Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

If blood is spilt where are you?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyza jun 02, 2012 10:50 am

Hij gromde weer lichtjes, maar dit maal van frustratie. "Je slaapt waar je wil, maar niet bij mij in bed. ik wil bepaalde dingen gaan voorkomen. Ik kan het heus wel aan, zolang jij niet in de buurt bent. Niet verkeerd bedoelt, maar je lijkt verschrikkelijk op je moeder." Ze keek hem even aan. Het spijt me... Fluisterde ze er rolde een traan uit haar oog en ze stond op. Slaap lekker pap Zei ze al snikkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kiba

Kiba

Aantal berichten : 574
Gulden : 222
Registratiedatum : 17-03-12
Leeftijd : 27

Character sheet
Name:: Kiba [Kieba]
Creature: Blood Hunter

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyza jun 02, 2012 10:54 am

'Het spijt me...' Er rolde een traan uit haar oog. 'Slaap lekker pap' Zei ze al snikkend. Hij zuchtte. "Ga naar Razor, ik durf er om te wedden dat hij je ligt op te wachten, hij zal je vast wel missen." Hij glimlachte naar haar. Toen ze zijn kamer uit was. Kleedde hij zich uit tot hij naakt was en ging toen onder het laken liggen. Het licht had hij al uit gedaan. Maar de gordijnen niet. Hij ging naar het raam toe en wilde de gordijnen dichtdoen.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:15 am

Hij zuchtte. "Ga naar Razor, ik durf er om te wedden dat hij je ligt op te wachten, hij zal je vast wel missen." Hij glimlachte naar haar. Ze ging naar beneden maar herinnerde zich toen dat ze haar slippers bij hem had laten liggen ze draaide zich weer om en zwaaide de deur open. Pap ik ben mijn sli.....Iewg pap! Kan je niet gewoon een piyama aandoen net als iedereen?! Zei ze terwijl haar hoofd knalrood werd en ze haar gezichtsveld probeerde af te schermen.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:18 am

Opeens werd de deur opengegooid? Hij keek achter zich. 'Pap ik ben mijn sli.....Iewg pap! Kan je niet gewoon een piyama aandoen net als iedereen?!' Hij werd knalrood en wikkelde zijn onderlichaam in het veel te lange gordijn. die lange gordijnen konden dus toch nog voor iets goed zijn. "Sorry, ik slaap niet graag in pyjama omdat dat in de weg zit. Trouwens, je hebt me toch al naakt gezien." Hij grinnikte terwijl hij in de rond hem gewikkelde gordijn bleef staan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:31 am

Hij werd knalrood en wikkelde zijn onderlichaam in het veel te lange gordijn. die lange gordijnen konden dus toch nog voor iets goed zijn. "Sorry, ik slaap niet graag in pyjama omdat dat in de weg zit. Trouwens, je hebt me toch al naakt gezien." Hij grinnikte terwijl hij in de rond hem gewikkelde gordijn bleef staan. Ze keek hem aan nu moest ze ook lachen ze was wel blij dat Razor zo vast sliep. Daar heb je een punt pap Zei ze terwijl ze naar hem toeliep en het gordijn weg deed. Dat ziet er minder belachelijk uit Zei ze rustig terwijl ze nu haar slippers ging zoeken in zijn kamer ze legen onder zijn bed ze bukte zich en daardoor kroop haar jurk nogal omhoog.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:36 am

Hij was blij dat ze er mee kon lachen. 'Daar heb je een punt pap' Ze deed het gordijn weg. 'Dat ziet er minder belachelijk uit' Ze bukte zich voor haar slippers te nemen en zijn 'ding' werd stijf. Hij werd knal rood en draaide zich om om naar buiten te krijgen in de hoop dat hij aan wat anders dacht en het ding weer slap werd. Maar het hielp niet veel.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:43 am

Ze draaide zich om toen ze hoorde dat hij zich wegdraaide ze stond op en trok haar jurk weer fatsoenlijk. Ze zag dat er weer iets was gaan rechtstaan en ze voelde zich nu echt schuldig ze liep naar hem toe ze legde haar hand op zijn schouder. Pap het spijt me ik wilde niet.... Zei ze haar blik afwendend.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:47 am

Lily liep naar haar toe en legde haar hand op zijn schouder. 'Pap het spijt me ik wilde niet....' voor ze haar zin kon afmaken, kuste hij haar. Daarna stopte hij meteen. Hij verscheen naast de kleerskast en deed kleren aan. "Sorry, ik, ik, ik moet even gaan, ben zo terug. Ik moet even terug bij zinnen komen." Hij verscheen vlak voor het huis en veranderde in een draak. Daarna vloog hij hoog de lucht in en sloot zijn ogen om tot rust te komen. Hij ademde de frisse lucht in.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 5:52 am

voor ze haar zin kon afmaken, kuste hij haar. Ze was even verbijsterd maar vreemd genoeg zoende ze terug uit schuldgevoel.Daarna stopte hij meteen. Hij verscheen naast de kleerskast en deed kleren aan. "Sorry, ik, ik, ik moet even gaan, ben zo terug. Ik moet even terug bij zinnen komen." Hij verscheen vlak voor het huis en veranderde in een draak. Daarna vloog hij hoog de lucht in en sloot zijn ogen om tot rust te komen. Hij ademde de frisse lucht in. Ze keek uit het raam en er kwamen vonkjes van haar huid af ze vond het zo erg voor hem.....
Razor

Razor

Aantal berichten : 859
Gulden : 321
Registratiedatum : 29-03-12

Character sheet
Name:: Razor (Alucard Dalour)
Creature: Half blood

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 03, 2012 9:21 pm

Razor had het gesprek gevolgd tussen dochter en vader, maar hielt zichzelf er buiten. Toen Kiba verrok ging hij in de zetel liggen enLily kroop bij hem. Razor gaf haar enkel een troostende kus voor hij doodop in slaap viel. Het maakte hem nu echt niet uit waar hij sliep of het nu in deze zetel was in een bed of gewoon op de grond? Hij merktre niet eens dat Lily opgestaan was om naar haar vader toe te gaan en zichzelf te verontschuldigen! Toen hij zich net wilde omdraaien gleed de deken af en merkte Razor pas dat Lily weg was. Luid geeuwend werd hij wakkermidden in de nacht en rekte zich even uit. Razor zocht naar de WC en deed daar even zijn behoeften voorhij naar Lily ging zoeken en vond haar in de slaapkamer van haar vader die er kennelijk toch niet was. 'Kun je niet slapen?' vroeg Razor aan haar en kwam achter Lily staan met zijn armen om haar heen geslagen en wachten op haar antwoord.

(Morgenavond ben ik er weer tot Negen uur!)
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyma jun 04, 2012 5:26 am

Haar vader was werg en Lily voelde zich vreselijk schuldig ineens voelde ze twee warme sterke vertrouwde armen om haar heen en ze hoorde Razrs stem ze draaide zich om in zijn omhelzing zodat ze naar hem kon kijken. Nee niet echt...Ik vind het vreselijk Razor vreselijk dat ik mijn vader zo laat lijden door mijn aanwezigheid. Soms wou ik gewoon dat ik wel gestorven was als baby.... Snikte ze haar hoofd tegen zijn borst. Dat wist hij natuurlijk niet maar Kiba had haar bijna laten doodgaan toen ze nog maar pas geboren was hij had haar eerst proberen te verdrinken en later bijna laten uithongeren! Ze had haar armen om zijn middel hij gaf haar weer wat rust.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptydi jun 05, 2012 1:13 am

Lily zei dat niet dat ze niet kon slapen, maar dat ze het vreselijk vond dat haar vader er onder leed dat ze hier woonde en dat ze soms wou dat ze als baby gestorven was. Razor wist niet waarom ze dat zei dus ging hij er niet op in. 'Hij zal er mee moeten leven Lily, maar als je moeder straks weer terug is zal hij daar vast niet meer zo mee zitten daar ben ik zeker van.' zei hij rustig en gaf Lily een knuffel. Ze moest zich niet zo op jagen anders zou ze alleen maar paranoja er van worden. 'Kom dan gaan we nog wat slapen je vader is oud en wijs genoeg om voor zichzelf te zorgen.' voegde Razor eraantoe en lootste Lily langzaam mee naar haar kamer waar hij Lily op bed legde en naast haar ging liggen.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 9:15 pm

Kiba vloog door de lucht, met zijn ogen gesloten hoog boven de wolken. Hij ademde een aantal keer goed in en uit. Hij moest weer normaal kunnen functioneren. Misschien was het gewoon eens even tijd om nog weer eens wat te knokken? Hij keek naar beneden en zag in de verte, op een open grasveldje in het bos dat er blood hunters een feest hielden. Hij grijnsde. Ze hadden allemaal hun wapens bij. Kiba was nu eenmaal gewend van iedere dag te vechten, met dank aan de arena. Hij snoof nog een laatste keer en vloog toen op de groep af. Hij landde en de groep nog meteen hun wapens. Een luide brul kwam uit zijn bek. Hij sloeg de kleine mensen omver, die vervolgens tegen bomen aanknalden. Daarna ontsnapte er vuur uit zijn bek en de groep was meteen dood. Maar hij voelde zich er niet veel beter op. Kiba zuchtte en vloog weer naar huis. Vlak voor de deur veranderde hij en hij zat een beetje onder het bloed van wat blood hunters. Voorzichtig ging hij naar binnen, maar hij hoorde dat ze boven waren. Kiba was ongeveer een kwartiertje weg geweest. Stilletjes ging hij naar boven, hij had geen zin in teleporteren. Maar hij struikelde over een trap en viel luidruchtig naar beneden. Hij lag onderaan de trap op zijn rug en kreunde pijnlijk. Het deed niet veel pijn, maar hij vond het wel lastig. Hij hoorde voetstappen de trap af gaan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyza jun 09, 2012 10:03 pm

Lily luisterde naar Razors woorden en zijn knuffel was heel welkom! Hij had gelijk dat ze moesten gaan slapen hij hielp haar naar haar kamer en legde haar op bed hij kwam gelukkig langs haar liggen en ze kroop dicht tegen hem aan. Ze lagen nog geen 2 minuten op het bed of ze hoorde beneden een gedonder. Lily schrok op en ze liep naar de hal ze keek naar de trap en zag daar haar vader onderaan de trap liggen ze hoorde hem kreunen en ze stormde meteen de trap af! Papa!Papa! Schreeuwde ze terwijl ze nu langs hem neer hurkte en zijn hoofd ondersteunde. Pap wat heb je in godsnaam gedaan?! Zei ze in paniek terwijl ze naar zijn bebloede shirt keek.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 10, 2012 8:32 am

Hij hoorde Lily de trap af stormen. "Papa!Papa!" Ze ondersteunde zijn hoofd. "Pap wat heb je in godsnaam gedaan?! " Hij stond glimlachend recht zonder moeite. "Euhmm.. Ik ben van de trap gevallen. Of had je dat niet door?" Hij lachte. "Verder heb ik een blood hunter feestje geruïneerd. Best grappig al die bange blood hunters. Het waren er maar twintig, dat bloed is trouwens niet van mij, maar van mijn slachtoffers. Ik had gewoon even wat ontspanning nodig." Hij grinnikte en wandelde naar boven en lette op dat hij dit keer niet struikelde.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 10, 2012 8:36 am

Hij stond glimlachend recht zonder moeite. "Euhmm.. Ik ben van de trap gevallen. Of had je dat niet door?" Hij lachte. Ze keek hem wat verbijsterd aan. "Verder heb ik een blood hunter feestje geruïneerd. Best grappig al die bange blood hunters. Het waren er maar twintig, dat bloed is trouwens niet van mij, maar van mijn slachtoffers. Ik had gewoon even wat ontspanning nodig." Hij grinnikte en wandelde naar boven en lette op dat hij dit keer niet struikelde.

Ze keek hem na met een geschokt gezicht en toen rende ze achter hem aan ze hield hem tegen en ze keek hem best kwaad aan. Je hebt wat?! Weet je wel hoe gevaarlijk en roekeloos dat is! En wat als er vrienden van mama bijwaren?! Zei ze ontgoocheld ze had haar armen gekruist en ze keek hem boos aan. Soms was hij echt een klein kind!
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 10, 2012 8:46 am

"Je hebt wat?! Weet je wel hoe gevaarlijk en roekeloos dat is! En wat als er vrienden van mama bijwaren?!" Hij haalde onverschillig zijn schouders op. "Ik had even goed naar de arena kunnen gaan en die met de grond gelijk maken." Hij grijnsde. "Hmm, dat klinkt misschien nog niet zo stom. Wat denk je er van? Familie uitstapje? Razor mag mee gaan, ik heb er wel zin in." Hij ging een aantal trappen naar beneden terwijl zijn ogen glunderden van de pret.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 10, 2012 8:54 am

Hij haalde onverschillig zijn schouders op. "Ik had even goed naar de arena kunnen gaan en die met de grond gelijk maken." Hij grijnsde. "Hmm, dat klinkt misschien nog niet zo stom. Wat denk je er van? Familie uitstapje? Razor mag mee gaan, ik heb er wel zin in." Hij ging een aantal trappen naar beneden terwijl zijn ogen glunderden van de pret. Ze keek hem aan met grote ogen en ze voelde zelfs even aan zijn voorhoofd of hij geen koorts had. Volgens mij ben je net op je hoofd gevallen! Zei ze terwijl ze hem mee naar zijn kamer sleurde en hem op bed duwde. Ze legde het laken over hem heen en ze ging toen bovenop hem zitten omdat ze dacht dat hij zo niet zou kunnen bewegen. Ze had een spuit in haar hand met een slaapmiddel erin.
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 10, 2012 8:59 am

"Volgens mij ben je net op je hoofd gevallen!" Zei ze terwijl ze hem mee naar zijn kamer sleurde en hem op bed duwde. Ze legde het laken over hem heen en ze ging toen bovenop hem zitten omdat ze dacht dat hij zo niet zou kunnen bewegen. Ze had een spuit in haar hand met een slaapmiddel erin. Hij draaide met zijn ogen, net voor de naald zijn huid raakte, stond hij aan de andere kant van de kamer tegen de muur te leunen. "Ik dacht het niet." Hij wandelde de deur uit naar beneden. Hij was ondertussen in de hal.
Razor

Razor

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptydi jun 12, 2012 6:49 am

Razor was als een blok in slaap gevallen en had dus niks mee gekregen van wat er tussen vader en dochter besproken werd, maar toen hij iemand de trap af hoorde gaan knipperde hij even met zijn ogen. Daarna hoorde hij de stem van Kiba. Dus die was ook weer thuis gekomen. Verbaasd keek hij pas toen Lily niet naast hem lag en nu wilde hij toch wel eens weten wat die twee nu weer aan het ruzie maken over waren? Razor liep de kamer af van Lily en zag vanaf de trap dat Kiba in de hal stond. 'Waar ga jij nu weer heen je dochter is al ongerust genoeg over jouw?' riep Razor en wachten op Kiba's antwoord?
Kiba

Kiba

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Emptyzo jun 17, 2012 5:46 pm

Hij zag Razor in de deuropening verschijnen. 'Waar ga jij nu weer heen je dochter is al ongerust genoeg over jouw?' Kiba grijnsde. "Zoals ik al zei, we gaan op familieuitstapje. Wat dacht je van de arena te slopen? Die is na een brand helemaal tot as vergaan en ze hebben hem pas weer helemaal opgebouwd. Het zou nog leuk en gezellig kunnen worden." Kiba klonk erg overtuigend, hoewel hij eigenlijk maar een grapje maakte. Maar Lily haar gezicht was gewoon geld waard.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: If blood is spilt where are you?   If blood is spilt where are you? - Pagina 4 Empty

If blood is spilt where are you?
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Stealing blood
» Blood Day
» Huntig for Blood!
» Blood Hunters
» searching for blood

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum