Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Don't (cassel)

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 7:11 am

Cody:
Melody ging dichter naar hem toe en legde haar hand op zijn schouder en wang. "Cody..." Zei ze met een gesmoorde stem haar blik was triest. Ooh nee ze ging tch niet de act spelen van, luister naar mij, ik ben je moeder en ik weet het beter "Ik weet dat je boos bent op je vader, maar probeer het te begrijpen hij wilde ons alleen maar beschermen. Jouw leven zou zoveel moeilijker zijn geweest als je het van kinds af aan al had geweten....Je vader heeft spijt lieverd hij wilt weer normaal met je kunnen omgaan, hij mist je" Zei ze op een moederlijke haast smekende toon. Cody snoof maar liet zijn moeders hand op zijn schouder rusten 'Moeilijker? I kgeloof makkelijker! Dan wist ik meteen dat ik neit op haar moest vallen, dan had ik tenminste iemand om te beschermen en probeerde ik neit met haar te flirten.' Zei Cody en keek weg van zijn moeder, hij kon haar niet aankijken.

Cassel:
Alina keek ehm gepikeerd aan. "Er is geen enkele reden waarom ik naar jou, uitgerekend jou zou moeten luisteren" Zei ze kwaad. Cassel halde zijn schouders op en zag meteen de karakter van Miley in haar 'Omdat ik dan wel een slechte vader be nmaar ik voel als er iets mis is met de emoties van mensen.' Zei hij zacht en voelde elke emotie die naar boven kwam bij haar en hij had de neiging om haar te troosten haar te laten rusten. "Dat is niet waar! Het kan je niets schelen! Je liegt! Dat heb je altijd gedaan! Je hebt altijd tegen me gelogen! Me altijd links laten liggen!" Schreeuwde ze naar hem terwijl haa rogen zich met tranen vulde. Cassel slikte en keke naar zijn handschoenen 'Ik snap best dat je boos, woedend op mij bent en dat vind ik terecht maar nu kom ik om sorry te zeggen en het goed te maken.' Zei hij nog steeds zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Age:: 16
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 7:24 am

Cody snoof maar liet zijn moeders hand op zijn schouder rusten 'Moeilijker? I kgeloof makkelijker! Dan wist ik meteen dat ik neit op haar moest vallen, dan had ik tenminste iemand om te beschermen en probeerde ik neit met haar te flirten.' Zei Cody en keek weg van zijn moeder, hij kon haar niet aankijken. Ze duwde zijn hoofd terug ze moest hem aankijken om dit te zeggen. "Denk je dat ik bij je vader was gebleven met een pasgeboren baby als hij het gezegd had? Denk je dat ik hem jouw ooit had laten zien als hij het eerder gezegd had? Denk je dat je ooit zoveel vrijheid had gekregen? Dat we zoveel gereisd hadden? Dat we uberhout op aarde waren gebleven als ik dat geweten had? Als hij eht neit verzwegen had dan had jij nooit zoveel geleerd, zoveel gezien schat...." Probeerde ze hem te sussen. "Hij had te laat in de gaten wat je voor je zus voelde....anders had hij het eerder gezegd...het enige dat hij geprobeerd heeft is zijn fout goed maken lieverdje probeer het alsjeblieft te begrijpen Cody, als zelfs engelen geen vergeving meer kunnen opbrengen, wie zou het dan wel nog doen?" Zei ze met een stem die rede en liefde uitstraalde. "Hij houdt van je Cody...."

Alina

Cassel halde zijn schouders op. Nog iets dat haar kwaad maakte zijn onverschilligheid, de uitstraling dat niets hem kon schaden of echt tot hem kon doordringen. 'Omdat ik dan wel een slechte vader be nmaar ik voel als er iets mis is met de emoties van mensen.' Zei hij zacht. "Je hebt nooit om mij of mijn emoties gegeven dus waarom zou ik nu belang aan jouw "wijze raad" hechten?!" Beet ze hem zelfs nog feller toe. Nee ze zou niet naar hem luisteren. ja ze had ook wel door dat ze zich duizelig begon te voelen, dat ze zwarte vlekjes voor haar ogen zag en dat haar hart onregelmatig klopte maar naar hem luisteren, nee, dat vertikte ze. Cassel slikte en keke naar zijn handschoenen 'Ik snap best dat je boos, woedend op mij bent en dat vind ik terecht maar nu kom ik om sorry te zeggen en het goed te maken.' Zei hij nog steeds zacht. Oké die woorden lieten haar even zwijgen, lieten haar ogen groot worden en hem aanstaren. Hij kwam zijn excuses aanbieden? aan haar? Maar waarom? Even was ze rustig, ahd ze de neiging om naar hem toe te rennen en zijn geur op te snuiven, zich veilig te voelen maar gauw gooide ze die gedachtes overboord. "Ik...ik geloof je niet! Dat kan niet! Waarom zou je dat doen?! Je hebt 15 jaar niet naar me omgekeken dus waarom zou je het nu willen rechtzetten, willen rechtzetten wa tje mij en cody allemaal hebt aangedaan?!" Nee ze was nietin staat om hem te geloven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 7:38 am

Cody:
Ze duwde zijn hoofd terug ze moest hem aankijken om dit te zeggen. "Denk je dat ik bij je vader was gebleven met een pasgeboren baby als hij het gezegd had? Denk je dat ik hem jouw ooit had laten zien als hij het eerder gezegd had? Denk je dat je ooit zoveel vrijheid had gekregen? Dat we zoveel gereisd hadden? Dat we uberhout op aarde waren gebleven als ik dat geweten had? Als hij eht neit verzwegen had dan had jij nooit zoveel geleerd, zoveel gezien schat...." Probeerde ze hem te sussen. Cody dacht na over haar woorden en merkte dat het waar was. "Hij had te laat in de gaten wat je voor je zus voelde....anders had hij het eerder gezegd...het enige dat hij geprobeerd heeft is zijn fout goed maken lieverdje probeer het alsjeblieft te begrijpen Cody, als zelfs engelen geen vergeving meer kunnen opbrengen, wie zou het dan wel nog doen?" Zei ze met een stem die rede en liefde uitstraalde. Cody snoof 'je vergeet 1 ding, Ik ben geen gewoon engel, en veel goedmaking had ik niet echt gemerkt alleen dat hij mij overal volgde.' Zei Cody boos. "Hij houdt van je Cody...." Cody zuchte en keek zijn moeder in haar blauwe ogen aan 'waarom ik? Waarom moest ik het weer zijn, je weet neit hoe erg het de eerste paar maanden was tot ik Lira en Yoko leerde kennen was ik half op aarde.' Zei hij zacht.


Cassle:
Je hebt nooit om mij of mijn emoties gegeven dus waarom zou ik nu belang aan jouw "wijze raad" hechten?!" Beet ze hem zelfs nog feller toe. Hij keek haar strak aan 'als je mijn raad niet opvolgd zul je uiteindelijk gek worden en ik denk niet dat Drake daar op staat te wachten of wel?' Zei hij kalm mogelijk. Hij merkte dat Alina zweeg maar toch weer besloto om haar oude rol te houden. "Ik...ik geloof je niet! Dat kan niet! Waarom zou je dat doen?! Je hebt 15 jaar niet naar me omgekeken dus waarom zou je het nu willen rechtzetten, willen rechtzetten wa tje mij en cody allemaal hebt aangedaan?!" Hij kromp in elkaar toen hij Cody's naam hoorde 'Ik weet dat ik fout zat, en ik snap dat je mij niet gelooft maar geloof mij dit keer wel, ik heb er spijt van en het liefst wil ik de tijd terug spoelen en door was gegaan met aan Miley's kop hameren dat ze wel mijn hulp had geaccepteerd maar ne, het enige wat ze aan nam was mijn huis aan het land.' Zei Cassel en keek haar nu in haar ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Age:: 16
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 7:57 am

Haar woorden zette hem aan het denken maar overtuigde hem niet, ze moest harder haar best gaan doen. Cody snoof 'je vergeet 1 ding, Ik ben geen gewoon engel, en veel goedmaking had ik niet echt gemerkt alleen dat hij mij overal volgde.' Zei Cody boos. Melody keek hem gepijnigd aan. "Je weet dat je vader niet goed is in dit soort questies, oké hij had je niet mogen volgen maar dat deed hij alleen omda thij zich zorgen maakte en je wilde beschermen." Sprak ze rustig in een poging om Cassels daden goed te praten. Cody zuchte en keek zijn moeder in haar blauwe ogen aan 'waarom ik? Waarom moest ik het weer zijn, je weet neit hoe erg het de eerste paar maanden was tot ik Lira en Yoko leerde kennen was ik half op aarde.' Zei hij zacht. Melody knikte en aaide hem over zjn wang. "Ik weet hoe het voelt Cody geloof me ik weet hoe het is om van iemand te houden maar niet bij hem kunnen zijn..." Zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen. ze had hem nooit alles verteld over haar en cassels verleden ze had hem nooit verteld hoe zij en Cassel eerst geen mogelijkheid zagen in een relatie met elkaar. Hoe ze hadden moeten knokken, offeren om bij elkaar te kunnen zijn.

Alina

Hij keek haar strak aan 'als je mijn raad niet opvolgd zul je uiteindelijk gek worden en ik denk niet dat Drake daar op staat te wachten of wel?' Zei hij kalm mogelijk. Haar blik werd nog harder, dat was een hele foute zet van hem hoe durfde hij he tover haar of Drake te hebben. "Moest je het nog niet doorhebben ik ben al gek!" Sneerde ze naar hem haar vuisten gebald. "Ik ben van een gebouw gesprongen weet je nog?! Dat doen normale mensen niet! Maar zal ik je eens wat zeggen het is allemaal jouw schuld dat ik gek ben geworden! Jouw schuld dat ik besta!" Riep ze kwaad uit. Ha, toen ze Cody's naam uitsprak raakte ze hem, deed ze hem pijn. Mooi zo ze wilde hem pijn doen, ze wilde hem veel pijn doen. 'Ik weet dat ik fout zat, en ik snap dat je mij niet gelooft maar geloof mij dit keer wel, ik heb er spijt van en het liefst wil ik de tijd terug spoelen en door was gegaan met aan Miley's kop hameren dat ze wel mijn hulp had geaccepteerd maar ne, het enige wat ze aan nam was mijn huis aan het land.' Zei Cassel en keek haar nu in haar ogen aan. Alina's ogen werden nog groter. Waar had hij het over? Welke hulp? Wat voor hulp had hij aangeboden? Daar had haa rmoeder nooit wat van gezegd! Alina greep naar haar hoofd en deed een paar passen naar achteren. het werd haar teveel ze snapte er niets meer van. Wie had er gelogen? Wie had er dingen verzwegen. Alina viel, bleef op de grond zitten haar handen voor haar gezicht. "Ve...vertel me de waarheid...wat....waarom..." Alina kreeg het neit meer over haar lippen. Ze snapte er niets meer van. ze snapte niet waarom hij nooit de waarheid had gezegd waarom ze zelfs jaren ahd moeten wachten voor ze hem ooit eens gezien had0 Ze wilde weten wat er echt gebeurd was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 8:12 am

Melody keek hem gepijnigd aan. "Je weet dat je vader niet goed is in dit soort questies, oké hij had je niet mogen volgen maar dat deed hij alleen omda thij zich zorgen maakte en je wilde beschermen." Sprak ze rustig in een poging om Cassels daden goed te praten. Nog steeds bleef hij koppig en wou haar niet geloven. Melody knikte en aaide hem over zjn wang. "Ik weet hoe het voelt Cody geloof me ik weet hoe het is om van iemand te houden maar niet bij hem kunnen zijn..." Zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen. Hij snoof en keek toen ook nieuwsgierig 'Maar jullie waren altijd gelukkig.' Zei hij zachtjes en herrinerde zich hoe gelukkig ze met elkaar waren en hoe leuk hi jhet vond als hij zag dat zijn ouders gelukkig waren. 'Zal ik thee zetten?' vroeg hij zachtjes maar zonder nog naar een antwoord te wachten en liep naar de keuke nwaar hij thee zette en de muffins uitpakte, hij kon zich niet tegen houden maar werkte 1tje naar binnen.

Cassel:
Okee dit was een foute zet. "Moest je het nog niet doorhebben ik ben al gek!" Sneerde ze naar hem haar vuisten gebald. "Ik ben van een gebouw gesprongen weet je nog?! Dat doen normale mensen niet! Maar zal ik je eens wat zeggen het is allemaal jouw schuld dat ik gek ben geworden! Jouw schuld dat ik besta!" Riep ze kwaad uit. En Cassel stond op 'Rustig aan! Je bent neit gek maar door de druk die jij had zette jij die stap om van het dak af te springen.' Zei Cassel, ja hij had gehoord wat er was gebeurd en begreep dat ze odnerdruk stond met het kind die ze baarde. Hij zag dat haar ogen groot werden Alina greep naar haar hoofd en deed een paar passen naar achteren. het werd haar teveel ze snapte er niets meer van. Wie had er gelogen? Wie had er dingen verzwegen. Alina viel, bleef op de grond zitten haar handen voor haar gezicht. "Ve...vertel me de waarheid...wat....waarom..." Alina kreeg het neit meer over haar lippen. Hij haaste zich naar haar toe en deed zijn handschoen uit en raakte met zijn vingers haar blote huid, hij had al hee llang neit meer iemand aangeraakt met zijn huid en het voelde zo raar aan maar hij stuurde haar rustgevend energie zodat ze rustig werd 'Ik vertel je wel de waarheid maar jij moet rustig worden.' Zei Cassel rustig en wachten af tot Alina wat kalmer werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Age:: 16
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 9:01 am

Hij snoof en keek toen ook nieuwsgierig 'Maar jullie waren altijd gelukkig.' Zei hij zachtjes. Melody toonde een mistroostige glimlach. "Niet altijd..." mijmerde ze haar blik op oneindig terwijl ze aan ver vervlogen tijden dacht. 'Zal ik thee zetten?' vroeg hij zachtjes maar zonder nog naar een antwoord te wachten en liep naar de keuke nwaar hij thee zette en de muffins uitpakte, hij kon zich niet tegen houden maar werkte 1tje naar binnen. Melody volgde hem en keek lichtelijk gemuseerd toen hij een muffin naar binnen werkte. ze ging aan tafel zitten en vouwden haar handen terwijl ze bedachtzaam voor zich uitstaard. "Je vader heef tme ooit laten vergeten dat ik van hem hield...Hij deed het om me te beschermen, hij was uitgehuwelijkt en zijn familie wilde me vangen om mijn veren te kunnen verkopen. Je vader dacht dat het zou helpen door me van mijn gevoelens te ontdoen...maar ze zaten te diep ik zag hem in dromen wist dat hij zou komen als ik in gevaar was. Daarom bracht ik mezelf in gevaar ik werd er gek van ik wist dat ik dingen vergeten was en uiteindelijk konden we het beide niet meer aan..." Begon ze zacht haar blik naar de tafel gericht. "Hij heeft zijn familie voor mij vermoord...voor ons..." Zei ze zacht terwijlz e langzaam van de thee dronk die hij had klaar gemaakt. "Ik weet dat je vader vaak verkeerde keuzes maakt maar hij heeft een goed hart cody onthoud dat..."

alina

Cassel stond op 'Rustig aan! Je bent neit gek maar door de druk die jij had zette jij die stap om van het dak af te springen.' Zei Cassel, Alina schudde haar hoofd, ze werd verward. Ze wist het niet meer, ze wist niet meer waarom ze eraf was gesprongen. Hij haaste zich naar haar toe en deed zijn handschoen uit en raakte met zijn vingers haar blote huid. Ze schrok ze wist niet wat hij van plan was maar ze had niet meer de kracht om zich te verzetten. Langzaamaan werd ze rustiger en keek ze hem vol ontzag aan. waarom deed hij dit? 'Ik vertel je wel de waarheid maar jij moet rustig worden.' Zei Cassel rustig en wachten af tot Alina wat kalmer werd. Ze ging wat rechter zitten, hem nog steeds aankijkend. "Ik...ik beloof het...papa..." zei ze met een zachte stem. haar ogen nog steeds gevuld met tranen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo nov 25, 2012 9:26 am

Cody:
Hij zag van uit zijn ooghoek Zijn moeder achter de tafel zitten en zette de kopjes neer en schonk in, kruidne thee zo als altijd, het liet hem vaak rustig worden en sinds Yoko uit zijn huis was moest hij alles weer zelf doen, hoewel hij har elke dag zag bij zijn 'baan' als masseur maakte hij zich toch zorgen om haar, maar de koning viel haar niet meer vaak lastig en daar was hij blij om. "Je vader heef tme ooit laten vergeten dat ik van hem hield...Hij deed het om me te beschermen, hij was uitgehuwelijkt en zijn familie wilde me vangen om mijn veren te kunnen verkopen. Je vader dacht dat het zou helpen door me van mijn gevoelens te ontdoen...maar ze zaten te diep ik zag hem in dromen wist dat hij zou komen als ik in gevaar was. Daarom bracht ik mezelf in gevaar ik werd er gek van ik wist dat ik dingen vergeten was en uiteindelijk konden we het beide niet meer aan..." Begon ze zacht haar blik naar de tafel gericht. Cody luisterde gespannen "Hij heeft zijn familie voor mij vermoord...voor ons..." Zei ze zacht terwijlz e langzaam van de thee dronk die hij had klaar gemaakt. Dat verwachten Cody eerlijk gezegd ook weer neit, je vermoord je familie niet zomaar, amar goed dat kwam vast door dat hij een engel was? "Ik weet dat je vader vaak verkeerde keuzes maakt maar hij heeft een goed hart cody onthoud dat..." Cody haalde zijn schouders op 'ik weet dat hij en goed hart heeft, dat zag ik vaak genoeg aan zijn aura maar als nog, het waren zware maanden mam.' Zei hij zachtjes en nam een slok van zijn thee.

Cassel:
Ze werd eindelijk rustig en hij hielp haar overeind zodat ze zat en deed snel zijn handschoenen aan. "Ik...ik beloof het...papa..." zei ze met een zachte stem. haar ogen nog steeds gevuld met tranen. Hij trok zijn wenkbrauwen op, zo had hem al lang niet meer genoemd en hij vroeg zich af of hij toch perongeluk wat liefde had bij gedaan bi jhet kalmerend gevoel? 'goed, eehm.' Zei hij terwijl hij nadacht en ging tegen over haar zitten 'Je moet het zo zien, Jou moeder en ik warne nooit beste vrienden, we werkte soms samen om je Melody gelukkig te maken en zo was het oo kde laatste keer geweest, de koning verzamelde allemaal shifter vrouwtjes en omdat Melody erg kostbaar was om haar tranen die een demon rustig konden laten worden werd ze gevangen genomen, we werkte samen om haar te bevrijden en toen vroeg ze mij voor terug, 1 nacht. Het was belachelijk maar ik stemde er mee in zodat ze mij hielp om Mel bevrijden. Melody was helemal stuk en moest een paar dagen slapen om helemaal te herstellen en toen gebeurde het, ik was moe en was helemal vergeten om voorzichtig te doen en je weet zelf wel dat er ee nheel klein kans was dat ze zwanger zou worden...' Cassel legde het heel rustig uit en was helemaal terug in het verleden van hem 'Die dag daarna verhuisden we allemaal naar mijn vaders eiland maar ja hij was gestorven en mijn broers ook dus erfde ik hem, sinds die dag deed Miley afstandelijk tegen ons, ze vertrok altijd heel vroeg en kwam heel laat aan en sloot zich zelf op in haar kamer. Ik was er ook achter gekomen dat Mel Cody verwachten... En toen gebeurde het, Melody beviel van Cody en kort nadat hij geboren was en Melod ysliep kwam jij er aan, ik had Miley gehoord en hielp haar bij jou geboorte, ze wou uit ons huis zo snel mogelijk weg en ik stelde haar mijn huis aan land voor waar jij in bent opgegroeid. Ik had haar voorgesteld om haar te helpen jou op te voede maar zij verbood mij om naar jou toe te komen of naar haar en ik moest me ver houden van jullie...' Zei Cassel rustig en keek naar zijn handschoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Age:: 16
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyma nov 26, 2012 7:36 am

Cody haalde zijn schouders op 'ik weet dat hij en goed hart heeft, dat zag ik vaak genoeg aan zijn aura maar als nog, het waren zware maanden mam.' Zei hij zachtjes en nam een slok van zijn thee. Melody knikte zacht. "Ik weet het lieverd, ik weet het. Het lot heeft je al vaak op de proef gesteld maar uiteindelijk vind ook jij het pad dat voor jouw weggelegd is." Zei ze met haar engelachtige wijsheid. terwijl ze een kleine glimlach probeerde te verhullen. Ja ze had wel gehoord over Lira die steeds vaker om hem heen leek te hangen. "Ik weet dat het deels je vaders schuld is dat je hebt moeten lijden, maar Cody hij kan dingen die gebeurd zijn ook niet meer veranderen je moet proberen je erover heen te zetten hoe moeilijk dat ook lijkt..." Zei ze zacht terwijl ze nog een slok van haar thee nam.

Alina

Toen ze hem papa noemde rok hij een wenkbrauw op, natuurlijk deed hij dat ze had hem namelijk nog nooit zo genoemd. eerst omdat ze niet had geweten dat hij ahar vader was en later omdat ze te kwaad op hem was. 'goed, eehm.' Zei hij terwijl hij nadacht en ging tegen over haar zitten 'Je moet het zo zien, Jou moeder en ik warne nooit beste vrienden, we werkte soms samen om je Melody gelukkig te maken en zo was het oo kde laatste keer geweest, de koning verzamelde allemaal shifter vrouwtjes en omdat Melody erg kostbaar was om haar tranen die een demon rustig konden laten worden werd ze gevangen genomen, we werkte samen om haar te bevrijden en toen vroeg ze mij voor terug, 1 nacht. Het was belachelijk maar ik stemde er mee in zodat ze mij hielp om Mel bevrijden. Melody was helemal stuk en moest een paar dagen slapen om helemaal te herstellen en toen gebeurde het, ik was moe en was helemal vergeten om voorzichtig te doen en je weet zelf wel dat er ee nheel klein kans was dat ze zwanger zou worden...' Cassel legde het heel rustig uit en Alina hing aan zijn lippen. ze wilde het weten ze wilde weten waarom hij haar nooit was komen opzoeken tot ze elkaar voor het eerst officieel ontmoet hadden. 'Die dag daarna verhuisden we allemaal naar mijn vaders eiland maar ja hij was gestorven en mijn broers ook dus erfde ik hem, sinds die dag deed Miley afstandelijk tegen ons, ze vertrok altijd heel vroeg en kwam heel laat aan en sloot zich zelf op in haar kamer. Ik was er ook achter gekomen dat Mel Cody verwachten... En toen gebeurde het, Melody beviel van Cody en kort nadat hij geboren was en Melod ysliep kwam jij er aan, ik had Miley gehoord en hielp haar bij jou geboorte, ze wou uit ons huis zo snel mogelijk weg en ik stelde haar mijn huis aan land voor waar jij in bent opgegroeid. Ik had haar voorgesteld om haar te helpen jou op te voede maar zij verbood mij om naar jou toe te komen of naar haar en ik moest me ver houden van jullie...' Zei Cassel rustig en keek naar zijn handschoenen. Zijn laatste woorden bezorgde Alina een brok in haar keel. Haar moeder had haar belogen ze had altijd gezegd dat haar vader haar niet wilde zien! Maar zij had het hem verboden. Alina schokschouderde voor ze begon te trillen van woede. Ze was emotioneel zo instabiel dat haar emoties zeer snel met haar aan de haal gingen. "Ze heeft gelogen...Mijn moeder heeft altijd gezegd dat mijn vader me niet wilde zien....dat ik niets voor hem was niets anders dan een last waar hij niets mee te maken wilde hebben..." Zei alina terwijl haar betraande ogen hem aankeken. Ze voelde hoe woede zich in haar opstapelen. "Ik wil dat ze me vergeet. Ik wil dat ze vergeet dat ik haar kind ben. " Zei ze terwijl haa rogen naar cassel gericht waren. Haar handen namen de zijne vast. "Zorg dat ze het vergeet" Zei ze smekend maar met nog steeds woede in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptydo nov 29, 2012 6:03 am

Melody knikte zacht. "Ik weet het lieverd, ik weet het. Het lot heeft je al vaak op de proef gesteld maar uiteindelijk vind ook jij het pad dat voor jouw weggelegd is." Zei ze met haar engelachtige wijsheid. terwijl ze een kleine glimlach probeerde te verhullen. Ja ze had wel gehoord over Lira die steeds vaker om hem heen leek te hangen. "Ik weet dat het deels je vaders schuld is dat je hebt moeten lijden, maar Cody hij kan dingen die gebeurd zijn ook niet meer veranderen je moet proberen je erover heen te zetten hoe moeilijk dat ook lijkt..." Zei ze zacht terwijl ze nog een slok van haar thee nam. Cody keek naar zijn moeder, zijn moeder die hem altijd kon overhalen om dignen te doen of niet met haar engelachtige overtuiging. 'Ik zal het proberen mama.' Zei hij zacht voor hij nog een beetje nipte.

Cassel:
Alina schokschouderde voor ze begon te trillen van woede. Ze was emotioneel zo instabiel dat haar emoties zeer snel met haar aan de haal gingen. "Ze heeft gelogen...Mijn moeder heeft altijd gezegd dat mijn vader me niet wilde zien....dat ik niets voor hem was niets anders dan een last waar hij niets mee te maken wilde hebben..." Zei alina terwijl haar betraande ogen hem aankeken. Ze voelde hoe woede zich in haar opstapelen. "Ik wil dat ze me vergeet. Ik wil dat ze vergeet dat ik haar kind ben. " Zei ze terwijl haa rogen naar cassel gericht waren. Haar handen namen de zijne vast. "Zorg dat ze het vergeet" Zei ze smekend maar met nog steeds woede in haar stem. Cassel raakte haar rustig aan, troostend beter gezegd maar toen hij hoorde wat ze zei schudde hij zijn hoofd 'Alina, het is je moeder en ze is een demon, in werk niet met gedachtes, ik werk met emoties en dan nog zal ik niet bij ahar in de buurt komen, ze wil mij niet zien en ik wil haar niet zien, stel je voor dat ik mijn zelfbeheersing verlies...' Zijn stem brak af, hoewel hij sinds een uur ofzo wist dat hij een gesplete personlijkheid had wou hij niet dat Miley het ontdekte want hij wist dat ze van die kant van hem hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
rhine

rhine


Aantal berichten : 76
Gulden : 41
Registratiedatum : 26-10-12

Character sheet
Name:: Rhine Torath
Age:: 6
Creature: Half blood

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptydo nov 29, 2012 6:25 am

Melody was een natuurtalent in mensen overtuigen van het goede. Daarom was ze ook een engel. En bij Cody ging het nog zoveel makkelijker omdat hij de goede aard van een engel in hem had, slechte besluiten maken was gewoonweg onnatuurlijk voor hem. Cody keek naar zijn moeder 'Ik zal het proberen mama.' Zei hij zacht voor hij nog een beetje nipte. Ze was blij heel blij zelfs een glimlach groeide nog breder op haar gezicht voor ze naar hem toe ging om hem te omhelzen en hem tegen zich aan te drukken. 'Dat is mijn lieve kleine jongen" Zei ze met een plaagend grijnsje voor ze een zoen op zijn voorhoofd drukte zoals ze wel vaker had gedaan toen hij jong was.


Alina

Haar vader wilde haar niet helpen,, hij wilde het gewoonweg niet! Dat kon ze niet begrijpen ze snapte het niet. Cassel raakte haar rustig aan, troostend beter gezegd maar toen hij hoorde wat ze zei schudde hij zijn hoofd 'Alina, het is je moeder en ze is een demon, in werk niet met gedachtes, ik werk met emoties en dan nog zal ik niet bij ahar in de buurt komen, ze wil mij niet zien en ik wil haar niet zien, stel je voor dat ik mijn zelfbeheersing verlies...' Zijn stem brak af. Alina keek hem aan haar ogen waren groot en smekend maar ook hard en ijkoud. "U...U kan het wel! het licht in u macht om mensen dingen te laten vergeten! Dat heeft u met die engel ook gedaan!" Riep ze, het was eruit voor ze het wist. Alina draaide haar blik weg eigenlijk had niemand mogen weten dat zij over die info beschikte. Haar moeder had het er ooit in een kwade bui uitgegooid en nu wist ze het. "Het maakt me niet uit als haar iets overkomt! Ze is mijn moeder niet! Ze heeft zich nooit zo gedragen en zal ook nooit een moeder voor me zijn!" Riep ze uit voor haar blik zich in dezijne boorde. "Doe het...doe het voor mij....toon me één keer dat je wel een vader voor me kan zijn" Zei ze met een stem die onnatuurlijk rustig klonk
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptydo nov 29, 2012 9:45 am

Cody zag haar glimlach maar reageerde er niet op, hij had andere zorgen. Ze was blij heel blij zelfs een glimlach groeide nog breder op haar gezicht voor ze naar hem toe ging om hem te omhelzen en hem tegen zich aan te drukken. 'Dat is mijn lieve kleine jongen" Zei ze met een plaagend grijnsje voor ze een zoen op zijn voorhoofd drukte zoals ze wel vaker had gedaan toen hij jong was. Cody werd overspoeld door verschillende herrineringen maar zuchten toen. 'Ik zit diep in de penarie mam...' Zei hij zachtjes en dacht aan Crase die bij Yoko was, wat moest hij doen? Hij hield van Lira en Crase was een kleine ongelukje maar het kind was bijzonder.

Cassel:
Alina keek hem aan haar ogen waren groot en smekend maar ook hard en ijkoud. "U...U kan het wel! het licht in u macht om mensen dingen te laten vergeten! Dat heeft u met die engel ook gedaan!" Riep ze, het was eruit voor ze het wist. Cassel keek verbaasd naar Alina, hoe wist ze het? "Het maakt me niet uit als haar iets overkomt! Ze is mijn moeder niet! Ze heeft zich nooit zo gedragen en zal ook nooit een moeder voor me zijn!" Riep ze uit voor haar blik zich in dezijne boorde. "Doe het...doe het voor mij....toon me één keer dat je wel een vader voor me kan zijn" Zei ze met een stem die onnatuurlijk rustig klonk, Heozo moest die meid zoveel op hem lijken? Hoezo kon ze niet op haar moeder lijken? 'Demonen zijn raar, en misschien liet ze neit zien dat ze van je hield maar toch gaf ze om je, of ben je vergeten hoe ze Drake voor het eerst begroeten toen ze er achter kwam dat hij op haar verliefd was, ze is wreed en niet te vertrouwen maar die vrouw heeft je 9 maanden gebaard, ze heeft je eten gegeven en hoewel ze geen meodergevoels liet zien, houd ze toch van je.' Zei Cassel met een kalme toon die hem nu overviel. 'Vergeet niet dat ze een demon is en ik moeilijker ij haar emotie kan komen dan bij een engel, het was een fout geweest om mijn vr...lieve engel mij laten vergeten, ze probeerde elke keer zelfmoord te plegen...Ohja en daarna kreeg ik jou moeder nog is op mijn hals omdat ik haar zus alles had laten vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Melody

Melody


Aantal berichten : 508
Gulden : 399
Registratiedatum : 18-05-12

Character sheet
Name:: Melody Mac Bloody
Age:: 16
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo dec 02, 2012 3:21 am

Cody werd overspoeld door verschillende herrineringen maar zuchten toen. 'Ik zit diep in de penarie mam...' Zei hij zachtjes. Melody's blik werd vragend en zorgelijk. Wat bedoelde hij? Hoezo zat hij in de problemen? "Hoezo lieverd? Wat heb je gedaan?" Vroeg ze zacht terwijl ze haar handen troostend op zijn brede schouders legde. "Je weet dat je me alles kan vertellen" Zei ze zacht met een flauw glimlachje.

Alina

Cassel keek verbaasd naar Alina, natuurlijk die reactie had ze verwacht het was ook niet echt de bedoeling geweest dat hij hier van wist. 'Demonen zijn raar, en misschien liet ze neit zien dat ze van je hield maar toch gaf ze om je, of ben je vergeten hoe ze Drake voor het eerst begroeten toen ze er achter kwam dat hij op haar verliefd was, ze is wreed en niet te vertrouwen maar die vrouw heeft je 9 maanden gebaard, ze heeft je eten gegeven en hoewel ze geen meodergevoels liet zien, houd ze toch van je.' Alina schudde haar hoofd. "Dat lieg je! Ze houdt niet van me! En de enige reden waarom ze Drake binnenliet was omdat ze me dan zelf niet meer in de gaten moest houden!" Ze begon zich alweer op te jagen, ja Alina's emoties waren echt met haar aan de haal aan het gaan. 'Vergeet niet dat ze een demon is en ik moeilijker ij haar emotie kan komen dan bij een engel, het was een fout geweest om mijn vr...lieve engel mij laten vergeten, ze probeerde elke keer zelfmoord te plegen...Ohja en daarna kreeg ik jou moeder nog is op mijn hals omdat ik haar zus alles had laten vergeten. Maar zijn woorden konden haar niet overtuigen, nee ze hielpen niet. "U kan wel tot haar emoties doordringen! Dat weet ik! Anders had ze nooit een nacht met u gevraagd als beloning." Zei ze terwijl ze hem aankeek. "U moet het doen!" Riep ze terwijl ze trilde van woede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo dec 02, 2012 4:24 am

Cody zag haar zorgelijke blik en voelde zich schudlig dat hij er over begon. "Hoezo lieverd? Wat heb je gedaan?" Vroeg ze zacht terwijl ze haar handen troostend op zijn brede schouders legde. "Je weet dat je me alles kan vertellen" Zei ze zacht met een flauw glimlachje. Cody haalde zijn schouders op 'Het is zo, voor ik Lira leerde kennen kwam ik Yoko tegen, ze bevroor half maar ik heb haar hier heen genomen zodat ze de winter door kon bringen, ze was hier nieuw en toen op een avodn had ik haar verteld over mijn probleem, nouja en zij wou mij vrolijk maken door....' Hij zweeg even en dacht aan die nacht terug 'Nouja, i kwas er eerste tegen maar toen voelde ik de zekerheid, je weet wel zo een zekerheid als god bij je is, ik handelde zonder na te denken. Nouja ze heeft een kleine salon waar ze mensen masseerd en later ging ze daar wonen, ze was net weg toen ik Lira leerde kennen, maar na negen maanden.' Zijn stem brak terwijl hij zijn ogen sloot, hi jvoelde zich radeloos.

Cassel:

Natuurlijk zou Alina hem niet geloven. Alina schudde haar hoofd. "Dat lieg je! Ze houdt niet van me! En de enige reden waarom ze Drake binnenliet was omdat ze me dan zelf niet meer in de gaten moest houden!" Ze begon zich alweer op te jagen, Cassel schudde zijn hoofd. 'Ze houd van je Alina, alleen wou ze nooit moeder worden maar ze heeft wel moeder gevoelens!' Zei hij zo kalm mogelijk. "U kan wel tot haar emoties doordringen! Dat weet ik! Anders had ze nooit een nacht met u gevraagd als beloning." Zei ze terwijl ze hem aankeek. "U moet het doen!" Riep ze terwijl ze trilde van woede. Cassel begon te lachen 'denk je echt dat ik bij je moeder haar emoties aantaste? Ik heb veel meer in em dan je denk.' Zijn laatste worden klonken duister en Cassel verloor de greep van zijn lichaam en alles werd zwart maar ondertussen was zijn adnere kant weer wakker geworden 'JE moeder is een pittige dame.' Zijn stem klonk duisterder en zijn ogen stonden kil.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptywo dec 12, 2012 7:07 am

Cody haalde zijn schouders op 'Het is zo, voor ik Lira leerde kennen kwam ik Yoko tegen, ze bevroor half maar ik heb haar hier heen genomen zodat ze de winter door kon bringen, ze was hier nieuw en toen op een avodn had ik haar verteld over mijn probleem, nouja en zij wou mij vrolijk maken door....' Hij zweeg even. Melody snapte wat hij bedoelde en keek hem met grote, verbaasde en misschien zelfs lichtelijk geschrokken ogen aan. Dat had ze niet gedacht, helemaal niet zelfs. 'Nouja, i kwas er eerste tegen maar toen voelde ik de zekerheid, je weet wel zo een zekerheid als god bij je is, ik handelde zonder na te denken. Nouja ze heeft een kleine salon waar ze mensen masseerd en later ging ze daar wonen, ze was net weg toen ik Lira leerde kennen, maar na negen maanden.' Zijn stem brak terwijl hij zijn ogen sloot. Melody keek hem vol medeleven aan en sloeg haar armen troostend om he heen. "Arme schat toch..." Zei ze zachtjes voor ze zijn hoofd tussen haar handen nam en hem aankeek. "Luister lieverd, ik weet zeker dat alles goed komt, dat je een goede vader zal zijn en dat Lira er wel mee om kan." Zei ze met een flauwe scheve glimlach. Ja ze wist zeker dzt Cody dit aankon, ze had vertrouwen in hem.

alina

Cassel schudde zijn hoofd. 'Ze houd van je Alina, alleen wou ze nooit moeder worden maar ze heeft wel moeder gevoelens!' Zei hij zo kalm mogelijk. Maar Alina wilde niet luisteren,, ze wilde het niet geloven een vrouw die zo door en door slecht was kon ze niet als haar moeder zien. Cassel begon te lachen 'denk je echt dat ik bij je moeder haar emoties aantaste? Ik heb veel meer in em dan je denk.' Zijn laatste worden klonken duister. Ze schrok wel even van de toon die in zijn stem lag. Haar blik werd onderzoekend en wantrouwend. 'JE moeder is een pittige dame.' Zijn stem klonk duisterder en zijn ogen stonden kil. Alina snapte neit waar dat vandaan kwam, wat er ineens met hem aan de hand wa smaar misschien kon ze er gebruik van maken. met haar kleine pezige handen nam ze zijn schouders en keek ze hem doordringend aan, haar hoofd ging dichter naar hetzijne zodat haar felle ondertussen blauwe kattenogen in dezijne boorden. "U móet haar doden." Zei ze op een kille vastberaden toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptywo dec 12, 2012 9:52 am

Cody had haar grote, verbaasde ogen gezien en hij voelde zich zo schuldig! Toen hij zijn verhaal had gedaan keek hij zijn meoder niet aan. Arme schat toch..." Zei ze zachtjes voor ze zijn hoofd tussen haar handen nam en hem aankeek. "Luister lieverd, ik weet zeker dat alles goed komt, dat je een goede vader zal zijn en dat Lira er wel mee om kan." Zei ze met een flauwe scheve glimlach. Kij kdit vond hij fijn, een beetje medelijden, vroeger was hij een echte aandacht vrager van zijn moeder maar toen hij ouder werd wou hij geen aandacht meer, hij wou onzichtbaar zijn, niet zichtbaar voor mensen ogen, daarom beheeerste hij zo goed de kleuren op zijn lichaam. 'Maar het is zo zwaar mam, ik kan het nooit aan om een goede partner voor Lira te zijn en een goede vader voor Crase.' Zei hij zacht en keek haar met zijn puppy blik aan.

Cassel:
dit ging echt fout! Heel fout! En Alina had het duidelijk gemerkt en wat wou hij toch graag zijn dochter beter te hebbe naangepakt toen ze jong was! met haar kleine pezige handen nam ze zijn schouders en keek ze hem doordringend aan, haar hoofd ging dichter naar hetzijne zodat haar felle ondertussen blauwe kattenogen in dezijne boorden. "U móet haar doden." Zei ze op een kille vastberaden toon. De duistere Cassel begon te lachen als of ze iets grappigs had verteld 'Meisje, meisje, meisje. Ik ben blijkbaar een heel slecht vader geweest dat je nauwleijks iets van me weet! Ik doe geen goedkope dingen en een demon vermoorden kost heel veel geld, geen mens heeft de macht om zo iets te betalen behalve de koning maar wat boeit het hem of er een demon midenr is?' Zei Cassel spottend en haalde zijn schouders op 'En trouwens, je moeder is een pittig dame waar je heel leuk mee kunt spelen, soms kan ze zo naive zijn en denken dat ze alles is.' Zei Cassel grijzend en keek haar recht terug met zijn kille bruine ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptydo dec 13, 2012 2:12 am

Melody wist hoe ze haar zoon moest aanpakken, hij was als kind ook altijd al een aandachtzoekertje geweest, een kind dat een knuffel, lieve woorden wilde wanneer hij droevig of van streek was. Een kind dat lof en een glimlach wilde wanneer hij iets goeds deed, en dat had Melody altijd gedaan, ze was nooit boos geweest op haar zoon dat kon ze gewoon niet, ze had hem aktijd verdedigd, beschermd tegen het kwaad. Maar de laatste jaren had ze dat niet gekunnen, had hij zich afgesloten voor haar, voor iedereen die van hem hield. Die periode was zwaar geweest. 'Maar het is zo zwaar mam, ik kan het nooit aan om een goede partner voor Lira te zijn en een goede vader voor Crase.' Zei hij zacht en keek haar met zijn puppy blik aan. Melody keek hem bemoedigend aan en streelde het haar uit zijn gezicht. "Liefste, liefste schat, ik ben er van overtuigd dat je het wel aankan je bent de laatste jaren al zo zelfstandig en moedig geweest. Je zal een geweldige vader en partner zijn. En natuurlijk zijn je vader en ik er altijd om je te helpen." Zei ze met een vriendelijke glimlach.


Alina

Haar vader begon te lachen, het was een walgelijke lach, een verschrikkelijke lach. Ze wist niet wat er met hem aan de hand was maar nu wist ze wel dat ze hem kon overtuigen, hem kon overtuigen iets vreselijks te doen. 'Meisje, meisje, meisje. Ik ben blijkbaar een heel slecht vader geweest dat je nauwleijks iets van me weet! Ik doe geen goedkope dingen en een demon vermoorden kost heel veel geld, geen mens heeft de macht om zo iets te betalen behalve de koning maar wat boeit het hem of er een demon midenr is?' Zei Cassel spottend en haalde zijn schouders op. Alina keek hem sceptisch aan. "Je vergeet vader, dat ik een dief ben en tevens de dochter van een eeuwenoude demoon, geloof me geld is geen probleem." Zei ze met een duistere stem. En trouwens, je moeder is een pittig dame waar je heel leuk mee kunt spelen, soms kan ze zo naïef zijn en denken dat ze alles is.' Zei Cassel grijzend en keek haar recht terug met zijn kille bruine ogen. "Het kan me niet schelen wat je met haar doet of wat je met haar gedaan hebt, zorg gewoon dat ze verdwijnt dat ik haar nooit meer hoef te zien." Zei Alina met brandende ogen en aangescherpte hoektanden. Nee het maakte haar echt niets uit wat hij met haar moeder deed zolang ze maar van dat vreselijke mens verlost was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptydo dec 13, 2012 6:41 am

Zijn moeder wist altijd hoe ze hem moest aanpakken, hoe ze hem moest behandelen en nu ook weer. Melody keek hem bemoedigend aan en streelde het haar uit zijn gezicht. "Liefste, liefste schat, ik ben er van overtuigd dat je het wel aankan je bent de laatste jaren al zo zelfstandig en moedig geweest. Je zal een geweldige vader en partner zijn. En natuurlijk zijn je vader en ik er altijd om je te helpen." Zei ze met een vriendelijke glimlach. Er trok een huivering door hem een terwijl hij aan zijn vader dacht en Cody schudde zijn hoofd, nee hij meost nu niet aan hem denken 'Misschien...Maar het word niet makkelijk en ik kan me niet echt voorstellen hoe ik het voorelkaar moet krijgen, ik wil Lira alles geven mar ik wil Crase niet buiten sluiten, het is zo een lief engeltje en haar lach is betoverend.' Zei Cody zacht maar zijn stem klonk vol prachtige emoties terwijl hij terug dacht aan zijn 2 engeltjes.

Cassel:
Hij was duidelijk niet met zijn hoofd er bij nu en Alina merkte dat. Alina keek hem sceptisch aan. "Je vergeet vader, dat ik een dief ben en tevens de dochter van een eeuwenoude demoon, geloof me geld is geen probleem." Zei ze met een duistere stem. Cassel grinnikte en schudde zijn hoofd en glimlachte duister, nee ze ging hem niet zo makkelijk over halen. "Het kan me niet schelen wat je met haar doet of wat je met haar gedaan hebt, zorg gewoon dat ze verdwijnt dat ik haar nooit meer hoef te zien." Zei Alina met brandende ogen en aangescherpte hoektanden. Nu begon hij weer te lachen 'hoezo zoek je haar dan op als je haar niet wilt zien, ik heb haar neit gezicht en zie haar al ee npaar jaar niet meer,' Zei hij nadat hij was gestopt met lachen en keek haar nog is goed aan en glimlachte duister 'en trouwens, je bent toch wel een echte Sharpe? Dan zou je in staat kunnen zijn je eigen moeder te doden.' Zijn stem was duister en zijn ogen waren donker terwijl hij haar scherp aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyvr dec 14, 2012 4:02 am

Oke over Cassel praten was misschien geen goed plan, Cody was er nog niet klaar voor. 'Misschien...Maar het word niet makkelijk en ik kan me niet echt voorstellen hoe ik het voorelkaar moet krijgen, ik wil Lira alles geven mar ik wil Crase niet buiten sluiten, het is zo een lief engeltje en haar lach is betoverend.' Zei Cody zacht maar zijn stem klonk vol prachtige emoties terwijl hij terug dacht aan zijn 2 engeltjes. Melody kreeg een warme glimlach op haar gezicht en streelde over zijn wang. "Het komt wel goed lieverd, en misschien moet je hen niet scheiden....Lira kan je toch helpen? Jullie kunnen toch leuke dingen doen met zijn 3tjes? En ik neem aan Dat Crase er niet altijd is dus wanneer Crase er niet is kan je leuke dingen doen met Lira alleen." Zei ze met een glimlach. Dat was eht handige aan oudere engelen ze zaten altijd bom vol wijsheid en rede.


alina
Cassel grinnikte en schudde zijn hoofd en glimlachte duister verdorie toch hij was lastiger dan ze had gedacht. vervelende vent dat ie was. 'hoezo zoek je haar dan op als je haar niet wilt zien, ik heb haar neit gezicht en zie haar al ee npaar jaar niet meer,' Zei hij nadat hij was gestopt met lachen en keek haar nog is goed aan en glimlachte duister. Alina blies boos haar wangen op. "Ik zoek haar niet op, ze is mijn moeder Cassel het is onvermijdelijk da tik haar tegen het lijf loop." Zei ze bits. Hij kon haar toch zo kwaad maken. 'en trouwens, je bent toch wel een echte Sharpe? Dan zou je in staat kunnen zijn je eigen moeder te doden.' Zijn stem was duister en zijn ogen waren donker terwijl hij haar scherp aankeek. Alina keek hem aan terwijl ze op haar lip beet, haa rkaak verstrakte. Wat moest ze doen? ze was zelf echt niet in staat om haar te doden. Ze moest een goed excuss vinden. "Ik ga haar niet doden, ik ben niets met mijn gaven tegen haar, jij daar en tegen. En daarbij jij bent de enige die ze dicht genoeg bij laat komen, daar ben ik het bewijs van." Zei ze terwijl ze koppig haar armen kruisten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyza dec 15, 2012 3:31 am

Melody kreeg een warme glimlach op haar gezicht en streelde over zijn wang. "Het komt wel goed lieverd, en misschien moet je hen niet scheiden....Lira kan je toch helpen? Jullie kunnen toch leuke dingen doen met zijn 3tjes? En ik neem aan Dat Crase er niet altijd is dus wanneer Crase er niet is kan je leuke dingen doen met Lira alleen." Zei ze met een glimlach. Cody grinnikte en pakte zijn moeders hand, het was toch echt fijn om een moeder als engel te hebben, ze was wijs en wist wat hij moest doen 'Ik weet zeker dat je hun zult mogen. Lira ken je eigenlijk al een beetje en Crase, tja een schattiger kind kun je neit tegen komen.' Zei hij grijnzend.

Cassel:
Alina blies boos haar wangen op. "Ik zoek haar niet op, ze is mijn moeder Cassel het is onvermijdelijk da tik haar tegen het lijf loop." Zei ze bits. Cassel ahalde zijn schouders op en wachten af hoe ze zou reageren, ze had het duidelijk niet verwacht dat hij dit zou zeggen en ze probeerde nog altijd een uitweg te vinden. . "Ik ga haar niet doden, ik ben niets met mijn gaven tegen haar, jij daar en tegen. En daarbij jij bent de enige die ze dicht genoeg bij laat komen, daar ben ik het bewijs van." Zei ze terwijl ze koppig haar armen kruisten. Cassel grinnikte 'Dat is geen reden, ik heb toch mijn ouders en broers ook vermoord terwijl ik wist dat mijn vader een stuk sterker is dan ik, dus nee lieverd als je zo graag van haar afwilt moet je haar doden.' Zei hij met een duivelse glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyza dec 15, 2012 4:51 am

Cody grinnikte en pakte zijn moeders hand, het was toch echt fijn om een moeder als engel te hebben, ze was wijs en wist wat hij moest doen 'Ik weet zeker dat je hun zult mogen. Lira ken je eigenlijk al een beetje en Crase, tja een schattiger kind kun je neit tegen komen.' Zei hij grijnzend. Melody grinnikte en kneep plagend in zijn wang. "Jij was althans ook heel schattig hoor" Zei ze plagend met een zoet lachje. "Maak je maar geen zorgen Cody, ik ben een engel ik mag 99.9% van de bevolking. " Zei ze met een laatste glimlach. "Maar, jij mijn lieve engeltje moet mij dan wel beloven met je vader te gaan praten" Zei ze terwijl ze haar armen kruistte en een wenkbrauw optrok.


alina


Cassel ahalde zijn schouders op en wachten af hoe ze zou reageren, Alina hoopte dat haar reden goed genoeg was om hem te overtuigen. Cassel grinnikte 'Dat is geen reden, ik heb toch mijn ouders en broers ook vermoord terwijl ik wist dat mijn vader een stuk sterker is dan ik, dus nee lieverd als je zo graag van haar afwilt moet je haar doden.' Zei hij met een duivelse glimlach. Alina mompelde een paar spaanse verwijten voor haar hand in haar bloes dook en ze er een zilvere medaillon met een zwart ingegraveerd doodshoofd uithaalde. Het medaillon was bezet met de meest zeldzame edelstenen. Ze liet het voor hem bungelen voor ze het weer tegen zich aandrukte. "Het oproep medaillon van mijn moeder...Jij krijgt het als je doet wat ik vraag." Zei ze met een kille stem en harde blik, hopend dat nu hij zijn zeldzame beloning had gezien hij wel zou toehappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyza dec 15, 2012 5:23 am

Melody grinnikte en kneep plagend in zijn wang. "Jij was althans ook heel schattig hoor" Zei ze plagend met een zoet lachje. "Maak je maar geen zorgen Cody, ik ben een engel ik mag 99.9% van de bevolking. " Zei ze met een laatste glimlach. "Maar, jij mijn lieve engeltje moet mij dan wel beloven met je vader te gaan praten" Zei ze terwijl ze haar armen kruistte en een wenkbrauw optrok. Cody keek zijn moeder vermoeid aan 'ja mama, ik zal het doen.' Zei hij met zijn jongere stem die hij vroeger had gehad tot zijn pubertijd was begonnen. Hij hield er van om zijn moeder etrug te plagen.

Cassel:
Cassel hoorde een paar spaanse verwijswoorden zijn richting op gaan maar reageerde er niet op tot hij zag dat ze een medailon zag, hij was prachtig en zijn hand ging naar die van hem van Melody, die zag er iets anders uit. Zijn ogen twinkelde als bezetenen. "Het oproep medaillon van mijn moeder...Jij krijgt het als je doet wat ik vraag." Zei ze met een kille stem en harde blik, Casel schudde zijn hoofd 'Als ik haar dood is het medailon waardeloos, de stenen woorden dood normaal en het glans gaat er van af.' Zei hij en keek Alina stra kaan, ze moest nog veel dingen leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo dec 23, 2012 4:53 am

Cody keek zijn moeder vermoeid aan 'ja mama, ik zal het doen.' Zei hij met zijn jongere stem die hij vroeger had gehad tot zijn pubertijd was begonnen. Hij hield er van om zijn moeder etrug te plagen. Melody grinnikte en kneep plagend in zijn wang. "Dat is mijn engeltje" Zei ze trots met een plagende glimlach. "Ik ben zeker dat je bij kerst een prachtig cadeau krijgt omdat je zo'n braaf knulletje bent" Voegde ze er nog lachend aan toe.


alina

hij zag dat ze een medailon zag, hij was prachtig en zijn hand ging naar die van hem van Melody, die zag er iets anders uit. Zijn ogen twinkelde als bezetenen. Casel schudde zijn hoofd 'Als ik haar dood is het medailon waardeloos, de stenen woorden dood normaal en het glans gaat er van af.' Zei hij en keek Alina stra kaan. Alina schudde haar hoofd. "Bij engelen is dat zo ja, omdat hun goedheid samen met de schoonheid sterft, bij demonen ligt het anders, hun medaillon blijft intact." Sprak ze. "Oproep medailonnen van demonen werken anders ze zijn gecompliceerder, men zegt zelfs dat demonen kunnen opgesloten worden in hun eigen medaillon. " Sprak ze met een duister stemmetje. "Dus vader denk je nog eens na over mijn voorstel" Zei ze terwijl ze het medaillon heen en weer slingerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo dec 23, 2012 5:28 am

Melody grinnikte en kneep plagend in zijn wang. "Dat is mijn engeltje" Zei ze trots met een plagende glimlach. "Ik ben zeker dat je bij kerst een prachtig cadeau krijgt omdat je zo'n braaf knulletje bent" Voegde ze er nog lachend aan toe. Cody grijnsde en keek zijn moeder met een grijns aan 'Wat ka nik nog meer krijgen? ik heb alles wat ik wil, een prachtig meisje een mooi kind en laten we niet over mijn schatten beginnen.' Zei hij en zijn ogen glinsterde van plezier, hij hield echt hee lveel van zijn moeder.

Cassel

Alina schudde haar hoofd. "Bij engelen is dat zo ja, omdat hun goedheid samen met de schoonheid sterft, bij demonen ligt het anders, hun medaillon blijft intact." Sprak ze. "Oproep medailonnen van demonen werken anders ze zijn gecompliceerder, men zegt zelfs dat demonen kunnen opgesloten worden in hun eigen medaillon. " Sprak ze met een duister stemmetje. "Dus vader denk je nog eens na over mijn voorstel" Zei ze terwijl ze het medaillon heen en weer slingerde. Cassel kneep zijn ogen samen terwijl hij naar zijn dochter keek 'ik herken duidelijk mijn bloed in jou aderen. Goed ik zal het doen maar weet dat het je duur zal kosten en je moet niet bij me ankomen op schoot als je meoder eenmaal dood is en jij troost zoekt omdat je mama dood is, maar ik wil mijn betaling vooruit hebben.' Zei Cassel met een kalme stem en keek Alina strak aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
lira

lira


Aantal berichten : 534
Gulden : 365
Registratiedatum : 17-07-12

Character sheet
Name:: Lira Moonus (?)
Age:: 17
Creature: Blood Hunter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo dec 23, 2012 5:46 am

Cassel kneep zijn ogen samen terwijl hij naar zijn dochter keek 'ik herken duidelijk mijn bloed in jou aderen. Goed ik zal het doen maar weet dat het je duur zal kosten en je moet niet bij me ankomen op schoot als je meoder eenmaal dood is en jij troost zoekt omdat je mama dood is, maar ik wil mijn betaling vooruit hebben.' Zei Cassel met een kalme stem en keek Alina strak aan. Alina's blik werd ook strak. "Hoe kan ik er zeker van zijn dat je me niet belazert als je het medaillon eenmaal hebt?" Vroeg ze op een kille toon. Nee ze vertrouwde haar vader voor geen haar. Haar hand klemde zich om het medaillon haar blik hield hem scherp in de gaten. Achter hem zweefde een dolk, bestuurd door alina's geest. Voor eht geval hij iets wou proberen.



(geen inspi met mel ^^")
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel


Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe
Age:: 26
Creature: Shape Shifter

Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Emptyzo dec 23, 2012 6:38 am

Alina's blik werd ook strak. "Hoe kan ik er zeker van zijn dat je me niet belazert als je het medaillon eenmaal hebt?" Vroeg ze op een kille toon. Cassel lachte wreed en voelde dat er eits achter he mzweefde 'dan ken je mijn familie's zaak heel slecht want als wij eenmaal betaald zijn maken we ons werk af, je moet meer vertrouwen hebben in je vader!' Zei Cassel scherp en glimlachte haar duivels aan 'ik zou het mes maar laten zaken meiske, maak me niet boos.' Dit keer zei hij het zacht maar wel zo dat ze hem zou kunnen horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Don't (cassel) - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't (cassel)   Don't (cassel) - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't (cassel)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I dont want to hurt you!
» Say hello to your son! -cassel-
» Who are you? (cassel)
» This isn't good! /cassel/
» What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: