Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

What have I done?!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Robin
Leader
Robin

Aantal berichten : 522
Gulden : 249
Registratiedatum : 17-03-12

Character sheet
Name:: Robin Hood
Creature: Half blood

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 8:21 am

Voorzichtig sloop Robin door het bos terwijl hij goed uitkeek naar een of ander gevaar. Dit keer heeft hij storm bij zijn huisje laten staan ook al was hij helemaal tegen. Hij moest wat vlees hebben voor zijn voorraad vlees. Hij had zijn moderne boog bij zich,, de andere boog die Widow had gemaakt heeft hij goed opgeborgen in een glazen kast, hij wou die zeker neit gaan gebruiken, niet dat hij haar niet respecteerde ofzo, hij was veel te zeldzaam om hem te gebruiken. Een konijn zat aan wat blaadjes te knabbelen. Robin apkte met gemak zijn boog, trok zijn pees naar achter. keek snel of er wind was en liet toen zijn pees los waar een pijl los schoot en recht in het hart van die konijn boorde. Met gemak liep hij er heen en pakte die konijn vast. Het was een dikke konijn dus zou er vandaag zeker soep zijn uit konijn stukken. Hij stond recht op en wou terug lopen naar huis toen hij iemand van uit zijn ooghoeken zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alina

Alina

Aantal berichten : 686
Gulden : 206
Registratiedatum : 26-03-12

Character sheet
Name:: Alina sharpe
Creature: Shape Shifter

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 8:42 am

Mistake was even weg bij haar huisje ze wilde wat blood hunters koud maken die misselijkmakende wezens verdiende niet beter. Mistake rook er al eentje en toen zag ze hem staan het was een jonge man en hij gebruikte dus bogen. Ze sprintte naar hem toe en stind nu voor zijn neus. Ze gromde naar hem. Haar wild in een vlecht haar wondes zichtbaar en haar ribben ook een beetje. Ze zag eruit als een skelet. Dat hadden blood hunters met haar gedaan haarl aten vechten en haar praktisch uitgehongerd. Ze keek met een kwade blik naar de blood hunter voor haar maar ze zei geen woord.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 8:49 am

Hij keek naar de blonde meisje die voor hem stond te grommen, hij bekeek haar goed. Ze zou prachtig uit zien als ze genoeg te eten kreeg en goed verzorgd zal zijn om dat ze heel wat wonden had. 'Dag jonge lady kan ik je helpen.' vroeg hij rustig en glimlachte scheef. Hij was gewend iedereen te helpen als het moest ook al ging het om geld het maakte niet uit, zo lang de mens maar gelukkig zou worden, hij keek nog steeds af wachtend aan en probeerde kalm uit te zien, hij had geen zin in geruzie en hij kon wel zien dat dit meisje een shape shifter was 'Als ik je niet moet helpen mag ik er dan door?' vroeg hij beleefd en keek om zich heen terwijl hij bedacht wat voor groente hij nodig zal hebben voor de soep.
Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 9:04 am

'Dag jonge lady kan ik je helpen.' vroeg hij rustig en glimlachte scheef. Mistake spande al haar spieren op en gromde nog harder. Ze wilde zijn hulp niet ze wilde zijn hoofd doorboord met haar hoorn. 'Als ik je niet moet helpen mag ik er dan door?' vroeg hij beleefd en keek om zich heen. Mistake vloog naar hem toe en duwde hem met een paar stoten omver ze ging boven hem hangen en zei voor het eerst iets. Stomme blood hunter hou je mond! Jouw soort heeft mij al genoeg "geholpen". Ze ijsbeerde een beetje en dacht na over wat ze nu zou doen. Ze ging hem doden dat was zeker maar zou ze een stukje vlees meenemen voor Dregoe?
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 9:11 am

Mistake vloog naar hem toe en duwde hem met een paar stoten omver ze ging boven hem hangen en zei voor het eerst iets. Stomme blood hunter hou je mond! Jouw soort heeft mij al genoeg "geholpen". Ze ijsbeerde En robin kroop overeind 'Wat is er met jou loos?!' riep hij boos en klopte zijn broek af 'Ik heb jou helemaal niks gedaan dus wat meot je van me.' riep hij nog steeds boos en keek naar de meisje. Hoezo gaf iedereen hem de schuld wat de andere hun hebben aangedaan.
Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 9:24 am

robin kroop overeind 'Wat is er met jou loos?!' riep hij boos en klopte zijn broek af 'Ik heb jou helemaal niks gedaan dus wat meot je van me.' riep hij nog steeds boos en keek naar de meisje. Mistake draaide zich naar hem om en gromde kwaad. " Wat is er loos met mij?! Wat is er loos met jouw soort zul je bedoelen! Ik ben niet degene die onschuldige kinderen opsluit en hen laat vechten en uithongeren! Riep ze kwaad. Ze zakte weer even door haar rechter knie. En ik wil jouw! Doerspiest en in stukjes zodat dregoe je restjes op kan eten! Zei ze terwijl ze ineen dook en nog harder gromde.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyza maa 31, 2012 11:38 pm

Mistake draaide zich naar hem om en gromde kwaad. " Wat is er loos met mij?! Wat is er loos met jouw soort zul je bedoelen! Ik ben niet degene die onschuldige kinderen opsluit en hen laat vechten en uithongeren! Riep ze kwaad. Ze zakte weer even door haar rechter knie. En ik wil jouw! Doerspiest en in stukjes zodat dregoe je restjes op kan eten! Zei ze terwijl ze ineen dook en nog harder gromde. hij keek boos naar het meisje, kijk daar kreeg je het weer, iedereen gaf hem de schuld wat zijn broeders hun hadden aan gedaan 'Ohja ga maar een gewone jonge de schuld geven zo kan ik ook spelen dame.' HIj probeerde rustig te blijven 'Hoor is ik wou nei teens een blood hunter worden, maar ik moest het van mijn vader dus ik doe niet mee wanneer mijn soort gaat jagen op jullie dorpen, zoek iemand anders om je woeden daar te rusten.' Hij pakte zijn konijn en wou doorlopen . hie had hij echt geen zin in.
Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 12:13 am

hij keek boos naar het meisje, 'Ohja ga maar een gewone jonge de schuld geven zo kan ik ook spelen dame.' HIj probeerde rustig te blijven 'Hoor is ik wou nei teens een blood hunter worden, maar ik moest het van mijn vader dus ik doe niet mee wanneer mijn soort gaat jagen op jullie dorpen, zoek iemand anders om je woeden daar te rusten.' Hij pakte zijn konijn en wou doorlopen . Ze liep voor hem in en duwde hem naar achteren. "Dat maakt me niet uit! Ik ga je toch doden Dregoe wilt geen ongedierte in zijn bos en ik ook niet!" Ze gromde en nam zijn konijn af met een snelle beweging ze smeet het beest de lucht in en er vlogen direct eeen paar verwilderde vogel shapeshifters op af die het in stukken scheurden en het op aten. Mistake vloog op Robin af en gooide hem de lucht in. Dan racete ze op een boom en met een flinke trap liet ze hem op de grond vallen. Ze stond voor hem ineengedoken klaar voor een volgende aanval.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 12:38 am

Ze liep voor hem in en duwde hem naar achteren. "Dat maakt me niet uit! Ik ga je toch doden Dregoe wilt geen ongedierte in zijn bos en ik ook niet!" Ze gromde en nam zijn konijn af met een snelle beweging ze smeet het beest de lucht in en er vlogen direct eeen paar verwilderde vogel shapeshifters op af die het in stukken scheurden en het op aten. Mistake vloog op Robin af en gooide hem de lucht in. Dan racete ze op een boom en met een flinke trap liet ze hem op de grond vallen. Ze stond voor hem ineengedoken klaar voor een volgende aanval. Hij stodn weer op en keek niet snappend 'Wat nou weer ongedierte, ik heb hier me hele leven gewoond dus zeur niet. EN ik heb nog nooit een shape shifter gedood als je dat interressant vind.' Hij keek haar uitdagend aan.
Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 1:20 am

Hij stodn weer op en keek niet snappend 'Wat nou weer ongedierte, ik heb hier me hele leven gewoond dus zeur niet. EN ik heb nog nooit een shape shifter gedood als je dat interressant vind.' Hij keek haar uitdagend aan. Ze gromde nog harder en nam hem bij zijn kraag. "Ik had ook nog nooit iemand gedood! Ik was een kind een klein onschuldig kind maar toch vonden mijn ouders, die blood hunters zijn het goed om mij in de arena optesluiten!" Dacht hij nu echt dat ze medelijden met hem zou rijgen? "Trouwens je mag blij zijn dat ik je gevonden heb en niet Dregoe! Hij is nogal pissig op jullie soort en hij houd ervan om jullie traag en pijnlijk te doden ik zal het snel doen!" Ze gromde naar hem en veranderde i een eenhoorn. Helemaal zwart en mager.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 1:34 am

Ze gromde nog harder en nam hem bij zijn kraag. "Ik had ook nog nooit iemand gedood! Ik was een kind een klein onschuldig kind maar toch vonden mijn ouders, die blood hunters zijn het goed om mij in de arena optesluiten!" Dacht hij nu echt dat ze medelijden met hem zou krijgen? "Trouwens je mag blij zijn dat ik je gevonden heb en niet Dregoe! Hij is nogal pissig op jullie soort en hij houd ervan om jullie traag en pijnlijk te doden ik zal het snel doen!" Ze gromde naar hem en veranderde i een eenhoorn. Helemaal zwart en mager. hij keek naar de eenhoorn. Ze zou prahctig zijn als ze wat meer eten zou krijgen en goed verzorgd zou ze nog mooier zijn. 'Ach wat kan mij het schelen hoe ik word gedood maar weet als je mij dood dood je ook andere shape shifters.' Zei hij dreigend en keek net zo.
Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 1:43 am

'Ach wat kan mij het schelen hoe ik word gedood maar weet als je mij dood dood je ook andere shape shifters.' Zei hij dreigend en keek net zo. Mistake dacht even na en ijsbeerde even. Dat was vervelend zeg. Maar dat moest ze er dan maar bij nemen. "Ja verschuil je maar achter onze soort! Hoe zielig kan een man zijn! " Ze schraapte met haar voorpoot op de grond en begon op hem af te rennen. Haar hoorn maakte een vleeswond op zijn arm. Ze draaide zich om en hinnikte. "Dan zorg ik dat je net niet dood bent! Je zal gewoon je ledematen niet meer kunnen gebruiken als ik klaar met je bn! Mistake rende nog eens op hem af en dit keer gaf ze hem een schram op zijn been.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 1:57 am

De meisje begon te ijsberen "Ja verschuil je maar achter onze soort! Hoe zielig kan een man zijn! " Ze schraapte met haar voorpoot op de grond en begon op hem af te rennen. Haar hoorn maakte een vleeswond op zijn arm.Hij schreeuwde het uit van pijn. Ze draaide zich om en hinnikte. "Dan zorg ik dat je net niet dood bent! Je zal gewoon je ledematen niet meer kunnen gebruiken als ik klaar met je bn! Mistake rende nog eens op hem af en dit keer gaf ze hem een schram op zijn been. Hij probeerde haar nog te ontwijken maar die eenhoorn was veel te snel 'zo dus je wil liever een blood hunter doden en dan nog 3 andere shape shifters meteen? Zal dregoe leuk vinden.' terwijl hij dat zei ontweek hij die hoorn

Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 2:06 am

Zijn geschreeuw klonk als muziek in haar oren. En zijn ontwijkpogingen waren hilarisch. 'zo dus je wil liever een blood hunter doden en dan nog 3 andere shape shifters meteen? Zal dregoe leuk vinden.' terwijl hij dat zei ontweek hij die hoorn. Mistake gromde maar ze kwam tegen een boom terecht haar hoorn zat vast en ze vloekte. Ze veranderde weer van vorm en liep op hem af. "Zoals ik al zei ik ga je niet doden ik ga je gewoon lam slaan! Dan lijk je op een kamerplant! Hahaha! Of beter ik sluit je gewoon op en ik zorg dat je blijft leven, net blijft leven!" Ze liep op hem af en met een trap op zijn rug ging ze op hem zitten. "Eens kijken of jij het leuk vind om opgesloten te zitten!" Ze spugde in zijn gezicht ze walgde echt van hem.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 2:13 am

Mistake gromde maar ze kwam tegen een boom terecht haar hoorn zat vast en ze vloekte. Ze veranderde weer van vorm en liep op hem af. "Zoals ik al zei ik ga je niet doden ik ga je gewoon lam slaan! Dan lijk je op een kamerplant! Hahaha! Of beter ik sluit je gewoon op en ik zorg dat je blijft leven, net blijft leven!" Ze liep op hem af en met een trap op zijn rug ging ze op hem zitten. "Eens kijken of jij het leuk vind om opgesloten te zitten!" Ze spugde in zijn gezicht ze walgde echt van hem. Hij maakte zijn gezicht schoon en haalde het meisje van zijn rug af door haar onder uit te halen 'Nou bedankt mar ik heb al genoeg vast gezeten om te weten hoe dat is.' Zei hij op een walgende toon .

Alina

Alina

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 2:19 am

Hij maakte zijn gezicht schoon en haalde het meisje van zijn rug af door haar onder uit te halen 'Nou bedankt mar ik heb al genoeg vast gezeten om te weten hoe dat is.' Zei hij op een walgende toon . Mistake begon haast te schuimbekken. Ze gooide hem weer van haar af en liep 100 meter verder. Ze veranderde weer in een eenhoorn en stormde op hem af met haar hoorn naar zijn maag gericht. De hoorn zou zijn maag doorboren. Maar toen ze hem bijna had werd ze door iets gegrepen en tegen een boom aangeslingerd ze zag iets met wit haar en toen verloor ze haar bewustzijn.
Widow

Widow

Aantal berichten : 407
Gulden : 88
Registratiedatum : 20-03-12

Character sheet
Name:: Widow

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 2:29 am

Widow was ng steeds opzoek naar Dregoe toen ze plots een gil hoorde. Het was de gil van een man en ze kende de stem. Ze rende er naartoe en zag hoe Robin aangevallen werd door een zwarte magere eenhoorn. Widow kookte zo'n beetje van woedde en toen de eenhoorn op Robin afstormde om zijn maag te doorboren liet ze de eenhoorn zweven en knalde ze haar tegen een boom aan de eenhoorn bleef liggen ze moest waarschijnlijk bewusteloos zijn. Widow huppelde op Robin af en gaf hem een zoen op zijn wang. "Wat had ik nu gezegd over domme dingen doen?!" Zei ze met een nep strenge stem. ze keek ongerust naar zijn wondes. "Heeft je vader je nooit geleerd uit de buurt van scherpe voorwerpen te blijven?"
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 2:38 am

Mistake begon haast te schuimbekken. Ze gooide hem weer van haar af en liep 100 meter verder. Ze veranderde weer in een eenhoorn en stormde op hem af met haar hoorn naar zijn maag gericht. De hoorn zou zijn maag doorboren. Maar toen ze hem bijna had werd ze door iets gegrepen en tegen een boom aangeslingerd ze zag iets met wit haar en toen verloor ze haar bewustzijn. Hij keek niet begrijpend naar de eenhoorn die daar bewusteloos lag. Toen hijh een zoen op zijn wang voelde keek hij opgelucht naar Widow "Wat had ik nu gezegd over domme dingen doen?!" Zei ze met een nep strenge stem. ze keek ongerust naar zijn wondes. "Heeft je vader je nooit geleerd uit de buurt van scherpe voorwerpen te blijven?"
Hij glimlachte naar haar en probeerde overeind te komen ook al lukte dat lastig 'wat ben ik blij je te zien Widow, en nog op een goede moment.' Toen hij eindelijk stond omarmde hij haar. 'en nee ik ben juist gewend om scherpe dingen naast zich te hebben.' Hij glimlachte scheef en sloto even zijn ogen van het pijn.
Widow

Widow

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 2:55 am

Hij glimlachte naar haar en probeerde overeind te komen ook al lukte dat lastig 'wat ben ik blij je te zien Widow, en nog op een goede moment.' Toen hij eindelijk stond omarmde hij haar. 'en nee ik ben juist gewend om scherpe dingen naast zich te hebben.' Hij glimlachte scheef en sloto even zijn ogen van het pijn. Widow keek ongerust naar hem. "Je moet hier echt weg, Als ze wakker word weet ik niet of ik haar kan verslaan." Ze ondersteunde hem en toen met een zwaai liet ze hem zweven. Het vergde veel energie maar het lukte haar wel. Nu moest hij geen druk op zijn benen en armen uitoefenen. "Je huis is te ver weg vanaf hier maar er is wel een meer in de buurt waar ik je wonden kan schoonmaken" Ze bracht hem naar het meer en maakte daar zijn wondes schoon. Ze kon het niet laten om hem af en toe een kusje te geven tussendoor. "Je bent toch niet boos op mij omdat ik s'nachts weggeslopen ben hè? Vroeg ze onzeker.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 3:01 am

Widow keek ongerust naar hem. "Je moet hier echt weg, Als ze wakker word weet ik niet of ik haar kan verslaan." Ze ondersteunde hem en toen met een zwaai liet ze hem zweven. Het vergde veel energie maar het lukte haar wel. Nu moest hij geen druk op zijn benen en armen uitoefenen. "Je huis is te ver weg vanaf hier maar er is wel een meer in de buurt waar ik je wonden kan schoonmaken" Ze bracht hem naar het meer en maakte daar zijn wondes schoon. Ze kon het niet laten om hem af en toe een kusje te geven tussendoor. "Je bent toch niet boos op mij omdat ik s'nachts weggeslopen ben hè? Vroeg ze onzeker. hij keek haar nadenkend aan 'Ik moet er wel boos om zijn maar i kdenk niet dat dat nu handig is in me situatie.' hij lachte scheef voor de helft van pijn. 'Maar ik ben wel blij dat je me hebt gered.' Hij trok haar naar zich toe en gaf een kus op haar mond als bedankje.

Widow

Widow

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 3:13 am

hij keek haar nadenkend aan 'Ik moet er wel boos om zijn maar i kdenk niet dat dat nu handig is in me situatie.' hij lachte scheef voor de helft van pijn. 'Maar ik ben wel blij dat je me hebt gered.' Hij trok haar naar zich toe en gaf een kus op haar mond als bedankje. Widow lachtte en kuste hem terug. "Dat is mischien wel slim ja. En het werd wel eens tijd dat ik jouw zou redden in plaats van omgekeerd." Zijn wondes waren schoon gemaakt en ze legde haar hoofd op zijn borst. "Maar ik moet straks weer weg ik heb Dregoe nog steeds niet gevonden. En die eenhoorn was één van zijn hulpjes." Zei ze terwijl ze cirkeltjes maakte op zijn borstkas.
Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 10:04 am

Dregoe had net wat Koeien mest bij de spullen gelegt om het cement te kunnen maken. Het was goor, maar het had wel effect net als de besje die hij erin gebruikte, maar Dregoe miste Mistake en teleporteerde zich eerst naar het meer zodat hij zich daar kon wasen. Dregoe had niet gezien of er al iemand aanwezig was en dook het water in. Het geplonts zou vast gehoord kunnen zijn aan de andere kant van het meer, maar de vieze geur was er in iedergeval van zijn vacht af. Dregoe zwom in zijn weerwolvenvorm naar de kant waar Widow met haar meester aanwezig was, maar hij herkende hen niet meteen. Eenmaal op de oever schudden hij zich uit en kreeg de geur van Widow in zijn neusgaten. Verbazing was maar voor heel even in zijn ogen te lezen, maar haat nam het heel heel snel weer over. Dregoe gromde luid en zijn rugharen gingen overeind staan. Woest was hij. Niemand bedroog hem of het nu vrienden waren of niet. Het geen alleen al hoe Widow tegen dat... dat stuk verdriet aan zat zei al meer dan genoeg!

( Oh oh problemen! pale
Widow

Widow

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyzo apr 01, 2012 10:35 am

Mistake lag met Robin te zoenen maar ze stopte toen ze een grom hoorde. Ze ging van Robin af toen ze dregoe zag staan. Zijn tanden ontbloot en zijn haren recht overijnd. Ze liep naar hem toe maar ging toch een beetje beschermend voor de gewonde Robin staan. "Dregoe alsjeblieft.....luister ik kan het uitleggen!" Ze probeerde hem te kalmeren en ze stond nu vlak voor hem. "Dregoe wees redelijk ik kan er ook niets aan doen dat ik verliefd geworden ben? Robin wilt ons geen kwaad doen! Hij heeft onze soort nog nooit iets aangedaan." Zei ze wild zwaaiend met haar armen. Ze moest hem tegenhouden hij mocht niet kwaad zijn.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyma apr 02, 2012 3:01 am

"Dat is mischien wel slim ja. En het werd wel eens tijd dat ik jouw zou redden in plaats van omgekeerd." Zijn wondes waren schoon gemaakt en ze legde haar hoofd op zijn borst. "Maar ik moet straks weer weg ik heb Dregoe nog steeds niet gevonden. En die eenhoorn was één van zijn hulpjes." Zei ze terwijl ze cirkeltjes maakte op zijn borstkas. Hij genoot va nde aanraking en haalde toen zijn schouders op. 'Ik kan nu je lastig tegen houden, en het is je eigen wil.' Zei hij zuchtend en hoorde een plens achter zich toen iemand in het water sprong. Hij kuste Widows mond net toen hij een grom achter zich hoorde en Widow sprong op en probeerde hem te beschermen Dregoe alsjeblieft.....luister ik kan het uitleggen!" Ze probeerde hem te kalmeren en ze stond nu vlak voor hem. "Dregoe wees redelijk ik kan er ook niets aan doen dat ik verliefd geworden ben? Robin wilt ons geen kwaad doen! Hij heeft onze soort nog nooit iets aangedaan." Zei ze wild zwaaiend met haar armen. Hij keek naar de Dregoe die met opgetoken haren naar hem keek en ontblote tanden. Met moeite stond robin op en legde zijn hand op Widows schouder en gaf er een kneepje. Hij knikte naar Dregoe uit respect.

Drake

Drake

Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Drake Salix

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Emptyma apr 02, 2012 3:51 am

Widow sprong meteen op en beweerde dat dit stuk verdriet hun soort geen pijn wilde doen of deed. Dregoe was er niet gerust op en doden elke Bloodhunter die in de buurt van de schuilplaatst kwam van de W.O.F. De man stond op die Widow Robin noemde. Hij was al toegetakelt en Dregoe herkende de verwondingen van Mistake's hoorn! Even ocht hij naar haar, maar zag Mistake nergens. Waar was ze dit was niks voor Mistake om voor een gevecht te vluchten? Dregoe's grom werd nog luider en de actie van de Bloodhunter deed hem er niet minder om dreigend over te komen. Widow was dus verliefd op een mens geworden! Zijn ogen bleven in die van de man priemen. 'Geen enkele Bloodhunter is zo goed gestemd tegenover Shape shifters!' gromde Dregoe dreigend.
Gesponsorde inhoud

What have I done?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: What have I done?!   What have I done?! Empty

What have I done?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: