Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

memorys

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Widow

Widow

Aantal berichten : 407
Gulden : 88
Registratiedatum : 20-03-12

Character sheet
Name:: Widow
Creature: Shape Shifter

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 2:19 am

hij grijnsde 'Nee ik laat je dat nooit meer doen.' Zei hij zachtjes en hij nam haar in zijn armen, hij zoende haar op haar neus. Ze keek hem een beetje verdoofd aan. Dan moet jij de laatste mist uit mijn hoofd bannen Robje... Zei ze terwijl ze van zijn lippen op haar neus genoot haar ogen kon ze moeilijk openhouden het was allemaal zo vermoeiend geweest. Mijn lippen willen ook aandacht Zei ze met een grijnsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Leader
Robin

Aantal berichten : 522
Gulden : 249
Registratiedatum : 17-03-12

Character sheet
Name:: Robin Hood
Creature: Half blood

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 5:08 am

Ze keek hem een beetje verdoofd aan. Dan moet jij de laatste mist uit mijn hoofd bannen Robje... Zei ze terwijl ze van zijn lippen op haar neus genoot haar ogen kon ze moeilijk openhouden het was allemaal zo vermoeiend geweest. Mijn lippen willen ook aandacht Zei ze met een grijnsje. Hij grijnsde terug 'Is dat zo?!' Zei hij Speels en raakte Teder haar lippen aan, haar volle zachte lippen waar hij zoveel van hield.

Widow

Widow

Character sheet

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 5:35 am

Hij grijnsde terug 'Is dat zo?!' Zei hij Speels en raakte Teder haar lippen aan. Ze gennoot van zijn zachtte warme lippen zijn zoete adem die haar mond vulde haar armen lagen om zijn nek en ze drukte zich tegen hem aan ze wilde hem niet meer loslaten hij was van haar! Ze hield de kus aan en ze duwde hem zachtjes op het bed ze lag half over hem haar handen waren onder zijn bloes geglipt en ze streelde zijn gespierde borst ze bleef hem zoenen tot ze even op adem moest komen. Hmmm ik moet vaker uit een boom vallen dan krijg ik mijn zin Zei ze met een grijns ze was meteen klaar wakker door zijn zoen.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 6:33 am

haar armen lagen om zijn nek en ze drukte zich tegen hem aan ze wilde hem niet meer loslaten. Ze hield de kus aan en ze duwde hem zachtjes op het bed ze lag half over hem haar handen waren onder zijn bloes geglipt en ze streelde zijn gespierde borst ze bleef hem zoenen tot ze even op adem moest komen. Hij streelde zachtjes haar rug. Hmmm ik moet vaker uit een boom vallen dan krijg ik mijn zin Zei ze met een grijns, hij grijnsde terug 'Ik zou het niet nog een keer proberen, moet ik weer aanzien hoe jij van mij walgt en mij probeert te vermoorden.' Zei hij zachtjes.
Widow

Widow

Character sheet

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 6:48 am

hij grijnsde terug 'Ik zou het niet nog een keer proberen, moet ik weer aanzien hoe jij van mij walgt en mij probeert te vermoorden.' Zei hij zachtjes. Ze ghennoot van zijn strelingen op haar rug. Ze kusste hem op zijn neus. Nou als je dat niet meer wilt zul je me nu toch iets moeten geven hoor iets waardoor je me overtuigt. Zei ze ondeugend terwijl ze hem kussjes in zijn nek bleef geven.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 9:32 pm

Ze kusste hem op zijn neus. Nou als je dat niet meer wilt zul je me nu toch iets moeten geven hoor iets waardoor je me overtuigt. Zei ze ondeugend terwijl ze hem kussjes in zijn nek bleef geven.Hij grinnikte En keek haar diep in de ogen 'Zozo en wat wil deze dame dan van mij?' vroeg hij plagerig en trok haar naar zich toe.
Widow

Widow

Character sheet

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Emptyza jun 16, 2012 10:10 pm

Hij grinnikte En keek haar diep in de ogen 'Zozo en wat wil deze dame dan van mij?' vroeg hij plagerig en trok haar naar zich toe. Ze grinnikte en ze liet haar vingers over zijn borst lopen. Hmmmm ik weet niet verras me maar Zei ze met een grijns. Ze was wel benieuwd wat hij zou bedenken. Widow legde haar hoofd op zijn borst en drukte een kus op de plaats van zijn hart en legde haar oor erop.
Gesponsorde inhoud

memorys - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys - Pagina 5 Empty

memorys
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: