Aantal berichten : 600 Gulden : 461 Registratiedatum : 23-06-12
Character sheet Name:: Ardella Moonus Age:: 16 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 1:23 am
Ara sloot haar ogen en luisterde naar de ademhaling van haar vader, ze vond het altijd fijn om naast hem te slapen maar toen ze steeds meer vrouwelijke trekken kreeg begon ze bang te worden, soms kon ahar vader dan plotseling een uitbarting krijgen net als de 1e keer toen ze 6 jaar was. Ze wist nog steeds niet waarom hij zo boos op haar was maar ze was toen dagen ongelukkig geweest en durfde haar vader niet aan te kijken, bang dat hij weer boos zou worden. De ademhaling va nhaar vader werd rustiger en regelmatig en al gauw werd die van haar ook rustig. Ze viel in een droomloze slaap terwijl haar hand op haar vaders borst bleef liggen.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 1:39 am
De volgende ochtend werd hij laat wakker. Niet zijn gewoonte eigenlijk, maar lichaamel was het kennelijk brood nodig! Syrax voelde een hand op zijn borstkast en na met enige moeite zijn ogen geopend te hebben zag hij dat Dark nast het bed op een stoel zat. Hij glimlachte zacht en zijn blik gleed af naar de persoon naast hem. Eerst had hij Evy verwacht, maar toen hij zag dat het Ardella was, was hij toch lichtjes verbaasd. Syrax tilde zijn hand op om hem op de hand van Ara te leggen en wreef er even zachtjes over met zijn duim.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 1:44 am
Haar lichaam moest veel verwerken waardoor ze ook ene lange tijd bleef slapen, dit voelde zo vredig aan. zo veilig dat ze eigenlijk niet uit haar slaap wilde komen. Maar toen ze een hand op die van haar voelde kreunde ze lichtjes 'Nog 5 minuten en dan sta ik heus wel op' Zei ze met tegen zin en nestelde zich tegen een lichaam aan, ze dacht die van Dark want die lag wel vaker samen met haar te slapen. Ze ademde rustig in en uit maar hoorde ook iemand zachtjes op de achtergrond grinniken. Zo als beloofd bleef dark over dochter en vader waken en toen Syrax wakker werd glimlachte hij lichtjes, blij te zien dat het goed ging en hoorde Ardella's woorden. Hij kon het niet laten om zachtjes te grinniken.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 3:00 am
Syrax zijn glimlach werd wat groter toen hij Ardella‘s woorden hoorde. Hij had er zel ook geen moeite mee al was het wel leeg in hem nu Syrax helemaal alleen in zijn lichaam zat... Hoe waren hij en Bane van elka gescheiden? Syrax keek nog even naar zijn dochter en kneep zachtjes in haar hand. ‘Ik zou zelf ook liever blijven iggen, maar over een paar uur moet jij toch ergens belangrijk zijn als ik me niet vergis en ik ook?‘ zei Syrax zacht en keek haar haar fijn getekende gezicht.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 3:18 am
Ardella kreunde zachtjes toen iemand weer in haar hand kneep. ‘Ik zou zelf ook liever blijven iggen, maar over een paar uur moet jij toch ergens belangrijk zijn als ik me niet vergis en ik ook?‘ zei haar vader...Ja dat was haar vaders stem. Ze opende met veel moeite haar ogen en keek naar haar vader 'kunnen we neit uitstellen, ik voel me niet goed.' Zei ze kreunend en verstopte haar hoofd onder de dekens. Nee ze had er absoluut geen zin in!
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 3:28 am
Syrax moest lachen om haar woorden, maar stopte daar al snel mee want zijn verwondingen branden als een gek en hij trok de deken van hun af. ‘Ik denk niet dat hij dat op prijs stellen zoof wel Dark?‘ zei Sy en kwam kreunend het bed uit. Hij rook oud zweet en dat moest hij toch eerst afwassen. Rustig liep Sy al een beetje stronmelend richting de bad kamer om zich even te gaan wassen.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 3:34 am
Plotseling werd de deken van haar afgetrokken en ze kreunde nog luider, maar ze was wel blij dat haar vader wel lachte ‘Ik denk niet dat hij dat op prijs stellen zoof wel Dark?‘ zei Sy en kwam kreunend het bed uit. Dark grinnikte 'nee ik denk het ook niet, of je moet in zijn favoriete lijst staan!' Zei hij met een grijns. Ara rekte zich uit en hoorde hoe het water in de douche begon te stromen en zag Dark boos kijken 'ben je helemaal besodemieterd dat je gister van de klif wou springen!' Fluisterde Dark woedend en Ara trok een onschuldig gezicht 'je kunt alle schuld op mijn vader schuiven! Hij was zo gek om naar de kasteel te gaan!' Zei ze boos en kruiste haar armen voor haar borst.
ondertussen in de hell heeft Edana een woeden uitbarsting op Bane omdat ie zo tegen haar dochter deed! En als een vrouwelijke hellwezen woedend was kon niemand er tegen op. XD
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 3:49 am
Syrax kreeg niets mee van de woorde wisseling tussen Dark en Ara, maar genoot van de warme waterstralen die over zijn geteisterde lichaam gingen. Nadat hij klaar was stapte Syrax er onderuit en draaide de kraan dicht. Droogte zich af en liep de badkamer uit om zich dadelijk aan te kleden.
Bane gromde boos richting Eda. Ze mocht dan zo doen, maar veel intereseerde hem dat niet. ;D
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 3:55 am
Toen Ara hoorde dat de water stopte met stromen kroop ze uit de bed en liep zelf naar de badkamer. Haar vader kwam er net uit en ze ging op haar tenen staan en drukte een kus op zijn wang voor ze nar binnen liep en zelf onder de douche ging staan. Het water liet haar wakker worden en ze hoopte dat Evy zo zal komen om haar te helpen iets aan te doen!
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 4:11 am
Syrax glimlachte naar zijn dochter die snel door liep om zichzelf te gaan doushen. Syrax koos wat nette kleren uit die hij rustig aantrok. Soms schrijnde zijn wonden, maar hij zetten door en was net klaar toen Evy op de deur klopte. Syrax opende deze en begroeten haar vrolijk. Evy liep naar binnen met de jurk die ze voor het eerst door Dark gekozen bij Evy in huis aan had gehad en legde die bij Ardella op bed.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 4:14 am
Ardella hoorde de deur open gaan toen ze net haar douche had uitgezet en zich begon af te drogen. Al gauw kwam ze nar buiten naar haar kamer waar ze de zwarte jurk zag liggen. Ze pakte die en trok die rustig aan. Dark hielp haar met de rits en ze keek naar Evy 'Wat moet ik met mijn haar doen?' vroeg ze voorzichting en eigenlijk was ze best wel zenuwachtig. Ze ging op een stoel zitten en liet Evy haar werk doen.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 11:07 am
Evy wist niet echt wat de duivel mooi vond, maar ging er vanuit dat het niet veel uitmaakte. Syrax liet de dames hun gang gaan en wachten geduldig. Evy was al snel klaar en koos ervoor om de helft van Ardella‘s haar op te steken en de rest los e laten hangen.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 6:21 pm
Bijna nooit heeft iemand met haar haar iets gedaan. Vaak was het Ed, Dark of haar vader toen ze klein was die het in een staart bonden maar al gauw had ze het zelf geleerd. Het voelde op 1 of ander manier heel fijn om vingers door je haren te voelen. Toen ze klaar was stond ze op en liep naar de woonkamer waar Dark en Syrax waren. 'ik ben klaar voor de marteling.' Zei ze met een zucht en keek naar haar vader.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! zo maa 24, 2013 9:47 pm
Toen Evy klaar was wenste ze hun nog even succes voor ze weer weg ging. Syrax knikte bij de woorden van zijn dochter. 'Dan kunnen we vertrekken. Hoe moeten we er heen Dark?' vroeg Syrax op het einde en ging alvast staan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 3:07 am
Syrax knikte bij de woorden van zijn dochter. 'Dan kunnen we vertrekken. Hoe moeten we er heen Dark?' vroeg Syrax op het einde en ging alvast staan. Dark stond op en grijnsde naar Syrax 'het word geen prettig reis als je er voor het eerst naar toe gaat.' Zei Dark met een grijns en leit een teken zien dat ze hun moesten volgen. Dark liep een stuk verder weg van the Abby's en stopte bij een klein cirkels bomen en haalde een mes. 'Je moet een snee in je handpalm maken en het bleod op de aarde druppelen, en zeggen 'Vader neem mijn bloed net als mijn lichaam mee naar beneden.' Zijn woorden klonken eerbiedig en hij gaf 1 mes aan Ara en de andere aan haar vader en keek hun toe. Ardella haalde diep adem en snee in haar handpalm, haar bloed was niet zo zwart en klonterig zo als va neen volle hellwezen maar wel iets vloeibaar en het bloed druppelde op de grond, ze zij de woorden en voelde hoe haar lichaam werd getrokken. Ze zette haar tanden op elkaar terwijl ze steeds meer verdween, het deed ontzettend pijn om zo naar een ander demensie te komen, zeker de eerste keer en ze hield zich in om neit te gaan schreeuwen.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 8:20 am
Syrax volgde Dark die uitleg gaf en nam het mes aan. Okay het was wel een hele rare manier om ervens te komen? Sy sneed zichzelf en liet heldere druppels bloed op de grond druppelen en sprak de zin die Dark net voor gezegd had na. Zijn lichaam werd net als die van Ara naar beneden getrokken. Vooral met zijn verwondingen deed het verschrikkelijk pijn. Syrax grimaste met stevig op elkaar gedrukte kaken om niet te schreeuwen vande pijn nog kreunen. Syrax voelde hoe ze van de ene dementsie naar de andere getrokken werden tot het warmer en warmer werd en ze weer stevige grond onder hun voeten voelde.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 9:36 am
Het reis maakte haar misselijk en toen ze vaste grond onder haar voeten voelde, voelde ze hoe haar benen begaven en ze op de grond viel. Ze leunde met haar handen en heeg zwaar, het was hier ook zo warm en van binnnen voelde het heel erg welkom, echt heel erg welkom! Ze zag Dark rustig aan komen lopen met een vrouw aan zijn zeide. Je kon bijna zeggen dat ze zowat bloot liep. Ze had een vreselijk kort rokje aan en een BH met wat sliertjes. Haar donker haar viel sierlijk naar beneden en ze glimlachte openlijk naar hun, vooral naar haar vader.
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 9:42 am
Eindelijk het was zo ver! Syrax en Ardella kwamen eindelijk naar de hell toe en ze wist dat de eerste keer vreselijk pijn zou doen, vooral met een mensen lichaam. Zelf had ze er nooit last van gehad en Eda was rustig aan het drummen op een beat toen Dark naast haar verscheen en naar haar glimlachte 'Hij is er.' Zei hij zachtjes en dat was genoeg om haar drumstokjes neer te leggen en op te staan, ze hield zich in om niet te rennen want wat wou ze toch Syrax armen om haar heen voelen! En nu moest Bane zich vooral niet laten zien want hij had al een vreselijke, harde preek gehad en als ze hem zag zou ze er nog 1 geven. Eda zag haar Dochter en glimlachte, het was logsch dat ze zich eigenlijk bijna meteen thuis voelde, want ze was voor een groot deel Hell wezen, voor Syrax zou het lastiger gaan nu Bane niet meer in hem zou zitten. Ze keek meteen naar Ardella's kleren en zuchten, hier moest ze duidelijk wat aan doen! Want in die kleren zou niet alleen voor aap lopen, maar ze zou het ook vreselijk krijgen, hier in de hell had je nog al een blote uiterlijk, je hoefte eigenlijk niks te verbergen en ze meost ze duidelijk eerst wat normale kleren geven! Edana liep op hun af 'Ara! Sy!' Zei ze blij en liep meteen naar Syrax om overeind te helpen.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 10:22 am
Oh man dit was vreselijk! Die hitte was nog erger als je hier alleen al stond... Syrax was deze hitte niet gewent en zakte door zijn benen. Voor Ardella was het anders dat was meer dan duidelijk!!! Dark was even nergens te bekennen, maar al snel zag hij zijn geliefde. Eda hielp hem overeind en Syrax sloot haar liefdevol op in zijn armen. 'Ik heb dit zo gemist!' mompelde hij vlakbij haar oor op fluistertoon en trok zich iets terug wasrna hij haar eindelijk weer eens kon zoenen. Eigenlijk had hij al die kusjes snel willen inhalen, maar hij zoende haar rustig en teder met passie en veel liefde. Ondanks de hitte wilde hij dit eerst afhandelen. 'Het is zo fijn om je weer goed te zien en bij je te zijn.' zei Sy liefdevol en keek haar ook net zo aan.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 7:24 pm
Ardella werd geholpen door Dark en ze kreunde een beetje, alles deed pijn en dark nam haar in de armen. 'Je hebt het goed gedaan!' Zei hij zachtjes en ze leunde vermoeid tegen hem aan. Van uit haar ooghoek zag ze haar vader met haar moeder in zijn armen en ze zag dat hij gelukkig was.
Edana voelde vertrouwde armen om haar heen. 'Ik heb dit zo gemist!' mompelde hij vlakbij haar oor, Eda glimlachte gelukkig naar Syrax 'ik heb jou ook gemist!' Zei ze zachtjes en voelde zijn heerlijke lippen op die van haar. Ze kuste hem teder en voelde zijn passie maar Syrax zou toch echt moeten wachten. 'Het is zo fijn om je weer goed te zien en bij je te zijn.' zei Sy liefdevol en keek haar ook net zo aan. Edana knikte en glimlachet liefdevol maar trok zich gauw terug 'Kom, jullie moeten goed uitrusten en goede kleren hebben, in die gaan jullie dood van de hitte.' Zei ze rustig en keek haar dochter glimlachend aan en was blij dat Dark haar hielp. grump kwam op hoge snelheid po Sy afgevlogen 'Ouwe Makker! Wat heb k je gemist!' Zei hij toen hij op zijn neus ging zitten.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! ma maa 25, 2013 9:54 pm
Ja hij zou echt moeten wachten, maar vrijen zou hij met Eda nooit meer onveilig doen. Hij moest haar al op aarde missen en hij wilde haar niet nog eens kwijt raken! Sy knikte bij haar woorden met een breede glimlach. Grump kwam snel aangevlogen en landen op zijn neus. Hij had die kleine brompot ook gemist. ‘Jouw heb ik ook gemist Grump.‘ grinnikte Syrax en wreef met een vinger over het koppie vab Edana‘s huisdiertje. Ij vond het fijn om iedereen eindelijk bij elkaar te hebben! 'Daar zijn we nu wel achter, maar goed het is bij ons ook nog stervens koud. Vooral met die ijsige wind die op het moment Doole al dagen teistert!' Zei Syrax en liep rustig met zijn gezinnetje naar Eda's huis.
Ardella Admin
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di maa 26, 2013 3:53 am
Ardella zag hoe er iets kleins op haar vaders neus ging zitten en Dark grinnikte 'Das grump, de huisdier van je moeder.' Zei hij zachtjes en een grijns en Ardella keek hem met een klein glimlach aan 'wist ik wel.' Zei ze zachtjes en verlegen. 'Daar zijn we nu wel achter, maar goed het is bij ons ook nog stervens koud. Vooral met die ijsige wind die op het moment Doole al dagen teistert!' Zei Syrax en liep rustig met zijn gezinnetje naar Eda's huis. Ardella liep zo rustig mogelijk mee, Dark ondersteunde haar nog steeds en al gauw zag ze een paar huizen in zich komen. Er liepen ook verschillende beesten rond, vooral hellhounden en mensen. Ze stopte voor een 'leuk' huisje waar ze naar binnen liepen. Hoewel ze niet zwete bemerkte ze wel hoe heet het hier was!
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di maa 26, 2013 4:00 am
. ‘Jouw heb ik ook gemist Grump.‘ grinnikte Syrax en wreef met een vinger over het koppie grump, Grump mopperde en vloog naar Edana's schouder waar hij op ging zitten. ! 'Daar zijn we nu wel achter, maar goed het is bij ons ook nog stervens koud. Vooral met die ijsige wind die op het moment Doole al dagen teistert!' Zei Syrax en liep rustig met zijn gezinnetje naar Eda's huis. Edana knikte met een gimlach en ondersteunde syrax tijdens het lopen, ze waren niet super ver van een dorp geland en al gauw kwamen ze vele huisjes tegen waar die van haar ook bij zat 'Mijn andere broers zul je laten leren kennen!' Zei ze zachtjes tegen hem want ze had zelf 8 broers en Ed was de enige die boven op de aarde was. Ze stopte bij haar huis en Edana deed de deur open 'Gelukkig was ik voorbereid op jullie komst en had al wat kleren gehaald voor jullie allebei!' Zei ze grijnzend en liep haar woonkamer in, die niet super groot was, maar ruim, was en in de hoek stond een drumstel. Ze grijnsde en liep naar boven naar de kamers naar die van haar waar ze 2 kledingstukken er uit haalde, 1 voor Syrax en de andere voor Ara. Ze liep terug en gaf het aan hun 'hier in de hell verbergen we zo weinig mogelijk ons huid, want daar is het gewoon te heet voor.' Zei ze met een grijns e ngaf Ardella een kort topje en een mini rokje er bij en aan Syrax alleen maar een korte broek, want die sexy bovenlichaam hoefde hij niet te verbergen. 'Ardella, jij kant de kamer naast die van mij nemen met het omkleden en Sy jij kan gewoon in mijn kamer omkleden.' Zei ze met ee ngrijns en zag hoe Dark en Edana weg gingen.
Syrax
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di maa 26, 2013 8:56 am
Syrax grijnsde en liep rustig naar binnen. Onderweg kwamen ze vele hel bewonders. Sy zag hoe Eda even wat kleding gaan halen en gaf hen die. ‘Ik ben heel benieuwt.‘ zei Syrax en liep de kamer van Eda op. Hij kleden zich om en trok de korte broek aan en keek richting Eda en keek haar even uitdagend aan.
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! di maa 26, 2013 9:30 am
‘Ik ben heel benieuwt.‘ zei Syrax en liep de kamer van Eda op. Hij kleden zich om en trok de korte broek aan en keek richting Eda en keek haar even uitdagend aan. Edana watertande bijna toen ze hem zo zag, dit kleding stond hem goed en zijn uiterlijk kwam ook zo lekker uit. Ze kwam naar hem toe en alleen in haar ogen zag je verlangen naar hem, maar ze moest zich inhouden, ze moest wachten tot hij Satan had ontmoet, daarna zou ie van haar zijn. 'Nog altijd zo lekker als altijd.' Zei ze speels en ging op haar tenen staan op hem een speels kus op zijn lippen te geven, maar ze trok zich al gauw terug 'Kom, dan gaan we eerst wat eten en dan moeten jullie Big daddy ontmoeten.' Zei ze zachtjes en liep naar buiten, haar heupen wiegde heen en weer terwijl ze dat deed.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!