Aantal berichten : 686 Gulden : 440 Registratiedatum : 02-05-12
Character sheet Name:: Lily Age:: 14 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello Red Cat zo mei 13, 2012 8:01 am
Hij glimlachte 'Je bent nu ouder, stel een vraag over het leven ofzo dat heeft bij mij gewerkt.' Hij lachte. Ze grinnikte even. "Maar jouw pa is geen verzuurde moperpot." Zei ze met een grijns. hij keek haar verbaasd aan en raakte haar lippen zachtjes met die van hem ze keek hem even verbaasd aan en ze begon te blozen. Dit was de eerste keer dat iemand met zijn lippen de haarre had geraakt. Ze keek hem aan. "Maar zeg eens wat voor shapeshifter ben jij eigenlijk?" Vroeg ze terwijl ze met haar vingers over zijn lere handschoenen ging. Ze voelde zich nu een beetje gelukkig.
Cassel
Aantal berichten : 683 Gulden : 654 Registratiedatum : 04-05-12
Character sheet Name:: Cassel Sebastian Sharpe Age:: 26 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Hello Red Cat zo mei 13, 2012 8:07 am
"Maar jouw pa is geen verzuurde moperpot." Zei ze met een grijns. Hij grijnsde 'Nou dat weet ik nog niet zo zeker Lily, hij was nooit tevreden met mij.' hij zag haar blozen en glimlachte liefkozend. "Maar zeg eens wat voor shapeshifter ben jij eigenlijk?" Vroeg ze terwijl ze met haar vingers over zijn lere handschoenen ging. Hij voelde dat ze lichtjes gelukkig was en daar was hij blij om 'Je zult het nooit geloven maar ik ben een simpele witte huiskat.' hij glimlachte naar haar, het paste neit echt bij hem een witte kat want zelf droeg hij altijd zwarte kleren en hij had bijna zwarte ogen en donkerbruin haar dus dat was wel raar maar zo was hij wel geboren. Hij begon zachtjes te spinnen.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat zo mei 13, 2012 8:15 am
Hij grijnsde 'Nou dat weet ik nog niet zo zeker Lily, hij was nooit tevreden met mij.' hij zag haar blozen en glimlachte liefkozend. Ze moest even grinniken. "Wel dan denk ik dat onze vaders het goed met elkaar kunnen vinden." 'Je zult het nooit geloven maar ik ben een simpele witte huiskat.' hij glimlachte naar haar. Ze moest even lachen. "Nu voel ik me pas echt als een vogel voor de kat." Zei ze met een glimlach. Ze hoorde hoe hij moest spinnen en ze streelde het haar uit zijn gezicht. "En je gaven?" Vroeg ze terwijl ze met haar handen door zijn haar streelde en naar zijn haast zwarte ogen keek. Ze ging even met haar mond naar zijn oor en er kwam een grijns op haar gezicht. "Zal ik je wat verklappen? Als ik je net gebeten had was je nu dood geweest." Het was een hint naar haar gaven haar uitermate dodelijke gave.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat zo mei 13, 2012 8:20 am
"Wel dan denk ik dat onze vaders het goed met elkaar kunnen vinden." Hij knikte 'Ik denk het ook en zeker als je vader veel geld heeft.' Hij lachte. "Nu voel ik me pas echt als een vogel voor de kat." Zei ze met een glimlach. Ze hoorde hoe hij moest spinnen en ze streelde het haar uit zijn gezicht. "En je gaven?" Vroeg ze terwijl ze met haar handen door zijn haar streelde, hij haalde zijn schouders op 'Wat denk je zelf?' Ze ging even met haar mond naar zijn oor en er kwam een grijns op haar gezicht. "Zal ik je wat verklappen? Als ik je net gebeten had was je nu dood geweest." Zijn hersens begonnen te werken en hij dacht na welke gaven ze had, hij kende er maar ee nvan en dat was Posion blood omdat als iemand die die gaven had iemand beet werd hij vergiftigd 'Heb je dan ook van die cole gif tanden zo als ik van mensen heb gehoord of is dat maar een sprookje?' Hij grijnsde uitdagend.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat zo mei 13, 2012 8:31 am
Hij knikte 'Ik denk het ook en zeker als je vader veel geld heeft.' Hij lachte. Ze grinnikte. "Jep perfect match." hij haalde zijn schouders op 'Wat denk je zelf?' Ze dacht na hij droeg handschoenen voor één of andere reden en hij vroeg haar of ze haar emoties wilde inhouden. "Iets met emoties hè?" Vroeg ze. 'Heb je dan ook van die cole gif tanden zo als ik van mensen heb gehoord of is dat maar een sprookje?' Hij grijnsde uitdagend.
Ze grinnikte en ontblootte haar tanden haar hoektanden liet ze groeien ze werden dolkvormig ze liet ze weer krimpen en keek hem aan. "Zeg het zelf maar."
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat ma mei 14, 2012 2:54 am
. "Iets met emoties hè?" Vroeg ze. Hij knikte 'maar ik zie het meer als ee nvloek dan een gave.' Ze grinnikte en ontblootte haar tanden haar hoektanden liet ze groeien ze werden dolkvormig ze liet ze weer krimpen en keek hem aan. "Zeg het zelf maar." Hij glimlachte 'Kijk dat is nou is handig, eter dan zelf gif maken en nog in stomme flesjes gieten, als i kdie gaven had moest ik alleen iemand bijten en diegene was dood.' Hij grinnikte en leunde wat naar achter terwijl hij zijn lippen likte, Zijn broer had die gaven en daarom was hij ook zo beroemd want hij is ook veel gevraagd doro dat hij stilletjes iemand kan doden.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat ma mei 14, 2012 4:55 am
'maar ik zie het meer als ee nvloek dan een gave.' Ze keek hem aan en glimlcahe even ze aaide liefkozend over zijn kaak. "Nou ik vind het cool." Zei ze met een sscheve lach. Hij glimlachte 'Kijk dat is nou is handig, eter dan zelf gif maken en nog in stomme flesjes gieten, als i kdie gaven had moest ik alleen iemand bijten en diegene was dood.' Hij grinnikte en leunde wat naar achter terwijl hij zijn lippen likte. Ze grinnikte. "Soms is het ook gevaarlijk weet je als iemand me kwaad maakt en ik bijt hem gaat ie dood ookal wil ik soms niet dat die persoon sterft. Daarom ben ik blij dat ik jouw niet gebeten heb." Zei ze met een glimlach. Ze keek hem nu even serieus aan. "Maar niemand vertellen dat ik een blauwe fenix ben oké? Je mag me wel aventoe komen opzoeken als je veren nodig hebt maar als ik te weten kom dat je iemand iets over mij verteld dan...." Ze keek hem dreigend aan.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat ma mei 14, 2012 5:42 am
Ze grinnikte. "Soms is het ook gevaarlijk weet je als iemand me kwaad maakt en ik bijt hem gaat ie dood ookal wil ik soms niet dat die persoon sterft. Daarom ben ik blij dat ik jouw niet gebeten heb." Zei ze met een glimlach.Hij keke haar uitdagend aan '' Zozo een stoere meid die me probeert te vermoorden! MIJ CASSEL SHARPE, een beroemde dief. ik wl het meisje Nu zien.'' Ze hij lanchend. Ze keek hem nu even serieus aan. "Maar niemand vertellen dat ik een blauwe fenix ben oké? Je mag me wel aventoe komen opzoeken als je veren nodig hebt maar als ik te weten kom dat je iemand iets over mij verteld dan...." Ze keek hem dreigend aan. Hij keek haar kalm aan, nog een voordeel om zo een kracht te hebben, vaak had hij zijn emoties in zijn eige handen behalve als hij geen handschoenen aanhad. '' Lily ik heb al genoeg aan de 4 veren de jij me hebt gegeven, met deze schatjes kan ik stinkend rijk worden.'' Hij klopte voorzichtig op zijn jas waar de veren in zaten. '' Ik ben je heeeel dankbaar Lily.'' Zei hj zachtjes.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat ma mei 14, 2012 8:00 am
Hij keke haar uitdagend aan '' Zozo een stoere meid die me probeert te vermoorden! MIJ CASSEL SHARPE, een beroemde dief. ik wl het meisje Nu zien.'' Ze hij lanchend. Ze lachtte en keek hem aan. "Daag me niet uit kereltje of die fantasie word werkelijkheid." Zei ze met een grijns. Hij keek haar kalm aan. Lily ik heb al genoeg aan de 4 veren de jij me hebt gegeven, met deze schatjes kan ik stinkend rijk worden.'' Hij klopte voorzichtig op zijn jas waar de veren in zaten. '' Ik ben je heeeel dankbaar Lily.'' Zei hj zachtjes. Ze grinnikte. "Ach dat is toch het minste wat ik kon doen nadat ik op je rug sprong en je bijna barbequede." Zei ze met een lach. Ze legde voorzichtig haar hoofd op zijn schoot en ze nam zijn hand met de haarre vast. "Maar je moet me toch eens gaan uitleggen waarvoor die handschoenen dienen." Zei ze met een glimlach.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat ma mei 14, 2012 6:35 pm
Ze grinnikte. "Ach dat is toch het minste wat ik kon doen nadat ik op je rug sprong en je bijna barbequede." Zei ze met een lach. Ze legde voorzichtig haar hoofd op zijn schoot en ze nam zijn hand met de haarre vast. "Maar je moet me toch eens gaan uitleggen waarvoor die handschoenen dienen." Zei ze met een glimlach. Zijn gezicht werd ernstig en hij keek in de verte en daarna weer naar lily '' Die dienen voor: Zodat ik niet gek word van alle emoties om me heen en zodat k jou Emotie niet kan manipuleren.'' Zijn stem was neutral en hij keek niet langer naar Lily maar naar zijn handschoenen, hij was vervloekt voor hee lzijn leven aan handschoenen. Hij was voor altijd vervloekt om iemand emoties te voelen....Voor altijd....
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat ma mei 14, 2012 11:46 pm
Zijn gezicht werd ernstig en hij keek in de verte en daarna weer naar lily '' Die dienen voor: Zodat ik niet gek word van alle emoties om me heen en zodat k jou Emotie niet kan manipuleren.'' Zijn stem was neutral en hij keek niet langer naar Lily maar naar zijn handschoenen. Ze keek hem aaan met medelijden in haar ogen en ze gaf een zoen op zijn hand. "Kop op Cassel ik weet zeker dat iemand zo stoer als jij het wel aankan" Zei ze met een vriendelijke glimlach. Ze wreef over zijn handen en lachtte een beetje naar hem. "En als jij me straks niet gekalmeerd had was ik nu waarschijnlijk al van het dak gesprongen in mijn mensen vorm." Zei ze met een klein lachje.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 4:47 am
Ze keek hem aaan met medelijden in haar ogen en ze gaf een zoen op zijn hand. "Kop op Cassel ik weet zeker dat iemand zo stoer als jij het wel aankan" Zei ze met een vriendelijke glimlach. Hij glimlachte naar haar, het was lief dat ze hem zo probeerde op te vrolijken. "En als jij me straks niet gekalmeerd had was ik nu waarschijnlijk al van het dak gesprongen in mijn mensen vorm." Zei ze met een klein lachje. Hij lachte naar haar 'Maar hou het wel tussen ons ja, dit is heel slecht voor me reputatie weetje? Maar gee ndank, je bent te mooi en te waardevol om gestrest te zijn.' HIj lachte naar haar en streelde haar haar....
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 5:23 am
Hij lachte naar haar 'Maar hou het wel tussen ons ja, dit is heel slecht voor me reputatie weetje? Maar gee ndank, je bent te mooi en te waardevol om gestrest te zijn.' HIj lachte naar haar en streelde haar haar. Ze bloosde. "Zo mooi ben ik niet..." Zei ze zacht ze streelde met haar hand over zijn borst ze kon zijn spieren voelen en ze bleef er even naar kijken. "Wat hebben mannen toch met hun reputatie?" Dacht ze luidop maar ze lachtte wel een beetje. Ze keek hem in zijn bruine/zwarte ogen die door de zon glinsterde ze bleef er naar kijken het was heel kalmerend.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 6:09 am
. Ze bloosde. "Zo mooi ben ik niet..." Zei ze zacht ze streelde met haar hand over zijn borst ze kon zijn spieren voelen en ze bleef er even naar kijken. Hij grinikte 'Ojawel zo mooi ben je wel.'Hij keek haar serieuze aan. "Wat hebben mannen toch met hun reputatie?" Dacht ze luidop maar ze lachtte wel een beetje. Hij haalde zijn schauders op 'Zo ben ik opgegroeid in een criminelen familie waar alles om je naam draaid. Maar voor mijn familie is het ook neit goed als mensen te weten komen dat één van de sharpers iemand heeft gered...Ik ben bang dat ik dan niet lang leef.' Zei hij lachend...
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 6:19 am
Hij grinikte 'Ojawel zo mooi ben je wel.' Hij keek haar serieuze aan. Ze keek hem aan. "En wat ben jij dan? Een god? Want als je mij al mooi durft te noemen zijn er geen woorden voor jouw." Zei ze met een grijns. Hij haalde zijn schauders op 'Zo ben ik opgegroeid in een criminelen familie waar alles om je naam draaid. Maar voor mijn familie is het ook neit goed als mensen te weten komen dat één van de sharpers iemand heeft gered...Ik ben bang dat ik dan niet lang leef.' Zei hij lachend. Ze grinnikte. "Maak je geen zorgen ík bescherm je wel." Zei ze met een lach maar er zat wel iets serieus in haar toon.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 6:24 am
Ze keek hem aan. "En wat ben jij dan? Een god? Want als je mij al mooi durft te noemen zijn er geen woorden voor jouw." Zei ze met een grijns. Hij lachte 'I khoor zo uit te zien voor mijn slachtoffers.' Zei hij misterieuze maar zijn ogen lachte. Ze grinnikte. "Maak je geen zorgen ík bescherm je wel." Zei ze met een lach maar er zat wel iets serieus in haar toon. Hij begon te lachen, hij zag het beeld helemaal voor zich 'Dat zou echt geniaal worden, katten vs Blauwe fenix met gif tanden. Is zien, me broer heeft je gaven ook, me andere broer kan gedachte lezen, me vader kan zich zelf teleporteren en me moeder kan hun genezen of je wonden open scheuren, dat word een leuke gevecht.' Hij grinnikte nog even door.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 6:38 am
Hij lachte 'I khoor zo uit te zien voor mijn slachtoffers.' Zei hij misterieuze maar zijn ogen lachte. Ze keek hem aan met een grijns. Hij begon te lachen, hij zag het beeld helemaal voor zich 'Dat zou echt geniaal worden, katten vs Blauwe fenix met gif tanden. Is zien, me broer heeft je gaven ook, me andere broer kan gedachte lezen, me vader kan zich zelf teleporteren en me moeder kan hun genezen of je wonden open scheuren, dat word een leuke gevecht.' Hij grinnikte nog even door. Ze grinnikte. "Hé heb eens wat vertrouwen ja! Gif zal me niet eht kwaad kunnen doen net zoals ik je broer dan niet echt veel zal kunnen doen, gedachten lezen kan ik omzeilen en als ik je moeder eerst dood krijg zal dat helen niet meer lukken!" Nu ze het zichzelf zo hoorde vertellen klonk het inderdaad best onmogelijk...
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 6:44 am
Ze grinnikte. "Hé heb eens wat vertrouwen ja! Gif zal me niet eht kwaad kunnen doen net zoals ik je broer dan niet echt veel zal kunnen doen, gedachten lezen kan ik omzeilen en als ik je moeder eerst dood krijg zal dat helen niet meer lukken!" Hij lachte breed, terwijl hij daar aan dacht 'Mijn familie is sterk en we laten iemand niet alleen vechten, als we vechten, vechten we samen in een groep, en je moet mij ook neit onderschatten met mijn kracht, ik kan iemand blij maken maar ik kan iemand zo bang maken dat hij van de angst sterft dat kunnen me broers ook heel goed.' Hij keek haar aan met twinkelende ogen.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat di mei 15, 2012 6:52 am
Hij lachte breed, terwijl hij daar aan dacht 'Mijn familie is sterk en we laten iemand niet alleen vechten, als we vechten, vechten we samen in een groep, en je moet mij ook neit onderschatten met mijn kracht, ik kan iemand blij maken maar ik kan iemand zo bang maken dat hij van de angst sterft dat kunnen me broers ook heel goed.' Hij keek haar aan met twinkelende ogen. Ze keek hem aan met een speelse grijns. "Was dat een dreigement? Moet ik jouw er mischien aan herinneren dat ik je die brandwonde ook gewoon weer kan teruggeven?" Zei ze met een grijns. Ze nam zijn hand beet en deed voorzichtig zijn handschoen uit ze wilde hem laten voelen hoe gelukkig ze nu was.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 2:38 am
Ze keek hem aan met een speelse grijns. "Was dat een dreigement? Moet ik jouw er mischien aan herinneren dat ik je die brandwonde ook gewoon weer kan teruggeven?" Zei ze met een grijns. HIj lachte 'nee hoor, het is geen bedreiging maar ik waarschuw je alvast als ik ooit boos word.' Ze nam zijn hand beet en deed voorzichtig zijn handschoen uit ze wilde hem laten voelen hoe gelukkig ze nu was. ij voelde een vloed golf van Emoties op hem af kome nen rukte zijn hand los en keek haar boos aan en deed zijn handschoen snel aan 'Voel je je wel lekker genoeg, als ik gee ncontrole over me kracht heb kan ik jou zo weer verdrietig maken.' Riep hij haf geschrokken half boos.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 2:52 am
HIj lachte 'nee hoor, het is geen bedreiging maar ik waarschuw je alvast als ik ooit boos word.' Ze grinnikte en keek hem aan. "Ik ben niet bang voor je zelfs niet als je boos bent." Zei ze met een grijns. ij voelde een vloed golf van Emoties op hem af kome nen rukte zijn hand los en keek haar boos aan en deed zijn handschoen snel aan 'Voel je je wel lekker genoeg, als ik gee ncontrole over me kracht heb kan ik jou zo weer verdrietig maken.' Riep hij haf geschrokken half boos. Ze keek hem aan en kwam van zijn schoot af ze draaide haar rug naar hem toe. "Nou sorry hoor...Ik wilde je gewoon laten voelen hoe ik me voelde...Maar dat gaat nu niet meer..." Zei ze met een wat triestige stem.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 3:03 am
Ze keek hem aan en kwam van zijn schoot af ze draaide haar rug naar hem toe. "Nou sorry hoor...Ik wilde je gewoon laten voelen hoe ik me voelde...Maar dat gaat nu niet meer..." Zei ze met een wat triestige stem. Hij zuchte en kalmeerde zich 'Ik voel jou emotie nu wel Lily alleen heel lichtjes en daar ben ik blij om want emoties werken op mij slecht, ik neem ze over en dat is heel slecht. Ik wou je heus niet triest maken...' Hij legde zijn handen op haar schouder met handschoenen.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 3:12 am
Hij zuchte en kalmeerde zich 'Ik voel jou emotie nu wel Lily alleen heel lichtjes en daar ben ik blij om want emoties werken op mij slecht, ik neem ze over en dat is heel slecht. Ik wou je heus niet triest maken...' Hij legde zijn handen op haar schouder met handschoenen. Ze keek hem aan over haar schouder. "Ik ben niet verdrietig vooral geschrokken. Ik wist niet dat het echt zo belangrijk voor je was." Zei ze met een schuldbewuste stem. "het spijt me echt." Zei ze zacht.
Cassel
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 3:30 am
Ze keek hem aan over haar schouder. "Ik ben niet verdrietig vooral geschrokken. Ik wist niet dat het echt zo belangrijk voor je was." Zei ze met een schuldbewuste stem. hij zuchte 'ik vind het zelf vreselijk dat ik me kracht niet goed onder controlle kan hebben.' Zei hij zachtjes "het spijt me echt." Zei ze zacht. Hij glimlachte 'het maakt neit uit Lily, kom draai je weer naar me toe zodat ik je gezicht kan bewonderen.' Hij knipoogde en trok haar op zijn schoot, die meid was vreselijk licht als of ze geen ete kreeg. 'Zeg Dame heb jij wel genoeg te eten?' vroeg hij bezorgd.
Lily
Onderwerp: Re: Hello Red Cat wo mei 16, 2012 3:43 am
hij zuchte 'ik vind het zelf vreselijk dat ik me kracht niet goed onder controlle kan hebben.' Zei hij zachtjes. Ze bleef even voor zich uit staren ze wist niet wat ze kon zeggen. Hij glimlachte 'het maakt neit uit Lily, kom draai je weer naar me toe zodat ik je gezicht kan bewonderen.' Hij knipoogde en trok haar op zijn schoot, ze schrok even maar ze vond het prima. Zijn schoot zat goed. 'Zeg Dame heb jij wel genoeg te eten?' vroeg hij bezorgd. Ze probeerde zijn ogen te ontwijken. "Mijn moeder is op reis en tja mijn vader...Jagen is moeilijk met al die extra bloodhunters hier weet je?" Zei ze zacht. Ze kon lang zonder eten maar dat had een effect op haar lichaam.