Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Big troubles [Ezio Liliana Kiba]

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]
Creature: Blood Hunter

Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 6:34 am

Liliana grinnekte en ging op zijn 'schoot' zitten. Ze gaf hem een kus en omhelsde hem. Dus jij hebt eigenlijk mijn leven gered?....voor de zoveelste keer." Zei ze met twinkelende oogjes. Ze gaf hem een lange kus en duwde hem wat omver zodat ze helemaal bovenop hem lach. Ze maakte cirkeltjes op zijn borst en liet haar vingers toen naar zijn neus lopen. Ze keek hem aan met een speelse grijns. "En jij had een nieuw plan?" Hij grijnsde. "Wat als we Ezio zijn ouders vergiftigen zodat ze ervoor zorgen dat ze zeggen dat jij eigenlijk één van hun dichters bent maar niemand het wist en ze alles aan jou willen nalaten, de eer, het geld, echt alles. Dan houden Ezio en Luna niets over, je probleem van het dorp binnen te geraken is ook opgelost want dan weten ze dat je geen heks bent. Waarschijnlijk krijgen we dan ook hun villa in het bos die ze enkel gebruikte als vakantiehuis." Hij gfrijnsde, hij had het al helemaal uitgedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liliana

Liliana

Aantal berichten : 322
Gulden : 88
Registratiedatum : 12-03-12

Character sheet
Name:: Liliana ezionco

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 6:42 am

Hij grijnsde. "Wat als we Ezio zijn ouders vergiftigen zodat ze ervoor zorgen dat ze zeggen dat jij eigenlijk één van hun dichters bent maar niemand het wist en ze alles aan jou willen nalaten, de eer, het geld, echt alles. Dan houden Ezio en Luna niets over, je probleem van het dorp binnen te geraken is ook opgelost want dan weten ze dat je geen heks bent. Waarschijnlijk krijgen we dan ook hun villa in het bos die ze enkel gebruikte als vakantiehuis." Ze keek hem verbaast aan er zaten toch meer hersenen in dat knappe kopje dan ze dacht. Ze ging wat rechter zitten. En dacht na. Ze keek hem grijnzend aan. "Dat had plan A moeten zijn. Als er iets is waar Ezio niet tegen kan dan is het wel eerverlies Kiba je bent geniaal!" Zei ze terwijl ze hem een kus gaf. Maar toen keek ze hem even aan. "Maarre heb je bij Luna mijn gif niet gebruikt dan? Want hoe heeft ze jouw anders kunnen overmeesteren? " Ze ging van hem af en keek even uit het raam. "En euh wat heb je met haar kunnen doen?" ze probeerde haar jalouzie te verbergen maar het was niet simpel.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 6:57 am

Lil ging wat rechter zitten en grijnsde. "Dat had plan A moeten zijn. Als er iets is waar Ezio niet tegen kan dan is het wel eerverlies Kiba je bent geniaal!" Hij grijnsde. Toen gaf ze hem een kus. "Maarre heb je bij Luna mijn gif niet gebruikt dan? Want hoe heeft ze jouw anders kunnen overmeesteren? " Ze ging van hem af en keek door het raam. "En euh wat heb je met haar kunnen doen?" Hij grinnikte en stond ook recht. Hij ging naar haar toe en omhelsde haar. "Iemand hier is jaloers." Zei hij fluisterend toen zijn lippen over haar huid gleden. "Blijkbaar werkt het gif niet bij eenhoorns. Ze vulde haar gedachtes met mij en deed alsof denk ik. Ik had haar gekust, om eerst haar hart te verscheuren, als het uitgewerkt zou zijn zou ik haar alles verteld hebben. Maar toen sloeg ze toe en nja..." Hij merkte dat Liliana jaloers werd. "Maar niemand kan jou overtreffen, uiteindelijk weet ik toch dat het bij Luna niet oprecht was en dan geniet je er minder van, bij jouw daarintegen." Hij kuste haar in haar hals.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 7:07 am

Hij grinnikte en stond ook recht. Hij ging naar haar toe en omhelsde haar. "Iemand hier is jaloers." Zei hij fluisterend toen zijn lippen over haar huid gleden. "Ik ben niet jalours enkel nieuwsgierig" Pruttelde ze tegen. "Blijkbaar werkt het gif niet bij eenhoorns. Ze vulde haar gedachtes met mij en deed alsof denk ik. Ik had haar gekust, om eerst haar hart te verscheuren, als het uitgewerkt zou zijn zou ik haar alles verteld hebben. Maar toen sloeg ze toe en nja..." Ze grinnikte eigenlijk was ze heel blij dat het hem niet gelukt was. "Maar niemand kan jou overtreffen, uiteindelijk weet ik toch dat het bij Luna niet oprecht was en dan geniet je er minder van, bij jouw daarintegen." Hij kuste haar in haar hals. Ze grinnikte bij zijn woorden en ze kreeg kippenvel van zijn lippen op haar huid maar het was fijn kippenvel. Ze draaide zich naar hem om en keek hem recht aan. "Als je dat maar goed onthoud meneertje!Of anders...." Zei ze gemaakt dreigend. Ze keek hem grijnzend aan. en wurmelde zich toen uit zijn omhelzing ze huppelde naar de andere kant van de kamer met haar hand al op de deurklink. "Of anders mag je voor de komende jaren niets meer aanraken" Zei ze met een ondeugende grijns. Ze deed heel traag de klink omlaag en probeerde de zware houtte deur open te doen...
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 7:14 am

"Als je dat maar goed onthoud meneertje!Of anders...." Hij grinnikte. Liliana wurmde zich los en ging naar de deur. "Of anders mag je voor de komende jaren niets meer aanraken" In twee seconden stond hij al naast Liliana. Zijn gezicht werd serieus. "Wat dacht je eigenlijk onze eerste ontmoeting? Toen ik je probeerde te vermoorden?" Hij hielp haar met de deur en opende die in één ruk. Hij was best wel nieuwsgierig.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 7:27 am

In twee seconden stond hij al naast Liliana. Zijn gezicht werd serieus. "Wat dacht je eigenlijk onze eerste ontmoeting? Toen ik je probeerde te vermoorden?" Hij hielp haar met de deur en opende die in één ruk. Ze keek hem aan en ging tegen hem staan. "Eerst was ik wat bang maar toen was ik gevlijd door je zorgzaamheid. Toen je me kustte leek ik te zweven het was echt geweldig. En toen je me plots begon te wurgen was ik verbaasd en gekwetst maar niet echt bang. Ik ben eigenlijk nooit echt bang van je geweest maar je hebt me wel vaak met vragen achter gelaten. Je gedachten gang was echt een raadsel voor mij." Ze streelde wat door zijn warrige haar. "Maar hoe zit het met jouw wat dacht jij de eerste keer dat je me zagg?" Ze was oprecht nieuwsgierig. Ze liep al door de hallen naar haar dranken lab waar ze een gif voor de familie auditore ging brouwen. Ze bleef haar ogen op kiba richten.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 7:33 am

"Eerst was ik wat bang maar toen was ik gevlijd door je zorgzaamheid. Toen je me kustte leek ik te zweven het was echt geweldig. En toen je me plots begon te wurgen was ik verbaasd en gekwetst maar niet echt bang. Ik ben eigenlijk nooit echt bang van je geweest maar je hebt me wel vaak met vragen achter gelaten. Je gedachten gang was echt een raadsel voor mij." Hij glimlachte opgelucht. "Maar hoe zit het met jouw wat dacht jij de eerste keer dat je me zag?" Hij volgde haar naar het drankenlab. "Eerst had ik zo iets in me dat ik je moest vermoorden, ik wilde wraak nemen op Blood Hunters. Het was wel moeilijk omdat je zo mooi bent, daarom dat ik je eerst kuste. Maar toen je me je gevoelens vertelde, had ik voor het eerst medelijden met een Blood Hunter, daarom kon ik het gewoon niet. Ik wist niet of ik je kon vertrouwen want je gedachtes sloegen steeds om." Hij grijnsde en keek naar hoe ze het drankje brouwde.
Liliana

Liliana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Emptyzo apr 22, 2012 7:44 am

"Eerst had ik zo iets in me dat ik je moest vermoorden, ik wilde wraak nemen op Blood Hunters. Het was wel moeilijk omdat je zo mooi bent, daarom dat ik je eerst kuste. Maar toen je me je gevoelens vertelde, had ik voor het eerst medelijden met een Blood Hunter, daarom kon ik het gewoon niet. Ik wist niet of ik je kon vertrouwen want je gedachtes sloegen steeds om." Hij grijnsde en keek naar hoe ze het drankje brouwde. Ze glimlachtte naar hem ze was blij dat ze dat antwoord had gekregen. Het drankje was klaar en ze goot het in een fles. "Zo dat is klaar nu alleen nog maar naar de familie Auditore gaan. " Ze liep naar hem toe en sprong op zijn rug haar benen om zijn middel geslagen ze gaf hem een kus op zijn kaak. "Maar dan heb ik wel een lift nodig." Zei ze met een engelenlach.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Big troubles [Ezio Liliana Kiba]   Big troubles [Ezio Liliana Kiba] - Pagina 2 Empty

Big troubles [Ezio Liliana Kiba]
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Daddy! [kiba, liliana]
» Time for a break [Liliana]
» Do bad dreams come true? (liliana)
» It's time for my reward! [Liliana]
» .....[ezio]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum