Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Momenteel is het team bezig met het forum te renoveren en nieuw leven in te blazen. Nog even geduld, het forum zal binnenkort gebruiksklaar zijn.
Blood Shifters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


A never ending hunt.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 what is this?(Syrax)

Ga naar beneden 
+3
Cody
Syrax
Edana
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyvr dec 21, 2012 11:52 pm

Syrax kreeg er genoeg van en wilde nu eindelijk eens wten waarom hij zich er toe aan getrokken voelde! Hij shifte naar zijn dragonfulp en dook het water opnieuw in terwijl h zijn staart als roer gebruikte schoot Sy door het water en zwom opnieuw de tunnel in en klom weer op de oever. Zijn gestalte vulde bijna de grot door zijn enorme vleugels! Opnieuw voeden de energie hem net als het gevoel hier nooit meer weg te willen. Syrax wachten af tot hin opnieuw de fluisternde stemmen hoorde waarop er eentje was die hem luider dan de rest riep. Syra begon deze stem of liever gezegd stemmen te herkennen!? Voorzichtig om geen kristallen te beschadigen liep hij naar vorentot Sy op de plek kwam waar hij en Eda eerder nog gestaan hadden waar Syrax bang was geworden voor een schimmige verschijnig, maar deze bleef nu uit al werden de twee stemmen beter hoorbaar. ‘Kom Syrax onze kleinzoon kom dichterbij.‘ hoorde Syrax in koor spreken. Sy stapte schuchter verder tot hij een bocht om liep en zag een enorme zaal waar nog grotere kristallen stonden... Mans hoge of nog groter, zelfs die de van de vloer tot het plafon reikte!!! Syrax staarde met open muil naar deze pracht tot de stemmen hem opnieuw riepen en Sy uit zijn verwondering trokken. Twee mans hoge kristallen kwamen voor hem toen Syrax er naar toe gelopen was en zag de twee bekende die hem geroepen hadden. ‘Dat heeft even geduurt jongen, maar hier ben je dan eindelijk. Razor heeft ons verder op de hoogte gehouden van alles en nog wat, maar je keuze om bij Eda te blijven wil ik niet alleen afkeuren, maar wat je gedaan hebt om bij Satan onder zijn gelenderen te staan vinden we zeker niet goed!‘ sprak zijn grootvader Dregoe. Syrax voelde zich vervult met afschuw, misschien had Dregoe gelijk, maar hij kn gewoon niet zonder Eda. ‘Me aansluiten met Satan was toch ooit eens gebeurd alleen al door Bane, niemand wist warom hij zo duivels was in mijn kindertijd, maar nu ben ik er achter dat hij een demonen draak is, dus het was ooit toch eens gebeurd. Maar Charles zal alle schade op zich moeten nemenDaarom heb ik me bij hem aangesloten. Alleen of met alle leden zoals u en Robin gedaan hadden heeft niet vel effect gehad. Ik zal Charles doden daar kun je van opaan!‘ zei Syrax verdedigend en keek zijn groot ouders beiden aan. Ze dachten na en knikte toen insttemmend, maar bleven bij hun standpunt. Syrax sprak nog wat met ze en verliet daarna de kristallen grot en zwom weer naar buiten voor hij zich op de oever trok. Syrax had zich in de grot niet gerealiseet hoe snel de tijd vergaan was en keek lichtjes verbaasd naar de inmiddels zwart fluwelen hemel met de diamanten sterren. ‘Is het al zo laat?‘ mompelde Syrax hard op en hoorde boos gesnuif van zijn rechterkant komen met twee boos kijkende gele ogen. Eerst dacht Sy aan Ed, maar die was groter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cody

Cody


Aantal berichten : 633
Gulden : 539
Registratiedatum : 23-08-12

Character sheet
Name:: Cody Sharpe
Age:: 19 jaar
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 12:22 am

Eda wist niet wat Syrax aan het uitspoken was maar een wandeling zou haar wel zelf goed doen. Eda nna mhaar vorm aan en rende het bos in, de roofdieren bleven een eind weg bij haar en zonder het te merken liep ze naar het meer en ging zelf in de bosjes liggen en sloot haar ogen, Ze voelde verschillende emotie's door haar heen spoelen en toen Eda hoorde dat er iemand uit het water kwam stond ze in haar aanvalshoding en gromde luid want achter Sy zag ze een grote wilde kat staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 1:13 am

Eda? Waarom deed ze zo raar??? [B]‘Eda?[/b[ vroeg Syrax schuchter, want hij wist echt niet wasrom ze zo deed, maar daar kwam hij al snel achter toen Sy achter zich geblaas hoorde! Meteen keek Syrax om terwijl de kat opsprong, maar Sy was hem voor en mepte de kat met zijn staart weg. Al was dat beest nog niet klaar mt hem...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 2:51 am

‘Eda? vroeg Syrax schuchter, want hij wist echt niet wasrom ze zo deed, maar daar kwam hij al snel achter toen Sy achter zich geblaas hoorde! Meteen keek Syrax om terwijl de kat opsprong, maar Sy was hem voor en mepte de kat met zijn staart weg. Eda gromde boos en sprong naar voren, wat hate ze katten! Het ware stomme en gestoorde wezens! Nog voor de kat weer op Sy sprong was Eda hem voor en sprong recht er op af. Haar klauwen sneden in het gezicht van het beest maar ook Eda voelde klauwen op haar lichaam die haar huid kapot scheurde. Samen met de kat rolde ze naar beneden terwijl ze naar elkaar uithaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake

Drake


Aantal berichten : 1047
Gulden : 398
Registratiedatum : 20-03-12
Leeftijd : 39
Woonplaats : The Old Home

Character sheet
Name:: Drake Salix
Age:: You don't want to know. Older then you!
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 3:38 am

Syrax zag wat er gebeurde en shifte door naar zijn draak. Hij sprong achter het stel aan en greep Eda vast zonder haar te schade. De kat rolde door en knalde hard tegen een boom aan waardoor het zijn rug brak. Even probeerde het dier op te staan, maar dat lukte niet en niet veel later stonden zijn ogen leeg en bewoog de kat niet meer. 'Alles in orde Eda?' vroeg Syrax en keek even naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 3:59 am

Eda gebruikte ok haar tanden en probeerde bij diens nek te komen maar toen ze er bijna was werd ze naar achter getrokken door Sy en toen ze zag dat de kat tegen het boom aanknalde huiverde ze. Dit had ook met haar kunnen gebeuren... Ze had dood kunnen zijn met die kat samen, had ze dan net zulke lege ogen als die kat? Eda werd uit haar gedachten gerukt dankzij Syrax. 'Alles in orde Eda?' vroeg Syrax en keek even naar haar. Eda knikte schaapachtig en bleef naar de kat staren. 'allen maar wodnen.' Dacht ze in haar gedachten, alleeen maar wonden terwijl de kat daar dood lag..
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 8:13 am

Eda knikte schaapachtig en bleef naar de kat staren. 'allen maar wodnen.' Dacht ze in haar gedachten, alleeen maar wonden terwijl de kat daar dood lag... Syrax shifte naar zijn mens en liep naar de kat toe, maar hij had het al lang gezien deze deed niks meer! 'Maar goed dat ik je weggetrokken had... Kom laten we gaan het is al nacht en ik wil morgen ens kijken hoe de bewaking rond het kasteel verscherpt is!' zei Syrax en liep wer terug naar Eda waar hij zijn hand op haar harige wang legde en deze even aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 8:39 am

Eda had gezien dat Syrax terug was veranderd en naar het kat toe liep maar ze nog steeds niet hoe ze nog kon leven. 'Maar goed dat ik je weggetrokken had... Kom laten we gaan het is al nacht en ik wil morgen ens kijken hoe de bewaking rond het kasteel verscherpt is!' zei Syrax en liep wer terug naar Eda waar hij zijn hand op haar harige wang legde en deze even aaide. Eda knikte en liep in haar ware vorm achter Syrax aan, ze probeerde niet achterom te kijken, niet naar het lijk. Eda kon het niet meer volhouden en rende naar Syrax toe en ze veranderde terug in haar shift en pakte zijn hand 'ik ben blij dat ik jou heb.' Zei ze zacht en bleef stevig doorlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 9:24 am

Eda knikte en liep in haar ware vorm achter Syrax aan, ze probeerde niet achterom te kijken, niet naar het lijk. Eda kon het niet meer volhouden en rende naar Syrax toe en ze veranderde terug in haar shift en pakte zijn hand 'ik ben blij dat ik jou heb.' Zei ze zacht en bleef stevig doorlopen. Dat Eda hem ineens in zijn armen vloog snapte Sy weinig van, maar het was een fijn gevoel en hij omhelsde haar ook even voor ze verder liepen met een stevige pas nog wel. Kennelijk wilde ze zovel mogelijk ruimte tusen haar en dit ongeval maken... 'Ik ben ook blij dat ik jouw heb. Met of zonder kind ik wil jouw om me heen hebben!' glimlachte Syrax en sloeg zijn arm om haar menselijke middel en genoot van haar nabijheid tot ze bijna bij het kamp waren...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 9:33 am

'Ik ben ook blij dat ik jouw heb. Met of zonder kind ik wil jouw om me heen hebben!' glimlachte Syrax en sloeg zijn arm om haar menselijke middel en genoot van haar nabijheid tot ze bijna bij het kamp waren... Eda glimlachte naar hem 'Zolang we samen zijn vind ik het niet erg, zolang jij maar gelukkig bent ben ik ook dol gelukkig.' Zei ze en keek naar har jurk en zuchten geërgerd 'Fijn na 2 uur lopen zoeken naar mijn maat komt dat stome beest tevoorschijn en scheurt dit ding ook al in stukken!' Zei ze boos tegen niemand in het bijzonder en keek naar de gescheurde jurk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 11:46 am

Eda glimlachte naar hem 'Zolang we samen zijn vind ik het niet erg, zolang jij maar gelukkig bent ben ik ook dol gelukkig.' Zei ze en keek naar har jurk en zuchten geërgerd 'Fijn na 2 uur lopen zoeken naar mijn maat komt dat stome beest tevoorschijn en scheurt dit ding ook al in stukken!' Zei ze boos tegen niemand in het bijzonder en keek naar de gescheurde jurk. 'Er zullen vast nog wel meer jurken zijn.' zei Syrax glimlachend en kneep Eda even zachtjes in haar bil. Ze had dan ook zo'n lekker strak kontje. Toen ze in het dorpje waren liep Sy gelijk naar het hutje waar hij en Eda nog hadden liggen vrijen en trok de kast van zijn moeder open. Eda mocht dan wat kleiner zijn, maar zijn moeder was net zo dun als Eda was. 'Hier trek dit maar aan, Ze zal het vast niet erg vinden omdat mijn moeder niet gauw jurken draagt.' zei Syrax en reikte eentje naar Eda uit, dan wel niet zwart zoals ze nu droeg, maar toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyza dec 22, 2012 11:18 pm

'Er zullen vast nog wel meer jurken zijn.' zei Syrax glimlachend en kneep Eda even zachtjes in haar bil. Eda was meteen haar probleem vergeten en keek hem grinnikend aan 'Jij hebt het makkelijk zeggen, ik ben vreselijk klein waardoor ik in alle jurken bijna verdrink!' Zei eda met een grijns en zag dat ze naar het zelfde huisje liepen waar ze de afgelope nacht hadden geslapen, daar trok Syrax de kast open en haalde een jurk uit. 'Hier trek dit maar aan, Ze zal het vast niet erg vinden omdat mijn moeder niet gauw jurken draagt.' zei Syrax en reikte eentje naar Eda uit, Meteen zag Eda dat ze in dit ding zou verdrinken 'Sy je moeder is nou niet bepaald de klein vrouw en ik meen het serieuze, als ik er niks van af knip verdrink ik er in!' Zei ze en duwde het jurk terug in Syrax handen, Eda kon niet zomaar de jurk van zijn moeder nemen en er stukken van af knippen, dat was respectloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyzo dec 23, 2012 12:04 am

Syrax grinnikte en pakte den andere jurk die zijn moeder altijd gebruikte wanneer ze pissig was. Het hing nog met wat draadjes aan elkaar zo vernielt was het. ‘Echt ik meen het, ze haat die dingen eigenlijk. Dus als je er wat afhaalt vind ze het echt niet erg.‘ grijnsde hij en hing de flarden weer terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyzo dec 23, 2012 12:14 am

Eda hoorde Syrax grinniken en een ander jurk pakken. ‘Echt ik meen het, ze haat die dingen eigenlijk. Dus als je er wat afhaalt vind ze het echt niet erg.‘ grijnsde hij en hing de flarden weer terug. Eda grinnikte en keek naar de jurken en haalde er eentje uit, die was rood, niet vuur rood die ze vaak droeg maar gewoon zacht rood. Eda liep weg van het raam en liet haar gescheurde jurk vallen en trok de andere aan, daarna pakte ze een me en begon een heel stuk af te snijden zodat het to haar knieën kwam, hoewel het aan de vaste land koud was voelde je er nauwelijks iets op dit eiland. Eda bekeek zich in de spiegel en merkte van ergenis dat de kat haar elastie kgescheurd had waardoor haar haar los was gekomen en het nu in de klitten zat. Met veel gedult begon ze met de kam die ze gevonden had die klitten uit te kammen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyzo dec 23, 2012 10:21 am

Eda grinnikte en keek naar de jurken en haalde er eentje uit, die was rood, niet vuur rood die ze vaak droeg maar gewoon zacht rood. Eda liep weg van het raam en liet haar gescheurde jurk vallen en trok de andere aan, daarna pakte ze een me en begon een heel stuk af te snijden zodat het to haar knieën kwam, hoewel het aan de vaste land koud was voelde je er nauwelijks iets op dit eiland. Eda bekeek zich in de spiegel en merkte van ergenis dat de kat haar elastie kgescheurd had waardoor haar haar los was gekomen en het nu in de klitten zat. Met veel gedult begon ze met de kam die ze gevonden had die klitten uit te kammen. Toen Eda de jurk aan nam liep hij even naar buiten om haar wat privesie te gunnen en haar de jurk korter te laten maken. Nu was het nog donker, maar de ochtend zou niet ver meer weg zijn! Syrax liep weer naar binnen en liep de slaapkamer op en ging op bed liggen met zijn gezicht naar het plafon. Hij moest zijn vader snel uit schakelen dan hadden de schifters snel weer vrede in Doole...
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyzo dec 23, 2012 9:27 pm

Toen haar haar klaar was deed het het jurk weer uit zodat ze in haar ondergoed was en kroop het bed in war Sy lag, Eda kroop dicht bij hem en legde haar hand op zijn plek waar het hart was en keek hem vragend aan 'Waar denkt mijn draakje aan?' vroeg ze liefdevol en keek hem afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyma dec 24, 2012 12:20 am

Toen Eda bij hem kroop en haar hand op zijn hart legde keek Syrax haar glimlachend aan. ‘Over morgen. Ik ben heel erg beniieuwd of ze de wacht verscherpt hebben.‘ zei Sy en hij legde zijn arm om haar heen en streelde Eda liefjes. Hij zou haar niet kwijt willen voor niks ter wereld, dan maar geen kind. Syrax zou er alles aan doen om haar bij zich te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyma dec 24, 2012 12:33 am

(zullen we doorspoelen naar wanneer ze komt om hem het nieuws te vertellen?)

Eda zag Syrax glimlachen en haar hart werd verwarmt door hitte. Ze hield van die glimlach net zo erg als ze van hem hield. ‘Over morgen. Ik ben heel erg beniieuwd of ze de wacht verscherpt hebben.‘ zei Sy en hij legde zijn arm om haar heen en streelde Eda liefjes. Ead sloot haar ogen en genoot van de aanraking 'We zulle nzien, maar ik denk dat de koning niet verwacht dat je je bij de duivel aansluit.' Zei ze zacht en maakte kringetjes rond Syrax hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyma dec 24, 2012 2:58 am

‘Dat hoeft ook niet, maar hij zal er van lusten voor al zijn daden.‘ zei Syrax zact op haar woorden en kuste Eda even op haar voorhoofd voor hij zich wat strakker naast haar neer legde en zijn ogen sloot. Eda‘s aanraking liet hem weg drijven op de nachtelijke slommeringen die men later liet slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyma dec 24, 2012 3:03 am

Dat hoeft ook niet, maar hij zal er van lusten voor al zijn daden.‘ zei Syrax zact op haar woorden en kuste Eda even op haar voorhoofd voor hij zich wat strakker naast haar neer legde en zijn ogen sloot, Toe nSyrax regelmatig begon te ademen viel Eda zelf al gauw in slaap. Ze droomde over haar en Syrax, over hun gelukkige toekomst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyma dec 24, 2012 11:39 am

Toe nSyrax regelmatig begon te ademen viel Eda zelf al gauw in slaap. Ze droomde over haar en Syrax, over hun gelukkige toekomst. Syrax werd al vrog wakker en hij wilde Eda rustig door laten slapen. Dus glipte hij onder haar armen vandaan en kleden zich even aan in de witte hunter kleding en zetten zijn kap op. Hij grijnsde kort zo herkende de andere hem nauwelijks. Maar voor de zekerheid mocht Ed al wakker zijn shifte hij in zijn half shift en liep naar buiten voor Syrax helemaal in zijn draak shiften en weg vloog. Ontbijten zou hij onderweg wel. Eerst moest hij over de zee komen en daarna kon Syrax altijd nog eten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptyma dec 24, 2012 9:30 pm

Eda sliep zalig maar haar zintuigen stonden altijd scherp dus toen Syrax weg sloop ded ze als of ze sliep en toen hij weg ging, stond ze zelf op en zuchte. Wat moest ze hier toch doen? Eda klede zich in een broek en een shirt en begon toen met Ed te trainen, ze merkte wel dat ze minder energie had dan normaal gezegd en dat vond ze nou niet bepaald een fijn idee, ze kreeg gewoon nog vuur van de hell binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptydi dec 25, 2012 10:54 am

Syrax landen bovenop een hert die niets vermoedent van boomschors stond te eten. Zijn scherpe klauwen boorden zich diep in het vlees waardoor hij alle lucht uit het dier kneep en zijn prooi gelijk doden. Syrax slokte het hert in een keer op en richten zich tot het kasteel dat hij vanaf hier al gemakkelijk kon zien. Een duidelijke grom rolde even uit zijn keel en Sy shifte terug voor hij zich voor een groot deel naar het kasteel toe teleporteerde tot op veilige afstand. Daar liep hij als voet hunter naar binnen met het zwaard dat hij onderweg van een andere hunter had afgepakt en gedood zodat deze hem niet zou kunnen verlinken. Syrax begroeten de andere terwijl hij voorbij liep zoals ze dat altijd hadden gedaan met een kort knikje zonder een woord te zeggen. Het voelde niet veilig om hier rond te lopen, maar Syrax moest het weten! Op de muren liepen twee keer zo veel hunters op wacht dan normaal en zelfs op het plein liepen er twee keer zo veel. Syrax deed gewoon alsof er niet aan de hand was zoals iedere hunter zich gedroeg en liep het kastel in. Hij kende het inmiddels op zijn duimpje en net als zijn vader kende Sy al vele geheimen van het kasteel alleen wist zijn vader er nog meer dan Syrax. Voetstappen klonken door de gangen maar Syrax bleef rustig en nam alles in zich op. Charlie en Charles zouden zijn ondergang kunnen betekenen, maar gelukkig aten die twee met de raadsheren in de vergaderzaal. Sy onderzocht alles en snuffelde zelfs even in het kantortje van zijn vader waar hij waardevolle papieren vond en die snel in zijn binnenzak stopte. Het waren er gelukkig niet veel, maar erg waardevol waren ze wel! Daarna liep hij rustig richting de cellen waar al weer vele shifters en tegenhangers van de koning gevangen zaten, maar hoe kwaad Syrax ook was en hoe erg hij het ook vond ze niet te kunnen bevrijden liep hij met vuur spuwende ogen weer het kasteel uit met een leeg papiertje en deed net alsof er een nieuwe opdracht op stond terwijl hij de poort weer uit liep en stak het papier in een andere zak die niet bij de waardevolle papieren kon stoppen. Op veilige afstand teleporteerde Syrax zich naar en grotere afstand voor het alarm afging dat er wat uit het katseel gstolen was. Syrax grijnsde en shifte naar zijn draak voor hij op steeg en weer richting het eiland vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Edana

Edana


Aantal berichten : 730
Gulden : 527
Registratiedatum : 10-03-12
Leeftijd : 25
Woonplaats : ergens

Character sheet
Name:: Edana
Age:: 17
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptydi dec 25, 2012 10:06 pm

Eda voelde zich echt niet lekker en dat merkte Ed al heel gauw en stopte met zijn training, bezorgd liep hijnaar haar toe en eda greep hem ent voor ze haar bewust zijn verloor, Ed grodme een paar woorden maar ze schudde haar hoofd en werd begeleid met ed naar een schaduw van een boom waar ze voorzichtig ging zitten en diep adem haalde terwijl ze op kracht probeerde te komen. Ed kwam al gauw terug met een raar mengseltje die haar kracht moest geven en dat deed die ook maar het konijn die ze daarna kreeg was zeker nog meer zaliger! Ze nam haar ware vorm aan en schrokte het naar binnen en legde zich toen naast de boom neer terwijl ze haar ogen sloot en van het heerlijke gevoel genoot en soms even haar lip likte. Ed bleef op een afstandje oog op haar houden want hij vond het zelf maar niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Syrax

Syrax


Aantal berichten : 1059
Gulden : 939
Registratiedatum : 12-08-12

Character sheet
Name:: Syrax Moonus
Age:: 18 years
Creature: Shape Shifter

what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Emptywo dec 26, 2012 6:04 am

Het weer sloeg compleet om zodra Syrax een paar kilometer buiten de kust kwam. De wind raasde als een dolle en het zeewatr gooide zich hoog op. Sy was gedwongen hoger te gaan vliegen, maar zo gemakkelijk was dat nog niet, wantde wind blies hem steeds naar beneden. Zijn energie zakte flink door de inspanning ie hij leveren moest, maar Syrax zetten door en vloog uiteindelijk boven de wolken waar het rustiger was. Het eiland van Razor was zo groot dat de vulkaan die miden op het eiland stond tot boven de wolken uitstak. Zijn bli was daar dan ook op gericht. Dankzij de energie die Syrax nu ook uit de hel kreeg was het Sy gelukt anders had hj weer naar het vaste land moeten vliegen tot de storm voorbij was dan in stilte af gewacht en daarna dan weer richting het eiland moeten vliegen. Syrax zweefde nu voornamelijk en genoot van de rust om zich heen. Met de papieren die hij nu gejat had dadelijk eens goed bekijken en daarop plannen te maken! Voorlopig zou hij eerst moeten eten eop het eiland even jagen en klaar. Syrax dook naar beneden en vocht tegen de wind tot Sy veilig tussen de bomen was en shifte naar zijn half vorm en joeg op een van de prooi dieren die Syrax met smaak op at. Daarna liep hij richting het dorpje, maar moest het nu ook nog gaan regenen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: what is this?(Syrax)   what is this?(Syrax) - Pagina 10 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what is this?(Syrax)
Terug naar boven 
Pagina 10 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» You were the one who did this to me (syrax)
» Syrax dumplings
» Syrax The halfblood prins

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Blood Shifters :: Archive-
Ga naar: