyna, ik heb dus een nieuwe aangemaakt, hij heeft dezelfde titel, maar k heb je naam erin gezet
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyza jun 30, 2012 11:47 pm

Razor had blijkbaar gezien dat ze die ketting mooi vond en hij vroeg of ze die wilde hebben ze bloosde en knikte zachtjes. Ze had niet gedacht dat Razor het echt zou doen maar hij ging naar de hamer toe ze keek er vol bewondering naar ze wist dat hij sterk was maar ze wist nietzeker of hij de bel wel zou kunnen raken maar Razor raakte hem een glimlach was op haar gezicht ze was zo trots op hem hij kwam naar haar toe met de ketting in zijn hand. Ze keek nu vooral naaar hem. "Razor je bent geweldig!" Zei ze blij. Razor deed haar de ketting om hij pastte mooi bij haar jurkje en ze vloog hem in de armen ze drukte haar lippen op de zijne sommige mensen waren aan het juichen en de ouderen lieten ooh's en aah's horen. Maar Lily lette er niet op Razor was haar wereld en daar keek ze naar. De man van de kraam lachtte zachtjes "Kijk die vent weet hoe hij de vrouwtjes moet behandelen!" Schaterde hij Lily lostte de kus en ze wandelde met Razor aan haar arm verder ze zwaaide even toen ze Hope Will en kleine Sue zag. Alles ging goed totdat ze dat groepje weer tegen kwamen Lily ging wat achter Razor staan die mannen hielden maar niet op maar Razor bleef rustig iets waar ze heel blij om was toen de man over het toernooi begon keek Lily hem recht aan de man grinnikte en maakte een kusbeweging met zijn lippen "Warm je lippen al maar vast op liefje!" zei hij voor hij weg ging. Lily keek naar Razor. "Razor je hoeft echt niet met dat toernooi mee te doen ik vind wel iets om van die lastposten af te komen." Zei ze. Ze maakte zich altijd zorgen als Razor ging vechten ze konden hem daar lelijk gaan verwonnden maar Lily wist natuurlijk nog niets af van zijn demoongaves....
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyzo jul 01, 2012 12:44 am

Zijn laatste woorden deden Razor bijna ontploffen, maar hij zuchte geergert toen op gehoor afstand stonden en keek naar Lily die zei dat hij niet perse hoefte mee te doen. Hij legde zijn hand op haar wang en keek Lily diep in de ogen. "Er is iets dat je nog moet weten Lily, iets waar je recht op hebt!" zei Razor maar zijn stem had geen enkele toon of klank erin. Ze moest het weten voor ze weer terug moest naar het kamp en nam Lily mee naar een lage heuvel net buiten het festival en ging daar in het gras zitten. "Je weet dat Eva een demon is toch?" vroeg Razor voor hij verder ging. "Eigenlijk had ze mijn lichaam niet eens mogen maken. Toen ze dat toch deed heeft ze 3kwart van haar demonkrachten gebruikt om mijn lichaam te maken, dus je ziet dat ik geen gewone shifter meer ben. Door Eva ben ik 3kwart demon geworden! Daardoor zit die alles vernietigende roes drie keer zo sterk in me. Die moet ik steeds de baas blijven om niet als een speelbal door heel Doole te stuiteren en te doden." legde Razor uit en zuchten diep. "Eva heeft me alles uitgelegt omdat ik ernaar vroeg, maar dat is niet alles. Daarbij gaat ook gepaart dat ik een verbond heb met haar vader de Duivel zelve! Als ik het niet gedaan had weet ik niet wat hij zou doen dus heb ik hem op die manier wat rustiger gekregen, want hij was niet bepaalt blij te horen wat Eva voor me gedaanhad." zei hij met dezelfde stem, maar de blikken van de hunters die naar hen keken maakte Razor weer pissig. "Ik wil best onder die uitdaging uit komen Lily, maar ik ben niet van plan om ze hun zin te geven en door die demonische krachten kunnen ze me alleen pijn doen en niet doden, tenminste voor zo ver ik het meegemaakt heb?"zijn stem klonk weer vaster en hij keek weer naar Lily. Die hunters kende hem als iemand die geen uitdaging uit de weg ging, zou hij dat nu wel doen zouden ze hem een lafaard noemen!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyzo jul 01, 2012 8:35 am

Hij legde zijn hand op haar wang en keek Lily diep in de ogen. Lily slikte bij zijn woorden, wilde hij het uitmaken?! Had hij ergens kinderen rondlopen? Was hij vreemd gegaan?! Lily keek hem aan ze wist niet wat ze moest denken. Hij nam haar mee naar een lage heuvel net buiten het festival en ging daar in het gras zitten Lily ging twijfelend langs hem zitten. Ze knikte bij zijn woorden wat had Eva hier mee te maken? Lily keek hem wat verward aan. Lily keek hem met grote ogen aan. hij was dus half demoon? Ze was verliefd op een half demoon?! Gekker kon het niet worden toch? En hij had met de duive gesproken?! De echte duivel? Lily moest moeite doen om niet flauw te vallen ze begon alles dubbel te zien. Lily omhelsde hem en ze keek hem in zijn ogen. "Maar ik wil niet dat je pijn lijd voor gewoon een simpele zoen." Ze drukte haar lippen op de zijne en een stel hunters lachtte eentje had wat gehoord en grinnikte tegen zijn vrienden "Oe die 'stoere' shifter krabbelt terug omdat het vrouwtje dat zegt! Wat een sukkel!" Grinnikte de mannen.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyzo jul 01, 2012 10:09 am

Razor merkte dat Lily zich ongemakkelijk begon te voelen, maar zoende haar gewoon terug, maar kon zich bijna niet langer meer beheersen en loste de kus voor hij op sprong. 'Wil jij je met je eigen zaken bemoeien!' snauwde Razor pissig, hij kon het echt niet hebben als ze zo spraken en al helemaal niet waar Lily bij was. Hoewel hij zich nog steeds in hielt kon Razor zich toch moeilijk bedwingen en liep op de man af. 'Als jij je grote bek niet houd zal ik je bij het toernooi breken!' gromde Razor dreigend, maar wist dat hij al te ver was gegaan en draaide zich van de mannen weg voor hij echt zou gaan flippen. Een van hen had Charlie gekent en wist ook precies wat hij gedaan had, maar kende ook een beetje de oorsprong van Razor. Hij was halverwegen toen de man tegen de andere sprak. 'Kennelijk heeft Charlie dus toch een lafbek weten te trainen!' zei de Hunter schamper. Razor stopte midden in zijn beweging en kookte echt van woede. Dit was de druppel! 'Charlie, was niet meer dan een arogante casanova die niet eens wist hoe hij met shifters om te gaan!' snauwde Razor en bedwong zich nog net om niet opnieuw naar hen toe te lopen en liep terug naar Lily en plofte neer met zijn blik moordlustig en hongerig op de mannen gericht. Hij ontweek Lily's ogen om haar niet opnieuw angst aan te jagen. Hij moest echt kalmer worden of het zou echt verkeert af lopen en het duurde nog wel een kwatier voor het toernooi begon. 'Ik haat die lui zo erg! GRRRR!' zijn stem werd een fluistering zodat alleen Lily het horen kon. De klank in zijn stem was ook niet langer meer ontspannen en Razor probeerde zichzelf met zijn gedachten te kalmeren. Hope had gelijk of hij nu zelf de problemen veroorzaakte of niet hij leek dat soort dingen nu eenmaal aan te trekken. 'Het spijt me lievert ze vragen er gewoon om en mijn pijn grens ligt hoger dan je zou denken!' fluisterde Razor tegen haar, maar bleef haar ontwijken doordat hij nog steeds die moordlustige blik in zijn ogen had!
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyzo jul 01, 2012 11:27 am

Razor zoende met haar mee tot hij ineens opsprong en zich tot de hunters richtte. Razor bgon ruzie te maken mett de hunters Lily bleef ziitten en keek ernaar hij hield zich in dat zag ze duidelijk. Het leek goed te gaan hij had zich al omgedraait tot eentje over charlie begon. Ze beet op haar onderli dit was foute boel heel erg foute boel! Razor deed vandaag echt zijn best en hij kwam langs haar zitten ze zag hoe gespannen hij was en hij ontweek haar blik steeds hij wilde meedoen aan het toernooi en hij wilde haar maar niet aankijken ze krop naar hem toe en ze ging op zijn schoot zitten haar handen op zijn kaken en ze keek hem recht aan met een kalme blik ze beet nog even op haar lip toen ze zijn blik zag. "Razor je hoeft niets te bewijzen ik weet dat je sterk en moedig bent laat die gasten ze zijn het niet waard." Ze liet haar handen van zijn wangen glijden en ze keek naar de grond. "Ik had nooit moeten vragen om hier heen te gaan ik had moeten weten dat bloodhunters weer moeilijk zouden gaan doen mischien is het beter als ik ga...ik breng je toch alleen maar in de problemen." Zei ze met een trieste zuch terwijl ze van hem af ging.....
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyzo jul 01, 2012 6:27 pm

Lily schoof naar hem toe en kroop op schoot. Niet dat hij het erg vond, maar die lui maakte hem gewoon kwaad! Lily legde haar handen op zijn kaken en keek hem aan. Zijn blik veranderde toen ze dat deed en hij luisterde naar haar woorden. Razor pake haar hand vast en trok haar naast zich. "Het ligt niet aan jouw lieverd, het is gewoon zo... eigenlijk had ik eerst niet willen komen, maar toen ik je brief las... ik wilde je weer zien, maar die lui zijn gewoon onmogelijk en weten niet hoe ze met vrouwen om moeten gaan." zei Razor zacht en keek naar Lily. Zijn blik smeulde nog steeds, maar minder. "Ik wil me ook niet bewijzen schat, ik wil gewoon ze laten zien dat ze me niet kunnen kleineren zonder daar de gevolgen van te dragen." vervolgde hij en sloeg zijn arm om haar heen. Razor wist niet hoe, maar Lily wist hem altijd weer rustig te krijgen. Hij trilde nietlanger van in gehoude woede en hij wist zeker dat als ze nu ging hij echt zelf ook hier weg moest gaan om geen ongelukken te ver oorzaken! "Blijf alsjeblief het zou hier nog een slachtveld worden als je nu vertrekt en het is niet jouw schuld. Ik trek dit soort conflicten gewoon aan of ik ze nu zelf begin of niet. Je nicht kent me daar te goed voor. Al haat ik haar theorien soms!" mopperde Razor op het einde en zag dat het groepje zich aan het inschrijven was voor het toernooi. Razor wilde graag deze avond zonder vechten eindigen, maar dat betekende veel geschimp van de hunters tot het volgende feest! Razor stond op en liep naar het inschrijf formulier toen de huntes weg waren. Het zou hem een rot zorg wezen hoe die lui na het gevecht met hem er uit zouden zien en of ze gebroken botten hadden, alleen mocht hij zijn gave niet gebruiken dat was jammer genoeg minder, maar daarvoor kreeg hij wel een wapen in handen. Gelukkig had Dregoe Will en hem wat met stokken leren zwaard vechten omdat Dregoe dat van zijn vader geleert had voor de oorlog tussen de twee rassen! Het zou nu niet lang meer duren voor het toernooi begon!ߐ
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 12:15 am

Jaja mensen, Casse lwas er bij, de zonnewende was de beste dag ooit, je kon heir genoeg geld verdienen voor een hele jaar zeker een sharpe, hij was vandaag met melody hier heen gekomen en luisterde naar verschillende gesprekken, maar toen, i nde verte zag hij Razor en Lily zitten en een paar blod hunters, Cassels ogen begonnen te twinkelen en hij keek Melody aan 'Zou ik jou eens leren heo je aan geld komt zonder er bijna er voor iets te doen?' Vroeg hij lachend, Hij keek nog is naar de hunters en knikte glimlachend, 'dit is perfect.' Zei hij tegen zich zelf en begon toen luid op te spreken 'Hoor dit nieuws burgers, Razor Moonus gaat tegen blodo hunters vechten, wat zal er gebeuren....Zal hij botten breken, zal hij iemand bewusteloos slaan of komt diegene goed af met een blauwe oog?' Riep hij en meteen keken mensen nieuwsgierig, de sharpers hadden altijd wel van die leuke dingen in hun huis en de meesten wisten dat je vel geld kon verdienen als je op de goede had gezet, mesnen liepen naar hun toe om hun geld op dingen te zetten, de meeste zetten op dater botten zouden worden gebroken maar dat hij iemand bewusteloos sloeg was ook populiar.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 1:23 am

Razor zat weer net naast Lily toen hij een bekende stem hoorde en Razor keek naar de jongen die hij wel eens op de markt had gezien toen raakte twee kraambazen slaags en had hij ook zo staan schreeuwen. Razor herkende de jongen als Cassel. Fijn kwam hij de boel ook nog even op steuken! Razor kon een dierlijke grom niet onderdrukken. Hij had veel liever gehad dat ze het pas ervaren hadden wanneer hij omgeroepen werd om die lui en knal te verkopen, maar dit maakte Hope's vermoeden zelfs nog eerder kenbaar... Razor zuchten luid en liet zich achterover vallen. Kon deze dag nog erger worden? Het liefste had hij opgestaan en Cassel een dreun verkocht, maar hij moest zich in houden omwillen van Lily en om willen van het feest dat vreding hoorde te zijn. Hoe kon je een dag vol vrede vinden als je steeds lastig gevallen werd door die klieren? Cassel sloeg er een slaatje uit door er geld aan te verdienen en dat ergerde hem nog meer. Razor richten zich weer op en zag dat hij nog steeds omsingelt werd door weddende mensen of het nu hunters waren of shifters. Razor zuchte nog eens. 'Lekker krijgen we dat weer! Hoe kan deze dag nog verder weg zakken tot onder het nulpunt?' gromde Razor wat nijdig, maar de hunters leker er juist plezier in te hebben en begonnen op te scheppen iets dat alleen maar mee werkte aan zijn ergernis!
( Leuk een oproeikraaier! XD )
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 1:47 am

Cassel was blij, mensen kende zijn reputatie en geloofde hem zonder aarzeling, toen al het geld binne nwas en hij berekende hoeveel mensen op botten breken hadden gestemd grijnsde hij en zocht naar Razor, hij zag hem liggen en Lily was bij hem, hij moest met hem nodig iets bespreken. Met gemak liep hij er naar toe en liet mense nweg gaan van hun en glimlachte naar Lily 'je ziet er weer betoverend uit Lily net zo mooi toen ik je had ontmoet...Wacht je bent mooier geworden.' Zei hij vriendelijk en richte zich tot Razor 'vele kennen jou reputatie en denken dat jij botten gaat breken of tenminste iemand buitenbewust slaat.' Zei hij grijnzend en bleef naar Razor kijken 'Ik heb ee nvoorstel waar je geld aan verdiend.' Hij glimlachte lichtjes, hij was helemaal zakelijk
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 1:59 am

Nu nog mooier kwam die eikel ook nog een hierheen! Razor keek hem vernietigend aan, maar hielt zich stil. Wanneer kon die gozer nu eens geen geld op de kop tikken? Zijn woorden vond Razor maar slijmend en gromde kort, maar het klonk niet hard. Zeker niet toen Casel zakelijk begon te worden. 'Waarom zou ik?' vroeg Razor nijdig en kon het niet laten om een neiging van een mep na de bootsen voor hij zijn hand op zijn been legde. 'Ik dacht dat jij aan de andere kant van Doole zat!' Mopperde Razor nog steeds nijdig en kon het niet helpen dat zijn blik ook zo was ondanks dat Lily naast hem zat moest Razor echt zijn best doen om hem niet even in elkaar te rammelen...

( Niet erg bedoelt hoor.Smile )
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 2:09 am

'Waarom zou ik?' vroeg Razor nijdig, Cassel bleef glimlachen, je kon wel merken dat hij veel emer beheersing had dan die Razor 'Omdat jij Razor een prachtige vriendin hebt die je moet kunnen onderhouden en dit is perfect, je hoeft niet eens veel te doen.' zei hij. 'Ik dacht dat jij aan de andere kant van Doole zat!' Mopperde Razor nog steeds nijdig cassel grinnikte 'Ik woon ook aan de andere kant alleen zonnewende is ee nperfecte gelegendheid om geld te verdienen, en ik kan zo een kans niet afslaan.' Zei hij en keek wat rond 'Maar terug ter zaken, doe je mee of niet?'
Melody

Melody

Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 2:14 am

Melody was met Cassel mee naar het zonewende feest waar zij vandaan kwam vierden mensen dt niet zoals in Doole maar ze gennoot wel van de feestelijke stemming. Ze keek Cassel verbaasd aan toen hij zei dat hij geld kon gaan verdienen. Ze had weer haar rozenbladenbad genomen zodat ze minder op zou vallen ze hield zich een beetje afzijdig toen hij begon weddenschappen afteluiten en zo een hoop geld verdienen. Meldoy had wel wat gehoord over het liefje van Lily maar dat mensen er echt zo op gebrand waren? Toen de opdringerige types weg waren volgde ze Cassel naar Lily en Razor toe Cassel gaf Lily complimentjes iets waar ze niet van stond te kijken hij was een charmeur en Lily zag er goed uit daar kon je niet om heen. Melody hield razor in de gaten hij had een duistere energie om zich heen iets demonisch? Meldoy vertrouwde het niet helemaal en ze was nogal gespannen. Cassel wilde zaken met die gast doen nu vond Melody het pas echt link worden die blik in zijn ogen was niet veel goeds. Meldoy keek Razor aan ze stuurde hem rustgevende energie door zoals alleen engelen dat konden.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 2:30 am

Razor wist haar altijd op te beuren en ze bleef bij hem ze wilde niet bij hem weg gaan hij bleef gespannen maar schreef zich toen toch in voor het gevecht. Lily was er nog steeds tegen maar ze zei er niets meer over zehad geen zin in gebekvecht. Ze schrok op toen ze een bekende stem hoorde: Cassels stem. Ze trok een wenkbrauw op en een geamuseerde grijns toen hij begon te roepen natuurlijk wou hij hier weer geld aan verdienen. Razor leek er niet zo blij mee te zijn ze drukte haar lippen op zijn wang. Rustig maar lieverd Cassel is gewoon zo. maar geloof me als je hem leert kennen is het echt een schat. Hij had bijna mijn hart veroverd. Bekende ze met een blozende grijns. ja het was waar ze was bijna voor zijn charmes gevallen maar Razor was de ware geweest. Cassel kwam naar hen toe en hij complimenteerde haar Lily lachtte zachtjes. U bent geen haar veranderd meneer Sharpe. Alhoewel u nu echt een engel aan de haalk heeft geslagen. Zei ze met een ondeugende grijns en een knipoog. Cassel kwam al gauw in zijn zakelijke rol maar Razor leek het niet prettig te vinden. Lily schudde een paar keer haar hoofd wat was hij toch een onderhandelaar maar Razor leek zich alleen maar op te fokken. Lily stond op ze ging voor Cassel staan en ze sloeg haar armen om zijn nelk hij was haar beste vriend en ze had geen zin in een ruzie tussen hem en razor. Een beetje rustig met dat zakeninstinct van je cassel Razor heeft het nogal moeilijk momenteel. En wat voor plan heb je als ik het vragen mag. Zei ze kalm.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 2:49 am

Casse lsloeg zijn arm om Melody's middel en glimlachte naar haar toen werd zijn aandacht door Lily getrokken . U bent geen haar veranderd meneer Sharpe. Alhoewel u nu echt een engel aan de haalk heeft geslagen. Zei ze met een ondeugende grijns en een knipoog. Hij grijnsde terug 'jaja men zegt dat iedereen een eigen beschermengel heeft en die van mij heb ik gevonden.' Hij dacht terug aan hoe ze he mhad gered bij hun huis toen hij op het randje van de dood bevond. Hij wachte nog steeds af op het reactie van Razor en keek met opgetrokken wenkbrouwen toen Lily haar armen om zijn nek sloeg. Een beetje rustig met dat zakeninstinct van je cassel Razor heeft het nogal moeilijk momenteel. En wat voor plan heb je als ik het vragen mag. Zei ze kalm. Hij keek heel onschuldig naar Lily 'Ik kan er ook niks aan doen, als er geld valt te verdienen draai ik door vraag maar aan melody.' Toe nwerd zijn blik har'Ik had 3 dingen waar je je geld op kon geven, dat Razor botten zou breken, iemand bewusteloos zou slaan of diegene krijgt alleen wat blauwe plekken, nouja en op blauwe plekken heeft niemand gestemd dus als dat gebeurd is al het geld van ons.' Zijn ogen twinkelde van het idee.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 5:03 am

Lily gaf een troostende kus op zijn wang en die rustgevende energie kwam van een engel dat al snel bekent werd. Razor wist niet wat hij hoorde toen Lily ernaar vroeg wat Cassel van plan was? Dit had Charlie ook verschillende keren bij hem willen proberen, maar Razor had toen al voet bij stuk gehouden om met zulke zaken niet mee te gaan en dat was hij dit keer ook niet van plan! Razor stond op en duwde Cassel van Lily weg, maar niet hard om geen herrie te schoppen. "Als jij geld wilt verdienen zoek je maar een ander. Ik doe niet mee, heb ik in de Arena nooit gedaan en dus nu ook niet!" beet Razor Cassel toe en draaide zich daarna van hem af. Razor wilde niet aan zulke zwendels mee doen. Wat had je dan aan een gevecht? "Jij bent net zo erg als Charlie!" gromde hij kwaad. Razor ging half van Cassel af gedraait zitten om de mannen in het oog te houden die probeerde mee te luisteren. Cassel moest niet gaan denken dat hij op zo'n manier geld wilde verdienen? Dan vermoorde hij ze nog liever om hen later van hun geldbuidels af handig te maken! Razor zuchten geergerd. Nu was Charlie's naam dus wel gevallen. Razor kon die man niet meer uit staan en voelde zich toch trots dat hij zijn exmentor toch zelf had mogen doden! "Ik vecht zoals ik vecht en daar verandert niemand wat aan!" zei Razor nog even kribbig, maar weigerde om ook nog maar een keer naar Cassel te kijken. "Je mag dan een goed iemand zijn Cassel, maar ik ga me niet tot jouw zwendelpraktijken verlagen. Een gevecht komt zoals hij hoort en geen gerommel komt daar bij te pas. Die lui hebben de verkeerde getroffen en dat zullen ze merkenn ook!" zijn stem klonk niet vriendelijk, maar ook niet dreigend doordat hij zich in hielt, maar als hij door zou blijven zeuren was hij de gene die zeker een blauw oog kon verwachten?
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Emptyma jul 02, 2012 9:14 am

Lily grinnikte bij Cassels woorden wat was het toch een boef met zijn sluwe plannetjes maar Razor leek er niet mee te lachen hij duwde cassel achteruit en Lily keek hem wat verward aan. Ze kon begrijpen dat hij het niet zo leuk vond maar kon hij dat dan niet gewoon zeggen? Cassel was haar beste vriend en ze vond het niet fijn dat Razor zo tegen hem deed. Oké ergens begreep ze hem wel en ze vond het ergen sook goed dat hij niet wou valsspelen zoals Cassel Razor liet zelfs Charlies naam vallen en hij vergeleek Cassel met Charlie en daar werd ze toch wel even boos van. Razor! Cassel is mijn beste vriend! En hij zou nooit zulke vreselijke dingen doen zoals Charlie deed! Zei ze best pissig. Ze begreep dat hij het moeilijk had en dat hij niet wilde meedoen met Cassels spelletjes maar hem voor zo'n monster uitmaken kon ze niet aanvaarden hoeveel ze ook van Razor hielt! Razor had zich half van Cassel omgedraaid en Lily keek Cassel even aan. Sorry cassel maar ik denk dat het beter is dat je iemand anders zoekt voor je plannetjes Razor heeft het vandaag nogal moeilijk omdat een stel vervelende bloodhunters ons maar blijven lastigvallen Zei ze vriendelijk maar ze keek niet naar Razor niet voor hij zijn excuses maakte.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Walking through the festival   Walking through the festival Empty

Walking through the festival
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Walking through the festival ~Adelyna~
» Walking by
» Just walking around
» Walking On the Market
» Walking around [Lira]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum