Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 4:27 am
Het helle vuur verbranden drie kwart van het gif wat wel fijn was voor Sy dan had hij hooguit nog een dag of drie dat hij zijn gaven nog shift kon gebruiken. Syrax hoopte maar dat Ara en Ed niet te ver buiten het WOF zouden gaan trainen. Je wist maar nooit of Charles zijn hunters samen met Charlie erop uit stuurde om shifters te vangen, maar Evy kleden zich snel aan om toch wat te gaan eten, maar bleef even bij Syrax stil staan. Hij zag er zo vredig uit nu...
Ardella Admin
Aantal berichten : 600 Gulden : 461 Registratiedatum : 23-06-12
Character sheet Name:: Ardella Moonus Age:: 16 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 4:34 am
Toen Ara net klaar was, kwam Evy binnen en ze zag hoe ze bij haar vader bleef staan. Ze weerhield de grom net en liep geërgerd naar buiten met Ed. Ara liep achter Ed aan naar het bos toe waar ze wat standaard dingen gingen doen. Ze wou niet zonder haar vader met haar nieuwe shift trainen. Het ging soepel en simpel. Na Eds training had ze altijd de training van Bill samen met de jongens. Na al die zware dingen kwam ze dood moe terug thuis. Dark was iets voorzich zelf gaan doen, maar wat ze neit wist was dat hij haar in de gaten had gehouden. Ardella liep kalm naar binnen hopend dat ze iets te eten zou vinden.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 4:47 am
Evy zag de blik van Ardella wel, maar besteden er geen tijd aan en liep stilletjes naar haar stoel en zag iedereen vertrekken, maar at zelf niet veel. Ze was nog te geschokkert door het hele gebeuren vannacht. Ze ruimde op en maakte alvast alles voor de middag klaar ook het eten. Ondertussen was Will nog even langs gekomen om zijn klein zoon voor het grootendeels te helen. Alle verwondingen zouden nog gevoelig zijn, maar daar had je het dan ook mee gehad. Syrax werd na zijn opa‘s bezoek wakker en vroeg Evy waar Ara was en kreeg een bevredigend antwoord. Ze trainde en dat was goed zo. Syrax liep naar de badkamer en ging doushen.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 4:54 am
Ara kwam kreunend binnen terwijl ze haar schouder vast hield, ze had echt een vreselijk pijn. 'Iemand moet Bill leren dat ik meer gevoelig ben dan de jongens.' Zei ze zachtjes en geërgerd en ze liep verder. Gelukkig rook ze dat er eten was en liep er op af. Ze liep naar de pannetjes en tilde die op, het rook heerlijk en Ara pakte een bord en deed daar wat eten in. Daarna liep ze naar de tafel en begon daar te eten. Ze zat helemaal onder modder en haar kleren waren ook half gescheurd maar ze kon zo horen dat er iemand odner de douche stond en ze wou niet zomaar naar binnen lopen, zeker nadat Charlie haar had misbruikt.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 5:05 am
Syrax dacht na. Hoe kon hij Charles nu het beste aanvallen? Het was al veel te gemakkelijk geweest om nu al binnen te komen, maar nu zou de koning zeker een plan zoeken om hem de volgende keer wel te dwingen zich over te geven of hem op een andere manier gevangen te nemen!!! Hij draaide de kraan dicht en droogte zich eerst af waarna Sy een losse broek aantrok en een mouwloos shirt. Hij rook dat het eten al klaar was. Rustig liep hij richting de keuken en zag Ara aan tafel zitten en Evy ineen gekropen op de bank. Hij legde een troostende hand op Evy‘s schouder die hem even aankeek voor Syrax doorliep en Ara een kus op haar voorhoofd gaf. 'Lekker druk geweest zo te zien?' vroeg Syrax en liep door naar de keuken om zijn bord op te scheppen en die later aan tafel op te gaan eten.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 5:17 am
Het kraan werd dicht gedraaid en niet later kwam har vader er uit. ze keek hem even na voor ze weer op haar eten concentreerde. Ze was uitgehongerd en toen ze pas een kus op haar voorhoofd voelde keek ze weer op naar haar vader. 'Lekker druk geweest zo te zien?' vroeg Syrax en liep door naar de keuken om zijn bord op te scheppen en die later aan tafel op te gaan eten. Ara snoof. 'Bill, is vreselijk, hij denkt dat het leuk is om je te laten vechten tegen een stier! Een STIER, Een beer is nog beter.' Zei Ara woest en at de laatste paar stukjesen stond op 'ik hoop dat de douche lekker warm is?' vroeg ze grijnzend en liep gauw naar haar kamer en daarna naar de douche waar ze het vuil van zich afwaste. Toe nze klaar was had ze net haar normale kleren aan toen Dark binen kwam 'hé schoonheid, kijk is wat ik heb meegenomen!' Zei Dark met een glimlach en liet en jurk zien. Ardella hield zich in om niet te gaan kotsen 'denk maar niet dat die ga dragen!' Zei Ara en Dark grijnsde 'Tuurlijk, ik wed ook dat je nog geen week zult kunnen dragen.' Zei Dark uitdagend en Ara gromde, ze kon nooit zo tegen als mensen zeiden dat ze iets niet zou kunnen. Ara greep de jurk en joeg Dark er uit terwijl ze die aandeed, dit was toch niet te geloven dat Dark haar zo goed kende? Toe nze eidnelijk dat ding aanhad kwam ze naar buiten.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 5:42 am
Syrax grinnikte zachtjes en keek zijn dochter even na toen ze opstond naar de badkamer te gaan. Sy was steeds meer gaan wennen aan het idee een kind van zichzelf te hebben en op te zien groeien. Al miste hij Eda nog steeds! Hij pakte het medalion vast en streelde er even over heen. Ergens dichtbij voelde hij Edana's aanwezigheid en dat trooste hem een beetje. Nadat hij gegeten had ruimde Syrax af en pakte een schoonbord om er wat voor Evy op te doen. Het was niet veel, maar genoeg voor iemand die van streek was. Syrax ging naar Evy zitten en overhandigte haar het bord. 'Je bent bij de WOF veilig Evy dat weet je toch? Zolang Charlie zijn waffel houd zullen ze de weg door de Abbys heus niet vinden.' zei Syrax zacht en streelde haar lange pony achter haar oor. Evy bleef in stilte eten...
Charlie had tijdens de aanval van die vreemde shifter die hij als bedmaatje had gebruikt papa horen roepen. Die stem van de ander had hem zo bekent in de oren geklonken! En ze leek als twee druppels water op Eda? Zou... zou het kunnen? Dat... Syrax een dochter had gekregen met Edana? Eda hadden ze nergens meer kunnen vinden en Charlie wist dat als een vrouwtje onder de demonen een kind kreeg sterven zou! Een duivelse grijns gleed over zijn lippen. Als dit klopte hoefte ze enkel de dochter van de prins te ontvoeren en hij zou zich overgeven!!!! Charlie moest zijn bevinding aan de koning melden en wel nu meteen!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 5:53 am
Ara kwam net uit het badkamer en zag haar vader bij Evy zitten, ze rilde even en keek Dark woedend aan 'Dit weddenschap ga je verliezen!' Zei ze zachtjes en liep naar haar kamer waar ze haar haar borstelde en het los liet. Het krulde aan het einde. Ze liep naar de woonkamer en zuchten 'Zal ik dan mar boodschappen halen, ik ben wel terug als Evy klaar is.' vroeg Ardella en keek haar vader aan. Deze jurk was zwart met rode versiersel en het gaf Ardella's vorm duidelijk aan. Ze voelde zich er eigenlijk belachelijk in en ze had al een tas zie nstaan op haar kamer.
Charles was in zijn werkkamer aan het werk. Hij voelde zich geërgerd dat hij Syrax niet gevangen had. Maar goed, er komt een tijd en ze zoudne zijn zoon weer het kasteel binnen hebben en hij zou hem binnen houden met een armband. En dit keer zou hij hem hardhandig aanpakken zodat ie net zo word al hij. Even zag Charles wazig en sloot zijn ogen, sinds de ochtend had hij er last van.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 6:07 am
Syrax keek verrast op toen hij Ardella hoorde vragen of ze boodschappen moest gaan doen. Ze was echt net haar moeder al droeg die meer rokjes dan jurken in welke maat dan ook. Zijn hart ging er zeker sneller van slaan. Ze was zo mooi! 'Euh... Tuurlijk lieverd, maar hoe kom je aan deze jurk?' stammelde Syrax in het begin maar bleef zitten. Dar was veiliger. Hoewel hij nu van zijn obsessie voor haar genezen was kon hij er niks aan doen dat zijn ding stijf was geworden van deze aanblik! Het was maar goed dat hij zijn benen gekruist had anders had je zeker een flinke bobbel zien zitten!!!
Charlie liep in snel tempo door de gangen van het kasteel richting de werkkamer van de koning en klopte aan. Hij wist dat de koning aan zijn papierwerk zat, maar dit was belangrijker! 'Ik heb zeer belangrijk nieuws heer, ik weet hoe we Syrax in onze greep kunnen krijgen!' zei Charlie toen hij naar binnen mocht met een brede valse grijns op zijn lippen!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 6:37 am
Ardella zag haar vaders blik en slikte even, haar wangen kleurde rood en ze keek gauw weg. Ze hield er niet zo van om zo iets te dragen. 'Euh... Tuurlijk lieverd, maar hoe kom je aan deze jurk?' stammelde Syrax in het begin maar bleef zitten. Ardella keek Darks richting 'die jongen, beweert dat ik nog gen week in zo ding zal volhoudne.' Zei ze met een opgetrokken neus en Dark keek onschuldig naar Syrax, want zelf genoot hij van deze uiterlijk. Ara liep naar de deur 'Ik zal niet lang wegblijven!' Zei ze voor ze de deur uitging. Ze leip heel kalm door het dorp en deed als of ze de blikken niet zag van de jongens die toevallig langskwamen. Gelukkig kende Ara snelle paden waardoor ze gauw in de stad uitkwam waar ze haar boodschappen zal kunnen doen.
Charles was net eer verdriept in de papieren toen er op de deur werd geklopt. Charles keek op en zei dat ze naar binnen mocht. 'Ik heb zeer belangrijk nieuws heer, ik weet hoe we Syrax in onze greep kunnen krijgen!' zei Charlie, hoewel Charles zich echt kom irriteren aan deze man werd hij wel meteen nieuwsgierig 'Nou, waarom sta je daar zo stil dan? Vertel op en ik hoop dat je je manne nal hebt gezegd wat ze moeten doen?' Zei Charles geérgend en keek naar Charlie.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 7:41 am
Charles was geergerd, maar dat gebeurde wel vaker als hij binnen kwam en de koning vroeg om uitleg en of hij de hunters al ingelicht had. Charlie kon zijn glimlach niet van zijn lippen krijgen. ‘Natuurlijk heb ik dat gedaan heer. Syrax heeft Edana toch onder uw neus weg gekaapt, maar een bron heeft mij ten gehoor gebracht dat die twee nu een dochter hebben die veel op die demonische vrouw lijkt. De hunters moeten haar vangen zodat u haar als drukmiddel op SYrax kunt gebruiken!‘ vertelde Charlie en nam de moeite niet om te gaan zitten.
Syrax zag hoe ze keek, maar goed hij kon het ook nit helpen dat ze bijna net zo mooi als haar moeder was! Dus ze had een weddenschap met Dark? Hm kon nog leuk worden. Syrax knikte bij haar woorden en liet haar gaan. ‘Dark ik wil dat je bij haar blijft. Ik weet niet waarom, maar ik heb hier geen goed gevoel over dat ze alleen gaat?‘ vroeg Syrax aan Dark en hoopte dat de jongen voor even naar hem luisteren zou????
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 8:31 am
Charles zag de glimlach van Charlie. ‘Natuurlijk heb ik dat gedaan heer. Syrax heeft Edana toch onder uw neus weg gekaapt, maar een bron heeft mij ten gehoor gebracht dat die twee nu een dochter hebben die veel op die demonische vrouw lijkt. De hunters moeten haar vangen zodat u haar als drukmiddel op SYrax kunt gebruiken!‘ vertelde Charlie en nam de moeite niet om te gaan zitten. Charles knikte terwijl hij luisterde...Dus hij was nu een opa? Bah hij kon niet eens aan het idee wennen dat hij een vader was dus laat staan opa. En hij vond het erg jammer, zijn zoon is weggegaan met de beste bedmaatje zo als je vaak te horen krijgt, hi jkon haar zelf nog niet eens proberen. Charles knikte 'Goed, ga verder met waar je bezig was. met het nieuws ben ik heel blij.' Zei Charles kalm en keek Charlie net zo aan.
Dark had gezien hoe Syrax reageerde en grinnikte, het was soms zo grappig om te zien hoe manne nzich in hielden. ‘Dark ik wil dat je bij haar blijft. Ik weet niet waarom, maar ik heb hier geen goed gevoel over dat ze alleen gaat?‘ vroeg Syrax en Dark keek hem aan. 'Als jij maar niet zegt dat ik van mijn post ben afgegaan en niet op jou lette.' Zei Dark grijnzend en begon richting het deur te lopen. Ardella had hem gevraagd of hij op Syrax kon letten en zodat ie niet te zware dingen deed, maar even lucht scheppen zou niet slecht zijn. Ardella liep meteen naar het markt toe waar ze de groentes kritisch bekeek en de blikken probeerde te negeren, ze waren gewoon te erg en te vies!
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 8:45 am
Charlie knikte bij de woorden van de koning en boog lichtjes voor hij vertrok. Het duurde niet lang voor Charlie buiten was en zijn paard aangereikt kreeg. Meteen reed hij met nog een paar van de elite hunters richting de stad die het dichtste bij de abbys lag. Daar waren de mreste van de WOF wel te vinden voor zaken of boodschappen! de hunter verspreiden zich, maar Charlie had Ardelka het eerste gevonden en stuurde een paar gewone bloodhunters op haar af.
Syrax grinnikte. 'Wees gerust Dark hier kan me minder gebeuren dan buiten de abbys.' zei Syrax en wuifte Dark weg. Het liefste was hij zelf achter haar aangelopen, maar Evy had ook een troostende schouder nodig.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 8:53 am
Syrax grinnikte. 'Wees gerust Dark hier kan me minder gebeuren dan buiten de abbys.' zei Syrax en wuifte Dark weg. Dark knikte toen en liep gauw zelf naar buiten. Hij liep gauw naar de dorp hier naast want daar ging Ara vaak heen. Ardella was rustig het vlees aan het bekijken toen ze van uit haar ooghoeken hunters op haar af zag komen. Die moesten niet denke ndat ze zo makkelijk zou zijn. Ara wachten geduldig tot de hunters dichter bij kwamen en haar zouden aanvallen en ondertussen zocht ze naar een goede gave die in de buurt was. En al gauw had ze die gevonden. Ze verzamelde die en toen de hunter haar wou aanvallen teleporteerde ze zich weg. Dark was net aangekomen toen hij Ardella weg zag shiften. Hij keek bezorgd er naar en wou net ingrijpen toen hij trekkend kracht voelde. Nee toch, nee hij meost nu gaan helpen en hij had geen tijd om rapport uit te brengen! Hij werd weggezogen door een kracht die nog sterker was dan hij het was.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 11:00 am
Ardella was rustig het vlees aan het bekijken toen ze van uit haar ooghoeken hunters op haar af zag komen. Die moesten niet denke ndat ze zo makkelijk zou zijn. Ara wachten geduldig tot de hunters dichter bij kwamen en haar zouden aanvallen en ondertussen zocht ze naar een goede gave die in de buurt was. En al gauw had ze die gevonden. Ze verzamelde die en toen de hunter haar wou aanvallen teleporteerde ze zich weg. Dark was net aangekomen toen hij Ardella weg zag shiften. Hij keek bezorgd er naar en wou net ingrijpen toen hij trekkend kracht voelde. Nee toch, nee hij meost nu gaan helpen en hij had geen tijd om rapport uit te brengen! Hij werd weggezogen door een kracht die nog sterker was dan hij het was. Charlie zag het gebeuren en grijnsde breed. Die griet kon dus teleporteren net als Syrax was heel ongebruikelijk was, maar goed dat maakte nu niks uit. Eerst moesten ze die griet vangen! Charlie voelde nog een demontje in de buurt, maar schonk er geen tijd aan en laden een nieuwe uitvinding die eigenlijk van een oud model was, maar nu vernieuwd! Charlie laden het met een dunne spuit waar een verdovend middel in zat wat ook gelijk haar gaen en shift onderdrukken zou! Hij richten en wachten tot ze vrij was en schoot op de dochter van Syrax!!!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 6:27 pm
Ardella bleef dit een paar keer herhalen, ergens was het ook grappig om hun steeds achter haar aan zien rennen. Ze bleef even staan en zag hoe de mensen uit elkaar gingen toen ze plotseling opdook, de mensen wouden net bij elkaar weer komen om verder in te komen toen iets langs hun schoot. Ara had het te laat door en voelde iets in haar arm prikken, ze keek er verward naar en haar ogen werden groot. Snel haalde ze de pijl er uit, dit was niet goed! Eigelijk wou ze zich wegteleporteren maar diegene van wie ze de kracht stal was weg. Ze mocht niet te snel bewegen want anders zou het door haar hele lichaam gaan, maar ze mocht haar vader ook niet waarschuwen, dit was vast een plan! Gelukkig kwam iemand naast haar met de kracht van aanpassne. Ze gebruikte gauw die kracht en maakte zich omzichtbaar en begon te rennen, ze moest hier weg! maar vor ze de bos bereikte voelde ze zich slap worden en haar krachten gaven het op, waardoor ze weer zichtbaar werd!
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 10, 2013 10:12 pm
Charlie grijnsde breed toen het pijltje doel trof, maar wat was dit? Haar gaven was dus immitatie! Er was een stel helle wolven in de buurt en Charlie riep ze. Ze moeten die griet opzoeken en hsar gevzangen te nemen. De helle wolven knikte en renden achter de geur aan. Toen ze haar zagen grijnsde de twee en en van hen sprong Ara en drukte met een massivepoot tussen haar schouder bladen, waarna de andere luid huilde. Charlie grijnsde en reed erop af met zijn uiitgekzen hunter. Charlie stapte af en liep naar haar toe. ‘Zo zo kleine meid, zo zien we elkaar weer, maar nu zal je pappie er niet zo gremakkelijk onderuit komen. grijnsde Charlie even en keek haar triompantelijk aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 3:18 am
Ze had het neit verwacht maar 2 helle honden rende op haar af en ze voelde poten in haar rug. Ze viel naar voren en kon net haar handen voor houden zodat haar gezicht niet in grond boorde. Ara probeerde er onder uit te komen maar die beesten waren veelste groot 'Stomme wolven.' Zei ze grommend, eigenlijk hoorde ze voor dezelfde meester te dienen. 'Zo zo kleine meid, zo zien we elkaar weer, maar nu zal je pappie er niet zo gremakkelijk onderuit komen.' grijnsde Charlie even en keek haar triompantelijk aan. Ardella gromde en keek haar iets omhoog en keek woendend naar Charlie, maar al gauw werd ze weer tegen de rgond gedrukt. veel kracht had ze niet om terug te vechten door de verdoving.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 3:28 am
Heerlijk je slachtoffer te zien spartelen! Charlie commandeerde twee hunters om haar vast te binden en in de wagen te stoppen die hier in de stad neer gezet was. Zodra ze die meid in de wagen hadden reden ze terug naar het kasteel van de koning. Charlie kon een breede grijns niet van zijn gezicht krijgen!!!
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 3:41 am
Ardella zag die vieze brede grijns, ooh wat wou ze hem toch haar zool leren kennen! Charlie zou hier zeker voor boeten. Ze werd vast gebonden maar ze had gewoon geen kracht meer om iets tegen te doen, de verdoving begon te werken en haar oogleden werden zwaar. Nog voor ze in de wagen lag was ze in slaap gevallen.
Charles had te horen gekregen dat het hun geluk was die griet te pakken te krijgen en hi jvroeg zich eignelijk stieken af of ze misschien op hem leek want Syrax leek duidelijk op hem en misschien die griet ook...Hmm.... Charles stond bij de ingang van de kasteel te wachten tot hij charlie zou zien. Hij zag hem al in de verte aankomen met en brede grijns.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 5:51 am
Syrax voelde zich echt niet fijn. Het was zo vreemd! Alsof het Eda was die hem waarschuwde, maar dat kon niet, toch? Syrax was rusteloos en ijsbeerde door de huiskamer. Waar bleef Ardella ze had allang thuis moeten zijn!!!
Charlie zag dat de koning bij de ingang stond te wachten. Ze hadden iets gevonden om dat vervelende prinsje uit de tent te lokken! Toen ze bij de ingang van het kasteel halt hielden stapte hij af en liet twee hunters haar uit d wagen halen. Ze zou vast naar kamer tien gaan? ‘Hier is ze dan Syrax dochter en uw kleinkind.‘ zei Charlie die even naar Ara wees. Maar goed dat ze sliep dan hoefte ze ook geen stennis te maken! ‘Hoe wilt u het verder aanpakken?‘ vroeg Charlie en kkeek naar de koning.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 6:01 am
Charles bleef awchten tot Charlie dichter bij kwam en keek naar Charlie en liep naar hem toe. Hij zag hoe een jonge lady uit de wagen werd gehaald. ‘Hier is ze dan Syrax dochter en uw kleinkind.‘ zei Charlie die even naar Ara wees. Maar goed dat ze sliep dan hoefte ze ook geen stennis te maken! ‘Hoe wilt u het verder aanpakken?‘ vroeg Charlie en kkeek naar hem aan. Charles liep op het meid af en pakte har kin vast een bekeek. Het was een mooi gezichtje. en ze had zo als hij nu kon zien een prachtig lichaam. Hij slikte en liep terug naar Charlie 'Ze lijkt sprekend op Edana,' Zei hij rustig, hi jahd vaker wel schilderijen van haar gezien. 'breng haar naar kamer 10!' Zei hij tegen de wachters en liep alvast naar binnen, hij verwachten adt Charlie hem gewoon zou volgen 'Hoeweel weet jij van het meisje?' vroeg Charles kalm en keek naar Charlie voor hij weer naar voren keek 'Laat het maar even rusten, is zien hoeweel het meisje voor mijn zoon betekend.' Zei hij rustig en bleef wachten op de antwoord van Charlie, als het meisje nog een beginner is, zou hij 1 van zijn beste mannen naar haar sturen om haar voor hem voor te bereiden.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 6:09 am
Charles liep op haar af en bekeek haar eens goed. Charlie zag hem slikken en grijnsde even. Zoals verwacht werd ze naar kamer 10 gebracht. De koning vroeg wat Charlie over haar wist. 'Ik weet dat ze even in hunter bezit is geweest, maar wist toen te ontsnappen door haar gaven. Haar gaven is immitatie, voor de rest is ze nog een raadsel.' zei Charlie terwijl hij meeliep en naast de koning door de gang kwam te lopen. Dat praten altijd gemakkelijker.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 6:13 am
'Ik weet dat ze even in hunter bezit is geweest, maar wist toen te ontsnappen door haar gaven. Haar gaven is immitatie, voor de rest is ze nog een raadsel.' zei Charlie, Charles knikte maar ergeërde zich aan zijn antwoord, dat was niet genoeg! Hij wou meer over haar weten, veel meer! 'Je weet best wat ik bedoel, als ze al eens ten prooi was gevallen verwacht ik meer dingen.' Hij keek met een bekende blik naar hem, hij wou weten hoe goed het meisje in bed was, er kwam niet zomaar een boerenpummel zijn bed in. Hij wou tegenwoordig alleen maar goede hebben die ook nog is pit zouden hebben.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 11, 2013 7:13 am
charlie wist wat hij bedoelde, maar zelf vond hij haar maar tegenvallen. Goed nu had hij niet veel tijd met haar gehad . 'Die info zal uitgevonden moeten worden. Ze is voor zover ik weet nog niet als bedmaatje gebruikt geweest.' zei Charlie en dacht snel na. Hij had een naamgenoot in zijn elite groepje zitten die was vet echt dik en stonk een uur uit de wind, maar goed hij beoordeelde de meeste vrouwelijke shifters op dat gebied. 'Ik kan Charly wel er op zetten. Hij heeft daar een fijne neus voor net als u zelve.' zei Charlie en glimlachte lichtjes bij zijn voorstel. Als ze dan zou gaan uitkramen dat ene Charlie haar isbruikt had kon hij die aanwijzen. XD
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!