Character sheet Name:: Kiba [Kieba] Age:: 37 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? di mei 22, 2012 3:14 am
Kiba zat beneden in de keuken. Hij vond het zo rot. Waarom had hij zich niet kunnen inhouden? Hij gromde naar zichzelf en zette het eten weer op het vuur zodat het niet afkoelde. Daarna begon hij door de kamer te ijsberen. Hij gromde weer en schopte tegen een deur. Wat als Lily Razor nu verloren was? Dan was dat zijn schuld geweest. Hij twijfelde om naar haar toe te gaan. Kiba wandelde naar de trap en bleef er beneden even staan. Hij hoorde Lily snikken. Hij zou het toch niet uitgemaakt hebben? Kiba werd bang en teleporteerde zich naar hen toe. "Nee! Razor niet doen! Het was haar schuld niet, ik, ik kon me niet inhouden. Maak het asjeblieft niet met haar uit! Het is mijn schuld, niet haar schuld!" Hij merkte opeens op dat ze gewoon zaten te knuffelen en dat hij haar trooste. "O, sorry. Ik ga al." zuchtte hij. Kiba liet zijn hoofd een beetje hangen en ging de kamer uit.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? di mei 22, 2012 6:01 am
Lily begon zichzelf verwijten te maken, maar Razor schudden zijn hoofd en aairde haar over der haren. 'je zult vast veel op je moeder lijken, maar dan heeft hij nog het recht niet om zo te doen.' zei razor zachtjes en meteen hoorde hij Kiba verschillende dingen roepen. Kwaad keek hij om en gromde dreigend naar Kiba, maar kon zich niet in houden en greep naar een slipper van lily en smeet die naar Kiba's hoofd! Het mocht wat als het raak was en Razor draaide demotratief zijn rug naar hem toe. Razor was echt kwaad, maar bleef Lily steunen. Zij het er niet om gevraagd dat haar vader zo was en deed!
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? di mei 22, 2012 8:02 am
Razor was niet boos op haar en hij probeerde haar te troosten hij zei dat het haar schuld niet was en geleidelijk aan begon ze hem te geloven. Maar toen stormde haar vader binnen ze keek hem geschrokken aan en ze zag hoe Razor nu echt kwaad werd hij greep één van haar slippers en smeet hem naar haar vader er stond nu een rode afdruk op zijn verbijsterde gezicht en Lily keek naar hun beide ze was niet boos op Razor omdat hij dat gedaan had maar ze was ook niet boos op haar vader omdat hij haar gekust had ze wist hoe moeilijk hij het had. Razor draaide zijn rug naar Kiba toe en Lily drukte zachtjes haar lippen op de zijne ze keek hem aan. Al..als het te moeilijk voor je word mag je gaan ik wil het je niet lastig maken" Ze wilde niet dat hij weg ging maar ze wilde ook niet dat hij zichzelf zo moest blijven kwellen.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? vr mei 25, 2012 4:54 am
Hij kreeg een slipper tegen zijn hoofd en hij werd rood van woede. Hij nam de slipper vast en gooide die volle kracht tegen Razor zijn kop. "Rotkind." Gromde hij. Daarna verdween hij naar de keuken om verder te eten. Hij nam een bord en schepte er eten op. Daarna ging hij aan tafel zitten en begon te eten. Hij kon Razor echt niet uistaan, hij had zijn excuses toch aangeboden? Waaropm was hij dan nog zo woedend? Het was niet echt express.
(flut ^^)
Razor
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? vr mei 25, 2012 6:29 am
Het was dat Razor met zijn gezicht naar Lily toe zat en kreeg de slipper tegen zijn achterhoofd. Boos draaide hij zich om, maar Kiba was al weer verdwenen. Even blies hij zuhtend en probeerde zichzelf te kalmeren. 'De enige kwelling is je vader meer niet.' zei Razor op rustige toon, maar hij voelde zijn woede langzaam aan zakken door haar aawezigheid. Lily gaf hem de rust die hij nooit had gekent en in die rust boorde zich liefde in vast. Raor knuffelde Lily nog maals en bleef haar vast houden tot ze zelf aan gaf weer wat losser te komen.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? vr mei 25, 2012 7:55 am
Ze zag hoe haar vader de slipper terug gooide recht op Razors achterhoofd toen liep hij weer naar beneden ze zuchtte en keek naar Razor die nu echt kwaad werd ze suste hem en drukte een kus op zijn voorhoofd. en keek hem meelevend aan. Hij valt wel mee als je hem beter kent Zei ze zacht hij knuffelde haar maar na een tijdje liet ze hem los en nam hem bij zijn hand ze keek hem even onzeker aan. Maar liep wel naar beneden daar zag ze haar vader nog wat eten en ze keek hem aan. Mogen we dat heerlijke dessert van je pap? Vroeg ze vriendelijk. Ze hield Razors hand vast ze wist dat dit vonken kon geven.
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? vr mei 25, 2012 7:59 am
Lily zei dat haar vader wel mee viel als hij hem leerde kennen. Razor zuchten nog eens, maar tribbelde niet tegen ton ze hem aan de hand mee naar beneden nam. Zijn gezicht stond emotieloo, maar zijn ogen stonden nog steeds kwaad. Toch liet hij nisk blijken van zijn booheid dan alleen zijn ogen. Het was niet anders en hij zou Kiba maar moeten accepteren zoals hij nu eenmaal was? Dus liet hij Lily maar aan het woord dan dat hij zelf wat zou zeggen omdat hij dan misschien wel een ruzie zou uit lokken en daar had hij geen zin in.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 27, 2012 8:37 am
"Mogen we dat heerlijke dessert van je pap?" Hij keek op en zag Lily met Razor hand in hand staan. Hij verscheen aan het aanrecht en nam er twee kommetjes rijstpap onderuit met een bessensausje. daarna verscheen hij vlak voor de twee. Hij gaf hen de kommetjes en twee lepels. Daarna ging hij verder eten. Hij keek even naar Lily. "Morgen ben ik er niet, ik heb nog werk te doen." Zei hij. Daarna at hij rustig verder.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 27, 2012 9:14 am
Haar vader duwde hun beide een heerlijk kommetje rijstpap in handen met wat bessensaus erop. Lily proefde eraan het was echt heerlijk ze glimlachtte naar haar vader en wilde hem een knuffel geven maar ze hield zich in ze wilde hem niet weer in verleiding brengen. Toen haar vader zei dat hij er morgen niet zou zijn keek ze even op. Wat voor werk? Vroeg ze een beetje bezorgd. Ze kleurde even rood. Pap? Mag Razor hier vanavond mischien blijven? Anders moet ie dat hele eind nog door het donker lopen" Zei ze met een smekend stemmetje.
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 27, 2012 10:21 am
Kiba verscheen en drukte een kommetje rijstenpap in hun handen. Razor wist niet hoe het smaakte, want hij had het nog nooit geproeft. Bessen vond hij niet eht lekker net als wel fruit of groente dan ook, maar doordat hij Kiba niet wilde beledigen begon hij er toch van te eten. Eeerst voorzichtig, maar het was eigenlijk best lekker en at rustig door tot het kommetje leeg was en luisterde naar Kiba en Lily. Razor wilde graag blijven, maar als Kiba nee zou zeggen vond hij het ook best en liep hij wel naar huis zonder een weerwoord, want misschien zou hij dan nog wat vervelende personen tegen komen die hij een kopje kleiner zou kunnen maken! Een lichte vreugde glans die niks te maken had met wat Lily vroeg glom even in zijn ogen.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 8:55 am
'Wat voor werk?' Hij fronste zijn wenkbrauwen. "Dat zijn je zaken niet." Niet dat het iets speciaals was. "Pap? Mag Razor hier vanavond mischien blijven? Anders moet ie dat hele eind nog door het donker lopen" Hij kreunde. Opeens zag hij een glans in Razors ogen en hij fronste zijn wenkbrauwen. "Ja, maar Razor slaapt beneden in de zetel. Ik vertrouw hem niet echt." Gromde hij. Kiba ruimde de tafel af.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 9:02 am
Lily keek hem wat geschrokken aan. Pap het zijn mijn zaken wel! Ik wil niet dat je iets gevaarlijks gaat doen! Zei ze. Ze keek hem aan toen hij zei dat Razor hier op de zetel moest blijven slapen. Oké pap Razor slaapt op de zetel....en ik ook Zei ze met een grijns terwijl ze Razors hand vasthield.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 9:09 am
'Pap het zijn mijn zaken wel! Ik wil niet dat je iets gevaarlijks gaat doen!' Hij rolde met zijn ogen. 'Oké pap Razor slaapt op de zetel....en ik ook' Hij gromde. "Razor op de zetel, jij in je bed. Jullie slapen nog niet samen, misschien later als ik hem beter ken. Maar nu nog niet." Hij vertrouwde Razor van geen kant. Trouwens, ze mocht al blij zijn dat hij mocht blijven slapen. "Trouwens, ik ben ouder dan jou en je hoeft je geen zorgen over me maken." Hij gromde lichtjes.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 9:27 am
Hij gromde en ze kruistte haar armen. Pap doe niet zo flauw we gaan heus niet zulke dingen doen als jij thuis bent hoor. Daarvoor zoeke we wel andere plekjes. Zei ze met een grijns. Ze draaide even met haar ogen. Mischien ben je ouder pap maar jij haalt meestal de meest stomzinnige plannen en acties uit dus ik heb reden genoeg om me zorgen om jouw te maken. Zei ze rustig terwijl ze al twee kussen in de zetel legde.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 9:31 am
'Pap doe niet zo flauw we gaan heus niet zulke dingen doen als jij thuis bent hoor. Daarvoor zoeke we wel andere plekjes.' Zei ze met een grijns. Hij gromde. "Ik blijf er bij, jullie slapen niet in hetzelfde bed." Hij bleef grommen. 'Mischien ben je ouder pap maar jij haalt meestal de meest stomzinnige plannen en acties uit dus ik heb reden genoeg om me zorgen om jouw te maken.' Er rolde een luidde grom uit zijn keel. "Ik heb geen stomzinnige plannen. Ik ga heus geen domme dingen doen, het belangrijkste is dat ik geld verdien voor jou en je moeder." Hij zag dat ze twee kussens in de zetel legde. Hij verscheen bij de zetel en gooide één kussen de zetel uit. "Je zou al blij moeten zijn dat hij mag blijven." Zei hij boos.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:01 am
Ze begon nu ook kwaad te worden. Waarom doe je daar toch zo moeilijk over?! Jij en ik hebben toch ook in één bed geslapen?! Toen had je er geen problemen mee! Zei ze met opeengeklemde kaken. Ze keek hem aan toen hij zei dat hij niets doms ging doen. En hoe wilde je dat voor elkaar krijgen? Iedere bloodhunter in het dorp weet wie jij bent! Riep ze nu. Hij gooide het kussen uit de zetel maar zij gooide het terug. Jíj mag al blij zijn dat we hier nog willen blijven! Kaatste ze terug.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:05 am
'Waarom doe je daar toch zo moeilijk over?! Jij en ik hebben toch ook in één bed geslapen?! Toen had je er geen problemen mee!' Hij gromde woedend. Dat was hij niet? 'En hoe wilde je dat voor elkaar krijgen? Iedere bloodhunter in het dorp weet wie jij bent!' Hij rolde met zijn ogen. Ze legde het kussen terug. Hij haalde het eruit en scheurde het gewoon in tweeën. 'Jíj mag al blij zijn dat we hier nog willen blijven!' Hij snoof en ging naar boven naar zijn kamer. Met een klap gooide hij de deur dicht. Kiba ging op het bed zitten met zijn handen in zijn haar.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:11 am
Ze gromde woest hij maakte haar echt gek! Ze keek hoe hij een kussen verscheurde en toen naar boven ging ze hoorde de deur dichtgeslagen worden en ze zuchtte. Ze kroop bij Razor in de zetel en ze bleef daar een paar uur liggen maar ze begon zich schuldig te voelen. Ze gaf Razor nog een zoen en liep toen naar haar vader toe. Hij sliep nog niet en ze kwam langs hem zitten haar hoofd tegen zijn schouder. Het spijt me pap ik overdreef. Zei ze zacht.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:16 am
Hij had enkele uren hetzelfde gezeten om te kalmeren. Maar het hielp niet veel. Na een tijd kwam Lily binnen. Ze ging naast hem zitten. 'Het spijt me pap ik overdreef.' Zijn tanden waren op elkaar geklemd. "Neen Lily, het is niet jou schuld. Ik had gewoon niet jaloers mogen worden dat jij op het moment iemand hebt waar je je liefde mee kan delen en dat je moeder nog steeds niet terug is, ik mocht gewoon niet jaloers worden." Hij stond op en keek naar een schilderij dat in de kamer hing. Het was een schilderij van zijn ouders, Widow en hijzelf.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:23 am
Ze luisterde naar zijn woorden. Nee pap ik mag het niet zo moeilijk voor je maken je gedroeg je gewooon als een bezorgde vader. Zei ze rustig. Ze kwam laangs hem staan en ze keek naar het schilderij. Ze wreef over de kaak vann zijn geschilderde ik. Er ging even een rilling over haar heen en ze knuffelde hem haar hoofd tegen zijn borst. Binnekort is mama er weer en dan hoef je je niet zo slecht te voelen pap. Zei ze rustig. Zal ik anders gewoon bij jouw komen liggen? Razor vind het niet erg. Zei ze rustig mischien zou hij een beetje getroost zijn als er iemand langs hem sliep.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:26 am
Nee pap ik mag het niet zo moeilijk voor je maken je gedroeg je gewooon als een bezorgde vader. Lily kwam naast hem staan. Hij bleef naar zijn ouders staren. 'Binnekort is mama er weer en dan hoef je je niet zo slecht te voelen pap.' Hij zuchtte, binnekort was te lang voor hem. 'Zal ik anders gewoon bij jouw komen liggen? Razor vind het niet erg' Hij schrok en zijn ogen werden groot. "Lijkt me geen goed idee, ik kan 's nachts nogal zo van die in slaap pratende en walkende toestanden krijgen, zeker als ik heftig droom." Hij slikte, het zou slecht kunnen aflopen.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:29 am
Ze keek hem aan. Pap ik laat je niet alleen als je er zo slecht aan toe bent, kom Zei ze terwijl ze hem meetrok en op bed legde ze kwam tegen hem aanliggen en ze sloot haar ogen haar ene arm lag om zijn buik. Maak je geen zorgen pap ik hou nachtmerries wel tegen. Zei ze rustig terwijl ze haar benen wat opkrulde. En nog dichter tegen hem aankroop.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:35 am
'Pap ik laat je niet alleen als je er zo slecht aan toe bent, kom' Hij werd naar bed getrokken. Hij keek licht geschokkeerd. Dit was niet goed. Ze kwam tegen hem liggen en legde haar arm op zijn buik. 'Maak je geen zorgen pap ik hou nachtmerries wel tegen.' Hij slikte en duwde Lily lichtjes van hem weg. "Nee Lily, ga maar naar bed, Razor mag bij je liggen. Ik red me wel." Hij ging rechtzitten op bed. Hij wilde niet dat hij iets mis ging doen. Trouwens, hij sliep naakt en als Razor dan zou binnen komen, dan zou hij verkeerde dingen gaan denken.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:42 am
Hij slikte en duwde Lily lichtjes van hem weg. "Nee Lily, ga maar naar bed, Razor mag bij je liggen. Ik red me wel." Hij ging rechtzitten op bed. Ze keek hem verbaasd aan. Echt?! Pap je bent geweldig! Zei ze vrolijk voordat ze een kus op zijn wang duwde. Maar maak je geen zorgen pap we zullen braaf zijn dat belof ik je mag zelfs komen controleren als je dat nodig vind. Zei ze met een glimlach ze was in haar nopjes dankzij hem maar ergens voelde ze zich nu ook wel schuldig. Ze draaide zich weer om en ging weer langs hem liggen. Ik blif wel bij jouw pap jij hebt me harder nodig en Razor slaapt nu toch als een blok hij was doodop. Zei ze rustig.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za jun 02, 2012 10:47 am
'Echt?! Pap je bent geweldig!' Zei ze vrolijk voordat ze een kus op zijn wang duwde. 'Maar maak je geen zorgen pap we zullen braaf zijn dat belof ik je mag zelfs komen controleren als je dat nodig vind.' Hij rolde met zijn ogen. Lily kwam weer naast hem liggen. 'Ik blijf wel bij jouw pap jij hebt me harder nodig en Razor slaapt nu toch als een blok hij was doodop.' Hij gromde weer lichtjes, maar dit maal van frustratie. "Je slaapt waar je wil, maar niet bij mij in bed. ik wil bepaalde dingen gaan voorkomen. Ik kan het heus wel aan, zolang jij niet in de buurt bent. Niet verkeerd bedoelt, maar je lijkt verschrikkelijk op je moeder." Waarom wilde ze het maar niet begrijpen?