Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 4:08 am
Alina werd nog roder en Drake grijnsde bij haar woorden. Hij wilde graag meer leren over de aarde en over Doole in zijn geheel. Waarom sommige mensen zich zo vreemd als Alina gedroegen of juist verdriet hadden om de gekste dingen, vooral als het om een dier ging van wie ze die bij zich hadden gehad? “Graag. Ik zit met heel veel dingen die ik niet begrijp, vooral met de emotie waar jij net mee bezig was.“ stemde Drake ermee in en wachten af op wat ze zou reageren.
Alina
Aantal berichten : 686 Gulden : 206 Registratiedatum : 26-03-12
Character sheet Name:: Alina sharpe Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 4:22 am
Ze bleef maar blozen. en ze grijnsde lichtjes. "Die emotie? Ja die heb je in de hel vast niet vaak gezien, maar maak je geen zorgen ik leer het je állemaal." Zei ze vrolijk. Alina vond het fijn dat hij hier was nu had ze eindelijk iemand om mee te praten en om leuke dingen mee te doen. Ze krabte even op haar hoofd. "Wel....Dat ik je net knuffelde was vooral van blijdschap...Maarre normaal doen mensen die elkaar eigenlijk nog niet echt goed kennen dat niet....Het is alleen voor vrienden of euh..." Ze wendde haar blik blozend af. "of voor als je verliefd bent." Grinnikte ze. "Daarom ook dat ik zo rood werd ik schaamde me kapot." legde ze uit terwijl ze haar donkere lokken naar achteren streek en op bed klom. ze klopte langs zich op bed. "Kom hier maar zitten dit zit veel beter." Zei ze met een glimlach. ze kamde met haar vingers door haar donkere lokken en bond het via een haarlint in een los knotje.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 4:44 am
'Dat van het rood worden niet nee, maar de rest heb ik vaak genoeg gezien. Vooral toen mijn broer... Ach laat maar hij vind het niet fijn als daar over gepraat word. Het is jaren geleden, maar voor hem is alles nog vers in zijn geheugen.' begon Drake eerst vrolijk, maar toen hij er aan terug dacht hoe kwaad zijn broer toen geworden was toen hij het eens naar voren bracht had hij Drake bijna lam geslagen gehad. Drake schudden zijn hoofd en keek weer naar Alina die intussen op bed was gaan zitten en naast zich klopte, maar Drake wilde haar moeder niet de verkeerde indruk geven door al bijna meteen bij Alina op schoot te springen. 'Begrijp me niet verkeert Alina, maar ik blijf liever hier zitten als je het niet erg vind.' zei Drake en grijnsde even voor hij zijn handen naast zich neer zetten. Alina bleef rood aanlopen en het was in het begin grappig, maar nu vond hij het niet leuk meer. 'Als je zo blijft zal je straks niet meer verkleurern hoor.' zei hij zachtjes en voelde zich ineens heel erg ongemakkelijk voelen er wa iets aan haar wat hem tot haar aan trok, maar hij werd niet zo snel rood. Maar juist dat zijn ogen niet langer meer blauw waren, maar zelfs in zijn menelijke gedaante zilver werden en bleven. 'Hoe kunnen mensen eigenlijk of liever gezegd waarom huilen ze als een van hun dieren dood gaat dat heb ik nooit begrepen. Net als of die beesten hen net zo lief hadden als dat hun eigen famillie dat hebben gehad?' vroeg Drake die weer blauwe ogen had gekregen die weer naar Alina keken.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 5:32 am
Ze grinnikte. ze kon het zich niet voorstellen dat een generaal begon te blozen. Nu was zij degene die moest lachen. Ze zag het voor zich en het was zo hilarisch. Ze knikte. ja ze snapte wel ongeveer waarom haar moeder zou het waarschijnlijk niet fijn vinden. "Ow ja...Ik begrijp het wel." Zei ze met een verlegen grijns. Wat was ze toch weer goed bezig. Ze keek naar zijn ogen die momenteel een prachtig zilver waren. ze wist niet wat het was maar ze was graag bij hem ze vond hem fasinerend. awtsh dat was een lastige vraag zeg. ze krabte even over haar hoofd. "Wel mensen kunnen heel erg gehecht raken aan een dier, soms zelfs nog harder dan aan andere mensen. En wanneer het dier dan sterft voelt het net alsof er een stuk van je hert eruit gerukt is." probeerde ze te verklaren. ja zo was het toch ongeveer? "Wat ik me eigenlijk afvroeg...euhm...Hoe komen demonen er eigenlijk? Ik bedoel demonen worden toch niet verliefd op elkaar? Ofwel?" Alina vroeg het zich al een tijd af. Kregen demonen net zoals mensen kinderen? Of was het één of ander ritueel? Alina wist het niet. Ze keek hem aan met een twinkeling in haar ogen haar hoofd rustend op haar handen.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 6:04 am
Ze zei wel dat ze het begreep, maar dat deed ze niet. “Ik denk het niet. Zie je hij heeft ooit een geliefde gehad vroeger honderde jaren geleden, maar zins haar dood wil hij geen woord meer over haar horen. Ik was toen nog niet zo oud, als de andere hem toen niet gestopt hadden zat ik nu niet hier... blozen, wat is dat? Bedoel je dat rood worden zoals jij?“ legde Drak eerst uit, maar eindigde met een vraag en knikte bij haar uitleg over het verdriet hebben om de gestorven dieren. Maar hij wilde graag meer weten.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 6:29 am
Ze luisterde naar zijn verhaal. Dus demonen werden ook verliefd? Het klonk vreemd in haar oren. maar ergens ook wel logisch. haar moeder was toch ook verliefd geworden? Anders was zij er nooit geweest. ja want kinderen kwamen er door liefde dat had ze gelezen in een boek. Ze moest lachen omdat hij niet wist wat blozen was. Haar lach klonk als het geluid van rinkelende belletjes. nadat ze uitgelachen was veegde ze de traan weg die er was gekomen van plezier. "ja dat rood worden noemen we blozen." Zei ze nog nagrinnikend. Ze schoof wat dichter naar de rand van het bed zodat ze dichter bij hem zat. "Kan jij eigenlijk ook blozen?" Vroeg ze met een speelse grijns.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 8:24 am
Alina moest lachen omdat hij niet wist wat blozen was. Haar lach klonk als het geluid van rinkelende belletjes. nadat ze uitgelachen was veegde ze de traan weg die er was gekomen van plezier. Alina zei na grinnikend dat het rood worden blozen werd genoemt. Drake grijnsde onwillekeurig bij haar gelach en keek haar even met een schuinhoofd aan toen ze dichterbij kwam en hem vroeg of hij eigenlijk wel kon blozen met een speelse grijns? 'Eerlijk gezegd zou ik het niet weten of ik ooit gebloost heb daar kijken wij niet naar en schaamte kennen we eigenlijk of liever gezegd kennen de andere niet. Ik zou mijn excuses nooit bij je gedaan hebben als ik me niet geschaamd heb toen ik je daar alleen achter liet. Maar of ik toen een rooie kop had weet ik niet, niemand heeft het me verteld trouwens toen ik terug kwam.' zei Drake en wiebbelde even heen en weer tot hij zijn benen op trok en zijn kin op zijn armen legde die hij om zijn benen had geslagen. 'Ik snap en ding niet jullie vinden dit weer heet, maar ik heb het gevoel alsof ik bevries, Thuis is het constant een warmte en die is niet aan een seisoen gebonden zoals jullie dat zo mooi formuleren. Dus het kan hier nog kouder worden dat dit?' zei Drake en rilde even over zijn gehele lichaam, maar bleef zitten zonder dat hij zich ook maar enig zins bewoog. Als hij zo zat had Drake het tenminste warm, maar het zou wennen zijn om aan deze koelere leefomgiving te moeten wennen.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 6:38 pm
Ze zag hem grijnzen en dat toverde een glimlach op haar gezicht. Ja ze vond het fijn als hij grijnsde dat maakte haar gewoon blij. Alina wist niet of hij al ooit gebloost had. "Ik heb je nog nooit zien blozen." Zei ze rustig. "Maar er is wel wat met je ogen....soms zijn ze zilver." Zei ze met een verlegen grijns. ja het klonk gestoord maar ze wist het zeker ze had het gezien! Alina grinnikte bij zijn volgende vraag. "ja mensen vinden het hier nu warm omdat dit het warmste seizoen van het jaar is. de rest van het jaar word alleen maar kouder." Zei ze. Ergens had ze medelijden met hem hij zou het vast lastig hebben in de winter. Ze sprong uit bed en opende een kist achter haar bed. daar zaten allemaal kleren in. "Maar mensen hebben wat voor tegen de kou" zei ze voor ze een wollen muts en een 2 meter lange zelfgebreide sjaal uit de kist. Ze jhield het achter haar rug voor ze het vliegens vlug om hem deed. Ze propte de muts op zijn kop en wikkelde hem in de sjaal voor ze weer op bed neer plofte. ze was aan het lachen hij verzoop bijna in de grote sjaal.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. wo sep 05, 2012 8:53 pm
Alina glimlachte op zijn gegrijns en zei dat ze hem nog nooit had zien blozen, maar wel dat zijn ogen soms helemaal zilver werden. “Ja dat weet ik, maar dat komt door verschillende dingen als dat gebeurt. In mijn ware vorm zijn ze altijd zilver, maar ik denk dat de blauwe iris het niet aan kan als ik me ongemakkelijk voel of een van de andere emotie‘s de kop op steken?“ zei Drake en keek nieuwschierig naar haar toen ze het erover had dat de mnsen iets hadden voor tegen de kou. Alina haalde wat uit een kist, maar ze was zo snel dat Drake het niet door had voor ze hem ngepakt had! De must zat ver over zijn oren en die sjaal bleef nog net op zijn schouders hangen. “En hiermee blijven jull warm?“ vroeg hij wijfelend en probeerde zich half te bevrijden uit de sjaal om lucht te krijgen, want dat ding zat over de helt van zijn gezicht...
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 4:24 am
Ze knikte en grinnikte met haar hand voor haar mond. "Ze worden vaak zilver als ik in je buurt ben" Zei ze met een plagende toon. Alina moest lachen om zijn geworstel met de sjaal. ze kwam dichter en nam zijn handen om ze vervolgens op zijn schoot te leggen. "Laat mij maar." Zei ze met een vriendelijke stem terwijl ze de sjaal rond zijn hoofd begon uit te draaien. "En ja hiermee houden we ons warm maar als het echt putje winter word blijven we meestal binnen voor het haardvuur met een grote kop warme chocomelk." Zei ze terwijl haar tong langs haar lippen ging. ja warme chocomelk ze was er verzot op. en chocolade was niet moeilijk te stelen. Vrij simpel zelfs. Alina draaide een paar rondjes met de sjaal die vrolijk meezwierde. Ze grinnikte en liet zich toen op bed vallen.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 5:26 am
Volgens Alina werden zijn ogen vaak zilver, vooral als zij in de buurt was? Drake wiist niet wat hij daar op zeggen kon al hoorde hij haar lachen om zijn geworstel met de sjaal. Toen ze zijn handen pakte legde ze die op zijn schoot en zei ze dat zij het wel even deed. De sjaal was best lang en het duurde even voor ze klaar was met he van zijn nek te krijgen en luisterde naar Alina die wat over de winter vertelde. “Ben ik even blij dat ze geen aanval mien in de winter hadden geplant dan zou ik zeker vast gevroren zijn aan de grond!“ grapte Drake en wreef al lachend over zijn achterhoofd, maar bij die gedachten alleen al kreeg hij het meteen steen koud. “Je zit hier echt helemaal alleen is het niet, ik bedoel buiten je moeder om.“ begon Drake nu wat serieuzer en legde zijn handen weer op schoot terwijl hij naar Alina keek. Die muts zat best lekker, maar het pletten zijn wilde kapseldus deed hij hem af en bekeek het patroon waarmee de draen vast gezet warwn.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 6:01 am
Ze grijnsde scheef bij zijn woorden. "maak je maar geen zorgen ik had je dan ook wel die sjaal komen geven hoor." Zei ze met een schattige grijns. Ze stelde het zich al helemaal voor arme Drake in een pak sneeuw. ja sneeuw zou hij vast niet leuk vinden. ze verstijfde even toen hij vroeg of ze hier helemaal alleen zat. Ze keek ongemakkelijk naar haar voeten en knikte. "Ja...euh...mijn moeder wilt niet dat andere mensen me zien. Ik weet niet precies waarom maar zo zei ze het." zei ze met een stem die triest was geworden. Ze werd er niet graag aan herrinerd dat ze alleen was. "maar nu blijf jij hier hè?" Vroeg ze twijfelend ze kon de hoop in haar ogen niet verhullen ze wilde zo graag dat hij bleef.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 6:36 am
Alina verstijfde en even dacht Drake terug aan hoe zijn broer hetzelfde had gereageert. onwillenkeurig kroop hij in elkaar, maar Alina bleef triest zitten en stond niet op om hem een flinke pak rammel te geven. Man dit was l even wennen. Drake ging weer wat rechter zitten en keek haar aan op haar vraag. Drake wilde haar vrolijk zien en niet triest? He? Hoe kwam hij daar nu weer bij. Even schudden Drake zijn hoofd om helder te worden en liet de muts naast zich liggen voor hij Alina aan keek. “Natuurlijk blijf ik hier, ik moet alleen nog een kamertje krijgen dat is alles.“ lachte Drake, maar he klonk lang zo vrolijk als anders niet. Hij begreep even niks meer van de wereld alles draaid zich in hem rond en het zou alles even moeten laten bezinken.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 6:52 am
Ze was opgelucht dat hij zei dat hij zou blijven en stilletjes aan kwam een glimlach weer op haar gezicht. Ze kroop weer uit bed en nam hem bij de hand. "Kom ik weet een idiale kamer voor jouw." zei ze met een mysterieuze glimlach. Ze trok hem letterlijk mee naar de kamer tegenover de hare. Daar was een oude steenkool kachel die de kamer verwarmde tot bijna 30 graden. ja het was hier voelbaar warmer. Ze keek hem lichtgrijnzend aan voor ze een nieuw laken op het bed legde. "tada...Hier kan je slapen en ik kan nog wat extra kolen erin doen als je nog wat meer warmte wilt." Zei ze met een glimlach voor ze zijn hand iet wat beschaamd los liet.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 8:10 am
Alina trok hem ineens overeind en Drake liep half struikelend achter haar aan. De kamer waar ze hem heen bracht voelde veel prettiger aan en Drake zag dat er een kachel instond die voor die warmte zorgde. Zachtjes voelde hij een glimlach op zijn lippen komen en hij gaf haar een snelle kus op haar wang voor ze zijn hand los liet. 'Het is prima hier, maar mocht ik het warmer willen hebben zal ik het je zeggen.' zei Drake en hij zag dat ze weer een rooie toet kreeg. 'Maak je niet druk Alina je went vast wel aan een mannelijk gezeldschap erbij.' zei Drake en legde even zijn hand op haar schouder en glimlachte naar haar.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 8:58 am
Ze was echt verbaasd over de kus die ze kreeg. Haar wang gloeide ervan en ze voelde iets warms tintelen in haar binneste. Ja ze had het prettig gevonden dat gevoel van zijn zachte lippen op haar wang. Ze werd rood en een kleine glimlach wilde nie meer van haar gezicht. Ze hoorde maar half wat hij gezegd had en ze knikte een beetje verdoofd. Ze werd weer wakker toen ze zijn hand op haar schouder voelde. Ze knikte zachtjes bij zijn woorden. "Ja...euh dat zal wel..." Zei ze zachtjes. "ik...Ik laat je nu wel even alleen en ik zal wat eten maken..." Zei ze nog steeds wat verstrooit voor ze zijn kamer uit wandelde en een stoofpot begon te maken. Haar moeder kwam thuis en Alina liet een bord naar haar moeders kamer zweven. ze wist dat ze liever alleen op haar kamer at. Alina had voor zichzelf een kleinere portie geschept zodat Drake meer kon eten. Ze liep naar boven met de 2 kommetjes en ze zette de goed gevulde kom neer op een klein tafeltje in zijn kamer. ze schuifelde lichtjes met haar voeten. "Hier is wat eten..." Zei ze twijfelend om naar de deur te gaan. Hij wilde vast liever alleen eten maar ze wilde hier zo graag blijven ...
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 9:18 am
Wat hadden mensen uit Doole toch vreemde emoties of hadden ze die gewoon niet goed in bedwang? Toen ze zei dat ze eten ging klaar maken wilde Drake haar zeggen dat hij wel zou gaan jagen, maar ze was al weg! Drake schoof wat met de spullen die er stonden en ging daarna op bed zitten en rekte zich even uit. Ja het voelde hier goed heel goed zelfs. Drake voelde zich prettiger op een warmer oord dan waar het kouder was dan 30 graden. Toen hij iemand thuis hoorde komen keek hij even door het trappen gat en zag de moeder van Alina thuis komen. Hij keek haar even na voor hij zich weer terug trok en op de stoel vlakbij de kachel ging zitten. Drake genoot van de warmte en wenste hier vooraltijd te kunnen blijven zitten, maar als Alina er achter kwam dat hij helemaal niet niet weg was bij Satan wat zou ze dan zeggen? Het knaagde aan hem, maar Drake kon het gewoon nog niet van zich afzetten dat hij bang was voor dat er hetzelfde met hem kon gebeuren al dat ze bij Razor deden! Drake hoorde Alina binnen komen en keek haar aan vanaf de stoel waar hij zat en zag dat ze twijfelde om weg te gaan of dat ze zou blijven. 'Ik wilde nog zeggen dat ik eigenlijk had willen gaan jagen, maar je was zo snel weg? Kom er maar bij zitten ik bijt heus niet hoor.' zei Drake en pakte de kom die ze mee genomen had en snoof er even aan. Hij wa salleen rauwvlees gewent en dit zag er zo anders uit en het rook ook vreemd. Misschien was dit hetzelfde als toen hij met zijn broer in de taverne had gezetn en smaakte het vast net zo als die peul bier? Drake pakte de vork vast en nam er een klein hapje van. Het was niet zoals de smaak van het bier, maar het smaakte ook niet zoals het rauwe vlees dat meer een metaal achtige smaak had vanwegen het verse bloed. Toch was het lekker en at Drake net zo lang tot het op was, maar hij deed het rustig en niet gehaast zoals hij toen dat Cakeje op had gegeten. 'Dit smaakt beter dan het bier dat ze in de taverne inschenken, maar ja dat is ook vloeibaar, hoe heet dit?' vroeg Drake aan Alina die erbij was komen zitten en hij keek haar vragend aan.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 6:43 pm
Ze grijnsde schaapachtig toen hij zei dat hij nog had willen jagen. Er ging even een vleug van paniek door haar heen. Wat als hij het niet lekker vond? Ze wist niet of hij al ooit stoofpot had gehad. Haar wangen waren niet langer rood en daar was ze blij om. Ze schoof stilletjes dichterbij en nam langs hem plaats. Ze was nog wat terughoudend omdat ze het niet meer gewoon was om met andere te eten. het was nieuw voor haar. Ze betrapte zichzelf erop af en toe schuin naar hem te kijken. ze wist niet wat er was maar ze voelde zich gewoon prettig met hem in de buurt. Ze keek hem recht aan toen hij weer begon te spreken. En ze moest zelfs even grinniken. "Bier is heel wat anders dan dit. Van bier word je na een paar glazen ook dronken." Gniffelde ze. "En dit is stoofpot. Een mix van groenten en gebraden vlees." Zei ze met een glimlach. "Maar als je morgen liever rouw vlees hebt kan ik het wel gaan halen hoor." Zei ze. ze wilde vreemd genoeg dat hij blij was. Ze nam de kommen en ze liep ze naar beneden. Iets later kwam ze weer terug. "Kan ik nog iets voor je doen?" Vroeg ze. Ja Alina was niet zo goed met andere mensen ze wist niet precies hoe het wqas om bij andere te blijven.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. do sep 06, 2012 7:04 pm
“Dronken? Wat is dat nu weer... Ik heb en tien gehad en niks gemerkt, maar die smaak blijft hangen.“ zijn woorden leken op een vraag wat in het begin ook het geval was, maar voor demonen was drank niks en werden zij er ook niet dronken van nu wist hij niet hoe dat bij een engel werkte? “Dus groente en gebraden vlees, hm smaakte niet slecht, maar ik jaag liever zelf dan krijg ik ok nog beweging. En het is niet alleen rauw vlees, maar ik kan een heel hert op zonder er last van te krijgen en er zal niks andes over dan wat bloed.“ zei Drake die Alina weer weg zag lopen en hij was moe heel erg moe stond op en wlde net op bed aan liggen toen ze weer binnen kwam. “Voorlopig niet, maar ik wilde net gaan slapen ik ben bek af.“ zei Drake hood schuddend en ging op de rand van zijn bed zitten en rekte zich uit voor hij zijn jack uit deed en ging liggen. Drake was zo moe dat hij vergat de deken om te doen voor hij in slaap viel.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. za sep 08, 2012 2:07 am
ze grinnikte lichtjes. "ronken is iets dat mensen, vooral mannen krijgen wanneer ze teveel bier drinken. dan gaan ze zich heel vreemd gedragen." Zei ze met een kleine grijns. Alina trok even een vies gezicht bij het idee van jagen op een onschuldig ier en dan het vlees van zijn bottenscheuren. Er ging even een rilling door haar heen. "Dat klinkt niet zo lekker." zei ze met een verlegen glimlach. Ze knikte. "Dan laat ik je wel slapen ik lig hierlangs als je me zoekt." Zei ze met een kleine glimlach. Ze trok haar kleren uit en trok haar korte roze nachtpon aan toen ze in haar eigen kamer was. ze kroop in bed en viel in slaap. maar na een paar uur werd ze trillend wakker. ze had een nachtmerrie gehad en ze was eigenlijk best bang. ze klom uit bed en met kleine onzekere stapjes ging ze naar Drakes kamer. "Drake?" Vroeg ze met een zachte twijfelende stem. "Ma...mag ik bij jouw komen liggen?...Ik...Ik had een nare droom..." Zei ze met een zacht stemmetje. Miley niet haar nooit bij haar liggen als ze bang was maar misschien deed drake dat wel?
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. za sep 08, 2012 2:18 am
Dronken worden was dus te veel bier drinken en daarna vreemd doen? Alina ging naar haar eigen kamer, maar Drake lag goed en wel net een half uurtje te slapen toen hij haar stem hoorde. Slaapdronken werd hij wakker en keek haar net zo maar dan ook vragend aan. Zijn broer liet Drake ook nooit bij zich slapen wanneer hij een nachtmerrie had gehad, maar toch wilde hij het eens uit proberen en knikte wezeloos. 'Kruip er maar bij als het pas?' zei hij met dubbele tong val en legde zich weer neer. Drake was zo moe, maar hij trok zijn benen wat op zodat ze achter hem kon gaan liggen.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. za sep 08, 2012 3:00 am
Alina was blij, heel blij zelfs dat ze bij hem mocht gaan liggen. het bed was niet echt groot en daardoor zat haar kleine lijfje echt tegen hem aan geplakt. Ze nestelde zich tegen hem aan haar hoofd opgekruld waardoor het tegen zijn borst kwam te liggen. haar eerst nog zo gehaaste ademhaling werd rustiger en regelmatiger. ze was blij met zijn warmte. "Dankje..." Fluisterde ze zachtjes voor ze in een vredige slaap viel.
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. za sep 08, 2012 3:18 am
De volgende ochtend werd Drake gewekt door het gekraai van een haan. Zijn nachtrust had hem goed gedaan. Drake opende zijn ogen en hij rekte zich uit waardoor hij Alina achter zijn rug opmerkte. Hij voelde dat ze nog sliep, maar hij liet haar rustig liggen. Drake klom uit bed en shifte naar zijn ware vorm. Zachtjes ritselde zijn schubben die door zijn huid heen groeide en zijn snuit die langer werd gevolgd door zijn lange poten en handen en voeten die in klauwen veranderden. Zijn lange katachtige staart zwiepte heen en weer voor Drake zich nog ens uit rekte en luid geuwde. Zijn maag rommelde zacht en Drake wilde eerst gaan jagen voor hij Alina wakker zou maken. Drake liep de trap af enn paste zo nog net oor de deur heen. Zijn schouders waren aardig breed, maar Drake liep naar buiten en trok aan de klink meet zijn staart voor hij weg rende om zijn ontbijt te vangen.
Alina
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. za sep 08, 2012 3:45 am
Alina werd langzaam wakker. Ze opende haa rogen en ze zag dat Drake niet meer langs haar lag. Ze ging meteen recht zitten en wreef in haar ogen. Ze rook zijn geur die uit het huis ging. ze vloog meteen uit bed keek uit het raam snoof nog eens.. Ja hij was weg! Alina voelde pijn door zich heen gaan en al snel kwamen tranen. Ja Alina had een lichte vorm van verlatingsangst. dat kwam door het gebrek aan een vaderfiguur. ze was er nog steeds van overtuigd dat hij weg was gegaan door haar. Ze begon te trillen en ze liep naar haar kamer waar ze onder haar bed dook en zich opvouwde tot een bolletje gehuld in haar laken. Ze huilde stille tranen ze was zo bang dat hij ook voor goed weg was net zoals haar vader....
Drake
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice. za sep 08, 2012 4:09 am
Zijn neus pikte de geur van een kudde herten op. Drake zakte door zijn poten en zocht naar twee herten eentje voor zichzelf en eentje voor Alina en haar moeder. Drake zou ze alle bij snel moeten uitschakelen dus sloop hij tegen de wind in en zo dichtbij alls het maak ging. Stilletjes bleef Drake tussen de struiken zitten wachten tot het eerste hert er langs kwam om te grazen. Snel schoot Drake naar voren en beek het dier hard in de kop zodat je een luid gekraak hoorde waardoor het hert stierf. De rest was geschrokken en wilde er van door, maar Drake was door hun gschrokke reactie iets sneller in zijn bewegingen en rende op het tweede hert af. Met grote sprongen haalde hij zijn prooi in en beet ht dier in de hals waardoor het hert zijn evenwicht verloor en gedood door hem werd. Drake sleepte het tqeede hert naar de eerste en at daat rustig zijn tweede gedod prooi op voor hij het eerste hert op zijn rug smeet die hij klem zetten door zijn schubben eerst op te zetten en ze later weer neer te leggen. De vacht van het dode hert zat nu klem tussen zijn schubben en kon er zo niet zo snel meer af glijden. Drake liep terug naar het huisje waar hij nu ook woonde en toen Drake bij de deur aan kwam liet hij het hert los door met zijn voorpoten tegen de deur op te gaan staan en zijn schubben iets of wat op te zetten waardoor het vacht van zijn prooi los schoot en met een doffe klap op de grond viel. Drake shifte terug in zijn menselijke gedaante en tilde het hert op zijn schouder voor hij het huis in liep naar de keuken. Daar sneed hij het vel van het dier af om die later te looien en hinh die buiten oop een boomstronk. Het dode dier was al leeg gebloed voor Drake hier kwam dus op gestolt bloed na zou de keuken niet onder et bloed komen te zitten. De ingewanden deed Drake in een emmer, buiten het hart, de lever en de maag. Die legde hij in een schone met zout en water gevulde pan voor later gebruik. Met een scherp mes sneed Drake behendig het vlees van de botten en liet in de schoon gemaakte wasbak ook gevult met zout en water de stukken vlees erin leggen. Het zou de bacterien dodeie er nog op zaten voor je het inde ijskast of koeling kon leggen. Terwijl Drake druk bezig was had hij geen benul van Alina die bng was om verlaten te worden, maar hij deed alles zo zachtjes mogelijk om Mily te laten slapen. Net toen hij de botten en de ingewanden buiten bij een boom wilde begraven hoorde Drake voetstappen achter zich. In zijn hellewolven vorm had Drake al een aardig diep gat gegraven. Drake gooide alles er in op de emmer na die ze vast niet konden missen en gooide het gat weer dicht voor hij de persoon aan keek.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: I'm sorry about before, but I've been following your advice.
I'm sorry about before, but I've been following your advice.