Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 what is this?(Syrax)

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AuteurBericht
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 9:31 am

Toen Eda voelde hoe er iets nats op haar vacht viel, deed ze haar ogen slapend open en stond op. Het begon te regenen en Eda gromde terwijl ze boos naar binnen liep naar het huis waar ze op het bed plofte. Ze was dood op maar ze begon zich steeds beter te voelen, Zelf viel ze meteen in slaap en merkte dus niet dat Ed voor de deur in de schaduw ging zitten op wacht naar Syrax die hij nog is hard onder handen zou nemen als hi jthuis kwam want dit vond hij niks hoe zijn zusje zich gedroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 9:47 am

Lekker! Zijn vacht hielt de meeste nattigheid buiten net als zijn vleugels die hij over zich heen had hangen alsof het een paraplu was. Het dorpje kwam dichterbij en Sy zag niet dat Ed in de schaduw op hem stond te wachten. Zelf wilde Syrax die papieren snel bekijken! Hij stapte door het dorpje heen, maar net toen hij de deurklink wilde vast pakken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 9:53 am

Ed zag al in de verte Syrax aankomen en bleef stil tot hij zag dat hij de deur wou openen en toen gromde die. Ed nam zijn vorm aan en kwam pis nijdig uit de schaduw 'Wat heb je met Eda gedaan dat ze zo moe is?' Vroeg hij kwaad terwijl hij de deur versperde, hij wou Eda er niet bij hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 10:04 am

Ed bleef stil tot hij zag dat hij de deur wou openen en toen gromde die. Ed nam zijn vorm aan en kwam pis nijdig uit de schaduw 'Wat heb je met Eda gedaan dat ze zo moe is?' Vroeg hij kwaad terwijl hij de deur versperde, hij wou Eda er niet bij hebben. Syrax keek lichtjes verbijstert om en zag Ed aan komen waardoor Syrax zijn hand rustig terug trok. De vraag van Ed beviel hem niet helemaal niet. 'Hoe bedoel je moe? Ik heb niks met haar gedaan dus ik weet niet waar je het over hebt Ed?' zei Syrax vragend en hij keek Ed niet begrijpend aan. Wat was er dan met zijn lieveling dat ze zo vreemd deed?
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 10:10 am

De vraag van Ed beviel hem niet helemaal niet. 'Hoe bedoel je moe? Ik heb niks met haar gedaan dus ik weet niet waar je het over hebt Ed?' zei Syrax vragend en hij keek Ed niet begrijpend aan. Wat was er dan met zijn lieveling dat ze zo vreemd deed? Ed gromde terwijl hij naar Syrax keek 'Ze is moe, dood moe. En dat is ze al van af vanochtend, dus wat heb je met haar gedaan.' Grauwde Ed boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 10:22 am

Ed gromde terwijl hij naar Syrax keek 'Ze is moe, dood moe. En dat is ze al van af vanochtend, dus wat heb je met haar gedaan.' Grauwde Ed boos. Syrax vroeg zich af hoe dik die schedel van Ed eigenlijk wel niet was? Begreep hij niet dat Syrax niet snapte waar deze het over had? 'Ik zal het nog eens langzaam voor je herhalen. Ik weet niet waar je het over hebt Ed?' Herhaalde Syrax zijn laatste zin en schudden zijn kop. Soms snapte Sy niet dan andere niet wilde luisteren. 'Ik heb niks met haar gedaan. We hebben gisteravond enkel naast elkaar geslapen dus ik begrijp echt niet hoe Eda zo moe zijn kan, maar als je er nu door laat zijn de papieren nog droog die erg belangrijk zijn om Charles dwars te kunnen liggen anders is dat straks onleesbaar.' zei Sy en keek Ed rustig aan in diens gele ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 10:26 am

'Ik zal het nog eens langzaam voor je herhalen. Ik weet niet waar je het over hebt Ed?' Herhaalde Syrax zijn laatste zin en schudden zijn kop. Soms snapte Sy niet dan andere niet wilde luisteren. 'Ik heb niks met haar gedaan. We hebben gisteravond enkel naast elkaar geslapen dus ik begrijp echt niet hoe Eda zo moe zijn kan, maar als je er nu door laat zijn de papieren nog droog die erg belangrijk zijn om Charles dwars te kunnen liggen anders is dat straks onleesbaar.' zei Sy en keek Ed rustig aan in diens gele ogen. Ed grauwde maar duwde hem naar binnen 'je merkt het zelf wel als ze wakker word.' Zei hij boos en liep toen woendend het bos in. Eda had alles gehoord van buiten en zat nu in haar mensvorm op bed in haar schattige nachtjurkje. 'Hoi lieverd, en nog geluk?' vroeg ze lief en keek hem vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 10:38 am

Ed grauwde maar duwde hem naar binnen 'je merkt het zelf wel als ze wakker word.' Zei hij boos en liep toen woendend het bos in. Eda had alles gehoord van buiten en zat nu in haar mensvorm op bed in haar schattige nachtjurkje. 'Hoi lieverd, en nog geluk?' vroeg ze lief en keek hem vragend aan. Syrax gaf er niks om dat Ed zo deed, want hij wist zelf dat hij niks met Eda uit gespookt had dan dat ze samen gevreeén hadden en daar was je na eergisteravond toch niet nog moe van? Syrax shifte naar zijn mensen vorm en zag Eda zitten die hem begroeten. Ed had gelijk Eda zag er echt dood moe uit. 'Gelukkig wel en niemand heeft me herkent, dus deze papieren zullen nog wel eens de oplossing kunnen zijn, maar hoe komt het dat ji zo moe bent.. je bent toch niet ziek hoop ik?' vroeg Syrax op het laatste en pakte de papieren uit zijn binnenzak en legde die verspreid op tafel neer. De rndjes waren wat nattig geworden, maar voor de rest waren ze droog. Syrax keek weer naar Eda en hoopte dat ze niet ziek was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 10:44 am

Ze zag hem terug shiften en glimlachte naar hem. . 'Gelukkig wel en niemand heeft me herkent, dus deze papieren zullen nog wel eens de oplossing kunnen zijn, maar hoe komt het dat ji zo moe bent.. je bent toch niet ziek hoop ik?' vroeg Syrax op het laatste en pakte de papieren uit zijn binnenzak en legde die verspreid op tafel neer. Eda stond op en liep anar de papieren toe 'ikke? Nee hoor, ik denk dat ik te lang in de zon heb gelegen ofzo?' zei ze terwijl ze naar de papieren keek, 'ik hoop dat je er wat aanhebt.' Zei ze rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 12:22 pm

Eda stond op en liep anar de papieren toe 'ikke? Nee hoor, ik denk dat ik te lang in de zon heb gelegen ofzo?' zei ze terwijl ze naar de papieren keek, 'ik hoop dat je er wat aanhebt.' Zei ze rustig. Eda zei dat ze niet ziek was, maar daar was Syrax zich nog niet zo zeker van en keek haar rustig aan. Ze leek niet moe in haar doen en laten, maar haar uiterlijk verried meer. 'Weet je het zeker, want Ed was namelijk niet echt vrolijk daar net?' vroeg Syrax haar kalm, maar hij voelde zich vreemd alsof hij al wist wat er met haar loos was...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 8:50 pm

'Weet je het zeker, want Ed was namelijk niet echt vrolijk daar net?' vroeg Syrax haar kalm, maar hij voelde zich vreemd alsof hij al wist wat er met haar loos was... Eda grinnikte 'die doet altijd zo als er iets mis is met met, zelfs de kleinste dingetje, maak je maar geen zorgen een dag rusten heeft me goed gedaan.' Zei Eda en pakte Syrax hand vast en gaf er een kneepje in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptywo dec 26, 2012 11:13 pm

Eda zei dat ze niet ziek was, maar Syrax was er niet echt gerust door. Al zei hij er verder niks over. Zijn blik gleed weer naar de papieren. Hm, ze hadden weer vele shifters gevangen en naar de arena verscheept! Syrax voelde zijn woede de kop op steken, maar wist dat het nu eenmaal zo ging al zag Sy het liever anders. Op een ander papier verkondigte zich wat wel gestelde heren die audientie bij de konibg vroegen. Syrax herlas die bladzijde nog eens voor hij verder nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptydo dec 27, 2012 12:41 am

Eda voelde dat Syrax haar nog steeds niet vertrouwde maar ze voelde zich echt prima 'kom, je hebt de hele dag je werk gedaan en nu heb je vooral rust nodig.' Zei Eda en pakte Syrax hand en trok hem mee naar het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptydo dec 27, 2012 1:28 am

Eda zei dat hij de hele dag hard gewerkt had, nou ja de hele dag zich niet opvallend gedragen ja maar ergens had Eda wel gelijk. Ze trok hem mee naar het bed. Syrax grijnsde en liet zich mee voeren en plofte o bed neer met Eda in zijn armen. ‘Zo! Jij bent weer fit?‘ zei Sy charmant en trok Eda dicht tegen zich aan. ‘Zonder jouw zou ik echt nergens zijn!‘ fluisterde Syrax en kuste haar zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptydo dec 27, 2012 1:31 am

Syrax grijnsde en liet zich mee voeren en plofte o bed neer met Eda in zijn armen. ‘Zo! Jij bent weer fit?‘ zei Sy charmant en trok Eda dicht tegen zich aan. ‘Zonder jouw zou ik echt nergens zijn!‘ fluisterde Syrax en kuste haar zachtjes. Eda grinnikte en beantwoorde zijn kus hee lzachtjes en trok zich iets terug 'natuurlijk ben ik weer fit, de hele dag slapen is niks niks.' Zei ze grinnikend en kuste zijn kaaklijn waar ze zo veel van hield 'Kom, we moeten aan de hede denken en niet aan de verleden, je bent mij wel tegen gekomen en je meot niet denken wat je was geweest zonder mij.' Zei ze zacht en bleef he mkussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptydo dec 27, 2012 4:38 am

‘Misschien, maar zonder jouw zat ik nog in het kasteel braafjes mijn ... Charles te volgen!‘ Syrax had bijna “mijn vader“ gezegd, maar verbeterde zich nog net op tijd. Haar theorie klopte misschien, maar dan waren zijn ogen misschien veel te laat open gegaan, maar door Eda was dat eerder gebeurd. ‘ Echt lieverd ikzou je nooit willen missen.‘ fluisterde hij verleidelijk, maar voelde zijn vermoeitheid toe slaan. Zachtjes kuste hij Eda nog voor hij echt weg zakte en in haar armen in slaap viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Emptydo dec 27, 2012 4:45 am

‘Misschien, maar zonder jouw zat ik nog in het kasteel braafjes mijn ... Charles te volgen!‘ hoorde ze Syrax zeggen en hij verbeterde zich optijd, ze glimlachte en bleef Sy gezicht strelen. ‘ Echt lieverd ikzou je nooit willen missen.‘ fluisterde hij verleidelijk, Die verleidlijkheid klonk verleidelijk maar ze zga dat hij moe was en dus liet ze hem rusten. Hij had kracht nodig. Toen Syrax in slaap viel bleef ze hem lang bewonderen. Zelf viel ze ook na een tijdje in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what is this?(Syrax)
Terug naar boven 
Pagina 11 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You were the one who did this to me (syrax)
» Syrax dumplings
» Syrax The halfblood prins

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: