Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende
AuteurBericht
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 3:25 am

Ara merkte hoe hij vader zich veranderde en keek naar de beesten en mensen. 'Wij komen voor Eva, dochter van Satan!' sprak Sy gebiedend. Zijn stem was niks verandert net als zijn houding. Een van de dieren draaide zich om en verdween terwijl de rest op afstand bleef. Ara bleef kalm naast hem staan en was eigenlijk best wel nieuwsgierig naar hoe die Eva er uit zal zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 3:28 am

Eva zat rustig te mediteren op een steen toen er een beest naar voren kwam en haar vertelde dat er iemand voor haar was gekomen. Eva stond op en leip zweverig naar haar huisje waar ze eerst Syrax herkende en toen zijn jonge dochter Ardella. Ze glimlachte en knikte naar Syrax 'Waarvoor ben je hier?' vroeg ze kalm en keek net zo met haar groene ogen, haar blauwe haar krulde bij haar bille en ze keek de stel aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 7:51 am

Syrax voelde Ardella naast zich, maar bleef rustig wachten. Eva liet niet lang op zich wachten waarna hij terug shiften. Ze zou zijn menselijke gezicht vast kennen uit de info die ze van beneden kreeg? Haar vraag was retoriesche, maar ook bepalend. 'Je weet vast wat voor taak wij hier te doen hebben, maar we hebben daar jouw hulp voor bij nodig. Het is pure zelf moord om een van de twee kastelen binnen te glippen en het goedje te stelen, dus wilde ik jouw vragen om het anti shift en gave gif te maken. Ardella zal het nodig hebben om het Borbonda gif te omzeilen. Je weet wel. Het gif dat shifters ontmaskert wanneer ze ermee geinjecteert zijn.' zei Syrax en keek even rustig terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 8:36 am

Ara bekeek het meisje voor zich nieuwsgierig, ze had een paar dingen gehoord, maar niet super veel. In haar gedachtne was ze eerder een legende dan ze echt heeft bestaan. 'Je weet vast wat voor taak wij hier te doen hebben, maar we hebben daar jouw hulp voor bij nodig. Het is pure zelf moord om een van de twee kastelen binnen te glippen en het goedje te stelen, dus wilde ik jouw vragen om het anti shift en gave gif te maken. Ardella zal het nodig hebben om het Borbonda gif te omzeilen. Je weet wel. Het gif dat shifters ontmaskert wanneer ze ermee geinjecteert zijn.' zei Syrax en keek even rustig terug. Ara bekeek kalm de zombies die nu langzaam aan terug gingen naar hun schuilplaatsen...dit plek was zo vaag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 8:41 am

Eva stuurde de lijken terug op hun plekken en wachten geduldig tot Syrax eindelijk zou spreken! Ze had een paar nieuwtjes doorgekregen van Diego, want tja hij was haar neef...ja je kon jammer genoeg je familie niet kiezen. 'Je weet vast wat voor taak wij hier te doen hebben, maar we hebben daar jouw hulp voor bij nodig. Het is pure zelf moord om een van de twee kastelen binnen te glippen en het goedje te stelen, dus wilde ik jouw vragen om het anti shift en gave gif te maken. Ardella zal het nodig hebben om het Borbonda gif te omzeilen. Je weet wel. Het gif dat shifters ontmaskert wanneer ze ermee geinjecteert zijn.' zei Syrax en keek even rustig terug. Eva knikte terwijl in haar hoofd verschillende formules zich samen vormde tot een geheel 'Ja ik had zo iets dergelijks door gekregen, al houd vader mij niet altijd op de hoogte.' Zei ze kalm en keek naar Ara die veranderd was in een prachtig dame en toen weer naar Syrax 'Kom maar mee naar binnen, ik zal kijken wat ik het beste bij elkaar kan doen.' Zei Eva kalm en draaide zich om en liep naar haar huisje. Eva had een lange witte jurk aan die over de vloer heen zweefde zodat ie niet vies zou worden. Ze deed haar deur open en liep in haar rommelig huisje binnen, overal waar je keek zag je kruiden, rare dingen in potjes, boeken en nog een paar dingen die droog hingen. 'Zoek maar een plekje.' Zei Eva kalm en Ager kwam het huis binnen, haar grote demonen hond bestudeerde hun gasten en liep zonder iets te zeggen op haar af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 6:06 pm

Syrax zag de zombie‘s vertrekken, maar echt op zijn gemak was hij nooit. Eva nodigte hun bij haar binnen te komen . Syrax liep achter haar aan en zag dat het huisje nog even rommelig was als altijd. Ager kwam ook binnen en Sy had altijd al een beetje ontzag voor hem gehad. Rustig liep Syrax door het woon gedeelte en zag nog twee lege plekken op de bank waar Syrax ging zitten en wenkte Ardella.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 6:34 pm

Ara liep naar het huisje en keek ondertussen nieuwsgierig toe. Het huisje was vreselijk romelig en ze keek naar de kruiden die hingen te drogen. Het zag er allemaal appart uit. Ara zag hoe haar vader op een leeg plek ging zitten en ze liep snel naar hem toe en ging naast hem zitten terwijl ze naar de grote demonen hond keek.

Eva aaide even de kop van Ager voor ze een boek pakte en wat dingen begon te zoeken, ondertussen had ze gezien dat de 2 een plek hadden gevonden 'en wat vind je van je nieuwe gezicht? Diego heeft er wel een werk van gemaakt! Hoewel blauwe ogen nooit lastig zijn om bij te kleuren.' Zei ze kalm en keek hem even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptyma apr 22, 2013 8:06 pm

Syrax keek altijd zijn ogen uit wanneer hij bij Eva langs ging. Ze had altijd zoveel rondslingeren dat het net een plek leek die ze al eens op het jaarlijksefestival hadden. Dan stond er een kraampje met spullen en je jreeg een lijst met dingen die je dan vinden moest. Wanneer je dat lukte kreeg je een prijs. Toen Sy Eva naar zijn nieuwe gelaat vroeg glimlachte hij te vreden. 'Ik ben er heel te vrede over, al had hij mijn ogen niet hoeven te veranderen, maar goed ik ga niet klagen.' zei Syrax en legde zijn arm om Ara heen die naast hem was komen te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 3:48 am

Ara zag haar vader te vreden glimlachen en bleef nog steeds rond kijken, er was hier zoveel te zien! 'Ik ben er heel te vrede over, al had hij mijn ogen niet hoeven te veranderen, maar goed ik ga niet klagen.' zei Syrax en legde zijn arm om Ara heen die naast hem was komen te zitten. Ara grijnsde en keek toen naar Ager, het was een raar beest...een heel raar beest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva

Eva


Aantal berichten : 422
Gulden : 294
Registratiedatum : 27-03-12

Character sheet
Name:: Eva Fields
Age:: I look 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 3:53 am

'Ik ben er heel te vrede over, al had hij mijn ogen niet hoeven te veranderen, maar goed ik ga niet klagen.' zei Syrax en legde zijn arm om Ara heen die naast hem was komen te zitten. Eva glimlachte en knikte 'tja, ik was ook nooit echt blij met de manier van zijn handtekening zetten, hoewel die van mij ook niet altijd beter is.' Zei ze met een grijns, tja haar neef deed het met ogen en zij zette een magische tatoeage. 'Hij heeft Ara wel mooi bewerkt, hoewel ze mijn part wat dusitere sweer mocht hebben, maar ja, wie ben ik?' zei ze met een grijns en liep naar de kast toe waar ze een paar dingen pakte die ze nodig had 'Hoe is het met Razor? Is hij nog steeds zijn lichaam an het bewerken, of blijft ie dit keer op een vaste keuzen?' Vroeg ze kalm, tja Razors lichaam was door haar handen gemaakt en soms kon ze het zo neit hebben dat hij er wat aandeed of het beschadigde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 6:08 am

Eva vroeg naar Razor nadat ze zei dat ze zelf ook niet zo‘n mooie handtekeningen zetten, maar Syrax wist dat het tattoo‘s waren net zoals bij Razor. 'Ik geloof dat hij zijn keuze nu wel gemaakt heeft en zo blijft, masr ja bij hem weer je het maar nooit.' grijnsde Syrax en zag Ardella naar Ager kijken. 'Maar hoe vergaat het jullie verder hier? Het is al weer een tijdje dat ik hier geweest ben.' vroeg Sy en keek van Ager richting Eva.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 6:35 am

'Ik geloof dat hij zijn keuze nu wel gemaakt heeft en zo blijft, masr ja bij hem weer je het maar nooit.' grijnsde Syrax en zag Ardella naar Ager kijken. 'Maar hoe vergaat het jullie verder hier? Het is al weer een tijdje dat ik hier geweest ben.' vroeg Sy en keek van Ager richting Eva. Ara keek weer gauw naar Eva maar bleef stil, Eva was en stuk ouder dan zij en haar vader ook dus ze mocht hun niet onderbreken! 'Mooizo! maar verder gaat het hier prima al had ik wel de laatste keer last gehad va nde geest van Charles! Die wou maar niet gestuurd worden naar de onderwereld, ik moest een paar spreuken bij gebruiken maar het is mij gelukt, anders had ik Ager wel gevraagd hem daarheen te brengen.' Zei ze met een zucht en begon dingen in stukjes te verdelen en nam het pannetje met water van Ager over en zette het op vuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 7:51 am

Syrax geloofde zijn oren niet. Zijn vader smeken? 'Weet je dat zeker? Normaal is ie de arogantie zelve.' was zijn respons op dat nieuwtje, maar Syrax kon niet begrijpen waarom Charles niet naar de hel wilde. Opeens kreeg hij een ideetje. 'Maar Ager was een slimme zet geweest. Hij zou dus ekle geest de hel in kunnen krijgen zonder enige moeite?' goed Eva had vaak snel dingen dokr en werd niet vaak uitgelokt tot een uitdagende deal zoals haar vader, masr het was het proberen waard of ze dit keer wel van stag zou gaan…
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 8:38 am

'Weet je dat zeker? Normaal is ie de arogantie zelve.' was zijn respons op dat nieuwtje. Eva grinnikte 'Jullie hebben de fijne kant gezien van de hell, maar je hebt ook de krocht voor de arrogante types waar je elke dag pijn lijd, en het fijne is, je voelt alles en als je dood gaat, ben je zo weer herboren daar en begin alles overnieuw!' Zei ze met een grijns. 'Maar Ager was een slimme zet geweest. Hij zou dus ekle geest de hel in kunnen krijgen zonder enige moeite?' Ager gromde zachtjes 'Natuurlijk kan ik een geest heen en terug mee slepen, maar meestal vidnen ze dat neit prettig, mijn tanden zijn ook niet fijn in je been,' Zei hij met een lage grommende stem. Ara lusiterde naar Eva en wat haar opviel is dat ze steeds fluisterde, als of ze geen andere volume kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 9:04 am

Syrax grinnikte bij het idee dat zijn vader de tiran van de shifters weg gesledpt werd door Ager. 'Dat zou ik je graag hebben zien doen Ager, maar dat krocht waar je het over had lijkt veel op de arena hier enkel dat als shifters daar dood gaan ook dood blijven.' zei Sy en begon aan het einde serieus te klinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 9:10 am

'Dat zou ik je graag hebben zien doen Ager, maar dat krocht waar je het over had lijkt veel op de arena hier enkel dat als shifters daar dood gaan ook dood blijven.' zei Sy en begon aan het einde serieus te klinken. Eva schudde haar hoofd en keek Syrax met haar groene ogen aan 'Nee...nee, daar is het veel erger, de ergste manier om iemand te martelen komen dar naar voren, van levend villen tot rustig in stukjes snijden.' haar stem klonk duister en ze keek weer gauw in haar boek. Ara voelde rillingen over haar heen gaan toen ze Eva hoorde, was het echt zo erg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 10:25 am

Okay dat had hij dus niet zien aan komen. Syrax schudden zijn hoofd. 'Het is maar goed dat ik Edana ben tegen gekomen. Als je zo begint klink je net als een beul die er de grootste lol in ziet. Maar nog erger je hebt het erover alsof je hetzelf ooit uitgevoert heb. Iemand dood steken of zijn keel dokrsnijden is tot daar toe, maar waar jij het over hebt is pure horror!' goed normaal zou hij zich er niks van aangetrokken hebben, maar ook hij had daar terecht kunnen komen! Als Eda toen niet die kamer betreden had zou hem misschien hetzelfde lot als Charles zijn ondergaan...

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydi apr 23, 2013 6:28 pm

Syrax schudden zijn hoofd. 'Het is maar goed dat ik Edana ben tegen gekomen. Als je zo begint klink je net als een beul die er de grootste lol in ziet. Maar nog erger je hebt het erover alsof je hetzelf ooit uitgevoert heb. Iemand dood steken of zijn keel dokrsnijden is tot daar toe, maar waar jij het over hebt is pure horror!' Een glimlach swierde haar lippen toen Eva het hoorde 'Tja, het was een jaarlijks uitje toen ik daar nog was, papa wou bloeddorst wekken.' Zei ze met een grijns en ging weer verder met dingen snijden en in het pannetje gooien. Ara was best wel blij dat ze daar was niet geweest, het zou vast vreselijk zijn geweest daar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptywo apr 24, 2013 6:28 am

Syrax voelde zijn maag in opstand komen. Maar goed dat Eva lang zo erg niet als de meeste demonen was, goed buiten die duistere opmerkingen na dan. Zelf zou hij daar niet als ziel willen komen nog daar moeten komen te werken!. Zijn gevoel daarvoor was niet zo goed en dat soort dingen liet hij dan ook graag aan anderen over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptywo apr 24, 2013 8:38 am

Ara keek toe hoe Eva iets deed, ze herkende een paar kruiden omdat ze een par keer mathilda had geholpen met dingen maken. Ze keek naar haar vader 'hoe ken je Eva eigenlijk?' vroeg ze zachtjes en keek haar vader aan. Eva glimlachte toen ze haar vraag hoorde maar bleef roeren tot Syrax antwoord zou geven. Ze vroeg het aan hem, niet aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptywo apr 24, 2013 10:31 am

Syrax hoorde Ara wat vragen en hij keek haar aan. 'Je wilt me toch niet gaan vertellen dat Bane je niet vertelt heeft dat Eva ook een lid van de WOF is?' vroeg hij lichterlijk ongelovig. Dregoe had haar toen aan genomen als een van de eerste leden, dus waren die beroemt onder de leden die er nu bij waren gekomen. Vele dachten vaak nog dat zijn over over grootvader er nog de leiding gaf, maar dat deed zijn opa Will.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptywo apr 24, 2013 7:17 pm

hij keek haar aan. 'Je wilt me toch niet gaan vertellen dat Bane je niet vertelt heeft dat Eva ook een lid van de WOF is?' vroeg hij lichterlijk ongelovig. Ara voelde haar wangen branden toen ze zijn ongelovige stem hoorde. 'Eeh niet echt, ik kreeg net vaak van hem verhalen te horen...Het enige wat ik tot nu toe wist dat er een Eva ooit in de groep heeft gezeten maar zij na de demonen invasie verdwenen was.' Ze ze zachtjes en keek haar vader voorzichtig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydo apr 25, 2013 4:37 am

Okay daar was niks meer aan te doen. Bane kon Syrax toch niet meer spreken, maar hij zag hoe zijn dochter reageerde. 'Niet erg pop, dan weet je het nu.' zei Sy met een lichte glimlach en streelde even haar wang. Daarna keerde Syrax zich weer naar Eva. 'Heb je nog lang nodig of niet?' vroeg Syrax rustig en keek Eva ook zo aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardella
Admin
Ardella


Aantal berichten : 600
Gulden : 461
Registratiedatum : 23-06-12

Character sheet
Name:: Ardella Moonus
Age:: 16 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydo apr 25, 2013 5:08 am

e. 'Niet erg pop, dan weet je het nu.' zei Sy met een lichte glimlach en streelde even haar wang. Ara glimlachte verlegen en keek weer naar Eva. 'Heb je nog lang nodig of niet?' vroeg Syrax rustig en keek Eva ook zo aan. Eva keek nar Syrax met een glimlach 'Nog 10 minuten laten borrelen en het is klaar? Kan ik jullie wat aanbieden? Thee? Koffie? Koekjes?' vroeg ze met een glimlach en keek naar Ara. ara grijnsde 'Koekjes zouden lekker zijn.' zei ze met een grijns en zag hoe ene pot met koekjes naar hun toe zweefde. Ara nam er 1 koekje uit en begon er op te knabbelen, ze hield van zoete dingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Emptydo apr 25, 2013 9:22 am

Syrax knikte bij de woorden van Eva en glimlachte toen Ardella het woord nam. 'Kijk masr uit, straks verander je nog in een koekje?' zei Syrax geheimzinnig en kon zijn lachen met moeite binnen houden. Ja plagen dat deed hij graag vooral met Edana was het leuk om elkaar te plagen, maar dat was bij zijn dochter nog even aftasten in hoe verre hij kon gaan???
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!   1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien! - Pagina 30 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10 wie neit weg is, is gezien!
Terug naar boven 
Pagina 30 van 32Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31, 32  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: