Aantal berichten : 407 Gulden : 88 Registratiedatum : 20-03-12
Character sheet Name:: Widow Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 4:36 am
ze wilde weer wegkronkelen, maar daar voor was ze te laat want hij zette zijn voet net achter haar hoofd zdat ze bleef waar ze was. Ze kronnklede hevig maar ze kreeg geen beweging in haar lijf ze siste razend maar niets hielp 'Mannen breng de lijk weg.' Zei hij rustig als of er niks gebeurd was e ntoen iedereen weg was keek hij naar de gele ogen van de slang. Haar ogen stonden gevaarlijk en kwaat haar mond was open waardoor haar scherpe giftanden zichtbaar waren. 'Ik ben erg teleurgesteld in je Widow, dat was Ron die je hebt dodo gebeten, hij had een familie in de dorp en nu is zijn vrouw alleen achter gelaten met een peuter.' Hij schudde teleurgesteld zijn hoofd en liep haar los en liep naar binnen. Ze bleef even verbijsterd zitten dit kwam haar zo bekend voor die ogen die haar op die manier aanstaarde dat had ze toch al eens meegemaakt? Widow voelde zich plots erg schuldig ze werd weer mens en liep naar het dorp ze wist niet waarom maar ze had sterk de drang om dit recht te gaan zetten. Ze vertelde het nieuws aan de vrouw en die was zo geshokt dat ze hysterisch begon te krijsen en daar kwamen bloodhunters opaf. Widow werd een paar keer geraakt en hier en daar had ze een vleeswond ook één op haar kaak maar ze negeerde het ze ging weer naar het huis en ze klom omhoog langs de balkonnen tot ze bij Robins kamer aankwam vreemd genoeg wist ze precies waar die was en ze wist zelfs hoe het slot openmoest. Ze sloop de kamer in en ze ging bij de openhaard zitten ze staarde naar het vuur maar ze zei niets er was iets raars aan de gan in haar hoofd.
Robin Leader
Aantal berichten : 522 Gulden : 249 Registratiedatum : 17-03-12
Character sheet Name:: Robin Hood Age:: 30 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 4:53 am
Hij zag dat ze weer mens werd en ergens heen liep, hij kon zich wel voorstellen wat ze ging doen. met de mannen waren ze de graf aa nhet graven en hadden ze hem begraven op een goede manier dankzij de monnik die bij hun in de groep zat, hij was heel slim en heel goed met boogschieten wat Robin wel aanstond. Ze waren tot heel laat bezig want daarna hadden te een herdenkings tijd en toen het tijd werd om aan te vallen stegen ze zonder iets te zeggen op en reden af op de blood hunter met papieren. Ze kwamen zonder wat te zeggen terug en iedereen ging naar hun eige kamer. Toen Robin die van hem opendeed verwachte hij een leeg kamer te zien maar in plaats daarvan zag hij Widow zitten, hij liep rustig naar haar toe en toen hij haar wonde nzag pakte hij zijn bekende doos en begon haar zonder iets te zeggen te verzorgen.
Widow
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 5:06 am
Ze reageerde niet toen de deur open ging en Robin binnenkwam ze bleef gewoon naar de vlammen staren en toen hij haar begon te verzorgen keek ze hem niet aan maar ze begon wel te praten. Ik snap het niet. Ik heb één van je vrienden gedood en je hebt me helemaal niets aangedaan je helpt me zelfs. waarom? Vroeg ze rustig. Ze snapte er niets meer van. Ergens herinnerde ze zich iets vaags ook iets met een krijsende vrouw een dode man en een zweep maar het wxas allemaal onduidelijk! Dit is al eens eerder gebeurd hè? Vroeg ze twijfelend.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 5:11 am
Widow bleef naar de vuur kijken en hij bleef naar haar wonden kijken. Ik snap het niet. Ik heb één van je vrienden gedood en je hebt me helemaal niets aangedaan je helpt me zelfs. waarom? Vroeg ze rustig. HIj bleef haar verzorgen ook al beefden zijn handen nu heel erg. Dit is al eens eerder gebeurd hè? Vroeg ze twijfelend. HIj knikte 'Toen ik je ving was jij op jacht gegaan op een jonge man, toen je hem had gedood had ik je verteld dat hij een familie had, jij was toen meteen naar het dorp gegaan en ik volgde je en had je gered voor de zweep en de armband had jou ook gered.' Zei hij zacht.
Widow
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 5:20 am
Ze zag vanuit haar ooghoeken hoe zijn handen beefde. HIj knikte 'Toen ik je ving was jij op jacht gegaan op een jonge man, toen je hem had gedood had ik je verteld dat hij een familie had, jij was toen meteen naar het dorp gegaan en ik volgde je en had je gered voor de zweep en de armband had jou ook gered.' Zei hij zacht. Ze dacht na over die woorden als ze hem moest geloven, en dat begon ze geleidelijk aan te doen. Dan had hij haar al eens gevangen en zelfs haar gered van een stel bloodhunters. Ze zuchtte. Deze keer was het geen zweep maar assasins draggers. Zei ze met een zucht ze beet even op haar tanden soms prikte het erg. Auwtsh! Riep ze even uit haar wangen kleurde rood wat was dit vernederend zeg!
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 6:53 am
Ze zuchtte. Deze keer was het geen zweep maar assasins draggers. Zei ze met een zucht ze beet even op haar tanden soms prikte het erg. Auwtsh! Riep ze even uit haar wangen kleurde rood wat was dit vernederend zeg! Robin glimlachte en begon haar te verbinden 'Dit is niet vernederend Widow, ik ken je al 16 jaar en ken je super goed.' Hij grijnsde en gaf toen een kus op de wond toen het verbonden was. Dat deed hij altijd.
Widow
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 7:04 am
Robin glimlachte en begon haar te verbinden 'Dit is niet vernederend Widow, ik ken je al 16 jaar en ken je super goed.' Hij grijnsde en gaf toen een kus op de wond toen het verbonden was. Ze keek hem even aan vreemd genoeg vond ze het fijn zijn lippen op haar huid en ergens kwam dat haar heel bekend voor ze keek hem recht in zijn ogen. Doe dat nog eens... Fluisterde ze terwijl ze haar ogen sloot.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 7:26 am
ze keek hem recht in zijn ogen. Doe dat nog eens... Fluisterde ze terwijl ze haar ogen sloot. Hij keek even onzeker naar Widow maar knikte, met zijn lippen kuste hij haar arm voorzichtig, hij volgde haar hele bovenarm elke vinger top gaf hij een kus, hij herrinerde zich zijn jonge jare nwanneer hij Widow pas ontmoet had en ze samen gelukkig waren, nu zijn ze ook nog heel gelukkig maar toen was het iets nieuws, Robin voelde toen voor het eerst echt liefde.
Widow
Onderwerp: Re: memorys zo jun 10, 2012 7:40 am
Ze voelde zijn zachtte lippen op haar huid en ze kreunde even van gennot. Door haar geheugen verlies voelde het weer als vroeger voor haar als de tijd dat ze voor het eerst liefde voelde ze opende haar ogen ze zag hem haar volledige arm zoenen ze gennoot ervan en ze hief voorzichtig haar arm op en ze aaide hem over zijn hoofd ze vond het fijn zijn zachtte aanraking ze voelde zich wat slapper worden maar het was geen onaangenaam slap gevoel.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys ma jun 11, 2012 2:38 am
Ze hief voorzichtig haar arm op en ze aaide hem over zijn hoofd ze vond het fijn zijn zachtte aanraking ze voelde zich wat slapper worden maar het was geen onaangenaam slap gevoel. Hij keek naar Widow en glimlachte, ze was ook zo mooi en zo moedig. Haar karakter was vreselijk leuk en pittig wat hij zo fijn vond aan haar. 'Weetje dat jij de mooiste vrouw bent die ik ooit heb ontmoet.' Zei hij zachtjes.
Widow
Onderwerp: Re: memorys ma jun 11, 2012 4:58 am
Hij keek naar Widow en glimlachte, ze glimlachtte vreemd genoeg terug ze had nog nooit naar iemand geglimlacht , dat kon ze zich teminste niet herinneren. 'Weetje dat jij de mooiste vrouw bent die ik ooit heb ontmoet.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem aan. En jij bent de eerste bloodhunter die ik kan verdragen... Zei ze zachtjes. Met haar korte geheugen kon ze gewoon nog niets vriendelijkers zeggen. Ze legde haar armen om zijn nek en ze kwam zachtjes dichterbij ze drukte haar lippen nog maar net op de zijne toen ze zich los wurmelde en naar de andere kant van de kamer schoot. Nee! Nee! dit was verkeerd! Dit mocht niet hij was een mens een bazig mens! Ze mocht zich niet laten verleiden! Ze mocht zijn verhaaltjes niet geloven dat kon gewoon niet!
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys ma jun 11, 2012 5:23 am
Ze keek hem aan. En jij bent de eerste bloodhunter die ik kan verdragen... Zei ze zachtjes. Robin glimlachte, dit was tot nu toe het aardigste wat ze gezegd heeft sinds ze haar geheugen kwijt is geraakt, Ze legde haar armen om zijn nek en ze kwam zachtjes dichterbij ze drukte haar lippen nog maar net op de zijne toen ze zich los wurmelde en naar de andere kant van de kamer schoot. Robin keek verward naar Widow en knikte toen begrijpend 'Ik begrijp het, je vertrouwt me neit, je oude Widow is naar boven gekomen na de klapt en je denkt dat alle blood hunters slecht zijn.' Zei hij zacht en ging zelf zitten in de stoek hij werd hier zo moe van.
Widow
Onderwerp: Re: memorys ma jun 11, 2012 6:16 am
Robin keek verward naar Widow en knikte toen begrijpend 'Ik begrijp het, je vertrouwt me neit, je oude Widow is naar boven gekomen na de klapt en je denkt dat alle blood hunters slecht zijn.' Zei hij zacht en ging zelf zitten in de stoek. Ze keek hem aan. Ik denk niet ik weet dat jullie allemaal slecht zijn. Zei ze vastbesloten ze zat in kleermakerzit met haar witte haar te spelen. Nu ben je aardig maar ik weet zeker dat eriets schuil gaat achter die liefheid dat is altijd zo jullie zijn niet te vertrouwen. Zei ze rustig terwijl ze hem strak bleef aanstaren
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys ma jun 11, 2012 6:55 pm
Ze keek hem aan. Ik denk niet ik weet dat jullie allemaal slecht zijn. Zei ze vastbesloten ze zat in kleermakerzit met haar witte haar te spelen.Robin grnnikte. Nu ben je aardig maar ik weet zeker dat eriets schuil gaat achter die liefheid dat is altijd zo jullie zijn niet te vertrouwen. Zei ze rustig terwijl ze hem strak bleef aanstaren, Robin keek haar strak aan ''Misscien was mijn vader zo, misschien is mijn broer zo maar ik ben anders opgevoed, ik ben heel laat naar de academie gegaan omdat ik jaren lang bij me oom in de bossen heb geleefd en Shape shifters geholpen met verwondingen, geld. Met mijn groep beroof ik en dood ik veel te rijke mensen en geef ik alles aan de armen, Ja toen me vader er achter kwam werd hij een beetje boos en werd ik naar de blood hunters academie gestuurd, maar omdat ik goed was met wapens hoefde ik 2x zo weinig jaren te trainen als andere.'' zijn stem was rustig en beheersd.
Widow
Onderwerp: Re: memorys di jun 12, 2012 1:33 am
Robin keek haar strak aan ''Misscien was mijn vader zo, misschien is mijn broer zo maar ik ben anders opgevoed, ik ben heel laat naar de academie gegaan omdat ik jaren lang bij me oom in de bossen heb geleefd en Shape shifters geholpen met verwondingen, geld. Met mijn groep beroof ik en dood ik veel te rijke mensen en geef ik alles aan de armen, Ja toen me vader er achter kwam werd hij een beetje boos en werd ik naar de blood hunters academie gestuurd, maar omdat ik goed was met wapens hoefde ik 2x zo weinig jaren te trainen als andere.'' zijn stem was rustig en beheersd. Ze keek hem aan met een spottend lachje. Wat?! Denk je dat ik je ineens ga aanbidden door dat verhaaltje? Blijf dromen jongen! Zei ze pissig terwijl ze zich van hem wegdraaide. Ze wist niet waarom maar iets deed haar toch nog even naar hem kijken ze schudde haar hoofd en ze kroop het bed op waar ze weer in kleermakers zit ging zitten. Ze zuchtte even en sloot haar ogen. Oké oké ik geef het toe je bent beter dan de andere... Mompelde ze.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys di jun 12, 2012 6:20 am
Ze keek hem aan met een spottend lachje. Wat?! Denk je dat ik je ineens ga aanbidden door dat verhaaltje? Blijf dromen jongen! Zei ze pissig terwijl ze zich van hem wegdraaide. Ze wist niet waarom maar iets deed haar toch nog even naar hem kijken ze schudde haar hoofd en ze kroop het bed op waar ze weer in kleermakers zit ging zitten. Ze zuchtte even en sloot haar ogen. Oké oké ik geef het toe je bent beter dan de andere... Mompelde ze. Robin glimlachte als of hij iets gewonnen had dat heel belangerijk was, 'Widow, je moet gewoon naar jezelf luisteren dan zul je de waarheid vinden.' Zei hij heel rustig en gaapte toen. 'EN nu als je het niet erg vind zal ik gaan slapen, ik had een zware en een lange dag achter me rug.' Hij sloot zijn ogen en een paar minuten bleef hij wakker maar al snel zakte hij weg.
Widow
Onderwerp: Re: memorys di jun 12, 2012 6:26 am
Robin glimlachte als of hij iets gewonnen had dat heel belangerijk was, 'Widow, je moet gewoon naar jezelf luisteren dan zul je de waarheid vinden.' Zei hij heel rustig en gaapte toen. Ze keek hem aan met een opgetrokken wengkbrauw. Wat is dat nu weer voor goeroe praat. Mopperde ze. 'EN nu als je het niet erg vind zal ik gaan slapen, ik had een zware en een lange dag achter me rug.' Hij sloot zijn ogen en een paar minuten bleef hij wakker maar al snel zakte hij weg. Ze bleef langs hem op bed zitten en ze bestudeerde hem. Hij zag er zo vredevol en lief uit als hij sliep. Ze kon met moeite de drang onderdrukken om over zijn haar te aaien maar ze hield zich in. Ze wist dat ze ergens haar eigen kamer had maar ze wilde niet weg om één of andere reden die ze niet begreep dus kroop ze tegen hem aan en ze viel in slaap tegen zijn gespierde borst
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 5:09 am
Robin werd vroeg in de ochtend wakker zo als altijd en voelde hoe iemand tegen zijn borst aan lag, toen hij naar het witte hoofd keek kon hij niet ophouden met grijnzen, jaja, Widow komt wel weer terug, het zal lang duren maar uiteindelijk zal ze zich alles herinneren wat zo ooit met elkaar hadden, want de Widow die ze na de hersensschudding was geworden zou ze nooit bij hem blijven liggen. Ze hate hem te veel.
Widow
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 5:28 am
Widow werd wakker ze had heerlijk geslapen slaap dronken ging ze wat rechter zitten en ze wreef de slaap uit haar ogen. Ze keek even gedesoriënteerd rond en toen zag ze een grijnzende robin in het bed liggen het bed waar zij ook in lag. Ze schrok en spong meteen uit het bed ze stond tegen de muur en ze gromde ze was gisteren te moe geweest en ze wist niet meer precies dat ze bij hem was gekropen ze kon zich dat gewoon niet voorstellen dat ze bij hem geslapen had er ging een rilling door haar heen en ze liet zich langs de muur afzakken terwijl ze naar het plafond staarde.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 5:58 am
Widow werd eindelijk wakker was blijkbaar slaap dronken maar toen ze hem zag was ze klaar wakker.Ze schrok en spong meteen uit het bed ze stond tegen de muur en ze gromde, Robin zuchten en stond zelf op 'Jij ook een goede morgen.' zei hij rustig en liep naar de badkamer waar hij zijn gezicht waste en zijn tanden poetste, Toen hij klaar was keek hij naar Widow 'weetje, jij slaapt schattig, dat vond ik de eerste keer al toen ik je had ontmoet.' Zei hij glimlachend.
Widow
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 6:10 am
Robin zuchten en stond zelf op 'Jij ook een goede morgen.' zei hij rustig en liep naar de badkamer waar hij zijn gezicht waste en zijn tanden poetste, Ze bleef mopperen. Goed? Goed?! Wat is er in godsnaam goed aan wakker worden langs een bloodhunterin een huis vol bloodhunters van wie ik de strot niet mag fijnknijpen?! Zei ze pissig. Toen hij klaar was keek hij naar Widow 'weetje, jij slaapt schattig, dat vond ik de eerste keer al toen ik je had ontmoet.' Zei hij glimlachend. Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en ze ging voor hem op haar tenen staan ze porde zijn borst. Ik ben gevaarlijk, ik ben dodelijk, ik ben knap maar ik ben dus echt niet schattig! Zei ze terwijl haar gezicht rood aan begon te lopen wat er dus echt heel schattig uitzag.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 6:15 am
Ze bleef mopperen. Goed? Goed?! Wat is er in godsnaam goed aan wakker worden langs een bloodhunterin een huis vol bloodhunters van wie ik de strot niet mag fijnknijpen?! Zei ze pissig. Hij grijnsde en schudde zijn hoofd. Ze keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en ze ging voor hem op haar tenen staan ze porde zijn borst. Ik ben gevaarlijk, ik ben dodelijk, ik ben knap maar ik ben dus echt niet schattig! Zei ze terwijl haar gezicht rood aan begon te lopen wat er dus echt heel schattig uitzag. Hij grijnsde uit dagend naar hem 'O jawel, jij bent de schattigste persoon terwereld die ik heb ontmoet, ik zal je wel Miss shattig noemen.' Zei hij plagend.
Widow
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 6:22 am
Hij grijnsde uit dagend naar hem 'O jawel, jij bent de schattigste persoon terwereld die ik heb ontmoet, ik zal je wel Miss shattig noemen.' Zei hij plagend. Ze werd helemaal rood en haar hart begon harder te kloppen. Waag het niet mannetje!Dreigde ze terwijl ze hem omver duwde zodat hij op zijn bed viel ze ging boven op hem zitten en ze keek hem aan. Oké robje nu ga je me precies nazeggen Widow is niet schattig! Zei ze terwijl ze bovenop hem bleef zitten maar ze oefende niet echt druk uit.
Robin Leader
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 5:35 pm
Ze werd helemaal rood en haar hart begon harder te kloppen. Waag het niet mannetje!Dreigde ze terwijl ze hem omver duwde zodat hij op zijn bed viel ze ging boven op hem zitten en ze keek hem aan. Oké robje nu ga je me precies nazeggen Widow is niet schattig! Zei ze terwijl ze bovenop hem bleef zitten, hij bleef haar uitdagend aan kijken '' Widow is... super schattig.'' Hij lachte naar haar uitdagend, het was ook zo leuk wanneer ze hem probeerde te overtuigen dat ze niet schattig was.
Widow
Onderwerp: Re: memorys wo jun 13, 2012 6:32 pm
hij bleef haar uitdagend aan kijken '' Widow is... super schattig.'' Hij lachte naar haar uitdagend. Ze keek hem recht aan met samen gekenepen oogjes maar een glimlach kon ze niet langer onderdrukken. [color:b605=redJij bent echt ongeloofelijk! Zo'n koppig en irritant wezen heb ik nog nooit van mijn hele leven ontmoet.] Zei ze terwijl ze van hem af kroop. En ik ben niet schattig!Mompelde ze. Ze keek even uit het raam en toen kreeg ze een idee ze veranderde in een slang en ze kronkelde voor hem sissend ze kronkelde op zijn been en legde haar hooffd in zijn nek eens kijken of ze nu nog zo schattig was!