Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 3:52 am
. Ze probeerde zijn ogen te ontwijken. "Mijn moeder is op reis en tja mijn vader...Jagen is moeilijk met al die extra bloodhunters hier weet je?" Zei ze zacht. Hij keek haar onderzoekend aan en knikte toen 'Nou daar gaan we snel wat aan doen.' Hij nam haar in zijn armen en liep naar de deur zodat ze naar buiten konden 'Ik, Cassel Sharpe nodig jou Lily uit tot een dineetje en ik betaal.' Zei hij heel erg deftig toen hij haar neer zette op de grond.
Lily
Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 4:00 am
Hij keek haar onderzoekend aan en knikte toen 'Nou daar gaan we snel wat aan doen.' Ze keek hem even onderzoekend aan maar voor ze iets kon doen nam Hij haar in zijn armen en liep naar de deur zodat ze naar buiten konden 'Ik, Cassel Sharpe nodig jou Lily uit tot een dineetje en ik betaal.' Zei hij heel erg deftig toen hij haar neer zette op de grond. Ze keek hem wat verbaasd aan. "Cassel dat kan ik niet aannemen. Verspil je geld niet aan mij." Zei ze blozend ze was best gevleid door zijn aanbod.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 4:09 am
Ze keek hem wat verbaasd aan. "Cassel dat kan ik niet aannemen. Verspil je geld niet aan mij." Zei ze blozend ze was best gevleid door zijn aanbod. Hij lachte zorgeloos 'MEt jou veren kan ik stinkend rijk worden dus ik vind het niet erg en geld bestaat er voor om het uit te geven dat is mijn motto.' Hij pakte haar hand en bracht haar een cafee waar meestal shape shifters kwamen, hij lag ook diep in het bos en geen Blood Hunter wist dat dit gebouw bestond omdat hij met een spreuk was betoverd. Hij zocht een plekje buiten uit en schoof een stoel voor haar uit zodat ze kon zitten.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 4:19 am
Hij lachte zorgeloos 'MEt jou veren kan ik stinkend rijk worden dus ik vind het niet erg en geld bestaat er voor om het uit te geven dat is mijn motto.' Hij pakte haar hand en bracht haar een cafee waar meestal shape shifters kwamen, Ze liet zich meesleuren door hem. hij lag ook diep in het bos en geen Blood Hunter wist dat dit gebouw bestond omdat hij met een spreuk was betoverd. Hij zocht een plekje buiten uit en schoof een stoel voor haar uit zodat ze kon zitten. Ze glimlachte en zette zich op de stoel. "Nou bedankt meneer Sharpe dat is heel attent van u." Zei ze met een ondeugende grijns. Ze keek hem in zijn ogen en ze moest even blozen zo aardi was nog nooit iemand voor haar geweest.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 4:43 am
Ze glimlachte en zette zich op de stoel. "Nou bedankt meneer Sharpe dat is heel attent van u." Zei ze met een ondeugende grijns. Ze keek hem in zijn ogen en ze moest even blozen. Hij glimlachte toen hij dat zag en ging zelf ook zitten. Een bedinde kwam naar hun toe gelopen en wierp hem even en geschrokken gezicht maar lachte naar Lily 'Wat willen jullie bestellen?' Vroeg ze vriendelijk, hij keek haar aan en 'doe maar een glas water en een klein vogel en voor de dame.' Hij keek vragend naar Lily.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 4:59 am
Een bedinde kwam naar hun toe gelopen en wierp hem even en geschrokken gezicht maar lachte naar Lily. Lily keek even verward maar wist toen weer met wie ze aan tafel zat. 'Wat willen jullie bestellen?' Vroeg ze vriendelijk, hij keek haar aan en 'doe maar een glas water en een kleine vogel en voor de dame.' Hij keek vragend naar Lily. Ze knikte. "Dat zou fijn zijn." Zei ze met een vriendelijke lach. Ze keek hem aan. "Eet jij niets?" Vroeg ze vriendelijk. Ze keek hem in zijn prachtige ogen.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 5:10 am
Ze knikte. "Dat zou fijn zijn." Zei ze met een vriendelijke lach. Ze keek hem aan. "Eet jij niets?" Vroeg ze vriendelijk. HIj knikte naar haar '2x het zelfde.' de bedinde knikte en liep weg. Hij zuchten en merkte dat iemand naar hem toe liep, het was een jonge neit ouder dan 20 die strak naar hem keek. Cassel zuchten en keek de jonge aan die hem een briefje gaf en hij knitke en de jonge verdween weer zo als hij gekomen was. Hij keek weer naar Lily en zag in de verte hun dienblad aan komen, hij kon zijn gebraden vogel al ruiken, de borden zette ze voorzichtig op tafel en hij knitke dankbaar en pakte zijn mes en vork. 'Eetsmakelijk Lily.'
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 5:22 am
Hij bestelde ook een portie voor zichzelf en ze bleef naar hem kijken ze zag hoe een man niet uder dan twintig naar hem toe ging en hem een briefje in zijn handen stoptte. Ze keek even verward en wilde vragen wat dat was maar toen kwam de bediende terug en hij wenste haar een goede maltijd ze sneed kleine stukjes van de vogel en dronk soms wat van haar water. Ze kon niet erg veel eten haar maag was het niet meer gewoon. Ze keek hem vragend aan. "Wie was dat?" Vroeg ze zacht.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 5:28 am
Ze keek hem vragend aan. "Wie was dat?" Vroeg ze zacht. Hij haalde zijn schouders op 'ik denk dat hij wraak wil en dus mijn hulp nodig heeft, zo zag hij er tenminste er uit, zijn emotie was kappot wat betekend dat hij het liefst dood wilde maar eerst wraak wil en daarna pas zelf dood gaat. Ik denk dat zijn vriendin gestorven is.' Zei hij rustig terwijl hij zelf zijn vogel in stukjes sneed en begon te eten.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 5:43 am
Hij haalde zijn schouders op 'ik denk dat hij wraak wil en dus mijn hulp nodig heeft, zo zag hij er tenminste er uit, zijn emotie was kappot wat betekend dat hij het liefst dood wilde maar eerst wraak wil en daarna pas zelf dood gaat. Ik denk dat zijn vriendin gestorven is.' Zei hij rustig terwijl hij zelf zijn vogel in stukjes sneed en begon te eten. Er ging een rilling door haar heen het idee alleen al! "Mag ik je een vraag stellen? Puur hepotetisch natuurlijk. Stel je voor dat je een opdracht zou krijgen om mij te doden zou je dat dan doen?" Vroeg ze terwijl ze een slok nam en hem aan bleef kijken.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 5:51 am
Er ging een rilling door haar heen het idee alleen al! "Mag ik je een vraag stellen? Puur hepotetisch natuurlijk. Stel je voor dat je een opdracht zou krijgen om mij te doden zou je dat dan doen?" Vroeg ze terwijl ze een slok nam en hem aan bleef kijken. Hij stikte bijna, deze vraag had hij zeker neit verwacht en nam even een slok en werd toen rustig. 'Het ligt er aan hoeveel ik word betaald want theroretisch gezien mag ik geen vrienden hebben, want je weet nooit of je hem straks moet vermoorden. Maar wie zegt dat ik die regels opvolg, i kzou je nooit kunnen vermoorden Lily...' Zei hij rustig en nam zijn laatste hap.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 6:02 am
Hij stikte bijna, deze vraag had hij zeker neit verwacht en nam even een slok en werd toen rustig. Ze keek hem doordringend aan. 'Het ligt er aan hoeveel ik word betaald want theroretisch gezien mag ik geen vrienden hebben, want je weet nooit of je hem straks moet vermoorden. Maar wie zegt dat ik die regels opvolg, i kzou je nooit kunnen vermoorden Lily...' Zei hij rustig en nam zijn laatste hap. Ze knikte en schoof haar bord van zich af. "Hmmm.... Nu ben ik dus zeker dat ik je kan vertrouwen." Zei ze kalmpjes. Ze keek hem aan. "Ik wil je zo meteen nog wat laten zien." Zei ze rustig nu ze wist dat hij te vertrouwen was kon ze hem haar geheime plaats laten zien.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 6:10 am
Ze knikte en schoof haar bord van zich af. "Hmmm.... Nu ben ik dus zeker dat ik je kan vertrouwen." Zei ze kalmpjes. Ze keek hem aan. "Ik wil je zo meteen nog wat laten zien." Zei ze rustig, hij keek haar nieuwsgierig aan, deze meid had veel geheimen wat hem wel beviel. Zelf zal hij zeker een tijdje zoet met haar zijn maar neit lang, ze zou meer een tussen doortje zijn om te ontspannen maar nu vodn hij haar nog prachtig dus liet hij zich helemaal gaan. 'je weet wel hoe je me nieuwsgierig kan maken Lily.' Hi jwenkte de bediende en rekende met haar af, het was niet zo duur geweest, hi jstond op en wachte op Lily.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 6:25 am
Ze grijnsde toen ze zijn nieuwsgierigheid opmerkte. 'je weet wel hoe je me nieuwsgierig kan maken Lily.' Hi jwenkte de bediende en rekende met haar af, het was niet zo duur geweest, hi jstond op en wachte op Lily. Ze stond ook op en greep zijn hand beet. Ze wandelde met hem naar buiten en keek rond. "Ik hoop dat je geen hoogte vrees hebt?" Vroeg ze voor ze veranderde en hem op haar rug liet ze vloog de lucht in de reis duurde een kwartiertje en ze kwamen uit bij een grot hoog in een berg. Lily werd weer mens en legde haar hand tegen de rots lijnen op de rots werden blauw van haar vuur en de rots schoof aan de kant ze trok hem mee naar binnen. Het was pikdonker Lily kende de weg en zei hem dat hij even moest wachten ze liep door de donkere grot naar een cirkel waar ze haar brandednde hand instak lijnen verspreidde zich en de grot werd verlicht door blauw vuur er was een meer en een grote uit steen uitgehouden fenix beeld. Lily wenkte hem en ze hield haar handen even voor zijn ogen ze leidde hem naar het meertje en deed daar haar handen van zijn ogen op de bdem van het water lagen veel schatten door de jaren heen verzameld door fenixen. "Welkom in één van de verborgen fenixgrotten." Zei ze met een geheimzinnig stemmetje.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 8:48 pm
Ze stond ook op en greep zijn hand beet. Ze wandelde met hem naar buiten en keek rond. "Ik hoop dat je geen hoogte vrees hebt?" Vroeg ze voor ze veranderde en hem op haar rug liet ze vloog de lucht in de reis duurde een kwartiertje en ze kwamen uit bij een grot hoog in een berg. Lily werd weer mens en legde haar hand tegen de rots lijnen op de rots werden blauw van haar vuur en de rots schoof aan de kant ze trok hem mee naar binnen. Het was pikdonker Lily kende de weg en zei hem dat hij even moest wachten ze liep door de donkere grot naar een cirkel waar ze haar brandednde hand instak lijnen verspreidde zich en de grot werd verlicht door blauw vuur er was een meer en een grote uit steen uitgehouden fenix beeld. Lily wenkte hem en ze hield haar handen even voor zijn ogen ze leidde hem naar het meertje en deed daar haar handen van zijn ogen op de bdem van het water lagen veel schatten door de jaren heen verzameld door fenixen. "Welkom in één van de verborgen fenixgrotten." Zei ze met een geheimzinnig stemmetje. Hij keek naar het water waar alle schatten in lagen, zijn hersens gingen over de toeren en hij glimlachte naar Lily en nam haar in zijn armen 'Het is hier prachtig Lily.' Hij glimlachte naar haar...
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 9:16 pm
hij glimlachte naar Lily en nam haar in zijn armen. ze schrok eerst even maar ze vond het wel fijn. 'Het is hier prachtig Lily.' Hij glimlachte naar haar. Ze grinnikte. "Dankje, weet je je bent de eerste niet-fenix die hier binnen is gekomen." Zei ze met een glimlach. ze keek hem in zijn ogen en bloosde een beetje. Normaal was dit tegen de regels maar ze vertrouwde hem en hij zou hier toch nooit binnen kunnen zonder haar daar zorgde de steen en de vallen wel voor daarom kwam ze hier ook vaak om zich te verschuilen voor haar vader.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 5:23 am
Ze grinnikte. "Dankje, weet je je bent de eerste niet-fenix die hier binnen is gekomen." Zei ze met een glimlach. ze keek hem in zijn ogen en bloosde een beetje. Hij glimlachte 'Nou das nog mooier.' Hij liet haar toen weer los en liep een rondje rond terwijl hij alles goed bekeek.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 5:29 am
Hij glimlachte 'Nou das nog mooier.' Hij liet haar toen weer los en liep een rondje rond terwijl hij alles goed bekeek. Ze keek hem even niet begrijpend aan en sprong voor zijn neus. "Wat is mooier?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze wilde graag weten waar hij het over had en ze keek hem even aan. "Maar niets meenemen oké? Het schijnt dat er een vloek op het goud zit en zolang een fenix je geen toestemming geeft om het goud te pakken kan je als je de grot verlaat levend verbranden." Zei ze met een geheimzinnig stemmetje terwijl ze van hem wegliep naar het water toe. Ze trok haar jurk uit en zat nu alleen in haar ondergoed ze sprong it het water en er kwam allemaal stoom naar boven toen haar hoofd boven water kwam waren de schrammen op haar kaak verdwenen dit meertje was gemaakt van pure fenixtranen een helende substansie die moeilijk te verkrijgen was want die tranen moesten gehuild worden door geluk of liefde.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 9:13 am
"Wat is mooier?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze wilde graag weten waar hij het over had en ze keek hem even aan. "Maar niets meenemen oké? Het schijnt dat er een vloek op het goud zit en zolang een fenix je geen toestemming geeft om het goud te pakken kan je als je de grot verlaat levend verbranden." Zei ze met een geheimzinnig stemmetje terwijl ze van hem wegliep naar het water toe. Ze trok haar jurk uit en zat nu alleen in haar ondergoed ze sprong it het water en er kwam allemaal stoom naar boven toen haar hoofd boven water kwam waren de schrammen op haar kaak verdwenen. hij keek naar het water en wist eigenlijk meteen wat dat betekende, het waren allemaal tranen. Hij ging naast het water zitten en bewonderde Lily, ''je bent heel erg mooi van af dit kant.'' Hij knipoogde naar haar en haalde zijn handschoen door het water.
Luna
Aantal berichten : 315 Gulden : 75 Registratiedatum : 09-03-12
Character sheet Name:: Luna Age:: 18 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 9:19 am
Hij ging naast het water zitten en bewonderde Lily, ''je bent heel erg mooi van af dit kant.'' Hij knipoogde naar haar en haalde zijn handschoen door het water. Ze grinnikte en kwam op de kant ztten. "Alleen langs die kant?" Vroeg ze plagerig. Ze kwam langs hem zitten en wrong haar haar even uit het water druppelde terug naar het meer en ze glimlachte. Haar huid werd even heet en haar ondergoed was weer droog ze grinnikte. "Weet je dit water heeft helende gaven het is namelijk geen water maar fenixtranen." Zi ze met een glimlach. Ze stond even op en nam een flesje ze dompelde het onder en deed er een stop op toen het vol was ze duwde het in zijn handen. "Hier die mag je wel hebben." Zei ze met een glimlach.
Eva
Aantal berichten : 422 Gulden : 294 Registratiedatum : 27-03-12
Character sheet Name:: Eva Fields Age:: I look 18 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 9:28 am
Ze grinnikte en kwam op de kant ztten. "Alleen langs die kant?" Vroeg ze plagerig.Hij glimlachte '' dit kant bevalt me ook wel.'' Hij lachte ne keek toe. Ze kwam langs hem zitten en wrong haar haar even uit het water druppelde terug naar het meer en ze glimlachte. Haar huid werd even heet en haar ondergoed was weer droog ze grinnikte. "Weet je dit water heeft helende gaven het is namelijk geen water maar fenixtranen." Zi ze met een glimlach.'' Ja dat dacht ik al.'' Hij keek naar het water, Ze stond even op en nam een flesje ze dompelde het onder en deed er een stop op toen het vol was ze duwde het in zijn handen. "Hier die mag je wel hebben." Zei ze met een glimlach. Hij keek naar het flesje en toen weer naar Lily ''Das heel lief meid.'' Hij trok haar naar zich toe en probeerde niet in het water te vallen want hij was echt ee nkat, hij kon water gewoon niet uitstaan.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 9:36 am
Hij glimlachte '' dit kant bevalt me ook wel.'' Hij lachte ne keek toe. Ze moest nu best hard lachen. "Meneer Sharpe toch!" Zei ze met een afkeurend gebaar maar een echte lach ze was gewoon een beetje aan het dollen. Hij keek naar het flesje en toen weer naar Lily ''Das heel lief meid.'' Hij trok haar naar zich toe en probeerde niet in het water te vallen. Ze zag hoe bang hij was voor het water en ze lachtte even duivels. "Ik vraag me af wat er gebeurd als ik jouw erin duw." Zei ze met een grijns. Ze nam hem beet en liet hun beide in het water vallen maar haar huid was heet waardoor het water hen niet raakte ze zaten eigelijk droog onder water en konden ademen Lily grinnikte. "En hoe vind je duikles met een fenix?" Vroeg ze met een grijns.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 10:43 pm
"Ik vraag me af wat er gebeurd als ik jouw erin duw." Zei ze met een grijns. Hij keek haar met opgetrokken wengbrouwen aan en kreeg door wat ze wou doen, maar jammer genoeg net te laat. Ze nam hem beet en liet hun beide in het water vallen, Hij voelde geen kou en zijn kleren bleven droog als of de water hun niet raakte, en hij kon ademen. "En hoe vind je duikles met een fenix?" Vroeg ze met een grijns. Hij keek haar nep streng aan en schdude zijn hoofd 'Lily, Lily, Lily ooit gehoord het rekening houden met andere mensen? Ik ben dan wel blij dat ik niet nat word maar ik heb zeker ee nreden om wraak te nemen. Hij grijnsde duivels.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 10:46 pm
Hij keek haar nep streng aan en schdude zijn hoofd 'Lily, Lily, Lily ooit gehoord het rekening houden met andere mensen? Ik ben dan wel blij dat ik niet nat word maar ik heb zeker ee nreden om wraak te nemen. Hij grijnsde duivels. Ze grinnikte. "Probeer maar katje..." Zei ze op een uitdagende toon terwijl ze hem bleef vasthouden zodat het water niet aan hun kon. Ze bleef grinniken dollen met mensen kon zo leuk zijn soms en zeker als ze niet van water hielden. "En wat bent u dan wel van plan meneer Sharpe als ik het vragen mag?" Zei ze met een grijns.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat do mei 17, 2012 11:24 pm
Ze grinnikte. "Probeer maar katje..." Zei ze op een uitdagende toon terwijl ze hem bleef vasthouden. hij grinnikte 'pas op je woorden, deze katje kan je ogen zo uitkrabben.' Ze bleef grinniken dollen met mensen kon zo leuk zijn soms en zeker als ze niet van water hielden. "En wat bent u dan wel van plan meneer Sharpe als ik het vragen mag?" Zei ze met een grijns. HIj keek haar onderzoekend aan 'tot nu toe niks maar je zal snel van mij te horen krijgen.' Hij grinnikte ne pakte haar vast bij de middel en zwom met haar naar boven. Hij klom met haar uit het water en zette haar toen zachtjes neer 'Zo dit is beter.' Zei hij opgelucht.