Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Escape the madness! di apr 10, 2012 6:27 pm
Zins Dregoe ontsnapt was uit de Arena met de hulp van Widow die hem daar op de eerste plaatst zelf daar naar toe had gestuurd nadat Robin hem verdooft had lag Dregoe na een lange uitleg weer lekker naast zijn verloofde. Dregoe hielt haar nauwlettend in de gaten en trainde Eva zelf zoals het zo even uitkwam, om Mistake te ontzien door haar zwangerschap. Hij was weer gelukkig en begreep nu des te meer waarom hij tegen die Verschrikkelijke Bloodhunters vocht. Het waren monsters als je zo andere liet vechten om het schamele beetje eten dat de rest voorgeschoteld had gekregen en nog steeds. Dregoe had niet alleen daarom geweigerd te eten of te drinken, maar hij was er heilig van overtuigt dat ze er iets in hadden verwerkt waardoor de Shape shifters zo gewelddadig waren geweest... Nu lag hij lekker te slapen naast Mistake tot hij een vreselijke stekende pijn in zijn borst kreeg. Twee ribben waren over elkaar geschoven en leken vast te haken aan elkaar. Dregoe werkte zich uit de stevige greep van Mistake zo zachtjes als hij maar kon, maar zijn gekreun zou haar vast gewekt hebben? Snel snel stond Dregoe op en liep wankel de keuken in om zich daar zo lang mogelijk te maken door zijn handen op het aanrecht te leggen en zich dan naar achteren te bewegen. Het was niet te horen, maar Dregoe voelde zijn ribben van elkaar schieten. Hoe erop voorbereid hij ook was een luide verwensing ontsnapte zijn keel en hij zakte half door zijn benen. Zijn ribben leken wel in brand te staan en zijn bewegingen in ademhaling werd nog verder beperkt. Dregoe wilde wat frisse lucht halen toen hij gekreun vanuit de slaapkamer hoorde komen. Hij had Mistake willen laten door slapen, maar dat was hem dus niet gelukt. Dregoe liep naar buiten en bleef op de veranda waar hij zich voorzichtig op een van de stoelen liet zakken. Een diepe zucht ontsnapte zijn keel en rekte zijn borstkas weer even op, maar nu minder pijnlijk dan eerst. Dregoe had Widow weg laten brengen door Tamani zodat hij Bill in het oog kon houden die nog bezig was hem het repareren van de overgebleven huisjes. Toen hij vanuit zijn ooghoek De deur open zag gaan zag hij Mistake naar hem toe komen en klom bij hem half op schoot. Haar bezorgdheid was kenbaar, maar zo dacht hij er net zo over haar. Dregoe glimlachte flauwtjes op wat ze zei, maar hij voelde zich er gevleid door. 'Alles komt heus wel goed daar ben ik zeker van.' zei Dregoe met zachte stem en trok Mistake zo dicht mogelijk tegen zich aan als hij maar durfde door zijn verwondingen. Hopelijk was hij snel van de pijn verlost en kon hij weer gewoon mee draaien met de trainingen. Voorlopig kwam Dregoe niet verder dan de rand van The Abbys om zo dicht mogelijk bij zijn verloofde en hun nog ongeboren kindje. Zachtjes wiegde hij samen met haar heen en weer op de oude stoel en zijn ogen waren nog moe van wat hij allemaal had meegemaakt. Het was echt wat Mistake het benoemt had de Arena was een ware hell!
Alina
Aantal berichten : 686 Gulden : 206 Registratiedatum : 26-03-12
Character sheet Name:: Alina sharpe Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Escape the madness! di apr 10, 2012 11:35 pm
Mistake was wat beter geworden maar ze sliep nog steeds met haar armen stevig om Dregoe geslagen bang dat ze hem zouden komen halen. Ze werd wakker toen ze een gekreun hoorde Dregoe lag niet meer langs haar. Ze raakte even in paniek tot ze hem bij de veranda zag zitten. Ze wandelde rustig naar hem toe want sneller kon ze niet met die opgezwolle buik. Ze had een deken rond zichzelf geslagen en ging op zijn schoot zitten. Hij wiegde een beetje met de oude stoel en ze gaf hem een kus op zijn wang. "Dat weet ik wel lieverd maar je moet het rustig aandoen ze hebben je daar hard aangepakt." Ze keek hem een beetje bezorgd aan. Ze voelde weer een schopje tegen haar buik. Ze glimlachte naar hem. "De kleine schopper is weer bezig" Grapte ze. Hij zag er moe uit en Mistake keek hem even streng aan. "Jij moet meer rusten dregoe! Ik zal wel weer met Eva gaan oefenen en Bill gaan helpen met de huisjes." Ze was mischien wel zwanger maar niet nuteloos altanhs ze vond dat ze veel teveel ontzien werd.
Drake
Aantal berichten : 1047 Gulden : 398 Registratiedatum : 20-03-12 Leeftijd : 40 Woonplaats : The Old Home
Character sheet Name:: Drake Salix Age:: You don't want to know. Older then you! Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 1:44 am
Mistake reageerde bezorgd en pakte hem streng aan. iets dat hij niet meer gewent was zins hij de leiding van de groep op zich genomen had. Hij glimlachte flauwtjes, maar wist dat ze gelijk had. Dregoe boog zich zo ver zijn ribben dat toe lieten en kuste haar gezwolle buik. Hun kindje begon net weer te trappen en een zachte duw voelde hij tegen zijn lippen. 'Het kleintje heeft tenminste lekker veel pit in zich. niet gek met zulke pittige ouders.' zei Dregoe n legde zijn hoofd tegen haar borst aan. Normaal zou het anders om zijn maar zo nu en dan even tegen iemand aanleunen kon ook ontspannend zijn. Eva begon steeds sterker te worden en dat deed hem goed te zien dat hun gezamelijke training effect had. Toch vond hij het jammer dat en nog maar zo weinig stelletjes in de groep rond liepen. Alleen hij en Mistake waren nu nog een stel. Mistake had gelijk Dregoe was te koppig om zih til te houden en lag niet graag in bed of op de veranda. Dregoe knikte nog eens toen Mistake weer wat zei en genoot van haar aanwezigheid. Zijn liefde voor haar had hem door deze lood zware week gebracht. 'Toch waren zij niet de enige die me hard aan pakte. Ik heb stee vast geweigerd te eten wat zij me wilde geven nog heb ik in die tijd gedronken. Ik kon zien wat voor effect het op de andere had die wel aten en dronken.' Dregoe oelde zih nog misselijk worden als hij er alleen maar aandacht. Zijn blik gleed van haar buik naar haar liee gezicht. Mistake was geen vrouwtje die zich weg liet stoppen als ze zwanger was, maar toch zou ze voorzichtig zijn nu ze wist dat ze hun kindje in zich droeg. Dregoe kuste haar kaak, want ze zat te hoog om bij haar mond te kunnen komen n zichzelf uit rekken als het niet zo pijnlijk zou zijn dan deed hij dat liever niet. Dregoe glimlachte vriendelijk en hoopte dat ze ook voorzichtig aan zou doen?
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 1:59 am
Hij kustte haar buik en hun kleine schopper begon weer te spartelen. Mistake glimlachte even. 'Het kleintje heeft tenminste lekker veel pit in zich. niet gek met zulke pittige ouders.' zei Dregoe n legde zijn hoofd tegen haar borst aan. Ze streelde door zijn haar. Arme Dregoe ze had gehoopt dat hij nooit in de arena zou belanden. Dat wenstte ze Widow zelfs niet toe. Of wacht mischien toch wel. 'Toch waren zij niet de enige die me hard aan pakte. Ik heb stee vast geweigerd te eten wat zij me wilde geven nog heb ik in die tijd gedronken. Ik kon zien wat voor effect het op de andere had die wel aten en dronken.' Ze gaf hem een kus op zijn kruin en susste hem. "Ik weet het ze doen er altijd iets in. in mijn geval deden ze er bloed bij om me gek te maken." Mistake wilde daar niet meer aan denken en drukte Dregoe voorzichtig dichter tegen zich aan. "Maar Dregoe hoe komt dat die Robin je heeft kunnen vangen? Heeft hij een gevecht gewonnen?" Ze bleef over zijn hoofd aaien en hem kussjes geven ze hield zoveel van hem en iedereen die hem pijn deed ging eraan.
Drake
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 2:12 am
Mistake vroeg op een gegeven moment hoe hij in de Arena terecht was gekomen. Het was een gemene list geweest dat kon hij niet anders formuleren. 'Weet je nog dat ik je zei dat ik nog iets moest doen?' vroeg Dregoe haar en keek Mistake aan zonder zijn blik van haar af te wenden. 'Ik was te nieusschierig om het aan me voorbij te laten gaan, Toen je het over Widow had. Ik vond het vreemd en kon het niet geloven dat een Bloodhunter zijn gevangen shifter zou laten gaan. Ik wilde met haar spreken, maar nog voor ik goed met haar in gesprek kwam verloor ik mijn bewustzijn. Het volgende wat ik me herinneren kan ik een stekende pijn in mijn arm. Hij moet een pijl gebruikt hebben om me te verdoven.' vertelde Dregoe en hij wist dat ze Widow van alles de schuld gaf en zeker voor de toestand waar hij nu in verkeerde. Gelukkig was Mistake al aan de betere hand en zag ze er een stuk gezonder uit dan toen hij terug kwam. Dregoe verwachten niet dat ze hem kwaad aan zou kijken en als ze het toch deed was het al verleden tijd, maar wel eentje waar hij van geleerd had.
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 2:20 am
'Weet je nog dat ik je zei dat ik nog iets moest doen?' vroeg Dregoe haar en keek Mistake aan zonder zijn blik van haar af te wenden. 'Ik was te nieusschierig om het aan me voorbij te laten gaan, Toen je het over Widow had. Ik vond het vreemd en kon het niet geloven dat een Bloodhunter zijn gevangen shifter zou laten gaan. Ik wilde met haar spreken, maar nog voor ik goed met haar in gesprek kwam verloor ik mijn bewustzijn. Het volgende wat ik me herinneren kan ik een stekende pijn in mijn arm. Hij moet een pijl gebruikt hebben om me te verdoven.' vertelde Dregoe. Mistakes gezicht vertrok in een woeded gezicht er ontsnapte een grom uit haar keel. Ze ging van zijn schoot af en trilde helemaal ze keek Dregoe strak aan. "Waar is ze?! Waar heb je haar gestoken?!" Zei ze grommend. Ze wilde weten waar Widow zat zodat ze haar kop van haar lijf kon rukken. Mistake had een beetje last van een woede probleem door de hormonen.
Drake
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 10:17 am
Mistake werd woedend en Dregoe wist dat het door haar hormonen kwam zoals Amely hem vertelt had. Dregoe trok Mistake naar zich toe, maar iets te snel, waardoor zijn stijve spieren in op spraak kwamen en Mistake landen iets te hard op zijn schoot. Dat nam hij er even voor en hij pakte Mistake's hoofd tussen zijn handen. 'Die zit vast nu al thuis en jij bent echt een schat als je boos bent.' zei Dregoe en keek Mistake ontdeugend aan. Het was dat ze zwanger was ander had hij vannacht met haar willen vrijen, maar daar was het nu geen tijd voor zowel voor haar als niet voor hem. 'Kom laten we weer naar bed gaan we hebben beide onze rust hard nodig. En ons kindje kan al die stress niet verwerken als we zo door gaan.' Voegde Dregoe er aan toe en kuste haar liefde vol op haar lippen. Hij hielt echt van haar en dat wilde Dreo haar steeds weer bewijzen. Hoe ze ook reageerde op het thema Widow. Ze bleef de ware voor hem en Dregoe zou nooit een andere vrouw willen die haar plaatst in zou kunnen nemen, want hij was geen player of iemand die in elk stadje een ander schatje had. Dregoe gromde kort, maar niet tegen Mistake bedoelt toen hij haar weer op de been hielp en zelf uit de stoel kwam. Mistake liep bijna tegen het einde en dan kon ze niet al te lang buiten zijn al ze moesten gaan slapen. Dreoe sloeg zijn arm om haar heen ze mocht dan boo op Widow zijn toch was het haar toe doen dat hij nu weer bij zijn verloofde kon zijn. Dreoe voelde even aan zijn linkerkant van zijn gezicht en voelde daar drie lange korstvormig strepen. Die had hij op gelopen in zijn eerste gevecht toen hij het kind gered had dat de ring in viel. Dregoe liep samen met Mistake naar de slaapkamer en ging met haar op bed zitten. Hij kon niet wachten tot hun baby eindelijk op de wereld zou komen, maar dat was een nog grotere dreiging als de Bloodhunter er achter zouden komen dat hij zowel een vrouw had als een kind. Dregoe wilde dat zowel zijn groep als zijn gezinnetje veilig zou zijn! Alleen Via The Fruit garden was hun gebied een beetje te bereiken of de Bloodhunters hadden het pad tussen de bomen van The Abbys gevonden, maar daar hadden ze jaren voor nodig om dat uit te vogelen! Dregoe legde zich neer en trok Mistake dicht tegen zich aan. Zijn ribben protesteerde wel, maar daar luisterde Dregoe nu even niet naar. 'Slaap lekker jullie twee en geen enge dromen. Ik ben bij jullie.' zei Dregoe n hij streelde Mitake lang haar gezicht en over haar mond die hij later kuste. Zijn vermoeidheid was al aardig gezakt, maar toch was hij nog moe en legde zijn hoofd vlak naast die van de hare en genoot van haar nabijheid oor Dregoe in slaap weg zakte.
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 10:41 am
Mistake had nu echt zoveel zin om Widow een paar flinke meppen te verkopen maar dregoe hield haar tegen en ze belande weer op zijn schoot ze knorde even van ergenis. Hij nam haar hoofd tussen zijn hand en lachte ondeugend. 'Die zit vast nu al thuis en jij bent echt een schat als je boos bent.' Mistake keek hem nog altijd een beetje boos aan. Ze wilde echt een mep verkopen! ze keek hem even in zijn ogen en ze werd wat rustiger. "Alleen als ik boos ben?" Vroeg ze met een lichte grijns. 'Kom laten we weer naar bed gaan we hebben beide onze rust hard nodig. En ons kindje kan al die stress niet verwerken als we zo door gaan.' Voegde Dregoe er aan toe en kuste haar liefde vol op haar lippen. Mistake kustte mee maar keek hem daarna strak aan. "Maar als ons kleine schoppertje hier geboren is ga ik haar toch een flinke mep verkopen!" Bleef ze volhouden. Hij hielp haar even recht en samen liepen ze naar binnen ze gingen op bed zitten maar als snel ging Dregoe liggen en trok haar tegen zich aan ze knorde tevreden en legde haar arm om zijn middel nog altijd bang dat hij zou verdwijnen. 'Slaap lekker jullie twee en geen enge dromen. Ik ben bij jullie.' zei Dregoe n hij streelde Mitake lang haar gezicht en over haar mond die hij later kuste. Mistake glimlachte naar hem ze zou blij zijn als haar kleine schoppertje eruit was hij begon haar aardig pijn te doen en als hij niet meer in haar buik zat kon ze leeker Widow in elkaar gaan slaan en dan kon ze zich weer nuttig maken al dat stilzitten was niks voor haar..
[Moet de baby sws komen?]
will Leader
Aantal berichten : 608 Gulden : 204 Registratiedatum : 10-04-12
Character sheet Name:: Will Moonus Age:: 22 years Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 10:47 am
Het was lekker warm en iemand duwde iets tegen de wand waar hij tegen aan lag. Boos schopte hij er naar en voelde het toen weer weg trekken. Het was al wat krapper aan het worden zins de laatste paar dagen, maar hij had het gevoel dat er iemand terug was, want hij kreeg weer beter te eten dan eerst. Het kleine kindje draaide zich om en voelde hoe zijn moeder opsprong en boos reageerde. Waar het over ging wist hij niet. De stemmen klonken vaag en dof in zijn oortjs en een andere trok aan de plek waar hij veilig in geborgen zat. Na een tijdje stond er iet op en klonken doffe sloffende voetstappen. tot zijn moeder weer ging zitten en later liggen. Er klonk en lieve zachte toch nog een wat Ruwe stem die iets zei wat hij nit verstaan kon. Het babytje trappelde nog wat voor hij voelde dat alleen hij nog wakker was. De rust die zich voort sleepte maakte hem slaperig en kroop ineen om te gaan slapen, over een paar dagen zou er vast iets gebeuren waar hij een grote schok van zou krijgen. De plotselinge kou en dan die heerlijk melk die dan door zijn keeltje zou glijden? Maar dat was allemaal nog zo ver weg nu lag hij nog lekker warm toch wat aan de krappe kant op een plekje die voor hem nog helemaal goed was.
( Sorry kon de verleiding niet weerstaan. Will Wil wel geboren worden>)
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 11:03 am
Mistake werd in het midden van de nacht wakker met hevige buikpijn en ze voelde natigheid aan haar benen. Ze deed haar arm van Dregoe af en gooide het laken aan de kand alles was nat en haar buik bleef maar pijn doen. Ze schreeuwde even en maakte Dregoe paniekerig wakker. "Ik...ik denk dat het komt!" Schreeuwde ze ze nam zijn hand en kneep erin. Ze begon hevig te ademen en iets in haar brein wist wat ze moest doen ze begon te persen en te persen het deed zoveel pijn en ze bleef maar schreeuwen en in Dregoes hand knijpen hij had geluk dat ze niet zoveel spierkracht had want anders was zijn hand nu verbrijseld. Mistake voelde de pijn nu zijn hoogte punt bereiken en na nog een ijsinwekkende gil en een laatste pers was hun klein zoontje eruit hij huilde heftig en hing vol met bloed. Emily was binnen gekomen samen met een andere vrouw ze hadden haar geschreeuw gehoord en kwamen kijken ze handelde snel trokken Dregoe uit bed en knipte de navelstreng door. Ze wikkelde Will in een handdoek en zeiden dat het een kerngezonde zoon was. Mistake wilde haar zoon vasthouden en totaal uitgeput stak ze haar handen uit Emily gaf haar de kleine schopper en Mistake lachtte gelukkig. Het kleintje trok zijn neus even op en zocht naar haar tepel Mistake hief haar bloes wat op en stopte haar tepel aan zijn mond hij begon hevig te zuigen en het kietelde eigenlijk best wel. Mistake keek naar Dregoe en zei met een uitgeputte maar gelukkige stem. "Onze kleine Will is prachtig" Ze had al een hele tijd over namen zitten denken en ze hoopte dat Dregoe het niet erg vond dat ze hun zoon al een naam had gegeven. Emily en de andere vrouw gingen even de kamer uit zodat Dregoe en Mistake alleen konden zijn met hun zoon.
will Leader
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 11:18 am
( Jipie! Will is ter wereld gekomen!)
De ruimt bgon opeen aardig klein te worden en het had dit keer niks te maken met dat iemand van buiten af zijn ruimte belemmerde. De baarmoeder begon hem in de juiste weg op te duwen en Will wiebbelde heig tegen, maar het mocht niet baten. De gang was vreselijk nauw, maar nog wel warm. Na de laatste per kwam hij in een super koude ruimte terecht. Dat gepaard ging met een ijzelijke gil, maar het stof waar hij op lag voelde zacht aan. De baby begon hard te huilen van de kou en opeen trokken vershillende handen hem van het bed af en knipte de navelstreng door die ze stevig afbonden zodat hij geen bloed zou verliezen. Daarna werd hij snel nog even gewassen en droog gemaakt te zijn werd hij in een warme dekentje gerolt en aan zijn uitgeputte moeder gegeven. Haar stem klonk vermoeid, maar ook erg blij. Hij werd tot Will gedoopt en hij zoht naar de tepel an zijn moeder, want de geur van melk trok zijn aandacht en al snel kreeg hij hem met de hulp van zijn mama te pakken en zoog hevig. De warme melk gleed door zijn keeltje en ulde zijn lege maagje. Zo bleef hij no even liggen tot zijn maagje geult was en oelde een gekriebbel aan zijn wangetje. Will draaide zic naar zijn vader toe die over hm en zijn moeder heen hing om Will beter te kunnen zien. Een tandeloze glimlach verscheen op het jonge gezichtje en het gevoel van liefde omringde hem. Vermoeid door de geboorte en zijn gevulde maagje met de warmte van de deken iel hij al snel in slaap na een luide geeuw ten gehoren te hebben gebracht.
Drake
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 11:36 am
De nacht sleepte zich voort tot hij paniekerig gewekt werd door Mistake. Dreoe sprong bijna meteen overeind en kreunde na die pijnlijke sprong en miste meteen zijn linkerhand die Mistake vat had gegrepen. Ze rattelde over dat het kwam en Dreoe keek haar eerst vragend aan, maar toen ze begon te gillen begreep Dregoe meteen dat hun kindje niet langer op zich liet wachten. Dregoe ging achter Mistake zitten en hielt haar half tegen zich aan zodat ze gemakkelijk kon bevallen. Bezorgdheid groeide bij elke gil die ze uitstoten. Ze gilde het hele dorpje bij elkaar, maar Dregoe hoopte dat alles goed kwam. Dit was hun eerste kindje en Dregoe wilde dat het kindje de wil van het leven in zich droeg. Misschien was dat wel waarom het kindje begon te huilen nadat Mistake zo ijzelijk had gegilt bij de laatste keer persen. Amely en nog een van de oudste vrouwen kwam binnen gestormt zo snel als hun voeten hen konden dragen en trokken Dregoe van het bed en duwde hem de slaapkamer uit. Niet boos, maar bezorgd bleef Dregoe door de huiskamer ijsberen en zag vershillende leden hun gezicht om de hoek van de voordeur steken en hij knikte vriendelijk naar hen. Toen Amely hem riep draaide Dreoe zich meteen om en verdween de slaapkamer in. Daar hoorde Dregoe dat hij een zoontje had gekregen en beide oude vrouwen liepen naar buiten. Ze vertelde de rest dat Dregoe een zoontje had gekregen met Mistake en hun gebrul van vreugde deed hem goed. Ze waren ook net al hij blij dat het kindje gezond ter wereld was gekomen. Zijn bezorgdheid verdween bij het zien van het ventje dat zich gelijk aan zijn moeder vergreep en zich vast aan de tepel van Mistake had gezogen. 'Hij is prachtig. Je hebt goed oor hem gezorgd Mistake.' zei Dregoe en zijn stem klonk weer zacht, zelfs teder en hij wreef met zijn vinger langs het wangetje van de kleine die Mistake Will had genoemd. Dregoe ond het niet erg, want hij was er immers niet bij geweest om zijn naam uit te zoeken toen hij in de Arena vocht voor zijn leven. Nu was hij hier en alles zou goed komen. Dregoe boog zich over Mistake en Will heen om de kleine wat beter te kunnen zien.
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 11:47 am
Dregoe kwam naar hen toe en Mistake hooorde de leden blij brullen. 'Hij is prachtig. Je hebt goed oor hem gezorgd Mistake.' zei Dregoe en zijn stem klonk weer zacht, zelfs teder en hij wreef met zijn vinger langs het wangetje van de kleine die Mistake Will had genoemd. De kleine Will was een gulzigardje en hij lachte even naar Dregoe toen hij dichterbij kwam. Het arme ventje was ook uitgeput van de hele bevalling en viel na zijn diner in slaap. Mistake gaf hem nog een kusje op zijn voorhoofd en keek toen blij naar Dregoe. "Ik ben zo blij dat het een gezonde jongen is. Nu weten we zeker dat als wij te oud worden de groep naar een sterke jonge man gaat. Je zult het zien hij word net zo geweldig als zijn vader." Sprak ze trots. Ze keek liefdevol naar Dregoe en toen een betje blozend naar zijn rood uitgeslagen hand. "Het spijt me van je hand ik wist niet wat me bezielde en het spijt me dat ik je gewekt heb maar ik trok et niet langer." Ze voelde zich schuldig dat ze iedereen wakker gemaakt had zo hard had ze nog nooit geschreeuwd zelfs niet toen ze de pijl uit haar knie trok. Ze bleef maar naar Dregoe kijken en ze glimlachtte naar hem. "Wi..wil jij hem even vasthouden?" Vroeg ze nog steeds nahijgend.
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 11:51 am
Hij lag net zo lekker te slapen toen er een ijzelijke kreet door de nacht klonk. Zijn oren wiebbelde heen en weer en meteen hoorde hij de volgende gil. Het kwam van het huisje va Dregoe en Mistake! Bill sprong meteen uit bed en zag Amely en nog een ouere vrouw het huisje van zijn broer in rennen. Bill renden er ook heen en stak zijn hoofd net om de deurpost heen en zag Dregoe ijsberend door de huiskamer lopen. Toen deze hem zag knikte hij vriendelijk, maar nog voor Bill hem wat vragen kon werd hij binnen geroepen. Amely en haar vrindin kwamen de laapkamer uit gelopen en vertelde dat Dregoe en Mistake een zoontje hadden gekregen die helemaal gezond was. Bill voelde zich vrolijk worden hij was nu Oom geworden. Hij brulde samen met de rest van de leden van blijdschap en Bill wilde graag naar binne toe, maar bleef staan tot Dregoe en Mistake besloten om de kleine aan hen voor te stellen.
Drake
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 1:06 pm
Mistake zei dat ze blij was dat Will gezond ter wereld was gekomen en ze verontchuldigde zich voor ht fijn knijpen van zijn hand. [color=yellow]['Ik ben allang blij dat je niet de gaven van Bill hebt, die had hem dan in twee'en geknepen.'[color] zei Dregoe en hij kuste haar op der beweten voorhoofd. Toen vroeg Mistake of hij hun zoontje ook even vast wilde houden. Dregoe nam hem heel voorzichtig aan en keek naar Will die nu heerlijk lag te slapen. Zijn gezichtje vertrok som en Dregoe was dol gelukkig met zijn beide geliefde. Buiten zouden de andere vast nog even moeten wachten tot Hij en zijn geinnetje bekomen waren van de bevalling. Dregoe ging nog dichter bij Mistake zitten en hij gaf haar nog een kus. 'Zullen we ze laten wachten of meteen bekent maken hoe we hem noemen?' vroeg Dregoe aan haar. Mitake zou vat te moe zijn om te gaan staan, maar hij zou haar wel dragen al ze dat wilde?
You sweet little boy who dreams of all,Now lies well and happy between my arms and say no no. Against all the love you now receive. Listen our little man who still can find anything. In a world that you do not know, Listen to us then you are safe, dont go to the world not without look around you. Once the big day will come that you may leading this group, but be good now provisionally the time is not in a hurry.' Dregoe herinnerde zich het liedje dat hun moeder ooit eens gezongen had, maar hij verwisselde wat woorden, omdat hun vader een boerderij had gehad en ze zong dan dat een van hen die ooit zou over nemen, maar dat zou waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Zijn stem klonk zacht en teder terwijl hij dat liedje zong en Will leek zich heerlijk om te draaien toen Dregoe uit gezongen was. Niet dat hij echt een zang stem had, maar hij zong het half en praten het half zodat de klanken beter uitkwamen. Daarna keek hij van Will weer naar Mistake en wachten op haar reactie.
(Sorry mijn engels is niet zo best, ik gebruik de vertaler van Google Voor het meeste werk. )
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! wo apr 11, 2012 9:27 pm
'Ik ben allang blij dat je niet de gaven van Bill hebt, die had hem dan in twee'en geknepen.' zei Dregoe en hij kuste haar op der beweten voorhoofd. Mistake glimlachte flauwtjes en gaf Will aan hem zoals ze al gedacht had was hij heel rustig met hun zoontje. Mistake ging wat platter liggen dat was minder vermoeiend. Ze bleef glimlachend naar haar 2 mannen kijken. Later zou Will net zo moedig en rechtvaardig zijn als zijn vader en hij zou een goede partner vinden die op haar beurt de groep met hem kon leiden. Dregoe ging nog dichter bij Mistake zitten en hij gaf haar nog een kus. 'Zullen we ze laten wachten of meteen bekent maken hoe we hem noemen?' vroeg Dregoe aan haar. Mistake dacht even na en spitste toen haar oren. Ze hoorde Bills zware voetstappen op hun verande als hij zo door bleef ijsberen zou er nog een gat in komen. "We zullen hem zometeen tonen voor Bill onze veranda om zeep helpt" Zei ze met een kleine glimlach. Ineens begon Dregoe te zingen of eigenlijk was het iets tussen praten en zingen in zodat het niet vals klonk. Het was een prachtig liedje toen hij stopte draaide will zich tevreden om. Mistake klapte even in haar handen en lachte. "Ik wist niet dat je kon zingen?" Zei ze met een glimlach. Mistake kreunde even en ging toen rechtstaan. Ze greep wel Dregoes hand vast voor wat steun en ze had een deken om haar schouders geslaan ze nam Will heel rustig weer terug en keek naar Dregoe. "Kom we gaan die nieuwsgierige aagjes geruststellen" Mistake was uitgeput maar ze wilde nu niet zielig gaan doen en nu Will niet meer in haar zat kon ze er weer volledig voor gaan.
Drake
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 1:31 am
Mitake klapte toen Dregoe klaar was met zingen en hij grijnsde breeduit toen ze zei dat ze niet wist dat hij dat kon. 'Nou Zingen kan ik het niet noemen, maar toch bedankt. Het was een leidje waar ma ons mee rustig kreeg als we ons te ruk om iets hadden gemaakt.' zei Dregoe en ook hij hoorde de zware voetstappen van zijn grote broer. De gedachten aan hem deed Dregoe ergens aan denken Bill was vandaag Oom geworden. Mistake klom uit bed en sloeg de deken om zich heen en nam Will weer van Dregoe over. Hij steunde haar met een arm om haar middel heen geslagen. Voorzichtig liepen ze naar buiten toe en alle leden stonden zo wel voor al op de veranda. Bill was de grootste van alle en tak er met kop en schouder ver boven de rest uit. Iedereen wilde kleine Will zien. Dregoe wilde om stilte manen, maar door zijn gekneusde ribben kon hij lang zo luid niet boven de rest uit komen. Opeens werd het stil toen een giebbelende baby lach boven de rest uit steeg. Dregoe keek wat verbaasd naar de long inhoud van zijn zoontje en was op slag vergeten wat hij wilde gaan doen. Pas geboren en nu zijn vader al de baas dat mocht wat worden. Toen hij de blik van de rest hem vragend aan zag kijken voelde Dregoe zich pas echt stom. Zo stom dat hij er niks tegen in kon brengen dan zelf in lachen uit te barsten wat een reeks pijngolven via zijn ribben door zijn lichaam stroomde. Ondanks de pijn bleef Dregoe toch nog wat na grinniken met een arm om Mistake en de ander om zijn eigen ribben heen om het een beetje te ondersteunen. 'Wel Hier is onze kleine wolk. Zijn naam is Will Moonus en Bill jij bent vannacht Oom geworden.' zei Dregoe en zijn stem klonk bijna als van ouds, maar een pijnlijke trek zat er nog in door de lach bui van net. Dregoe nam de felicitatiets samen met Mistake aan en toen alle weer rustig werd ging iedereen weer naar hun huis terug en naar bed. Dregoe ondersteunde Mistake weer terug tot in de slaapkamer n keek ze alle twee even aan voor ook hij zich op bed liet zakken en ergens aan dacht. Op zolder stond nog de oude wieg van zijn familie die al oud was, maar toch nog veilig voor hun kindje. Dregoe consentreede zich en flitste de wieg naast hun bed aan het voeteneinde. Dregoe stond op en teleporteerde al het stof naar buiten dat zich jaren lang had opgestapelt naar buiten. De wieg was weer brand schoon en Dregoe legde er met een beetje moeite wat linnen goed erin. 'De wieg voor meneer is klaar.' zei Dregoe en hij liep naar Mistake toe en kuste haar mond vol liefde en daarna kuste hij het hoofdje van Will die naar hem graaide en in zijn neus kneep. Dregoe grinnikte nog wat voor hij zich liet zakken naast Mistake en naar zijn twee geliefde personen keek.
will Leader
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 1:38 am
Na lekker gelapen te hebben voelde Will dat zijn ouders naar buiten liepen. Het was koel en hij hoorde allemaal stemmen die benieuwd naar hem leken te zijn. Will vond het grappig dat zo veel personen naar hem om keken, zo grappig zelfs toen zijn vader de boel probeerde te sussen. Dat Will zijn heldere baby lachje ten gehoren bracht. Will kwam boven het geremoer uit tot iedereen stil was en hoorde later zijn vader ook lachen. Te vreden draaide Will zich nog eens lekker om, maar kon helaas nog niet de andere zien. Nadat iedereen afscheid had genomen voelde Will dat ze weer naar binnen gingen en dat zijn vader nog even druk met iet bezig was wat later zijn bedje zou gaan worden. Will greep naar de neus van zijn vader en kreep er even in. Daarna murmelde hij wat en zijn maagje was al weer leeg. Misschien had mama nog wat te eten bij zich?
yoko
Aantal berichten : 384 Gulden : 226 Registratiedatum : 04-04-12
Character sheet Name:: Yoko Tanuci Age:: 15 Creature: Shape Shifter
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 1:46 am
Ijsberend liep Bill over de veranda en hij vond het nog al lang duren, maar goed Mistake was vast bekaf na de bevalling dat ze even nodig had om op adem te komen. Toen verschenen de twee jonge ouders en Bill stak boven de andere leden uit als een toren tusen de bomen. Dregoe wilde iedereen tot stilte manen, maar door zijn gekneusde ribben kon hij niet vol uit de rest tot zwijgen krijgen, net toen Bill wilde roepen dat iedereen stil moet wezen was zijn neefje hem al voor en zijn schaterende lach maakte iedereen stil, zelfs zijn vader was er stil van geworden en toen Bill amen met de rest Dregoe vragend aankeek moest hij zelf ook hard lachen wat zijn broertje duur kwam te staan, want zijn ribben protesteerde gemeen. Hoewel Dregoe een arm om Mistake had geslagen en de andere tegen zijn ribben drukte grinnikte hij nog wat na. Bill moest grijnsen om wat er gebeurd was dat hij zelf ook bijna begon te lachen. Dregoe was weer bij gekomen en telde zijn neefje voor als Will Moonus. Bill feliciteerde de andere die ook hem feliciteerde omdat hij de Oom van kleine Will geworden was. Daarna ging iedereen weer terug naar huis en naar bed. Bill wenste Mitake en Dregoe het beste toe met hun kindje en dat de Bloodhunter hen wat meer met rust zouden laten nu ze beiden ouder waren geworden. Bill zakte in zijn bed neer en sliep met een brede glimlach in.
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 1:58 am
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 2:37 am
Mistake zei dat hij voortaan voor Will mocht zingen en hij stelde zich al voor waar Mistake ook aandacht, maar dat maakte hem niet uit. Het was immers zijn kind waar hij dan mee door het dorp liep en niet met die van een ander. Buiten had ze hardop gezegd dat Will al echt een leider bleek te zijn doordat hij iedereen stil had weten te krijgen. DRegoe moest nog glimlachen aan hoe Will ieders aandacht wist te trekken door enkel en alleen te lachen. Het zou een goede leider worden als hij het van hun twee over zou nemen, maar tegen die tijd waren het Dregoe en Mistake die hier de septer zwaaide. Mistake sprak weer streng tegen hem en hij wist dat ze gelijk had. Hij moest meer rusten en daar zou hij nu minder tegen op zien omdat Will hem gezeldschap zou komen houden. Het kleintje had weer honger en nam de tepel van haar in zijn mondje en begon te drinken. ze moest een kleine pijnscheut verwerken toen Will even hard met zijn lippen beet. Ze waren alle drie de gelukkigste deze nacht daar was Dregoe zich heel zeker van. Dregoe liet haar Will voeden en ging languit op bed liggen. Deze nacht had zowel even spannend geweest als ontspannend. Het had hen even van hun miseru af gehaald en even hun laten ontsnappen uit die waanzin die de Mensen tegen hun soort hadden aangegaan. Dregoe wist dat het veilig houden van het dorpje samen met de leden en zijn gezinnetje nu nog lastiger zou zijn! Dregoe merkte niet eens dat Mistake Will in de schitterende wieg legde en naast hem kwam liggen totdat hij haar licht gewicht op zijn borst voelde. Ze leunde niet zwaar, maar het was genoeg om hem uit zijn gedachten te helpen. Dregoe keek haar liefde vol aan en kuste haar mond voor hij weer naar haar keek en zijn ogen van vermoeidheid omdat het nog nacht was dicht zakte. Zijn slaap was hard nodig en die van Mistake ook, maar ze hadden hun gezamelijke kind ook die het maar met hen getroffen had. Dregoe droomde van het dorpje dat weer in zijn volle glorie was hersteld en dat er nooit geen Bloodhunters meer hun leven kwamen verpesten. Dat zou pas een super en mooi geschenk zijn, maar ergens in zijn onderbewustzijnde wist Dregoe dat die tijd nog niet aangebroken was.
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 3:01 am
Dregoe liet haar even met rust toen ze Will eten gaf. Daar was ze wel blij om toen het kleine ventje eindelijk klaar was met eten legde ze hem in zijn nieuwe oude wieg. Hij sliep als een roosje en ze gaf hem nog een kus op zijn voorhoofd. Ze ging langs Dregoe liggen die haar blijkbaar niet echt opmerkte. Ze legde zachtjes haar hoofd op zijn borst om zijn aandacht op te eisen. Hij keek op en gaf haar een zoen op haar mond. Ze lachte gelukzalig ze was de gelukkigste persoon op aarde dat wist ze zeker. Hij viel snel in slap wat ook best begrijpelijk was. Hij was namelijk nog steeds gewond en ze had zijn nachtrust verstoord. Ze sliep zalig en werd wakker bij zonsopgang ze maakte hem even wakker met een kus op zijn wang. Ze kroop uit bed en ging nog even naar de kleine Will hij was nog aan het slapen. Mooi dacht ze dan kon ze doen waar ze al een tijdje op zat te wachten en nu Will geen gevaar meer liep kon ze het gaan doen. Ze deed een short en een t-shirt aan en stak een appel in haar mond. Ze keek even naar Dregoe en zei zo vriendelijk mogenlijk. "Ik ga nog even euh.....een wandeling maken." Mistake was echt een verschrikkelijk slechte leugenaar en ze moest zorgen dat ze hier weg was voor hij door had dat ze naar Widow ging om haar lekker in elkaar te rammen omdat zij degene was die Dregoe naar de arena had gestuurd. Ze zou haar maar half lam slaan zodat ze nog voor dat kind van haar kon zorgen.
Drake
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 4:35 am
Mistake kon zijn aandacht trekken zoals niemand dat ooit zou kunnen. Toen hij iets tegen zijn wang aanvoelde knipperde hij even met zijn ogen en keek naar haar. Ze stapte uit bed en liep even naar hun zoontje die nog heerlijk lag te slapen. Dregoe kwam kreunend overeind en voelde zich al wat uitgeruster dan de dag ervoor. Mistake kleden zich aan en stak een appel in haar mond Dregoe keek haar even vragend aan en wilde graag weten waar ze naar toe ging. Ze wilde een wandeling gaan maken zei ze, maar Dregoe wist maar al te goed dat ze Widow een bezoekje wilde brengen. Hij grijnsde kort en schudden zijn hoofd. Wat een vrouw had hij toch uitgekozen! Hij wuifde haar weg zodat ze vrij was om te doen wat ze wilde. Mistake wist ook dat Widow een kindje had dus te veel schade zou ze haar niet aanbrengen, tenminste dat hoopte Dregoe ten zeerste. 'Blijf a.u.b. niet te lang weg? Als je langer dan een uur of twee weg bent zal ik Bill achter je aansturen om te kijken of je nog heel bent.' zei Dregoe en hij keek haar zowel streng als ontdeugend aan. Dregoe probeerde zich uit te rekken, maar hielt daar al snel weer mee op toen zijn ribben protesteerde. Het was lastig om zo je een lekker uit te rekken, maar goed dat heelde wel weer. Zijn verwondingen waren immers ook bijna weg op wat roodachtige litekens na dan. Vooral de littekens op zijn gezicht zouden hem er altijd aan herinneren dat je nooit maar dan ook nooit in een ruimte aanwezig moest zijn met maar een uitgang. Will begon zich om te draaien en Dregoe hoorde hem zachtjes murmelen. Hij stond op en keek de wieg in. Het kindje lag daar nog lekker te lapen en zijn maag rommelde zo hard dat hij bang was dat Will er wakker van zou worden? Langzaam liep hij naar de keuken en trok de koelkast open. Handig zo'n ding die op water energie werkte door simpel weg een rad in de stroom te plaatsten en een oude dimano te gebruiken die het nog prima deed. Alleen de draden waren het lastigste geweet om die bij een te krijgen. Een grote hop vlee lag nog in de koelkast, maar het was te veel voor een keer en vooral als het zo koel bewaard werd. Dan kon je er buikpijn van krijgen en hij had al last genoeg met zich mee te dragen. Dregoe sneed er een tuk van af en nam dat mee naar de veranda en ging in een stoel zitten. De ochtend zon goot zijn stralen over het dorpje uit dat steeds meer en meer op het dorpje van vroeger ging lijken. Toen Dregoe het vlees naar binnen had gewerkt liep hij weer terug naar binnen en liep de slaapkamer op. Will werd net wakker doordat hij zijn vader's voetstappen voelde. Will krabbelde overeind en ging zitten met zijn armpjes naar Dreoe uit gestrekt. Dregoe pakte hem op en voelde dat zijn luier vol zat. Het rook nog niet, maar hij kon wel na gaan dat Will gepoeppert had. Hij draaide zich naar het ledikant n legde de spullen klaar die Amely mee had gebracht de nacht dat Mistake van hun zoontje was bevallen. Daarna legde hij Will op de ledikant en begon zijn rompertje lo te maken en daarna onthielt hij meteen hoe hij de luier los maakte zodat hij hem straks ook weer goed dicht deed. Net toen Dregoe de luier los had trok hij zijn gezicht net op tijd weg om een waterstraal te ontwijken. Een speelse glimlach was op Will's gezichtje te lezen. 'Jij kleine ondeugd!' zei Dreoe peterig tegen Will, maar die scheen er juist plezier in te hebben en begon zachtjes te lachen. Dregoe schudden vrolijk zijn hoofd en begon Will schoon te maken met water n een zachte washandje om hem geen ondige pijn te doen. Toen Dregoe daarmee klaar was droogde hij zijn zoontje af en stak hem in een nieuwe en schone luier. Will's vrolijkheid had hem aangetoken en Dregoe grijnsde breed uit. Zijn ribben deden lang o'n pijn niet meer, maar het was nog wel lastig om sommige dingen te doen. Nadat hij de vieze luier in een bak afwaswater had getopt legde hij kleine Will nog even in de wieg, zodat hij de luier schoon kon maken, maar daar wilde Will niks van weten en probeerde zijn vader's aandacht te trekken. Dregoe was niet doof, maar luisterde naar zijn klagelijke gemurmel tot het stil werd en Will alleen maar naar Dreoe zat te kijken wat hij aan het doen was. Toen Dregoe klaar was met het wassen van de luier hing hij hem buiten op aan de waslijn om het te laten drogen. Will kreeg ht in zijn hoofd om eens lekker te gaan schreeuwen, maar dit geschreeuw had meer met zijn lege maag te maken. Dregoe hoopte dat Mitake snel terug zou zijn en pakte Will op uit de wieg en ging met hem buiten op de veranda zitten. Daar wiegde hij zachtjes op de stoel heen en weer tot Will van het wiegen en zijn rustige ademhaling weer in slaap viel.
Alina
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 9:08 am
Mistake keek hem even aan. "Nee ik blijf niet lang weg en bedankt dat je me laat gaan." Ze had gedacht dat hij haar tegen zou houden maar ze was blij dat hij dat niet deed. Mistake racete naar widows huis. Ze klopte op de deur en Widow deed open gelukkig Mistake grijnsde en duwde haar tegen een muur ze gromde en Widow begreep het eerst even niet maar ze zag het in haar ogen dat ze echt kwaad was. Widow liet haar zweven en gooide haar tegen een muur. Mistake gromde en vloog weer op widow af de twee vlogen elkaar in de haren en worstelde over de vloer. Widow beet haar in haar schouder en Mistake beet Widow in haar pols ze proefde het bloed en ze werd haast gek ze viel Widow nog harder aan en knalde haar zo hard tegen een muur dat haar hoofd bloedde en ze bewusteloos was. Mistake grijnsde en liep weer uit het huis. Ze werd moordlustig door het bloed dat ze had binnengekregen en ze bleef maar door het bos rennen 2 uren waren al verstreken maar het bloed was nog altijd niet uitgewerkt. Mistake wist ergens dat ze niet naar huis kon Will mocht haar niet zien in deze staat en ze wilde Dregoe ook geen pijn doen. Mistake leek nu wel een hondsdolle hond ze kon niet naar the old home voor het bloed uit haar lijf was verdreven. Ze was al vergeten dat Dregoe Bill waarschijnlijk zou sturen. Ze wist niet wat ze in deze staat zou doen als ze hem tegen kwam. Mistake mocht gewoon geen bloed krijgen....
will Leader
Onderwerp: Re: Escape the madness! do apr 12, 2012 9:26 am
Het trillen van de vloer vertelde Will dat er iemand aankwam. Hij krabbelde overeind en ging zitten met zijn armpjes naar zijn vader uitgestrekt. Dregoe pakte hem op en voelde dat zijn luier vol zat. De luier hing aan zijn heupje en de poep drukte tegen zijn billetjes, Will had nog geen besef van wat er om hem heen gebeurde en was al lang blij dat zijn vader hem in zijn grote terke armen had genomen. Papa draaide zich naar het ledikant en legde eerst wat spullen klaar die Amely mee had gebracht de nacht dat Mistake van Will bevallen was. Daarna werd Will op de ledikant gelegd en begon zijn vader het rompertje van Will los te maken. Toen papa zijn luier los had plasten Will even en er kwam een speelse glimlach was op Will's gezichtje. 'Jij kleine ondeugd!' zei Dreoe pesterig tegen hem, maar Will had er juist plezier in en begon zachtjes te lachen. Papa begon Will schoon te maken met water en een zachte washandje om hem an de plakkende poep te ontdoen. Will ond het kribbelen en genoot er in zeker zin van de wasbeurd. Toen Dregoe daarmee klaar was droogde hij Will af en stak hem in een nieuwe en schone luier. Will's vrolijkheid had zijn vader aangestoken Will oelde dat zijn vader zich mee ontpande. Nadat zijn vader de vieze luier in een bak afwaswater had gestopt legde hij kleine Will nog even in de wieg, zodat hij de luier schoon kon maken, maar daar wilde Will niks van weten en probeerde zijn vader's aandacht te trekken. Papa was niet doof dat wit Will zeker, maar zijn papa luisterde naar zijn klagelijke gemurmel tot het stil werd en Will alleen maar papa's richting zat te kijken wat hij aan het doen was, want Will oelde de trillingen van die kant afkomen en vrog zich af wat zijn vader aan het doen was en of Mama ook in de buurt rond hing? Toen Dregoe klaar was met het wassen van de luier hing hij hem buiten op aan de waslijn om het te laten drogen. Will kreeg het in zijn hoofd om eens lekker te gaan schreeuwen, maar dit geschreeuw had meer met zijn lege maag te maken, want Will had honger en de melk van Mama vond hij net zo lekker! Papa hoopte dat Mama snel terug zou zijn en pakte Will op uit de wieg en ging met hem buiten op de veranda zitten. Will voelde de wind op zijn huidje en voelde dat papa ging zitten. Daar wiegde hij zachtjes op de stoel heen en weer tot Will van het wiegen en de rustige ademhaling van ijn vader weer in slaap viel.