Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Recover! ma mei 14, 2012 6:51 pm
Dregoe hoorde dat MIstake door het huis dingenaan het slopen was, maar dat was eenzorg voorlater en luisterde naar wat er gezegd werd. Hope nam de schuld weer eens op zich, maar hij zag Razor kwaad zijn hoofd schudden en zei dat dat zijn taak was geweest niet die van Hope. Dregoe wilde graag zijn zoon weer terug hebben al lag hij dan voorlopig plat, maar Razor kon er ook goed op passen totWill weerr bij zou komen.'Dat je in een hinderlaag terecht kwam kan niemand wat aan doen, maar jullie hadden ons moeten roepen! Dan was dit misschie[ niet gebeurd?' zei Dregoe eerst rustig en later streng, want hij wilde zijn zoon niet kwijt. Dregoe teleporteerde de bessenlikeur weer weg naar de kast waar hij normaal stond. Hij keek voor zich uit.
will Leader
Aantal berichten : 608 Gulden : 204 Registratiedatum : 10-04-12
Character sheet Name:: Will Moonus Age:: 22 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Recover! ma mei 14, 2012 7:07 pm
Razor luisterde naarzowel het meisje als Hope en naar de vader van Will' Hij knikteen dronk de bessenlikeur in eenteug leeg. Daarna ging hij p een stoel zitten met zijn gezichtnaar Lily toe. Het mocht dan zo zijn datHope hem niet moest, maar deze dame kon hij toch wel versieren? Ook al was ze dan haar nichtje? Razor knipoogde stiekem naar haar en zo dat Hope het niet zou zien. 'ik ga even wat fruit plukken voor wie wil.' zei Razor en stond weer op. zonder dat de andere het merkte wenkte hij Lily en hij pakte de fruitschaal en liep weg. Hopelijk had ze zijn teken begrepen en zou ze met hem mee gaan? Hope was een beetje tipsie dus mmisschien was dit zijn kans om weer eens lekker met een meisje te zoenen, want Will lag lekker te slapen endar bleef hij ook nog wel even zo. Razor liep rustig enn toen hij de straat uit was keek hij even over zijn schouder keek zag hij aar al aankomen. Een vlugge grijns speelde over zijn lippen dit zouleuk kunnen worden? Razor bereikte de bomen en Fruit garden aan kwamen liep Razor naar een van de dikste bomen toe waar iemand van zijn leefftijd zich gemakkelijk achter kon verstoppen en misschien nog wel met zijn twee'en?
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Recover! ma mei 14, 2012 11:40 pm
Lily luisterde naar het gesprek. En ze zag dat haar nicht wat tipsy werd ze grinnikte even en zag toen de jongen die blijkbaar Razor heette weer voor haar komen zitten hij knipoogde naar hem en ze glimlachtte naar hem. Hij zei dat hij fruit ging plukken en zonder dat andere het echt zagen zag ze hoe hij haar wengte. Ze wachtte even en stond toen ook op. "Ik ga hem wel even helpen om hem te bedanken." Ze wandelde achter hem aan en kwam bij de fruitbomen uit hij liep achter een dikke boom en hij grijnsde naar haar ze lachtte even en kwam tegen de boom staan ze keek hem vanuit haar ooghoeken aan. "Hmmm dus jij bent die jongen waar hope het zo vaak over heeft die Razor is het niet?" Zei ze terwijl ze hem aankeek. Ze wist niet helemaal wat hij van plan was maar dat maakte haar niet uit.
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 1:46 am
Lily kwam bij hem staan en zei dat Hope het vaak over hem had. Ergens vond hij dat niet zo prettig, maar toch, misschien dat ze beter te verleiden was dan Hope zelf was. Misschien was dat iets wat je bij draken moeilijker voor elkaar kreeg? Razor knikte grijnzend en kwam iets dichterbij haar staan. 'Kan zijn, ligt er aan hoe ze over me gesproken heeft?' zei Razor op rustige toon en bekeek haar eens goed. Ze liep er best sexy bij, vooral die inkijk was niet te missen! Razor keek weer naar Lily en vroeg zich af wie haar ouders waren en waarom ze eigenlijk zo vaak bij Dregoe kwam? 'Gek genoeg heeft Hope het nooit over jouw gehad. ik ken alleen haar vader en moeder die zeer beschermend zijn tegenover de leden van de WOF.' zei Razor en streelde haar kaak even. Subtiel te werk gaan dat had hij altijd gedaan en steeds hadden ze gewerkt toen hij zelf nog leefde. Razor keek haar in der bruine ogen? Ze was echt een knappe meid en haar moeder zou vast ook erg knap zijn anders kreeg je toch niet zo'n mooie dochter? Langzaam aan kwam hij dichter naar haar lippen en gaf eerst een klein kusje waarna hij langer begon te zoenen.
(Nog niet met Hope reageren ik heb iets leuks voor Razor ik gedachten. Terwijl hij haar aan het zoenen is word Will namelijk wakker> ^^)
Lily
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 5:18 am
Ze grinnikte "Geloof me dat wil je niet weten maar volgens mij overdrijft ze een beetje." Ze zag dat hij haar aan het bekijken was en ze grinnikte even. Lily haalde haar schouders op. "Ach wat valt er nu te zeggen over je nichtje met een geweldadige vader en een bloodhunter als moeder? Ik denk dat ze jullie gewoon niet wilde deprimeren." Zei ze met een flauwe glimlach. Hij streelde haar kaak en ze moest blozen ze snapte niet waarom Hope zo moeilijk over hem deed hij was toch best aardig? Ze keek hem in zijn rode ogen die ze verassend genoeg best mooi vond. Langzaam aan kwam hij dichter naar haar lippen en gaf eerst een klein kusje waarna hij langer begon te zoenen. Ze was eerst even verbaasd geweest maaar ze zoende mee hij had haar rond zijn vinger gewonden haar vingers streelde door zijn zachte zwarte haar en ze stond tegen hem aan.
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 6:05 am
Lily zei nog wat voor hij haar zoende en ze ging er in mee. Hebbes! Maar van binnen begon zich een spelbreker te roeren. Razor had gehoopt op een langere respijt om het nog even af te maken, maar Will werd wakker envoor een deel zag zijn haar niet langer meer zwart en zijn rechter oog niet langer meer rood, maar oranje. Razor dook achteruit alsof hij door een weps gestoken was. Will had hen bij Lily weg gehaalt en ze grepen beide naar hun hoofd. Will en Razor streden opnieuw om het behoud van de controlle van het lichaam. 'Waarom net nu, gun me even een beetje plezier?' vroeg Razor en sidderde over zijn hele lijf. 'Nee je weet dat dit te ver gaat Razor!' gromde Will en trok Razor nog verder weg van Lily. Het moest er vreemd uit ziennet als toen in het begin dat Razor een kleine groep Bloodhunters gedood had, maar toen was Robin erbij geweest. Will kreeg Razor eindelijk weg na een luide aanvallende kreet en klapte dubbel. Will's haren waren compleet weer roestbruin en zijn beide ogen waren weer normaal oranje van kleur. Will heeg zwaar vanwegen dat hij nog niet helemaal herstelt was, maar zijn geestenskracht was sterker dan die van Razor geweest. ['Spelbreker!' gromde Razor boos, maar keek will niet aan. will gromde dreigend, maar dat was niet voor Lily bedoelt ook al kon ze Razor nu niet zien. ['Ik zal Eva toch een gaan vragen of ze je niet je eigen lichaam zou kunnen geven, want in het verbond staat niet in dat je niet je eigen lichaam zou mogenhebben!' zei Will via zijn gedachten en hij merkte dat Razor even vreemd naar hem keek, maar ging zelf de regels na. Hun verbond zou dan blijven bestaan en hij zou weer alles kunnen doen wat hij vroeger ook kon doen? ['Het spijt me van deze onderbreking Lily, Dat gebeurd enkel wanneer ik niet bij bewust zijn ben, maar ik kan Razor heel goed begrijpen.' zei will vriendelijk tegen haar en rechten zijn rug. Ze plukte nog wat fruit en liepen daarna terug naar Old Home.
Lily
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 6:24 am
Ze zoende met hem het was heerlijk maar plots dook hij bij haar weg ze keek hem verward aan en zag toen dat hij veranderd was het leek wel alsof hij een gesprek met zichzelf voerde. Lily keek er niet begrijpend naar en toen was Razor verdwenen en stond Will voor haar neus ze keek hem een beetje geschokt aan. Will zei wat tegen haar maar het drong niet echt tot haar door ze keek naar hem hij rechtte zijn rug en plukte een paar appels. "Waar is híj nu heen?" Vroeg ze zacht. Ze keek haar schoonneef aan met een verwarde maar ook ongerustte blik ze wist niet wat er nu met hem gebeurd was!
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 7:45 am
Haar verwarring was te begrijpen en will keek haar rustig glimlachend aan. 'Razor is niet ver weg, maar jij kunt hem alleen nu niet zien.' zei Will en draaide zichnaar Lily om. Het was een te lang verhaal om het nu aan haar uit te leggen, maar hij was ook moe van het gevecht met Razor. Hij moest echt dadelijk met Eva gaan praten misschien dat ze kon helpen? 'Het iseen lang verhaal, maar als het lukt zal je hem snel genoeg weer zien Lily. Ik moet alleen even naar Eva toe gaan om het haar te vragen, anders zal ik je het uitleggen als het niet lukt op de veranda bij ons thuis.' zei Will enlegde zijn hand even op haaer schouder. Ze was verward en daar kon Will niks aan veranderen, maar als het Eva lukte hoefte Will nooit meer samen met Razor zijn lichaam te delen en kon hij gewoon samen zij aan zij met hen vechten. De huisjes van Old Home kwamen in zicht en hij zag zijn vader goed keurend knikken bij het zien van zijnhaar en oog kleur. Will stapte de veranda op en zetten de schaal op tafel neeren nam zelf een appel en ging naast Hope zitten die een beetje Tipsie van de bessenlikeur was en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Razor stuurde hij naar Eva om haar hier heen te laten komen.
Hope
Aantal berichten : 705 Gulden : 211 Registratiedatum : 09-04-12
Character sheet Name:: Hope Hood Age:: 16 Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 8:04 am
Hope zag hoe Razor vertrok en Lily met hem mee ging. Hope bleef zitten ze was een beetje draaierig in haaar hoofd. Ze bleef zitten in een bolletje en wachtte tot ze terug kwamen. Hope was blij dat het Will was die terug kwam en ze zag de schimmige Razor vertrekken ze vertrouwde het niet helemaal sinds wanneer hielp Lily andere mensen? En sinds wanneer ging Razor appels plukken terwijl hij zelf niets liever at dan rauw vlees? Hope begreep het niet maar ze was blij toen ze Will zag en hij haar een kus op haar voorhoofd gaf ze glimlachte en legde haar hoofd tegen zijn schouder. Hope kon echt heel slecht tegen alcohol ookal was het weinig geweest. Ze glimlachte naar Will en drukte haar lippen op de zijne ze wreef door zijn haar en ze opende zijn mond met haar tong. Door de tipsyheid dacht ze eigenlijk niet echt aan zijn vader en haar nichtje die daar zaten.
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! di mei 15, 2012 12:41 pm
Hope was door haar tipsieheid een beetje vergeten dat ze niet alleen waren, Niet dat Will daar echt wat om gaf, maar loste de tongzoen toch en wreef even over haar kaak en zag dat een beetje moe was net als hijzelf. Will voelde haar hoofd weer tegen zijn schouder en hij grijnsde even naar zijn vader die hem had aangekeken, maar stond toen op en klopte even op de schouder van zijn zoon voor hij naar binnen ging en samen met Mistake de rommel op te ruimen die ze had gemaakt. Will wachten even tot hij Eva zag aan komen samen met Ager die lekker gegroeit was en begroeten haar vriendelijk.
Eva
Aantal berichten : 422 Gulden : 294 Registratiedatum : 27-03-12
Character sheet Name:: Eva Fields Age:: I look 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 3:23 am
'Ager val aan.' Riep ze uit en Ager viel aan met zijn demonen kracht op een geest aan die geen schei van kans had om te ontkoemn, toen het gelukt was riep Eva blij dat hi jde beste was, daarna kwam de geest weer te voorschijn en keek haar smekend aan 'Jaja ik zal even naar Rea ee nbericht sturen dat je naar de hell mag en niet meer hier vast zit.' Zei ze rustig en die geest knikte en verdween, sinds ze haar demonen kant had geacepteerd voelde het goed en ze had heel veel macht over de geesten gekregen, van uit haar ooghoek zag ze iemadn bewegen met rode ogen en zwart haar en glimlachte die kant op 'Hoi Razor.' Zei ze En luisterde naar hem en knikte toen, Razor kon ze heel makelijk zien omdat hi jeen geest was en met hem kon ze ook wel goed opschieten. Ze liep achter haar aan en haar blauwe haar waaide in de wind, Ager liep braaf naast haar, ze zag al van ver Will en zwaaide naar hem. Ze liep naar Will 'Je wou me spreken?' vroeg ze nieuwsgierig.
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 5:27 am
Toen Razor bij Eva zijn verhaal had gedaan liep ze naar het huis waar Will nog bij zijn ouders woonde en vroeg of hij haar wilde spreken. Will knikte en wachten tot Eva op een stoel was gaan zitten. 'Ik vroeg me samen met Razor af of jij hem geen lichaam kan geven. Wel eentje die hijzelf kan gebruiken zonder andere lastig te vallen en geenhalf lijk graag?' begon Will aan Eva uit te leggen en hij vertelde over het verbond dat hij met Razor afgemaakt had en dat daar niet bij gezegd was dat Razor niet zelf een lichaam zou kunnen hebben zodat Will geen gevecht met hem aan hoefte om de controlle weer terug te krijgen. Will zag Razor even boos kijken, maar over het algemeen bleef hij naar Eva kijken en hoopte dat het zou lukken ookal zou het dagen duren voor zijn lichaam in gebruik kon worden genomen daar had hij echt alles voor over. Alles om weer normaal in het leven te staan zonder steeds in Will's lichaam te moeten kruipen, Maar wanneer hij een meisje zoende niet weggejaagd werd en gewoon door kon gaan zonder dat iemand hem daar in beperken kon.
Eva
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 5:42 am
Will knikte en Eva ging op een stoel zitten en Ager ging bij haar voeten liggen. 'Ik vroeg me samen met Razor af of jij hem geen lichaam kan geven. Wel eentje die hijzelf kan gebruiken zonder andere lastig te vallen en geenhalf lijk graag?' Ze luisterde naar het verhaal en knikte soms zodat ze het beter verwerkte. Toen Will was uitgepraat zuchte ze en keek hem aan 'Will, Razor wat jullie vragen is voor mij bijna onmogelijk, ik ben een doden demon wat betekend dat i kkies wanneer iemand sterft en het is voor mij bijna onmogelijk om een lichaam te creëren.' Ze keek even naar Ager die ook diep in gedachten was verzonken en toen keek ze blij 'Maar ja, ik ben altijd klaar voor uitdagingen dus is zien.' In de lucht begonnen er boeken te zweven en een paar vlogen haar richting op. Ze begon te bladeren en beet op haar onderlip 'Razor, door wat of wie ben je zo geworden, heeft iemand je vervloekt?' Ze keek hem vragend aan.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 6:10 am
Eva was gaan zitten en had naar Will geluisterd. Ondertussen was hij tegen het voorpant vanhet huis gaan staan leunen en hoorde wat Eva zei en aan hem vroeg. 'De opa van Hope heeft me zo gemaakt. Ik ben door mijn mentor zelf gedood die dus de opa van Hope was in zijn jeugdjaren, hoewel hij er toe gedwongen werd toen de Ouderlingen onder de Bloodhunter mij te gevaarlijk vonden geworden. Ik ben na mijn dood nooit overgegaan zoals de meeste dat wel doen. maar waarom dat zo is weet zelfs ik niet, misschien hadden ze nog wat voor mij in petto en toen kwam in Will tegen jaren later. Ik greepde kans natuurlijk aan en nu ben ik dus hier. zei Razor en hij keek even vanuit zijn ooghoek naar Eva hij had het niet op Ager, maar goed hij mocht hem ook niet.
Eva
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 6:20 am
'De opa van Hope heeft me zo gemaakt. Ik ben door mijn mentor zelf gedood die dus de opa van Hope was in zijn jeugdjaren, hoewel hij er toe gedwongen werd toen de Ouderlingen onder de Bloodhunter mij te gevaarlijk vonden geworden. Ik ben na mijn dood nooit overgegaan zoals de meeste dat wel doen. maar waarom dat zo is weet zelfs ik niet, misschien hadden ze nog wat voor mij in petto en toen kwam in Will tegen jaren later. Ik greepde kans natuurlijk aan en nu ben ik dus hier. ' Ze zuchet geërgerd, en al die boeken verdwenen en er kwam een grote rode boek die eigenlijk voor haar verboden was 'Goed een geest in een lichaam zetten is niet lastig maar een lichaam maken dus ik heb jullie allebei nodig.' Ze bladerde door het boek en stopte toen en bekeek de pagina goed en keek ten naar de jongens 'Dit heb ik allemaal nodig, ik heb een zwarte plukje haar nodig, 2 rode ogen, een symbool waar je geest i nword gevangen.' Ze keek naar Razor 'die kiezen we later in mijn huisje uit want hij moet naar jou zin zijn. Verder moeten jullie een kloppende hart vinden.' Ze keek de jongens aan, boven hun kwam een mand zweven en een flesje vloeistof 'Deze hebben jullie nodig voor het hart, als je het er over giet zal hij blijven kloppen.' Haar ogen waren rood en ze keek Razor aan.
Hope
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 6:31 am
Hope zag eva aankomen en keek haar aan met een vreemde glimlach. Ze volgde het hele gesprek en verstijfde toen haar opa ter woorden kwam ze kneep even erg hard in Wills arm door de haat die door die naam door haar heen ging ze keek geschrokken naar zijn nu bloeddende arm. "Het spijt me..." Fluisterde ze Hope was weer helder en keek naar Eva ze stond even recht. "Ik weet niet of het echt wat uithaalt of het echt wat helpt maar ik kan Razor echt maken zolang ik hem aanraak maar het vreet wel al mijn energie op ik kan het niet langer dan vijf minuten." Zei ze rustig ze keek naar Razor. Ze wilde helpen dan was ze eindelijk van zijn geest vorm af en kon ze hem slaan zonder Will pijn te doen!
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 7:27 am
Will luisterde naar Eva en naar Razor, maar ook naar Hope en grijnsde Kort. Hij wist waarHope op uit was, want dat had ze maar al te vaak geroepen! Razor daarin tegen k eek Hope even vragend aan. Hij wist dat ze niets liever dan van hem af was, maar dit ging wel een beetje erg ver, toch? 'Ik weet dat we geen beste vrienden zijn... mijn haar en ogen prima,maar dat hart gaan we ergens anders zoeken!' zei Razor nogal bits en merkte dat will zijn lachen nauwelijks inkon houden. Eva zou vast in staat zijn die twe dingen in stand te houden, ze was immers een demon van Shape vorm?
Lily
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 7:37 am
Lily luisterde naar het hele gesprek en keek even geschokt naar haar nicht. "Hé Hope we gingen hem helpen niet hem om zeep helpen weet je nog?!" Zei ze een beetje knorrig. Ze wilde niet dat ze Razor doodde mischien vond zij hem niet aardig maar daarvoor moest hij toch niet dood? En soms was ze ook helemaal niet gemeen over hem bezig. Lily grijnsde even. "Trouwens je hebt zelf gezegd dat hij soms best grappig is en dat hij goed kan zoe..." Voor ze haar zin kon afmaken had Hope haar hand tegen haar mond gedrukt.
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 9:06 am
Toen Will Lily hoorde praten en Hope naar haar toe zag rennen om haar hand voor der mond te leggen moest hijhard lachen. Hope had Razor ooit eens gezoent toen ze aan het trainen waren in het bos ver buitenhet WOF gebied nog voor will terug naarhuisging met Hope en Razor bij zich zodat ze konden vertellen dat Will niet gek was. Toen had ze het gedaan omhen alle drie te redden van de Bloodhunters. Hoewel Will wist dat Hope een grote afkeer jegens Razor had Ze toch met hem gezoend had alsof ze er van genoten had. Dus rekende Will een en een bij elkaar op en kon het niet helpen dat hij de slappe lach voor een klein kwatier zeker zouhebben. Na dat hij de laatste keer uitgeproest was stond hij op en liep naarhet flesje toe. 'we zullen dat hart wel ergens anders vandaan halen.' zei will gerust stellennd tegen Razor en grijnsde nog steeds voor hij de veranda afliep om een mens te gaan zoeken die ze van zijn hart konden ontdoen.
Razor
Aantal berichten : 859 Gulden : 321 Registratiedatum : 29-03-12
Character sheet Name:: Razor (Alucard Dalour) Age:: 17 jaar Creature: Half blood
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 9:35 am
Lily begon het voor Razor op te nemen en daar was hij haar wel dankbaar voor er was iets aan dit meisje dat anders was dan anders en hij grijnsde speels naar Hope toen ze haar hand voor de mond van haar nichtje sloeg. Will begon hard te lachen en ook Razor kreeg door wat Lily eigenlijk had willen zeggen. 'zo zo hopje je vind me dus niet zo erg als je voor doet?' zei Razor grijnsend en hij keek haar plagend aan. Toen Will weer normaal adem halende liep hij naar het flesje en zeidat ze het hart ergens anders vandaan zouden halen. Dat was wel zo prettig! Razor liep met Will mee en ze vonden net buiten de grenzen een jonge Bloodhunter die helemaal alleen door de bossen zwierf. Razor grijnsde vals en voegde zich misschien voor de laatste keer samen met Will? Ze storten zich op de man en sloegen hem buiten bewustzijn zodat ze zijn hart zouden sparen. Met een stel halen trokken ze de borstkast van de man open en zijn hart klopte gelukkig nog zoals het hoorde. Razor verdween weer uit Will's lichaam en zag hoe hij het flesje over het hart goot. Daarna trok hij het eruit en voelde het hart nog steeds kloppen in zijn hand. Will deed de kap van de Bloodhunter af en bewaarde het hart daarin zodat hetniet te veel zou opvallen. Na even waren ze weer bij Eva en reikte haar het hart aan. Nu was het nog een kwestie van Razor van zijn ogen beroven en wat van zijn haren afsnijden. Razor zag er erg tegen op, om de pijn aan zijn ogen te ondergaan, maar hij had het er voor over en stribbelde dus ook niet tegen, maar kreunde alleen maar toen het gebeurde. Hij kon nu dan niks meer zien, maar hopelijk zou hij dankzij Eva en de spullen die ze nodig had snel zijn lichaam kunnen maken?
Hope
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 9:46 am
Hope keek even zuur naar Will die het allemaal heel grappig leek te vinden en ze keek ook zuur naar Lily die zomaar haar geheimen had verklapt. Maar toen Razor een opmerking maakte kookte ze helemaal! "Razortje toch iets minder erg dan doodvervelend is nogaltijd erg irritant. En wat die kus betreft Will is beter." Zei ze met een grijns. De 2 jongens vertrokken en Hope en Lily keken elkaar aan Lily grijnsde alleen maar en begon Hope echt uitte dagen met woorden en nare bewegingen. Hope was het gedrag van haar nichtje echt kotsbeu en ze stortte zich op haar er onstond een heel gevecht tussen de blauwe fenix en de giftige draak. Het werd steeds erger en ze verwonden elkaar erg en toen beet Lily Hope Hope schreeuwde en viel neer het gif was niet dodelijk maar je kon er wel héél ziek van worden!
Lily
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 10:09 am
Lily moest grinniken en ze zag hoe boos haar nichtje werd door het gelach van Will en Razors opmerking. Ze grijnsde en schonk Razor een knipoog. Toen de jongens vertrokken dreef Lily het nog wat verder. "Wat nou Hope wees blij dan mag je hem mischien nog eens zoenen of beter zelfs..." Zei ze met een grijns. Hope jaagde zich op en dat maakte het alleen maar leuker. "Komaan nou Hope hij is toch best lekker? En hij wilt ook aventoe wel wat plezier en Will zal het niet erg vinden zij zijn practisch dezelfde persoon." Zei Lily uitdagend en ze maakte kusmondjes. Hope was het beu en vloog op haar af het was een heus gevecht en heel WOF daverde op zijn vesten door de beuken maar toen in een reflex beet Lily Hope en ze viel neer Lily verstijfde en werd weer mens net zoals Hope Hope lach te stuiptrekken van Het gif en Lily bleef verstijfd staan.
will Leader
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 10:18 am
Het gekrijs van de fenix en het gebrul van een draak liet Will sneller lopen vanaf Eva's huis. Ze moesten Hope nog hebben voor Razors haar en ogen dus waarom waren die twee zo aan het vechten? Will kon er met zijn hoofd niet bij en soprong tussen Lily en Hope in. 'Kappen jullie allebij!' chreeuwde Will kwaad en draaide zich naar Hope om en legde zijn handen op de plek waar ze gebeten was. Rising sun begon zijn werk te doen Het ging langzaam vanwegen dat het gif was, maarna een uur of twee liet hij zich langs haar zakken tot op zijn knie'en en zuchten diep. ' Hope we hebben je bij Eva nodig.' zei Will zacht en stond wankel op voor hij naar Hope keek.
Lily
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 10:29 am
Lily ag Will aankomen rennen en Hop proberen te helen. Ach doe niet zo dramatisch zo erg is het niet en trouwens ze verdiende het zij viel mij aan omdat ze niet tegen de waarheis kan! Zei ze met een grijns terwijl ze even naar Razor keek met een speelse grijns. Lily had wel pijn maar ze pijnsde er niet over om Wills hulp te aanvarden met dat hele verliefde stelletje gedoe wat een onzin!
Hope
Onderwerp: Re: Recover! wo mei 16, 2012 10:35 am
Hope zag Will komen en ze keek hem aan hij begon haar te helen het duurde een tijdje maar ze voelde zich al beter. Hij zat langs haar op zijn knieën en ze ging wat rechter zitten ze keek Lily kwaad aan. "Hou je kop Lily scharminkel dat je bent! Geen wonder dat je vader je slaat je bent nog vervelender dan Razor!" Riep ze kwaad ze zag Lilys gekwetste blik en ze rende weg ze verschool zich in the abbys. Hope haalde haar schouders op laat haar maar lopen dacht ze in zichzelf. Ze ging wat rechter zittten en gaf will een klein kusje. Dat weet ik sorry ik had me moeten inhouden maar ze ging echt te ver! Met haar grapjes over die klier! Zei ze pissig.