Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

A never ending hunt.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Hello Red Cat

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Lily

Lily

Aantal berichten : 686
Gulden : 440
Registratiedatum : 02-05-12

Character sheet
Name:: Lily
Creature: Shape Shifter

Hello Red Cat - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptydo mei 17, 2012 11:29 pm

hij grinnikte 'pas op je woorden, deze katje kan je ogen zo uitkrabben.' Ze grinnikte. "Volgens mij onderschat je mijn hete huid." Zei ze weer uitdagend. HIj keek haar onderzoekend aan 'tot nu toe niks maar je zal snel van mij te horen krijgen.' Hij grinnikte. Ze keek hem aan met een grijns. "Daar verheug ik me al op." Hij pakte haar vast bij de middel en zwom met haar naar boven. Hij klom met haar uit het water en zette haar toen zachtjes neer 'Zo dit is beter.' Zei hij opgelucht. Ze keek hem aan met een speelse grijns. en ze kroop naar hem toe. "Vind je? Ik vind het nogal heet worden nu." Zei ze grijnzend terwijl ze door zijn haar streelde en toen haar hoofd op zijn schoot legde ze keek hem in zijn ogen en bleef grinniken. "Ik vraag me echt af hoe je het voor elkaar gaat krijgen om mij terug te pakken dan zal je vroeg moeten opstaan meneer Sharpe heel vroeg." Zei ze met een grijns voordat ze haar ogen even sloot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cassel

Cassel

Aantal berichten : 683
Gulden : 654
Registratiedatum : 04-05-12

Character sheet
Name:: Cassel Sebastian Sharpe

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptydo mei 17, 2012 11:51 pm

"Volgens mij onderschat je mijn hete huid." Zei ze weer uitdagend. hij keek twijvelend naar Lily 'volgens mij niet.' Hij keek haar uitdagend aan. Ze keek hem aan met een speelse grijns. en ze kroop naar hem toe. "Vind je? Ik vind het nogal heet worden nu." Zei ze grijnzend terwijl ze door zijn haar streelde en toen haar hoofd op zijn schoot legde ze keek hem in zijn ogen en bleef grinniken. "Ik vraag me echt af hoe je het voor elkaar gaat krijgen om mij terug te pakken dan zal je vroeg moeten opstaan meneer Sharpe heel vroeg." Zei ze met een grijns voordat ze haar ogen even sloot. Hij streelde haar haar 'Vroeg opstaan kan ik, dat meost ik leren voor me werk, ik kan zelfs dagen zonder slapen door brengen.' Hij grinnikte en hoorde plots hoe iemand naar hun toe kwam.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptydo mei 17, 2012 11:59 pm

//Eigelijk is vroeg opstaan in deze zin een uitdrukking het betekend dat je dan erg je best moet gaan doen Very Happy//

Hij streelde haar haar 'Vroeg opstaan kan ik, dat meost ik leren voor me werk, ik kan zelfs dagen zonder slapen door brengen.' Hij grinnikte en hoorde plots hoe iemand naar hun toe kwam. Lily opende meteen haar ogen toen ze wat hoorde ze keek recht in de ogen van een oude vrouw. Lily sprong meteen recht en maakte een buiging. De vrouw kreeg haar streng aan. "U weet best dat buitenstaanders hier niet mogen komen en zeker niet de familie Sharpe." Zei de oude vrouw streng. Lily keek haar een beetje angstig aan. "Ik weet het ooh grote Waras. Maar Cassel is niet zo als de rest van zijn familie hij is anders hij heeft niet eens geprobeerd om iets te stelen." Zei ze rustig. De vrouw bleef haar aankijken en keek toen ook naar Cassel met een nog strengere blik. Lily keek ook even naar hem. "Hmm ik weet het niet hij is en blijft een Sharpe en hij heeft vast ook veel contact met de bloodhunters." De vrouw zag een glimp van de veren in zijn zak en ze gromde. "Ik wist het! Hij heeft jouw veren in zijn zak!" Krijstte ze en ze duwde Lily aan de kant.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 12:07 am

Hij zag een oude vrouw op hun afkome nen Lily sprong recht en maakte een buiging. "U weet best dat buitenstaanders hier niet mogen komen en zeker niet de familie Sharpe." Zei de oude vrouw streng. Zelf stond Cassel ook op en kee kde vrouw met ee nuitdagende blik aan. Lily keek haar een beetje angstig aan. "Ik weet het ooh grote Waras. Maar Cassel is niet zo als de rest van zijn familie hij is anders hij heeft niet eens geprobeerd om iets te stelen." Hij bleef naar de vrouw kijken. "Hmm ik weet het niet hij is en blijft een Sharpe en hij heeft vast ook veel contact met de bloodhunters." Hij keek haar spottend aan 'natuurlijk heb ik veel contact met de blood hunters, maar het is puur zakelijk. U verward me zeker met me broers, i kweet dat we veel op elkar lijken, allemaal net zo charmant als onze moeder.' Toen de vrouw de veren zag duwde ze Lily aan de kant en begon te krijsen. "Ik wist het! Hij heeft jouw veren in zijn zak!" Hij bleef lachen 'NAtuurlijk heb i khaar veren in me zak, maar van sommige kreeg ik ze vrijwillig.' Hij keek uitdagendn aar de vrouw.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 12:18 am

Hij keek haar spottend aan 'natuurlijk heb ik veel contact met de blood hunters, maar het is puur zakelijk. U verward me zeker met me broers, i kweet dat we veel op elkar lijken, allemaal net zo charmant als onze moeder.' Lily keek hem aan met een ongerustte blik hij moest uitkijken Waras was gevaarlijk héél gevaarlijk. Hij bleef lachen 'NAtuurlijk heb i khaar veren in me zak, maar van sommige kreeg ik ze vrijwillig.' Hij keek uitdagendn aar de vrouw. Waras begon te trillen haar huid werd heet en ze veranderde in een grote blauwe fenix ze wou Cassel aanvallen maar Lily sprong voor hem in en duwde hem weg er barstte een hele strijd los Lily werd een paar keer flink gebeten en tegen een paar muren aangegooid ze kon lichamelijk niet tegen de vrouw winnen ze had al teveel ervaring en haar vuur kon Lily zelfs pijn doen. Lily kon haar een paar keer verwonden maar het waren maar vleeswonden. De fenix krijstte en greep haar bij haar hals ze smeet Lily tegen een muur ze krijstte van de pijn en werd weer mens ze viel 3 meter naar beneden en landde met een hard kraakgeluid op de harde grotvloer. Lily probeerde nog op te staan ze moest Cassel beschermen maar ze kon niet meer en ze zakte weer op de grond....
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 12:28 am

Waras begon te trillen haar huid werd heet en ze veranderde in een grote blauwe fenix ze wou Cassel aanvallen maar Lily sprong voor hem in en duwde hem weg er barstte een hele strijd los Lily werd een paar keer flink gebeten en tegen een paar muren aangegooid ze kon lichamelijk niet tegen de vrouw winnen ze had al teveel ervaring en haar vuur kon Lily zelfs pijn doen. Lily kon haar een paar keer verwonden maar het waren maar vleeswonden. De fenix krijstte en greep haar bij haar hals ze smeet Lily tegen een muur ze krijstte van de pijn en werd weer mens ze viel 3 meter naar beneden en landde met een hard kraakgeluid op de harde grotvloer. Lily probeerde nog op te staan ze moest Cassel beschermen maar ze kon niet meer en ze zakte weer op de grond.... Hij keek vol walging naar de vrouw 'ik dacht dat jullie je eigensoort moesten beschermen en niet tegen gaan vechten.' Riep hij boos en sprong achter Lily naar benenden en landen zachtjes op zijn voeten naast haar neer en pakte zijn flesje met water wat hij van haar had gekregen. 'Rustig Lily, niet bewegen.' Hij tilde voorzichtig haar hoofd omhoog en goot de inhoud binnen, hij wist dat het zuur kon smaken maar dat was zo beter want dan zou ze ook van binnen herstellen en alles wat stuk was zou dan weer aan elkaar groeien, hij lette neit meer op de vrouw, deed zijn handschoen uit en legde zijn hand op haar voorhoofd zodat ze zich geen zorge meer zou maken en gen pijn meer leed. Toen dat was gebeurt deed hij zijn handschoen weer aan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 12:34 am

Hij keek vol walging naar de vrouw 'ik dacht dat jullie je eigensoort moesten beschermen en niet tegen gaan vechten.' Riep hij boos en sprong achter Lily naar benenden en landen zachtjes op zijn voeten naast haar neer en pakte zijn flesje met water wat hij van haar had gekregen. 'Rustig Lily, niet bewegen.' Hij tilde voorzichtig haar hoofd omhoog en goot de inhoud binnen. Ze kreunde even en keek hem ongerust aan toen ze de tranen binnenhad klonk er weer een kraakgeluid van haar gebroken ruggengraat die terug sprong. Hij legde ook zijn hand op haar hoofd het maakte haar rustig ze keek hem aan ze was nu wel rustig maar ze vertrouwde dat fake gecreërde gevoel niet ze nam zijn hand beet en keek hem aan. "Je moet hier weg Cassel vlucht voor het te laat is." Zei ze zacht maar op dat moment kwam de vrouw weer naar benden ze had haar vleugels open om dreigend over te komen en ze keek met samengesplete ogen naar Cassel.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 1:18 am

ze nam zijn hand beet en keek hem aan. "Je moet hier weg Cassel vlucht voor het te laat is." Zei ze zacht maar op dat moment kwam de vrouw weer naar benden ze had haar vleugels open om dreigend over te komen en ze keek met samengesplete ogen naar Cassel. hij keek naar lily en schudde toen zijn hoofd ' Ik ga niet weg Lily zonder dat ik weet dat ji jveilig bent.' Hij keek naar waras of hoe ze dan ook hete 'Wat wilt u van mij, wilt u dat ik iets steel zeg het maar op, heozo hebt u zo een haat aan mijn familie? We hebben de fenixen nooit iets aangedaan.' Zei hij rustig en ging recht staan en klopte zij broek af.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 1:28 am

hij keek naar lily en schudde toen zijn hoofd ' Ik ga niet weg Lily zonder dat ik weet dat ji jveilig bent.' Hij keek naar waras of hoe ze dan ook hete 'Wat wilt u van mij, wilt u dat ik iets steel zeg het maar op, heozo hebt u zo een haat aan mijn familie? We hebben de fenixen nooit iets aangedaan.' Zei hij rustig en ging recht staan en klopte zij broek af. Waras gromde nog harder en veranderde in een mens. "Nooit iets aangedaa?! Wat ben jij een ontwetende dwaas! Het is door jouw familie dat alle blauwe fenixen bijna uitgestorven zijn! Ze vallen altijd ten prooi aan iemand van jouw familie eerst zijn jullie aardig maar jullie worden bezeten door de gedachten van het geld dat je met de blauwe veren kan verdienen! In elke generatie Sharpe zit wel Ă©Ă©n iemand die een blauwe fenx tegen komt in de vorige generatie was het jouw vader! Hij heeft mijn dochter overgeleverd voor geld!" Krijste ze kwaad. "Ik ga Lily niet ook ten rooi laten vallen aan jouw familie maar ik vrees dat je je tentakels al te diep in haar hebt geslagen ze is nu al verdoemd!" Krijste ze voor ze verdween je hoorde nog een soort spookachtig geschreeuw. "Hoor wat ik zeg Cassel Sharpe jij zal haar naar het graf leiden...." Riep Waras ookal was ze niet meer te zien. Lily was wat versuft en ze keek Cassel aan ze was in de war nu zou Waras gelijk hebben? Zou zijn gelddorst haar ondergang worden?
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 1:35 am

Waras gromde nog harder en veranderde in een mens. "Nooit iets aangedaa?! Wat ben jij een ontwetende dwaas! Het is door jouw familie dat alle blauwe fenixen bijna uitgestorven zijn! Ze vallen altijd ten prooi aan iemand van jouw familie eerst zijn jullie aardig maar jullie worden bezeten door de gedachten van het geld dat je met de blauwe veren kan verdienen! In elke generatie Sharpe zit wel Ă©Ă©n iemand die een blauwe fenx tegen komt in de vorige generatie was het jouw vader! Hij heeft mijn dochter overgeleverd voor geld!" Krijste ze kwaad. "Ik ga Lily niet ook ten rooi laten vallen aan jouw familie maar ik vrees dat je je tentakels al te diep in haar hebt geslagen ze is nu al verdoemd!" Krijste ze voor ze verdween je hoorde nog een soort spookachtig geschreeuw. "Hoor wat ik zeg Cassel Sharpe jij zal haar naar het graf leiden...." Cassel was helemaal verstijfd, zijn eige vader...dat kon gewoon niet, dat kon gewoon niet waar zijn, hij wou het gewoon niet geloven. Zelf al zou hij helemaal bezete nzijn door geld, hi jzou nooit Lily verkopen. Hij durfde Lily niet meer aan te kijke nsprong om hoog, hij moest helder kunnen nadenken. Het was gewoon niet waar, zijn vader zou dan hun vertellen over de blauwe fenix.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 1:41 am

Lily hoorde het hele gedoe en ze wilde hem geruststellen maar hij sprong al omhoog ze volgde hem en legde een hand op zijn schouder alles ging nog wat wankel maar ze keek hem aan. Rustig maar Cassel ik vertrouw je ik geloof niet wat Waras zegt teminste niet het deel dat jij me zou overleveren voor geld. Zei ze zacht dat deel van zijn vader geloofde ze helaas wel want er waren bewijzen van Waras rauwde al jaren om haar dochter. Lily keek hem even aan. "Ik had je hier niet heen mogen brengen je had dat van je vader niet te horen mogen krijgen het spijt me vreselijk Cassel. Zei ze met een zachte stem.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 1:46 am

ze volgde hem en legde een hand op zijn schouder alles ging nog wat wankel maar ze keek hem aan. Rustig maar Cassel ik vertrouw je ik geloof niet wat Waras zegt teminste niet het deel dat jij me zou overleveren voor geld. Zei ze zacht dat deel van zijn vader geloofde ze helaas wel want er waren bewijzen van Waras rauwde al jaren om haar dochter. Lily keek hem even aan. "Ik had je hier niet heen mogen brengen je had dat van je vader niet te horen mogen krijgen het spijt me vreselijk Cassel. Zei ze met een zachte stem. Hij keek haar woedend aan en sloeg haar hand weg 'Laat me met rust, gam aar snel naar je soort terug.' Zei hij boos, Lily mocht niet dicht bij hem komen want dat zou nooit goed aflopen als hij boos was. Hij veranderde zich in een kat en rende naar buiten, zijn witte vacht verdween tussen de stenen en buiten zat hij op ee nvan de stenen die tegen de muur aan vast zaten, hij ging liggen en keek met ee nwezenloos blik naar buiten.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 1:54 am

Hij keek haar woedend aan en sloeg haar hand weg 'Laat me met rust, gam aar snel naar je soort terug.' Zei hij boos. Ze keek hem verward aan. "Maar Cassel ik wil je helpen..." Zei ze. Hij veranderde zich in een kat en rende naar buiten, zijn witte vacht verdween tussen de stenen en buiten zat hij op ee nvan de stenen die tegen de muur aan vast zaten, hij ging liggen en keek met ee nwezenloos blik naar buiten. Ze bleef staan en ze zat naar hem te kijken ze liet kleine vuurvlinders opstijgen ze fladderde dicht in zijn buurt en verdwenen dan in rookpluimpjes. Lily wist niet wat ze moest doen deze dag was een grote vergissing geweest!
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 2:01 am

"Maar Cassel ik wil je helpen..." Zei ze, 'Als je me wilt helpen zorg dat je ver weg gaat en niet naar me toe komt.' Zei hij. Hij keek wezenloos naar buiten, hij vielde zich verraden en niemadn kon hem troosten, hij zag een vuurvlinder in zijn buurt rond vladderen en blies er naar. De vuurvlinder verdween in een rookpluimpjes, Zijn hele leven was fout. Zijn moeder had vaa kgezegd dat hij heel erg op zijn vader leek en hij wou niet dezelfde fout make nals zijn vader en een fenix verkopen daarom wou hij ver uit Lily's buurt blijven want je wist het maar nooit.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 2:05 am

Lily schudde haar hoofd. 'Als je me wilt helpen zorg dat je ver weg gaat en niet naar me toe komt.' Zei hij. Hij keek wezenloos naar buiten. Ze sprong naar beneden en ging langs hem zitten. "Cassel ik ga je niet mijden door het gebazel van een oude vrouw. Oké mischien heeft je vader wat fouts gedaan maar daarom ga jij dat toch ook niet doen? Ik vertrouw je Cassel en weet je nog wat je in het café zei toen ik je vroeg of je me ooit zou doden? En je ging ook niet in op mijn aanbod voor meer veren. Je bent een goed mens Cassel goede mensen zullen nooit hun vrienden zoveel pijn doen." Zei ze terwijl ze naar buiten staarde. Ze vertrouwde hem echt ze zag iets goeds in zijn ogen.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 2:16 am

Ze sprong naar beneden en ging langs hem zitten. "Cassel ik ga je niet mijden door het gebazel van een oude vrouw. Oké mischien heeft je vader wat fouts gedaan maar daarom ga jij dat toch ook niet doen? Ik vertrouw je Cassel en weet je nog wat je in het café zei toen ik je vroeg of je me ooit zou doden? En je ging ook niet in op mijn aanbod voor meer veren. Je bent een goed mens Cassel goede mensen zullen nooit hun vrienden zoveel pijn doen." Zei ze terwijl ze naar buiten staarde. Hij veranderde zich weer terug i neen mens en keek haar aan 'Ik zie er uit als een goed mens Lily maar dat ben ik niet, ik leef in 2 werelden en in geen van die 2 ben ik een goede mens, me moeder zei altijd dat ik op me vader leek en misschien klopt dat ook en ik weet neit of ik ooit net zo ee nfout maak als hij.' Hij bleef voor uit kijken.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 2:21 am

Hij veranderde zich weer terug i neen mens en keek haar aan 'Ik zie er uit als een goed mens Lily maar dat ben ik niet, ik leef in 2 werelden en in geen van die 2 ben ik een goede mens, me moeder zei altijd dat ik op me vader leek en misschien klopt dat ook en ik weet neit of ik ooit net zo ee nfout maak als hij.' Hij bleef voor uit kijken. Ze nam zijn kin en draaide zijn kop naar haar toe. "Geen goed mens zeg je? Jij bent toch de jongen die een vreemd meisje troostte ookal had ze hem nog maar pas verbrand? Jij bent toch degene die dat gekke kind eten gaf? Jij bent toch degene die haar goede raad gaf? Die zij dat hij haar niet zou doden ookal zou hij dan problemen krijgen? Cassel mischien heb je het niet door maar je bent echt een goed mens ik kan het weten ik ken genoeg gewetenloze schurken en ik moet zeggen dat ik in jouw niets van hen terug vind." Zei ze nu serieus ze bleef hem aankijken en nam zijn hand. Ze legde zijn hand op zijn borst zodat hij naar zijn hart kon luisteren. "Zie je een goed kloppend puur hart." Zei ze rustig.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 2:34 am

Ze nam zijn kin en draaide zijn kop naar haar toe. "Geen goed mens zeg je? Jij bent toch de jongen die een vreemd meisje troostte ookal had ze hem nog maar pas verbrand? Jij bent toch degene die dat gekke kind eten gaf? Jij bent toch degene die haar goede raad gaf? Die zij dat hij haar niet zou doden ookal zou hij dan problemen krijgen? Cassel mischien heb je het niet door maar je bent echt een goed mens ik kan het weten ik ken genoeg gewetenloze schurken en ik moet zeggen dat ik in jouw niets van hen terug vind." Zei ze nu serieus ze bleef hem aankijken en nam zijn hand. Hij schudde zijn hoofd 'I kheb je getroost omdat ik je emotie voelde en emotie's werken op mij heel slecht ik krijg dan altijd de neiging om iemand te troosten als iemand verdrietig of zo iets dergelijks is. Ik gaf je ete nomdat ik iets goeds moest doen en ik had geen zin om alleen te eten... en trouwens zo ben ik niet okeej.' Hij wende zijn hoofd weer af en bleef voor uit staren. Ze legde zijn hand op zijn borst zodat hij naar zijn hart kon luisteren. "Zie je een goed kloppend puur hart." Zei ze rustig. Hij schudde zijn hoofd 'het is maar een illusie Lily.' Zei hij zacht.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 2:39 am

Hij schudde zijn hoofd 'I kheb je getroost omdat ik je emotie voelde en emotie's werken op mij heel slecht ik krijg dan altijd de neiging om iemand te troosten als iemand verdrietig of zo iets dergelijks is. Ik gaf je ete nomdat ik iets goeds moest doen en ik had geen zin om alleen te eten... en trouwens zo ben ik niet okeej.' Hij wende zijn hoofd weer af en bleef voor uit staren. Die woorden sneden recht in haar ziel maar ze probeerde haar emoties onder controle te houden. Hij schudde zijn hoofd 'het is maar een illusie Lily.' Zei hij zacht. Ze keek hem geschokt aan en schudde wild haar hoofd. "Zeg dat niet Cassel alsjeblieft zeg dat niet! Jouw goede kant is net zo echt als ik ben net zo echt als het gevoel van geluk dat ik heb als ik bij je in de buurt ben! Laat Waras maar kletsen! Ik geloof haar niet Cassel jij bent echt anders!" Zei ze nu licht hysterisch. Lily verstijfde even en keek hem toen recht aan. "neem me mee! Neem me mee naar je familie naar de bloodhunters toe maar! Ik weet dat je hoe dan ook de juiste keuzes maakt Cassel! Ze stak haar polsen uit zodat hij er een koord kon rond doen als hij wilde.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 8:05 pm

. "Zeg dat niet Cassel alsjeblieft zeg dat niet! Jouw goede kant is net zo echt als ik ben net zo echt als het gevoel van geluk dat ik heb als ik bij je in de buurt ben! Laat Waras maar kletsen! Ik geloof haar niet Cassel jij bent echt anders!" Zei ze nu licht hysterisch. Lily verstijfde even en keek hem toen recht aan. "neem me mee! Neem me mee naar je familie naar de bloodhunters toe maar! Ik weet dat je hoe dan ook de juiste keuzes maakt Cassel! Ze stak haar polsen uit zodat hij er een koord kon rond doen als hij wilde. Hij keek haar verbaast aan en schudde zijn hoofd '' nee Lily, ik ga dat niet doen. Ik zou me zelf vermoorden als ik jou overlever aan me familie of aan de Bloodhunters.'' hij nergeerde haar handen en keek weer naar voren en probeerde haar Emotie onder controle te houden en die van hem ook.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyvr mei 18, 2012 10:38 pm

Hij keek haar verbaast aan en schudde zijn hoofd '' nee Lily, ik ga dat niet doen. Ik zou me zelf vermoorden als ik jou overlever aan me familie of aan de Bloodhunters.'' hij nergeerde haar handen en keek weer naar voren. Lily keek hem aan en schudde haar hoofd. "Dus je bent bang dat je mij iets aandoet maar dan zeg je wel dat je jezelf van kant zou maken als je mij zou overleveren? Zei ze zuchttend. Ze nam zijn hoofd en draaide dat naar haar. "Cassel ik vertrouw je...Leer jezelf ook vertrouwen jongen." Zei ze met een kleine glimlach.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyza mei 19, 2012 6:52 am

Lily keek hem aan en schudde haar hoofd. "Dus je bent bang dat je mij iets aandoet maar dan zeg je wel dat je jezelf van kant zou maken als je mij zou overleveren? Zei ze zuchttend. Ze nam zijn hoofd en draaide dat naar haar. "Cassel ik vertrouw je...Leer jezelf ook vertrouwen jongen." Zei ze met een kleine glimlach. Hij keek haar odnerzoekend aan en halde zijn schouders op 'Als jij het zegt Lily, ik vertrouw jou keuzen en als je nog steeds met mij wil omgaan is dat heel erg fijn.' Hij glimlachte scheef en keek haar vragend aan.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyza mei 19, 2012 7:20 am

Hij keek haar odnerzoekend aan en halde zijn schouders op 'Als jij het zegt Lily, ik vertrouw jou keuzen en als je nog steeds met mij wil omgaan is dat heel erg fijn.' Hij glimlachte scheef en keek haar vragend aan. Ze glimlachte. En kroop naar hem toe een wreef eens goed door zijn haar. "Eindelijk het katje heeft zijn verstand weer gevonden." Zei ze met een grijns. "Trouwens jij bent heus niet de gevaarlijkste persoon waar ik mee optrek hoor." Zei ze met een grijns terwijl ze een zoen op zijn wang duwde. "Gekke kat toch die je bent." Zei ze lachend.
Cassel

Cassel

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyza mei 19, 2012 7:46 am

Ze glimlachte. En kroop naar hem toe een wreef eens goed door zijn haar. "Eindelijk het katje heeft zijn verstand weer gevonden." Zei ze met een grijns. Hij glimlachte en probeerde zijn haar weer in de oude mode leggen."Trouwens jij bent heus niet de gevaarlijkste persoon waar ik mee optrek hoor." Zei ze met een grijns terwijl ze een zoen op zijn wang duwde. "Gekke kat toch die je bent." Zei ze lachend. Hij lachte naar haar en begon te spinnen 'Ja ik ben ee ngekke kat.' Hij lachte en gaf een kus op haar wang. 'En ik ben gek genoeg om jo te beschermen, dus als je ooit in problemen komt ken je een van de leden va nde familie Sharpe/' Hij lachte.
Lily

Lily

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Emptyza mei 19, 2012 8:02 am

Hij lachte naar haar en begon te spinnen 'Ja ik ben ee ngekke kat.' Hij lachte en gaf een kus op haar wang. 'En ik ben gek genoeg om jo te beschermen, dus als je ooit in problemen komt ken je een van de leden va nde familie Sharpe/' Hij lachte. Ze grinnikte. "En als je ooit geld nodig hebt of iemand wilt vergiftigen gewoon roepen en ik verschijn aan de hemel" Zei ze met een knipoog. Cassel was echt haar beste vriend nu ze vertrouwde hem en ze durfde alles aan hem kwijt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Hello Red Cat   Hello Red Cat - Pagina 4 Empty

Hello Red Cat
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: