Aantal berichten : 105 Gulden : 63 Registratiedatum : 03-04-12
Character sheet Name:: Tamina Age:: 19 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: revenge may feel good(Ezio) ma mei 14, 2012 1:13 am
Tamina zuchtte wat gefrustreerd. Ze was niet echt in een vrolijke stemming en dat wist ze maar al te goed. Maar het was een frustratie dat wel eens vaak kwam opborrelen dankzij bloodhunters en het ergste is dat het haar ouders waren. Tamina had wel gehoord dat die ouders van haar nog steeds achter haar aanzaten doordat ze woedend waren toen Dregoe haar had gered. Nu wou tamina liever alleen zijn en haar woede de vrije loop te laten gaan.. Zonder nog langer te aarzelen rende Tamina het bos in en transformeerde. Verschillend geuren waren nu heel sterk te ruiken. 2 spierwitte en vooral vlijmscherpe tanden die lang uit haar bek hangen zorgden ervoor dat de grijns op haar lippen het lieten eruitzien dat de ze hongerig was. Even nam het grootte beest nam een diepe koude teug lucht door de longen en brulde toen luid. het galmde door het hele bos en liet merken dat ze in een vreselijke stemming was. De haat jegens haar ouders waren zo sterk dat het dierlijke instinct het over nam. Met een lenige sprong rende de reusachtige sabeltandtijger naar de rand van het bos, daar aangekomen boog het dier door haar poten en wachtte geduldig af op haar prooi. En ja daar waren ze al. Haar ouders beide bloodhunters. Hoe zouden ze smaken? Het Dier grijnsde sluw op dit moment concentreerde ze zich op haar prooi en lette niet mee r zo goed op de andere geuren. Ze zal haar wraak op haar ouders wel krijgen. 2 BLoodhunters , dat zal niemand toch merken ook al hadden beide ouders een belangrijke positie.
(Ezio ^^)
Dorek Admin
Aantal berichten : 182 Gulden : 29 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Dorek Żuraw Age:: 328 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: revenge may feel good(Ezio) ma mei 14, 2012 11:34 pm
hij zwierf al een lange tijd door het bos. De ring die hij deelde met Luna, hing als een ketting om zijn nek. Ergens voelde hij zich schuldig. Maar ze had het zelf gezocht, het was niet zijn schuld. Hij verstarde helemaal toen hij een luide brul hoorde, het was niet ver weg, in zijn buurt was ergens een shape shifter. Een gemene grijns liet zijn tanden zien en soepel sprong hij verder van tak naar tak, opweg naar waar het geluid vandaan kwam. Opeens zag hij een gigantische 'kat'. Hij hurkte zich in de boom, hij had geluk dat de wind naar hem toe waaide. Anders had het dier hem geroken, en was hij eraan. Hij zag hoe twee blood hunters zijn kant op kwamen. Hij zag hoe de kat klaar stond om ze te verorberen. Ezio sloop nog wat dichterbij, het dier leek het niet te merken, maar hij had er ook al lang op geoefent. Net op het juiste moment, sprong hij bovenop de sabeltandtijger. Hij haalde zijn messen tevoorschijn en hield die tegen de hals van de sabeltand tijger.
Tamina
Onderwerp: Re: revenge may feel good(Ezio) vr mei 18, 2012 4:06 am
Tamina wachtte geduldig af, die ouders van haar gaan dood, normaal vandaag daar zal ze wel voor zorgen lukt het haar vandaag niet dan is het morgen wel of overmorgen, de dag dat ze sterven zou gewoonweg komen en daar kunnen ze beiden niet omheen. Een gemene grijns sierde haar lippen waardoor haar vlijmscherpe tanden zichtbaar werden. Tamina boog langzaam door haar poten en was klaar om te springen toen ze inneens in haar ooghoeken iets recht op haar af zag komen. Te laat draaide ze grommend haar kop die richting uit. Ze voelde meteen het gewicht van iemand op haar rug. Tamina gromde woedend van frustratie ze had beter moeten opletten. Meteen daarna voelde ze messen tegen haar hals. Daar reageerde ze meteen op draaide zich met een ruk om en ging meteen op haar rug liggen waardoor ze hem plette toch voelde ze wel lichtjes een van de messen over haar hals strijken. Ze draaide zich meteen grommend naar de bloodhunter om en ontbloote haar tanden. Haar ene oor naar hem gericht en de andere naar haar ouders. Maar die waren al weer weg. Geirriteerd dat ze de kans had ontlopen dankzij deze hier brulde ze woedend klaar om recht op hem af te springen de snee in haar hals gewoon negeren.
Dorek Admin
Aantal berichten : 182 Gulden : 29 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Dorek Żuraw Age:: 328 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: revenge may feel good(Ezio) za mei 19, 2012 6:31 am
Het dier plette hem met de grond, hij probeerde een snee in het dier zijn hals te maken, maar het hielp niet veel. Het dier brulde recht in zijn gezicht en hij kreeg een hele kwijl druppel in zijn gezicht. Walgend veegde hij zijn gezicht proper. "Bah, moest dat nu echt? Trouwens, sorry dat ik je prooien wegjaagde, ik had ze niet gezien. Ik wilde eigenlijk je aandacht trekken en je even iets vragen." Hij ging recht zitten. "Kijk, ik doe je niets en ga gerust zitten." Hij deed zijn messen uit en legde die bij het dier. "Mijn vraag is dus, ben je overlaatst nog een witte eenhoorn tegengekomen? Of een meisje met paarse ogen en spierwit haar?" Ezio was nieuwsgierig naar Luna, misschien wist deze shape shifter we wat over haar.
Tamina
Onderwerp: Re: revenge may feel good(Ezio) za mei 19, 2012 6:55 am
Later zal ze wel eens zien hoe erg die snee was, waarschijnlijk niet zo erg want ze voelde het niet zo erg als verwacht. Walgend veegde hij zijn gezicht proper. "Bah, moest dat nu echt? Trouwens, sorry dat ik je prooien wegjaagde, ik had ze niet gezien. Ik wilde eigenlijk je aandacht trekken en je even iets vragen." Hij ging recht zitten. Nog steeds hield Tamina haar oren plat en keek hem uiterst achterdochtig aan. . "Kijk, ik doe je niets en ga gerust zitten." Hij deed zijn messen uit en legde die bij haar. "Mijn vraag is dus, ben je overlaatst nog een witte eenhoorn tegengekomen? Of een meisje met paarse ogen en spierwit haar?" Tamina twijfelde nog even. Ze wist dat het veiliger was als ze in haar shape bleef maar ze moest toch trouwens voor die wond kijken dus jah. ze bromde even en transformeerde weer naar haar menselijke gedaante. Even voelde ze aan haar keel, en zuchtte toen geirriteerd toen het bloed op haar vingers waren. Als je mij niets wou doen waarom besprong je me meteen in plaats van gewoon aan te duiden dat je er was." Sprak ze kribbig en keek hem nog steeds achterdochtig aan terwijl ze met haar ene voet de messen verder van hem wegschoof. "misschien het kan zijn, waarom als ik vragen mag." Vroeg ze met haar melodieuze stem en hield iedere beweging in de gaten, ze vertrouwde bloodhunters niet en deze vooral niet doordat hij zijn messen tegen haar hals had gehouden.