Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 32  Volgende
AuteurBericht
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 1:10 am

Sy bleef slachtoffers maken die hem vrijwillig in zijn klauwen kwamen. Zijn gevoel voor eigenveiligheid totaal negerend. Mensen vielen bij bosjes, maar toen hij Ardella hoorde roepen was zijn handeling simpel en met een machtige slag van zijn vleugels in het afzetten steeg hij ver boven de hel hound uit die miste, maar Syrax probeerde niet weg te komen en landen vol in de nek van de demon en boorde zijn wapens diep in de nekwervels van het beest dat in zwarte rook op ging! Daarna zetten hij zich af en landen op een hunter die Ara van voren wilde aanvallen. 'Snel we moeten hier weg!' gromde hij, maar Syrax was niet boos op haar. Zijn woede ging naar hele andere paden.
Charlie schreeuwde bevelen uit, maar het leek geen nut te hebben. Door deze verandering aan Syrax zag hij ook niet wie hij voor zich had dan een sterke shift! De roep van zijn eerdere gevangenen liet hem omkijken, maar zag hoe de shift de aanval ontweek en later een hunter pletten. Charlie nam een kruisboog met verdovend gif en schoot op een van beide...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella

Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 1:27 am

Ardella was opgelucht toen haar vader opvloog. Ze was blij te zien dat hij ontspande zich wat en concentreerde ze zich op de tegenstander voor haar. Maar voor ze kon aanvallen had haar vader al aangevallen. 'Snel we moeten hier weg!' gromde hij, Ara knikte en nam haar schaduw vorm aan paste zich meteen aan en ze leek net haar vader. Ze vloog op naast haar vader en voelde iets in haar poot boren, Ze keek er verward naar en toen naar haar vader 'Zullen we gaan?' Vroeg ze in haar gedachten aan haar vader maar ze had het gevoel dat ze niet lang meer had, het leek net als of iets haar verdoofde. En nog voor ze het door had veranderde ze terug in haar mensen vorm en viel ze naar beneden, haar ogen sloten zich. Blijkbaar zat er niet alleen gif in maar ook sterke verdoving.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 2:18 am

Ara veranderde zich en steeg op. Een pijl doorboorde haar poot. Ze leek er eerst geen last van te hebben, maar al snel was ze verdooft. Syrax moest kiezen. Of de schutter aanvallen en een gevangenschap riskeren of zijn dochter opvangen en weg vliegen!? Sy koos voor het laatste en steeg op. Ving Ardella op en sloeg met machtige slagen. Waardoor Syrax steeds meer hoogte won. Charlie had meer verwacht, maar kon enkel alleen maar toe kijken. Daarna brulde hij orders tegen de overlevende. Syrax vloog tot boven de wolken waar het rustig en kalm was. Ara zag er niet uit, maar hij kon niet weten wat er allemaal met haar gebeurt was, al kon hij wel bedenken dat ze mogelijk misbruikt was? Maar daar wilde hij nu niet aan denken en vloog naar The Abbys richting Broken Home. Het onder grondse dorpje waar de gevluchten shifters hadden gewoont tijdens de oorlog van de demonen. Nu was het er nog een enkeling die langs kwam voor onderdak om later uit Doole zelf te vluchten. Sy landen en liep naar binnen. Het tweede huisje was zeker vrij en met moeite opende hij de deur om later naar binnen te gaan en Ardella op bed te leggen. Moe, honds moe was Syrax. Hij had gevochten en bevochten. Zowel het oude als het nieuwe gif en met bloodhunters en shifters die tegen hem opgezet waren. Syrax shifte terug en voelde het helle vuur driekwart van het gif verteren voor het zich terug trok en hem nog vermoeider achter liet! Sy stopte zijn dochter in en gaf haar nog een kusje op haar voorhoofd voor hij in de stoel zakte en bijna meteen in slaapviel. Waardoor hij scheef opzij leunde...
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 2:46 am

Ardella sliep onrustig en voelde hee llichtjes dat iemand haar opving en haar mee nam. het leek een hel, hoewel ze nooit in de hell was geweest. Ze voelde zich warm, heel warm als of ze naast de lava zat of er in zwom. Na een tijdej ontspande har lichaam en zo viel ze in een wat rustigere slaap en ook nu lag ze tenminste comfortabel. Na een halve dag te hebben geslapen opende ze met moeite haar ogen en rekte zich uit als een kat en keek naast zich naar haar vader die scheef zat en zat te slapen. Ze glimlachte lichtjes terwijl ze opstond en haar vader recht liet zitten en een deken om hem heen legde. Nu moest ze echt een douche nemen. Na een inspectie vond ze wat kleren en een handdoek en liep naar de badkamer waar ze het water aan zette en er onder ging staan zonder kleren, Het heerlijke water stroomde over haar heen en het voelde goed, het leek als of haar zorgen en al het pijn wegging met het water door het putje. Het voelde zo heerlijk om schoon te worden en het zeep spoelde haar zorgen weg. Het deed haar goed om haar lichaam te laten ontspannen maar haar geest was beschadigd, goed beschadigd en ze zou neit gauw iemand dicht bij zich laten.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 3:10 am

Onrust, zorgen en verdriet die dingen samen speelde zich af in zijn droom. Syrax wist niet waarom, maar het allemaal met zijn dochter te maken. Onrustig was hij omdat hij niet wist hoe ze behandelt was tijdens haar aanwezigheid bij Charlie? Zorgen over hoe hij haar in de leer moest brengen bij een vrouw die haar manieren bij kon brengen en de verdriet die hij nog steeds koesterde, maar nu ging het niet alleen om Eda.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 3:21 am

Toen al het vuil er af was deed ze douche uit en stapte er uit. Ze droogde zich af en deed de kleren aan die ze had gevonden. Ze kamde haar haar snel en maakte er een vlecht van. Daarna liep ze terug naar de kamer waar ze zag dat haar vader nog sliep. Hij had rust verdiend. Ze liep stilletjes op haar blote voeten naar de keuken waar ze wat zocht om klaar te maken. Je zag meteen aan haar dat de vuur in zich wakker was geworden. Haar bleke huid begon zachtjes bruin te worden en haar donker haar kreeg glas en werd nog donkerder. Zo als het hoorde, zo als haar uiterlijk was toen ze net geboren was. Gelukkig lagen er nog een paar dingen waar je iets eetbaars van kon maken zo als eieren. Zo zachtjes mogelijk maakte ze een ommelet voor 2 personen, hopend dat haar vader niet wakker zou worden, maar wat kon ze er tegen doen als de lucht door het huisje verspreide?
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 4:05 am

De nachtmerrie's die hem 6 jaar lang gekweld hadden kwamen weer terug, maar toen hij de gebakken lucht rook zag hij bij Eda's lijk Ardella vast gebonden liggen vlak voor de vulkaan uitbrak. Sy wilde haar nog redden, maar Bane hielt hem tegen! Syrax schrok wakker en voelde dat hij bezweet was. Dit was de ergste nachtmerrie tot nu toe geweest! Stilletjes boog hij zich voorover en voelde de deken van zich afglijden. Zijn ellebogen op zijn benen zettent legde hij zijn gezicht in zijn handen. Vreselijk hoe erg kon iemand dromen? De geur van gebakken ei drong nu pas tot hem door, maar hij sidderde nog te erg om zichzelf te dwingen op te staan en zich op te frissen nog te gaan kijken wat Ara uitspookte.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 4:47 am

Ardella lette goed op zodat de eieren niet te lang maar ook neit te kort waren gebraden. Toen ze vond dat het genoeg was zette ze het vuur uit en legde een paar eieren op het bord die ze net had afgewassen. Je zou het niet zo gauw zeggen maar van Ed had ze best wel veel dingen geleerd, ook het koken had ze van hem geleerd. Toen Ardella een zachte plof op de grond hoorde komen keek ze naar de kamer waar haar vader net nog zat te slapen. Rustig liep ze er naar toe en zag hem daar. Zijn ellebogen op zijn benen en zijn gezicht in zijn handen. Ongerust liep ze er heen en knielde naast hem, ja ze voelde zich enorm schuldig dat hij naar de kasteel moest komen om haar te redden en wou het zeker goed maken! 'Papa, gaat het wel goed?' vroeg ze rustig terwijl ze haar hand op zijn voorhoofd te leggen om te kijken of hij temperatuur had.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 5:24 am

Voetstappen maakte hem meteen alert! Syrax keek op en zag Ara nog net voor hem knielen. Haar hand sloeg hij niet weg, maar liet hem daar. 'Ik had gewoon een nachtmerrie, maar wat was jij aan het bakken?' zei hij op haar antwoord en vroeg er meteen wat achteraan. Rustig pakte hij haar hand en veegde er met zijn duim over heen, maar liet daarna los. Terwijl hij haar rustig bleef aankijken, zich geen idee van haar toestand hebbende?
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 6:04 am

'Ik had gewoon een nachtmerrie, maar wat was jij aan het bakken?' zei haar vader en Ardella glimlachte opgelucht toen ze hoorde dat er niks ernstiges was met hem. 'Een ontbijt zodat mijn redder kan eten' Zei ze zachtjes en voelde hoe hij haar hand pakte en daar met zijn duim over heen weeg. Ardella stond op. Aan haar houding zag je niks, het leek als of ze niet beschadigd was maar haar ogen spraken boekdelen net als bij haar vader. Ardella wende haar ogen gauw af en liep weer terug naar de keuken waar ze alles afmaakt en het vuile braadpan begon af te wassen.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 7:19 am

De blik! Het zou toch niet? Syrax glimlachte even, maar zodra ze haar blik weg draaide verdween zijn glimlach. Die blik had hij maar al te vaak gezien bij de shifter vrouwen die hij na zijn ogen geopend te hebben door haar moeder vaak en vaak genoeg gezien! Hij liep achter haar aan afstand gunnend zodat ze zich niet bedreigt hoefte te voelen. Hij ging zitten en keek even naar haar. 'Ardella? Je hoeft het niet te verbergen... ik ken die blik, ik heb ze vaak genoeg gezien. Maar als je het vertellen wilt kun je gerust naar me toe komen.' zei Sy zacht, maar duidelijk hoorbaar. Hij merkte ook dat binnen in haar nog meer verandert was. 'Ik ben blij je moeder weer even gezien te hebben, het heeft me rust gegeven. Iets dat ik eerst niet had, het spijt me voor mijn eerdere gedrag dat hoort niet het was mijn fout.' deze woorden deden hem goed ook dat hij zich verontschuldigte aan haar.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 7:29 am

Ze hoorde hoe haar vader haar volgde en ging zitten op een stoel, hij hield ruimte tussen hun en hoewel ze voor haar vader niet bang was, was het toch best wel fijn. 'Ardella? Je hoeft het niet te verbergen... ik ken die blik, ik heb ze vaak genoeg gezien. Maar als je het vertellen wilt kun je gerust naar me toe komen.' zei Sy zacht, maar duidelijk hoorbaar. Even trilde haar handen maar toen herstelde ze zich en maakte alles af, pakte het bord met vork en zette het op tafel voor hem, ze had zelf geen trek meer maar als ze geluk had zou haar vader aan 1 ei neit genoeg hebben, tja het was karig wat ze had gevonden. 'Ik ben blij je moeder weer even gezien te hebben, het heeft me rust gegeven. Iets dat ik eerst niet had, het spijt me voor mijn eerdere gedrag dat hoort niet het was mijn fout.' Ardella draaide zich om en keek hem even aan voor ze naar hem toe liep en op de stoel ging zitten. 'Het spijt mij voor mijn uitbarsting, Ik was gewoon buiten mezelf, Dark liet mij fijn voelen en hij gaf me warmte..het was onterecht dat ik het op jou afreageerde.' Zei ze zachtjes terwijl ze adem haalde en probeerde te bedenken of ze er over wou spreken 'H...H..Het was vreselijk. Ik had naar jou moeten luisteren en gewoon in de grot blijven of naar het dorp gaan, mar ik was te koppig om het toe te geven. Ik dacht dat ik nooit zo iemand had gezien die meer een beest was, hij kan wel beweren dat wij dierne zijn maar eigenlijk is hij dat ook en nog erger dan wij.' Zei ze met een bevend stem en tranen rolde over haar wangen terwijl ze zich alles herinnerde.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 8:06 am

Ze had kennelijk geen honger, maar Syrax weigerde het tweede bord aan te nemen. Haar woorden waren vreselijk. Nu wist hij hoe zijn opa zich had gevoelt, maar Sy bleef rustig. Ze had hem nu nodig en dan moest hij laten zien dat hij het wel erg vond, maar dat ze geen op hol geslagen man voor zich moest hebben. Syrax sloot zijn ogen al deed hij nog zijn best een dreigende grom kon hij via Bane niet onderdrukken! 'Dark mocht dat deels gelijk hebben, maar het was niet voor niets dat ik je eerder bij Charlie weg gehaalt had. Het punt is dat enkel een sterrenschot hem doden kan!' zei Syrax, maar zijn stem trilde van ingehouden woede. Hij wilde Charlie graag zijn nek omdraaien onder het zuur spuwen, maar dat zou hij allemaal overleven!!! Syrax vloekte zacht en keek zijn dochter weer aan en zag haar huilen. 'Stil maar lievert, je bent niet de enigste nog de laatste die hij misbruiken zal. Ik raad je aan om met de andere shifter vrouwen te gaan praten. Er zitten er zowiezo twee in de WOF.' zei hij sussent en legde zijn hand op de hare terwijl hij haar probeerde te troosten. Ja dat was het!? Hij zou Evy vragen om bij hun in huis te komen dan kon ze Ara zowel manieren leren als steunen in de verwerking!!!
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 8:20 am

Ardella hoorde hoe haar vader gromde en schrok daar even van maar ontspande zich al gauw. 'Dark mocht dat deels gelijk hebben, maar het was niet voor niets dat ik je eerder bij Charlie weg gehaalt had. Het punt is dat enkel een sterrenschot hem doden kan!' zei Syrax, maar zijn stem trilde van ingehouden woede. Ardella rilde terwijl ze zijn woorden hoorden en sloot haar ogen....Sterrenschot, was dat niet een pijl die door engelen was gemakt en alleen een demon of engel kon doden? Voor een Engel was Charlie veel te erg en het zou een hoop verklaren. 'Stil maar lievert, je bent niet de enigste nog de laatste die hij misbruiken zal. Ik raad je aan om met de andere shifter vrouwen te gaan praten. Er zitten er zowiezo twee in de WOF.' zei haar vader sussend en ze voelde zijn hand op haar hand, het voelde prettig om te wordne gesteund maar ze zou nooit zomaar naar iemand toegaan, daar was ze te koppig voor. Dit wou ze zelf doen en dan hoefde ze zich ook niet te schamen dat ze gewoon niet kon tegen te vechten. 'Ik weet het niet.' Zei ze peizend, in dit geval was ze net haar moeder, alles alleen doen en alles in zich houden.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 9:21 am

Syrax hoorde wat ze zei, maar glimlachte flauwtjes bij haar woorden en knikte. ’Toch zullen een vrouw in huis moeten hebben niet alleen om jouw te steunen, maar ook omtrent je manieren. En dat zeg ik niet zomaar. Je weet dat je moeder demon is en Satan wilt elke demon die geboren word ooit eens zien dus moeten we daar ook aan werken of tenminste jij moet daar aan werken. Voor zo ver ik weet heeft hij nog geen demon gedwongen met hem het bed te delen, maar dat weet ik niet zeker? Ik ben immers geen demon al draag ik wel een demonen shift in mij, maar dat ligt in verband met de man die zich mijn vader durft te noemen!’ zei Syrax rustig en knikte even. Hoewel zijn toon boos werd bij de laatste woorden toch kende Ara haar opa niet en dat wilde hij graag zo houden. Hij was al dom genoeg om zich door die man te laten inpalmen en dat wilde hij haar besparen!
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 9:27 am

’Toch zullen een vrouw in huis moeten hebben niet alleen om jouw te steunen, maar ook omtrent je manieren. En dat zeg ik niet zomaar. Je weet dat je moeder demon is en Satan wilt elke demon die geboren word ooit eens zien dus moeten we daar ook aan werken of tenminste jij moet daar aan werken. Voor zo ver ik weet heeft hij nog geen demon gedwongen met hem het bed te delen, maar dat weet ik niet zeker? Ik ben immers geen demon al draag ik wel een demonen shift in mij, maar dat ligt in verband met de man die zich mijn vader durft te noemen!’ zei Syrax rustig en knikte even. Een kreun ontsnapte uit haar mond terwijl ze die woorden hoorden..Het woord manieren en Satan wil zien deden haar echt laten huiveren en ze deed haar ogen open en keek hem smekend aan 'Ik word nooit een vrouw, daarvoor heb ik te lang met mannen omgegaan...Ik heb gehoord dat de meisjes van af jongst af aan al mee beginnen! Ik vind het maar niks om netjes te zijn en iemand bedienen. Ik vind het leuker om te jagen!' Zei ze rustig en keek hem smekend aan, ze wou geen vrouw in huis hebben en zeker niet als diegene verwachte dat ze zich zou gedragen! Daarna schoot haar iets anders in haar hoofd...Haar vader had het nooit over maar wie was eigenlijk haar Opa? Ze hoorde neit veel over hem maar als wel waren het geen goede dingen.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 9:49 am

Een kreun ontsnapte uit haar mond terwijl ze die woorden hoorden.. Het woord manieren en Satan wil zien deden haar echt laten huiveren en ze deed haar ogen open en keek hem smekend aan 'Ik word nooit een vrouw, daarvoor heb ik te lang met mannen omgegaan...Ik heb gehoord dat de meisjes van af jongst af aan al mee "beginnen! Ik vind het maar niks om netjes te zijn en iemand bedienen. Ik vind het leuker om te jagen!' Zei ze rustig en keek hem smekend aan, ze wou geen vrouw in huis hebben en zeker niet als diegene verwachte dat ze zich zou gedragen! Daarna schoot haar iets anders in haar hoofd...Haar vader had het nooit over maar wie was eigenlijk haar Opa? Ze hoorde neit veel over hem maar als wel waren het geen goede dingen.
Syrax zuchten bij haar kreun en richten zich wat op. ’Ik weet het lievert, maar hij verwacht toch enig respect en hoewel ik ook liever hem niet zou dienen heb ik geen andere keuze dan hem te dienen door Bane. Maar zo erg is het niet plus dat je je moeder dan echt zou kunnen ontmoeten als ze daar is.’ zei Sy rustig en schudden even zijn hoofd. Hij wist zelf niet of hij ook naar de hel gehaalt zou worden of alleen Ara?
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 9:57 am

’Ik weet het lievert, maar hij verwacht toch enig respect en hoewel ik ook liever hem niet zou dienen heb ik geen andere keuze dan hem te dienen door Bane. Maar zo erg is het niet plus dat je je moeder dan echt zou kunnen ontmoeten als ze daar is.’ zei Sy rustig en schudden even zijn hoofd. Ardella zuchten terwijl ze naar har vader keek 'Ik doe wel mee, maar alleen voor jou! Niet voor hem!' Zei ze rustig en stond op en pakte zijn bord en waste die af, toen ze klaar was keek ze naar haar vader 'Blijven we hier de hele dag of moeten we geen 'oppasser' voor mij regelen.' Zei Ardella met veel tegen zin en keek haar vader vragend aan.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 2:01 pm

Ardella stemde ermee in het voor haar vader te doen en niet voor Satan. Hij glimlachte zacht, maar wist dat ze nog een lange weg te gaan had. Hij had een tijd met de eticketen geleefd, maar dat was zijn keuze geweest toen een hele foute keuze! Syrax zag dat ze het bord oppakte en afwaste. Hij zou Razor zo snel mogelijk moeten spreken om Charlie om te leggen! Hij zou gestraft moeten worden en dit keer zal er niemand zijn die hem terug herleven zou kunnen, want je kreeg maar 1 herkansing om je leven opnieuw op te bouwen! Zijn gedachten werden verstoort door haar vraag en even keek hij haar verrast aan, dacht na over haar woorden en grijnsde breed hoofdschuddend. 'Als jij het Zo ziet?' zei hij vragend en stond op. Daarna liep Sy naar de deur en opende dit huisje. Rustig liepen ze naar buiten en door The Abbys richting Old Home.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 10:28 pm

Ardella zag hoe hij breed grijnsde nadat hij had nagedacht over haar woorden. 'Als jij het Zo ziet?' zei hij vragend en stond op. Daarna liep Sy naar de deur en opende dit huisje. Ardella liep achter haar vader aan en kwam gauw naast hem lopen 'Maar ik heb wel een nieuwe vorm ontdekt in het kasteel!' Zei ze en voelde zich een beetje trots, dit leek tenminste op een echte dier, ook al wist ze niet precies wat het was.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 11:13 pm

Ardella kwam langs hem gelopen en zei dat ze een nieuwe vorm had verkregen. Syrax keek haar even onderzoekend aan, maar knikte toen. Hij en zijn moeder hadden ook twee shift's en dat ging best prima. 'Die zal ik graag eens bij de trainnig zien.' zei hij en liep door. Evy woonde twee huizen verder dan Mathilda, maar toch waren ze nu dichtbij. Hij wilde haar even alleen spreken en liet Ara even buiten op de veranda achter. Hij vertelde Evy waarom hij haar hulp nodig had.Evy luisterde rustig toe. Hoewel ze altijd een oogje op Syrax had gehad en het spijtig had gevonden dat hij voor Eda gekozen had, maar ze wist dat ze nu opnieuw kan kon maken om toch zijn geliefde te worden? Ze stemde in en zei dat ze binnenkort bij hun voor tijdelijk intrekken zou. Sy knikte en liep weer naar buiten. 'Morgen zal ze komen. Het is voor haar natuurlijk ook moeilijk om met een man in huis te moeten leven, maar dat gaat jullie vast lukken plus als ik op missie ben, ben jij ook niet alleen thuis.' zei Syrax rustig en keek zijn dochter net zo aan.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 11:25 pm

Ardella had zijn onderzoekende blik gezien maar deed als of er niks was. 'Die zal ik graag eens bij de trainnig zien.' zei hij en liep door. Toen ze eindelijk bijna thuis waren moest ze bij de veranda wachten terwijl haar vader met Evy ging praten. Ardella zag via het raam hoe Evy naar haar vader keek, Ze kon het niet uitstaan en toen ze blijkbaar hadden afgesproken kwam hij terug en Ara stond op. 'Morgen zal ze komen. Het is voor haar natuurlijk ook moeilijk om met een man in huis te moeten leven, maar dat gaat jullie vast lukken plus als ik op missie ben, ben jij ook niet alleen thuis.' zei Syrax rustig en keek zijn dochter net zo aan. Een huivering liep over Ardella's lichaam terwijl ze naar haar vaedr keek 'Maar ik vond het prima om alleen thuis te zijn! En plus, de vroegere gasten kamer is van mij dus waar zou zij moeten slapen?' Vroeg ze koppig, nee, ardella vond het gene super idee en eigenlijk wou ze hun huisje met niemand delen!
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 11:46 pm

Ja daar had ze een goed punt? Detwee kamers die hun huis telde kon geen drie personen hebben eigenlijk??? 'Daar heb je gelijk in, maar het is niet erg voor een tijdje tot jij je manieren geleert heb en bij Satan ben geweest slaap ik wel op de bank.' zei hij nuchter en glimlachte zacht voor ze naar huis gingen.
Ardella
Admin
Ardella

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptyma feb 18, 2013 11:51 pm

'Daar heb je gelijk in, maar het is niet erg voor een tijdje tot jij je manieren geleert heb en bij Satan ben geweest slaap ik wel op de bank.' zei hij nuchter en glimlachte zacht voor ze naar huis gingen. Ardella zuchten, haar vader was veel te aardig. 'Uit de goedheid van mijn hart geef ik mijn kamer wel weg en slaap ik wel op de bank, het is niet gezond om oudere mensen op de bank laten slapen, straks krijg je nog last van je rug.' Zei ze plagerig en keek hem uitdagend aan, niks beters dan haar vader plagen!
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Emptydi feb 19, 2013 1:04 am

Okay? Nu ging ze echt te ver. Syrax keek haar streng aan, maar voor ze het door had, had hij zijn arm om haar hals liggen en drukte haar tegen zich aan. 'Oud he? Zal ik je eens laten zien hoe fit ik nog ben? Mijn overgroot vader was op zijn leeftijd nog super lenig terwijl hij een tijd lang in de arena gezeten heeft tot de groep een goed plan had om hem te bevrijden en die heeft op de harde vloer toen moeten slapen.' zijn stem klonk zowel serieus als plagend, maar te strak hielt hij haar ook niet vast gewoon rekening houdend met wat ze meegemaakt had, dus ze kon zich gemakkelijk bevrijden. Sy glimlachte uitdagend en keek haar ook zo aan.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 7 Empty

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!
Terug naar boven 
Pagina 7 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 32  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: