Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Kom her meine liebe freund(open)

Ga naar beneden 
+2
Syrax
Edana
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Hester Sue

Hester Sue

Aantal berichten : 492
Gulden : 351
Registratiedatum : 30-05-12
Leeftijd : 40

Character sheet
Name:: Hester Sue Moonus
Creature: Shape Shifter

Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 5:30 am

“Beroemd he, kom je dan ook eens hier spelen?“ vroeg Syrax voor ze omhoog kwam en zei dat ze nog moets repeteren? Sy grijnsde. Ze zou hier niet zo snel uit geraken! Syrax kleden zich ook aan en wachten yot ze klaar was. Hij trok haar naar zich toe en teleporteede hen weg uit het kasteel het bos in dat achter het kasteel lag. “Ik verheug me al op je volgende ontmoeting!“ zei Syrax mt een speelse grijns en kuste haar nog even voor hij weer verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana

Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 26

Character sheet
Name:: Edana

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 5:43 am

“Beroemd he, kom je dan ook eens hier spelen?“ vroeg Syrax en Eda grijnsde 'ik denk niet dat je pa ons muziek leuk zal vinden.' Zei ze zachtjes. Ze zag hoe hij zich ook aankleden en bleef hem goed aankijken tot hij haar plots naar zich toe trok en zich teleporteerde hun naar het bos, Eda grijnsde toe nze dat zag, nu hoefde ze niet moeilijk te doen met de wachters laten denken dat ze er neit was en dat soort gedoe. “Ik verheug me al op je volgende ontmoeting!“ zei Syrax mt een speelse grijns en kuste haar nog even voor hij weer verdween. Eda grinnikte en hoorde hoe Grumpy klagend op haar schouder ging zitten 'Hehe, is die gozer eindelijk weg? Ik dacht dat hij nooit zou egaan en dat we nooit vrij zouden zijn.' Eda grinnikte en keek naar haar vriend terwijl ze het bos dieper in liep 'niet zo zeuren lieverd, je bent weer vrij.' Zei Eda grinnikend en veranderde oen in haar ware vorm en rende richting hun huis, hopelijk zou ze hem nog eens ontmoeten...Wacht waren dat haar gedachten? Ze was gek! Die jogne nwas alleen een ticket naar de vrijheid.
Syrax

Syrax

Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 7:10 am

Syrax kwam weer op zijn kamer terecht en zuchten even diep. Die meid had wel iets, maar zo moest hij nu niet gaan denken. Ze was niemand want hij kende haar naam niet. Die meid was gewoon een tussendoortje en nog en lekkere ook!
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 7:34 am

(zullen we doen dat het alweer na de optreden was?)

Edana Liep heel kalm door het bos in haar hound vorm, haar passen waren stil en sierlijk. Grumpy zat op haar rug en beetje om zich heen te kijke nmaar het belangerijkst keek hij of er geen mensen in de buurt waren, het was alweer 2 dagen geleden dat ze de battel of the bands hadden die ze hadden gewonnen en gister niks liggen doen. En vandaag had ze toch even beslote nom haar poten te strekken en dor het bos te wandelen. De plek rond hun huisje kende ze als haar 4 poten maar het bos langs de kasteel kende ze nog niet zo perfect en daarom was ze hier, om alle geuren in zich te nemen en te genieten van haar rust.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 7:57 am

( Goed ^^)

Hoewel Syra hard trainde tijdens Charlie's trainingen die echt zwaar waren, maar Sy klaagde niet of gergeerde op zijn gepest. Hij had daar een doof oor voor en had de meeste opmerkingen bij Razor wel gehoort al schelde Charlie veel meer dan RAzor deed. Syrax had net zijn trainingen erop zitten en had gegeten in de eetzaal, maar in die twee dagen nadat hij van de Battle of the bands had gehoort hoe een goep gewonnen had die the fallen heten en naar de beschrijving na te gaan hoorde die meid van een tijdje geleden op zijn vaders kantoor erook bij. Syrax wilde zijn benen strekken door een wandeling in het bos te gaan maken. Het was dat hij de zoon van de koning was anders had hij er vast niet uit gemogen of zo'n armband om gehad, want Sy was hier uit vrijewil en wilde optrekken met zijn vader en dat kon zijn famlie niu net niet begrijpen al had hij zijn vader's karakter over genomen! Syrax rook ineens een geur die hem zeer bekent voor kwam al kon hij hem goed plaatsten de naam kende hij echter nog niet! Syrax teleporteerde zichzelf naar de geur toe en bleef op een kleine aftand staan kijken. Ja hoor daar was ze, maar gek genoeg was een ding wel aanwezig. Bij haar had hij een ander gevoeld an bij de meeste? 'Kijk kijk wie hebben we daar onze kleine inbreker!' zei Syrax met plagende stem terwijl hij naar haar keek.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:06 am

Eda bleef staan om de lucht te proeven toen ze een lichtflits van uit haar ooghoek zag, wie was dat nauw weer die haar kwam storen, Eda zete haar vacht op en herkende de geur weer, met haar gele ogen keek ze naar de jongen die daar stond, ze herkende he mgelijk ook al was hij meer gespierd en zag er goed verzorgd uit. 'Kijk kijk wie hebben we daar onze kleine inbreker!' zei de jongen met een plagende stem en Eda gromde kort en keek of er geen mensen in de buurt waren en shiften zich terug met grumpy op haar schouder. 'Kijk grump, en i kdacht dat ik hem nooit meer zou tegen komen maar daar is de slechte bewaker!' Zei Eda met een speels grijns.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:15 am

Eda gromde kort en keek of er geen mensen in de buurt waren en shiften zich terug met grumpy op haar schouder. 'Kijk grump, en i kdacht dat ik hem nooit meer zou tegen komen maar daar is de slechte bewaker!' Zei Eda met een speels grijns. Syrax moest daar alleen maar om grijnzen en keek haar glimlachend aan. 'Die kleine spruit op je schouder heb je uit mijn vaders kantoor is het niet?' zei Syrax, want hij had hem wel eens in die pot zien zitten, maar er nooit naar gevraagd. Of dat kleine ding ook nog wat zeggen of doen kon wist Sy even min. 'Wat dat betreft dacht ik ook niet jouw terug te zien.' zei Syrax en liep naar hen toe.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:23 am

Eer zag Eda he mgrijnzen 'Die kleine spruit op je schouder heb je uit mijn vaders kantoor is het niet?' zei die gup en Eda haalde haar schouders op 'Ik had je toen de waarheid gezegd, ik heb gehaald wat van mij was.' Zei Eda en keek naar Grumpy die pissig keek 'hoe waag je mij kleine spruit te noemen! Ik zal je toch laten zien..' Eda hield al gauw haar vinger voor zijn mond en siste zachtjes en zag hoe de joch nar haar toe liep. 'hou je in Grum.' Zei ze boos. 'Wat dat betreft dacht ik ook niet jouw terug te zien.' Hoorde ze de jongen zeggen en haalde haar schouders op 'Nou jongen je nachtmerrie is gebeurd, je komt mij weer tegen.' Zei Eda met een speels grijns.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:35 am

Eda haalde haar schouders op 'Ik had je toen de waarheid gezegd, ik heb gehaald wat van mij was.' Zei Eda en keek naar Grumpy die pissig keek 'hoe waag je mij kleine spruit te noemen! Ik zal je toch laten zien..' Eda hield al gauw haar vinger voor zijn mond en siste zachtjes en zag hoe de joch nar haar toe liep. 'hou je in Grum.' Zei ze boos. 'Wat dat betreft dacht ik ook niet jouw terug te zien.' Hoorde ze de jongen zeggen en haalde haar schouders op 'Nou jongen je nachtmerrie is gebeurd, je komt mij weer tegen.' Zei Eda met een speels grijns. Syrax moest zachtjes lachen om de reactie van de kleine demon en grijnsde peels naar haar. 'Ik heb niet snel nachtmerrie's. Ik zou je eerder een droom nomen.' zei Syrax en negeerde Grump totaal. 'Wat is je naam eigenlijk? De mijne is Syrax Moonus.' vroeg Syrax een haar en blef voor de meid stilstaan. Het demontje mocht dan klein zijn hij had een grote mond en dat beviel Sy wel iets of wat.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:39 am

Ze hoorde de jonge nzachtjes lachen om de reactie van grum. 'Ik heb niet snel nachtmerrie's. Ik zou je eerder een droom nomen.' zei Syrax en negeerde Grump totaal. 'Wat is je naam eigenlijk? De mijne is Syrax Moonus.' vroeg Syrax een haar en blef voor de meid stilstaan. Eda keek hem met een schuin hoofd aan 'Edana, of Eda voor vrienden en dit is Grumpy een Kecil.' Zei Eda en zette haar hand in haar heup en keek de jongen afwachtend aan 'de paleis leven doet je wel goed.' Zei ze goedkeurend terwij lze keurend naar zijn lichaam keek.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:48 am

Eda keek hem met een schuin hoofd aan 'Edana, of Eda voor vrienden en dit is Grumpy een Kecil.' Zei Eda en zette haar hand in haar heup en keek de jongen afwachtend aan 'de paleis leven doet je wel goed.' Zei ze goedkeurend terwij lze keurend naar zijn lichaam keek. 'Aangenaam Edana en grumpy. Die naam pat wel bij je.' zei Syrax vriendelijk en knikte bij zijn latste woorden naar Grumpy. 'Ach wat je goed noemt. Er zitten er een paar tussen zoals de raadsheren die er uitzien als hangbuikzwijntjes en houd mijn lichaam liver fit dan vet.' grinnikte Syrax en legde even zijn hand langs haar wang en wreef met zijn duim langs haar warme huid. 'En jouw bandje is ook geweldig heb ik gehoor Eda?' zijn stem klonk vragend en hij keek afwachtend af op wat ze doen zou...
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 8:53 am

Aangenaam Edana en grumpy. Die naam pat wel bij je.' zei Syrax vriendelijk en knikte bij zijn latste woorden naar Grumpy. 'Ach wat je goed noemt. Er zitten er een paar tussen zoals de raadsheren die er uitzien als hangbuikzwijntjes en houd mijn lichaam liver fit dan vet.' grinnikte Syrax en legde even zijn hand langs haar wang en wreef met zijn duim langs haar warme huid. Eda genoot van zijn aanraking maar liet dat niet zien, 'ja het staat je ook beter dan vet.' zei ze glimlachte zachtjes. 'En jouw bandje is ook geweldig heb ik gehoor Eda?' zijn stem klonk vragend, Eda grijnsde 'Ja het gaat goed met The fallen, eergister nog onze overwinning gevierd en we hopen op meer dan alleen maar zo een klein concertje.' Zei Eda met glinsterign in haar ogen.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 9:18 am

Syrax knikte bij haar woorden en grijnsde. “Dat komt vast wel.“ zei hij en legde zijn andere hand op haar heup. Grumpy had Sy geen oog voor, maar voor Eda en haar schoonheid. Ze was anders dan de demonen die zijn vader hier gevangen hielt. Die waren agresief en Eda was verleidelijk en stelde zich niet aan als hij in haar buurt was. “The Fallen zullen vast en zeker beroemd worden net zoals de andere bands. Die hebben ook een goede reputatie.“ voegde hij er aan toe en trok Eda wat dichterbij.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 9:25 am

“Dat komt vast wel.“ zei Syrax en ze voelde zijn hand op haar heup wat haar buik raar liet doen, ze wist niet wat voor gevoel was. Grumpy zag het gebeuren en schudde zijn hoofd maar bleef afwezig. “The Fallen zullen vast en zeker beroemd worden net zoals de andere bands. Die hebben ook een goede reputatie.“ voegde hij er aan toe en trok haar dichter naar hem toe. Eda glimlachte speels 'ja dat weet ik maar toch hoop ik dat we over de hele wereld beroemd worden.' Zei Eda en legde haar hand op zijn buik en voelde zijn wasbordje heel goed. 'je hebt blijkbaar meer getraind na de laatste keer.' Zei ze grijnzend.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 12:10 pm

Oh dat zou vast gebeuren daar was Syrax zemer van. De bewoners van Doole zieden dat ze veel belovemd waren dat ha Syrax in een van de raporten gelezen. “Alles komt op zijn tijd! Wat een raar gevoel had hij toch in zijn binneste? Syrax voelde haar hand op zijn buik en zei dat hij meer getraint had. “Een strenge mentor is een goede mentor laten we het darmaar op houden. “ zei Sy zachtjes terwijl hij naar haar volmaakte lippen toe boog en Eda kuste. Tederder dan bij hun eerste ontmoeting, maar met net zoveel passie erin! Syrax wist niks van liefde af of beter gezegd hoe het aan voelde om op iemand verliefd te zijn!!!! Maar Eda maakte iets in hem los iets wat geen enkel meisje gelukt was, zelfs Lily en Lisa niet! Syrax streeldee tijdens het zoenen haar haaren uit haar gezicht en duwde zijn lijf rustig dichter naar die van haar.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 9:40 pm

“Alles komt op zijn tijd!" Hoorde ze Syrax zeggen en knikte, ja ze wist het wel je moest gedult hebben en nu was ze al tevreden dat ze in een band was na 900 jaar leven “Een strenge mentor is een goede mentor laten we het darmaar op houden. “ zei Sy zachtjes, Eda knikte en wou net iets zeggen toen ze zijn zachte lippen op die van haar voelde. Dit keer zoende hij anders dan de eerste keer, nog steeds met die passie alleen dit keer deed hij het...Teder? Nouja wat maakte het uit, ze voelde haar buik bijna ontploffen van gekriebel en ze zoende hem net zo terug, Eda voelde zijn zachte handen haar haar strelen en Eda haalde haar hand door zijn haar en voelde zijn lichaam dichter naar die van haar maar hoorde toen 'HOO, Kappe met elkaar af te sabberen!' Eda trok zich terug en keek boos naar Grumpy 'Grum wat moet je.' Siste ze 'Er zijn kinderen in de buurt.' Zei Grump en ze kek hem vernietigend aan 'jij bent 3000 jaar oud, je bent een tiener volgens de kecil leeftijd.' Zei ze en voelde zijn kleine handje haar hoofd omdraaien en ze zag een stel kinderen lachend en spelend hun kant op komen. 'ooh die kinderen..' Zei ze zachtjes.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 10:26 pm

Syrax voelde dat ze terug zoende en voelde haar handen door zijnharen gaan, tot Grumpy zich er mee moest bemoeien. Eda trok zich terug en zei tegen de kleine demon dat hij een tiener was in de Kecil leeftijd, maar toen draaide hij haar hoofd om en hoordeSyrax ook een stel kinderen lachen. Syrax keek ook en grijnsde breed. 'Moeten jullie niet naar jullie ouders?' vroeg Syrax en de kinderen giebbelde nog even voor de kinderen weg liepen met lachende gezichten. Sy schudden lachen zijn hoofd en keek Eda weer aan. 'Ik weet nog wel een plekje waar we ongestoort kunnen zijn.' zei Syrax en keek haar verleidelijk aan.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 10:32 pm

Ze hoorde de stel kinderen lachen. 'Moeten jullie niet naar jullie ouders?' vroeg Syrax en de kinderen giebbelde nog even voor de kinderen weg liepen met lachende gezichten. Sy schudden lachen zijn hoofd en keek Eda weer aan. 'Ik weet nog wel een plekje waar we ongestoort kunnen zijn.' zei Syrax en keek haar verleidelijk aan. Eda keek in zijn ogen en glimlachte naar hem 'ergens waar we niet gestoord worden? Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn.' Zei ze glimlachend en keek even vernietigend naar Grumpy die haar grijnzend aankeek.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 10:55 pm

Syrax hoorde haar woorden en Syrax zag haar naar grumpy kijken. Daarna pakte hij haar hand vast en teleporteerde hen naar zijn kamer en sloot daar de deur af. Nu konden ze hen niet storen en konden hen het lekker gezellig maken of GFrum moest hun weer storen?
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 11:00 pm

Ze voelde hoe zijn hand die van ahar vastpakte. Syrax teleporteerde hun ergens in een kamer en hij sloot zo als gewoonlijk de deur af. Eda herkende de kamer van de vorige keer en Grump vloog omhoog naar een kast waar hij zich neerplante. 'Worden we hier zeker neit gestoord?' Vroeg ze zachtjes, ze hoopte niet dat de bediendes langskwamen.
Syrax

Syrax

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyvr okt 19, 2012 11:39 pm

'Nee die komen alleen als ik ze roep.' zei Syrax en streelde haar gezicht. Ze had vast gedacht dat het hier druk was, maar Zins zijn vader had de bediende vertelt dat ze hier niet mochten schoon maken en zo, maar dat vond Sy niet erg al wist hij dat Charlie of zijn vader hier soms binnen konden komen! 'Zins ik je in die kamer ontmoeten wist ik dat je speciaal was.' zei Syrax en begon haar weer teder te kussen en streelde haar lichaam ook al was ze nog aangekleed.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyza okt 20, 2012 3:32 am

'Nee die komen alleen als ik ze roep.' zei Syrax en streelde haar gezicht. Eda genoot van die aanraking en sloot haar ogen 'Zins ik je in die kamer ontmoeten wist ik dat je speciaal was.' zei Syrax en Eda grinnikte 'ik ben een hellhound gekkie, wij zijn altijd speciaal.' Zei ze voor ze zijn zachte lippen voelde op die van haar en weer zijn zachte handen. Eda pakte zijn kraag en trok hem naar zich toe en sloot haar armen om zijn nek.
will
Leader
will

Aantal berichten : 608
Gulden : 204
Registratiedatum : 10-04-12

Character sheet
Name:: Will Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyza okt 20, 2012 5:13 am

Hellhound of niet ze was gewoon speciaal voor hem. Ze was anders dan de andere meisjes die hij kende. Ja Eda had gewoon pit en was niet zo volgzaam als de bediendes hier in het kasteel. Eda had een eigen mening en durfte hem tegen te spreken! Syrax werd naar beneden getrokken zodat ze haar armen om zijn hals kon sluiten. Syrax grinnsde en bewoog haar rustig aan meer naar het bed waar hij met Eda op de rand neer zakte. Haar huid voelde lekker warm aan en zacht wanneer hij zijn vingers er strelend over heen bewoog. Sy letten niet meer op Grumpy, want hij had alleen nog oog voor Eda.
Edana

Edana

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyza okt 20, 2012 5:26 am

Eda voelde hoe ze naar de bed werd bewogen. Ze voelde zijn heerlijke vingers die haar lichaam zacht streelde. Syrax was bijzonder, dat wist ze gewoon donders goed, hij was bijzonder en nog lekker ook. Eda begon zijn overhemd los te knopen.
will
Leader
will

Aantal berichten : 608
Gulden : 204
Registratiedatum : 10-04-12

Character sheet
Name:: Will Moonus

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Emptyza okt 20, 2012 5:55 am

Edana begon zijn overhemt los te knopen en Syrax maakte haar boven kleding los met snelle vingers. Hij genoot er van en ij deed hem meer veel meer. Zijn handen hadden haar snel ontdaan van haar kledij en zijn hemt en broek bleven oom niet lang meerr aan. Met zachte dwang legde Syeax haar op der rug en boog zich verder over Eda heen. Haar goddelijke lijf lag onder hem en Syy begon haar zacht overal te kussen voor hij haar om liet Draaien. Zo had Sy het toch het liefste vooral met Eda al had hij maar en keer eerder met haar gevree‘en tooch leek het alsof ze het vaker gedaan hadden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kom her meine liebe freund(open)   Kom her meine liebe freund(open) - Pagina 2 Empty

Kom her meine liebe freund(open)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open]You scared me [open]
» What happens to me? (open)
» Wandering around (open)
» Why should I make everything[open]
» run for freedom(open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum