Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What did you do to my twin sister?! [Cassel]

Ga naar beneden 
+2
Cassel
Miley
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Miley

Miley

Aantal berichten : 448
Gulden : 365
Registratiedatum : 31-05-12

Character sheet
Name:: Miley Mac Bloody
Creature: Shape Shifter

What did you do to my twin sister?! [Cassel] Empty
BerichtOnderwerp: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptydo jun 14, 2012 7:11 am

Miley was echt pissig nee azed zelfs! Er was iets echt goed mis met Melody ineens beweerde ze dat ze Cassel haatte en haar licht was vele male verminderd! Dit kon maar één ding betekenen! Iemand had met haar geest liggen knoeien en ze had al zo'n vermoedde welke gast daarachter zat! Nu Miley een demoon was had ze een erg kort lontje en ze was zeker niet bang om wat bloed te vergieten met haar zwarte vleugels met de gouden schijn vloog ze door het moeras opzoek naar Cassel Sharpe de jongen die Melody's leven alleen maar meer in gevaar had gebracht door met haar te liggen knoeien! Nu had de duivelse demoon Jake vrij spel zonder Melody's liefde voor Cassel zou hij het heel makkelijk hebben om haar te verleiden en haar in een demoon te veranderen! Miley deed er alles aan om dat te voorkomen maar ze kon de waarheid niet aan Melody zeggen omdat ze dat niet mocht van de duivel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptydo jun 14, 2012 5:36 pm

Cassel was Mager aan het worden en hij was constand met opdrachten bezig, hij had nu 2x keer zoveel opdrachten als normaal, hij liet zich niet meer zien aan zijn familie en Melody de probeerde hij uit zijn gedachten te bannen, over paar maanden zou de casanova familie hier heen komen zodat de trouwerij zou kunnen worden gespeeld. Cassels ogen stonden dof en je zag er geen leven meer in, dit was een marteling om niet in de buurt te zjn van Melody. Hij verlangde naar haar als gek, hij verlangde naar haar zachte huid en haar stem die als van de engelen klonk. Nou goed, Cassel was dus nu bezig met zijn wapens schoon te maken en gif in buisjes te doen, het was geen fijn werd, vandaag zou hij een man moeten doden en daarna zal hij met een vrouw knoeen en zo had hij de hele nacht iets de doen.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptydo jun 14, 2012 6:22 pm

Ze was naar hem opzoek overal waar ze voorbij liep gingen planten dood of verbrandde ze en toen zag ze hem zitten hij was bezig met wapens en gif. Miley zweefde geruisloos naar hem toe haar ogen hadden een rode schijn van woede en ze greep hem bij zijn kraag Miley was best sterk en zeker als ze kwaad was! Ze hief hem boven de grond en ze keek hem recht aan. Wat heb jij in godsnaam met mijn zusje uitgespookt?! Gromde ze kwaad voor ze hem op de grond slingerde. Er hing een zwarte waas rondom haar ze ijsbeerde haar zwarte vleugels tegen haar rug. Ze moest uitkijken uitkijken dat Jce hier niet te snel lucht van zou krijgen. Heb je enig idee wat de gevolgen zijn?! Siste ze kwaad.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 1:35 am

Hij had Miley van af zien ooghoek zien aan komen lopen en ze was blijkbaar boos, haar ogen hadden een rode schjn van woede en ze greep hem bij zijn kraag, Hij keek haar wezenloos aan. Wat heb jij in godsnaam met mijn zusje uitgespookt?! Gromde ze kwaad voor ze hem op de grond slingerde. hij hield haar niet tegen met wat ze deed en ging weer staan '' ik dnek dat je zelf weet wat ik met haar heb gedaan als ik zo een begroetng krijg.'' Zei hij giftig. Heb je enig idee wat de gevolgen zijn?! Siste ze kwaad. Hij bleef haar nog steeds aankjken met zijn ogen die vroeger leven in zich hadden die je nu niet meer in zag ''natuurlijk weet ik wat ik met haar heb gedaan, maar het is beter dan een gebroken hart vind je ook niet?''
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 1:42 am

hij hield haar niet tegen met wat ze deed en ging weer staan '' ik dnek dat je zelf weet wat ik met haar heb gedaan als ik zo een begroetng krijg.'' Zei hij giftig. Ze gromde en ze keek hem vernietigend aan. Maak me niet nog kwader mannetje, ik heb geen moeite met jouw dood. Zei ze dreigend. Hij bleef haar nog steeds aankjken met zijn ogen die vroeger leven in zich hadden die je nu niet meer in zag ''natuurlijk weet ik wat ik met haar heb gedaan, maar het is beter dan een gebroken hart vind je ook niet?'' Ze keek hem aan. Jij stomme,stomme idioot! Je hebt echt geen idee van wat je hebt aangericht! Je mag blij zijn dat híj er nog geen lucht van heeft gekregen! Zei ze kwaad terwijl ze bleef ijsberen dit was echt foute boel. Haar liefde voor jouw was het enige wat hem ervan weerhield haar te pakken te krijgen maar nu....Nu zal ze zelf naar hem toe gaan! Zei ze kwaad. Ze wist wel dat ze in raadsel sprak maar ze kreeg het gewoon niet over haar lippen!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 1:57 am

Ze keek hem aan. Jij stomme,stomme idioot! Je hebt echt geen idee van wat je hebt aangericht! Je mag blij zijn dat híj er nog geen lucht van heeft gekregen! Zei ze kwaad terwijl ze bleef ijsberen dit was echt foute boel. Haar liefde voor jouw was het enige wat hem ervan weerhield haar te pakken te krijgen maar nu....Nu zal ze zelf naar hem toe gaan! Zei ze kwaad. Cassel leek plotseling wakker worden van ee nvreselijke droom en keek haar niet begrijpend aan 'ik ben geen engel Miley, praat is normaal.' Zei hij kalm, hij werd onrustig, dit was niet goed en hij hoopte dat ze niet datgene bedoelde wat hij dacht.
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 2:04 am

Cassel leek plotseling wakker worden van ee nvreselijke droom en keek haar niet begrijpend aan 'ik ben geen engel Miley, praat is normaal.' Zei hij kalm, hij werd onrustig. Miley stond met haar voeten op de grond en ze keek hem recht aan na een zucht begon ze te praten. Kijk het is simpel. Als een demoon een engel kust is die engel verdoemt. Zoals ik zeg maar. En laat het nu net wezen dat er bij Kiba een mannelijke demoon logeerd. Hij is opzoek naar familie van Kiba iets van een belofte ofzo. En hij heeft zijn zinnen op Melody gezet omdat hij Lily niet te pakken krijgt. Ze zuchtte weer. Melody heeft hem steeds op afstand gehouden omdat jij in haar hoofd zat maar nu...Nu is ze verward en naïf en ik kan haar niet waarschuwen ik mag het niet. Zei ze met een zucht en toen keek ze verwijtend naar Cassel. Het is mooi jouw schuld als die smerige demoon haar in zijn tengels krijgt! Siste ze kwaad.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 2:31 am

Miley stond met haar voeten op de grond en ze keek hem recht aan na een zucht begon ze te praten. Kijk het is simpel. Als een demoon een engel kust is die engel verdoemt. Zoals ik zeg maar. En laat het nu net wezen dat er bij Kiba een mannelijke demoon logeerd. Hij is opzoek naar familie van Kiba iets van een belofte ofzo. En hij heeft zijn zinnen op Melody gezet omdat hij Lily niet te pakken krijgt. Ze zuchtte weer. Melody heeft hem steeds op afstand gehouden omdat jij in haar hoofd zat maar nu...Nu is ze verward en naïf en ik kan haar niet waarschuwen ik mag het niet. Zei ze met een zucht en toen keek ze verwijtend naar Cassel. Het is mooi jouw schuld als die smerige demoon haar in zijn tengels krijgt! Siste ze kwaad. Hij nam al het informatie in zich op en knikte toen begrijpend 'ik begrijp jullie probleem maar ik kan haar ook niet beschermen, ze kent mijn katten vorm en even in een andere kat veranderen is niet makkelijke.' Hij begon te ijsberen met zijn handen op zijn rug en probeerde iets te bedenken.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 2:35 am

Hij nam al het informatie in zich op en knikte toen begrijpend 'ik begrijp jullie probleem maar ik kan haar ook niet beschermen, ze kent mijn katten vorm en even in een andere kat veranderen is niet makkelijke.' Hij begon te ijsberen met zijn handen op zijn rug en probeerde iets te bedenken. Haar armen waren gekruist en ze keek hem fronsend aan. Ik wil ook helemaal niet dat jíj haar beschermt we weten alletwee hoe dat de laatste keer is afgelopen! Ik wil gewoon dat je je vloek ongedaan maakt! Maak haar weer normaal! Je had nooit met haar mogen knoeien! Zei ze verwijtend en nog steeds razend. Ik wist wel dat ik het had moeten tegenhouden dat ik je had moeten afmaken voor dat ze jouw in haar hart had kunnen sluiten maaar nee ik had weer vertrouwen, vertrouwen in een dief. Tss ik had beter moeten nadenken Mompelde ze in zichzelf.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 2:44 am

Haar armen waren gekruist en ze keek hem fronsend aan. Ik wil ook helemaal niet dat jíj haar beschermt we weten alletwee hoe dat de laatste keer is afgelopen! Ik wil gewoon dat je je vloek ongedaan maakt! Maak haar weer normaal! Je had nooit met haar mogen knoeien! Zei ze verwijtend en nog steeds razend. Ik wist wel dat ik het had moeten tegenhouden dat ik je had moeten afmaken voor dat ze jouw in haar hart had kunnen sluiten maaar nee ik had weer vertrouwen, vertrouwen in een dief. Tss ik had beter moeten nadenken Mompelde ze in zichzelf. Hij stopte met ijsberen 'ik kan de vloek niet ongedaan maken, Ik kan het wel bedoel i kmaar ik doe het neit, als ze weer normaal word, herinnerd ze zich dat ik ga trouwen voor mijn familie en dan...' hij wou niets eens denken wat er zou gebeuren, vorige keer was het vreselijk.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 2:51 am

Hij stopte met ijsberen 'ik kan de vloek niet ongedaan maken, Ik kan het wel bedoel i kmaar ik doe het neit, als ze weer normaal word, herinnerd ze zich dat ik ga trouwen voor mijn familie en dan...' Ze spitste haar oren en ze trok een wenkbrauw op. Dat nieuwtje had ze nog niet gehoord ze ging recht voor hem staan de donkere mist likte aan zijn hielen. Zo...zo dus je hebt haar hart gebroken hè? En jij dacht ik los het even op door haar te hersenspoelen?! Wat ben jij laf! Gromde ze terwijl ze van hem wegdraaide haar Vleugels veroorzaakte windvlagen. Ik kan niet eens naar je kijken! Ik dacht dat Jake walgelijk was maar jij jij bent nog vele male erger dan een demoon! Beet ze hem toe. Ze kreeg een grijns op haar gezicht en ze liet hem een beeld zien één van haar meest duistere ilusieis. Een ilusie van de hel waar Melody rondwankelde haar ogen waren helemaal wit en ze was bont en blauw. Haar vleugels zwart haar ogen dof en op de plaats waar haar hart hoorde te zitten zat een gapend gat. Ze keek naar Cassel maar wanneer ze haar mond opendeed kwam er alleen een afgrijselijk geluid uit en toen was het beeld weg. Ze stond nog steeds met haar rug naar hem toe. Leuk vooruitzicht hè? En zo heb je nog een stel mogelijkheden maaar haar hart verliest ze dat staat vast... Zei ze rustig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:00 am

ze ging recht voor hem staan de donkere mist likte aan zijn hielen. Zo...zo dus je hebt haar hart gebroken hè? En jij dacht ik los het even op door haar te hersenspoelen?! Wat ben jij laf! Gromde ze terwijl ze van hem wegdraaide haar Vleugels veroorzaakte windvlagen. Ik kan niet eens naar je kijken! Ik dacht dat Jake walgelijk was maar jij jij bent nog vele male erger dan een demoon! Beet ze hem toe. Hij slikte 'hoor eens ik had haar nog zo gewaarschuwd dat ze niet met mij meost omgaan, ik probeerde bij haar weg te blijven maar als ik er niet in de buurt ben probeerde ze zich steeds in gevaar te bregen.' Zei hij boos. Plotseling zag hij iets afschuwelijks. de hel waar Melody rondwankelde haar ogen waren helemaal wit en ze was bont en blauw. Haar vleugels zwart haar ogen dof en op de plaats waar haar hart hoorde te zitten zat een gapend gat. Ze keek naar Cassel maar wanneer ze haar mond opendeed kwam er alleen een afgrijselijk geluid uit en toen was het beeld weg. hij zette een paar stappen achteruit en slikte Leuk vooruitzicht hè? En zo heb je nog een stel mogelijkheden maaar haar hart verliest ze dat staat vast... Zei ze rustig. Hij keek naar haar rug. 'Ik wou het haar heus niet aandoen, ik wou dat ze gewoon kon leven en iemand vinden waar ze gelukkig mee kon zijn.' Zei hij zachtjes en leunde tegen een boom, hij had al dagen niet gegeten en voelde nu pas hoe duizelig hij was.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:07 am

Hij slikte 'hoor eens ik had haar nog zo gewaarschuwd dat ze niet met mij meost omgaan, ik probeerde bij haar weg te blijven maar als ik er niet in de buurt ben probeerde ze zich steeds in gevaar te bregen.' Zei hij boos. Ze keek hem niet aan dat klonk wel als iets wat Melody zou doen. Hij keek naar haar rug. 'Ik wou het haar heus niet aandoen, ik wou dat ze gewoon kon leven en iemand vinden waar ze gelukkig mee kon zijn.' Zei hij zachtjes en leunde tegen een boom. Ze zuchtte en ze draaide zich om ze zag hoe belabberd hij eruit zag en ze ging voor hem staan mist verzamelde zch op haar hand en een mooie rode appel was te zien. Hier eet anders heb ik helemaal niets aan je. Zei ze met een zucht. Waarschijnlijk had hij het gedaan om goed te doen maar toch ze bleef kwaad. Hou je van haar? Die bruid bedoel ik. Vroeg ze terwijl ze over haar slapen wreef.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:14 am

Ze zuchtte en ze draaide zich om ze zag hoe belabberd hij eruit zag en ze ging voor hem staan mist verzamelde zch op haar hand en een mooie rode appel was te zien. Hier eet anders heb ik helemaal niets aan je. Zei ze met een zucht. hij pakte het appel en begon te eten. Het deed goed na een lange tijd niks gegeten te hebben. Waarschijnlijk had hij het gedaan om goed te doen maar toch ze bleef kwaad. Hou je van haar? Die bruid bedoel ik. Vroeg ze terwijl ze over haar slapen wreef. Hij schudde zijn hoofd 'Natuurlijk niet, maar het moet, onze families willen al heel lang vereend worden en dit is de perfecte kans.' Zei hij zachtjes
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:21 am

hij pakte het appel en begon te eten. Ze knikte goedkeurend. Hij schudde zijn hoofd 'Natuurlijk niet, maar het moet, onze families willen al heel lang vereend worden en dit is de perfecte kans.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en toen schoot ze in haar lach het was een spottende versie van Melody's lach. Wat ben jij zielig zeg! Doe je altijd meteen wat je gevraagd wordt? Moederskindje! Riep ze uit met haar verwijtende spottende lach. Dat Melody ooit voor zo'n schatelvot is kunnen vallen begrijp ik dus echt niet! Zei ze ze rolde over de grond van het lachen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:29 am

Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en toen schoot ze in haar lach het was een spottende versie van Melody's lach. Wat ben jij zielig zeg! Doe je altijd meteen wat je gevraagd wordt? Moederskindje! Riep ze uit met haar verwijtende spottende lach. Hij keek haar boos aan 'Natuurlijk niet maar met zo iets mag ik niet tegen spreken, je kent me ouders niet.' Zijn ogen werden zwart. Dat Melody ooit voor zo'n schatelvot is kunnen vallen begrijp ik dus echt niet! Zei ze ze rolde over de grond van het lachen. Hij keek haar woedend aan, 'En i ksnap niet hoe jullie familie kunnen zijn, Melody is echt een heel stuk leuker.' zei hij boos.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:36 am

Hij keek haar boos aan 'Natuurlijk niet maar met zo iets mag ik niet tegen spreken, je kent me ouders niet.' Zijn ogen werden zwart. Ze bleef lachen. Ach ja iedereen zijn eigen mening.....watje. Zei ze er nog vlug achteraan. Hij keek haar woedend aan, 'En i ksnap niet hoe jullie familie kunnen zijn, Melody is echt een heel stuk leuker.' zei hij boos. Ze ging rechter zitten door gewoon even haar vleugels te bewegen haar lach was meteeen verdwenen haar ogen tot spleetjes gevormd en haar mond in een streep. Mischien is ze aardiger maar ik ben slimmer ik herken een kwal als ik er één zie. Zei ze terwijl ze naar hem keek op kwal had ze een nadruk gelegd zodat hij wist dat ze hem bedoelde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:48 am

Ach ja iedereen zijn eigen mening.....watje. Zei ze er nog vlug achteraan. Hij snoof, 'Zal leuk zijn als ze jou tegen komen.' Hij dacht an Melody toen ze zijn familie tegen kwam. Ze ging rechter zitten door gewoon even haar vleugels te bewegen haar lach was meteeen verdwenen haar ogen tot spleetjes gevormd en haar mond in een streep. Mischien is ze aardiger maar ik ben slimmer ik herken een kwal als ik er één zie. Zei ze terwijl ze naar hem keek, Hij bleef haar strak aankijken 'Weetje, Melody heeft tenminste iets leuks i nzich, dat jou hart half verrot is.' Zei hij boos.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:53 am

Hij snoof, 'Zal leuk zijn als ze jou tegen komen.' Ze gromde. Kom maar op mannetje... Zei ze met opeengeklemde kaken. Hij bleef haar strak aankijken 'Weetje, Melody heeft tenminste iets leuks i nzich, dat jou hart half verrot is.' Zei hij boos. Ze grijnsde. Maar voor hoe lang zal dat nog duren hè meneer sharpe? Voor hoe lang zal mijn zusje nog dat lieve onschuldige naïve ding zijn? Toen hij zei dat haar hart half verrot was moest ze grijnzen maar het was geen blije grijns het was een trieste grijns. Welk hart? Vroeg ze terwijl ze haar bloes wat naar beneden deed zodat hij het litteken kon zien. Ze nam zijn hand en legde die op haar borst maar er was niets te horen geen ene klop. Suprise suprise ik ben letterlijk harteloos jochie! Gromde ze. Een gevolg van een engel die een demoon werd hun hart was te puur dus moest verwijderd worden.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 3:57 am

Ze grijnsde. Maar voor hoe lang zal dat nog duren hè meneer sharpe? Voor hoe lang zal mijn zusje nog dat lieve onschuldige naïve ding zijn? Toen hij zei dat haar hart half verrot was moest ze grijnzen maar het was geen blije grijns het was een trieste grijns. Welk hart? Vroeg ze terwijl ze haar bloes wat naar beneden deed zodat hij het litteken kon zien. Ze nam zijn hand en legde die op haar borst maar er was niets te horen geen ene klop. Suprise suprise ik ben letterlijk harteloos jochie! Gromde ze. Hij schrok 'Dus het is waar hé, demonnen kunnen geen liefde hebben, dat verklaard veel.' Hij lachte en ontblote zijn tanden 'en dan zeg ji jdat ik harteloos ben.' Hij schudde zijn hoofd.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 4:04 am

Hij schrok 'Dus het is waar hé, demonnen kunnen geen liefde hebben, dat verklaard veel.' Hij lachte en ontblote zijn tanden 'en dan zeg ji jdat ik harteloos ben.' Hij schudde zijn hoofd. Ook een kleine lach verscheen op haar gezicht. Ja en ik heb het recht om je zo te noemen. Mijn hart werd van me afgenomen jij gooit het weg. Zei ze met haar neus in de lucht. Waarom denk je dat ik zo kwaad op je ben? Jij hebt hetgene waar ik naar verlang en je laat het zomaar wegrotten. Laat de keuze die je leven bepaalt niet door je ouders bepalen Cassel! Laat je leiden door jezelf hoe moeilijk dat ook is Zei ze kalm soms kon ze wijs zijn maar het werd iedere dag moeilijker door het kwaad dat zich in haar opbouwde. Ze keek hem aan en ze legde haar hand op zijn hart ze luisterde naar zijn hatslag ze voelde het en er rolde een traan over haar wang.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 6:00 am

Ook een kleine lach verscheen op haar gezicht. Ja en ik heb het recht om je zo te noemen. Mijn hart werd van me afgenomen jij gooit het weg. Zei ze met haar neus in de lucht. Waarom denk je dat ik zo kwaad op je ben? Jij hebt hetgene waar ik naar verlang en je laat het zomaar wegrotten. Laat de keuze die je leven bepaalt niet door je ouders bepalen Cassel! Laat je leiden door jezelf hoe moeilijk dat ook is Zei ze kalm, Hij schudde zijn hoofd en keek haar aan. Hij snoof 'Maak mij dan eerder dood, mijn ouders tegen spreken is onmogelijk.' toen rinkelde er ee nbelletje bij Cassel 'Het is eigenlijk nog zo ee nslecht idee niet, Dood me Miley, als jij mij niet dood, dood Jake mij bij het gevecht en dat wil ik niet, En anders word ik gedood door Melody maar als ik gedood word worden de vloeken die niet zo lang geleden opgelegd word weggehaald en als Melody weer wakker word en mij dood ziet zou het een ramp zijn, jij bent de perfecte keuzen, als jij mij dood en mij tot as verbrand kan je aan Melody vertellen dat ik tijdens een brand ben omgekomen of zo iets.' Zei hij smekend.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 7:19 am

Hij schudde zijn hoofd en keek haar aan. Hij snoof 'Maak mij dan eerder dood, mijn ouders tegen spreken is onmogelijk.' toen rinkelde er ee nbelletje bij Cassel 'Het is eigenlijk nog zo ee nslecht idee niet, Dood me Miley, als jij mij niet dood, dood Jake mij bij het gevecht en dat wil ik niet, En anders word ik gedood door Melody maar als ik gedood word worden de vloeken die niet zo lang geleden opgelegd word weggehaald en als Melody weer wakker word en mij dood ziet zou het een ramp zijn, jij bent de perfecte keuzen, als jij mij dood en mij tot as verbrand kan je aan Melody vertellen dat ik tijdens een brand ben omgekomen of zo iets.' Zei hij smekend. Ze keek hem aan en ze ging wat achteruit. Wow wow ik ga jouw dus echt niet doden! Dat kan de hele balans in de war brengen nee nee ik ga me er mooi niet mee bemoeien jongen!Zei ze streng Als je dood wilt ga je het maar aan een engel smeken en de enige engel in deze buurt is.... Ze deed alsof ze nadacht en ze grinnikte. Mannen waren zo idioot.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 10:45 pm

Ze keek hem aan en ze ging wat achteruit. Wow wow ik ga jouw dus echt niet doden! Dat kan de hele balans in de war brengen nee nee ik ga me er mooi niet mee bemoeien jongen!Zei ze streng Als je dood wilt ga je het maar aan een engel smeken en de enige engel in deze buurt is.... Ze deed alsof ze nadacht en ze grinnikte. Hij gromde en keek toen haar smekend aan 'Doe het alsjeblieft voor je zus, bevrijd mij van de wereld en dan is zij weer de oude, dat beloof ik jou, help mij. Ik heb je hulp nodig, ik wil met me hele leven eindigen, dit is geen leven maar een vloek.' Zei hij smekend, hij zette hele zielige katten oogjes op. Dit was voor het eerste keer dat een Sharpe aan iemand buiten zijn familie iets smeekte.
Miley

Miley

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Emptyvr jun 15, 2012 11:07 pm

Hij gromde en keek toen haar smekend aan 'Doe het alsjeblieft voor je zus, bevrijd mij van de wereld en dan is zij weer de oude, dat beloof ik jou, help mij. Ik heb je hulp nodig, ik wil met me hele leven eindigen, dit is geen leven maar een vloek.' Zei hij smekend, hij zette hele zielige katten oogjes op. Ze keek hem aan en ze rechtte haar rug ze was imuum voor die kattenoogjes. Ik ga je niet helpen Cassel Sharpe! Je hebt je eigen leven uitgestippeld en vervloekt. De dood is niet de oplossing niet deze keer.... Zei ze bedachtzaam. Ze nam zijn hoofd even tussen haar handen. En denk je nu echt dat je Melody zal helpen met je dood? Dan is je vloek weg....En dan weet ze wat ik gedaan heb...Ik ga je niet doden dat doe ik haar niet aan! Sterker nog ik ga zorgen dat je in leven blijft! Dat word jouw straf! Zei ze dreigend. Ze was een demoon die vervulde geen wensen ze vervloekte mensen. Ze sprak een bezwering over hem uit iedere keer als hij in de buurt van gevaar was zou ze geallarmeerd worden. Zo meneer Sharpe geniet van u lange leven... Zei ze terwijl ze zich omdraaide.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What did you do to my twin sister?! [Cassel]   What did you do to my twin sister?! [Cassel] Empty

What did you do to my twin sister?! [Cassel]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 12Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who are you? (cassel)
» Hello Sister? [NOX]
» Sneaky problems for my sister
» Say hello to your son! -cassel-
» Don't (cassel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum