Aantal berichten : 600 Gulden : 461 Registratiedatum : 23-06-12
Character sheet Name:: Ardella Moonus Age:: 16 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 5:20 am
Papa veranderde al gauw in een grote draak en oom Ed tilde haar op en zette haar op de rug van Papa en ging er zelf achter zitten. Ze leunde naar achter en voelde stevige armen om zich heen. Vermoeidheid trok door haar heen terwijl ze vlogen en Rustig viel ze in een diepe vermoeide slaap.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 8:58 am
Toen ze eenmaal zaten zetten Syrax zich af en steeg op waarna hij naar Old home vloog. Hij genoot van de wind die om hen heen woei. Al gauw landen ze voor zijn woning en Syrax ging liggen zodat ze van hem af konden gaan. Ed had Ardela al slapend in zijn armen en legde haar rustig in haar bed. Syrax keek toe hoe Ed haar instopte. Op deze manier leek ze zo sterk op Eda! Syrax voelde zich misselijk worden en liep naar buiten en leunde op de reling van de veranda. Sterren begonnen te voorschijn te komen en Sy keek er naar. Eda‘s ogen konden vaak ook zo mooi stralen! Hij zuchten diep en wenden zijn blik af en sloot zijn ogen. Waarom? Waarom moest ze perse een kind krijgen. zijn kind??? Hoewel hij Ed had om mee te helpen in het opvoeden net als zijn moeder en de andere van de WOF... Hoewel hij hun dochtertje had, bleef dat lege ge oel toch diepp in hem steken. De plek waar Eda hoord te zitten. Haar afwezigheid deed hem pijn, veel pijn!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 9:28 am
Ed bemerkte dat Ara in slaap was gevallen en toen ze landen nam hij haar in zijn armen en bracht haar naar binnen in haar bed waar hij haar in legde. Syrax ws weer naar buiten gegaan en toen Ara in bed lag ging hij ook naar buiten en leunde tegen de veranda terwijl hij naar de hemel keek, hij moest denken aan Edana en wat haar indruk was toen ze hier op aarde was voor het eerst. Nee denk er niet aan! Zei hij tegen zich zelf n wende zijn blik nar Syrax 'En heb je al een vermoede wat haar gave is?' vroeg hij kalm en keek met zijn bruine kijkers naar Syrax.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 10:15 am
Ed kwam erbij staan en keek naar hem. 'En heb je al een vermoede wat haar gave is?' vroeg hij kalm en keek met zijn bruine kijkers naar Syrax. Sy wist niet waar Ed het over had en keek hem dan ook even verwart aan, want hij zat nog met zijn gedachten bij Edana. 'Sorry wat... waar heb je het over?' vroeg Syrax en keek Ed nu vragend aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 10:17 am
Syrax zat blijkabar ergens anders met zij ngedachten en zijn vraag verwarde hem blijkbaar. 'Sorry wat... waar heb je het over?' vroeg Syrax en keek Ed nu vragend aan. Ed zuchten en keek naar het huisje 'of je al een vermoede hebt wat Ardella's gave is, ik heb een lichte vermoede namelijk..' Zei hij kalm terwijl hij weer naar Syrax keek.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 10:32 am
Ed zuchten en keek naar het huisje 'of je al een vermoede hebt wat Ardella's gave is, ik heb een lichte vermoede namelijk..' Zei hij kalm terwijl hij weer naar Syrax keek. Syrax was daar helemaal nog niet mee bezig geweest? 'Ik niet, beter nog ik heb er niet bij stil gestaan.' zei Syrax en schudden even zijn hoofd om Eda uit zijn gedachten te verbannen voor even, maar ze ging niet weg en bleef. Waarom was het dan ook zo moeilijk?
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 10:39 am
Syrax was daar helemaal nog niet mee bezig geweest? 'Ik niet, beter nog ik heb er niet bij stil gestaan.' zei Syrax en schudden even zijn hoofd om Eda uit zijn gedachten te verbannen voor even, maar ze ging niet weg en bleef. Waarom was het dan ook zo moeilijk? Ed zuchten en keek naar Jack 'let vooral hoe ze dingen doet...Das mijn tip en denk er ook om dat Eda blij zou zijn als je dochter gezond blijft.' Zei Ed rustig voor hij naar het bos liep, hij had nodig slaap nodig.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di feb 12, 2013 11:12 am
Ed zuchten en keek naar Jack 'let vooral hoe ze dingen doet...Das mijn tip en denk er ook om dat Eda blij zou zijn als je dochter gezond blijft.' Zei Ed rustig voor hij naar het bos liep, hij had nodig slaap nodig. Syrax voelde tranen opnieuw hun weg naar buiten banen, maar verbeet ze tot Ed weg was. Ardella zou hij geven wat hij kon, maar hoe han Bane het zo lang uit gehouden zonder de hulp van Eda? Met zware tred slenterde Syrax naar zijn slaapkamer en trok zijn kleding uit en trok een losse broek aan om ermee naar bed te gaan. Maar toen hij onder de koude dekens lag voelde hij zich helemaal alleen. Tranen kon hij niet langer binnen houden en draaide zich op zijn zij voor Sy zijn hoofd onder de dekens stopte en begon te huilen. Zachtjes zoals hij dat van zijn moeder had over genomen, maar de trilerige ademhaling was toch te horen.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 3:18 am
Ara sliep heel rustig maar xe was meteen wakker toen ze iets hoorde. Het klonk als of iemand huilde? Heel voorzichtig kroop Ara uit haar bed en liep richting het geluid vandaa, het kwam uit papa's slaap kamer...Maar papa huilde nooit! Heel voorzichtig ging ze naar binnen en kwam in papa's kamer. Meteen ging ze naar hem toe en kroop in het bed en kroop tegen papa aan 'papa, wat is er?' vroeg ze zachtjes.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 9:23 am
Het geluid van zachte schuivelende voetjes klonken door ht huis, maar Syrax letten er niet op. Zijn verdriet was gewoon even meer dan hij kon hebben. 'papa, wat is er?' vroeg ze zachtjes. Sy keek op van onder de dekens naar de kleine meid die zo verrekte veel op haar moeder leek. Hij voelde zich even ongemakkelijk worden. 'Het is je moeder lieverd. Ik mis haar vreselijk.' zei Sy zacht en veegde zijn ogen droog, maar ze zagen nog rood van de hete tranen. Zachtjes trok hij haar bij zich tegen zich aan. Hij wilde niet alleen zijn!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 9:35 am
'Het is je moeder lieverd. Ik mis haar vreselijk.' zei Sy zacht en veegde zijn ogen droog, maar ze zagen nog rood van de hete tranen. Zachtjes trok hij haar bij zich tegen zich aan. Hij wilde niet alleen zijn! Papa had het nooit over mama gehad, hij had altijd gezwegen en gezegd dat ze een lieve vrouw was, maar hij had nooit over haar echt gehad en ara had ook nooit de moed gehad om er verder over door te vragen. 'Maar papa...' Begon ze zachtjes maar slikte haar woroden in, eigenlijk was ze best nieuwsgierig naar haar moeder. 'Maar waar is ze dan?' vroeg ze uiteindelijk maar.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 10:22 am
'Maar papa...' Begon ze zachtjes maar slikte haar woroden in, eigenlijk was ze best nieuwsgierig naar haar moeder. 'Maar waar is ze dan?' vroeg ze uiteindelijk maar. Syrax hoorde haar vraag en kwam er al snel achter dat Bane haar niks over Eda had vertelt? 'Je moeder is niet meer hier lieverd. Je weet dat er demonen op aarde rond lopen neem ik aan?' zei Sy rustig en streel een lok haar uit haar gezicht en vocht tegen de drang om haar een kus te geven.! 'Je moeder is een demon en heeft haar leven voor jouw gegeven bij je geboorte. Ze is terug in de hel...' meer kon hij niet meer uit brengen. verdriet overmande hem weer, maar nu kon hij zijn tranen bedwingen al glanste zijn ogen van de ingehouden tranen.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 10:29 am
'Je moeder is niet meer hier lieverd. Je weet dat er demonen op aarde rond lopen neem ik aan?' zei Sy rustig en streel een lok haar uit haar gezicht en vocht tegen de drang om haar een kus te geven.! 'Je moeder is een demon en heeft haar leven voor jouw gegeven bij je geboorte. Ze is terug in de hel...' meer kon hij niet meer uit brengen. verdriet overmande hem weer, maar nu kon hij zijn tranen bedwingen al glanste zijn ogen van de ingehouden tranen. Ara keek naar papa en kroop dichter naar hem toe en sloeg haar armpjes om hem heen 'neit huilen papa, ik ben bij je!' Zei ze troostend terwijl ze haar gezicht in tegen zijn borst drukte.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 10:50 am
Ara keek naar papa en kroop dichter naar hem toe en sloeg haar armpjes om hem heen 'neit huilen papa, ik ben bij je!' Zei ze troostend terwijl ze haar gezicht in tegen zijn borst drukte. Syrax genoot van haar aanraking, maar kreeg er de verkeerde gedachten bij. Zo had Eda ook altijd gedaan als ze heb troosten of gewoon dicht tegen hem aan wilde drukken!!! Sy wilde haar gezichtje pakken en kussen, liefdevol kussen die hij altijd met Eda had gedeelt! Hij kon zich nog net inhouden en klom uit bed. De kou beet op zijn huid en verkoelde hem. Syrax kon het niet. Hij kon niet in haar buurt zijn! 'Ga naar je kamer.' zei Sy eerst zacht, maar hij wilde haar niet bang maken nog van zich afstoten, maar hij moest zich bedwingen. Ze was zijn dochter en niet Eda hij mocht haar niet zoals Edana gaan zien dat was verkeert en een schande als hij haar net zo zou gaan behandelen! Ardella was nog steeds in de kamer, maar hij moest haar weg hebben voor hij zijn controlle echt zou verliezen! 'Ga naar je kamer!!!' riep hij streng en keek Ara ook even zo aan. Hopend dat ze naar haar kamer zou gaan...
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 8:17 pm
Papa deed raar, want plotseling stond hij op en Ara ging overeind zitten en keek hem niet begrijopend aan. 'Ga naar je kamer.' zei papa zacht en Ara bleef zitten terwijl ze naar papa keek hopend dat ze het verkeerd had begrepen. Waarom deed papa de laatste tijd zo raar? 'Ga naar je kamer!!!' riep hij streng en keek Ara ook even zo aan. Ara schrok van dat hij schreeuwde en tranen sprongen in haar ogen terwijl ze uit het bed kroop en met haar kleine voetjes naar haar kamer rende waar ze de deur luid dicht deeden in haar bed kroop...Papa had nooit tegen haar geschreeuw, hooguit gesnauwd...
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! wo feb 13, 2013 10:24 pm
Oh shit! Syrax voelde zich dubbel schuldig toen hij haar tranen zag, maar hij wilde haar niet verdrietig maken! Sy kromp ineen toen de deur dicht sloeg en kroop terug in bed waar hij na uitgehuilt te zijn dood op in slaap viel. Maar de daarop volgende dagen, maanden en jaren werd het als maar moeilijker voor hem om Ardella normaal te behandelen. Ze kreeg steeds meervrouwelijke vormen en leek als twee drupels water op haar moeder. Sy deed zijn best, maar zijn verdriet en verlangen om en naar Eda bleven al had hij het een plaatstje kunnen geven. Hij was zelfs bang dat andere hem zouden verafschuwen als ze wisten hoe hij zijn eigen dochter zo zou zien zoals hij deed? Opeen dag gebeurde het, Syrax zat buiten in de ijskoude nacht naar de sterren te kijken op de veranda toen hij geschuivel hoorde en om keek. Daar kwam ze aan alsof ze niet ouder was geworden.... (Je mag haar nu wel ouder maken)
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 3:47 am
Jaren gingen voorbij en Ardella werd groter en verstandiger. Ze groeide en ondekte haar krachten, ze was altijd goed om iemand na te doen maar blijkbaar was dat haar gaven, ze kon andere gavens immiteren, eerst had ze gedacht dat ze gedachten kon lezen omdat ze met de jongens samen trainde maar toen ze thuis kwam en het aan haar vader wou laten zien lukte het haar niet meer. Ook haar leden maten waren ontwikkeld en ze was zo lenig als een kat geworden, maar het belangerijkst was dat ze haar shifter vorm had ontdekt, ze was eigenlijk een soort van schaduw beest, ze kon bijna alle vormen aan nemen in haar 2e vorm. Het was donker en eigenlijk wou Ara morgen naar de eiland van Razor om daar te jagen, ze durfde niet meer naar de stad te gaan omdat de mannen haar de hele tijd betaste, nee ze wou daar niet meer heen. Heel voorzichtig liep ze naar buiten waar papa zat in haar pyjama jurkje en ging naast hem zitten terwijl ze naar woorden zocht.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 5:25 am
Oh man wat was Ardella toch een plaatje om naar te kijken. Net zo‘n Parel als haar moeder. Syrax wende zijn blik weer af en keek naar de sterren ‘Kon je niet slapen?‘ vroeg Sy Rustig en neutraal. Hij voelde zich altijd zo in de war als Ara in de buurt was. Hij wilde haar strelen, aanraken n et zo intiem kussen en vol liefde en passie als met Eda, maar hij wilde ook met haar vrijen? Wat nee dit ging te ver echt te ver!!! Syrax schudden in gedachten zijn hoofd. Ze was zijn dochter niet Eda?! Woede jegens zichzelf kwam in Syrax opzetten. Hij was kwaad dat ie zo over zijn eigen dochter dacht! Syrax zou snel een andere vrouw moeten vinden, maar Edana ging niet uit zijn hoofd nog uit zijn hart!!!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 5:29 am
‘Kon je niet slapen?‘ vroeg Sy Rustig en neutraal. Ara slikte en keek naar Haar vader 'Ik had eigenlijk een vraag.' Begon ze langzaam terwijl ze nog steeds naar woorden zoch terwijl ze naar de sterren keek. Het was altijd zo moeilijk om iets te vragen. 'Ik vroeg me af of ik morgen naar de eiland van Razor mocht...Ik wou een beetje jagen.' Zei ze zachtjes, ze had haar vader nog niks verteld over de mannen en hoe die naar haar keken, ze wou het eigenlijk voor zich houden maar Ardella bemerkte dat ook bij de training(die ze tegenwoordig makkelijk vond) Haar meer hielpen en niet meer pestte zo als vroeger, en ze zag hun blik, die blik waar ze van walgde.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 7:36 am
Ze wilde naar Razor's eiland? Van hem mocht ze gaan, maar hij zou toch de toestemming van Razor moeten hebben dit keer! 'Je weet dat Razor het graag wilt weten als daar iemand naar toe gaat? Het is zijn grond gebied.' zei Syrax en keek Ara even aan, maar hij kon aan haar ogen aflezen dat er nog iets dwars zat???
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 7:41 am
'Je weet dat Razor het graag wilt weten als daar iemand naar toe gaat? Het is zijn grond gebied.' zei Syrax, Ara vertrok haar gezicht, ze kon niet echt dicht bij Razor komen, dan voelde ze overal jeuk en werden haar wangen rood...Ze wist niet wat het was maar volgens Mathilda was het een soort van allergie 'Maar pa, als ik Dicht bij Razor kom kan ik zeker de hele dag neit jagen!' Zei ze en keek haar vader nu wel recht aan...Ze wou absoluut gaan jagen, daar had ze behoefte in.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 8:03 am
Hij kon er niks aan doen, maar Sy wist dat Ardella jeuk kreeg als ze te dicht bij Razor kwam. Zachtjes grinnikte hj en schudden zijn hoofd. ‘Dat komt omdat je een demon bent lieverd... Dat verklaart waarom je niet te diccht bij hem komen kan. Razor is ewn engel.‘ zei hij met lichte happering. Okay nu moest hij uit kijken! ‘Ik zal het Raor wel bij brengen, maar je zit met iets?‘ vroeg Sy op het laatste aan zijn dochter. Het was moeilijk, maar hij keek haar ook recht aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 9:28 am
Haar vader grinnikte zachtjes en schudde met zijn hoofd. . ‘Dat komt omdat je een demon bent lieverd... Dat verklaart waarom je niet te diccht bij hem komen kan. Razor is ewn engel.‘ zei hij met lichte happering. Ara keek met een ietsjes scheef hoofd naar har vader..Hij deed raar de laatste tijd. ‘Ik zal het Raor wel bij brengen, maar je zit met iets?‘ vroeg Sy op het laatste aan zijn dochter. Ardelle hief haar schouders op en beet even op haar lip zo als Edana ook vaak deed. 'Het is gewoon, de manne nin de stad of dorp kijken mij zo raar aan, daarom wil ik ook jagen, even alles vergeten en mijn hersens uitzetten.' Zei ze zachtjes en onzeker terwijl ze naar haar nagels keek.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 10:10 am
Sy luisterde naar wat ze zei en slikte. Die beweging? Nee niet aan denken dit is Eda niet! Verbeet Syrax zich en ging recht zitten. 'Ik heb de jongens hier ook zien kijken Ara, maar dat komt omdat je van kind naar een mooie jonge vrouw groeit. Je lijkt als twee druppels water op je moeder en die kreeg ook veel mannelijke aandacht. Je bent gewoon een roos die opbloeit dat is alles verder niks mis mee, maar jij moet ze de grens wijzen. Anders gebeuren er dingen waar je nog niet aan toe bent, vooral de hunters en Charles vinden dat alle shifter vrouwen daar voor bestemt zijn.' zei Syrax en keek haar bewonderend aan. Bane wist dat Syrax zo vaak genoeg ook naar Eda had gekeken, maar ondernam niks.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! do feb 14, 2013 10:17 am
'Ik heb de jongens hier ook zien kijken Ara, maar dat komt omdat je van kind naar een mooie jonge vrouw groeit. Je lijkt als twee druppels water op je moeder en die kreeg ook veel mannelijke aandacht. Je bent gewoon een roos die opbloeit dat is alles verder niks mis mee, maar jij moet ze de grens wijzen. Anders gebeuren er dingen waar je nog niet aan toe bent, vooral de hunters en Charles vinden dat alle shifter vrouwen daar voor bestemt zijn.' zei Syrax , Ara had zijn blik gezien maar deed als of ze die niet zag en zuchten. 'Ik walg gewoon van die blikken die mij volgen, als of...of ze iets van mij willen.' Een rilling liep over haar rug, dit was weer iets anders, ze was niet net als haar moeder die juist leuk vond dat de mannen naar haar keken, Ara walgde hier van. Ze had ook haar vader zo naar haar zien kijken als of hij naar haar verlangde, voor haar 6 jaar was hij nooit zo, hij was anders...Hij was dan wel niet zo lief maar hij had iets wat haar veilig liet voelen..Soms droomde ze er van dat haar oude vader weer terug was.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!