Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 4:55 am
Syrax hoorde Ed wel, maar deed niks om hem te laten merken dat Sy wist dat Ed aankwam. Edana‘s woorden zorgde voor meer onrust bij Syrax, maar hij liet het niet zien. Enkel dat Syrax bleef zwijgen terwijl hij naar hun luisterde. Het maakte Sy niks uit zolang hij maar bij Eda kon zijn!
Character sheet Name:: Edana Age:: 17 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 5:05 am
Ze voelde zijn onrust en suste haar broer 'kalm aan broertje.' Zei ze zacht en keek hem bos aan en Ed knikte en liep gauw ergens anders heen. 'Sy toch, ik wou niet dat je leven zo ging.' Zei ze zacht en kuste zijn nek. Ze voelde zich zo slecht dat ze hem dichter naar Satan had laten brengen, nu kon met hem doen wat hij wou en het was haar schuld, allemaal haar schuld! Ze pakte zijn hand 'het spijt me lieverd.' Zei ze zachtjes en kuste zijn vingers.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 7:46 am
Syrax zweeg nog even tot Ed weg was gegaan en voelde Eda dicht bij zich. Haar aanrakingen maakte dat hij zih veilig voelde en dat gevoel had hij gemist in zijn leven buiten de liefde die zijn moeder en familie gegeven hadden.. “Eda het is jouw schuld niet, dit... dit moest al voorbestemt zijn. Bane was vabaf dag 1 al een monster die gelijk stond aan wat men over de demonen hoorde. “ begon Syrax zachtjes en streelde haar wang zacht. Syrax wist nooit waarom hij zich nooit op zijn plek had gevoelt tot hij en Eda samen hadden gestaan in het kantoortje in het kasteel. Toen had hij al een lichte cnentie gevoelt, die sterker en sterker gewordn was door zijn liefdesband met Eda. “Als het zo hoort te zijn Eda laat het dan zo zijn. Charles heeft zijn eigen vloek in werkinggezet door zijn daden en daar ben ik er eentje van. Eentje die hem ten gronde zal richten! Jij hebt mij bij hem gebrach Eda anders was het er toch ooit van gekomen en met dank aan Bane...“ zijn woorden waren standvast en duidelijk, maar zijn oel was meer dan duidelijk. Syrax moest proberen een einde aan Charles tiranie te maken dat kon niet anders en dat door Satan‘s hulp, maar daar zou Syrax ook iets voor terug moeten doen???
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 7:56 am
“Eda het is jouw schuld niet, dit... dit moest al voorbestemt zijn. Bane was vabaf dag 1 al een monster die gelijk stond aan wat men over de demonen hoorde. “ begon Syrax zachtjes en streelde haar wang zacht. Ze genoot er van en legde haar wang op zijn hand. Syrax was altijd al iets bijzonders geweest, toen ze hem voor eerst tegen kwam in het kantoor waar ze Grump had bevrijd. “Als het zo hoort te zijn Eda laat het dan zo zijn. Charles heeft zijn eigen vloek in werkinggezet door zijn daden en daar ben ik er eentje van. Eentje die hem ten gronde zal richten! Jij hebt mij bij hem gebrach Eda anders was het er toch ooit van gekomen en met dank aan Bane...“ zijn woorden waren standvast en duidelijk, Ze legde haar hand tegen zijn wang en keek hem strak aan 'je meot wel begrijpen dat Satan iets gaat vragen voor het doden van Charlie.' Zei ze zacht en legde haar hoofd tegen zijn schouder. 'Maar wat ie ook vraagt, zorg er voor dat hij vernietigd word.' Zei ze zachtjes.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 8:16 am
Syrax wist niet waarom hij zich zo bij haar thuis had gevoelt, maar hij begon steeds meer de dingen te zien die hij bij zijn familie nooit had gezien. Eda was de gene die hem volledig begreep en dat wa wat hij net als haar liefde zo had moeten missen al die jaren. “Ik zal Charles vernietigen daar kun je van op aan!“ zei Syrax nog voor de hele wereld begon te tollen. Syrax wist eerst niet wat er gebeurde, maar toen de druk in zijn schedel toe nam wist hij dat het maar een persoon was die dat zijn kon, Satan!!! ‘Ik hoor dat je accort gaat met het vernietigen van Charles? Een wijs besluit, maar... dan moet je wel elk bevel opvolgen die ik je opdraag?‘ zei Satan zacht maar nog vriendelijk. “Zolang hij maar uit de weg geruimt wordt meer verlang ik in haat en woede niet.“ zei Syrax simpel en wachten af. ‘Goed wat ik van je verlang hokr je later wel. Zorg eerst dat de koning sterft!‘ zei Satan en trok zich weer terug. Sy wist dat hij niet meer terug kon ogeen enkele manier dan naar de engelen toe te stappen, maar dan zou hij nooit meer samen kunnen zijn met Eda dus dacht Syrax daar ook niet overn. Hij was thuis gekomen daar waar hij thuis hoorde vanaf zijn geboorte al!!!
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 8:25 am
Syrax was altijd al een leiverd geweest, oo kal was hij in het begin alleen maar ene uitweg naar buiten, maar toe nze hem beter leerde kennen begon ze haar gevoel te begrijpen. “Ik zal Charles vernietigen daar kun je van op aan!“ zei Syrax, Ze knikte en voelde een druk op haar hersens maar die was neit naar haar gericht maar ze voelde die omdat ze zo dicht bij Sy zat. “Zolang hij maar uit de weg geruimt wordt meer verlang ik in haat en woede niet.“ zei Syrax simpel en wachten af. Het was duidelijk dat Satan met hem sprak en Eda bleef stil. Toen de druk weg ging keek ze vragend naar Syrax 'wat wou hij van je?' vroeg ze zacht en keek hem afwachtend aan.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) zo dec 09, 2012 10:29 am
Syrax was blij dat de druk weer weg was, maar hij wende er steeds meer aan. Eda keek hem vragend aan en vroeg wat Satan wilde. “Dat heeft hij nog niet gezegt, maar daar komt hij vast mee wanneer Charles zijn laatste adem uit geblazen heeft.“ zei Sy en streelde haar wang opnieuw. Goed ze mochten dan gedoemt zijn om onder Satan te staan, maar Syrax voelde het niet zo. Zijn hele leven vanaf dat Lira en die vossendemon hem over zjn vade vertelt hadden had Sy zich al anders gevoelt, maar gek genoeg deed de demon van Lira zijn draak niet veel en had hem kunnen doden, maar dat had ie toen niet gedaan. Nu begreep Sy waarom en hij had al zo‘n vermoeden wat Satan wilde. De wereld aan zjn voeten hebben, maar dat vermoeden kon Syrax nog niet voluit spreken en hij trok Eda liefdevol naar zich toe en kuste haa net zo.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) ma dec 10, 2012 4:11 am
“Dat heeft hij nog niet gezegt, maar daar komt hij vast mee wanneer Charles zijn laatste adem uit geblazen heeft.“ zei Sy en streelde haar wang opnieuw. Eda glimlachte en streelde zijn kaak 'het komt nog wel. ' Ze ize zacht tegen zic hzelf en keek naar Syrax, die zag er zo lief uit dat ze gewoon niet kon voorstelle ndat deze jogne nnu bij Satan hoorde, en hoewel het haar goed zou moeten doen dat ze nu echt samen waren en dezelfde heerser hadden, was ze bang dat uiteindelijk Syrax er spijt van zou krijge ndat hij Satan had gekozen. Hij trok Eda liefdevol naar zich toe en kuste haa net zo. Eda kuste hem net zo terug maar ze werden gestoord door een gekuch, ze keek op en zag dat haar broer voor eten had gezorgd, waar ze wel dankbaar voor was, het was oo kwel een lieverd! 'Ik denk dat jullie is goed moeten eten voor jullie aan jullie taak beginnen.' Zei hij brommend en veranderde toen zelf ook in een wolf en begon stukken te scheuren.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) ma dec 10, 2012 6:36 am
Syrax voelde haar volmaakte llippen op de zijne, maar nog voor ze verder konden werden ze gestoort. Syrax ging er niet op in maar stond wel op en hielp Eda ook over eind voor hij zijn nu ware vaste vorm aan nam. Hij was groter dan Ed, maar voor hun drie‘en was er zo niet genoeg en Eda zou zo wat tijd met haar broer kunnen hebben. “Ik ben zo terug.“ zei Syrax voor hij zijn vleugels spreiden en op steeg zonder zichtbare moeite. Hij zweefte over de boomtoppen tot hij zijnprooi spotten en hem aanviel voor Syrax het dier doden die eerst nog een ijzelijke kreet uiten voor het geluid van krakende botten te horen was. Sy at het beest in grote happen op.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) ma dec 10, 2012 6:53 am
Toen Syrax opstond en haar overeind hielp nam ze haar awre vorm aan als hellhound, Syrax deed dat ook en ze schatte snel dat het hert niet genoeg voor hun 3e was en Syrax merkte dat ook. “Ik ben zo terug.“ zei Syrax voor hij zijn vleugels spreiden en op steeg zonder zichtbare moeite. Ze keek hem na voor ze naar haar broer liep die ze tradiotneel vroeg door midden op de grond te gaan liggen en zijn pote nlikken of ze ook mocht eten, Ed hapte zo als het hoorde eerst naar haar en knitke toen dat ze mocht, hij maakte ruimte voor haar en Eda begon stukken los te scheuren en het op te eten, haar oren stonden allert en ze hoorde een ijzwekkende gil van een prooi die ter der dood neer viel, zo wist ze zelf ook dat Syrax te eten had. Het bleef stil tijdens het eten maar soms keek ze vluchtig naar haar broer en merkte dat hij haar bekeek.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) ma dec 10, 2012 8:36 am
Het voelde toch wel goed iets in zijn maag te hebben ookal had hij eigenlijk nog geen honger gehad, maar hij voelde zich heter worden door het contact met de hell. Syrax rekte zich uit en voelde ineens een stekende pijn in zijn schouders Sy kreunde en zakte zoor zijn poten. Het vuur nog heter dan Syrax ooit gevoelt had dreef door hem heen. Syrax voelde de verandering zich verbeteren en maakte Sy compleet. Zijn voorpoten, hoorns en stekels van kop tot staart groeide opnieuw aan die waren verdwenen toen Blackjack in Sy was gekomen toen Bane vertrokken was. Het duhrde zeker een half uurtje voor de hitte en pijn weg trokken. Syrax voelde zich nog beter dan eersten brulde luid en uitdagend naar de wereld op zich. Sy was niet langer meer verlegen nog de arogantie maar er tussen in!!!
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) ma dec 10, 2012 9:29 am
Toen alles op was en hun beide snuite nrood waren zag Eda ed op zich af springen en ze ontweek hem speels, ze stoeide graag met har broers, die lette er tenminste er niet op dat zeeen meisje was. Ze hapte speels naar Ed en zo gingen ze elkaar een half uur uitdagen tot ze allebei er van schrokken, ze horode allebei een uitdagende brul, die brul herkende Eda, het was Sy! Maar wie daagde hij uit, allebei bleven ze doodstil staan wachtend of ze nog meer zouden horen, ze begon lichtjes ongerust te worden, beter gezegd, erg ongerust!
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) ma dec 10, 2012 6:51 pm
Zo levendig had hij zich nog nooit gevooelt! Zijn bloed kookte heet door zijn aderen en gaven Syrax een extase van een level die hij tot nu toe nog nooit ervaren had! Hij had zijn voorpoten weer terug en nu hoefte hij niet perse zijn vleugelklauwen in zijn draak te gebruiken om zijn tegennstandes te doden! Syrax zetten zich af en won sneller dan ooit hoogte. Hij keerde en zweefte even door de lucht heen voor ij een nuk kreeg en zijn vleugels dicht tegen zijn lichaam drukte. Sy voelde de wind langs hem heen razen en net boven de boomtoppen spreiden Syrax zijn vleugels weer open. Syrax zwarte schubben weerkaatste het zonlicht die overal felle zonne vlekken over het eiland. Sy bemerkte dat zijn draak ook wat gekrompen was zodat hij niet langer meer boven de bomen uit kwam. Syrax gromde van plezier,maar wist heel goed dat hem een zeer moeilijke taak te wachten een opdracht niet gemakkelijk worden zou, maar Sy zou hem vol brengen hoe dan ook! Zijn blik viel op het geimprofiseerde dorpje en Syrax draaide half bij zodat hij goed uit komen zou waarna hij tussen de huisjes landenn en zijn voorpoten kalmpjes net als zijn achterpoten neer zetten. Daarna schudden Sy zich even uit voor hij zijn vleugels netjes opvouwde.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 5:25 am
eerst zag je niks maar al gauw vlogo ee nzwart beest de lucht in, die was anders dan Syrax normale draak maar ze wist met heel haar hart dat Syrax het was, nu leek hij op een echte draak en niet op een half vogel/draak gebeuren. Ze kwispelde toen ze zag dat hij zich helemaal uitleefde. Je kon nu aan hem duidelijk merken dat hij er plezier in had en Eda was daar heel blij om. Toen Syrax lande zete ze zich af en begon naar het dorp te rennen, zse waren er neit ver vandaan gebleven want je wist nooit. Eda remde af en gleed ee nstuk door in het zand voor ze Sy zag die daar prachtig stond. Ze liep op hem af terwijl haar broer een eindje achterbleef.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 5:41 am
De geur van zijn mede demonen drong zijn neus binnen en al snel zag Syrax Eda aan komen. Hij grijnsde zijn wolfachtige grijns weer als Bane altijd had gedaan. Hij shifte naar zijn menselije shift en liep naar Eda toe. Goed met Ed had Sy het nog niet zo, maar dat zou hopelijk nog wel komen? “Hoi lieverd.“ zei hij vrlijk en kriebbelde nog even onder haar kin en grijnsde.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 5:44 am
Syrax was duidelijk blij en ze kwispelde toen hi jterug veranderde en naar har toe liep. “Hoi lieverd.“ zei hij vrlijk en kriebbelde nog even onder haar kin en grijnsde. Eda veranderde in haar vorm en glimlachte 'ik zie dat het je goed doet?' Zei ze zacht en ging dichter naar hem toe staan voor ze haar lippen op zijn hals zachtjes liet strelen en hem daarna aankeek 'je ziet er wel een stuk beter uit moet ik eerlijk toegeven.' Zei ze zacht zodat hij haar alleen zou kunnen horen.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 5:59 am
Eda kwispelde op zijn woorden en ook zij nam haar menselijke vorm weer aan. Haar aanraking liet zijn spieren even trillen en haar woorden brachten Sy in vervoering. “Ik voel me beter dan ooit.“ fluisterde hij zacht en legde zijn hand op haar fijn getekende kaak lijn.
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 6:26 am
“Ik voel me beter dan ooit.“ fluisterde hij zacht en legde zijn hand op haar fijn getekende kaak lijn. Eda keek hem in de ogen en glimlachte ondeugend zo als zij het alleen kon 'je ziet er ook een stuk beter uit, zeker je draak is mooi geworden.' Fluisterde ze terug, hun lichamen waren niet ver van elkaar verwijderd en ze kreeg zin om hem te kussen, dus ging ze op haar tenen staan en drukte haar lippen op die heerlijke van hem. Ze smaakte naar vers vlees en ze kon bijna het bloed proeven van het dier.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 7:17 am
Ja hij voelde zich ook zoals Sy eruit zag en haar ontdeugende glimlach wond Syrax alleen maar op. “Zo was hij voorheen ookal tot ik met wat hunters gevochten had die het gif van een poisen blood shifter o hun wapens hadden gesmeert. Het was maar een kleine dosis, maar toch veranderde het wat aan mijn shift toen. Maar het is fijn o weer voorpoten te hebben!“ zijn stem leek niet meer dan het gefluistr van de wind, maar nog goed hoorbaar voor Eda voor ze hem begon te kussen. Langzaam zakte hij iets door zijn benen zodat Eda niet langer meer op haar tenen ho efte te gaan staan. Zijn armen om haar heen geslagen trokken Eda dichter tegen zijn eigen lichaam aan. Alles verdween lagzaam tot alleen zij over bleef. Zijn passie, zijn schoonheid, zijn schat die met geen ander te vergelijken was!!!d
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 7:25 am
“Zo was hij voorheen ookal tot ik met wat hunters gevochten had die het gif van een poisen blood shifter o hun wapens hadden gesmeert. Het was maar een kleine dosis, maar toch veranderde het wat aan mijn shift toen. Maar het is fijn o weer voorpoten te hebben!“ zijn stem leek niet meer dan het gefluistr van de wind, Eda glimlachte naar hem, en ze glimlachte ook toen ze sy kuste en hij wat door zijn knieën zakte. Het was toch een schat! Ze sleog haar armen om haar nek heen terwijl ze hem bleef kussen. Ed was zo lief om weg te gaan toen hij de koppel zag. Alles om hun heen verd wazig tot er niks mer overbleef behalve Syrax. Zijn lichaam, zijn lippen en zijn ziel die zo lief was! haar handen gingen door zjn haar terwijl ze hem bleef kusen 'Ik wil je nooit meer kwijt!' Dacht ze in haar gedachten.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) di dec 11, 2012 11:17 am
Van wat Ed ging doen intereseerde Sy niet omdat hij zich daar niet mee bezig hielt en kuste Eda tot hij haar in gedachten hoorde. “E ik even min!“ zei hij via hun gedachten terug. Syrax voelde haar armen om zijn hals en haar handen door zijn haren. Iets i hem barste los. Het vuur in hem wilde vrij komen en Eda wakkerde het alleen maar aan!!! Syrax zakte nog iets verder door zin benen en pakte Eda bij haar boven benen en tilde haar rustig op. Zijn verlangen naar haar werd met de seconde groter. Sy liet haar benen zich om zijn middel klemmen en liep met haar naar het hutje waar hij samen tijdens de oorlog had geslapen en legde haar op het in bed waar stro in een stevige stof was gepropt en legde haar voorzichtig neer. Sy bleef Eda kussen terwijl zijn handen haar perfecte lichaam streelde.
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 12, 2012 9:37 am
Het was zo fijn om Syrax zo te voelen, ze voelde gewoon hoe goed het vuur van de hell hem deed. Ze voelde gewoon verlangen van hem naar haar, ze voelde zijn vuur dicht bij zich. “E ik even min!“ zei hij via hun gedachten terug. Ze bleef glimlachte en schrok er niet van toen Syrax haar bij haar boven benen pakte en iets optilde, Eda klemde haar voeten rond zijn middel en bleef hem zoenen, het maakte haar absoluut niks meer uit waar ze heen gingen, zo langs ze alleen waren! Al gauw voelde ze stevig stof onder haar rug en ze bleef hem dicht bij zich houden door haar benen. Zijn hand streelde haarl ichaam en ze genoot er van en ze kon het kreun niet onderdrukken, Sy maaket alles in haar wakker! Zelf streelde ze brede schoudersterwijl ze hem bleef zoenen. Haar vingers gingen al gauw naar zijn knoopjes die ze begon open te maken.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 12, 2012 7:24 pm
Wat een vrouw was Eda toch! Ze was de enigste die hem ooit een energie boost door zijn lichaam kon laten stromen alsof hij dan volledig onder stroom stond? Eda bleef hem bij zich houden en Syrax grinnikte even terwijl ze nleven zoenen. Hij had haar zo lief en dichtbij zich! Ze streelde zijn brede schouders en dat liet een warme tinteling door zijn maag glijden. Sy opende haar kleding en trok haar gescheurde jurk uit. Ze had zo‘n mooi lijntje!!! Syrax verliet haar lippen die hem nog langer hadden willen zoenen, maar hij zakte af naar haar hals om die te kussen, maatr likte daar ook speels. Hij voelde Eda hem ontkleden terwijl hij haar lijfje bleef kussen. Hij speelde wat met haar tepels voor Syrax haar weer begon te zoenen. Eda zorgde altijd voor een fijn gevoel ze had dat al bij dag een gedaan zonde het te weten. Sy liet Eda weer even los om om adem te komen. “Eda, mijn lievek leine Eda!“ fluisterde hij zacht maar fel vor Syrax Eda dichter naar zich toe trok en haar volmakte lippen opniew begon te zoenen terwijl hij voelde dat zijn ding stijf werd.
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 12, 2012 8:10 pm
Haar lichaam voelde aan als of ze weer terug in de hell was, Syrax was zo heerlijk warm en dat vond ze zo heerlijk. Toe nze voelde dat hij haar bevrijde van uit haar jurk was ze er echt blij mee. maar zijn lippen verlieten die van haar wat ze jammer vond maar niet zo erg want al gauw voelde ze die lekkere lippen op haar lichaam. Ze bleef zijn knoopjes los maken tot ze gelukkig bi jde laatste was, ze hate knopen, net zo als ze corsette hate maar die stonden haar leuk en daarom droeg ze die, Corsette hadden vreselijk veel touwtjes waar je hulp bij nodig had om die dicht te doen als ze achter je rug waren. Eda ondeed hem van zijn kleren en giechelde toe nze zijn tong voelde, het kietelde! Daarna stopte hij er gelukkig mee en na wat met haar tepels te hebben gespaald kwamen zijn lippen weer terug op hun plaats waar ze hoorde en kon ze ook weer genieten. Maar hij loste hun kus wat ze jammer vond. “Eda, mijn lieve kleine Eda!“ fluisterde hij zacht maar fel vor Syrax Eda dichter naar zich toe trok, ze grinnikte voor ze weer zijn lippe nvoelde, haar handen gleden over zijn lichaam en voelde dat zijn ding stijf werd 'hoe wil je dat we het doen?' vroeg ze zacht nadat ze zich net iets terug was getrokken, hun lippen raakte elkaar nog wel.
Syrax
Onderwerp: Re: what is this?(Syrax) wo dec 12, 2012 8:30 pm
Eda gloeide gewoon wat hij heerlijk was gaan vinden en waar Syrax in het begin tijdens hun eerste vrijpartij nog zo huiverig voor was geweest. Nu wilde hij niks anders meer en zijn eigen lichaam werd ook steeds heter door het vuur uit de hel. Eda streelde zijn gespierde lichaam en het voelde fijn aan toen ze zich iets terug trok ademde Sy haar zoete adem in. “Zoals we het anders ook deden of wil je liever in je shift vrijen?“ vroeg Syrax op zijn beurd en voeld zich bijna exploderen van verlanngen, want elke uitgestelde seconde liet zijn verlangen naar Eda meer en meer worden!!!