Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What happens to me? (open)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tristan

Tristan

Aantal berichten : 322
Gulden : 98
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Tristan Moonus (aka LKW)
Creature: Shape Shifter

What happens to me? (open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: What happens to me? (open)   What happens to me? (open) - Pagina 2 Emptyma apr 16, 2012 6:12 pm

'Vet hé, i kheb dit zelf nooit mee gemaakt maar soms gebeurd dit bij kinderen die een lastige opgaven hebben gemaakt dan beloond lucifer ze door zulke dingen, dat is gewoon geniaal en ik zei toch dat me vader nog aan me dacht.' reageerde Eva nogal blij op Tristan's woorden en hij had plotseling zin om zichzelf tegen zijn voorhoofd e slaan, wat hij niet deed. Ze had een bijzondere familie. Eva besteedde even aandacht aan Ager en Tristan zei 'Ik vond blauw mooier. Maar ik terug naar het kamp. Als je wil kan je meegaan.' Tristan zette vast een paar stappen naar de uitgang van de grot en wachtte vervolgens op het antwoord van Eva.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva

Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me? (open)   What happens to me? (open) - Pagina 2 Emptydi apr 17, 2012 4:36 am

'Ik vond blauw mooier. Maar ik terug naar het kamp. Als je wil kan je meegaan.' Tristan zette vast een paar stappen naar de uitgang van de grot en wachtte vervolgens op het antwoord van Eva. Ze keek naar de muur waar eerst spreuken op stonden maar nu niks meer te zien was en knitke 'Ager voor uit zicht.' Zei ze bevelend en meteen knitke haar hond en rede voor hun uit. Het was toch echt een schat van een Demon maar goed ze waren met elkaar verbonden dus was Ager ook geboren om haar te beschermen en bij te staan 'Nou zullen we nog gaan of hoe zit dat?' Zei ze lachend en hief haar spullen zonder hen aan te raken weer in een tas die net was verschenen. Toen dat gebeurd was deed ze haar schouder tas om en liep Samen met Tristan uit de grot.
Tristan

Tristan

Aantal berichten : 322
Gulden : 98
Registratiedatum : 09-04-12

Character sheet
Name:: Tristan Moonus (aka LKW)

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me? (open)   What happens to me? (open) - Pagina 2 Emptywo apr 18, 2012 6:04 am

Eva keek even naar de muur en knikte vervolgens, ze zou met Tristan mee gaan terug naar het kamp. 'Nou zullen we nog gaan of hoe zit dat?' zei ze terijl ze haar spullen in een tas stopte. Waar kwam die tas eigenlijk zo snel vandaan? Vroeg TRistan zich nog snel af voordat ze begonnen te lopen. Toen ze de grot uit waren en Tristan de zon op zijn huid voelde tintelen was hij gelijk een stuk gerustgestelder dan hij in de donkere grot geweest was. Zwijgend liep Tristan samen met Eva terug naar Old Home en hij glimlachte bij het zien van zijn thuis. 'Ik zie je later nog wel.' zei hij tegen Eva.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What happens to me? (open)   What happens to me? (open) - Pagina 2 Empty

What happens to me? (open)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open]You scared me [open]
» (open) Just arrived
» Wandering around (open)
» Why should I make everything[open]
» run for freedom(open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum