Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di dec 04, 2012 6:09 am
De snoepert! Soms kon ze het gewoon niet laten om hem verleidelijk aan te kijken zeker wanneer hij at. Het fasineerde haar gewoon... Toen iedereen weg was liep ze zelf ook naar de keuken en pakte zelf ook een stuk taart. De bakker in dit doroje was voor haar gewoon de beste bakker van Doole! “Ik hoop maar dat Kira het zal begrijpen dat Crase eigenlijk niet bedoelt was om haar te krijgen, maar ze is nu al een schatje.“ ei Yoko na haar mond geleegt te hebben en keek naar Cody.
Cody
Aantal berichten : 633 Gulden : 539 Registratiedatum : 23-08-12
Character sheet Name:: Cody Sharpe Age:: 19 jaar Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di dec 04, 2012 6:18 am
Cody zag haar naar hem kijken en trok zijn wenkbrauwen op toen ze verleidelijk naar hem keek maar al gauw werd zijn aandacht weer door het overheerlijke taart getrokken, het was echt heerlijk en hij zag ook uiteidnelijk dat Yoko bij kwam zitten met een stuk taart, hij schoof zijn lege bord weg. “Ik hoop maar dat Kira het zal begrijpen dat Crase eigenlijk niet bedoelt was om haar te krijgen, maar ze is nu al een schatje.“ ei Yoko na haar mond geleegt te hebben en keek naar Cody. Cody knikte 'hopelijk neemt ze het niet te serieuze.' Zei Cody en nam een stukje van haar taart en stopte het in zijn mond.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di dec 04, 2012 8:09 am
“Cody! Je blijft een ondeugt is het niet?“ riep Yoko nep verontwaardigt en gaf Cody een plagende duw tegen zijn schouder. Ze mocht dan moeder zijn nu, maar ze was nog jpng en speels bovendien. Yoko at d rest van haar taart op en knikte bij zijn woorden, maar reageerde er verder niet op.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di dec 04, 2012 7:33 pm
“Cody! Je blijft een ondeugt is het niet?“ riep Yoko nep verontwaardigt en gaf Cody een plagende duw tegen zijn schouder. Cody grinnikte 'laten we er op houden dat ik een jonge geest heb.' Zei hij lachend, in de werkelijkheid was hij missschien boven de 20 maar hi jzag er heel erg jong uit en zijn geest was ook jong ook al werd hij steeds wijzer.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! di dec 04, 2012 9:04 pm
Yoko hoorde hem lachen en grinnikte zelf ook vrolijk. Misscjien waren alle engelen wel zulke speelse schepsels? Yoko ging verzitten en grijnsde breed. “Ach je bent in ieder geval leuk om mee om te gaan, maar ik wil wel hebben dat Crase ook bij jouw zo nu en dan bij je kan Logeren?“ zei Yoko nu wat serieuzer en keek Cody rustig aan.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 4:04 am
Yoko ging verzitten en grijnsde breed. “Ach je bent in ieder geval leuk om mee om te gaan, maar ik wil wel hebben dat Crase ook bij jouw zo nu en dan bij je kan Logeren?“ zei Yoko nu wat serieuzer en keek Cody rustig aan. Cody knitke serieuze terug 'natuurlijk mag zij bij mij komen, ik ben haar vader dus ik draag ook zorgen over haar en vind het ook helemaal niet erg.' Zei COdy glimlachend en tikte met zijn vingers op de tafel.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 5:07 am
Dat Cody voor Crase zou willen zorgen had Yoko wel een beetje verwacht en glimlachte op zijn woorden. “Het zal haar ook goed doen, maar kunnen we haar beteellen waarom haar ouders niet bij elkaar zijn of... Nee liegen heeft geen zin ze zal er ooit toch ahter komen.“ zei Yoko en bleef Cody aankijken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 5:14 am
“Het zal haar ook goed doen, maar kunnen we haar beteellen waarom haar ouders niet bij elkaar zijn of... Nee liegen heeft geen zin ze zal er ooit toch ahter komen.“ zei Yoko en bleef Cody aankijken. cody dacht even na 'misschien kunnen we zeggen dat we eigenlijk....of nee das ook weer liegen..Misschien...Nee das ook een slechte idee.' Hij zat hard op te denken terwijl hij naar zijn lege bord keek.
Syrax
Aantal berichten : 1059 Gulden : 939 Registratiedatum : 12-08-12
Character sheet Name:: Syrax Moonus Age:: 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 5:28 am
Het was gewoon hylariesche hoe ze samen iets probeerte te bedenken om aan Crase uit te leggen waarom ze niet samen waren, maar Yoko kon er op dit moment er niet om lachen. “We kunnen beter gewoon de waarheid vertellen dat is simpeler dan wat we nu proberen.“ zei Yoko en haalde haar schouders op. Ze wist zelf anders ook niet hoe ze iets anders moest bedenken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 5:58 am
“We kunnen beter gewoon de waarheid vertellen dat is simpeler dan wat we nu proberen.“ zei Yoko en haalde haar schouders op. Ze wist zelf anders ook niet hoe ze iets anders moest bedenken. Cody knitke 'alleen hou de details wel weg, we willen de kind niet shockeren nu ze nog zo jong is.' Zei COdy plagerig en keek haar met een grijns aan, ja Cody kon sinds hij Lirah ad ontmoet in elke postie wel iets leuks vinden.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 7:30 am
Yoko keek hem even vreemd aan, maar ze zag al snel de twinkeling in zijn ogen en ze bromde even op zijn kats waardoor Luna sel van de trap af kwam rennen en voor haar sprong alsof ze haar maatje wilde beschermen... “Zulke dingen moet je pas vertellen als ze er klaar voor zijn, dat weet je zelf ook deugniet!“ mopperde boos, maar menen deed ze het niet. Luna hoorde het aan de ondertoon en liet zich weer in haar normale houding zakken terwijl ze wel boos mopperde omdat ze dacht dat Yoko haar nodig had gehad. Deze streelde verontschuldigend over haar zachte vacht voor Yoko weer naar Cody keek die er kennelijk veel plezier aan beleefde, maar zelf kon ze een grijns ook niet langer meer ondedrukken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 7:36 am
Hij hoorde haar brommen op zijn kats en grinnikte en zag Luna an komen. “Zulke dingen moet je pas vertellen als ze er klaar voor zijn, dat weet je zelf ook deugniet!“ mopperde boos, maar menen deed ze het niet. Luna hoorde het aan de ondertoon en liet zich weer in haar normale houding zakken terwijl ze wel boos mopperde omdat ze dacht dat Yoko haar nodig had gehad. Cody grijnsde alleen maar en keek haar plagerig aan 'Natuurlijk maar je moet die dingen neit aan haar vertellen nu ze zo klein is.' Zei hij en leunde achter over.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 9:13 am
Yoko zag hem kijken en grijnsde breed. 'Dat snap ik ook wel Cody, mij hebben ze zulke dingen ook veel later uit gelegt an nu ze zo jong is, voorlopig als ze dingen gaat vragen zeggen we gewoon dat je het druk hebt omdat je het ook druk zult hebben met je plannen om die buitenlandse prins te beroven.' zei Yoko en pakte Luna op die nog een beetje boos was, maar verder niks liet merken en ging liggen al genoot ze overduidelijk van haar strelingen. 'Moet jij Lira niet zo gaan zoeken om verdere uitstel te oorkomen en ze straks gaat denken dat je iets voor mij voelt?' vroeg Yoko en keek van Luna naar Cody. Ja hij moest echt snel zijn en zij zou zo dadelijk Crase weer moeten oeden en schoon maken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 9:35 am
'Dat snap ik ook wel Cody, mij hebben ze zulke dingen ook veel later uit gelegt an nu ze zo jong is, voorlopig als ze dingen gaat vragen zeggen we gewoon dat je het druk hebt omdat je het ook druk zult hebben met je plannen om die buitenlandse prins te beroven.' zei Yoko en pakte Luna op die nog een beetje boos was, maar verder niks liet merken en ging liggen al genoot ze overduidelijk van haar strelingen. 'Moet jij Lira niet zo gaan zoeken om verdere uitstel te oorkomen en ze straks gaat denken dat je iets voor mij voelt?' vroeg Yoko en keek van Luna naar Cody.Cody keke haar twijfelend aan 'Ik denk dat ik eerst naar mijn pa ga, ik heb mijn moeder belooft met hem goed te maken.' Zei COdy zuchtend, hij had echt geen zin om zijn vader weer te zien na wat hij hem heeft aangedaan.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 9:43 am
Cody keke haar twijfelend aan 'Ik denk dat ik eerst naar mijn pa ga, ik heb mijn moeder belooft met hem goed te maken.' Zei COdy zuchtend, hij had echt geen zin om zijn vader weer te zien na wat hij hem heeft aangedaan. Yoko knikte en keek weer naar Luna die langzaam aan begon te spinnen. Ze wilde graag dat het goed ging met Yoko en nu natuurlijk ook kleine Crase! 'Misschien dat we je morge dan nog wel zien, maar oor nu moet ik mijn.. nee onze dochter verzorgen.' zei Yoko en zetten Luna wer ner die nu mopperde omdat ze weg gezet werd. Yoko stond op en trok haar kleding recht. Luna stoof naar boven en ging naar Crase kijken.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 9:50 am
'Misschien dat we je morge dan nog wel zien, maar oor nu moet ik mijn.. nee onze dochter verzorgen.' zei Yoko en zetten Luna wer ner die nu mopperde omdat ze weg gezet werd. Yoko stond op en trok haar kleding recht. Luna stoof naar boven en ging naar Crase kijken. Cody grinnikte 'Luna neemt wel verantwoording voor ons klein ding.' ZeiCody grijnzend en stond zelf op en nam de borden naar de wastafel waar hij ze afwaste, Daarna toen Yoko boven was haalde hij laatste paar stukjes taart uit de koelkast en begon aan een stuk in de doos.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! wo dec 05, 2012 9:58 am
Cody grinnikte 'Luna neemt wel verantwoording voor ons klein ding.' ZeiCody grijnzend en stond zelf op en nam de borden naar de wastafel waar hij ze afwaste, Daarna toen Yoko boven was haalde hij laatste paar stukjes taart uit de koelkast en begon aan een stuk in de doos. 'Ja ze neemt vel verantwoording daarom was ze ook zo snel beneden net toen ik gromde.' zei Yoko voor ze de trap op liep en naar Crase toe ging die lekker lag te brabbelen toen ze haar aan hoore komen. Yoko glimlachte en pakte e kleine spruit die ze de borst gaf en op bed ging zitten. Luna zat al die tijd naast haar en keek niewschierig toe. Melk vond ze zelf ook lekker, maar dan die van de koe. Yoko legde hun dochtertje even terug in de wieg en maakte een klein betje water in de badkamer aan zodat ze Crase wassen kon. Toen ze hun dochtertje gewasen en geroogt had trok ze haar en kleedje aan die ze als kadotje gekregen had en glimlachte breed. Ze liep zo lekker! Yoko bleef nog even boen staan kijken voor ze naar beneden ging en zag Cody de taart in en doos zetten. 'Kleine zoetekauw, maar nem maar mee te eel is niet goed oor mijn lijn.' lachte Yoko en bleef in de deur opening staan.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 4:30 am
Ja ze neemt vel verantwoording daarom was ze ook zo snel beneden net toen ik gromde.' zei Yoko voor ze de trap op liep en naar Crase toe ging die lekker lag te brabbelen toen ze haar aan hoore komen. Cody knitke alleen en smikkelde zijn stuk naar binnen HEt was heerllijk en hij hoorde Crase boven brabbelen. Toen hij net de doos weg zette terug. 'Kleine zoetekauw, maar nem maar mee te eel is niet goed oor mijn lijn.' lachte Yoko en bleef in de deur opening staan. COdy keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan 'Jij aan de lijn houden, je hebt een prachtige lijn al zeg ik het zelf.' Zei hij grijnzend en zette het terug. 'En hoe is het met die kleine monster boven?' vroeg hij nieuwsgierig.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 4:45 am
“Dat komt ook omdat ik S‘avonds ook nog train, maar ik wil het gewoon bij goe eten houden.“ zei Yoko en hoorde wat Cody nog meer zei. “Dat monster, ligt nu lekker te slapen en maakt het goed.“ grinnikte Yoko en zg zijn nieuwshiierigheid.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 5:49 am
“Dat komt ook omdat ik S‘avonds ook nog train, maar ik wil het gewoon bij goe eten houden.“ zei Yoko en hoorde wat Cody nog meer zei. “Dat monster, ligt nu lekker te slapen en maakt het goed.“ grinnikte Yoko en zg zijn nieuwshiierigheid. Cody grinnikte 'ik wou haar leven maar, heerlijk gevoeld worden, verschoont worden en slapen, wat een heerlijke leven.' Zei Cody grinnikend en rekte zich uit 'heerlijk leven.' Zei hij en stond op.
Syrax
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 11:38 am
Yoko grijnsde breed. “Onder de dames als het om je gevoelens gaat krijg je bijna nims uit je, maar owee meneertje is jaloers op zijn eigen dochter!“ lachte Yoko en streelde zijn kaak met een ontdeugende blik in haar ogen. “Weet je als Lira het niet zo zwaar tilt kan ze dat misschien ook bij jouw doen?“ stelde Yoko voor terwijl ze haar gezicht dichtbij die van Cody hielt. Ze draaide zich van hem af en gelukkig maar anders had ze Cody misschien nog wel gezoent? Maar hij hielt van Lira en die gedachten maakte haar meester over haar verlangen naar Cody hoe veel die ook afgezwakt was...
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 6:37 pm
Onder de dames als het om je gevoelens gaat krijg je bijna nims uit je, maar owee meneertje is jaloers op zijn eigen dochter!“ lachte Yoko en streelde zijn kaak met een ontdeugende blik in haar ogen. “Weet je als Lira het niet zo zwaar tilt kan ze dat misschien ook bij jouw doen?“ stelde Yoko voor terwijl ze haar gezicht dichtbij die van Cody hielt. Maar daarna draaide ze zich weg, 'Ook al zou ze het zwaar tillen gaat het kind sowieso langs bij mij, en trouwens Lira is niet zo erg alsjij in je gedachten hebt.' Zei hij rustig.
yoko
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 7:26 pm
Wat Cody zei beurde haar wat meer op, maar Yoko had er toch nog enige moeite mee zeker na hun gezamelijke nacht. Al kkon Yoko zich nog prima in houden en keek Cody weer wat neutraler aan. “Weet ik, maar ik joop dat ze gaat begrijpen dat het nie onze bedoeling was Crase te krijgen?“ zei ze meer vragend dan als een normale zin terwijl ze Cody rustig aan keek.
Cody
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 9:00 pm
Al kkon Yoko zich nog prima in houden en keek Cody weer wat neutraler aan. “Weet ik, maar ik joop dat ze gaat begrijpen dat het nie onze bedoeling was Crase te krijgen?“ zei ze meer vragend dan als een normale zin terwijl ze Cody rustig aan keek. Cody knikte 'naturlik zal ze het begrijpen, ze is ook een engel en als nog zou ze mij een 2e kans kunnen geven.' Zei hij rustig en keek haar recht aan.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! do dec 06, 2012 10:12 pm
Yoko glimlachte en hoorde Crase roepen “Het is beter dat je nu gaat, morgen wil ik ook weer fit zijn.“ zei Yok met een kleine k ipoog voor ze Cody eruit liet xidat ze daarna naar Crase kon gasn kijken.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!