Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:07 am
Luna en Ezio verscholen zich in een kleine hut in het bos Ezio was niet zichzelf meer sinds Liliana en Kiba een snood plan hadden gesmeed en zo zijn familiefortijn kunnen inpalmen en hem ten schande maken. Luna vond het erg voor hem maar het was gewoon geld?! Ze ging naar hem toe en keek naar hem. "Ezio laat het gewoon zijn lieverd we zullen ons wel redden." Zei ze zacht. "We moeten hier weg samen met mijn ouders en Neku ergens anders een nieuw leven opbouwen." Zei ze sussend.
Dorek Admin
Aantal berichten : 182 Gulden : 29 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Dorek Żuraw Age:: 328 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:13 am
Ezio staarde uitdrukkingsloos voor zich uit. Zijn familiereputatie was geruïneerd doordat Liliana en Kiba iets uitgestoken hadden. Luna kwam naar hem toe. "Ezio laat het gewoon zijn lieverd we zullen ons wel redden." Hij fronste zijn wenkbrauwen. "We moeten hier weg samen met mijn ouders en Neku ergens anders een nieuw leven opbouwen." Hij keek kwaad naar haar. "Waarom? Dat is nu net wat ze willen!" Hij stond recht. "Ze willen dat we als bange hondjes wegrennen! Maar dat ga ik niet doen, ik ga wraak nemen. Ze hebben mijn familie een schande gemaakt! Maar ik zal vechten! Vechten voor faam!" Hij was woedend. Hij wist nog niet hoe hij het zou doen, maar hij zal wel een manier vinden. Die twee deugden gewoon langs geen kant!
Luna
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:20 am
Hij keek kwaad naar haar. "Waarom? Dat is nu net wat ze willen!" Hij stond recht. "Ze willen dat we als bange hondjes wegrennen! Maar dat ga ik niet doen, ik ga wraak nemen. Ze hebben mijn familie een schande gemaakt! Maar ik zal vechten! Vechten voor faam!" Hij was woedend. Ze probeerde hem te sussen en ze wreef over zijn kaak. "Niet doen Ezio het is het niet waard je kan er toch niets meer aan doen dat word alleen je dood!" Zei ze terwijl ze tegen hem ging staan. "Alsjeblieft Ezio doe het niet!" Smeekte ze.
Dorek Admin
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:25 am
"Niet doen Ezio het is het niet waard je kan er toch niets meer aan doen dat word alleen je dood!" zei ze terwijl ze over zijn kaak wreef. "Alsjeblieft Ezio doe het niet!" Ze smeekte het zelfs, maar dat liet hem niet stoppen. "Als ik dan sterf, sterf ik waardig! Trouwens, jij kan ook wat waardigheid gebruiken. Je doet geen vlieg kwaad! Je weet toch dat iedereen in het dorp je een watje noemt..." Hij klonk lichtjes geïrriteerd. "Weet je wel niet hoe slecht het is voor mijn reputatie als ik samen ben met iemand die geen vlieg kwaad doet?!" Hij klonk niet boos, maar ook niet echt aardig.
Luna
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:33 am
"Als ik dan sterf, sterf ik waardig! Trouwens, jij kan ook wat waardigheid gebruiken. Je doet geen vlieg kwaad! Je weet toch dat iedereen in het dorp je een watje noemt..." Hij klonk lichtjes geïrriteerd. Ze keek hem geschokt aan zo iets had hij nog nooit tegen haar gezegd! "Weet je wel niet hoe slecht het is voor mijn reputatie als ik samen ben met iemand die geen vlieg kwaad doet?!" Hij klonk niet boos, maar ook niet echt aardig. Ze keek hem gekwetst aan. "Hoe kun je zo iets zeggen Ezio?! Je weet dat ik het gewoon niet kan! Ik dacht dat je het begreep!" Zei ze echt gekwetst.
Dorek Admin
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:40 am
Luna keek hem gekwetst aan. "Hoe kun je zo iets zeggen Ezio?! Je weet dat ik het gewoon niet kan! Ik dacht dat je het begreep!" Hij lachtte sarcastisch. "Weet je wel niet wat ik allemaal al niet voor je gedaan heb? Ik heb je leven gered in de arena, ik ben speciaal voor jou gestopt met jagen... Maar jij hebt nog niets gedaan!" Hij wandelde kwaad naar de andere kant van de kamer. [b]"Ik snap niet wat me bezielde?! Ik durf erom te wedden dat dit een trucje was zodat je al mijn geld uiteindelijk kon afpakken! Ik ken jullie eenhorens wel goed genoeg hoor!" Woedend keek hij naar Luna.
Luna
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 2:55 am
Hij lachtte sarcastisch. "Weet je wel niet wat ik allemaal al niet voor je gedaan heb? Ik heb je leven gered in de arena, ik ben speciaal voor jou gestopt met jagen... Maar jij hebt nog niets gedaan!" Hij wandelde kwaad naar de andere kant van de kamer. Ze bleef hem na staren hoe kon hij zoiets zeggfen? Waar was haar lieve Ezio? "Ik snap niet wat me bezielde?! Ik durf erom te wedden dat dit een trucje was zodat je al mijn geld uiteindelijk kon afpakken! Ik ken jullie eenhorens wel goed genoeg hoor!" Woedend keek hij naar Luna. Ze begon nu zelf ook kwaad te worden en ze ging voor hem staan. "Hoe durf je dat te zeggen! Je weet dat ik niet om geld geef! En mag ik jouw eraan herineren dat jij degene was die mij als eerste gekust heeft?! " Zei ze terwijl ze hem aankeek. "En ik heb je nooit gevraagd om mij te komen redden! Als je dan toch zo over mij denkt had je dat echt niet hoeven doen!" zei ze kwaad en gekwetst.
Dorek Admin
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 4:30 am
Ze ging kwaad voor hem staan. "Hoe durf je dat te zeggen! Je weet dat ik niet om geld geef! En mag ik jouw eraan herineren dat jij degene was die mij als eerste gekust heeft?! " Hij werd zo rood als een biet. "En ik heb je nooit gevraagd om mij te komen redden! Als je dan toch zo over mij denkt had je dat echt niet hoeven doen!" Hij gromde lichtjes, waar kwam dat opeens vandaan? "Oké, goed, ik ben je man niet meer!" Brulde hij. Hij trok de ring uit en gooide die hard op de grond. Het metaal kletterde op het hout. "Ik ken je trucjes wel hoor! Doen alsof je niet om juwelen en geld geeft, doen alsof je geen vlieg kwaad doet. Maar later zou je me wel vermoord hebben! Trouwens, jij bracht me onder een soort hypnose! Logisch dat ik je kuste! Ik had moeten weten dat shape shifters niet te vertrouwen waren!" Hij schreeuwde kwaad.
Luna
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 4:35 am
Hij werd rood en hij gromde. "Oké, goed, ik ben je man niet meer!" Brulde hij. Ze zag hoe hij de ring op de grond gooide en ze keek hem geschokt aan. Het metaal kletterde op het hout. "Ik ken je trucjes wel hoor! Doen alsof je niet om juwelen en geld geeft, doen alsof je geen vlieg kwaad doet. Maar later zou je me wel vermoord hebben! Trouwens, jij bracht me onder een soort hypnose! Logisch dat ik je kuste! Ik had moeten weten dat shape shifters niet te vertrouwen waren!" Hij schreeuwde kwaad. Ze keek hem ook kwaad aan en stormde de deur uit de tranen stonden in haar ogen. "Best, Ik had naar mijn ouders moeten luisteren! Bloodhunters zijn gewoon puur slecht!" Riep ze terwijl ze veranderde en weg begon te rennen...
Dorek Admin
Onderwerp: Re: [ezio] Just let it go... zo mei 13, 2012 4:47 am
"Best, Ik had naar mijn ouders moeten luisteren! Bloodhunters zijn gewoon puur slecht!" Ze rende weg terwijl ze transformeerde. Om haar sneller te laten rennen, gooide hij haar nog stenen achterna. Hij ging naar een kist en nam er z'n oude blood hunters pak uit. Wat voelde de messen rond zijn polsen goed. Hij deed de kap op en nam een zakje met gulden. Daarna kroop hij in een hoge boom en zag in de verte Luna nog rennen. Een traan rolde uit zijn oog. Wat had hij toch gedaan? Hij ging weer naar de hut en nam de ring die stak hij in één van zijn zakken. Daarna trok hij diep het bos in.