Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32
AuteurBericht
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydi mei 21, 2013 6:13 pm

Charlie hoorde dat ze uit Italie kwam en dacht na. Het laatste dat Charles gedaan had als staatshoofd van Doole was een gesprek geweest met de koning van Italie dus kende hij het accent wel. Maar ze leek een heel ander accent te hebben of vergiste hij zich nu? 'Hm, Italie zeg je? Wie is dan jullie koning?' zei Charlie en hielt haar scherp in de gaten. Niets ontging zijn blik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydi mei 21, 2013 6:25 pm

gelukkig ha Dark met haar geoefend over wie wat waar. Het was ook zijn idee geweest om haar uit italië te laten komen, want volgens hem en diego kwamen daar de schoonste meisjes vandaan wat Ara niet echt geloofde, maar goed, zij hadden eeuwen ervaring mee. En een hel wezen was best wel kieskeurig. 'Hm, Italie zeg je? Wie is dan jullie koning?' zei Charlie en hielt haar scherp in de gaten. Ara keek hem kalm aan en glimlachte lichtjes 'Ons koning is Giane Zuka de 3.' Haar stem klonk kalm en Ara was blij dat ze met Dark het geschiedenis had doorgenomen 'mijn moeder kwam uit Doole en nu ben ik terug naar haar land en haar na jaren lang te hebben gestudeert in Italie.' Zei ze met een zoet glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptyzo mei 26, 2013 10:29 am

Ara keek hem kalm aan en glimlachte lichtjes 'Ons koning is Giane Zuka de 3.' Haar stem klonk kalm en Ara was blij dat ze met Dark het geschiedenis had doorgenomen 'mijn moeder kwam uit Doole en nu ben ik terug naar haar land en haar na jaren lang te hebben gestudeert in Italie.' Zei ze met een zoet glimlach.
Charlie zag dat ze rustig bleef en vertelde dat de koning van Italie Giane Zuka de 3de was wat ook klopte. Charlie liet zijn arm zakken en glimlachte zacht. Ze kwam dus werkelijk uit Italie? Hm, ze was echt een schoonheid! 'Goed, Dat heb je er vast geen moeite mee dat ik je moeder even na trek. We hebben nogal last van een plaag die we shape shifters noemen. Ze fokken als ratten en die willen we graag onder de duim houden. Wat is je naam?'' vroeg Charlie op het laatste en hij wenkte een van de hunters die een rigister bij zich droeg in een soort rugzak. Syrax was meer dan te vreden over hoe Ardella haar rol speelde. Het was fantasties! 'Stik toch ze doet het goed!' mompelde Syrax zachtjes en hij keek rustig toe. Misschien dat ik straks nog even binnen komen kan vallen om haar verhaal te bevestigen? Dacht Sy en hij glipte van het dak af en liep rustig op het stel af, maar was nog te ver weg om opgemerkt te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptyzo mei 26, 2013 5:30 pm

Ara zag hoe Charlie rustig glimlachte ene ze glimlachte wat verlegen terug. 'Goed, Dat heb je er vast geen moeite mee dat ik je moeder even na trek. We hebben nogal last van een plaag die we shape shifters noemen. Ze fokken als ratten en die willen we graag onder de duim houden. Wat is je naam?'' vroeg Charlie op het laatste en hij wenkte een van de hunters die een rigister bij zich droeg in een soort rugzak. Ara slikte verdrietig en sloot haar ogen even als of ze zich niet goed voelde. 'Mijn naam is Elena...Elena Bond' Zei ze zachtjes en keek even weg terwijl ze diep ademhaalde. Ze keek daarna weer naar Charlie en wachten af p zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptyma mei 27, 2013 10:23 am

Ara slikte verdrietig en sloot haar ogen even als of ze zich niet goed voelde. 'Mijn naam is Elena...Elena Bond' Zei ze zachtjes en keek even weg terwijl ze diep ademhaalde. Ze keek daarna weer naar Charlie en wachten af p zijn reactie. Elena Bond? Hm, van die naam had hij nog nooit gehoort! Charlie bekeek de rigister en zag dat die naam er wel opstond, maar dat ze uit een menselijke familie bestond. Hij knikte en liet de hunter weer weg gaan. 'Goed je bent clean. Dat doet me goed, Zelfs je vader is van menselijke komaf. Nou waarom reageerde je zo?' vroeg Charlie op het einde en keek Ara rustig aan, maar niet medelevend. Dat deed hij maar zelden.

Syrax had nog een nep armband bij zich omdat hij het drankje niet genomen had en had deze omgedaan voor alle zekerheid. Hij had het ding zichbaar omgedaan omdat die dingen nogal moeilijk te verbergen waren! Zijn blik gleed over de mensenmassa tot hij bij hen in de buurt kwam. Sayrax behielt het Italieaanse accent in zijn stem en liep eerder op Ara af dan echt op Charlie. 'Signora Elena, Valt deze man u lachtig?' vroeg Syrax met accent en keek even wantrouwend van Ara naar Charlie, maar had een redelijke onderdanige houding tegenover het stel zodat ze zouden denken dat Syrax zich als hun gelijken hielt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptyma mei 27, 2013 5:28 pm

Ara zag hoe hij n de register keek en bleef kalm ztten. Hij knikte en liet de hunter weer weg gaan. 'Goed je bent clean. Dat doet me goed, Zelfs je vader is van menselijke komaf. Nou waarom reageerde je zo?' vroeg Charlie
. Ara keek vragend naar Charlie maar haar ogen lichten al gauw op als ze snapte wat hij bedoelde. 'Niks ernstig meneer, het zijn mijn zaken.' Zei ze kalmpjes en zag haar vader van uit haar ooghoek naast haar komen staan. 'Signora Elena, Valt deze man u lachtig?' vroeg Syrax met accent en keek even wantrouwend van Ara naar Charlie, Ara keek opzij en schudde haar hoofd 'Niks Falcon, k was gewoon aan het praten met deze man.' Zei ze geruststellend en legde haar hand op zijn schuder, ze zag het niet echt nodig om haar vader/shifter voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydi mei 28, 2013 3:26 am

Charlie keek net zo wantrouwend terug, maar dat deerde Syrax helemaal niks. Hij hielt zijn normale blik goed in toom, maar er bleef een lichte walging voor deze man in zijn ogen staan. Toch veranderde Syrax zijn blik niet helemaal, maar vond het wel best dat ze hek niet direct voorstelde. 'U weet hoe Sinor Traves het vond dat u zich met vreemde mannen spreekt?' hoewel het vaak niet getoloreerd werd dat shifters zich ermee bemoeide, bleef zijn stem rustig en eerder zakelijk dat nieuwschierig en dan vaak ook bemoeizuchtig. Charlie wilde erop reageren, maar zag de noodzaak niet omdat Falcon immers haar huisdier was en geen vrije whifyer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydi mei 28, 2013 3:41 am

'U weet hoe Sinor Traves het vond dat u zich met vreemde mannen spreekt?' Ara zuchten geërgerd toen ze er aan dacht en knikte. 'Ik weet het, ik weet het maar ik moest mij even verontschuldigen dat ik tegen hem aanliep.' Zei ze rustig en kalm. Natuurlijk was haar vader dan nu wel haar 'huisdier' maar ze was niet van plan om hem te kleineren of anders te behandelen. Ze keek naar Charlie met een verontschuldigend glimlach 'het spijt me, maar ik moet er echt er vandoor,' Zei ze beleefd en wou net weglopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydi mei 28, 2013 10:10 am

Ara zuchten geërgerd toen ze er aan dacht en knikte. 'Ik weet het, ik weet het maar ik moest mij even verontschuldigen dat ik tegen hem aanliep.' Zei ze rustig en kalm. Natuurlijk was haar vader dan nu wel haar 'huisdier' maar ze was niet van plan om hem te kleineren of anders te behandelen. Ze keek naar Charlie met een verontschuldigend glimlach 'het spijt me, maar ik moet er echt er vandoor,' Zei ze beleefd en wou net weglopen. Syrax zag haar knikken en hielt zijn gezicht in de plooi zodat het niet leek of hij triomf had geboekt over haar. Nee hij hielt het strikt zakelijk en niet zodat anderen er iets in konden vinden alsof een shifter de baas over Elena was.

Charlie zag hoe het meisje reageerde, maar vond het nogal minnetjes ookal bleef haar huisdier zakelijk en was er niks in terug te vinden van wat afleiden kon dat Falcon de baas over haar bleek te zijn dan dat zij over hem was. Zijn blik gleed even tussen de shifter en Elena. Het waren dan wel zijn zaken niet, maar toch had hij ongeacht of zijn shifter nu in een afgesloten gedeelte was nog buiten zou hij die shifter toch de wind van voren zou hebben gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydi mei 28, 2013 6:35 pm

Ara haalde rustig adem en knikte ten afsheid en keek naar Syrax 'kom mee' Zei ze kalm en begon net zo rustig te lopen. pfieuf dat ging goedmaar de zenuwen gierde door Ara's llijf, het was dood eng geweest m zo in gesprek te zijnmet Charlie en ze keek even naar haar vader, blij dat hij bij haar was gevoegd want wie weet hoe lang ze met Charlie zou hebben gepraat. Net toen Ara de afsla naar dorp wou nemen werd ze omringd door hunters en ze trok een geërgerd gezicht 'Wat hebben jullie hier nou weer verloren?' De hunters hadden het niet door gehad dat ze al met hun baas had gepraat en vervulde gewoon hun taak die ze hadden gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptywo mei 29, 2013 10:22 am

Ara haalde rustig adem en knikte ten afsheid en keek naar Syrax 'kom mee' Zei ze kalm en begon net zo rustig te lopen. pfieuf dat ging goedmaar de zenuwen gierde door Ara's llijf, het was dood eng geweest m zo in gesprek te zijnmet Charlie en ze keek even naar haar vader, blij dat hij bij haar was gevoegd want wie weet hoe lang ze met Charlie zou hebben gepraat. Net toen Ara de afsla naar dorp wou nemen werd ze omringd door hunters en ze trok een geërgerd gezicht 'Wat hebben jullie hier nou weer verloren?' De hunters hadden het niet door gehad dat ze al met hun baas had gepraat en vervulde gewoon hun taak die ze hadden gekregen. Charlie knikte net zo ten afscheid als Elena had gedaan en liep weg. Ook tikte hij een hunter onderweg aan om de andere te waarschuwen dat hij haar gesproken had, maar ja zo snel ging dat ook weer niet dat het bevel ongedaan moest worden vanwegen dat er zoveel hunters waren in het dorp. Syrax hielt zich erbuiten en groeten niet, maar volgde Ara zonder aarzelen. Hij zag de opluchting die op haar gezicht verscheen. 'Komt wel goed, je moet er even aan wennen, maar dat lukt je wel. Je deed het immers prima.' voor alle zekerheid behielt Syrax het Italiaanse accent zodat het leek alsof Falcon gewoon tegen haar sprak en niet Syrax die zijn dochter een compliment gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptywo mei 29, 2013 7:34 pm

Al gauw zag ze een hunter naar die andere lopen en hun waarschuwen, ze verontschuldigde zich en lieten haar door. Ara snoof en hief haar kin iets terwijl ze langs hun liep. 'Komt wel goed, je moet er even aan wennen, maar dat lukt je wel. Je deed het immers prima.' Ara glimlachte lichtjes en haalde haar schouders op 'Nog een beetje en ik zou hem een gebroken neus bezorgen.' Zei ze kalmpjes en nog steeds met een licht accent. Ze voelde zich moe nu al het adrenaline uit haar lchaam was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydo mei 30, 2013 9:20 am

Al gauw zag ze een hunter naar die andere lopen en hun waarschuwen, ze verontschuldigde zich en lieten haar door. Ara snoof en hief haar kin iets terwijl ze langs hun liep. 'Komt wel goed, je moet er even aan wennen, maar dat lukt je wel. Je deed het immers prima.' Ara glimlachte lichtjes en haalde haar schouders op 'Nog een beetje en ik zou hem een gebroken neus bezorgen.' Zei ze kalmpjes en nog steeds met een licht accent. Ze voelde zich moe nu al het adrenaline uit haar lchaam was.
Syrax hielt zich rustig omdat het toch niks uit zou halen zeker niet voor hem om nu tegen de hunters iets te ondernemen. Maar toen ze weg gingen liep hij met zijn dochter mee en knikte bij haar woorden. 'Ik had hem ook bijna naar zijn keel gevlogen, maar we moeten dit subtiel aanpakken en ons niet laten leiden door onze wraak gevoelens tegen Charlie.' fluisterde Sy ten gevolgen en wilde niet dat andere achter hun plannen kwamen. Charlie had bijna net zo veel doden op zijn naam staan van de shifters als zijn vader op langere termijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydo mei 30, 2013 9:41 am

. 'Ik had hem ook bijna naar zijn keel gevlogen, maar we moeten dit subtiel aanpakken en ons niet laten leiden door onze wraak gevoelens tegen Charlie.' fluisterde Sy ten gevolgen. Ara knikte en rekte zich even uit. 'ik ben kapot op, zo duik ik mijn bed in! Na wat te hebben gegeten en dan morgen maar weer hier heen komen.' Zei ze zachtjes en keek kalm om zich heen. Toen ze niemand zag liep ze de bos in. Hier ontspande ze zich helemaal omdat dit vertrouwd was 'ik voel me zo leeg van binnen door het gif.' Zei ze zachtjes meer tegen zich zelf dan tegen haar vader of wie dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydo mei 30, 2013 9:50 am

Ara knikte en rekte zich even uit. 'ik ben kapot op, zo duik ik mijn bed in! Na wat te hebben gegeten en dan morgen maar weer hier heen komen.' Zei ze zachtjes en keek kalm om zich heen. Toen ze niemand zag liep ze de bos in. Hier ontspande ze zich helemaal omdat dit vertrouwd was 'ik voel me zo leeg van binnen door het gif.' Zei ze zachtjes meer tegen zich zelf dan tegen haar vader of wie dan ook.
Syrax grinnikte bij haar woorden. 'Tuurlijk Sinora alles wat u wenst.' zei Syrax zacht nog voor ze het bos in liepen. Het voelde goed weer op vertrouwt gebied te zijn! Maar het zwarte bos was nog wel even door stappen. 'Het zal een kranig maaltje worden, want we hebben niet veel meer in de koelkast thuis.' zijn accent bleef en daar wilde Syrax zich de komende maanden ook aan gewennen dan zou hij ook geen fouten kunnen maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydo mei 30, 2013 5:26 pm

Ze hoorde haar vader achter zich grinniken en keek wat naar achter. 'Tuurlijk Sinora alles wat u wenst.' zei Syrax zacht nog voor ze het bos in liepen. Ze grinnikte ook zachtjes en keek een beetje om zich heen. 'Het zal een kranig maaltje worden, want we hebben niet veel meer in de koelkast thuis.' zijn accent bleef en Ara zuchten vermoeid terwijl ze nadacht wat ze het beste konden doen 'Ik haal morgen wel wat te eten op het markt, vandaag moeten we maar iets verzinnen...misschien aan evy vragen of e wat heeft?' vroeg ze twijfelend met haar lichte accent en keek vragend naar achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptyza jun 01, 2013 9:41 am

Ze grinnikte ook zachtjes en keek een beetje om zich heen. Het was lekker rustig en ze liepen het dondere bos in waar de hunters geen weg in wisten te vinden. Niet dat Syrax nog iemand anders van de wof dat erg vond! Ara zuchten vermoeid terwijl ze nadacht wat ze het beste konden doen 'Ik haal morgen wel wat te eten op het markt, vandaag moeten we maar iets verzinnen...misschien aan evy vragen of e wat heeft?' vroeg ze twijfelend met haar lichte accent en keek vragend naar achter. 'Misschien ja, maar Evy zal ons vast eerst vragen hoe we er zo uit kwamen te zien.' grijnsde Syrax en zag wat kevers op de boomstammen zitten. Ze waren rustig zolang ze maar op de wildpaden bleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptyza jun 01, 2013 10:43 am

'Misschien ja, maar Evy zal ons vast eerst vragen hoe we er zo uit kwamen te zien.' grijnsde Syrax en zag wat kevers op de boomstammen zitten. Ze waren rustig zolang ze maar op de wildpaden bleven. Ara grinnikte 'dan mag jij haar dat vertellen, want ik ben echt kapot.' Zei ze met een grijns en keek naar de kevers om zich heen, elke hunter was bang voor zo een beest maar gooed, ze kende de paden ook niet die geheim waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydo jun 06, 2013 9:46 am

Ara grinnikte 'dan mag jij haar dat vertellen, want ik ben echt kapot.' Zei ze met een grijns en keek naar de kevers om zich heen, elke hunter was bang voor zo een beest maar gooed, ze kende de paden ook niet die geheim waren.. Ja daar had ze gelijk in. Evy was best gemakkelijk in de omgang, maar was ook erg nieuwschierig en wilde graag alles weten hoe en wat er gebeurde of wat er gebeurd was. Syrax sloeg zijn arm om zijn dochter heen en ondersteunde haar een beetje. 'Zorg jij maar dat je eerst goed uit rust. Ik ga straks wel met Evy praten.' zei Syrax en kuste Ara op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Emptydo jun 06, 2013 9:54 am

Syrax sloeg zijn arm om zijn dochter heen en ondersteunde haar een beetje. 'Zorg jij maar dat je eerst goed uit rust. Ik ga straks wel met Evy praten.' zei Syrax en kuste Ara op haar wang. Ara grinnikte en zag hun huisje in zicht komen en knikte 'Dat doe ik zeker, en jij hebt niks te vertellen Falcon! Zorg maar dat er eten in huis komt!' Zei ze met een nep streng blik en haar italiaanse accent voor ze zich losmaakte en naar haar huisje liep en naar binnen stapte waar ze eerst een snelle douche nam en daarna in haar bed kroop, Dark was en par dingen aan het regelen al, en daarmee vooral de kleren die ze nu moest hebben, ze had wel een setje uti de hel maar die wou ze voor een speciaal dag...voor charlie tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 32 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!
Terug naar boven 
Pagina 32 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: