Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 11:53 am
Haar vader keerde hen de rug toe en ze keek hem zuur aan. Moest hij nu echt zo koppig zijn? Razor gromde naar hem en daagde hem zelfs uit maar haar vader ging er niet op in. Hij zag er nogal triestig uit en Razor werd alleen maar kwader. Ze probeerde hem een beetje in te houden en ze gaf hem een zoen op zijn wang. Rustig Razor laat hem maar even hij kan niet goed tegen kwetsende woorden zei ze rustig terwijl ze in zijn ogen keek. Ze liet zijn hand even los en liep naar haar vader toe ze ging recht voor hem staa en keek hem een beetje streng aan. "Kun je nu niet voor één keer je trots opzij zetten? Doe gewoon mee met dat wedstrijdje pap. Alsjeblieft ik kan er niet tegen als ik één van jullie twee kwets probeer het alsjeblieft." Smekte ze nu zelfs. Ze hoopte dat hij nu wel ja zou zeggen?
Character sheet Name:: Kiba [Kieba] Age:: 37 Creature: Blood Hunter
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 11:57 am
Lily ging naar hem toe. "Kun je nu niet voor één keer je trots opzij zetten? Doe gewoon mee met dat wedstrijdje pap. Alsjeblieft ik kan er niet tegen als ik één van jullie twee kwets probeer het alsjeblieft." Hij zuchtte en keek haar aan. "Ik ben niet echt in de stemming, ik moet trouwens het huis nog schoonmaken. Oh ja, dit heeft niets met trots te maken, dit gaat om feiten." Hij wandelde langs haar door. Hij deed de kap van de mantel weer op.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 12:09 pm
Hij zuchtte en begon weer van alle uitvluchten te zoeken hij wandelde langs haar door en ze bleef verstijfd en gebroken staan er rolde zelfs een traan over haar wang. Waarom moest hij zo doen? Waarom kon hij niet proberen Razor aardig te vinden en omgekeerd. Ze staarde voor zich uit ze maakte geen bewegingen meer Lily was erg kwetsbaar momenteel en dit geruzie maakte het alleen maar erger!
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 12:18 pm
Hij voelde aan de spanningen dat Lily gespannen was. Hij draaide zich om. Kiba zag dat ze huilde. Waarom deed hij dat toch steeds opnieuw. Hij wilde naar haar toe gaan om haar te troosten, maar zag toen dat Razor dat al deed. Hij was woedend, verschrikkelijk woedend. Hij moest zijn woede kwijtgeraken. Zijn hele lichaam trilde van de woede. Hij keerde zich snel om zodat hij Razor niet hoefde te zien. Maar het hielp niet. Hij ging naar een grote boom en sloeg er met zijn vuist tegen. De boom knakte als een tandenstoker in tweeën. Hij ademde diep in en uit met gesloten ogen. Gelukkig was er niemand. Er rolde enkele tranen uit zijn ogen. Hij durfde erom te wedden dat hij het nu nog erger gemaakt had. Hij zkte door zijn benen en landde op zijn knieën.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 12:34 pm
Lily probeerde Kiba er van te overtuigen mee te doen, maar hij negeerde haar verzoek en begon te huilen. meteen liephijnaar haar toeen Razor sloot Lily in zijnarmen.Kiba mepte tegen een boom die knakte en Razor zag hoe hij door zijn benen zakten. ' Hij mag je vader dan wel zijn, maar zo'n grote lafbek ben ik nog nooit tegen gekomen zelfs niet tussen de Bloodhunters!' zei Razor woedend en hij wreef trootsend over lily's rug. Tot hij voelde dat iemand hem bij haar weg trok en twee heleboze ogen naar hem staarde. Had hij Kiba dan eindelijk zo ver?
(Kom op wat leven n de brouwerij? Kiba je mag best wat doen hoor daar ben ik niet vies van!)
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 12:42 pm
'Hij mag je vader dan wel zijn, maar zo'n grote lafbek ben ik nog nooit tegen gekomen zelfs niet tussen de Bloodhunters!' Dit was de grens. Hij ging ze ver. Kiba verscheen naast Razor. Hij pakte hem bij zijn kraag omhoog en pakte hem zo op. Hij keek verschrikkelijk woedend. Hij gromde fel en zijn lichaam trilde verschrikkelijk. Op sommige plaatsen verschenen schubben. "Je bent te ver gegaan jochie." Hij gooide Razor enkele meters verder zodat hij tegen een boom knalde. Hij negeerde Lily volkomen. Hij teleporteerde zich weer naar Razor. en drukte hem tegen de grond. Vervolgens begon hij Razor te wurgen.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 12:44 pm
Haar vader ging weer door het lint en reageerde zich op een boom af. Razor kwam haar troosten en ze sloeg haar armen ook om hem heen hij hielp haar echt maar hij was nu ook haar vader op stang aan het jagen. Lily keek hem even in zijn ogen en ze wilde wat zeggen maar kreeg niets over haar lippen ze verschool haar hoofd in zijn borst tot ze plots bij hem vandaan gerukt werd? Ze werd op de grond geduwd en ze zag hoe haar vader Razor tegen een boom wierp en hem daarna begon te wurgen ze wilde opstaan naar hen toe rennen hen uit elkaar halen maar haar benen leken wel vastgegroeid aan de grond. Hoe hard ze ook naar haar vader riep hij reageerde niet!
Razor
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 12:56 pm
Eindelijktijd om zich af te reageren! Kiba greephem bij zijn kraag engromde een paar woorden voorhij Razor dootdelucht slingerde tegen een boom. Razor voelde de inpact engrijnsde alleen maar. Dit was leuk! Toen Kiba hem probeerde te wrumen draaide hij zijn benen onder de borst van Kiba en duwde hem van zich af met een flinke harde schop. daarna draaide Razor zich zo om dat hij gemakkelijk op kon staan en grijnzend naar Kiba keek. ' Toch niet zo'n grote lafbek als dat ik in gedachten had!' profoseerde Razor hem opnieuw en danste om zijn aanvallen heen en greep Kiba bij zijn kraag en slingerde hem nu door de lucht heen, niet dat het veel effect had bij iemand die teleporteren kon. Razor grijnsde vals en blokerde de eerste volgende aanvallen. Zo had hij nog nooit tegen hope gevochte en het leek alsof ze hem wilde soparen, maar razor genoot echt van dit gevecht en de rode gloed op zijn handen begon minder intens te worden!
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 1:03 pm
opeens werd hij weg geslingerd. ' Toch niet zo'n grote lafbek als dat ik in gedachten had!' hij teleporteerde zich naast Razor en wilde hem aanvallen, maar hij werd geblokkerd. Hij gromde en begon vuur te spuwen. "Laten we jou maar eens wat dansen!" Hij grijnsde vals maar hoorde toen Lily smeken te stoppen. Waar was hij toch mee bezig hij stopte meteen en zuchtte. Hij draaide zich naar Lily. "Sorry, ik had mezelf niet in controle. Ik ben niet goed voor je, ik heb alleen maar slechte invloed." Hij keek naar de grond. "Razor heeft gelijk, ik ben de slechtste vader ooit." Hij wandelde richting Lily, omdat ze toevallig richting zijn huis stond.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 1:08 pm
Ze zag dat ze elkaar echt pijn wilde doen en ze kromp ineen haar smeekbedes waren fluistertonen nu en ze hield haar hanen over haar hoofd ze zag hoe Kiba Razor probeerde te verbranden maar toen gelukkig stopte hij was weer bij zinnen en daar was ze opgelucht om hij begon zich weer dingen te verwijten en ze stond recht en gaf hem een knuffel. "Niet zeggen en Razor meende het vast niet..." Zei ze zacht ze keek ook naar Razor en ze stak een hand naar hem uit toen hij dichterbij kwam liet ze Kiba los en ging ze in zijn armen liggen. Lily keek haar vader aan. "Ik zal het eten wel maken ga jij maar uitrusten" zei ze nu wat vriendelijker maar ze bleef beven als een rietje.
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 1:23 pm
Kiba probeerde hemte verbranden, maar Razor draaide om de vlammen heen ookal werd zijnjas voor eendeel in de fik gezet! Toen stopte Kiba net toen het leukbegon te worden, maar ook hem bereikte de smeekbeden van Lily en Razor schudden zijn hoofd. Misshien een volgende keer als Lily er niet bij was? Kiba begon weer met verweiten tegen zichzelf en Razor zuchten diep en liep naar haar toe. Helemaal ongelijk had Lily nu ook weer niet dus pakte Razor Lily stevig tussen zijn armen en hoorde haar wat tegen dur vader en haar. Razor voelde dathet beter tijd voor hem was om te gaan dus kuste hij Lily ter afscheid. 'Ga maar hij heeft je nu meer nodig dan ik.' zei razor begripvol en liet haar los zodat zesamen met Kiba naar huis kon gaan.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? za mei 19, 2012 11:27 pm
Lily gaf hem knuffel. "Niet zeggen en Razor meende het vast niet..." Hij snoof, hij wist dat ie het wel meende, en het was ook zo. "Ik zal het eten wel maken ga jij maar uitrusten" Kiba schudde zijn hoofd. "Ik doe het eten wel." Hij zag hoe Razor haar een lange afscheidskus gaf. Kiba begon Liliana te missen. 'Ga maar hij heeft je nu meer nodig dan ik.' Hij schrok even. Razor die begripvol is? "Bedankt." Mompelde hij. Hij geloofde niet dat hij het ging zeggen. "Razor, als je wil mag je wel mee eten hoor, het is niet veel moeite en dan doe ik Lily ook nog eens een plezier." Hij zuchtte.
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 1:29 am
Het verbaasde Razor dat Kiba hem uitnodigte, maar hij liet het niet merken. Zijn gezicht spleet voor even in een vriendelijke glimlach en knikte op Kiba's woorden. Lily zou vast in haar nopjes zijn? Razor zou het proberen er niet meer over te hebben en hij voelde dat ze trilde van vreugde. Het zou misschien een gemakkelijke avond worden, maar het zou ooit eens moeten gebeuren? Razor was allang blij dat geen mens hen had zien vechten en dat ze hier snel weg konden gaan. "Laten we er niet meer over praten. Wat is gebeurd is nu het verleden." zei Razor het klonk nog niet echt overtuigend, maar zijn ogen stonden niet langer kwaad.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 2:35 am
Lily kreeg een lange kus van Razor hij wilde gaan zodat ze Kiba kon troosten ze aaide over zijn kaak tot ze haar vader tot haar grote verassing Razor hoorde uitnodigen. Ze keek even naar Razor gelukkig ging hij op het aaanbod in. Lily was echt heel erg blij nu en ze liep naar haar vader en sprong hem in zijn armen ze gaf hem een dikke smakkerd op zijn wang. "Bedankt pap je bent echt geweldig!" Zei ze blij na een tijdje liet ze hem los en nam Razors hand aan de ene kand en Kiba's hand aan de andere kant ze huppelde een beetje terwijl ze hen beide vasthield. Toen ze hun huis naderde maakte ze zelfs een sprongetje. Ze keek naar Razor met een glimlach. "Je gaat het hier echt geweldig vinden Razor en zeker als je papa's kookkunsten hebt geproeft ze zijn echt zalig." Zei ze met een glimlach. Toen ze binnenwaren liet ze hun alletwee los en keek hen aan. "Ik ga me even opfrissen blijven jullie maar hier dan kunnen jullie elkaar wat beter leren kennen." Zei ze met een vrolijke glimlach terwijl ze de trap op liep ze maakte haar nu zo gelukkig!
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 3:01 am
Lily was heel gelukkig dat was wel te merken. Ze liet hem los en sprong in de armen van haar vader. Niet zo gek ook, maar het maakte haar nu eenmaal blij en dat zag Razor liever dan haar tranen. Nadat ze haar vader los liet pakte ze hen beide bij de hand en huppelend liep ze naar het ouderlijke huis van Lily. Razor keek rustig rond, maar zei niets. Toen ze bij het huis aan kwamen zag Razor al dat deze twee keer zo groot was als het huis van Dregoe en Mistake! Maar hij hielt zijn woorden voor zich om verdere bekvechten te voorkomen. Eenmaal binnen schoot Lily naar boven om zich op te frissen en liet hem met Kiba alleen. Razor had geen echte zin in een gesprek en besloot om eens rustig rond te kijken. Het huis leek veel op die van Robin, maar dan anders ingedeelt. Zijn blik bleef hangen op de wapenkast waar ook bepaalde wapens in stonden die hij niet kende. "Tsk." Razor had het niet op die dingen en liep weer verder, maar bleef uit de kamer waar de deuren van dicht zaten. Ondertussen begon het wel al lekker te ruiken en zijn aandacht werd getrokken door de keuken.
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 11:28 pm
Hij wandelde samen met Lily en Razor naar huis. Thuis ging hij meteen naar de keuken en begon de soep die hij eerder die dag al gemaakt had op te warmen. Vervolgens maakte hij het gebraad, de aardappelen en de wortels klaar. Ondertussen, maakte hij ook rijstpap met een bessensausje. Koken ging makkelijk als je kon teleporteren. Ondertussen was hij zelfs al de tafel aan het dekken. Uiteindelijk was het eten klaar. "Het eten is klaar!" Hij begon de soep uit te scheppen en ging daarna aan tafel zitten en begon te eten. Af en toe ging hij nog eens naar het eten kijken of alles oké was.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 11:33 pm
Lily stond zich te doeuchen en trok nadien een zwart kort kleedje aan zonder rug haar haar zat in een losse vlecht zoals haar moeder die vaak had en er hing een zilvere ketting rond haar dunne hals. Ze kwam langzaam de trap af en zag dat Razor wat door hun huis aan het neuzen was het huis was gevuld met heerlijke geuren en ze nam plaats tussen haar vader en Razor in. Ze glimlachte naar hun beide en begon langzaam te eten haar vader had haar extra groeten gegeven omdat hij wist dat ze geen vlees at. Ze keek hem even in zijn ogen. "Het is heerlijk pap!" Zei ze terwijl ze een zoen op zijn wang drukte. Ze draaide haar hoofd weer naar Razor toe en nu met haar haar zo leek ze nog meer op haar moeder....Hopelijk zou dit haar vader niet in de verleiding brengen?
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 11:41 pm
Lily kwam de keuken in met Razor. Hij keek wat verward. Hij begon te twijfelen of ze niet Liliana was. "Het is heerlijk pap!" Ze gaf hem een zoen. Het was moeilijk de verleiding te weerstaan. Ze leek zo hard op haar moeder. Hij begon weer verder te eten en vermeed zo veel mogelijk contact. Maar Lily zat voor hem aan tafel. Opeens, per ongelijk, zag hij perfect haar inkijk. Maar hij keek meteen naar buiten. Het was zo moeilijk. Opeens begon hij zijn lepel fijn te knijpen en die brak. Hij keek naar de lepel, gooide die op de grond en nam een nieuwe. Voor hij weer ging verder eten, controleerde hij eerst zijn eten nog eens.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? zo mei 20, 2012 11:45 pm
Ze zag dat er iets niet klopte met haar vader hij kneep zijn lepel fijn en ging opvallend vaak aar het eten ze keek Razor even angstig aan en stond toen recht ze kwam langs haar vader staan en legde een hand op zjn schouder. "Pap wat is er met je? Razor heeft toch niets verkeerds gedaan? Waarom ben je in hemelsnaam zo gespannen?" Vroeg ze ze stond erg dicht bij hem en haar hand aaide troostend over zijn schouder.
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? ma mei 21, 2012 1:46 am
Lily kwam weer naar beneden en ze liepen samen de keuken in. Hoewel Razor het eigenlijk niet echt zag zitten, maar uit beleeftheid ging hij toch aan tafel zitten en nam de lepel en proeftede soep. Hm best lekker! dacht Razor en hij knikte even naar kiba voor hij zag dat ie de lepel fijn kneep. Hij moest zijn lachen inhouden, maar een zachte grijns kon hij niet verbergen, waardoor zijn mondhoeken omhoog gingen. Lily stond op en liep naar haar vader toe en vroeg wat er loos was. 'ik denk dat het je inkijk is.' zei razor droogjes en genoot er van om iemand weer even te kunnen plagen. over het algemeen was Razor een echte plaaggeest, maar hij had zo ook zijn goede momenten. Razor bleef rustig door eten zonder zijn blik van Lily en Kiba af te halen te benieuwd naar hoe hun reactie zou zijn?
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? ma mei 21, 2012 11:31 pm
Lily kwam naar hem toe en plakte zowat aan hem. Ze begon hem troostend te aaien. "Pap wat is er met je? Razor heeft toch niets verkeerds gedaan? Waarom ben je in hemelsnaam zo gespannen?" Ze leek zo fel op Liliana, zelfs van manier van doen. Hij hoorde Razor niet, hij was te gefocust. Voor hij het wist, begon hij Lily te kussen. Opeens stopte hij toen hij besefte dat het Lily was. "Oh sh*t. Ik dacht dat je Liliana was." Hij stond er zowat geshokkeerd bij. Gelukkig kon hij daar wel verschil uit opmaken.
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? ma mei 21, 2012 11:35 pm
Ze luisterde naar Razor die verassend rustig was en ze sloeg haar armen even om haar middel ze keek naar haar vader hij had zo'n rare blik in zijn ogen! En toen plots drukte hij zijn lippen op die van haar ze spartelde even maar werd toen slap gelukkig liet hij haar snel los en hij had door dat het niet mocht hij zag er geschokeerd uit en Lily wist niet wat ze moest doen ze keek naar haar vader en toen ook even naar Razor ze ging een paar passen bij hem vandaan haar adem stokte een beetje en ze moest huilen ze had haar haar niet op die mannier moeten doen! Ze had die jurk niet mogen aantrekken! Ze huilde nu en liep weer naar boven ze ging op haar bed liggen en huilde daar verder het was allemaal haar schuld....
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? ma mei 21, 2012 11:38 pm
Hij zag in zijn ooghoeken dat Lily begon te huilen en naar boven rende. Hij zuchtte en keek naar Razor, die er nogal kwaad uit zag. "S-sorry, maar ze leek zo hard op Liliana dat ik even dacht dat ze Liliana was. Ik denk dat ik beter niet naar boven ga." Kiba ging een beetje achteruit. Razor zag eruit alsof hij kon gaan exploderen. Kiba slikte. Het was helemaal zijn bedoeling niet.
Razor
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? di mei 22, 2012 1:22 am
Razor at rustig verder, maar toen zag hij vanuit zijn ooghoek wat er gebeurde. Lily schrok er ook van en begon te huilen. Woede raasde door hem heen, maar Razor moest zich in houden ter willen van Lily. Razor gromde enkel en schoof de stoel wat te hard achteruit, maar deed niks om Kiba te straffen en liep de keuken uit en achter Lily aan. Ze was haar slaapkamer in gegaan en Razor liep rustig naar binnen. 'gaat het lily?' vroeg razor zachtjes, maar zijn stem trilde van ingehoude woede en hij ging naast haar op bed zitten met zijn hand wrijvend over haar rug. Het leek allemaal zo simpel, maar toch was het erg moeilijk voor hem om zich in te houden en de tekens op zijn handen begonnen opnieuw rood te gloeien, maar nu wat flauwtjes zodat het bijna niet op viel. Razor trok Lily overeind en trok haar naar zich toe. Hij hielt haar stevig vast ze moest niet huilen het was haar schuld niet, maar die van haar vader!
Lily
Onderwerp: Re: If blood is spilt where are you? di mei 22, 2012 3:08 am
Lily merkte dat er iemand binnenkwam maar het was niet haar vader, gelukkig! Razor kwam langs haar zitten hij wreef over haar rug en ze draaide zich naar hem toe waar ze haar hoofd op zijn gespierde borst legde. Ze voelde hoe hij trilde hij was echt kwaad maar op wie was hij kwaad? Zijn woede leek niet echt op haar gericht te zijn ookal was het haar schuld. Hij hield haar stevig vast en daar was ze blij om. "Ik had je niet moeten meevragen ik had moeten weten dat mijn vader er nog niet klaar voor was en ik had mijn haar niet mogen vlechten zoals mijn moeder altijd doet." Zei ze snikkend ze vond het zo erg voor haar vader!