Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 13, 2012 4:05 am
. “Zoals we het anders ook deden of wil je liever in je shift vrijen?“ vroeg Syrax op zijn beurd, Eda grinnikte toen ze het hoorde en maakte zich iets los zodat ze zich kon omdraaien, voor het eerst dat ze dit deden was het in zijn kamer in het kasteel, zo kon hij vaart maken en zo kon zij zich ook steunen door haar ellebogen. Eda ging zo liggen dat hij er makkelijker bij zou kunnen komen.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 13, 2012 5:25 am
Eda grinnikte en maakte zich wat losser van hem zodat Sy er goed bij kon. Haar huid was al meer gekleurt dan vanochtend en dat wond hem zowaar nog meer op. Syrax streelde haar rug en zij voor hij dichterbij kwam en met Eda begon te vrijen. Het gevoel van hun band werd nog inniger voor hem. Syrax vree met haar zoals hij nog nooit ervoor gevree‘en had! Zijn energie leek oneindig door zijn conectie met de hel. Syrax hielt haar heup vast terwijl hij de druk en snelheid opvoerde. Het was zalig en dit tevrede gevoel bespeurde hij bij Eda ook.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 13, 2012 6:19 am
Ze had het zelf niet echt dor gehad hoe ze langzaam aan weer terug van kleur veranderde, naar hoe ze vroeger er uit zag in de hell. Eda voelde zijn vingers over haar rug en al gauw voelde ze druk in zich, het voelde zo goed en ze sloot haar ogen om te kunnen genieten, dit keer leek het een stuk beter, het leek echter dit keer. En ze voelde dat dit keer iets veranderde in haar, in hun, maar misschien kwam dat dat Syrax nu ook gevoed werd door de hell? Ze wist het niet maar het voelde zalig toen hij druk opvoerde en ze gaf zich helemaal over aan Syrax, hij was haar partner.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 13, 2012 10:28 am
Syrax merkte dat Eda zich helemaal aan hem overgaf en dat voelde in zekere zin heerlijk. Hoelang vreeén ze eigenlijk? Sy wist het niet, maar hij voelde zich er heerlijk bij en voelde dat ze beiden langzaan aan te zweten. Niet erg veel, maar net pareltjes die op hun hud leken te groeien. Sy ging na een lange ongekende tijd achter Eda vandaan en duwde haar zachtjes om zodat ze op haar rug zou komen te ligen en streelde haar mooie slanke lijn. 'Je bent al geen ander dat heb ik j al vaker verteld, maar ik blijf het herhalen, Ik hou zo veel van je Eda! Niemand zou jouw ooit kunnen overtreffen!' zij Syrax en ging naast haar liggen en begon haar rustig te zoenen.
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 13, 2012 7:09 pm
Ze gingenecht een lange tijd door en Eda blef er nog steeds van genieten, syrax had duidelijk meer kracht gekregen en daar was ze blij om, blij dat hij eidnelijk zijn echte huis had gevonden waar hij thuis hoorde. het gaf het duidelijk ook meer energie. Na een lange tijd toen haar lichaam was bedekt met glinsterende pareltjes zweet. syrax ging er af en duwde haar zachtjes terug. Eda draaide zich om en keek in zijn blauwe ogen. 'Je bent al geen ander dat heb ik j al vaker verteld, maar ik blijf het herhalen, Ik hou zo veel van je Eda! Niemand zou jouw ooit kunnen overtreffen!' zij Syrax en ging naast haar liggen en begon haar rustig te zoenen. Eda grinnikte en legde haar hand op zijn wang terwijl ze elkaar zoende, ze proefde zout van het zweet maar dat vond ze neit erg 'Jij bent mijn lieve draakje die ik nooit meer kwijt wil.' Zei ze zacht toen zezich iets terug trok.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) do dec 13, 2012 7:27 pm
Eda grinnikte en plaatste haar hand tegen zijn wang terwijl ze hem terug zoende. Syrax was intens gelukkig met haar en voelde dat haar nabijheid groter was geworden. Sy sloeg zijn armen om haar heen en trok Eda dichter tegen zich aan Haar woorden deden hem meer dan goed en zachtjes begon Sy het zweet uit haar gezicht likken. Goed het proefte zout, maar hij was blij dat het van Eda was!
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 3:08 am
(O__O zweet van haar gezicht likken O__O)
Eda voelde hoe ze dichter naar Syrax werd getrokken en glimlachte naar hem en liet Sarax begaan met het zweet likken. Zelf was ze neit zo dol op zout maar als hij het leuk vond mocht hij het best doen. Eda sloot haar ogen terwijl hij het deed en voelde hoe de vermoeidheid van haar overnam en langzaam haar bracht naar een diepe slaap. De heel dag was anders geworden dan ze hadden geplant en eerlijk gezegd vond Eda het niet echt erg.
Crase
Aantal berichten : 283 Gulden : 209 Registratiedatum : 06-05-12
Character sheet Name:: Crase Tanuci Age:: 16 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 4:07 am
Eda vond het niet erg wat hij deed, maar Syrax vond het gewoon lekker en dan hfte hij niet perse iets met zout te eten. Langzaam aan voelde Sy dat ze weg zonk in slaap. Hij glimlachte en hielt op met haar gezicht te likken. Ze was zo mooi en nog liever als ze sliep! Syrax hoorde voetstappen voorbij komen en vermoeden dat Ed oonaar een slaapplaatst aan het zoeken was? Sy trok de deken half over hun twee heen en hij legde zich rustig naast haar neer en keek nog evven naar Eda voor ook Syrax zijn vermoeitheid op voelde komen en sloot zijn ogen en volgde haar voorbeeld.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 4:23 am
Haar nacht was rustig. MAar ze kon wel zo zeggen dat het anders ws dan al haar andere nachten. Er was iets veranderd in haar maar ze begreep nog niet zo goed wat het was, maar vast iets onbelangerijks? Ed vond het maar niks dat Eda die jonge nhad gekozen en hoewel hij het niks vodn liet hij haar begaan. Het was har keuze maar nu hij haar had gevonden kon hij haar weer strenger aanpakken. Toen het ochtend was voelde Eda hoe een stel kleren op ahar werd gesmeten en ze opende haar ogen en zag Ed in de schaduw staan 'Dacht je soms dat je nu een eigen vriendje had nog steeds niet gelde dat we samen ochtendtraining doen?' Vroeg hij kalm en bleef haar aankijke, Eda knipperde met haar ogen en knitke zuchtend. 'Is goed broer.' Zei ze zachtjes e nzag hem vertrekken, toen hij weg was sloop ze uit Syrax armen en trok een broek en een shirt aan die ze had gekregen en liep naar buiten waar ze aan een moeizaam training begon.
Crase
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 4:45 am
Syrax bemerkte eerst niet wat er tussen Eda en haar broer gezegd werd, maar toen ze weg sloop zakte zijn arm die over haar heen had gelegen en dat wekte Sy. Hij rekte zich met gesloten ogen even voor hj ze opende en naast zich keek. Waar was zijn lieveling heen? Rustig trok Syrax zijn kleding aan nadat hij uit bed was geklommen en liep daarna naar buiten.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 5:18 am
'50 keer opdrukken!' Hoorde ze van haar broer en zakte metee ndoor haar voeten heen op de grond waar ze begon op te drukken, het leek wel als of ze terug was in de hell, net zo erg en net zo zwaar. Na 50 keer te hebben opgedrukte sprong ze op en begon met haar vuisten hem aan te vallen, van Ed hoorde ze dat ze meer kracht in haar slag moest zetten en dat deed ze ook, ze was niet bang om hem te raken want ze moest zijn handen raken. 'Sneller!' En dat deed ze ook, zweet parrelde naar beneden toen ze klaar was maar ze bleef rustig ademen. En toen begon Ed haar aan te vallen en de bedulling was dat ze hem zou tegen houden of ontwijken, het leek net een echte gevecht....
Crase
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 6:02 am
Okay? Ed klonk net als Charlie, alleen die schold er nog bij! Syrax kk niet verbaasd toe en grijnsde bij het zien van hun sparring. Zelf had hij een andere methode en liet Exa en Ed rustig verder sparren. Hij zocht veel liever een van de diersoorten op. Ze waren natuurlijk niet zo soft als de dieren op het vaste lad en Sy brak een vuist dikke tak onder weg af. Het mocht niet langer dan een meter zijn anders was het gewoon een wapen, nu was het meer voor verdediging en hij vond al snel een beer. Deze waren groter en agresiever dan die op het vaste land. Sy viel d beer aan en deze liet het echt niet op zijn kop zitten en met een luide brul ging het dier in de tegenaanval!!!
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 6:54 am
Ze bleef Ed steeds ontwijken terwijl hij har aan viel maar toen Ed even knipperde nam ze haar shifters vorm aan en viel hem aan, Ed was zeker verbaasd maar herstelde zich gauw en volgde haar voorbeeld. Ze had Syrax zien weg lopen in het bos en kort daarna had ze een beer horen brullen maar ze was niet ongerust over Sy want ze wist dat hij sterker was. Natuurlijk leek het op de eerste gezicht als of ze niet hard deden maar dat was het wel e nsoms voelde ze wel is zijn klauwen in haar lichaam, maar of dat erg was was dat een andere vraag. Eda was het gewend dat ze hard werd aangepakt. Na een paar uur veranderde ze terug en zakte op de grond en zat op haar kont en leunde tegen de boom in de buurt terwijl ze uitheeg.
Crase
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 7:36 am
De beer haalde naar hem uit en Syrax blokkeerde die door het met de tak af te schermen en shifte naar zijn half vorm. Nu waren ze beiden even groo en Hier had Syrax geen tak meer nodig en kronkelde zijn staart rond een van de achterpoten om daar een flinke zwieper aan te geven. De beer vloog meters door de lucht en Sy schoot naar voren om de beer geen respijt te gunnen. Beide liepen verwondngen op, maar zijn vleugels bleven ongedeert omdat Sy die tegen zijn rug geklemt hielt. Langzaam aan kwamen ze dichterbij het drpje aan en dit keer gaf de beer hem een heis waardoor Syrax over de grond rolde en tegen een van de huisjes aan botste die door de inpact ineen storten. De beer kwam bloedend en dreigend grommend de struiken uit gelopen wiens rugharen hoog op zij lijf stonden. Syrax liet zicher niet onder krijgen en mepte wat lichte bouwmaterie van zich af met zijn staart en kwa omhoog met een even dreigende grom. Zijn armen, benen, staart en torso zaten onder de lange halen van de beer zijn lange scherpe klauwen. Syrax grijnsde en zag wat de beer van plan was. Hij zakte wat door zijn benen en wachten af. De beer stormde vol op hem in, maar Sy zetten zijn voetklauwen diep in het zand, maar werd toch nog een heel eind het dorp in geduwt voor de beer geen goede grip meer had en soms weg schoof door het stukje dat Syrax omgeploegt ha door zijn klauwen. Deze zag zijn kans nu schoon en omdat hij de boven en onderkaak van de beer al vat had, omdat deze hem anders in zijn ribbenkast had gebeten tijdens zijn aanval trok Sy deze met volle kracht uit de kom De beer wilde zich terug trekken, maar Syrax liet hem niet meer gaan en pakte de beer aan zijn kop vast e draaide deze met een ruk onderste boven. De beer brak hierdoor zijn nek en viel dood neer. Deze beesten waren het zwaarste vor training, maar deze had shifter bloed geproeft dus ook gevaarlijk voor hun als Sy de beer had laten gaan. Zo had Razor hem dat geleert. Even strekte Syrax zijn vleugels en vouwde ze daarna weer. Hij heeg, maarlng zo zwaar niet als anders en wist dat ze hier nog een poje met kruidensmeersel hadden staan voor het snelle genezen van verwondingen. Rustig liep hij naar het ingestorte isje die van Mathilda was geweest en trok was spullen aan de kant en vond uit eindelijk wat hij zocht. Sy shifte terug en voelde een diepe snee over zijn ribben lopen.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 9:40 am
Terwijl Ed naast haar ging zitten keken ze allebei toe hoe Sy met de beer vocht, natuurlijk keurde Ed sommige bewegingen af van hun allebei maar ze schonk er geen aandacht aan. Ed was al duizende jaren oud en had meer ervaring. Zelf bleef ze geboeid kijken hoe Sy de beers nek brak en zelf naar een huis liep. Eda stond op en liep achter hem aan naar het huis waar ze hem terug zag shiften en een diepe snee zag 'auw, dat doet vast pijn.' Zei ze en liep naar hem toe, pakte het zalfje van hem en begon zelf heel voorzichtig het vond insmeren. Het was heel gewoon dat ze zomaar iets van iemand overnam en hem hielp, dat was ze gewoon, in een roedel hoor je elkaar te steunen en te helpen, behalve als je met een omega te maken had, dat waren de laagste hounden in het roedel en die werden gebruikt om je woeden af te reageren. 'Mooi gevochten.' Zei ze toen ze met zijn snee klaar was en met de andere begon.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 11:11 am
Eda stond op en liep achter hem aan naar het huis waar ze hem terug zag shiften en een diepe snee zag 'auw, dat doet vast pijn.' Zei ze en liep naar hem toe, pakte het zalfje van hem en begon zelf heel voorzichtig het vond insmeren. Het was heel gewoon dat ze zomaar iets van iemand overnam en hem hielp, dat was ze gewoon, in een roedel hoor je elkaar te steunen en te helpen, behalve als je met een omega te maken had, dat waren de laagste hounden in het roedel en die werden gebruikt om je woeden af te reageren. 'Mooi gevochten.' Zei ze toen ze met zijn snee klaar was en met de andere begon. Syrax had haar niet aan horen komen en keek haar lichtjes verrast aan. 'Ach ik ben het gewent. Razor heeft al eens een keertje mijn rug in moten smeren omdat ik toen voor het eerst met zo'n beest gevochten had en te snel was weg gedraait. Daardoor lag mijn hele rug toen open, dus dit valt nog mee al steekt het wel...' zei Syrax en kreunde lichtjes toen ze over de snee heen smeerde. Syrax had tijdens het gevecht niet gehoort wat Ed zei, maar dat had hij bij Razor ook vaan gehad vooral wanneer hij zeer geconsentreerd in het gevecht was. Sy voelde zih heerlijk onder haar aanrakingen en keek haar rustig aan. 'Je lijkt mijn moeder wel die kijkt ook altijd zo bezorgd wanneer ik weer eens gewond ben geraakt tijdens de trainingen.' plaagde hij Eda en kuste Eda even snel op haar voorhoofd.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 10:50 pm
'Ach ik ben het gewent. Razor heeft al eens een keertje mijn rug in moten smeren omdat ik toen voor het eerst met zo'n beest gevochten had en te snel was weg gedraait. Daardoor lag mijn hele rug toen open, dus dit valt nog mee al steekt het wel...' zei Syrax en kreunde lichtjes toen ze over de snee heen smeerde. Eda grinnikte 'uit je wonden leer je het.' Zei ze grijnzend, herrinerde zelf aan haar wonden en hoe die haar veel hebben geleerd. 'Je lijkt mijn moeder wel die kijkt ook altijd zo bezorgd wanneer ik weer eens gewond ben geraakt tijdens de trainingen.' plaagde hij Eda en kuste Eda even snel op haar voorhoofd. Eda keek hem grinnikend aan 'das logisch, jij bent haar zoon en ze wil niet dat je dood gaat en ik wil niet dat mijn lieverd een ontsteking krijgt.' Zei ze en klopte plagend zachtjes op zijn wang.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) za dec 15, 2012 11:49 pm
Wat moest hij toch zonder haar en Syrax voelde haar klopje op zijn wang. ‘Dat snap ik , ik wil ook niet dat jouw iets overkomen zou.‘ zei Syrax en pakte Eda om haar middel vast terwijl hij haar aankeek.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 12:00 am
‘Dat snap ik , ik wil ook niet dat jouw iets overkomen zou.‘ zei Syrax en pakte Eda om haar middel vast terwijl hij haar aankeek. Eda glimlachte en zette het potje neer 'Dat begrijp ik lieverd, mar nu kun je me zeggen of we hier ergens een meer hebben?' vroeg ze glimlachend, ja ze moest toch is nodig zwemmen, even het zweet van zich af laten spoelen.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 1:22 am
Eda zetten het potje neer en vroeg of hier een meer was. Syrax dacht niet lang na en grijnsde breed. ‘We hebben een onder grondse doorgang. Waar het heen leid kan enkel Razor weten ik heb het nooit onderzocht, maar het is groo genoeg om zeker tien man in te kunnen plaatsten.‘ zei Syrax en voelde haar warmte tegenzich aan en genoot er zo van. Ze liepen alvast naar buiten om Ed nog te zien zitten.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 1:26 am
‘We hebben een onder grondse doorgang. Waar het heen leid kan enkel Razor weten ik heb het nooit onderzocht, maar het is groo genoeg om zeker tien man in te kunnen plaatsten.‘ zei Syrax, Eda knikte begrijpend en liep samen met hem naar buite nwaar ze Ed zag zitten, hij genoot heelmaal van de zon die op hem scheen wat wel logisch was, ze waren het gewend om warmte o mzih heen te hebben dus tja. 'Kom dan gaan we onderzoeken waar het heen leid en ik hoop naar ene meer die warm is door het lava er onder.' Zei ze grijnzend en pakte zijn hand.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 1:45 am
Syrax liep met Eda mee en genoot van hun samen zijn. Ze liepen naar het kleine meertje dat zo‘n 500 meter verderop lag. het was er lekker rustig en Syrax vroeg zich nog stees af wat daar beneden toch licht gaf? Speels duwde Syrax Eda van zich af en sprong duikend het water in. Het voelde heerlijk, maar of zij dat ook vond?
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 1:54 am
Samen liepen ze naar het meer die niet zo ver vandaan lag. Speels duwde Syrax Eda van zich af en sprong duikend het water in. Eda grijnsde en deed haar kleren uit voor ze zelf ook er in sprong, het water was ijskoud! Ze kwam boven water en hapte naar adem, uit haar aardse kennis wist ze dat ze moest bewegen om warm te worden en straks zou ze het kou nauwelijks voelen. ze zwom met een glimlach naar Syrax toe, haar zwarte haar plakte tegen haar lichaam omdat het nat was geworden,
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 2:15 am
Sy had enkel zijn broek aan gehad dus zo erg was het niet dat die n was geworden. Eda zwom later naar hem toe en Syrax veegde wat haren uit haar natte gezicht en kuste zachtjes haar lippen. ‘Kom kijken waar dat licht vandaan komt.‘ fluisterde hij in haar oor en nam een hap lucht voor Sy dook. Het was er behoorlijk diep en al snel had Syrax de bodem bereikt en zag een tunnel die afboog. Sy zwom verder en merkte dat het water warmer werd na mten hij verder zwom. Het licht kwam van verschillende kristallen die door stralen van een nog onbekende licht bron af kwamen. Sy voelde dat hij zodadelijk nog lucht te kort kreeg en zwom zo snel mogelijk door tot de tunnel omhoog ging. Daar brak hij door het water oppervlak en keek vol verzing rond tot hi Eda naast zich voelde.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 16, 2012 2:22 am
Syrax veegde wat haren uit haar natte gezicht en kuste zachtjes haar lippen. ‘Kom kijken waar dat licht vandaan komt.‘ fluisterde hij in haar oor en nam een hap lucht voor Sy dook. Eda volgde zijn voorbeeld en dook naar beneden, ze zwom naar beneden en voor haar gevoel duurde het veel te lang, maar al gauw zag ze een grot en daar zwom ze achter Syrax aan naar boven, het zag er prachtig uit en hier was het water warmer, de kristallen ware nook prachtig en toen ze Syrax zag pakte ze zijn voet en trok zich omhoog achter hem, Eda hapte naar adem en keek bewonderend rond zich'het is hier prachtig!' Zei ze en keek rond.