Character sheet Name:: Kiba [Kieba] Age:: 37 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 6:49 am
Kiba had zijn opdracht afgehandeld en ging naar het adres dat nog steeds op zijn arm stond. Zoveelste meer hij eraan dacht, zoveel meer zin hij had. Zijn pas versnelde en zijn pad werd verlicht door de maan, volle maan. Hij zag een klein huisje en een grijns speelde op zijn lippen. Hij ging dichterbij en merkte dat haar raam openstond. Soepel sprong hij naar binnen. Ze was best schattig als ze sliep. Kiba ging dichterbij zonder geluid te maken. Zachtjes plofte hij langs haar neer op het hemelbed. Met zijn zachte hand gleed hij over haar wang. Hij bracht zijn lippen naar haar oor. "Ik kom mijn beloning ophalen, lieverd. Ik heb mijn opdracht volbracht." Hij keek haar grijnzend aan.
Liliana
Aantal berichten : 322 Gulden : 88 Registratiedatum : 12-03-12
Character sheet Name:: Liliana ezionco Age:: 18 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 6:57 am
Liliana lag heerlijk te slapen tot ze plots half wakker werd van een aanraking op haar wang en een zachte stem die in haar oor fluisterde. "Ik kom mijn beloning ophalen, lieverd. Ik heb mijn opdracht volbracht." Liliana schrok zich rot en ze sloeg de "vreemdeling" op zijn neus. Ze sprong uit bed en haar korte kleedje wapperde even op. Ze deed snel een kaars aan en zag Kiba op haar bed zitten. Ze werd meteen knalrood en kroop weer naar hem toe. Ooh Kiba het spijt me ik wist niet dat jij het was. Ik dacht dat het weer één van die gekken uit het dorp was die hier naar binnen was geslopen. Ze gaf hem een kus op zijn wang en wreef door zijn haar. Moest ze nu net hem op zijn neus hebben geslagen?
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:02 am
Opeens werd hij op zijn neus geslagen. Hij grijnsde. Liliana sprong uit het bed en haar kleedje wapperde even omhoog. Hij trok een wenkbrauw op, ze zag er goed uit. Ze deed een kaars aan en ging weer naar hem toe. "Ooh Kiba het spijt me ik wist niet dat jij het was. Ik dacht dat het weer één van die gekken uit het dorp was die hier naar binnen was geslopen." Ze gaf hem een kus op zijn wang en wreef door zijn haar. Hij grijnsde. "Dus je hebt het graag ruig hé? Goed om te weten." Hij knipoogde lachend. "Trouwens, leuke dromen gehad?" Hij grijnsde en ging over haar hangen. Met zijn gezicht een centimeter verwijderd van het hare.
Liliana
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:08 am
Hij grijnsde. "Dus je hebt het graag ruig hé? Goed om te weten." Hij knipoogde lachend. Liliana grijnsde speels nar hem. "Trouwens, leuke dromen gehad?" Hij grijnsde en ging over haar hangen. Met zijn gezicht een centimeter verwijderd van het hare. Liliana grijnsde nog breder en ze duwde hem aan de kant zodat zij op hem kwam te liggen. Ze glimlachtte en speelde met haar haar. Haar bijna alles onthullende nachtjanpon vormde een prima inkijk vanaf Kiba's standpunt. " Mischien wel ja....." Zei ze terwijl ze haar hoofd dichter naar het zijne bracht maar net voor hij haar kon kussen deed ze het weer omhoog. " Je zult nog even moeten wachtten hevige hengst. Eerst de info." Zei ze koeltjes terwijl ze nog steeds op hem zat en heel emotieloos zijn hemd aan het losknopen was.
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:13 am
Opeens lag zij bovenop. "Mischien wel ja....." hij wilde haar kussen, maar was net te laat. Hij was geficeert op haar inkijk. "Je zult nog even moeten wachtten hevige hengst. Eerst de info." Ze knoopte zijn hemd open. "Wel, ze werkte wat tegen, maar even later heeft ze toch toegegeven. Daarna was ze een beetje boos, en ik werd een beetje heel boos. Maar er is niets speciaals gebeurt. Voldoende informatie?" Hij grijnsde en kuste haar. Hij wilde zijn beloning, hij had er zo lang op gewacht en wilde zo graag zijn beloning hebben. Zijn hand gleed van haar rug naar de bandjes van haar nachtjapon om haar uit te kleden.
Liliana
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:19 am
"Wel, ze werkte wat tegen, maar even later heeft ze toch toegegeven. Daarna was ze een beetje boos, en ik werd een beetje heel boos. Maar er is niets speciaals gebeurt. Voldoende informatie?" Hij grijnsde en kuste haar. Zijn hand gleed van haar rug naar de bandjes van haar nachtjapon om haar uit te kleden. Liliana was nog steeds een beetje terughoudend ze had dit namelijk nog nooit gedaan. Ze liet het niet merken maar haar gedachten waren onzeker. Wat als ik iets fout doe? Wat als hij het niet leuk vind? Hoe moet ik hieraan beginnen? Liliana lachtte even en ging met haar lippen naar zijn oor. Echt niets meer? Ik weet niet of dat ik dit wel voldoende vind hoor. Zei ze terwijl ze zijn handen van haar rug haalde. Ze wilde hem ook maar als hij echt niets beters kon vertellen zou hij nog wat langer moeten wachten.
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:23 am
Ze haalde zijn handen van haar rug af. Hij keek haar vragend aan. "Echt niets meer? Ik weet niet of dat ik dit wel voldoende vind hoor." Hij zuchtte. "Ze is een eenhoorn en ik heb haar hoorn afgebroken. Daarna hebben we wat gevochten." Hij slikte en keek weg. Luna had gelijk, hij was een monster. Hij slikte weer en keek haar nep-glimlachend aan. Maar je zag de kwelling duidelijk in zijn ogen. "Genoeg informatie? Ik zou mijn beloning nog graag deze nacht krijgen." Hij knipoogde verleidelijk. Dan moest hij niet aan het 'gevecht' met Luna denken. Dan moest hij niet aan de arena denken, en zijn ouders. Hij slikte. Waarom kon ze zijn beloning nu gewoon niet geven?
Liliana
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:32 am
Hij zuchtte. "Ze is een eenhoorn en ik heb haar hoorn afgebroken. Daarna hebben we wat gevochten." Hij slikte en keek weg. Ze kreeg een brede grijns op haar gezicht. Hij slikte weer en keek haar nep-glimlachend aan. Maar je zag de kwelling duidelijk in zijn ogen. "Genoeg informatie? Ik zou mijn beloning nog graag deze nacht krijgen." Hij knipoogde verleidelijk. Liliana lachtte en gaf hem een kus. Dat is precies hetgene wat ik wilde horen. En wie zegt dat we énkel de nacht hebben? Ze plaatste zijn handen weer op haar rug en liet haar kleedje aftrekken. Ze was blij hij deed alles rustig en haar onzekerheid ebde weg. De hele nacht waren ze druk bezig hun energie leek wel onuitputtelijk. De zon was al een paar uur op toen ze stopte. Ze werd wakker rond 2 uur smiddags in zijn armen. Ze gaf hem een zoen op zijn wang en lachtte gelukzalig. En was je beloning de moeite waard?
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:45 am
Ze gaf hem een kus en hij glimlachte. "Dat is precies hetgene wat ik wilde horen. En wie zegt dat we énkel de nacht hebben?" Hij moest lachen. Kiba deed alles rustig aan. Het was 2uur 's middags. Liliana lag in zijn gespierde armen. "En was je beloning de moeite waard?" Hij grijnsde. "Veel beter dan ik verwacht had." Hij knipoogde en streelde over haar wang. "Wanneer krijg ik nog eens een beloning? Zo wil ik er wel meer." Hij grijnsde speels en verleidelijk.
Liliana
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 7:53 am
Hij grijnsde. "Veel beter dan ik verwacht had." Hij knipoogde en streelde over haar wang. Liliana was opgelucht ze vond het ook goed voor de eerste keer. "Wanneer krijg ik nog eens een beloning? Zo wil ik er wel meer." Hij grijnsde speels en verleidelijk. Liliana maakte cirkeltjes rond zijn tepel en knorde een beetje. Met de informatie die je mij afgelope nacht hebt gegeven mag je zo vaak langs komen als je wilt. Natuurlijk ook omdat ze het zelf zo leuk had gevonden. Liliana zuchtte. Mijn ouders gaan niet blij zijn als ze te horen krijgen dat een shapeshifter mijn maagdelijkheid heeft genomen nog voor ik getrouwd ben. Ze keek hem aan met glinsterende ogen. Laatste nacht was de beste nacht van haar leven en beelden ervan gingen steeds door haar gedachten. Haar blote boven lijf lag tegen het zijne aangedrukt en ze gennoot ervan hoe hij door haar haar wreef. Ze grinnikte even. Wel jammer dat je mijn nachtjanpon aan stukken gescheurd hebt. Ze keek naar de reepjes stof die over de hele kamer versprijdt lagen.
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 8:02 am
Ze tekende cirkeltjes rond zijn tepel. "Met de informatie die je mij afgelope nacht hebt gegeven mag je zo vaak langs komen als je wilt." Hij grinnikte. Dat wilde hij wel met alle plezier. "Mijn ouders gaan niet blij zijn als ze te horen krijgen dat een shapeshifter mijn maagdelijkheid heeft genomen nog voor ik getrouwd ben." Hij keek haar met grote ogen aan. Had hij haar maagdelijkheid afgenomen? Hij streelde met zijn hand door haar haar. "Wel jammer dat je mijn nachtjanpon aan stukken gescheurd hebt." Hij keek naar de flarden en schrok even. Toen keek hij naar het bed, aan de kant van het hoofd waren diepe groeven van klauwen gegraveerd. "O, sorry, dat was niet de bedoeling. Wacht, ik zal het even goed maken." Hij knipoogde en ging naar zijn broek. Uit de zak nam hij de afgebroken hoorn. Hij liet één van zijn klauwen tevoorscijn komen. Hij maakte van de hoorn een hartje. Na twee minuutjes was het hangertje af. Hij zag dat ze op haar make-up tafel een ketting had liggen voor hangertjes aan te maken. Hij nam het vast, er hing momenteel geen hangertje aan en hij maakte vast. Daarna ging hij naar Liliana en deed haar de ketting aan. "Alsjeblieft, voor jou." Hij grijnsde naar de ketting.
Liliana
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 8:12 am
"O, sorry, dat was niet de bedoeling. Wacht, ik zal het even goed maken." Hij knipoogde en ging naar zijn broek. Liliana kreeg even bang dat hij weg zou gaan. Uit de zak nam hij de afgebroken hoorn. Ze keek even verbaast naar de hoorn. Hij liet één van zijn klauwen tevoorscijn komen. Hij maakte van de hoorn een hartje. Hij nam een hangertje van haar make-up tafel, er hing momenteel geen hangertje aan en hij maakte vast. Daarna ging hij naar Liliana en deed haar de ketting aan. "Alsjeblieft, voor jou." Hij grijnsde naar de ketting. Ze bekeek het goed en sprong toen in zijn armen. Ze gaf hem zoentjes en trok hem toen mee onder haar douche. Ze bleef hem zoenen terwijl het water over hen stroomde. Maar plots hoorde ze een deur ze sprong uit de douche en sloeg een handdoek om haar heen. Ze vloekte een beetje. Ooh nee, Neku! Hij is vast terug thuis gekomen! Net nu ze zo een lol had moest die vos weer komen. Ze ging aan de trap kijken maar ze zag dat hij er toch niet was. Ze liep weer terug naar Kiba en bloosde. Hij zou vast kwaad op haar zijn nu.
Onderwerp: Re: It's time for my reward! [Liliana] di maa 27, 2012 8:18 am
Ze nam hem mee naar de douche en begon hem te zoenen. Het water liep over hun lichamen. Opeens hoorde hij een deur. Liliana sprong uit de douche en bond een handdoek rond haar. Kiba ging de douche uit en liet zich snel drogen door zijn huid in brand te zetten. Hij deed snel een broek aan. Hij nam een papier en schreef erop: Sorry maar ik moet gaan, het spijt heel erg. Hij legde het bij haar kleren en sprong daarna het raam uit. Hij rende met een 'flits' dieper het bos in. Het handige was dat shape shifters altijd sneller wren dan blood hunters. Hij keek niet om en was ondertussen al zeker uit het zicht van Liliana verdwenen. Hij klom in een boom en keek naar de natuur en luisterde naar de fluitende vogels.