Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

memorys

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Widow

Widow

Aantal berichten : 407
Gulden : 88
Registratiedatum : 20-03-12

Character sheet
Name:: Widow
Creature: Shape Shifter

memorys Empty
BerichtOnderwerp: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 1:48 am

Widow was wat aan het wandelen ze gennoot van de buitenlucht alles was rustig en vredig tot er plots een stel bloodhunters naar haar toekwamen er brak een gevecht los en Widow wist een paar man te doden maar ze kreeg ook een erg harde klap op haar kop het lukte haar om naar een grot te vluchten ze voelde het warme bloed op haar hoofd en na een tijd verloor ze haar bewustzijn ze lag in de koude grot opgekruld niet wetend wat er zich in de buitenwereld afspeelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robin
Leader
Robin

Aantal berichten : 522
Gulden : 249
Registratiedatum : 17-03-12

Character sheet
Name:: Robin Hood
Creature: Half blood

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:02 am

Robin was vandaag druk bezig met alles klaar zetten, voor de pijl en boog wedstrijd dat zijn groep en hij soms organiseerde, Widow was gaan wandelen en hij wist dat ze voor zich zelf zou kunnen zorgen. Ze waren lang bezig geweest met het wedstrijd en uiteindelijk was had een nieuwe lid die ook mee deed gewonnen, zelf deed Robin niet mee om de andere de kans te geven om zich te laten zien, want Robin stond bekend tussen de blood hunters als de beste schieter. Toen het na de middag werd begon Robin ongerust worden en steeg op Donder en reed de hele bos langs tot hij bij de grot aankwam waar hij bloed zag liggen, hij steeg af en liep de grot binnen, toen hij een vrouw zag liggen met wit haar rende hij naar haar toe en nam haar in zijn armen 'Widow.' Zei hij bang en keek naar haar hoofd waar bloed vandaan kwam, Hij legde haar zachtjes neer en pakte zijn verband en begon haar te verzorgen.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:06 am

Widow ontwaakte weer en zag tot haar grote schrik een mens zitten die verband om haar wondes was aan het doen een kreet kwam uit haar mond en ze duwde hem aan de kant ze sprong recht en ze keek hem wantrouwend aan. Widow had gedeeltelijk geheugen verlies ze wist haar eigen naam nog en ze wist dat Kiba haar broer was maar ze kon zich iets van Robin of Hope herinneren! Ze gromde en ze keek hem recht aan. Wat doe jij hier?! Jij vuile bloodhunter! Sistte ze. Ze voelde het gedroogde bloed op haar hoofd en ze dacht dat hij daar verantwoordelijk voor was haar spieren waren gespannen en ze hield hem in de gaten.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:11 am

Toen Widow bij kwam slaakte ze ee nkreet en het was geen kreet van blijdschap dat hij haar heeft gevnden, nee het was een kreet van schrik, als of ze hem niet meer kende, als of ze niet meer wist wie hij was. ze duwde hem aan de kant ze sprong recht en ze keek hem wantrouwend aan. Als het waar was wat hij dacht zou hij nu voorzichtig aan moeten doen. Wat doe jij hier?! Jij vuile bloodhunter! Sistte ze. Hij zag dat ze haar spieren aanspande maar Robin bleef rustig staan 'Widow, Rustig ik ben met vrede gekomen, ik werd ongerust.' Zei hij zachtjes.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:15 am

Robin bleef rustig staan 'Widow, Rustig ik ben met vrede gekomen, ik werd ongerust.' Zei hij zachtjes. Haar ogen werden spleetjes en ze ademde zwaarder ze vertrouwde het voor geen haar een bloodhunter die in vrede kwam? Bloodhunters kwamen nooit in vrede! Hoe...Hoe weet jij mijn naam bloodhunter?!" Vroeg ze kwaad en wantrouwend ze werd gek van die rustigheid die haar zo bekend voorkwam....
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:20 am

Haar ogen werden spleetjes en ze ademde zwaarder Hoe...Hoe weet jij mijn naam bloodhunter?!" Vroeg ze kwaad, HIj glimlachte voorzichtig terwijl hij dacht aan de eerste keer toen hij haar zag. 'Ik ken je al 16 jaar lang Widow, weetje nog hoe we elkaar voro het eerst tegen kwamen? Jij was op zoek naar prooi en toevalig was ik in de buurt?' legde hij rustig uit, het was vreselijk dat Widow haar geheugen was verloren, nu moest hij weer haar vertrouwen winnen, en zijn groep moest dat ook doen en dat zou niet makkelijk worden.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:35 am

HIj glimlachte voorzichtig terwijl hij dacht aan de eerste keer toen hij haar zag. 'Ik ken je al 16 jaar lang Widow, weetje nog hoe we elkaar voro het eerst tegen kwamen? Jij was op zoek naar prooi en toevalig was ik in de buurt?' legde hij rustig uit. Ze gromde en ze greep hem bij zijn kraag. Haar hoofd deed vreselijk zeer en deze man prbeerde haar vanalles wijs te maken! Je liegt ventje! Ik zou een bloodhunter nooit zolang in leven laten! Gromde ze haar ogen spuwde vuur!
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:43 am

Ze gromde en ze greep hem bij zijn kraag. Haar hoofd deed vreselijk zeer en deze man prbeerde haar vanalles wijs te maken! Je liegt ventje! Ik zou een bloodhunter nooit zolang in leven laten! Gromde ze haar ogen spuwde vuur! Hij keek haar in de ogen 'ALs ik zou liegen, hoezo zou ik je dan verzorgen, als ik een normale blood hunter was had ik je allang gevangen genomen en naar ed arena gebracht, gebruik je hoofd is.' HIj keek haar aan.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 2:50 am

Hij keek haar in de ogen 'ALs ik zou liegen, hoezo zou ik je dan verzorgen, als ik een normale blood hunter was had ik je allang gevangen genomen en naar ed arena gebracht, gebruik je hoofd is.' HIj keek haar aan. Ze gromde even en toen duwde ze hem aan de kant. "Jij bent nooit een normale bloodhunter geweest...." Fluisterde ze maar ze wist niet waarom ze dat zei ze keek weer naar Robin met haat in haar ogen. Laat me gewoon met rust bloodhunter! Ik doegeen gesprekken met jouw soort. Zei ze terwijl ze wilde wegwandelen en nog wat moorden
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 3:04 am

Ze gromde even en toen duwde ze hem aan de kant. "Jij bent nooit een normale bloodhunter geweest...." Fluisterde ze maar ze wist niet waarom ze dat zei ze keek weer naar Robin met haat in haar ogen. Laat me gewoon met rust bloodhunter! Ik doegeen gesprekken met jouw soort. Zei ze terwijl ze wilde wegwandelen Hij pakte haar pols beet, hij kende die blik in haar ogen en wist nu zeker dat hij haar moest tegen houden. 'Widow, Ik ken die blik in je ogen, ik weet dat jij het vergeten bent maar toen ik jou tegen kwam had je daarna niet zo lang geleden een jongen vermoord die een familie had gehad, toen ik je dat vertelde was je er kapot van, je was nog zo gek geweest om naar die familie te gaan en sorry te zeggen.' Hij zuchten, 'dit klinkt vast bizar maar je moet me geloven...Lieverd.' Zei hij zachtjes.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 3:09 am

Hij pakte haar pols beet, hij kende die blik in haar ogen en wist nu zeker dat hij haar moest tegen houden. 'Widow, Ik ken die blik in je ogen, ik weet dat jij het vergeten bent maar toen ik jou tegen kwam had je daarna niet zo lang geleden een jongen vermoord die een familie had gehad, toen ik je dat vertelde was je er kapot van, je was nog zo gek geweest om naar die familie te gaan en sorry te zeggen.' Hij zuchten, 'dit klinkt vast bizar maar je moet me geloven...Lieverd.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem nu echt even geshokeerd aan. En toen sloeg ze hem omdat ten eerste hij haar pols beet greep en ten tweede omdat hij haar lieverd noemde! Zijn woorden zeiden haar echt helemaal niets ze werd er alleen maar bang van. Blijf uit mijn buurt engerd! Schreeuwde ze terwijl ze haar pols probeerde los te rukken.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 3:14 am

Ze keek hem nu echt even geshokeerd aan. En toen sloeg ze hem omdat ten eerste hij haar pols beet greep en ten tweede omdat hij haar lieverd noemde! Zijn woorden zeiden haar echt helemaal niets ze werd er alleen maar bang van. Blijf uit mijn buurt engerd! Schreeuwde ze terwijl ze haar pols probeerde los te rukken. Hij hoesten even maar hield haar stevig vast, 'Wat zal Hope denken als ze jou zo ziet. ze mag nu niet ongerust wordne in haar toestand en jij bent haar grote voorbeeld als moeder...Dat weet ik zeker.' Zei hij zachtjes en liefdevol.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 3:18 am

Hij hoesten even maar hield haar stevig vast, 'Wat zal Hope denken als ze jou zo ziet. ze mag nu niet ongerust wordne in haar toestand en jij bent haar grote voorbeeld als moeder...Dat weet ik zeker.' Zei hij zachtjes en liefdevol. Ze keek hem even verward aan. Hope...Hope....Hope! Maar toen niets meer ze wist het niet meer. Ik weet niet wat jouw probleem is gast of wie die Hope is maar laat me gewoon gaan ja! Jij hebt niets met mij te maken en ik wil niets met jouw te maken hebben! Ben ik duidelijk freak?! Zei ze terwijl ze maar bleef trekken aan haar pols.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 3:52 am

Ik weet niet wat jouw probleem is gast of wie die Hope is maar laat me gewoon gaan ja! Jij hebt niets met mij te maken en ik wil niets met jouw te maken hebben! Ben ik duidelijk freak?! Zei ze terwijl ze maar bleef trekken aan haar pols. Hij liet haar los en ging zuchtend op de grond zitten 'ik kon het weten dat die bogo schiet wedstrijd niet slim was, jij bent veel te grote iemand bij de blood hunters, ze weten dat jij dierbaar bent voor mij en zouden je zeker aanvallen...Ik mocht je nooit laten gaan.' Zei hij meer tegen zich zelf en bleef naar de grond kijken.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 4:00 am

Hij liet haar los en ging zuchtend op de grond zitten 'ik kon het weten dat die bogo schiet wedstrijd niet slim was, jij bent veel te grote iemand bij de blood hunters, ze weten dat jij dierbaar bent voor mij en zouden je zeker aanvallen...Ik mocht je nooit laten gaan.' Zei hij meer tegen zich zelf en bleef naar de grond kijken. Ze was blij dat hij haar los liet maar ergens had ze ook wel medelijden met hem ookal begreep ze niet waar hij het over had. Ze ging voor hem zitten en ze keek hem aan. Waar heb je het toch de hele tijd over? Ik krijg er kop nog staart van. Hoe kan ik een shapshifter jouw een bloodhunter nu dierbaar zijn? En hoezo mij laten gaan? Ik ben je eigendom niet hoor! Zei ze kribbig.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 4:11 am

Ze was blij dat hij haar los liet maar ergens had ze ook wel medelijden met hem ookal begreep ze niet waar hij het over had. Ze ging voor hem zitten en ze keek hem aan. Waar heb je het toch de hele tijd over? Ik krijg er kop nog staart van. Hoe kan ik een shapshifter jouw een bloodhunter nu dierbaar zijn? En hoezo mij laten gaan? Ik ben je eigendom niet hoor! Zei ze kribbig. Hij schudde zijn hoofd 'jij bent heel dierbaar Widow voor mij, jij bent de enige meisje die ooit is gelukt om mijn hart te stelen. Met jou heb ik de helft van me leven geleefd, jij hebt me altijd geholpen als het nodig was en jij hebt altijd trouw op mij gewacht wanneer ik op Missies was.' Hij keek haar in de ogen. 'Samen hebben we een prachtige dochter gekregen.' Zei hij zachtjes.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 4:24 am

Hij schudde zijn hoofd 'jij bent heel dierbaar Widow voor mij, jij bent de enige meisje die ooit is gelukt om mijn hart te stelen. Met jou heb ik de helft van me leven geleefd, jij hebt me altijd geholpen als het nodig was en jij hebt altijd trouw op mij gewacht wanneer ik op Missies was.' Hij keek haar in de ogen. 'Samen hebben we een prachtige dochter gekregen.' Zei hij zachtjes. Ze keek hem geschokeerd aan en ze deinsde achteruit. Stop met die onzin uit te kramen! Ik ken je helemaal niet en ik zou zeker nooit van jóuw kunnen houden ik ik zou je al zeker niet aan me laten zitten! Zei ze overstuur ze stond tegen de rotswand gedrukt. Ergens wilde ze hem doden heel graag zelfs maar iets hield haar tegen.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 4:34 am

Ze keek hem geschokeerd aan en ze deinsde achteruit. Stop met die onzin uit te kramen! Ik ken je helemaal niet en ik zou zeker nooit van jóuw kunnen houden ik ik zou je al zeker niet aan me laten zitten! Zei ze overstuur ze stond tegen de rotswand gedrukt. hij keek haar rustig maar verdrietig aan. Hij zag haar ogen en wist dat zij hem wil doden maar iets haar tegen hield. HIj schudde zijn hoofd 'Widow, volg je hart, luister er naar en je zult de waarheid weten.' zei hij zachtjes
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 4:50 am

ij keek haar rustig maar verdrietig aan. HIj schudde zijn hoofd 'Widow, volg je hart, luister er naar en je zult de waarheid weten.' zei hij zachtjes. Ze ging weer dichter naar hem toe ze kwam voor hem zitten en ze hield zijn hoofd tussen haar handen ze keek naar hem ze keek recht in zijn ogen met zo'n zachtte blik. Ik..ik Begon ze rustig terwijl ze zijn wangen streelde en haar hoofd dichter naar hem toe kwam net voor hun lippen elkaar zouden raken duwde ze hem naar achteren en sprong ze recht. Luister ja als jij geen vrouw kan krijgen is dat jouw probleem maar daarvoor moet je mij niet komen bestoken met die onzinnige verhalen dat ik van je hou Zei ze kwaad ze sisste tussen haar tanden door. En als je me nu wilt excuseren ik ga eten... Zei ze met een duivelse grijns. Ze zag al een stel mannen in het bos leden van Robin ze begon er al naartoe te sluipen....
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 5:02 am

Ze ging weer dichter naar hem toe ze kwam voor hem zitten en ze hield zijn hoofd tussen haar handen ze keek naar hem ze keek recht in zijn ogen met zo'n zachtte blik. Ik..ik Begon ze rustig terwijl ze zijn wangen streelde en haar hoofd dichter naar hem toe kwam net voor hun lippen elkaar zouden raken duwde ze hem naar achteren en sprong ze recht. Luister ja als jij geen vrouw kan krijgen is dat jouw probleem maar daarvoor moet je mij niet komen bestoken met die onzinnige verhalen dat ik van je hou Zei ze kwaad ze sisste tussen haar tanden door. Hij begon te lachen 'ik heb geen probleem met vrouwen alleen ik had er nooit interressen voor tot ik jou ontmoeten.' En als je me nu wilt excuseren ik ga eten... Zei ze met een duivelse grijns. Ze zag al een stel mannen in het bos leden van Robin ze begon er al naartoe te sluipen.... Hij stond meteen op en rende naar buiten en fluite heel hard zodat de mannen op hun hoede waren. Hij vloot op een speciale toon dat alleen de leden kenden. 'Widow, denk is goed na deze mannen hebben familie's.' Zei hij rustig.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 5:35 am

Hij begon te lachen 'ik heb geen probleem met vrouwen alleen ik had er nooit interressen voor tot ik jou ontmoeten.' Ze keek hem even aan. Tuurlijk heb je geen probleem... Zei ze sarcastisch. ij stond meteen op en rende naar buiten en fluite heel hard zodat de mannen op hun hoede waren. 'Widow, denk is goed na deze mannen hebben familie's.' Zei hij rustig. Ze keek hem pissig aan kon die kerel niet gewoon opzouten? En nu had hij haar jacht verpest! Ze draaide zich kwaad naar hem om. Wat kan mij dat schelen? Ik heb honger... Mopperde ze kwaad vreemd genoeg deed ze hem geen kwaad ze wist niet hoe het kwam ookal was hij stront vervelend ze kon hém geen kwaad doen. En wat begrijp jij niet aan de woorden 'laat mij gerust'?!
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 5:43 am

Ze draaide zich kwaad naar hem om. Wat kan mij dat schelen? Ik heb honger... Mopperde ze kwaad vreemd genoeg deed ze hem geen kwaad ze wist niet hoe het kwam ookal was hij stront vervelend ze kon hém geen kwaad doen. En wat begrijp jij niet aan de woorden 'laat mij gerust'?! Hij grijnsde en floot nog een keer, een prachtige zwarte hengst kwam te voorschijn en Robin haalde een bakje met eten er uit. 'ik dacht al dat ik deze nodig zal hebben.' Hij liep naar haar toe en gaf het bakje, er zat wat van vlees er in met een saus. Hij hield het voor haar neus en het was nog warm. 'pak maar, en op je 2 vraag, ik ken dat hele zin niet, hij staat neit in mijn woordenboek.' Zei hij glimlachend.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 5:57 am

Hij grijnsde en floot nog een keer, een prachtige zwarte hengst kwam te voorschijn en Robin haalde een bakje met eten er uit. 'ik dacht al dat ik deze nodig zal hebben.' Hij liep naar haar toe en gaf het bakje, er zat wat van vlees er in met een saus. Hij hield het voor haar neus en het was nog warm. Ze keek ernaar met een wenkbrauw omhoog 'pak maar, en op je 2 vraag, ik ken dat hele zin niet, hij staat neit in mijn woordenboek.' Zei hij glimlachend. Ze pakte het bakje en ze zette zich op de grond. Ze opende en rook er even aan ze rook niets verdachts en ze had zo'n honger dat ze het maar opat ze keek hem aan. Jij bent echt de meest vreemde bloodhunter die ik ooit gezien heb. Zei ze rustig. En als ik je mag vragen waarom blijf je de hele tijd in mijn buurt maar probeer je me niet te vangen best verwarrend weet je. Zei ze terwijl ze nog een hap van het eten nam.
Robin
Leader
Robin

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 6:02 am

Ze pakte het bakje en ze zette zich op de grond. Ze opende en rook er even aan ze rook niets verdachts en ze had zo'n honger dat ze het maar opat ze keek hem aan. Jij bent echt de meest vreemde bloodhunter die ik ooit gezien heb. Zei ze rustig. Hij haalde zijn schouders op 'ik vat dat als een compliment.' Zei hij rustig, En als ik je mag vragen waarom blijf je de hele tijd in mijn buurt maar probeer je me niet te vangen best verwarrend weet je. Zei ze terwijl ze nog een hap van het eten nam. Hij kniket begrijpend en dacht na over zijn woorden 'ik ben vreemd net als mijn groep maar we geven om shape shifters. en ik geef het meeste om jou en om Hope.' Zei hij zachtjes.
Widow

Widow

Character sheet

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Emptyza jun 09, 2012 6:13 am

Hij haalde zijn schouders op 'ik vat dat als een compliment.' Zei hij rustig zuchtend schudde ze haar hoofd. Dan heb je zeker nog nooit een echt compliment gehad van iemand die niet de neiging moet onderdrukken om je ter plekke fijn te knijpen. Zei ze kalmpjes en ze nam weer een hap van het eten. Hij kniket begrijpend en dacht na over zijn woorden 'ik ben vreemd net als mijn groep maar we geven om shape shifters. en ik geef het meeste om jou en om Hope.' Zei hij zachtjes. Ze luisterde er rustig naar tot hij weer over haar begon in een vlaag van woede greep ze het bakje beet en ze gooide het zijn richting uit waardoor hij u onder de saus zat ze gromde en draaide haar rug naar hem toe.
Gesponsorde inhoud

memorys Empty
BerichtOnderwerp: Re: memorys   memorys Empty

memorys
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: