Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!

Ga naar beneden 
+7
Crase
Razor
Drake
Hester Sue
Syrax
Cody
yoko
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Volgende
AuteurBericht
Cody

Cody

Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Creature: Shape Shifter

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 5:45 am

‘Je kunt altijd nog vooruit koken dan hoef je het enkel op te warmen of gewoon koud te eten.‘ zei Yoko plagend en voelde Luna van haar schoot glijden en vluchten het huis uit om haar eigen voedsel bij een te vangen. Cody grinnikte en haalde zijn schouders op 'ja maar dit is vers.' Zei Cody zachtjes. ‘Je bent een leuke aardige jongen Cody ookal houd jje van stelen.‘ mompelde Yoko en trok haar benen op de bank, maar wel zo dat je niks onder de handdoek kon zien. Hij glimlachte naar haar 'das erg aardig van je. En trouwens zo erg is het toch niet om een dief te zijn? Ik bedoel je hebt altijd avontuur.' Zei hij rustig en schoof zijn lege bord van zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
yoko

yoko

Aantal berichten : 384
Gulden : 226
Registratiedatum : 04-04-12

Character sheet
Name:: Yoko Tanuci

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 6:10 am

Yoko knikte bij zijn woorden. Goed dit was vers, maar als je haast had was het andere veel gemakkelijker. Ze moest rinniken over zijn volgende woorden en keek Cody rustig aan al twinkelde haar ogen van plezier. ‘Dat geloof ik meteen, maar masseren is veel eerlijker verdienen. Al hoop ik wel dat de koning geen hunters op me af stuurt?‘ zei ze en een huivering trok even door Yoko heen voor ze zich op iets anders wilde richten wat niet echt lukte...
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 6:26 am

‘Dat geloof ik meteen, maar masseren is veel eerlijker verdienen. Al hoop ik wel dat de koning geen hunters op me af stuurt?‘ zei ze en een huivering trok even door Yoko heen, Cody stond op en ging naast Yoko zitten en sloeg zijn arm om haar heen. en kuste haar hoofd 'maak je maar geen zorgen, ik zorg voor je.' Zei hij nauwelijks verstaanbaar en keek toen haar grijnzend aan 'misschien verdien je wel eerlijk maar stelen geeft je een kik die je nog is wil hebben, het voelt echt heel tof om adrenaline door je aderen heen te voelen stromen.' Zei Cody grijnzend 'het is net zo iets als of je heel hoog hebt gevlogen en dan je naar beneden laat vallen en op het laatste momment je vleugels openklapt.' Zei Cody en zijn ogen twinkelde.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 7:26 am

Yoko voelde zijn armen om haar heen en zijn kus op haar hoofd. Hij zou voor haar zorgen? Hm, zolang ze hier verbleef misschien... Yoko drukte zich tegen Cody aan gewoon voor zijn warmte, dat veilige gevoel dat hij haar gaf. Het was een grote troost voor Yoko en ze vond het heerlijk. Beter dan dat hij haar daar maar alleen zou laten zitten en ze luisterde naar de rest wat hij zei. ‘Dan doe ik nog liever dat laatste.‘ zei Yoko en gaf een klein kusje op zijn wang. Haar shift wilde meer, maar voor nu had zij de controlle en niet haar shift die liep te zeuren. ‘Misschien dat je het er niet over wilt hebben, maar soms helpt praten wel... Zeker met het verwerken van dingen. Kijk ik ken Alina niet maar ze lijkt me best een leuke griet als ze jou zo van streek kan maken...‘ okay nu ging ze bijna iets verkeerts zegge dus kapte Yoko haar zin af en zuchten even voor ze weer naar Cody keek. ‘Maar ik wil niet beweren dat het haar sculd is dat moet je niet van me denken je zei zelf dat jullie niet wisten dat jullie familie waren en dan gebeuren zulke dingen gewoon. Het is misschien geen goede vergelijking, maar goed.. Jij hebt te kampen met je verlies om haar en ik heb mjn irritante krolsheid of het kattenkruid die me volledig de weg kwijt laat raken. Zoals ik al zei misschien geen goede verglijking, maar wel problemen die we beide moeten overwinnen.‘ zei Yoko en ze bedoelde het troostend, maar goed het kon ook verkeerd op gepikt worden, maar aan haar aura kon je zien dat ze er geen kwaad mee bedoelde...
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 7:34 am

‘Dan doe ik nog liever dat laatste.‘ zei Yoko en gaf een klein kusje op zijn wang. Cody glimlachte naar haar toen hij haar kusje op zijn wang voelde. ‘Misschien dat je het er niet over wilt hebben, maar soms helpt praten wel... Zeker met het verwerken van dingen. Kijk ik ken Alina niet maar ze lijkt me best een leuke griet als ze jou zo van streek kan maken...‘ okay nu ging ze bijna iets verkeerts zegge dus kapte Yoko haar zin af en zuchten even voor ze weer naar Cody keek. ‘Maar ik wil niet beweren dat het haar sculd is dat moet je niet van me denken je zei zelf dat jullie niet wisten dat jullie familie waren en dan gebeuren zulke dingen gewoon. Het is misschien geen goede vergelijking, maar goed.. Jij hebt te kampen met je verlies om haar en ik heb mjn irritante krolsheid of het kattenkruid die me volledig de weg kwijt laat raken. Zoals ik al zei misschien geen goede verglijking, maar wel problemen die we beide moeten overwinnen.‘ Cody slikte en keek weg. VOor hij opstond en naar de plek liep waar de foto lag en die meenam en weer op zijn plek naast Yoko ging zitten en haar liet zien 'dit is mijn familie, mijn vader is een beroemde dief en mijn moeder is een engel, maar mij nmeoder heeft een tweeling zus, hoe het is gekomen dat ik een zusje heb en hoezo mijn vader mijn moeder had verraden weet ik niet. Maar ik had Alina ontmoet bij mijn eerste solo opdracht, ik was 6 e nzij was ook bezig met stelen, en zo hebben we elkaar leren kennen...' Zijn stem verdween en hij keek er niet meer naar, het deed gewoon pijn om weer terug te denken aan die herrienringen.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 7:52 am

Oei, had ze het dan toch nog verkeert uitgelegd? Yoko voelde Cody opstaan en weg lopen. Ze had er nu al spijt van wat ze gezegd had, maar kennelijk pakte Cody alleen een foto en ging weer naast haar zitten voor hij begon te spreken. Yoko luisterde ademloos en zei of deed niks om hem te onderbreken. Het was zeker best moeilijk om zo jong iemand al te leren kennen van wie je niet wist dat het je familie was? Ze bekeek de foto. ZE leken daar zo gelukkig? ‘Ben je... Nee zo moet ik het niet zeggen! Hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen??‘ vroeg Yoko na zich herstelt te hebben, want ze wilde eerst vragen of ze erg close waren geweest, voor Cody‘s gevoel zker dus zou hem dat alleen maar nog meer pijn doen! Yoko legde troostend haar hand op zijn wang en keek hem ook troostend aan. Ze wilde hem gelukkig maken, maar dan zou hij haar wel moeten toe staan?
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 9:27 am

‘Ben je... Nee zo moet ik het niet zeggen! Hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen??‘ vroeg Yoko na zich herstelt te hebben, Cody haalde zijn schouders op 'Ik was jaloers op Drake die mijn zus hart wel had veroverd en mij neit gelukt was en toen we samen weer eens bij de strand zaten ons buid te verdelen kwam mij moeder aangevlogen met mijn vader, en jammer genoeg was Miley ook op een of ander manier daar verschenen en toen gebeurde het...' Zijn stem stierf weg en hij huiverde, hij hoorde nog steeds het gelach van Alina's moeder en verder...ne hij moest er niet over nadenken! Cody schudde zijn hoofd 'wat gebeurd is, is gebeurd.' Zei hij alleen maar en keek haar niet aan.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 18, 2012 10:47 am

Cody haalde zijn schouders op 'Ik was jaloers op Drake die mijn zus hart wel had veroverd en mij neit gelukt was en toen we samen weer eens bij de strand zaten ons buid te verdelen kwam mij moeder aangevlogen met mijn vader, en jammer genoeg was Miley ook op een of ander manier daar verschenen en toen gebeurde het...' Zijn stem stierf weg en hij huiverde, hij hoorde nog steeds het gelach van Alina's moeder en verder...ne hij moest er niet over nadenken! Cody schudde zijn hoofd 'wat gebeurd is, is gebeurd.' Zei hij alleen maar en keek haar niet aan. Yoko luisterde en kreeg medelijden met hem. De moeder van Alina moest een vreselijk mens zijn als ze zo deed tegenover de andere en zeker tegenover haar eigen kind! Ze zag dat Cody haar niet aan keek en ze keek zelf nog even naar de foto voor ze die op tafel ner legde zodat de foto niet meer te zien was. Het deed hem pijn dat was zeker, maar het zou alleen maar opluchting zijn om er met iemand over te kunnen praten? Tenminste dat was haar steeds verteld, maar het leek Cody juist nog meer te steken... 'Ik... ik wilde je niet meer pijn laten lijden dan je al doet Cody. Ik... wilde je enkel helpen ze zeggen steeds dat het helpt als je er over praat namelijk, maar bij jouw lijkt het juist tegenover gestelt te werken...' mompelde ze en stond op voor ze naar haar rugtas liep om een schone pyama te pakken en die achter zijn rug om aan te trekken...
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptywo nov 21, 2012 4:21 am

Okeej misschien voeldeh ij zich een heel klein beetje opgelucht dat hij zijn hart even kon vvertellen wat hem dwarszat maar bij de herrineringen van die dag voelde hij alleenmaar een ergere steek in zijn hart. 'Ik... ik wilde je niet meer pijn laten lijden dan je al doet Cody. Ik... wilde je enkel helpen ze zeggen steeds dat het helpt als je er over praat namelijk, maar bij jouw lijkt het juist tegenover gestelt te werken...' mompelde ze en stond op voor ze naar haar rugtas liep om een schone pyama te pakken en die achter zijn rug om aan te trekken... Cody haalde zijn hand door zijn haar en zuchten diep 'het is gewoon de nadeel dat ik een engel ben, elke keer als ik terug denk aan die dag voelt het voor mij als of ik alles weer herbeleef en dat is het ergste, het is niet jou schuld Yoko.' Zei hij zacht en bleef zo zitten omdat hij haar nog hoorde omkleden.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptywo nov 21, 2012 6:56 am

Yoko luisterde naar wat Cody zei en slikte even. Haar Pyama shirt was zo lang dat het wel een klein rokje leek. Yoko wilde Cody opvrolijken en hem niet zo treurig zien zoals hij nu was door haar vragen... Toen ze haar pyama broek wilde pakken kreeg ze een idee, maar dan moest Cody er wel mee instemmen natuurlijk anders zou ze het over laten gaan. Yoko draaide zich om en legde haar armen op de rugleuning van de bank. ‘Ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, maar het zal zo nu en dan wel niet fijn voor je zijn. Cody? Ik wil gewoon dat je gelukkig bent al die herinneringen drukken zo op je. Misschien dat ik een manier weet dat je voor even van die last af bent, maar dan moet je het wel toe laten... Het is in iedergeval niet niks en ik offer me er ook voor op niet dat ik het voor mezelf doe maar voor jouw! Zou... zou je met mij willen vrijen om je voor even van al je problemen af te helpen? Je hoeft het niet te doen als je vind dat je er nog niet klaar voor bent of dat je het niet wilt natuurlijk. Ik zal het hierna nooit meer aan je vragen, ik doe het om jouw te helpen. Yoko voelde zich vreselijk op gelaten toen ze dit aan Cody vroeg. Ze was op het mment schaars gekleed al zag je enkel haar blote benen en voeten, maar buiten haar te grote pyama shirt had ze enkel haar BH en onderbroek aan... Ze keek Cody verlegen aan terwijl ze hem uitlegde waarom ze dit aanhem vroeg, maar zodra ze uit gesproken was keek ze naar haar handen waarmee ze aan haar mouw frummelde. De koning had haar tot twee keer toe verdooft gehad waarvan het glaatste keer gelukkig niets gebeurd was dan dat hij haar had kunnen uitkleden, maar er zelf naar vragen? Als iemand haar had gezegd voor ze bij Master Cong weg ging ze dit aan iemand vragen zou had ze die persoon hard handing tegen de vlakte gemept. Ze wilde Cody graag helpen en zelf had ze gemerkt dat al haar problemen en gedachten automatische uitschakelde en maar een ding over ble. Het gevoel van warmte en genegenheid die dan achter bleef. Het dreef je aan om de ander nog gelukkiger te maken dan dat die tijdens het bedritueel was! Yoko vond het vreselijk dat een oude man haar maagdelijkheid gestolen had, mar voor Cody zou ze het doen niet alleen omdat ze verliefd op hem was, maar nu zou Yoko het vooral doen om hem dat zelfde gelukzalige gevoel te bezorgen. Iets wat God zelf ook wel zag zitten. God wilde ook niet dat zijn engelen veel elende meemaakte maar zo was het leven nu eenmaal. Yoko bleef zwijgend op het antwoord van Cody wachten. Als hij niet wilde zou ze het laten rusten, maar stemde hij ermee in zou ze hem alles geven wat ze had om Cody van zijn vreselijke herinneringen af te helpen voor en paar uur.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptydo nov 22, 2012 5:59 am

Cody bleef een tijdje zo zitten voor hij iets aan Yoko's aura voelde, het was raar en hij kon het ook niet echt plaatsen en toen hij haar naast zich voelde slikte hij even, die aura van haar beviel hem neit echt maar ook wel weer wel? ‘Ik weet niet hoe dat in zijn werk gaat, maar het zal zo nu en dan wel niet fijn voor je zijn. Cody? Ik wil gewoon dat je gelukkig bent al die herinneringen drukken zo op je. Misschien dat ik een manier weet dat je voor even van die last af bent, maar dan moet je het wel toe laten... Het is in iedergeval niet niks en ik offer me er ook voor op niet dat ik het voor mezelf doe maar voor jouw! Zou... zou je met mij willen vrijen om je voor even van al je problemen af te helpen? Je hoeft het niet te doen als je vind dat je er nog niet klaar voor bent of dat je het niet wilt natuurlijk. Ik zal het hierna nooit meer aan je vragen, ik doe het om jouw te helpen. Yoko voelde zich vreselijk op gelaten toen ze dit aan Cody vroeg. Hij draaide zijn hoofd met een ruk om en keek haar in de ogen, ze was vast niet goed bij haar hoofd? 'Yoko, De werking van de kattenkruid is nog niet helemaal over geloof ik!' Zei hij vastberaden en tot nu toe had hij alleen in haar ogen gekeken maar toen zijn ogen over haar lichaam ging voelde hij verlangen in zich opborrelen en hij slikte, hij moest zich inhouden, hij moest de verleiding tegenhouden maar ja hij was wel een jongen wat 10x zo meoilijk werd als hij een knappe schaars geklede meid voor hem stond. HIj voelde aan haar aura dat ze het zelf ook wou. Misschien moest hij het doen om haar op te vrolijken? Dan zou ze er zelf ook niet meer vies voelen dat ze het met een oude man had gedaan? Misschien....Plotseling voelde hij zich overspoeld door zekerheid, hij voelde warmte door zich heen trekken en keek haar nu glimlachend aan 'alleen als jij het echt wil.' Zei hij zacht maar in zijn stem kon je horen dat hij er mee eens was.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptydo nov 22, 2012 7:48 am

Cody had haar geschrokken aan gekeken. Natuurlijk werkte het kattenkruid nog wat maar niet veel meer, maar Yoko en haar shift deelde nu dezelfde gedachten en gevoelens. Even dacht ze dat Cody het nog niet wilde om welke reden dan ook al kon ze zien in zijn ogen dat hij haar verlengend aan gekeken had... Ze bleef zwijgen en wilde net accsepteren dat deze vlieger niet op zou gaan, maar nog voor Yoko zich wilde afzetten en haar pyama broek aan te trekken kon Yoko duidelijk horen dat hij het wilde. ‘Natuurlijk wil ik het zelf ook anders had ik het je nie voorgestelt.‘ zei Yoko rustiger dan ze had verwacht, maar het klonk ook verleidelijker dan dat ze het bedoelt had. Toch kon Yoko begrijpen waarom Cody eerst zo gereageert had. Ze liep om de bank heen en ging met haar gezicht naar Cody toe op zijn schoot zitten. ‘Wel wil ik weten of je het face to face wilt of face to back?‘ vroeg ze terwijl ze teder met haar vingers langs zijn kaak streelde. Yoko wilde Cody de snelheid laten bepalen zodat hij zich niet vreemd zou hoeven te voelen nog bedreigd door dit idee. Ze kende de ritten van het bedritueel, maar toch wilde ze niet zo vurig te keer gaan als bij de koning. Mocht Cody het ritme willen versnellen zu Yoko in zijn passen mee gaan!!!
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 6:07 am

Hij zag dat ze eerst zich terug wilde maar toen ze zij woorden hoorde klonk haar stem erg rustigmaar ook weer verlijdelijk en dat liet hem zo opgeweonden voelen. ‘Natuurlijk wil ik het zelf ook anders had ik het je nie voorgestelt.‘ Hij glimlachte en zag hoe Yoko naar hem toe liep en op zijn schot ging zitten, hij sloeg zijn armen om haar heen en trok haar dichter naar zich toe. ‘Wel wil ik weten of je het face to face wilt of face to back?‘ vroeg ze terwijl ze teder met haar vingers langs zijn kaak streelde. Cody keek haar een lange tijd in de ogen terwijl zijn handen haar lichaam strelen. 'Zulle nwe het rustig houden.' Stelde hij het voor, hij voelde duidelijk aan haar aura niet te sne lwou gaan en dat vond hij natuurlijk ook niet erg. Het was eerlijk gezegd zijn eerste keer. Cody kuste heel teder haar nek en zijn lippen zochten naar die van haar.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 7:19 am

Zijn aanrakingen waren net weer anders dan die van de koning en ze genoot van zijn strelingen. Yoko werd dichter naar Cody toe getrokken en ze knikte bij zijn woorden. Zijn lippen waren zacht en toen ze hem haar hals voelde kussen smolt ze automatisch. Het voelde fijner dan toen in de salon en alles begon bij haar al te vervagen tot op Cody na. Haa handen streelde zijn lijf en toen zijn lippen die van haar gevonden hadden streelde ze teder door zijn haren heen. Yoko deed het net zo rustig als Cody. Het voelde zelfs beter dan zo gehaast het te doen! Yoko‘s handen gleden rustig naar beneden en ze stak ze onder zijn shirt waar ze teder en voorzichtig over zijn gespierde borst wreef.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 9:22 pm

De hele wereld leek wel te vervagen en alleen hij en Yoko bleven over. Cody voelde haar zachte handen zijn lichaam strelen en zijn eigenhanden gleden om haar pyjama topje en streelde haar rug heel zachtjes. Eerst voelde hij haar handen teder haar haar strelen en daarna voelde hij heo ze haar handen onder zijn shirt verstopte en zijn borst wreef. Cody maakte zich heel even los en trok zijn shirt over zijn hoofd en gooide die op de grond daarna keek Cody haar met zijn blauwe ogen aan, zijn lippen plaagde die van haar door dat hij die lichtjes aanraakte maar niet zoende.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 9:41 pm

Cody maakte zich even van haar los en ze zag hem zijn shirt uit trekken. Zelf deed ze dat bij haar pyama shirt zodat ze enkel nog in haar ondergoed zat en voelde zinn lippen die van haar plagen. Yoko glimlachte vrolijk en speelde wat met zijn tepeltjes door rondjes met haar vingers eromheen te maken. Ze genoot van elke minuut van hun samen zin. God was ook maar een stiekemert, want hij liet hun beide ook nog iets belangrijks vergeten. Yoko vleide haar lichaam tegen die van Cody aan en keek hem ontdeugend aan, maar ze bleef in zijn ritme en klom even van zijn schoot om zich van haar ondeerbroek te ontdoen en Cody van zijn broek. Daarna klom ze weer bij hem op schoot en nu peste zij hem door zijn lippen met kleine kues aan te raken en zichh dan weer terug te trekken!
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 10:00 pm

HIj zag dat ze haar shirt ook uit deed zodat alleen haar ondergoed zichtbaar was en Cody maakte haar bh ook los zodat dat ding ook weg was. Cody kuste haar lichaam teder. Hij vond dit geweldig en hoewel diep van binnen iets in hem schreeuwde dat hij 1 ding meost vergeten lette hij neit op dat stemmetje diep in zich en keek haar ondeugend aan toen ze zich van zijn schoot ging deed hij zijn broek en ging toen weer zitten. Nu was het juist anders om en haar lippen peste die van hem, Cody voelde zich opgewonden worden en tilde haar op met zijn arm onder haar knieën en zij nandere arm achter haar rug, Zijn lichaam was er voor getraind om iemand te kunenn dragen net als zijn vleugels En hij stond met gemak op. Met Yoko in zijn armen liep hij naar zijn kamer waar hij haar voorzichtig op bed legde en haar lichaam begon teder te kussen.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 11:14 pm

Cody keek haar ook ontdeugend aan en ze voelde dat hij haar BH uit deed en haar later optilde. Yoko bleef Cody pesten tot hij haar op bed neer legde en haar lichaam teder begon te kussen. Yoko voelde zich vervult worden met die heerijke warme tinteling. Ze wilde hem nog meer dan ooit! Yoko streelde Cody‘s lichaam waar ze bij kon en gin zo liggen dat hij er gemakkelijk bij kon. Haar opgewonde gevoel groeide net als haar verlangen naar Cody! Maar ze hielt zich in en liet Cody begaan, zodra hij er klaar voor was zou ze gewillig met zijn bewegingen meegaan!
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyvr nov 23, 2012 11:25 pm

Bij elke aanraking ging er een fijne stroomschokje door zijn licham heen en elke aanraking van har zachte vingers voelde zo natuurlijk net als haar massage. Toen hij haar hele lichaam langs was keek hij haar recht aan en trok zijn onderbroek uit, hij zag ook dat Yoko wat gemakkelijker ging liggen , hij voelde door zijn lichaam een opwinding heen gaan. Zijn ding werd stijf en Cody ging Boven Yoko liggen en ondersteunde zich met zijn armen naast haar licham op het bed zodat er ruimte tussen hun in kwam, zijn mond zocht naar die van Yoko en toen begn het werk. Hij bouwde het rustig op en zijn ene hand hield hij op haar buik.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyza nov 24, 2012 12:05 am

Cody trok zijn onderbroek uit en kwam naar haar toe. Hij zoende Yoko en zij zoende hem terug. Het voelde geweldig, maar nog beter toen ze zijn ding in haar voelde. Yoko gig perfect en gewillig in zijn bewegingen mee. God glimlachte stiekum hoog boven hen en hielp ze een handje. Ongewilt kwamen haar vleugels te voorschijn en Yoko streelde daarmee zachtjes de rug van Cody terwijl ze haar armen om zijn hals hielt geslagen. Ze probeerde het om haar klauwen niet in zijn rug te slaan zoals ze bij de koning had gedaan. Yoko wilde hem gelukkig maken en het leek haar nog te lukken ook, maar niet op de manier alleen die zij voor ogen had!!!
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyza nov 24, 2012 12:15 am

Yoko ging mee met zijn snelheid en zijn bewegingen en ze leken zo goed bij elkaar te passen, Zonder dat hij het echt doorhad kwamen zijn witte vleugels te voorschijn en omringde hun lichamen, zijn punten raakte Yoko's vleugels punten. Het voelde zo goed en zo fijn! Hij ging zo een tijdje door en je zag zijn lichaam glisteren van zweet. uiteindelijk stopte hij en kuste yoko in haar hals voor hij naast haar ging liggen en haar lijnen bekeek.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyza nov 24, 2012 12:34 am

Cody vree nog een tijdje door en zijn vleugels raakte de vleugelpunten van de haren. Het voelde geweldig en Hun lichamen glinsterde van het zweet. Toen Cody langs haar kwam liggen en kuste haar hals en bekeek haar lijnen. Yoko genoot van zijn aanrakingen en kroop dichter naar hem toe en kuste zijn wang teder. ‘Zie je wel dat je even van je problemen verlost was?‘ zei Yoko zacht en legde haar hoofd tegen de zijne aan. Ze voelde zijn vleugels nog steeds en ze legde haar bruine vleugel over hem heen. Yoko wilde dat het moment nog even bleef. Ze was voldaan en legde haar hand op zijn gespierde borst en keek hem rustig aan.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyza nov 24, 2012 10:44 pm

Yoko genoot van zijn aanrakingen en kroop dichter naar hem toe en kuste zijn wang teder. ‘Zie je wel dat je even van je problemen verlost was?‘ zei Yoko zacht en legde haar hoofd tegen de zijne aan. Cody keek haar een en sloeg zijn arm om haar heen en hield haar dicht bij zich, nog steeds bleef het gevoel knagen dat hij iets vergeten was 'het was zalig.' Zei hij zachtjes en kuste haar bezwete voorhoofd.
yoko

yoko

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyza nov 24, 2012 11:46 pm

Cody trok haar dichter naar zich toe en zei dat het zalig was geweest. Yoko knikte lichtjes en voelde zijn kus op haar voorhoofd. Haar geheugen schakelde weer over op normaal en ze voelde zich heerlijk. Het was dan wel zo dat Cody niet van haar hielt zoals zij van hem, maar dit was gewoon hemels voor haar geweest. Zeker toen hun vleugelpunten elkaar aangeraakt hadden! Zijn bezwete lichaam tintelde op die van haar en ze sloot haar ogen en dacht na. ‘Cody, misschien is het beter dat ik op mezelf ga wonen, want... we moeten hier geen gewoonte van maken. Boven de salon heb ik nog een klein woon gedeelte zitten die groot genoeg voor me is.‘ zei Yoko rustig en haar ademhaling was gelukkig al weer redelijk normaal.
Cody

Cody

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Emptyzo nov 25, 2012 1:36 am

. ‘Cody, misschien is het beter dat ik op mezelf ga wonen, want... we moeten hier geen gewoonte van maken. Boven de salon heb ik nog een klein woon gedeelte zitten die groot genoeg voor me is.‘ zei Yoko rustig en haar ademhaling was gelukkig al weer redelijk normaal. Cody keek haar recht aan en haalde zijn schouders op, ja ze meosten er geen gewoonte van maken 'Als jij denkt dat je daar veilig bent mag je daar wonen van mij, maar weet dat ik je hier zal missen.' Zei Cody zachtjes maar wist dat hij het ook weer zalig zou vinden als zijn huis leeg was en hij heelmaal in stilte werd meegenomen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!   Stehlen ist ein kinderspiel fur mich! - Pagina 14 Empty

Stehlen ist ein kinderspiel fur mich!
Terug naar boven 
Pagina 14 van 21Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: